Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: denistel op januari 16, 2024, 18:20:27
mut niet te veel sneeuw en vorst komen dat veld ken na gister niks meer hebben
denistel dat hopen ze ook een beetje op denistel  :y

PePe

En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!

CambuurArnhem

Citaat van: PePe op januari 16, 2024, 20:16:07
En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!

Hopelijk kijken onze jongens ook naar deze wedstrijd.

nee,wel?

Citaat van: PePe op januari 16, 2024, 20:16:07
En zie, Excelsior Maasluis heeft de buit bijna binnen, nu 72e minuut 1 - 0 voor! tegen Den Haag!

dat den haag begint steeds meer op een stel duutsers te lieken en die veerboat :zucht

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op januari 16, 2024, 21:26:12
dat den haag begint steeds meer op een stel duutsers te lieken en die veerboat :zucht
haha :D

Agy

Citaat van: CambuurArnhem op januari 16, 2024, 20:19:06
Hopelijk kijken onze jongens ook naar deze wedstrijd.

En naar die van AZ, dat loopt ook nog niet op rolletjes tegen Quick Boys.

sunderland

Citaat van: Agy op januari 16, 2024, 21:41:28
En naar die van AZ, dat loopt ook nog niet op rolletjes tegen Quick Boys.
wat mij opvalt dat ze een groter uitvak hebben dan wij in de halve finale mochten. Of is dit nu Calimero

Galdiano

Citaat van: sunderland op januari 16, 2024, 22:27:55
wat mij opvalt dat ze een groter uitvak hebben dan wij in de halve finale mochten. Of is dit nu Calimero

Er zijn maar 5000 AZ kaarten verkocht. Bij ons zat het (nagenoeg) vol bij Az
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Ik zie ze ons wel uitschakelen hoor, wij zijn niet voor niets de meest gepasseerde BVO van Nederland.

Grijskijkert

Citaat van: papier op januari 17, 2024, 08:41:06
Ik zie ze ons wel uitschakelen hoor, wij zijn niet voor niets de meest gepasseerde BVO van Nederland.
Dan reken je Jong PSV, Den Bosch en Jong Ajax voor het gemak niet mee en dat we de meeste doelpunten maken, man oh man wat een negativiteit weer...
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op januari 17, 2024, 09:40:30
Dan reken je Jong PSV, Den Bosch en Jong Ajax voor het gemak niet mee en dat we de meeste doelpunten maken, man oh man wat een negativiteit weer...

Jong Ajax heeft er minder tegen, de rest had ik me op verkeken inderdaad. Cambuur is gewoon een vrij wisselvallige ploeg, geen schande met ons budget, onze selectie en de huidige blessures. Zie ons er dus zomaar uitvliegen, Hercules speelde ook niet onaardig tegen Ajax dus we moeten niet zomaar denken dat we winnen. Je hoort te winnen maar kan zomaar verliezen, ook niet groter maken dan het is. Competitie is belangrijker.

Noordcambuur

Competitie is belangrijk ja klopt maar is er de mogelijkheid om een ronde verder te komen dan moet je dat doen tegen 3e divisie club.
Je kunt bij de laatste 8 komen en misschien tref bij de loting een thuiswedstrijd tegen een leuke tegenstander.
Allemaal extra inkomsten dat heeft de club ook wel nodig?

Specuveter

Winnen.
Ronde door.
En thuis loten tegen Groningen.

zeewolde

Citaat van: papier op januari 17, 2024, 10:08:00
Jong Ajax heeft er minder tegen, de rest had ik me op verkeken inderdaad. Cambuur is gewoon een vrij wisselvallige ploeg, geen schande met ons budget, onze selectie en de huidige blessures. Zie ons er dus zomaar uitvliegen, Hercules speelde ook niet onaardig tegen Ajax dus we moeten niet zomaar denken dat we winnen. Je hoort te winnen maar kan zomaar verliezen, ook niet groter maken dan het is. Competitie is belangrijker.
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.

papier

Citaat van: zeewolde op januari 17, 2024, 10:42:37
jong Ajax ook nog wedstrijd minder. Maar eens met Grijskijker wat weer een ongelooflijk negatieve benadering.

Dat ik ze ons wel zie uitschakelen?