Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: michello op april 10, 2015, 10:53:14

Titel: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op april 10, 2015, 10:53:14
SEIZOENKAARTEN


Wat een seizoen! Voor het eerst in de clubhistorie hebben we ons voor de tweede keer op rij gehandhaafd en dus spelen we ook volgend jaar weer in de Eredivisie. Wil je er in het seizoen 2015/2016 weer bij zijn om samen nog meer geschiedenis te schrijven? Verleng dan snel je Seizoenkaart, zodat je ook volgend jaar weer zeker bent van een vaste plek in het stadion!

Online verlengen
Sinds vorig jaar is het ook mogelijk om je Seizoenkaart online te verlengen en betalen. Wel zo gemakkelijk! De mails en brieven (bij het ontbreken van een geldig e-mailadres) naar onze Seizoenkaarthouders zijn inmiddels de deur uitgegaan, en met de unieke gegevens die hier in staan kun je op deze pagina je Seizoenkaart online verlengen.

Uiteraard kan en mag je je Seizoenkaart ook nog gewoon op de ouderwetse manier verlengen. Download daarvoor hier het bestelformulier en lever hem in bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Prijzen
Als volksclub willen we de Seizoenkaarten voor iedereen betaalbaar houden. Daarom worden de prijzen van de Seizoenkaarten voor het seizoen 2015/2016 alleen geïndexeerd (met 5 á 10 euro). De prijzen zijn voor het seizoen 2015/2016 zijn hierdoor als volgt:
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuur.nl%2Ffriksbeheer%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F08%2FPrijzen-1516.png&hash=e124b14f9db27167dd5512ca806441598365d7a1)

Eigen plek
Tot 3 juni 2015 reserveren we je huidige stoel exclusief voor jou. Na deze datum gaan alle plekken in de verkoop en kunnen we dus niet meer garanderen dat er nog Seizoenkaarten beschikbaar zijn.

Let op: De pas van afgelopen seizoen blijft gewoon geldig. Hier wordt het toegangsrecht voor het komende seizoen bij opgeschreven. Je ontvangt dus geen nieuwe Seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 10, 2015, 11:01:58
Goede zaak!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: gobo op april 10, 2015, 11:16:13
Prima. Dat tientje extra is niets mis mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Sander Scc op april 10, 2015, 11:34:43
Citaat van: michello op april 10, 2015, 10:53:14
Let op: De pas van afgelopen seizoen blijft gewoon geldig. Hier wordt het toegangsrecht voor het komende seizoen bij opgeschreven. Je ontvangt dus geen nieuwe Seizoenkaart.

Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 10, 2015, 11:52:42
Citaat van: Sander Scc op april 10, 2015, 11:34:43
Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?

1 kaartje is niet zo duur, 9000 wel. Als Cambuur op deze manier geld bespaard vind ik het helemaal prima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 10, 2015, 12:17:33
Citaat van: Sander Scc op april 10, 2015, 11:34:43
Noh.. Wat kost zo'n kaartsje nou.. Beetje jammer voor de verzamelaars.
Desnoods een tientje erbij als je toch een nieuwe kaart wil of als je oude stuk is?

Over twee jaar staan onze wedstrijd kaarten op passbook!
Ik vindt dit een goede zaak, mede door de besparing.
(Administratiekosten, verzendkosten, productiekosten) zit je al snel op 5 a 10 per kaart gok ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op april 10, 2015, 12:41:31
tientje meer geen problem, maar wat een bullshit geen nieuwe SK. Er staat toch ook 2014-2015 op. Erg jammer voor de verzamelaars. Nu hopen dat de uitkaart ook eindelijk eens is gekoppeld aan de seizoenskaart en clubcard!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: TM op april 10, 2015, 15:18:29
Ik ben bang dat die het van mij niet nog een jaar volhoudt... De barcode begint nu al te vervagen... :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: thankyou op april 10, 2015, 18:11:38
Ik heb hier een hekel aan geen nieuwe seizoenskaart. en idd voor de verzamelaars zoals ik nog meer, nu nog 1 jaar lang met deze in verhouding lelijke scc in de beurs..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op april 10, 2015, 18:23:55
Geen nieuwe sk??? Kom op zeg, dr staat nb 14-15 op...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Pielkebuus op april 11, 2015, 17:33:04
Als Cambuur zo kosten kan besparen, heb ik er geen problemen mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 11, 2015, 17:57:18
Kaart 10 euro duurder maal 9000 maakt 90000.
Besparing maken kaartje is 9 0 00 maal 10.weer 90000.
Totaal 180000!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: JurjenS7 op april 11, 2015, 18:26:44
Citaat van: speculeter op april 11, 2015, 17:57:18
Kaart 10 euro duurder maal 9000 maakt 90000.
Besparing maken kaartje is 9 0 00 maal 10.weer 90000.
Totaal 180000!
Zo´n kaartje 10 euro ?  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2015, 18:48:39
Citaat van: JurjenS7 op april 11, 2015, 18:26:44
Zo´n kaartje 10 euro ?  :_schater
ZIjn ook een aantal die hun kaart (bijna) kapot hebben, vervanging kost 25 euro... Kassa :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 11, 2015, 19:04:15
snap zo wie zo al niet dat mensen die sk altijd bij zich hebben kest em al1 maar verliezen toch.

en mooi opgelost zo thuis ff wat dingen in vullen en klaar ist. sommige hevve oek altijd wat te zeuren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 11, 2015, 19:04:32
Kaartje moet ontworpen worden.
Gemaakt en opgestuurd.
Zit je gauw op 10 euro.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 11, 2015, 19:04:58
Citaat van: Dokkumer op april 11, 2015, 18:48:39
ZIjn ook een aantal die hun kaart (bijna) kapot hebben, vervanging kost 25 euro... Kassa :devil

hoe kest sun ding kapot maken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op april 11, 2015, 19:24:46
Citaat van: speculeter op april 11, 2015, 19:04:32
Kaartje moet ontworpen worden.
Gemaakt en opgestuurd.
Zit je gauw op 10 euro.
nooit een keer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 11, 2015, 19:47:09
Citaat van: denistel op april 11, 2015, 19:04:15
mooi opgelost zo thuis ff wat dingen in vullen en klaar ist. sommige hevve oek altijd wat te zeuren.

Idd, en we hebben nu geen last van het jaarlijkse gezeik dat de kaart er niet mooi uit ziet. Iedere 5 of 10 euro die de club kan besparen op 8-9 duizend seizoenkaarten is mooi meegenomen. En voor de seizoenkaartspaarders, helaas maar dit is de toekomst...dus wen er maar aan. Nu nog de volgende stap zoals SCC-J al schreef, de uitkaart digitaal koppelen aan je seizoenkaart en graag uitwedstrijdenverkoop via inet obv barcode.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2015, 21:41:20
Citaat van: denistel op april 11, 2015, 19:04:58
hoe kest sun ding kapot maken?
Tja, ik weet ut niet... Must ze self frage ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Don op april 12, 2015, 00:40:12
Die van mij mut met tape bij elkaar gehouden worden. Jammer dat er niet een nieuwe robuuste sk komt die 5 jaar mee kan.

Maarja de barcode werkt nog :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 14, 2015, 17:44:35
Ach ja de seizoenkaart weer verlengen.
Die van 14/15 weer gebruiken voor 15/16.
Ach ja en er is geen sponsor die zijn naam wil verbinden aan de seizoenkaart.
Dan krijgen we een nieuwe kaart als het gesponsord word en zijn de verzamelaars ook weer tevreden.
Ik zeg zo maar wat. Misschien een ideetje  :ams

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 14, 2015, 17:52:22
dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op april 14, 2015, 18:47:59
Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:52:22
dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.

Vermoed dat hij een (klein) logo van een bedrijf op een nieuwe scc bedoelt die daarvoor een bedrag betaalt aan de club. Extra sponsorgeld dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op april 14, 2015, 18:54:09
Citaat van: denistel op april 14, 2015, 17:52:22
dat sponser geld kenne we beter voor andere dingen gebruiken toch.

Een paar fatsoenlijke toiletten  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op april 14, 2015, 19:20:41
Citaat van: 666 op april 14, 2015, 18:54:09
Een paar fatsoenlijke toiletten  :devil

Meer toiletten vind ik nog beter, man er zijn uitvakken waar meer wc's zijn dan in ons hele stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op april 14, 2015, 19:25:00
Citaat van: DayDreamer op april 14, 2015, 19:20:41
Meer toiletten vind ik nog beter, man er zijn uitvakken waar meer wc's zijn dan in ons hele stadion.
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2015, 19:34:29
Citaat van: Tukker op april 14, 2015, 19:25:00
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.
Het is nog erger, ze zeiken op Oost ook continu op de tribune. Vraag okkele maar :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op april 15, 2015, 13:22:44
Vorig jaar bleef het bij die 2rijtjes op zuid maar gaat de club dit jaar nog serieus kijken naar opties om voor een andere tribune nog wat rijen te plaatsen of blijft het echt bij de huidige capaciteit...'t is en blijft zooo doodzonde om in je succesjaren niet alle geïnteresseerden aan je te kunnen binden. Er blijven altijd mensen van over die in mindere tijden ook blijven komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op april 15, 2015, 13:29:09
Citaat van: Tukker op april 14, 2015, 19:25:00
Achter Oost zie ik ze ook altijd tegen het hek aan staan te zeiken. Lekker fris om daar je :koffie of je  :proost naast te moeten opdrinken.

Asociaal gedrag. Dacht dat er nette mensen op oost zaten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op april 15, 2015, 13:57:46
Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 13:29:09
Asociaal gedrag. Dacht dat er nette mensen op oost zaten.

bedoeld vast het uitvak ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op april 16, 2015, 12:45:59
SEIZOENKAARTEN 2015/2016 (VOORLOPIG) UITVERKOCHT

Het zal niemand verbazen gezien de overweldigende vraag en ons helaas te kleine stadion; de seizoenkaarten voor het seizoen 2015/2016 zijn (voorlopig) uitverkocht!

Wel kan het zijn dat er na 3 juni 2015 weer seizoenplekken beschikbaar komen van seizoenkaarthouders die besluiten niet te verlengen. Om hier aanspraak op te maken hebben we een online wachtlijst aangemaakt. Mocht er dan een plek vrijkomen nemen we na 3 juni (op volgorde van aanmelding) contact met je op.

Klik hier om je op de wachtlijst te zetten: http://cambuur.nl/wachtlijst-seizoenkaarten/ (http://cambuur.nl/wachtlijst-seizoenkaarten/)

Zie vetgedrukt citaat, Zelfs de club bericht het al; GEMEENTE, OPSKIETE!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scclwd op april 18, 2015, 11:06:40
Heeft iedereen van jullie al een mail of brief gekregen over verlenging? Ik heb nog niets gezien. :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DCKM op april 18, 2015, 11:31:21
Al jaren een seizoenskaart maar moet in de krant lezen dat het stadion alweer is uitverkocht voor volgend jaar qua seizoenskaarten.
Maar ik heb via de mail niks gehoord. Moet het via de media vernemen dat het weer tijd is om te verlengen. Slechte beurt voor Cambuur.
Nou dat word op de fiets naar het stadion om te verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 18, 2015, 11:40:06
Citaat van: scclwd op april 18, 2015, 11:06:40
Heeft iedereen van jullie al een mail of brief gekregen over verlenging? Ik heb nog niets gezien. :?

Heb ook nog niks
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: jeff op april 18, 2015, 16:36:34
Ook niet in de mail bij spam? Anders ff een mail of bellen naar cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scclwd op april 19, 2015, 11:22:37
Citaat van: jeff op april 18, 2015, 16:36:34
Ook niet in de mail bij spam? Anders ff een mail of bellen naar cambuur.

Je hebt gelijk. Zat in mijn spambox!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op april 29, 2015, 13:09:50
Al 300 mensen op de wachtlijst voor een nieuwe scc....
Waarom overweegt Cambuur het niet om op Zuid in het midden een stagedeelte te maken? Dit levert weer extra plaatsen op!
Of kan dit niet vanwege de veiligheid?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 29, 2015, 13:23:18
Hoezo het word tijd voor een nieuw stadion?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2015, 14:49:00
Citaat van: Zuid1991 op april 29, 2015, 13:09:50
Al 300 mensen op de wachtlijst voor een nieuwe scc....
Waarom overweegt Cambuur het niet om op Zuid in het midden een stagedeelte te maken? Dit levert weer extra plaatsen op!
Of kan dit niet vanwege de veiligheid?
Ik vermoed  dat dit niet kan vanwege de bouwkundige staat (dus inderdaad veiligheid)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 29, 2015, 15:31:57
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2015, 14:49:00
Ik vermoed  dat dit niet kan vanwege de bouwkundige staat (dus inderdaad veiligheid)

Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op april 29, 2015, 15:32:54
Citaat van: hobbes op april 29, 2015, 15:31:57
Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?

