Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: hobbes op december 20, 2017, 07:32:32
Huh? Jij zou toch niet gaan?

Klopt maar door een onvoorziene actie thuis was ik genoodzaakt.

hobbes

Citaat van: richard op december 20, 2017, 13:31:21
Klopt maar door een onvoorziene actie thuis was ik genoodzaakt.

Vaak is het andersom. ;)

Lore

Citaat van: Bernardo op december 20, 2017, 12:27:56
Idd. Moet Cambuur ook zeker gaan doen. Afscheid nemen van de net-niet spelers.

Maar er zijn ook spelers bij die waarschijnlijk zich goed ontwikkelen als ze in een beter draaiend elftal spelen. Van der Streek was bijvoorbeeld ook een poosje niet onomstreden. Volgens mij hebben wij daar wat te veel spelers nodig en hebben wij 1 of 2 spelers nodig die echt het verschil kunnen maken en dan zullen een aantal anderen ook veel beter spelen.


sunderland

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 13:01:11
dan kin ik dij de han jan :y
he geen geintjes.Gaast met poelie supen. Dan ken die dij wel wat bij skole :D

sunderland

Citaat van: Lore op december 20, 2017, 14:13:53
Maar er zijn ook spelers bij die waarschijnlijk zich goed ontwikkelen als ze in een beter draaiend elftal spelen. Van der Streek was bijvoorbeeld ook een poosje niet onomstreden. Volgens mij hebben wij daar wat te veel spelers nodig en hebben wij 1 of 2 spelers nodig die echt het verschil kunnen maken en dan zullen een aantal anderen ook veel beter spelen.
ik denk dat je moet proberen om Bertrams te slijten.En ik denk dat ze met iedere speler individueel moeten praten wie het hier naar de zin heeft.Heb het idee dat dat niet zo is.Dan moet je ze mooi laten gaan.

piene hassus

kest beter de problemen oplosse

sunderland

Citaat van: piene hassus op december 20, 2017, 14:40:10
kest beter de problemen oplosse
hangt er vanaf . Smeets is grootverdiener maar is volgens mij nog steeds half fit en daar zit weinig verbetering in als je al 4 maand daarmee bezig bent

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op december 20, 2017, 14:20:58
he geen geintjes.Gaast met poelie supen. Dan ken die dij wel wat bij skole :D
za kin ik dei wer kerel  :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2017, 15:24:14
za kin ik dei wer kerel  :thumbsup

Dit gaat de goede kant weer op! Toppie Noord en Sunder |:)

speculeter

Revanche!!
Az thuis loten :zweep

Delfzijl/Cambuur

Of Feyenoord thuis lijkt me ook geweldig.
Maar liever iets makkelijker tegenstander richting de halve finale, we zullen het zien.

AL

VVSB thuis lijkt mij mooiste loting.
Anders Roda maar.

zeewolde

Citaat van: AL op december 20, 2017, 22:26:39
VVSB thuis lijkt mij mooiste loting.
Anders Roda maar.
willem II of Twente is ook goed

Vlampiep

Citaat van: zeewolde op december 20, 2017, 22:34:12
willem II of Twente is ook goed
Jammer dat Ajax is uitgeschakeld, want die had ik het liefst hoer gezien.
Veel publiek en een ronde verder. :_schater

Galdiano

#1994
Ik vind alles best als het PSV maar niet gaat worden, wat een schijtclub is dat!
De rest zijn prima en leuke tegenstanders, zowel uit als thuis  |:)

Laat Jong Utrecht maar mooi staan op maandag, dan donderdag de beker en Eagles thuis maar naar zondag.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets