Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Beker

Gestart door John Hiatt, juli 01, 2015, 19:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Oosttribune op maart 03, 2017, 15:28:13
kunnen wij dezelfde dag niet tegen Sparta spelen, de kleine finale met echte supporters

Geweldig idee  :_schater :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 14:25:37
buiten ook nog wat heibel met politie

Daar heb ik me wel aan gestoord. Er slaan een aantal supporters tegen de hekken. En gelijk linie ME met honden. :zucht

Als ze iedereen door hadden laten lopen was er niets aan de hand.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

El Ma-kri-niii

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2017, 14:49:42
De bekercampagne is trouwens wel een ideale voorbereiding geweest op de play-offs: Onder veel druk tegen zware tegenstanders gespeeld en de wetenschap opgedaan dat je gewoon kunt winnen van eredivisieclubs.
Inderdaad. En een voorbereiding die bovendien nog zo'n drie a vier ton oplevert.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2017, 15:31:13
Daar heb ik me wel aan gestoord. Er slaan een aantal supporters tegen de hekken. En gelijk linie ME met honden. :zucht

Als ze iedereen door hadden laten lopen was er niets aan de hand.
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?

DayDreamer

Snapte echt niet wat de ME daar deed, honden alles erbij. Sfeer was er helemaal niet naar, volgens mij was er niks aan de hand.
Puur uitlokken, mooi dat niemand zich liet verleiden.

Yellow Army

Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 15:48:32
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?

Klopt, er was 1 iemand die rammelde wat aan de hekken en die werd gelijk door zo'n agressief mannetje hardhandig aangepakt. En ja, dan slaat de vlam natuurlijk in de pan. Het bleef bij wat schermutselingen, maar blijf erbij dat dit gewoon veroorzaakt werd door zo'n agressief mannetje in uniform.
Area 58

CamLeeuw

Weet iemand ook wat die halve finale financieel heeft opgeleverd voor de club?
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Bolle

Citaat van: CamLeeuw op maart 03, 2017, 16:31:25
Weet iemand ook wat die halve finale financieel heeft opgeleverd voor de club?

In ieder geval geen finale helaas... ;(

Overigens: wat een ophef over iets wat het woord 'schermutselingen' niet eens mag dragen. Vroeg me nog wel ff af hoe het was gelopen wanneer er zoveel uitsupporters op ónze tribunes hadden gezeten.

Collingwood

Volgens Sipke kwam Mannes er trouwens niet per se in voor de penalty maar omdat Steenvoorden echt niet meer verder kon. Die zal dan zondag ook wel niet spelen, en met El Baad natuurlijk een prima vervanger.
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Citaat van: zeewolde op maart 03, 2017, 15:48:32
ik heb het via via gehoord. Volgens mij was er niet veel aan de hand tot de politie de wapenstok gebruikte tegen 1 supporter?

Wel tegen meerdere supporters, stonden in de 'verkeerde' hoek. Heel kinderachtig van de ME hebben zeker al een tijdje niet geslagen met hun stokkies, tokkies.

ChantiSCC

Citaat van: Bolle op maart 03, 2017, 16:36:23
In ieder geval geen finale helaas... ;(

Overigens: wat een ophef over iets wat het woord 'schermutselingen' niet eens mag dragen. Vroeg me nog wel ff af hoe het was gelopen wanneer er zoveel uitsupporters op ónze tribunes hadden gezeten.

Dat had finaal uit de hand gelopen kan ik je vertellen, zeker als we hadden verloren en hun zouden juichen als gekken.

Vlampiep

Citaat van: ChantiSCC op maart 03, 2017, 17:04:05
Dat had finaal uit de hand gelopen kan ik je vertellen, zeker als we hadden verloren en hun zouden juichen als gekken.
Wat dat betreft had ik het best leuk tussen die AZ lieden, ieder voor zijn club, maar wij konden ongehinderd juichen en zuchten. Wat mij bij direct bij binnen komst opviel was de relaxte sfeer, niets geen dreiging of intimidatie en zag toch veel AZ aanhangers genieten van het zingen van de Cambuur supporters. Omgekeerd was dat in ons stadion inderdaad zeker anders gelopen.

papier

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2017, 16:23:14
Klopt, er was 1 iemand die rammelde wat aan de hekken en die werd gelijk door zo'n agressief mannetje hardhandig aangepakt. En ja, dan slaat de vlam natuurlijk in de pan. Het bleef bij wat schermutselingen, maar blijf erbij dat dit gewoon veroorzaakt werd door zo'n agressief mannetje in uniform.

Doe. Normaal.

Geldt voor zowel die politiegast als die persoon die zo nodig aan het hek moest rammelen.

Dat aftellen ook van een 'groep' die tegenover de politie stond. Deed me denken aan een of ander filmpje van supporters van Roda (dacht ik) die bij een dicht hek stonden en ook gingen aftellen. Toen ging het hek open..... en wat moet je dan? Want stiekem is het een beetje stoerdoenerij al dat geintimideer.

michello

Trouwens, nog nooit zo lang in een stadion gezeten. Ik zat bij de eerste clustergroep. 19:00 al in stadion tot ongeveer 23:15/ 23:30 bijna 4,5 uur in totaal.. Dat zijn 3 wedstrijden van 90 minuten :_schater

denistel

idd gaat nergens over. :proost