In die afgelopen 15 jaar is de tribune er niet nieuwer op geworden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op april 29, 2015, 15:53:12
Citaat van: moodygrunn op april 29, 2015, 15:32:54
In die afgelopen 15 jaar is de tribune er niet nieuwer op geworden
Klopt maar er kunnen toch wel 400 extra staanplekken gecreëerd worden? Anders testen met zandzakken ;-)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 29, 2015, 18:16:19
Als Cambuur nu uitbreid moet het uitvak ook naar 500 vergroot worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op april 29, 2015, 18:24:18
Citaat van: Galdiano op april 29, 2015, 18:16:19
Als Cambuur nu uitbreid moet het uitvak ook naar 500 vergroot worden.
Die regel bestaat toch niet meer?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2015, 20:46:35
Citaat van: hobbes op april 29, 2015, 15:31:57
Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?
Betonrot.. In onze zuid tijd vlogen de betonplaten ook al eens een eind van de tribune af en dat is echt niet beter geworden..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 06, 2015, 08:13:01
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2015, 20:46:35
Betonrot.. In onze zuid tijd vlogen de betonplaten ook al eens een eind van de tribune af en dat is echt niet beter geworden..

Werd ook alleen maar geduwd en in combinatie met de hekjes kwamen er wel eens plaatjes los  :devil

Hoe zit het met onze wachtlijst? Is die er nog? De tijd om te verlengen is ondertussen verstreken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 06, 2015, 08:47:14
Las ergens dat er een paar honderd man op de wachtlijst staan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 06, 2015, 08:54:58
Ik ben verhuisd. Nu is het echt niet meer te bolwerken... Er is n plekje op noord vrijgekomen dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2015, 11:19:59
Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 08:54:58
Ik ben verhuisd. Nu is het echt niet meer te bolwerken... Er is n plekje op noord vrijgekomen dus.

Waar woon je nu dan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 06, 2015, 11:40:34
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2015, 11:19:59
Waar woon je nu dan?

Dkv  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 06, 2015, 12:48:52
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2015, 11:19:59
Waar woon je nu dan?

Camminghaburen!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 06, 2015, 16:52:17
Malta
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 06, 2015, 18:12:02
Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 16:52:17
Malta

Dat is in Sneek toch?  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 06, 2015, 18:42:15
 :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2015, 20:16:14
Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 16:52:17
Malta

Dan kom jij vast uit Berlikum   :proost

Malta is niet om de hoek  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 06, 2015, 20:34:11
Nee hiervoor in Amsterdam.  Daarvoor den Haag en daarvoor Leeuwarden. Is er een Berlikum Cambuur supporter op Malta? Dat zou mooi zijn
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 06, 2015, 20:37:39
Malta wordt wel knap lastig ja op het fietsje ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 06, 2015, 20:50:02
Citaat van: Marc S op juni 06, 2015, 20:37:39
Malta wordt wel knap lastig ja op het fietsje ;)

Word je wel fit van! Maar ik weet niet of je een fiets mee mag nemen in een buscombi
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2015, 22:44:21
Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 20:34:11
Nee hiervoor in Amsterdam.  Daarvoor den Haag en daarvoor Leeuwarden. Is er een Berlikum Cambuur supporter op Malta? Dat zou mooi zijn

Er wordt inderdaad nog een Cambuur supporter.
Woont er vanaf februari.
Heeft een ICT bedrijfje daar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Marc S op juni 06, 2015, 23:08:22
Citaat van: Lore op juni 06, 2015, 20:50:02
Word je wel fit van! Maar ik weet niet of je een fiets mee mag nemen in een buscombi

Je kan best fietsen lijkt me, zolang je maar in de bus blijft  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op juni 07, 2015, 07:27:22
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2015, 22:44:21
Er wordt inderdaad nog een Cambuur supporter.
Woont er vanaf februari.
Heeft een ICT bedrijfje daar.
En volgt de wedstrijden via live-streams in de korte broek. Is trouwens ook een Noord-supporter en net als ik erg anti-Ajax
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nancai op juni 26, 2015, 08:33:01
AZ en Cambuur zien daling, NEC en Willem II in de lift
AZ en Cambuur zijn de enige clubs die de verkoop voorlopig zien dalen. De club uit Alkmaar verkocht tweehonderd seizoenkaarten minder dan vorig jaar, terwijl dat aantal bij Cambuur uitkwam op honderd minder verkochte kaarten. Bron: voetbalprimeur.

Dacht toch echt dat we uitverkocht waren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Voorstopper op juni 26, 2015, 08:36:37
Citaat van: Nancai op juni 26, 2015, 08:33:01
AZ en Cambuur zien daling, NEC en Willem II in de lift
AZ en Cambuur zijn de enige clubs die de verkoop voorlopig zien dalen. De club uit Alkmaar verkocht tweehonderd seizoenkaarten minder dan vorig jaar, terwijl dat aantal bij Cambuur uitkwam op honderd minder verkochte kaarten. Bron: voetbalprimeur.

Dacht toch echt dat we uitverkocht waren?

Ja dat dacht ik ook, tenminste dat riepen ze wel de hele tijd. Ik heb het idee dat die laatste 100 seizoenskaarten ook nog wel verkocht gaan worden hoor. Dus komen we gelijk aan vorig jaar denk ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 26, 2015, 09:45:11
Mag aannemen dat er vorig jaar 8100 verkocht werden totaal, en dat we nu dus AL op 8000 zitten een anderhalve maand voor de competitie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 26, 2015, 10:12:06
Een discussie starten op basis van een onzin site als Voetbalprimeur :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 26, 2015, 11:05:32
Dus voetbalprimeur heeft de juiste cijfers niet?
Wie heeft dan wel de juiste info?
En hoe zit het dan met die wachtlijst?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 26, 2015, 13:06:23
Cambuur gaf meteen al dat alles uitverkocht was er van uitgaande dat alles sk verlengd zouden worden en
er een wachtlist was/is.er zijn natuurlijk altijd sk houders die niet verlengen(helaas overleden of wat voor andere redens dan ook maar.die plaatsen worden nu opgevuld.hoorde tenminste laatst 2 supporters die nog een sk voor
het nieuwe seizoen hebben bemachtigd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Westerpark op juni 26, 2015, 13:14:14
Denk dat die wachtlijst inmiddels ook wel weggewerkt is. Tenminste, ik ken meerdere personen die daar op stonden en inmiddels een seizoenskaart (Noord) hebben weten te bemachtigen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 06, 2015, 13:23:13
Vraag me af of we meer s.c.c kaarten gaan verkopen als vorig jaar.
Zal toch wel met nog aantal weken voor competitie? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Sakas op augustus 18, 2015, 12:02:49
Sander de Vries van AD sportwereld meldt op twitter dat er 8150 seizoenskaarten zijn verkocht.
Dit zijn evenveel als vorig jaar en er is op dit moment een wachtlijst.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op april 13, 2016, 10:49:31
Wanneer kunnen we verlengen?!?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 13, 2016, 10:52:21
Citaat van: scc-aaron op april 13, 2016, 10:49:31
Wanneer kunnen we verlengen?!?

Als HvdV weg is!! :X
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 11:20:33
Vorig jaar 10 april. Misschien willen ze eerst afwachten in welke divisie we spelen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op april 13, 2016, 23:36:41
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 11:20:33
Vorig jaar 10 april. Misschien willen ze eerst afwachten in welke divisie we spelen?
Ze kunnen het geld toch per automatische incasso via je rekening laten afschrijven. Na de laatste speelronde van de play offs. Met een duidelijke melding van de incasso datum.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: jeff op april 20, 2016, 16:55:04
Je mag weer verlengen.

http://cambuur.nl/mijnplek/

En weer geen nieuwe seizoenskaart  :zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op april 20, 2016, 17:06:23
Och,  wat maakt het uit. Ik zal eens verlengen :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op april 20, 2016, 17:08:05
Sk weer verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op april 20, 2016, 17:08:27
Citaat van: jeff op april 20, 2016, 16:55:04
Je mag weer verlengen.

http://cambuur.nl/mijnplek/

En weer geen nieuwe seizoenskaart  :zucht

Je krijgt toch ook niet ieder jaar een nieuwe bankpas.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op april 20, 2016, 17:44:05
Citaat van: Nightmarelwd op april 20, 2016, 17:08:27
Je krijgt toch ook niet ieder jaar een nieuwe bankpas.
Ook niet het zelfde wel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 20, 2016, 17:48:16
scheelt de club gewoon duizenden euro,s en die zijn bruikbaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op april 20, 2016, 18:34:16
Citaat van: SCC-J op april 20, 2016, 17:44:05
Ook niet het zelfde wel.

Want?

In theorie zou een SK langer mee moeten gaan. Een pinpas gebruik je vaker, en slijt eerder.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op april 20, 2016, 19:33:28
Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater

Weet niet waar jij zit voor onder de 100 euro?

Staat natuurlijk niet in vergelijking met de verhoging die bij promotie naast de reguliere verhoging 50 euro bedroeg. Maar daar hebben ze maling aan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 20, 2016, 19:47:16
Bij degradatie krijgen we ook twee wedstrijden meer he.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 20, 2016, 20:26:23
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 20, 2016, 19:47:16
Bij degradatie krijgen we ook twee wedstrijden meer he.
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Destroyer op april 20, 2016, 20:29:33
Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater

Dus.... van mij mag de prijs wel zo mogen blijven als nu. Als ze dan maar investeren in een betere speler
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 20, 2016, 20:30:20
Citaat van: Destroyer op april 20, 2016, 20:29:33
Dus.... van mij mag de prijs wel zo mogen blijven als nu. Als ze dan maar investeren in een betere speler

Pas als vd Vegt weg is..anders steek ik men geld in een bodemloze put
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2016, 20:32:11
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 20, 2016, 19:47:16
Bij degradatie krijgen we ook twee wedstrijden meer he.
Oh ja, dan krijgen we ook Ajax en PSV... En zelfs met winstkansen!! Dan vind ik die korting eigenlijk onnodig. OMHOOG die prijs!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 20, 2016, 20:32:59
Maar goed, opzich heeft wiekie wel een punt.

Laatste seizoen in JL betaalde ik 170.
Nu 250, en daar zou dan maar 5% vanaf gaan. Is wel hoop geld hoor, wat je meer betaald.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op april 20, 2016, 20:35:29
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:32:11
Oh ja, dan krijgen we ook Ajax en PSV... En zelfs met winstkansen!! Dan vind ik die korting eigenlijk onnodig. OMHOOG die prijs!
Die 2 wedstrijden verdienen een algehele boycot.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Harry L. op april 20, 2016, 20:36:13
Citaat van: Bernardo op april 20, 2016, 20:30:20
Pas als vd Vegt weg is..anders steek ik men geld in een bodemloze put

Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2016, 20:41:45
Citaat van: SCC-J op april 20, 2016, 20:35:29
Die 2 wedstrijden verdienen een algehele boycot.
Dat ben ik absoluut met je eens. Beloftenteams zijn de doodsteek van de Jupiler League. Deze clubs beïnvloeden veel te veel het verloop van de competitie en voegen HELEMAAL NIKS toe.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 20:47:49
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:41:45
Dat ben ik absoluut met je eens. Beloftenteams zijn de doodsteek van de Jupiler League. Deze clubs beïnvloeden veel te veel het verloop van de competitie en voegen HELEMAAL NIKS toe.

Jezus wat erg dat we het hier nu serieus over kunnen hebben....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2016, 20:57:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 20:47:49
Jezus wat erg dat we het hier nu serieus over kunnen hebben....
Heb heel lang mijn ogen willen sluiten voor dit scenario, maar nu zijn ze helaas wagenwijd open.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 21:00:46
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 20:57:58
Heb heel lang mijn ogen willen sluiten voor dit scenario, maar nu zijn ze helaas wagenwijd open.

Klopt, een beetje hoop houden tegen beter weten in....  :zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op april 20, 2016, 21:03:02
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 20, 2016, 21:00:46
Klopt, een beetje hoop houden tegen beter weten in....  :zucht

Morgen wordt al beslissend, verlies je die is het over en uit. Anders kunnen we ze nog steeds in halen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op april 20, 2016, 21:45:31
Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:36:13
Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen

Alleen al het idee dat die vent hier nog 2 jaar zit geeft mij al de rillingen. Los van de degradatie wat ontzettend klote is, vind ik het vooruitzicht volgend seizoen met Keizer aan het roer en HvdV  :X :rodekaart ;( :O :R die de spelers haalt ook niet heel fijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2016, 21:48:16
Het grootste manco aan deze selectie is dat er amper ijzervreters in deze selectie rondlopen.
Postte het ook al elders, ik begrijp het verdedigender beginnen van Keizer wel, je wilt niet binnen een half uur met 3-0 achter staan, want dan is die kale nono ook een dikke dweil die er niks van kan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op april 20, 2016, 21:55:57
Citaat van: Dokkumer op april 20, 2016, 21:48:16
Het grootste manco aan deze selectie is dat er amper ijzervreters in deze selectie rondlopen.
Postte het ook al elders, ik begrijp het verdedigender beginnen van Keizer wel, je wilt niet binnen een half uur met 3-0 achter staan, want dan is die kale nono ook een dikke dweil die er niks van kan.

