Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: Lore op januari 11, 2018, 19:30:37
Bedoel je jaren geleden? Was het niet 1 - 1 en toen eruit in verlenging?

Daar doelde ik inderdaad op, en ik geloof dat je gelijk hebt met de verloren verlenging..

Lore

Citaat van: Ronnie tng op januari 12, 2018, 16:32:02
Daar doelde ik inderdaad op, en ik geloof dat je gelijk hebt met de verloren verlenging..

Man, volgens mij was Twente op eigen vervoer, wat mij het meeste bij is gebleven is dat na de wedstrijd Twente op Cambuur supporter af  rende en dat er een oude man zijn hond uit liet en dat die man in elkaar storte met een hartaanval. Dat maakte diep, diepe indruk op mij..,,,


ChantiSCC

Maher naar Twente niet echt gunstig voor ons.. die zal Assaidi goed gaan bedienen denk ik zo.

papier

Citaat van: ChantiSCC op januari 15, 2018, 19:31:33
Maher naar Twente niet echt gunstig voor ons.. die zal Assaidi goed gaan bedienen denk ik zo.

Ach, voorafgaand zijn we kansloos. Net als Utrecht en AZ vorig jaar. Hoe dan ook, wederom behalen kwartfinale is al een prachtige prestatie! Helaas dat er maar 30 auto's kunnen staan anders zou er wel wat meer volk in het uitvak zitten, hoe dan ook er zullen genoeg mensen bij zijn ook in de thuisvakken.

oldehove

Al met bus 7 bezig zag ik, + nog een volle bus die nog niet online is |:)
ut komt su as het komt

weestwel

Citaat van: oldehove op januari 16, 2018, 11:07:29
Al met bus 7 bezig zag ik, + nog een volle bus die nog niet online is |:)

Hoeveel is het maximale aantal bussen? 16 + wat er met de autocombi gaat, ofzo?

oldehove

Citaat van: weestwel op januari 16, 2018, 12:56:46
Hoeveel is het maximale aantal bussen? 16 + wat er met de autocombi gaat, ofzo?
Geenidee, Passen 1000 in het vak dacht ik. 30 auto's X5 is 150 personen met auto. Dus voor 850 personen plek met bus
ut komt su as het komt

thankyou

Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????
Cambuur, Beer & Loyal Mates

EdsjeSCC


666

Kut combi, maar ben er wel bij  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

thankyou

Citaat van: EdsjeSCC op januari 23, 2018, 23:31:56
Kut bus
Wij stappen ook nooit in de bus, uit principe. Uitzondering voor deze. 15+
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Zuid1991

Citaat van: thankyou op januari 23, 2018, 22:50:57
Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????
Toe juh, dat er nu honderden meegaan is te prijzen! Kijk naar tijdstip en buscombi.
Komen.hopekijk nog velen bij maar ik vindt het top!

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op januari 24, 2018, 08:19:33
Toe juh, dat er nu honderden meegaan is te prijzen! Kijk naar tijdstip en buscombi.
Komen.hopekijk nog velen bij maar ik vindt het top!
Union Berlin had eens 12.000 man mee naar Dortmund op een doordeweekse avond. 500 km reizen.  Wil niet zeggen dat wij zoveel moeten meenemen. Maar dat doordeweekse gezeur mag wel eens ophouden...

Of laat ik het anders stellen als we Europa in gaan nemen we toch ook allemaal vrij denk ik en zeuren we ook niet over doordeweeks.

DayDreamer

Citaat van: thankyou op januari 23, 2018, 22:50:57
Ondanks de combi, tijdstip, werk wat ik overigens snap de vele redenen.
Zou ik mij schamen wanneer we geen vol uitvak hebben in Enschede.
We konden ook op een maandagavond in de Jupiler met 1200 naar Emmen toch?
Atv uren! De meeste leuke uitwedstrijden zijn ook al geweest.
Met het oog op de play offs is dit ook nog heel onzeker.
Gas erop halen die kaarten ????

Wees blij dat er al 500 man staan ingeschreven.

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op januari 24, 2018, 17:04:05
Union Berlin had eens 12.000 man mee naar Dortmund op een doordeweekse avond. 500 km reizen.  Wil niet zeggen dat wij zoveel moeten meenemen. Maar dat doordeweekse gezeur mag wel eens ophouden...

Of laat ik het anders stellen als we Europa in gaan nemen we toch ook allemaal vrij denk ik en zeuren we ook niet over doordeweeks.
Je moet de dingen wel reĆ«el bekijken. Laat ik het anders stellen: welke club in Nederland,  buiten de top 4 neemt circa 600+ lui mee op doordeweekse dag om.20.45?
Als het uitvak een capaciteit had van 500 was het zgn uitverkocht....