In sommigen uitwedstrijden en thuis tegen Ajax kan ik me voorstellen, maar thuis tegen Roda, uit bij de Graafschap en NEC had je echt wel wat aanvallender mogen spelen, nu ga je eruit met dit klote voetbal op het netvlies en de gedachte dat bij aanvallender voetbal er misschien meer in had gezeten. Als ik met mijn maten naar Cambuur fiets hebben we het eigenlijk al niet eens meer over voetbal, en hebben eigenlijk al geen wedstrijdspanning meer, en gaan er maar heen omdat het je club is he  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 20, 2016, 22:00:12
Bij NEC kan ik het heel goed begrijpen, die draaien ook een topseizoen. De Graafschap klapt er vanaf minuut 1 op, zodat de kans groot is dat je overlopen wordt. Roda thuis had inderdaad niet gehoeven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op april 20, 2016, 23:03:50
Gaat nergens over zulke schandelijke hoge prijzen, wat ook nog eens naar het wanbeleid gaat.  :R :R :R
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op april 20, 2016, 23:31:04
Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater
Dit noemt zich dan een volksclub.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: koosZevenaar op april 20, 2016, 23:40:37
Citaat van: Harry L. op april 20, 2016, 20:36:13
Je vergeet keizer. Nog 2 jaar afbraak voetbal zit ik niet op te wachten. Hij zal wel blij zijn want nu kan Barto ook gewoon het hele seizoen weer spelen
Zelfs als het over seizoenkaarten gaat wordt de naam BARTO weer misbruikt.
Vreselijk, wat ben jij een zielig hoopje mens
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op april 21, 2016, 00:23:37
Citaat van: koosZevenaar op april 20, 2016, 23:40:37
Zelfs als het over seizoenkaarten gaat wordt de naam BARTO weer misbruikt.
Vreselijk, wat ben jij een zielig hoopje mens
Is Barto je wief ofzo?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 21, 2016, 06:23:48
Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 00:23:37
Is Barto je wief ofzo?
Nee maar er zijn hier wel mensen die op het schoolplein door Barto geterroriseerd zijn. Die moeten Barto werkelijk overal op een negatieve manier erbij halen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op april 21, 2016, 08:02:18
Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 00:23:37
Is Barto je wief ofzo?
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op april 21, 2016, 08:18:46
Mensen die denken dat keizer volgend jaar afbraak voetbal gaat spelen, hebben de jupiler league duidelijk links laten liggen het afgelopen seizoen. Als vervangende trainer werd wel verwacht dat er iets zou veranderen, dat we de overwinningen aan elkaar zouden gaan rijgen onder Keizer lijkt hier alleen de algemene verwachting. Hoe zonde ook, we hebben gewoon een heel matige selectie aangevuld met huurlingen. Dat kan niet ieder jaar goed gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op april 21, 2016, 09:10:28
€ 270 euro voor een seizoen in JL  :insane

Is dit inclusief Kampioen of op zijn minst PO garantie.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 21, 2016, 09:19:03
Citaat van: DayDreamer op april 21, 2016, 09:10:28
€ 270 euro voor een seizoen in JL  :insane

Is dit inclusief Kampioen of op zijn minst PO garantie.
Damn, dat is best duur.  Is dat op West? Ik vind 180 euro voor Noord niet gek, dat is iets minder dan een tientje per wedstrijd. Maar 270... Allemachtig.

Voor de promotie was West nog 200 euro volgens mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 21, 2016, 10:41:53
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2016, 08:02:18
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.

barto mut komend seizoen mooi bij de amateurs gaan spelen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 21, 2016, 10:44:12
Citaat van: denistel op april 21, 2016, 10:41:53
barto mut komend seizoen mooi bij de amateurs gaan spelen.
Zolang je geen nieuwe schoenen hebt gooi je de oude niet weg. Veel spelers kunnen nog wat leren van Barto, die heeft met al zijn gebreken wel het maximale uit zijn carrière gehaald. En daar heb ik enorm veel respect voor.

Ten tweede heb je aan Barto iemand die jongere jongens wel zou kunnen begeleiden en bijsturen en ten derde hij is absoluut geen dure en moeilijke jongen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op april 21, 2016, 13:30:42
Citaat van: Vlampiep op april 21, 2016, 08:02:18
Als je een beetje kennis hebt van voetballen, dan zie je wekelijks dat Barto met name in zijn techniek te kort komt op eredivisie niveau, maar dit volledig weet te compenseren
te zijn mateloze inzet.
Er lopen bij Cambuur misschien nog twee spelers die ook deze inzet wekelijks tonen.
Omdat ons budget het niet toelaat een betere spitsen te trekken is Barto in dit spel zonder vleugelspelers de spits.
En ja, gedegradeerd zijn we toch al, dus kan Barto beter blijven staan want in de Jup. kan hij probleemloos mee.
En nog even, als je het niet ziet zitten in Barto, moet je hem niet afzeiken maar de persoon die hem opstelt, want hij doet waar hij voor wordt betaald.
Rendement van deze man is 0.0, daar draait het uiteindelijk om. Geef mij liever maar een luie spits die geen flikker doet behalve goals maken.
Dat meeverdedigen enzo kan me gestolen worden.

Ik krijg bij Kooszevenaar het gevoel dat Ibrahimovic hier speelt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 21, 2016, 13:44:17
Citaat van: Casuals-lwd op april 21, 2016, 13:30:42
Rendement van deze man is 0.0, daar draait het uiteindelijk om. Geef mij liever maar een luie spits die geen flikker doet behalve goals maken.
Dat meeverdedigen enzo kan me gestolen worden.

Ik krijg bij Kooszevenaar het gevoel dat Ibrahimovic hier speelt.
Sorry, Harry van der Laan voetbalt niet meer op niveau.
Rendement van Barto is inderdaad te laag, ook om het systeem wat we spelen. Hij is een spits die je in de 16 moet bedienen en niet als aanspeelpunt gebruiken. Dat kon met Ogbeche wel en met Hemmen in mindere mate ook wel. Dus dat is niet alleen de fout van Barto, maar van het spelsysteem. Je past je systeem aan aan de beschikbare spelers, niet andersom.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 21, 2016, 14:08:07
Citaat van: dizzhead op april 21, 2016, 08:18:46
Mensen die denken dat keizer volgend jaar afbraak voetbal gaat spelen, hebben de jupiler league duidelijk links laten liggen het afgelopen seizoen. Als vervangende trainer werd wel verwacht dat er iets zou veranderen, dat we de overwinningen aan elkaar zouden gaan rijgen onder Keizer lijkt hier alleen de algemene verwachting. Hoe zonde ook, we hebben gewoon een heel matige selectie aangevuld met huurlingen. Dat kan niet ieder jaar goed gaan.

Inderdaad, hij liet Emmen verzorgd en aanvallend voetbal spelen. Jammer dat hij nu heeft gemeend daar totaal vanaf te moeten stappen. Maar ik verwacht inderdaad dat, mochten we degraderen, dat we dan weer 'gewoon' Cambuur-voetbal gaan spelen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op april 25, 2016, 15:42:31
Supporters mag aannemen dat we massaal gaan verlengen!
Misschien een idee om een seizoenkaartteller op de site te zetten.
Dat zal altijd een hoop mensen over de streep helpen als we rap 3000 kaarten hebben verkocht in een maand.
Cambuur: trouw till i die |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op april 25, 2016, 16:11:31
Citaat van: Collingwood op april 21, 2016, 14:08:07
Inderdaad, hij liet Emmen verzorgd en aanvallend voetbal spelen. Jammer dat hij nu heeft gemeend daar totaal vanaf te moeten stappen. Maar ik verwacht inderdaad dat, mochten we degraderen, dat we dan weer 'gewoon' Cambuur-voetbal gaan spelen.
Bij Emmen denken ze daar heel anders over.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 25, 2016, 16:26:42
Citaat van: Dokkumer op april 21, 2016, 10:44:12
Zolang je geen nieuwe schoenen hebt gooi je de oude niet weg. Veel spelers kunnen nog wat leren van Barto, die heeft met al zijn gebreken wel het maximale uit zijn carrière gehaald. En daar heb ik enorm veel respect voor.

Ten tweede heb je aan Barto iemand die jongere jongens wel zou kunnen begeleiden en bijsturen en ten derde hij is absoluut geen dure en moeilijke jongen.

we mutte juist wat meer moeilijke knapen hevve al die ideale schoonzonen kopen we niks voor.
in de huidige selectie zitte amper persoonlijkheden die eens van zich af bijten en heb je ze
wel dan liggen ze weer niet goed bij de leiding want die dulden geen tegenspraak maar dan
krijg je zo,n softe selectie en daarvan wordt je niks beter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op april 25, 2016, 16:32:59
Citaat van: SCC-J op april 25, 2016, 16:11:31
Bij Emmen denken ze daar heel anders over.

Heb een paar wedstrijden gezien van Emmen onder Keizer, en dat was zeker een stuk aanvallender dan hij Cambuur heeft laten spelen. Maar het kan natuurlijk zijn dat die wedstrijden niet representatief waren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Citaat van: Zuid1991 op april 25, 2016, 15:42:31
Supporters mag aannemen dat we massaal gaan verlengen!
Misschien een idee om een seizoenkaartteller op de site te zetten.
Dat zal altijd een hoop mensen over de streep helpen als we rap 3000 kaarten hebben verkocht in een maand.
Cambuur: trouw till i die |:)

Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op april 25, 2016, 17:29:14
Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

Ik heb nog nooit getwijfeld om een seizoenkaart aan te schaffen. Ook nu niet.

De seizoenen in de JL waren niet om aan te zien. Prijs seizoenkaart 175,00.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 25, 2016, 17:31:29
Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R
Ik laat me mijn Cambuurgevoel niet afnemen door een stel passanten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op april 25, 2016, 17:38:17
Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

En daar is de eerste succes supporter die het stadion verlaat  :X

Een rib uit mijn lijf maar er komen hier weer twee seizoenkaarten  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op april 25, 2016, 17:54:24
Blijf het raar vinden dat de prijzen niet mee zakken. Belachelijk dat je maar 12 euro minder betaald voor de Jupiler League. Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17. Maar goed, de kaart komt er wel weer.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2016, 18:16:45
Citaat van: Bernardo op april 25, 2016, 17:54:24
Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17.

Dat is inderdaad een vriendenprijsje  :proost :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op april 25, 2016, 18:19:38
Heb mijn seizoenskaart weer verlengd en denk al weer met plezier aan het jaar dat we kampioen werden.
Nu kunnen we weer meedoen voor het kampioenschap of promotie via de na competitie, want het lijkt mij onmogelijk dat er zondag iets te halen valt in Eindhoven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op april 25, 2016, 18:20:50
Citaat van: Bernardo op april 25, 2016, 17:54:24
Blijf het raar vinden dat de prijzen niet mee zakken. Belachelijk dat je maar 12 euro minder betaald voor de Jupiler League. Volgend jaar iets van 228, terwijl laatste jaar JL betaalde ik 17. Maar goed, de kaart komt er wel weer.  :proost

Zoals ik al schreef een rib uit mijn lijf maar ik blijf maar denken, meer geld naar de club, mogelijk betere spelers etc.. dat verzacht een beetje de in mijn ogen ook wel behoorlijke prijzen  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 25, 2016, 18:21:19
Ik betaal straks een tientje per wedstrijd. Vind ik niet gek. De prijzen voor West en Oost vind ik wél maf. Zo'n 270 euro, is echt veel te duur voor de JL.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op april 25, 2016, 19:51:23
Het maakt niet uit wat het kost, die kaart komt er. 25 jaar een kaart in goede en slechte tijden, en die vijf procent korting mogen ze hebben.

Snap prima dat het veel geld is voor veel mensen, maar ik ben blij dat de prijzen zo blijven. De club heeft geld nodig om een selectie op niveau neer te zetten in de Juup. Volgend jaar om de titel spelen in een stadion met gemiddeld 8000-9000 man!! Bij elke degradant is het na degradatie nog vol, dus hier ook!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2016, 19:58:40
Citaat van: Oosttribune op april 25, 2016, 19:51:23
Het maakt niet uit wat het kost, die kaart komt er. 25 jaar een kaart in goede en slechte tijden, en die vijf procent korting mogen ze hebben.

Snap prima dat het veel geld is voor veel mensen, maar ik ben blij dat de prijzen zo blijven. De club heeft geld nodig om een selectie op niveau neer te zetten in de Juup. Volgend jaar om de titel spelen in een stadion met gemiddeld 8000-9000 man!! Bij elke degradant is het na degradatie nog vol, dus hier ook!!

Jaa dat klopt wel wat je zegt maar de kunst is om zon selectie op niveau te krijgen.
Met die van der Vegt als hoofd inkoper kun je net zo goed je centen aan de schiettent op de kermis geven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 25, 2016, 20:28:02
Citaat van: De Gast op april 25, 2016, 17:25:20
Ben dr wel klaar mee. Niks seizoenkaart voor die prijs onder de huidige technische mensen. Mijn hele Cambuur gevoel is aan diggelen geholpen :R

Dat verbaast me nu dus helemaal niks  :_schater :_schater Mogelijk kom je ook weer terug op het forum wanneer we weer in de ere spelen? Seizoenkaart altijd, Cambuur altijd, ook als het kut gaat. Want stel je voor dat we een topselectie krijgen, waar moeten we dan op schelden. Maar je verschuilen achter de TS om geen SK aan te schaffen... Gloryhunter noem ik dat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 25, 2016, 20:37:13
Ik heb zeer grote twijfel omtrent verlengen, na 35 jaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 25, 2016, 21:50:36
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2016, 19:58:40
Jaa dat klopt wel wat je zegt maar de kunst is om zon selectie op niveau te krijgen.
Met die van der Vegt als hoofd inkoper kun je net zo goed je centen aan de schiettent op de kermis geven.
Sluit me op.. De kermis is hier net gearriveerd :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op april 25, 2016, 22:51:38
Present
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 26, 2016, 10:35:56
Citaat van: PePe op april 25, 2016, 20:37:13
Ik heb zeer grote twijfel omtrent verlengen, na 35 jaar.

Tuurlijk niet juh. In goede en in slechte tijden, het geel en blauw zit in het bloed!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Ronnie tng op april 26, 2016, 11:00:27
Gelukkig hebben we de wedstrijd tegen Excelsior nog om acties te starten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 26, 2016, 11:17:49
Word nog leuke wedstrijd?Zou er dan al bekend zijn welke spelers weggaan?
Dan kunnen we daar afscheid van nemen.

Verder vd vegt mooi uitzwaaien.

En word er ook nog officieel afscheid van Henk genomen??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 11:20:34
Zou er ook nog een speler van het seizoen gekozen worden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 26, 2016, 11:29:29
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 26, 2016, 11:20:34
Zou er ook nog een speler van het seizoen gekozen worden?

Denk het niet, want die is al weg.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 26, 2016, 11:49:28
Citaat van: PePe op april 26, 2016, 11:29:29
Denk het niet, want die is al weg.
Kunnen we Berisha niet voor een keer laten overvliegen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 26, 2016, 18:36:25
Volgend seizoen er natuurlijk gewoon weer bij, al vind ik het wel lichtelijk aan de dure kant.

Ik ben heel benieuwd naar wat er gebeurt als we direct weer zouden promoveren: gwn weer die 5% erbij of dan sneaky weer meer verhogen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 26, 2016, 19:34:16
Citaat van: Dokkumer op april 26, 2016, 11:49:28
Kunnen we Berisha niet voor een keer laten overvliegen?

Zou ook een stunt zijn!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op april 26, 2016, 19:40:19
Ook weer present
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op april 26, 2016, 20:33:26
We mogen heel wat verwachten met zulke prijzen.

Ze moeten wel ophouden met die campagne op de social media...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op april 26, 2016, 20:54:25
Citaat van: Vedetski op april 26, 2016, 20:33:26
We mogen heel wat verwachten met zulke prijzen.

Ze moeten wel ophouden met die campagne op de social media...
Nou nou, het is toch wat. Iets meer dan een tientje per match. En daar mag zeker geen reclame voor worden gemaakt...

Gelul over die paar rotcenten. Als je het zonder commentaar voor eredivisie voetbal kan betalen, waarom niet ook voor eerstedivisie voetbal?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op april 27, 2016, 08:37:46
Precies niet zo zeuren over een 10-tje per wedstrijd!
Laten we gewoon zorgen dat we net als de eagles, Cambuur in de eerste divisie steunen met een 6500 of meer seizoenkaarten!!!!!
Volgende week komt er een seizoenkaart teller op de Cambuur site!!!
Cambuur is alive! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op april 27, 2016, 10:02:08
Citaat van: Collingwood op april 25, 2016, 16:32:59
Heb een paar wedstrijden gezien van Emmen onder Keizer, en dat was zeker een stuk aanvallender dan hij Cambuur heeft laten spelen. Maar het kan natuurlijk zijn dat die wedstrijden niet representatief waren.

Telstar speelde ook leuk voetbal onder Keizer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 27, 2016, 11:49:50
Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2016, 10:02:08
Telstar speelde ook leuk voetbal onder Keizer.

Precies. Keizer moest het hier doen met een selectie die niet van hem was en waar er een paar behoorlijk ongemotiveerd bij leken te lopen. Een SK koop je voor Cambuur, voor de beleving en je gevoel. Zoals een paar jaar geleden al voorspelt, de echten blijven over, de gloryhunters haken weer af.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 27, 2016, 16:53:45
Citaat van: Cor op april 27, 2016, 11:49:50
Precies. Keizer moest het hier doen met een selectie die niet van hem was en waar er een paar behoorlijk ongemotiveerd bij leken te lopen. Een SK koop je voor Cambuur, voor de beleving en je gevoel. Zoals een paar jaar geleden al voorspelt, de echten blijven over, de gloryhunters haken weer af.
Nou daar word het alleen maar beter van toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 27, 2016, 16:58:38
Citaat van: speculeter op april 27, 2016, 16:53:45
Nou daar word het alleen maar beter van toch?

Mij hoor je niet klagen. Anderen daarentegen wel  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op april 27, 2016, 22:24:18
Citaat van: Len Cantello op april 26, 2016, 20:54:25
Nou nou, het is toch wat. Iets meer dan een tientje per match. En daar mag zeker geen reclame voor worden gemaakt...

Gelul over die paar rotcenten. Als je het zonder commentaar voor eredivisie voetbal kan betalen, waarom niet ook voor eerstedivisie voetbal?

Als ik die prijzen op West zo hoor, 270 euro... Is niet niks.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 27, 2016, 22:56:52
14.21 per wedstrijd..1 rondje in de kroeg of het hertje kost het zelfde een biscoopje
uit eten of wat dan ook 14 euro bist su maar kwiet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2016, 23:05:56
Citaat van: denistel op april 27, 2016, 22:56:52
14.21 per wedstrijd..1 rondje in de kroeg of het hertje kost het zelfde een biscoopje
uit eten of wat dan ook 14 euro bist su maar kwiet.
verschil is dat je in de kroeg/bioscoop/uit eten niet ineens die 270 euro stuk slaat ;) En laten dat net 3 dingen zijn die ik niet meer doe :P

Ik ga volgend seizoen gewoon eerlijk voor de goedkoopste kaart op Zuid. Helemaal omdat mijn zoon waarschijnlijk ook een sk wil. Dat is wel 320 euro die je ineens op moet hoesten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op april 28, 2016, 08:03:12
Citaat van: Vedetski op april 27, 2016, 22:24:18
Als ik die prijzen op West zo hoor, 270 euro... Is niet niks.

Als ik een avondje ga stappen of naar een dancefeest ga, ben ik dat ook kwijt.
Wat Denistel zegt 14,21 per wedstrijd is immers niets.
Al kost dat ding 1000 euro, die SK Komt er!

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Unify op april 28, 2016, 09:24:18
Volgend seizoen weer present!
Kost misschien wat, maar het gaat wel naar een goed doel! :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op april 28, 2016, 09:36:20
Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op april 28, 2016, 09:55:49

Bij veel jupiler leauge clubs zit je al voor 8 euro (als volwassene) op de hoofdtribune. Dat is toch aardig wat duurder dan bij cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 28, 2016, 10:56:45
Citaat van: siepelsjeu op april 28, 2016, 09:55:49
Bij veel jupiler leauge clubs zit je al voor 8 euro (als volwassene) op de hoofdtribune. Dat is toch aardig wat duurder dan bij cambuur.

duurder? ik denk dat je goedkoper bedoeld.,,,bij de meesten zit je ook naar een ander niveau te kijken en
sommigen hebben niet eens een stadion. niet dat dat van ons een pronkstuk is maar toch.

en dat 200 en 270 euro in 1 keer een beste hap geld is dat klopt maar je kan altijd nog
overleggen met de club toch over de betaling.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: NRG op april 28, 2016, 11:44:53
270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op april 28, 2016, 11:47:42
Citaat van: Geelblauwstiens op april 28, 2016, 09:36:20
Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!

Zo is het.. je hoort he-le-maal niks op zo'n stomme propaganda actie na.
Je mag toch aannemen dat er na dit weekend wel duidelijkheid komt als bekend is dat we roemloos zijn afgedaald naar die nietszeggende biercompetitie waarvan de samenvattingen niet eens op een fatsoenlijk tijdstip kunnen worden uitgezonden.
Maar goed.. er is nog hoop zolang we een H vd Vegt nog niets hebben horen zeggen over volgend seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 28, 2016, 11:53:24
Citaat van: Unify op april 28, 2016, 09:24:18
Volgend seizoen weer present!
Kost misschien wat, maar het gaat wel naar een goed doel! :P

Is Henry het goede doel?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op april 28, 2016, 12:39:44
Zolang Henry er zit is het een verrot doel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Unify op april 28, 2016, 12:45:51
Citaat van: PePe op april 28, 2016, 11:53:24
Is Henry het goede doel?

Haha ik ga d'r vanuit dat hij dan inmiddels al fut is! :rodekaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op april 28, 2016, 12:58:22
Citaat van: Geelblauwstiens op april 28, 2016, 09:36:20
Stel:
Je zit in de huidige situatie. Dan treed je toch als directie eerst maar eens naar buiten om tekst en uitleg te geven over de club? Hebben we nog een nieuwsbrief? Forumavond?
Het Lc schrijft de voorpagina vol. Honderduizenden mensen zijn op die manier getriggerd en zijn benieuwd naar de werkelijke stand van zaken. Nog sterker, criticasters nemen de pen op en grijpen hun kans. Kom op Cambuur, we moeten trots zijn!
Dan de club zelf. Nooit zien we de leiding van vlees en bloed de microfoon of camera pakken. Zelfs winterstopversterkingen worden door HdJ gepresenteerd. Wie zijn de mannen die de lijnen uitzetten? Wat zijn de plannen? Wat gaan we volgend jaar doen? Ik snap, we zijn nog niet gedegradeerd, maar toch. De kapitein moet de gasten toespreken in een storm en niet via een berichtje op Facebook.
Nee, er is gekozen voor een lullig mail/social media-actie om seizoenkaarten te verlengen.
Maar volgens mij hoort daar een stuk daadkracht bij vanuit de directie. Die moeten ambities uitspreken. Die moeten mij vertellen of er om promotie gespeeld gaat worden of dat er gekozen gaat worden voor een financiële downgrade bijvoorbeeld. Die moeten schermen met redenen om de prijzen zo idioot hoog te maken. (Let op:Dat is wat anders dan houden)
Er wordt geschitterd door afwezigheid!!!!! Cambuur is op deze manier een instantie in plaats van een club waar we het met z'n allen doen. Neem je sponsoren, personeel en supporters serieus en communiceer op een persoonlijke manier!!
Je hebt helemaal gelijk.
Het bestuur heeft geen affiniteit met de voetbalwereld en daarbij beschikken de bestuursleden ook niet over de competenties die je bij deze functie mag verwachten.
Er is 2,5 jaar geleund op de trainers, eerst Lodeweges en later Henk de Jong en nu Keizer.
Het bestuur is een club als Cambuur onwaardig en zou zo snel als mogelijk hun biezen moeten pakken.
Maar deze mooie club met een rijke historie zal ik ook blijven steunen en heb de seizoenskaart de zelfde dag bij binnen komen van de mail verlengd.
Tevens ben ik blij dat we voorlopig nog in ons vertrouwde stadion stadion blijven spelen, want dat geeft mij iedere keer bij binnen komst een blij nostalgisch gevoel.
Stel je voor een stel autisten aan het bewind in een kil modern stadion, moet er voorlopig niet aan denken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op april 28, 2016, 18:17:44
In het huidige fantastische stadion blijf ik nog gerust een jaar zitten. Twee stuks verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 28, 2016, 19:24:43
Citaat van: NRG op april 28, 2016, 11:44:53
270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.

een mailtje naar de club en je weet meer.ik heb ze er in ieder geval op geatendeerd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op april 28, 2016, 20:29:14
Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Shar op april 28, 2016, 20:56:44
Citaat van: Zuid1991 op april 28, 2016, 20:29:14
Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!
Kom langer in de eerste dan in de ere. Hoe jammer ik een eventuele degradatie ook vind, niet verlengen is geen optie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op april 28, 2016, 22:48:50
Citaat van: Zuid1991 op april 28, 2016, 20:29:14
Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!

Het slechte presteren van de TD en mogelijk aanblijven van de TD roept bij mij weerstand op, om te gaan verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: maikcambuur op april 28, 2016, 23:51:05
Citaat van: PePe op april 28, 2016, 22:48:50
Het slechte presteren en mogelijk aanblijven van de TD roept bij mij weerstand op, om te gaan verlengen.

Slecht presteren is in mijn ogen, als echte supporter, nooit een reden om je kaart niet te verlengen. En als ook de invloed van passanten bij de club weerstand bij je biedt, hou je blijkbaar niet genoeg vd club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op april 29, 2016, 06:40:42
Citaat van: maikcambuur op april 28, 2016, 23:51:05
Slecht presteren is in mijn ogen, als echte supporter, nooit een reden om je kaart niet te verlengen. En als ook de invloed van passanten bij de club weerstand bij je biedt, hou je blijkbaar niet genoeg vd club.

Volgens mij kan iedereen prima zelf bepalen of die van de club houdt of niet. Daar hebben we geen externe maatstaven voor nodig, gezien het een persoonlijke emotie is. Een voorbeeld : uit liefde voor de club wilde ik mijn sk aanhouden toen ik ging emigreren. Na lang wikken en wegen heb ik dit niet gedaan. Ik zat hier immers iemand anders,  die graag op m'n plek zou zitten,  in de weg. Dat is ook liefde voor de club, maar dan op een andere manier geuit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 29, 2016, 07:24:01
Citaat van: dizzhead op april 29, 2016, 06:40:42
Volgens mij kan iedereen prima zelf bepalen of die van de club houdt of niet. Daar hebben we geen externe maatstaven voor nodig, gezien het een persoonlijke emotie is. Een voorbeeld : uit liefde voor de club wilde ik mijn sk aanhouden toen ik ging emigreren. Na lang wikken en wegen heb ik dit niet gedaan. Ik zat hier immers iemand anders,  die graag op m'n plek zou zitten,  in de weg. Dat is ook liefde voor de club, maar dan op een andere manier geuit.

Dat is allemaal prachtig maar wel een hele andere situatie. Op het moment dat je de TD als excuus gebruikt om niet meer te komen zegt dat in mijn ogen een hoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op april 29, 2016, 11:15:55
Citaat van: Cor op april 29, 2016, 07:24:01
Dat is allemaal prachtig maar wel een hele andere situatie. Op het moment dat je de TD als excuus gebruikt om niet meer te komen zegt dat in mijn ogen een hoop.

Het zegt mij een hoop dat je zo graag wil dat de TD vertrekt, dat je datgene opgeeft wat je het moeilijkst loslaat. Je seizoenskaart. Allemaal voor het beste resultaat op de lange termijn van je cluppie.

(om maar eens een inzicht te geven)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 11:43:43
Citaat van: dizzhead op april 29, 2016, 11:15:55
Het zegt mij een hoop dat je zo graag wil dat de TD vertrekt, dat je datgene opgeeft wat je het moeilijkst loslaat. Je seizoenskaart. Allemaal voor het beste resultaat op de lange termijn van je cluppie.

(om maar eens een inzicht te geven)
Maar wat geef je op? Je hobby, je passie, je club. Dat weegt voor mij never nooit op tegen een slechte TD. Daarnaast, hij zal niet vroeger of later vertrekken of jij al dan niet komt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 29, 2016, 13:02:59
Citaat van: NRG op april 28, 2016, 11:44:53
270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.

heb er al contact over gehad,,ze gaan dat nogmaals bekijken maar blijkt moeilijk uitvoerbaar
te zijn als ik het mag geloven .

ook zal er meer nieuws komen over het komende seizoen maar pas nadat we officieel gedegradderd zijn
en das ook logisch je moet in ieder geval de intentie hebben om er 2 wedstrijden alles aan te doen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2016, 13:24:11
Citaat van: denistel op april 29, 2016, 13:02:59
heb er al contact over gehad,,ze gaan dat nogmaals bekijken maar blijkt moeilijk uitvoerbaar
te zijn als ik het mag geloven .

ook zal er meer nieuws komen over het komende seizoen maar pas nadat we officieel gedegradderd zijn
en das ook logisch je moet in ieder geval de intentie hebben om er 2 wedstrijden alles aan te doen.
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op april 29, 2016, 13:33:47
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 13:24:11
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!

Ik denk dat de club dit niet doet omdat als bijv. nadat termijn 1 is betaald iemand nalaat om termijn 2 te betalen (om wat voor reden dan ook) het de club meer kost om alsnog het geld te ontvangen dan dat het oplevert. Dit risico zal ergens gedragen moeten worden.

Wellicht dat men een constructie kan bedenken waarbij je per wedstrijd betaald maar wel een seizoenkaart hebt. Voor bijvoorbeeld West zou dat dan 280 / 17 zijn per wedstrijd.

Niet betaald voor eerst volgende wedstrijd = waarschuwing of seizoenkaart blokkeren tot men betaald heeft.

Dit heeft echter voor de club wel weer het risico dat mensen halverwege stoppen en de club weer inkomsten misloopt.

Lastig.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op april 29, 2016, 13:38:35
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 13:24:11
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!

Gespreid betalen is al 15 jaar een punt wat ze maar niet willen oppakken. Elke stap extra is al moeilijk bij de BVO, gewoon 20 euro per maand over 10 termijn oid. De tijd dat men massaal in de rij stond voor een seizoenkaart is voorbij, nu mogen ze weer aan het werk om de tribunes vol te krijgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 13:41:24
Ik ben er van overtuigd dat je de paar centen die gespreid betalen zou kosten, wel terug verdient met de meer verkochte seizoenkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2016, 13:42:57
Citaat van: Oetseuuh op april 29, 2016, 13:33:47
Ik denk dat de club dit niet doet omdat als bijv. nadat termijn 1 is betaald iemand nalaat om termijn 2 te betalen (om wat voor reden dan ook) het de club meer kost om alsnog het geld te ontvangen dan dat het oplevert. Dit risico zal ergens gedragen moeten worden.

Wellicht dat men een constructie kan bedenken waarbij je per wedstrijd betaald maar wel een seizoenkaart hebt. Voor bijvoorbeeld West zou dat dan 280 / 17 zijn per wedstrijd.

Niet betaald voor eerst volgende wedstrijd = waarschuwing of seizoenkaart blokkeren tot men betaald heeft.

Dit heeft echter voor de club wel weer het risico dat mensen halverwege stoppen en de club weer inkomsten misloopt.

Lastig.
Wie niet betaalt is niet meer welkom. Een sk kan met 1 druk op de knop geblokkeerd worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op april 29, 2016, 13:48:48
Aan de andere kant, kun je in het lopende seizoen ook een tientje per maand opzij zetten voor een seizoenskaart voor het seizoen erop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 29, 2016, 14:18:58
zo ist natuurlijk ook,,gespreid betalen houdt risico,s in.

de reden waarom ze er zo vroeg mee komen en het liefst hebben dat
er al snel 3000 of zo verkocht zijn is dat er geld binnen komt natuurlijk.

zal ook nog even horen of er een teller kan komen op de site
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:30:35
Als ik het voor het zeggen had, mochten kinderen tot 12 jaar gratis naar binnen. Van 12 tot 16/18 jaar voor een prikkie, daarna het volle pond. Zodat het voor gezinnen ook nog mogelijk is om te komen. Kinderen moet je vroeg bij de club betrekken, dan gaan ze nooit meer weg.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op april 29, 2016, 14:39:55
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:30:35
Als ik het voor het zeggen had, mochten kinderen tot 12 jaar gratis naar binnen. Van 12 tot 16/18 jaar voor een prikkie, daarna het volle pond. Zodat het voor gezinnen ook nog mogelijk is om te komen. Kinderen moet je vroeg bij de club betrekken, dan gaan ze nooit meer weg.

Maar dan ben je de eerste 1500 plaatsen al kwijt!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: NRG op april 29, 2016, 14:49:47
Citaat van: Oetseuuh op april 29, 2016, 13:33:47
Ik denk dat de club dit niet doet omdat als bijv. nadat termijn 1 is betaald iemand nalaat om termijn 2 te betalen (om wat voor reden dan ook) het de club meer kost om alsnog het geld te ontvangen dan dat het oplevert. Dit risico zal ergens gedragen moeten worden.

Wellicht dat men een constructie kan bedenken waarbij je per wedstrijd betaald maar wel een seizoenkaart hebt. Voor bijvoorbeeld West zou dat dan 280 / 17 zijn per wedstrijd.

Niet betaald voor eerst volgende wedstrijd = waarschuwing of seizoenkaart blokkeren tot men betaald heeft.

Dit heeft echter voor de club wel weer het risico dat mensen halverwege stoppen en de club weer inkomsten misloopt.

Lastig.

Helemaal niet zo ingewikkeld. Je laat iemand die een seizoenkaart koopt en graag gespreid wil betalen gewoon een machtiging tekenen. Met die machtiging kan Cambuur het bedrag in bv 4x van de rekening afschrijven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:50:42
Citaat van: Lore op april 29, 2016, 14:39:55
Maar dan ben je de eerste 1500 plaatsen al kwijt!
Zou het om zoveel gaan? Maar als er van die groep 1000 na hun 12e blijft komen, verdien je de investering wel terug. Bovendien houd je die plekken in de JL sowieso wel over.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op april 29, 2016, 15:20:06
Citaat van: NRG op april 29, 2016, 14:49:47
Helemaal niet zo ingewikkeld. Je laat iemand die een seizoenkaart koopt en graag gespreid wil betalen gewoon een machtiging tekenen. Met die machtiging kan Cambuur het bedrag in bv 4x van de rekening afschrijven.

Klopt, dat is voor de meeste gevallen ook niet ingewikkeld. Maar wat doe je wanneer iemand geen saldo heeft op het moment dat termijn 2 afgeschreven moet worden? Ik werk niet bij een bank, maar ik kan me voorstellen dat Cambuur dan ook geen geld van zo'n rekening af kan schrijven. En wat doe je dan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2016, 15:24:01
Citaat van: Oetseuuh op april 29, 2016, 15:20:06
Klopt, dat is voor de meeste gevallen ook niet ingewikkeld. Maar wat doe je wanneer iemand geen saldo heeft op het moment dat termijn 2 afgeschreven moet worden? Ik werk niet bij een bank, maar ik kan me voorstellen dat Cambuur dan ook geen geld van zo'n rekening af kan schrijven. En wat doe je dan?
Dan schrijf je die persoon aan zodat hij/zij binnen pak em beet 14 dagen dient te betalen of anders de kaart (tijdelijk) geblokkeerd wordt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op april 29, 2016, 15:25:17
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 15:24:01
Dan schrijf je die persoon aan zodat hij/zij binnen pak em beet 14 dagen dient te betalen of anders de kaart (tijdelijk) geblokkeerd wordt.
Oek weer oplost.  :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: jeff op april 29, 2016, 15:32:07
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 15:24:01
Dan schrijf je die persoon aan zodat hij/zij binnen pak em beet 14 dagen dient te betalen of anders de kaart (tijdelijk) geblokkeerd wordt.
Wat als de persoon in kwestie de rest van de termijnen erna ook niet betaald, dan ontstaat er een gat in begroting waar de knvb weer moeilijk over kan gaan doen. Als dit bij 1 persoon gebeurt valt het nog wel te overzien, dan heb je een gat van b.v 150 euro.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oetseuuh op april 29, 2016, 15:37:25
Dit staat er bij 010 op website.

-----

Betaling van de seizoenkaart geschiedt via een iDeal betaling of via een automatische incasso, in welk geval Feyenoord is gemachtigd om de prijs voor de seizoenkaart automatisch te incasseren van de opgegeven rekening. Ingeval van automatische incasso dient u  voldoende saldo op uw rekening te hebben staan en dient u ervoor te zorgen dat het juiste BIC of IBAN nummer bij Feyen­oord bekend is. Feyenoord zal voorafgaand aan de incasso geen prenotificatie sturen  de debiteur. Tevens is het mogelijk de seizoenkaart te betalen op een wedstrijddag aan de loketten van Feyenoord Service & Tickets. Alleen bedrijven kunnen hun seizoenkaarten betalen per factuur. Indien Feyenoord het verschuldigde bedrag niet volledig heeft ontvangen, kan van de seizoenkaart geen gebruik worden gemaakt. Indien er sprake is van een overeengekomen betaling in termijnen is de seizoenkaart, vanaf het moment dat een bepaalde termijn niet volledig door Feyenoord is ontvangen, niet (meer) te gebruiken. Indien de betaling is uitgezet bij een incassobureau is de opdrachtgever (supporter) verplicht de buitengerechtelijke kosten (ook wel genaamd incassokosten) te betalen. De buitengerechtelijke kosten worden vastgesteld op 15% van het openstaande (factuur)bedrag, met een minimum van € 40,00 (exclusief BTW). De buitengerechtelijke kosten bedragen maximaal het tarief zoals bepaald in het 'Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten'.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op april 29, 2016, 15:40:32
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:30:35
Als ik het voor het zeggen had, mochten kinderen tot 12 jaar gratis naar binnen. Van 12 tot 16/18 jaar voor een prikkie, daarna het volle pond. Zodat het voor gezinnen ook nog mogelijk is om te komen. Kinderen moet je vroeg bij de club betrekken, dan gaan ze nooit meer weg.

Vroeger had je ook een dameskaart.. Die was net zo duur als een jeugdkaart. Ik denk dat je wel verschillen kunt aanbrengen maar niet de verschillen die jij aangeeft. Iets minder voor de jeugd ben ik wel voorstander van, die verdienen over het algemeen een stuk minder of niets. Maar om gratis en voor niets kaarten weg te geven verliest men de waarde om naar een beleving te gaan. (ook al is het soms een slechte beleving).

Ik spaar zelf het hele jaar voor een seizoenkaart voor het jaar er op... Dan doet het ook niet zo'n pijn als je deze aanschaft.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op april 29, 2016, 16:48:46
Cambuur pretendeert een Volksclub te zijn en moet zich er van bewust zijn, dat een aanzienlijk aantal bezoekende supporters een inkomen ontvangen wat aanzienlijk lager is dan modaal.
Om daar op in te spelen zou overwogen kunnen over te gaan op het systeem van 010 wat op dit forum is geplaatst door Oetseuuh.
Om ook meer jeugdige supporters in het stadion te krijgen zouden er gezinskaarten moeten worden verkocht waarbij de oudere SK houder tegen een sterk gereduceerd bedrag voor zijn of haar kinderen tot max 12 jaar een sk kan aanschaffen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 29, 2016, 19:25:49
Ik snap best dat de 1 het ruimer heeft dan de ander. Ik snap ook dat gespreid betalen een oplossing kan zijn. Echter, toen we eredivisie speelden waren de seizoenkaarten bijna niet aan te slepen en nu zou geld een oorzaak kunnen zijn? Geloof er bij heel veel niks van, weet bijna zeker dat iedereen meteen zou verlengen wanneer we er in blijven. Prijzen gaan niet omhoog, je mag zelfs 5% korten.

En het bestuur, td of trainer als excuus gebruiken? Wat hebben we hier al niet allemaal meegemaakt, je blijft toch gewoon bij de familie horen!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op april 29, 2016, 19:40:48
zoals ze het bij 010 doen is dus wel heel veel extra werk en krijg je met incasso bureau,s te maken daar zit
je ook niet op te wachten toch.

ps een sk teller op de site wordt aan gewerkt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2016, 20:08:36
Citaat van: denistel op april 29, 2016, 19:40:48
zoals ze het bij 010 doen is dus wel heel veel extra werk en krijg je met incasso bureau,s te maken daar zit
je ook niet op te wachten toch.

ps een sk teller op de site wordt aan gewerkt.
Wie niet betaalt krijgt een incassobureau op zijn dak. Simpel.toch?
En voordat dat gebeurt zijn er al diverse acties vanuit de club ondernomen om een regeling te treffen. Je hebt dat als seizoenskaarthouder zelf in de hand.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op april 29, 2016, 20:31:36
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 20:08:36
Wie niet betaalt krijgt een incassobureau op zijn dak. Simpel.toch?
En voordat dat gebeurt zijn er al diverse acties vanuit de club ondernomen om een regeling te treffen. Je hebt dat als seizoenskaarthouder zelf in de hand.

Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op april 29, 2016, 20:43:27
Citaat van: Cor op april 29, 2016, 20:31:36
Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.
Dat is waar, als bedrijf schiet je de kosten voor maar leg je ook een voorziening aan voor die kosten.
We kunnen altijd wel in onmogelijkheden blijven denken, naar daar help je de goedwillende supporter die wel wil maar niet ineens kan betalen niet mee. En we zullen de komende jaren de supporters moeten koesteren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 16:45:09
Citaat van: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:30:35
Als ik het voor het zeggen had, mochten kinderen tot 12 jaar gratis naar binnen. Van 12 tot 16/18 jaar voor een prikkie, daarna het volle pond. Zodat het voor gezinnen ook nog mogelijk is om te komen. Kinderen moet je vroeg bij de club betrekken, dan gaan ze nooit meer weg.

Lagere prijs prima maar betalen moet iedereen, Cambuur is geen filantropische instelling.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 16:45:59
Citaat van: Cor op april 29, 2016, 20:31:36
Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.

Bij tijdschriften is een jaarabonnement vaak goedkoper dan betalen in termijnen, aan zo'n oplossing zou je ook kunnen denken. Het is natuurlijk meer werk en meer risico dus betaal je wat extra maar krijg je wel meer tijd om te betalen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2016, 17:36:48
Citaat van: papier op mei 01, 2016, 16:45:59
Bij tijdschriften is een jaarabonnement vaak goedkoper dan betalen in termijnen, aan zo'n oplossing zou je ook kunnen denken. Het is natuurlijk meer werk en meer risico dus betaal je wat extra maar krijg je wel meer tijd om te betalen.
Uiteraard kun je vanwege het extra werk wel een klein bedrag extra rekenen voor een sk die in termijnen betaald wordt. Als er in ieder geval maar constructief nagedacht wordt over een gespreide betaling, waardoor de club toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen.

Je kunt ook zeggen, leg elke maand 15-20 euro aan de kant, maar dat wordt toch geheid aangesproken door de minima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op mei 01, 2016, 18:37:53
Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Shar op mei 01, 2016, 18:42:19
Citaat van: pvanbuijtene op mei 01, 2016, 18:37:53
Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?
Och, dat heb ik al zo vaak om me heen op de tribune hoort (mij zien ze hier niet meer, ik neem geen seizoenskaart, ik heb wel wat beters te doen, etc). Ze komme nog steeds. Is nu vaak kwestie van teleurstelling en emotie. Tuurlijk zal het aantal supporters volgend seizoen minder zijn, maar de echten blijven echt wel komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 18:43:35
Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2016, 17:36:48
Uiteraard kun je vanwege het extra werk wel een klein bedrag extra rekenen voor een sk die in termijnen betaald wordt. Als er in ieder geval maar constructief nagedacht wordt over een gespreide betaling, waardoor de club toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen.

Je kunt ook zeggen, leg elke maand 15-20 euro aan de kant, maar dat wordt toch geheid aangesproken door de minima.

Met het laatste ben ik het wel eens hoor, als je het gespreid kunt betalen dan kun je het ook gespreid sparen. Maar goed, als gespreid betalen resulteert in meer verkochte seizoenskaarten dan zou ik als club dat maar eens gaan faciliteren.

Persoonlijk zou ik altijd in 1x betalen, met alles (oke behalve een huis). Blijft alles lekker overzichtelijk van.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 01, 2016, 18:44:36
Citaat van: pvanbuijtene op mei 01, 2016, 18:37:53
Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?

Dat gevoel heb ik ook.. Ik ga mijn SCC niet opgeven voor een paar idioten, dan had ik dat jaren geleden al moeten doen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2016, 18:51:48
Citaat van: papier op mei 01, 2016, 18:43:35
Met het laatste ben ik het wel eens hoor, als je het gespreid kunt betalen dan kun je het ook gespreid sparen. Maar goed, als gespreid betalen resulteert in meer verkochte seizoenskaarten dan zou ik als club dat maar eens gaan faciliteren.

Persoonlijk zou ik altijd in 1x betalen, met alles (oke behalve een huis). Blijft alles lekker overzichtelijk van.
Zo gemakkelijk is het helaas niet altijd, weet ik uit ervaring.
Ik kan niet ineens 180 of 320 euro ophoesten (als mijn zoon ook een sk neemt) en als ik het aan de kant moet leggen is er altijd wel weer iets wat aangeschaft moet worden.
Bij mij gaan de rekeningen de deur uit zodra mijn inkomen binnen is en dan weet ik dat ik daar geen problemen mee krijg. Daar kan die 20-40 euro voor de club ook nog wel bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 19:03:18
Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2016, 18:51:48
Zo gemakkelijk is het helaas niet altijd, weet ik uit ervaring.
Ik kan niet ineens 180 of 320 euro ophoesten (als mijn zoon ook een sk neemt) en als ik het aan de kant moet leggen is er altijd wel weer iets wat aangeschaft moet worden.
Bij mij gaan de rekeningen de deur uit zodra mijn inkomen binnen is en dan weet ik dat ik daar geen problemen mee krijg. Daar kan die 20-40 euro voor de club ook nog wel bij.

Het is vooral een theoretisch verhaal, kan me voorstellen dat er in de praktijk altijd weer andere dingen opduiken die aandacht (en geld vragen). Als verspreid betalen dan helpt moet de club dat gewoon gaan faciliteren, maar misschien is dat "doelensparen" ook wel een idee.

Ben overigens ook benieuwd wat de losse kaarten gaan kosten, heb m'n oude tickets nog van pre-seizoenskaarttijd en die waren slechts 8 euro per stuk voor Oost (met 2 euro JL Kaart korting dus 6) ik kan me niet voorstellen dat kaarten 21 euro blijven voor wedstrijden tegen Telstar en Oss.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2016, 19:07:57
Klopt inderdaad. Als het in theorie kan, moet het nog maar in de praktijk uitgevoerd worden.
21 euro voor een wedstrijd tegen jong PSV zou ik schandalig duur vinden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 01, 2016, 19:11:57
Volgend mij betaal ik op oost omgerekend 12,25 per wedstrijd volgend seizoen. Dan lijkt 15 euro me een mooie prijs voor een los ticket. Prijzen voor zuid/noord dan natuurlijk nog iets lager.

Ga er sowieso niet vanuit dat het volle bak wordt in de JL dus gewoon lekker lage prijs zodat meer mensen komen. Anders kun je lekker a la Vites doeken plaatsen over stoeltjes en ze niet verkopen om de bezettingsgraad te verhogen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 1992SCC op mei 01, 2016, 19:35:28
Verlengd! Nu al zin in volgend seizoen! Niet zo miepen op dat geld, dat mag pas als volgend jaar blijkt dat er weer niks mee gedaan wordt! Eerst de prestaties van volgend seizoen afwachten!

Cambuur zou spelers eens wat hele simpele vragen moeten gaan stellen:
1. Wat wil je bij de club bereiken?
2. Wat wil je persoonlijk bereiken?
3. Waarom wil je dit bij deze club bereiken?
4. Hoe ga je dat bereiken?

Dan weet je meteen wat voor vis je te pakken hebt...

HEEL VEEL SUCCES BESTUUR VOOR VOLGEND SEIZOEN, BEWIJS ONS HET TEGENDEEL!


FORZA CAMBUUR VOOR ALTIJD  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op mei 01, 2016, 20:02:25
2 x sk verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 01, 2016, 20:09:57
Ik krijg een foutmelding meer mensen dit probleem?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 04, 2016, 08:33:50
Iemand enig idee hoeveel seizoenkaart verlengingen er zijn?
De mijne ook verlengd! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 04, 2016, 08:42:57
Citaat van: Zuid1991 op mei 04, 2016, 08:33:50
Iemand enig idee hoeveel seizoenkaart verlengingen er zijn?
De mijne ook verlengd! |:)

sws twee  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 04, 2016, 10:21:41
Plus twee |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op mei 04, 2016, 11:20:38
Citaat van: speculeter op mei 04, 2016, 10:21:41
Plus twee |:)

Dat zijn er dus al 4. Graag wel verdelen over de 4 tribunes ivm ruimtegebrek
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2016, 12:12:49
Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2016, 11:20:38
Dat zijn er dus al 4. Graag wel verdelen over de 4 tribunes ivm ruimtegebrek
Minimaal 25, dus nu al 12 stewards nodig en om het stadion heen 40 politiebusjes :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op mei 04, 2016, 14:43:13
Inmiddels 744 mensen verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 04, 2016, 14:56:16
Op naar de 1000 deze week!
Er moet weer een positieve flow komen bij onze prachtige club!
Uiteindelijk op naar de 5000 seizoenkaarten? Met bericht van een nieuw stadion! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 04, 2016, 17:28:47
Citaat van: Zuid1991 op mei 04, 2016, 14:56:16
Op naar de 1000 deze week!
Er moet weer een positieve flow komen bij onze prachtige club!
Uiteindelijk op naar de 5000 seizoenkaarten? Met bericht van een nieuw stadion! |:)

Eens, maar mag je ook al verlengen op een andere plaats? Door de eredivisie konden wij niet meer op onze 'oude' plaatsjes zitten. Voordeel van de JL is dat dat nu wel weer kan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op mei 04, 2016, 19:29:32
Citaat van: Lore op mei 04, 2016, 17:28:47
Eens, maar mag je ook al verlengen op een andere plaats? Door de eredivisie konden wij niet meer op onze 'oude' plaatsjes zitten. Voordeel van de JL is dat dat nu wel weer kan!

Na 8 juni zijn alle niet verlengde seizoenkaart-plaatsen weer vrij.
Rondom jullie 'oude' plekken zijn ook niet-seizoenkaart-plaatsjes die misschien al eerder kunnen worden gereserveerd.
Dan zit je alleen wel weer tussen supporters die er veel verstand van hebben..  ;)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 04, 2016, 19:47:28
Citaat van: mugel op mei 04, 2016, 19:29:32
Na 8 juni zijn alle niet verlengde seizoenkaart-plaatsen weer vrij.
Rondom jullie 'oude' plekken zijn ook niet-seizoenkaart-plaatsjes die misschien al eerder kunnen worden gereserveerd.
Dan zit je alleen wel weer tussen supporters die er veel verstand van hebben..  ;)

Haha, kan er niet op wachten mugel! Heerlijke uitleg over de fluwelen aanname van Barto of luid applaus als Nienhuis een bal wel klem heeft!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op mei 04, 2016, 19:59:29
Ik twijfel. Ik vind 228 euro voor een  seizoen Juup erg veel geld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 04, 2016, 20:19:56
Citaat van: Treb op mei 04, 2016, 19:59:29
Ik twijfel. Ik vind 228 euro voor een  seizoen Juup erg veel geld.

Is het niet 228 euro voor een seizoen Cambuur  :devil

Ps het is ook wel veel geld ongeacht de competitie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 04, 2016, 23:12:42
Cambuur wil zo min mogelijk seizoenskaarten? 7 dagen geleden stuurde ik Cambuur een mail hoe ik het kon oplossen dat als ik wil verlengen er een foutmelding komt. Reageeren hoo maar. Dan heb ik het nog niet eens over de belachelijke prijzen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op mei 04, 2016, 23:36:32
 :0= +2 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 04, 2016, 23:42:54
746  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op mei 05, 2016, 14:24:55
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2016, 23:42:54
746  :_schater

Vind je het gek met die prijzen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 05, 2016, 14:31:07
Seizoen is nog niet eens afgelopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 05, 2016, 17:07:10
Citaat van: Treb op mei 05, 2016, 14:24:55
Vind je het gek met die prijzen.

Is toch niet duurder geworden? En de gemiddelde Nederlander is er in 2016 op vooruitgegaan  :devil Eind mei is vakantiegeld er, zullen er dan vast wat meer verkocht worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2016, 17:24:34
gaan richting de 1e 1000 dat hevve sommige clubs niet eens bij een
wedstrijd en het is nu nog maar begin mei. dus de vasten hebben zo
wie zo nog een maand de kans om te halen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 05, 2016, 18:04:35
Citaat van: Cor op mei 05, 2016, 17:07:10
Is toch niet duurder geworden? En de gemiddelde Nederlander is er in 2016 op vooruitgegaan  :devil Eind mei is vakantiegeld er, zullen er dan vast wat meer verkocht worden.

En ach, het is maar voor een seizoen:)
Iedereen wil de promotie toch meemaken????
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 05, 2016, 20:24:00
We zitten nu op Oost maar willen terug naar Noord. Is het op Noord nog altijd vrije sta/zit  Want er zijn op dit moment namelijk geen plekken naast elkaar te reserveren.

Zo ja, +2  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2016, 21:00:13
nou helenaal vrij niet natuurlijk want als iemand op zijn eigen plaats wil zitten of
staan dan heeft ie dat recht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 05, 2016, 21:05:19
Heb nog nooit op mijn eigen plek gestaan en nooit mee gemaakt dat iemand er een probleem mee heeft
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: gobo op mei 05, 2016, 21:16:29
Met name in vak 10 hecht men waarde aan zijn eigen stoel.  Andere vakken zijn volledig vrij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 05, 2016, 21:50:00
nou zit in vak 12 daar is ook wel een aardig ploeg dat zijn eigen stoel op zoekt.
rest gaat meestal zo maar ergens staan en er komen nu zo,n 3000 minder dus plaats
zat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 05, 2016, 22:56:25
Van 21 naar 12 verkast  |:)

Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 05, 2016, 23:10:48
Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 22:56:25
Van 21 naar 12 verkast  |:)

Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.

Respect !
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2016, 23:46:54
Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 22:56:25


Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.

Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op mei 06, 2016, 09:09:04
Citaat van: gobo op mei 05, 2016, 21:16:29
Met name in vak 10 hecht men waarde aan zijn eigen stoel.  Andere vakken zijn volledig vrij

Hoe kom je daar nou bij? Misschien wat hoger op de tribune maar onderin zeer zeker niet  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Unify op mei 06, 2016, 12:08:07
Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 20:24:00
We zitten nu op Oost maar willen terug naar Noord. Is het op Noord nog altijd vrije sta/zit  Want er zijn op dit moment namelijk geen plekken naast elkaar te reserveren.

Zo ja, +2  :proost

Neem aan dat dit (op papier) wel mogelijk is. Anders moet je ff contacten met de administratie. Dan valt er vast wel iets te regelen:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 06, 2016, 12:11:43
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2016, 23:46:54
Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)

klasse,,we weten in ieder geval wel dat het vrijdag is en soms maandag en altijd
om 20.00 uur...ere div 12.30-14.30-16.45 18.30 19.45 of 20.45 en vrijdags 20.00
wordt je ook niet altijd vrolijk van.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 06, 2016, 12:25:10
Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 06, 2016, 12:26:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2016, 23:46:54
Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)
En dan bestaat er altijd nog zoiets als de trein, maar met de wedstrijden pas om 20:00 uur kom ik met de trein al niet eens meer thuis. Dus ben ik ook aangewezen op de auto.

Maar 1 groot voordeel, Noord is 40 euro goedkoper dan Oost; dat is al voor 1 wedstrijd de benzine bespaard  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 06, 2016, 12:27:31
Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:25:10
Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.
We krijgen weer een weekend  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 12:34:42
Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:25:10
Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.

Nou genot is het voor mij zeker niet, 1615 thuis van werk, douchen omkleden eten even zitten en dan om 1800 alweer in de auto naar Leeuwarden.
Nee doe mij maar zaterdagavond dat is veel mooier dan vermoeid van je werkweek  thuiskomen en gelijk weer kunt racen.
Maar het is zoals het is.
Ik wil er weer bij zijn. Het begint altijd al met wat wedstrijden in de voorbereiding, dat vind ik heerlijk, op van die gezellige amateur sportparkjes.
Mooi man, kan me nog herinneren een wedstrijd tegen de Graafschap, die we na de rust verloren nadat zij het hele team gewisseld hadden.
Zou dat al een voorbode voor het seizoen zijn geweest?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op mei 06, 2016, 12:57:00
Ik vind het wel lekker, 5 uur moet ik hier weg dan ben ik vlak voor start wedstrijd in het stadion en moet ik nog wat eten. Ooit even in de rust friet willen halen, het was een wedstrijd tegen FC Den Bosch. Die vorige patatbakker bakte ze echt een voor een.. maar ik had honger als een peerd dus ik wachtte nadat het fluitsignaal voor de 2e helft had geklonken nog even. En ja hoor, daar was het woanskip. Dat gebeurd niet nog een keer dacht ik dus ik bleef wachten. En warempel. Nog een goal. Laat maar met je kutfriet dacht ik toen en zo bleef de beste man met een zak friet zitten. Ben blij dat die snackkar weg is, heeft me 2 goals gekost.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 13:05:52
Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:57:00
Ik vind het wel lekker, 5 uur moet ik hier weg dan ben ik vlak voor start wedstrijd in het stadion en moet ik nog wat eten. Ooit even in de rust friet willen halen, het was een wedstrijd tegen FC Den Bosch. Die vorige patatbakker bakte ze echt een voor een.. maar ik had honger als een peerd dus ik wachtte nadat het fluitsignaal voor de 2e helft had geklonken nog even. En ja hoor, daar was het woanskip. Dat gebeurd niet nog een keer dacht ik dus ik bleef wachten. En warempel. Nog een goal. Laat maar met je kutfriet dacht ik toen en zo bleef de beste man met een zak friet zitten. Ben blij dat die snackkar weg is, heeft me 2 goals gekost.

Haha mooi verhaal, gelukkig is de catering nu wel sneller,  achter Oost was jarenlang helemaal geen catering.
Alleen een warm wussie bij de koffie :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 06, 2016, 13:29:47
Het wordt ook wel even wennen. Matchday  :0= = werkdag. Maar wel mooie korte weken straks en een mooie hap uit het grote overschot aan vakantiedagen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 06, 2016, 14:16:16
Citaat van: Tukker op mei 06, 2016, 13:29:47
Het wordt ook wel even wennen. Matchday  :0= = werkdag. Maar wel mooie korte weken straks en een mooie hap uit het grote overschot aan vakantiedagen.

Ja... haha we weten toch anders niet wat we met die dingen moeten :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 06, 2016, 17:33:09
Hmmm, doe mij zaterdagavond maar als je als club kan kiezen. Scheelt een hoop gelazer om vrijdags vanuit Rotterdam op tijd bij Cambuur te zijn. Zaterdag past mij beter in ieder geval.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: ChantiSCC op mei 06, 2016, 20:45:49
+2  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op mei 08, 2016, 22:21:56
Vind t vreemd dat cambuur 1 euro extra in rekening neemt als je online je kaart verlengt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 09, 2016, 11:17:47
Het aantal seizoenskaartenhouders zal wel tegenvallen komend seizoen, gaan ver terug vallen, reken op 4000 - 4500 kaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op mei 09, 2016, 11:32:30
Citaat van: DayDreamer op mei 09, 2016, 11:17:47
Het aantal seizoenskaartenhouders zal wel tegenvallen komend seizoen, gaan ver terug vallen, reken op 4000 - 4500 kaarten.
Dat is vergelijkbaar met wat we in 2012/2013 hadden toch? Ik had wel gehoopt dat er wat meer nieuwe supporters zouden blijven hangen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 09, 2016, 11:52:59
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 09, 2016, 11:32:30
Dat is vergelijkbaar met wat we in 2012/2013 hadden toch? Ik had wel gehoopt dat er wat meer nieuwe supporters zouden blijven hangen.

Ondertussen is de prijs van een seizoenkaart wel keurig op eredivisieniveau gebleven...Ik vind een schatting van 4000 aan de ruime kant eerlijk gezegd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 09, 2016, 12:08:42
4000 is een halvering van nu toch? Met 4000 - 4500 SK en een deel losse verkoop zul je op 6000 - 7000 supporters komen bij de "topwedstrijden"

Tegenstanders als Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht en Achilles mag je blij wezen dat je 4500 supporters haalt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 09, 2016, 12:11:58
Citaat van: DayDreamer op mei 09, 2016, 12:08:42
4000 is een halvering van nu toch? Met 4000 - 4500 SK en een deel losse verkoop zul je op 6000 - 7000 supporters komen bij de "topwedstrijden"

Tegenstanders als Jong PSV - Jong Ajax - Jong Utrecht en Achilles mag je blij wezen dat je 4500 supporters haalt.

Zijn we gewoon weer terug bij wie we zijn. Volgens mij is 6000 een redelijk getal om per wedstrijd vanuit te gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: supporter01 op mei 09, 2016, 19:29:16
+1

Er waren vanmiddag meer bij het stadion om te verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 09, 2016, 19:33:11
+1
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 09, 2016, 19:36:10
Citaat van: supporter01 op mei 09, 2016, 19:29:16
+1

Er waren vanmiddag meer bij het stadion om te verlengen.

KLOPT !  Ik gok op Kuzmanovic-apeldoorn :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 09, 2016, 19:42:54
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 09, 2016, 19:36:10
KLOPT !  Ik gok op Kuzmanovic-apeldoorn :devil

:_schater :_schater ik krijg alweer zin in de biercompetitie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 09, 2016, 19:53:03
5000 seizoenkaarten of misschien wel meer moet toch kunnen mensen!
Gister stond er helemaal niks op het spel en zitten er toch nog 8600 mensen!!!!!
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op mei 10, 2016, 08:37:33
Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er, wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),
Hoe verloopt de voorbereiding. Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 5000 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zekervan invloed zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op mei 10, 2016, 08:45:44
Citaat van: Oosttribune op mei 10, 2016, 08:37:33
Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er,   internationale buitenkansjes !
wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),  euro`s genereren
Hoe verloopt de voorbereiding.  topclubs als sparta en graafschap ontlopen dan komt het goed.
Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 500 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zeker van invloed ( negatieve ) zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws helaas,hij (en zij)zit er nog
en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Scc4-ever op mei 10, 2016, 10:20:34
Citaat van: Oosttribune op mei 10, 2016, 08:37:33
Aantal seizoenskaarten hangt af van veel ontwikkelingen.
Wat voor spelers komen er, wat is de ambitie voor komend seizoen (kampioen worden),
Hoe verloopt de voorbereiding. Als dit allemaal positief is dan komen we boven de 5000 kaarten.

Heel belangrijk is ook het nieuwe stadion, komt er voor de zomer groen licht dan gaat dat zekervan invloed zijn op sponsoren en seizoenkaarten.

Positief nieuws en ambitie daar moet de club nu heel hard mee bezig
ik kom sowieso wel. Ik heb inmiddels ook verlengt al. Supporter ben je voor altijd! |:). In goede en slechte tijden!. Een degradatie veranderd daar niks aan!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: gewoon een fan op mei 10, 2016, 12:52:31
+2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 11, 2016, 10:54:47
Update? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 11, 2016, 11:52:01
Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2016, 10:54:47
Update? |:)
Minimaal 756 nu :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 12:14:53
De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 11, 2016, 12:16:06
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 12:14:53
De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.

Dat is echt al een knap aantal
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 11, 2016, 12:28:52
Citaat van: El Ma-kri-niii op mei 11, 2016, 12:14:53
De Eagles hebben er al meer dan 5000 verkocht.. Daar zal je vast eerder hebben kunnen verlengen, maar zij gaan er zeker een stuk meer verkopen dan wij.
Die verkochten dit seizoen al meer dan het seizoen ervoor, terwijl ze gedegradeerd waren.
Ook hadden ze voor de vroege verlengers leuke acties zoals dit:
20 maart: Waardebon van € 50,00, te besteden in de Fanshop
22 maart: Op de selectiefoto met de gehele selectie 2016/2017
24 maart: 50 consumptiemunten
26 maart: Gratis seizoenkaart
30 maart: Meet & Greet met een speler of trainer naar keuze
3 april: Meelunchen met de voltallige selectie
6 april: Verjaardagsarrangement*
8 april: Gesigneerde wedstrijdbal
9 april: Gratis wedstrijdshirt naar keuze, incl. bedrukking
10 april: Twee bestuur kaarten voor een uitwedstrijd
14 april: Verjaardagsarrangement*
16 april: Gratis wedstrijdshirt naar keuze, incl. bedrukking
17 april: Waardebon van € 75,00 te besteden in de Fanshop
18 april: Allereerste uitshirt 2016/2017 uit handen van je favoriete speler!

Dan laat je zien dat je tenminste een volksclub bent!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 11, 2016, 13:06:27
Het aanhouden van de TD wordt een duur grapje, als je de verkoop van de seizoenkaarten bekijkt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 11, 2016, 13:17:14
Jongens de verlenging is net gestart!
We komen heus wel op een repectabel aantal!
Gewoon verlengen!!!!!!!!
Op naar de 5000!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 11, 2016, 13:21:20
Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2016, 13:17:14
Jongens de verlenging is net gestart!
We komen heus wel op een repectabel aantal!
Gewoon verlengen!!!!!!!!
Op naar de 5000!

Ben het met je eens. Paniekzaaierij hiero.
Met 6.500 hebben we het ook gezellig toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op mei 11, 2016, 14:10:36
Waar blijft onze seizoenkaartmeter? Die zou vorige week al op de site staan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 11, 2016, 14:14:32
Er zijn er ook zat die wachten op vakantiegeld. Niet gelijk blaten hier op het forum, is nergens voor nodig  8).

Eagles heeft een trouwe kern seizoenskaarthouders dus de 5 duizend is daar altijd snel bereikt, daarna stokt het meestal. Wat wel helpt is dat ze nieuwe tribunes hebben gekregen, zou ik ook wel willen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 11, 2016, 14:14:49
Citaat van: siepelsjeu op mei 11, 2016, 14:10:36
Waar blijft onze seizoenkaartmeter? Die zou vorige week al op de site staan.

http://cambuur.nl/nieuws/tussenstand-seizoenkaartverlenging/ (http://cambuur.nl/nieuws/tussenstand-seizoenkaartverlenging/)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 11, 2016, 15:59:42
Heerlijk toch? Net als vroeger overal over mopperen, zeiken en zeuren.
Ik ben definitief om en bestel een SK :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 11, 2016, 16:26:37
Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.

Ik zou als ik jou was gewoon niet verlengen. Het is een vrijblijvend advies
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 11, 2016, 16:29:00
Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.
Dan snap jij niks van clubliefde.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op mei 11, 2016, 16:29:57
Citaat van: De Gast op mei 11, 2016, 15:58:02
Veel sk houders hebben een vieze nasmaak aan dit seizoen overgehouden. Slecht voetbal, belabberde resultaten, slecht ingekocht, een veel te lichte td, vertrek boegbeeld Henk (en eerder al clubman Sandor).. een nieuwe coach die er helemaal niks van bakt.. maar geen duidelijkheid over het stadion.. bijna dezelfde prijzen voor voetbal tegen nietszeggende tegenstanders.. niemand die zn verantwoordelijkheid neemt voor de slechte resultaten. Er is totaal geen positieve vibe meer te bekennen. Kan me goed voorstellen dat je eerst de kat uit de boom kijkt voor je gaat verlengen.

Simon Kistemaker! Stonden we er ook!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 11, 2016, 16:59:56
Citaat van: Casuals-lwd op mei 11, 2016, 16:29:00
Dan snap jij niks van clubliefde.

Hij heeft wel een punt hoor, niet alle seizoenskaarthouders hebben zoveel clubliefde hoor. Er zijn ongeveer 4 a 5000 die altijd wel komen, de rest is afhankelijk van bovenstaande prima punten die De Gast aangeeft.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op mei 11, 2016, 22:23:44
Denk dat er morgen meer mensen bij de forumavond zijn dan dat er verlengd hebben.

En terecht, ik ben ook zeer benieuwd naar het beleid van volgend seizoen.

Maar ik verleng ongeacht wat er gebeurt, gewoon, omdat het mijn club is.  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2016, 19:17:48
Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
Mooi skreven maat, ut is presies su ast ut skreven hest.
Cambuur is un volksclub en een groat gedeelte van de supporters Hewwe ut niet breed en mutte keuses make Skoalgeld, of kleren voor de kiemders of een seizoenskaart.
Ik hef wat dat betreft wel begroaten met de echten die ut niet betale kenne.
Miskien dat Cambuur us bekieke ken of su mensen die ut echt niet betale kenne een korting geve kenne. Hier su de gemeente oek een rol in speule kenne in ut kader van ut minima beleid.
( doean die oek nog us wat voor de club)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 12, 2016, 21:16:43
Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.

Of ze zijn gewoon lui, net als ik!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 12, 2016, 21:20:40
Citaat van: Lore op mei 12, 2016, 21:16:43
Of ze zijn gewoon lui, net als ik!

Of ze wachten op vakantiegeld  :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 12, 2016, 21:45:41
Citaat van: Lore op mei 12, 2016, 21:16:43
Of ze zijn gewoon lui, net als ik!
Tja jij moet 2 exen onderhouden. Dan houdt het ook niet over ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 12, 2016, 21:47:03
Citaat van: DCKM op mei 12, 2016, 17:38:30
Echte supporters hebben al verlengd? Nou dat weet ik zonet nog niet.
Er zijn vele echte cambuursupporters die elk dubbeltje moeten omdraaien om iets te doen.
Deze supporters zijn al even werkloos en komen om wat voor reden dan ook niet aan het werk.
Ook deze echte supporters willen er volgend seizoen er ook weer bij zijn.
Maar velen kunnen het niet meer opbrengen.
Kijk successupporters zien we pas terug als cambuur weer promoveert.
Maar sommige echte supporters zullen we missen komend seizoen ivm financiën.
Veroordeel deze supporters niet maar geef hun steun en wie weet een baan.

Kortom sommige echte zullen niet verlengen ivm financiën, maar hun hert en ziel ligt bij cambuur.
Ik zie het alweer, de grootste armoedzaaiers komen uit Dokkum 8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op mei 13, 2016, 13:24:58
@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2016, 15:02:24
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2016, 13:24:58
@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup
Het is in ieder geval een stap in de goede richting. Goed dat er toch enigszins geluisterd wordt naar de mening van supporters.
En de 1000 sk's al gepasseerd, valt me ook heel erg mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 13, 2016, 15:39:57
Tuurlijk Dokkumer, bitsje vertrouwen hè in ons trouwe supportersschare.
Op weg naar de 5000!
Ondanks dat we uit de eredivisie zijn koppen omhoog, en voor de eerste 3 plekken gaan! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op mei 13, 2016, 16:44:18
Citaat van: Bernardo op mei 13, 2016, 13:24:58
@SCCambuurLwd: Seizoenkaarthouders opgelet! Voor gezinnen is het nu mogelijk om de seizoenkaarten in termijnen te betalen. Meer: http://cambuur.nl/nieuws/seizoenkaarten-betalen-in-termijnen-mogelijk-voor-gezinnen/

:thumbsup
Dit soort mogelijkheden horen bij een echte Volksclub. :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2016, 21:43:10
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2016, 15:39:57
Tuurlijk Dokkumer, bitsje vertrouwen hè in ons trouwe supportersschare.
Op weg naar de 5000!
Ondanks dat we uit de eredivisie zijn koppen omhoog, en voor de eerste 3 plekken gaan! |:)
Tja, ik hoor hier hele wisselende geluiden. Er zijn een aantal die nu wél een sk nemen en er zijn ook een flink aantal in deze regio die alleen voor Eredivisievoetbal een sk hadden en nu niet verlengen.
5000 vind ik een heel hoog aantal na alle onvrede, ik zou met 4000 al heel tevreden zijn. Maar we zien wel hoe we er op 9 juni voor staan als iedereen heeft kunnen verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 13, 2016, 22:05:39
9 juni is geen einddatum hè.  ;)
We mutten sien wat de eindstand is wanneer de start van de competitie is.
En ik ben er heilig van overtuigd dat deze volksclub de 5000+ haalt!!!!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2016, 22:09:35
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2016, 22:05:39
9 juni is geen einddatum hè.  ;)
We mutten sien wat de eindstand is wanneer de start van de competitie is.
En ik ben er heilig van overtuigd dat deze volksclub de 5000+ haalt!!!!  |:)
Weet ik, ik ben gewoon benieuwd hoeveel van de 8000-8500 wel gaan verlengen. Want dat er nieuwe sk houders bijkomen is ook wel zeker!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2016, 00:38:38
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2016, 21:43:10
en er zijn ook een flink aantal in deze regio die alleen voor Eredivisievoetbal een sk hadden

:zwaai  oid was het toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2016, 01:00:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2016, 00:38:38
:zwaai  oid was het toch?
Staat die er niet meer tussen? Dan maar  l8l
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op mei 14, 2016, 01:47:01
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2016, 01:00:50

Staat die er niet meer tussen? Dan maar  l8l

Voor de thuisblijvers staan er dit jaar mooi wat kratjes  :jupiler
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op mei 16, 2016, 16:08:57
Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Nightmarelwd op mei 16, 2016, 18:09:58
Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 16:08:57
Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.

Ga je wel iedere thuiswedstrijd bezoeken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op mei 16, 2016, 19:55:21
Citaat van: Nightmarelwd op mei 16, 2016, 18:09:58
Ga je wel iedere thuiswedstrijd bezoeken?

Nee. Vrijdagavond voetbaltraining.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 16, 2016, 21:27:10
Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 19:55:21
Nee. Vrijdagavond voetbaltraining.
volgend jaar gewoon weer eredivisie, alles loopt op schema tot nu
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op mei 16, 2016, 21:34:37
Tja, je kunt het ook anders bekijken. Afgelopen jaar betaalde ik €180,-. Dat is met 17 wedstrijden ongeveer €10,50 per thuiswedstrijd. Je hebt elke twee weken een waardige tegenstander en een (gemiddeld genomen) goed gevuld uitvak.

Nu spelen we dus 19 thuiswedstrijden, maar blijft het bedrag gelijk. Dat komt neer op zo'n €9,50 per wedstrijd. Dat scheelt gemiddeld dus grofweg een euro, maar het voetbal wordt relatief ook slechter. Daarnaast speel je driemaal tegen een beloftenteam, wedstrijden die anders gratis zouden moeten zijn. Daarnaast zal niet elke club het uitvak meer dan de helft vol krijgen, en wordt de sfeer (het paradepaardje van de club) er ook niet beter op. Laat staan het verwachte thuisblijven van de successupporters, want dat kun je gewoon incalculeren.

Treb heeft een punt, het blijft een dure hobby, en met het oog op de wedstrijden die ons te wachten staan al helemaal.

Edit: Je kunt natuurlijk kiezen voor de korting op je seizoenkaart, maar dat kan wat mij betreft prima in het transferpotje
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 17, 2016, 09:10:51
Zal deze week de 2000-ste seizoenkaart worden verkocht?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 17, 2016, 09:41:22
Citaat van: Zuid1991 op mei 17, 2016, 09:10:51
Zal deze week de 2000-ste seizoenkaart worden verkocht?

Zaten net over de 1000  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 17, 2016, 13:21:32
Vakantiegeld komt eraan hè.
Ik verwacht een update deze week van rond de 2000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op mei 17, 2016, 14:46:30
Citaat van: Treb op mei 16, 2016, 16:08:57
Ik verleng niet. Het moet ophouden bij €150,-.
Prijzen zijn idd gewoon te hoog, Noord is komend jaar 190 euro. Kijk eens wat andere clubs vragen op vergelijkbare plek in stadion:

In de regio:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro

Jupiler League obv eindstand:
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
GAE: 170 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

NAC heeft een mooi initiatief van 10 jaar seizoenkaart incl diverse voordelen, wellicht ook iets voor bij ons?  http://www.nac.nl/clubvan1912


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op mei 17, 2016, 15:41:02
Citaat van: Daddy T. op mei 17, 2016, 14:46:30


In de regio:
- FCG: 211 euro   groningen
- FCZ: 195 euro    zwolle
- SCH: 190 euro   schiermonnikoog?scheveningen?scharnegoutum?


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 15:46:05
Citaat van: okkele op mei 17, 2016, 15:41:02


Sc Helemaal intern verrot
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 17, 2016, 16:40:44
Citaat van: Vedetski op mei 16, 2016, 21:34:37
Tja, je kunt het ook anders bekijken. Afgelopen jaar betaalde ik €180,-. Dat is met 17 wedstrijden ongeveer €10,50 per thuiswedstrijd. Je hebt elke twee weken een waardige tegenstander en een (gemiddeld genomen) goed gevuld uitvak.

Nu spelen we dus 19 thuiswedstrijden, maar blijft het bedrag gelijk. Dat komt neer op zo'n €9,50 per wedstrijd. Dat scheelt gemiddeld dus grofweg een euro, maar het voetbal wordt relatief ook slechter. Daarnaast speel je driemaal tegen een beloftenteam, wedstrijden die anders gratis zouden moeten zijn. Daarnaast zal niet elke club het uitvak meer dan de helft vol krijgen, en wordt de sfeer (het paradepaardje van de club) er ook niet beter op. Laat staan het verwachte thuisblijven van de successupporters, want dat kun je gewoon incalculeren.

Treb heeft een punt, het blijft een dure hobby, en met het oog op de wedstrijden die ons te wachten staan al helemaal.

Edit: Je kunt natuurlijk kiezen voor de korting op je seizoenkaart, maar dat kan wat mij betreft prima in het transferpotje

Hoe vaak hebben w dit sizoen gewonnen? En om welke prijzen deden we mee? Kans dat we komend seizoen het beter doen en meedoen om de prijzen is groot. Heb ik meer mee dan met waardige tegenstanders.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 16:55:02
En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 17, 2016, 17:40:27
Ach je kan het ook benaderen als vermaak.. Bij de Harmonie kost een kaartje geen 10 euro en ieder ander concert of iets dergelijks is vele malen duurder. Voor mij is het meer dan vermaak, zeg maar een stuk van mijn lichaam  :D.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op mei 17, 2016, 17:57:46
Citaat van: 666 op mei 17, 2016, 17:40:27
Ach je kan het ook benaderen als vermaak.. Bij de Harmonie kost een kaartje geen 10 euro en ieder ander concert of iets dergelijks is vele malen duurder. Voor mij is het meer dan vermaak, zeg maar een stuk van mijn lichaam  :D.

Voetbal zou ook entertainment moeten zijn, alleen hebben bepaalde heren (MK) dat nog niet door....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: thankyou op mei 17, 2016, 20:11:42
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 16:55:02
En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life
Mee eens, Ik begrijp dat velen van mening zijn dat de kaart te duur is.
Je zal weliswaar mindere wedstrijden te zien krijgen maar daar gaat het niet om.
Anders ben je de afgelopen tientallen jaren geen supporter geweest van onze club.
We zetten onszelf voor lul om in dit topic neer te kalken dat we het niet kunnen betalen.
De echte supporters verlengen al kost het 250 euro.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Harry L. op mei 17, 2016, 20:21:08
Ik verleng pas op het moment dat de selectie vorm begint te krijgen (als dat er op lijkt), niet dat er dan zekerheden zijn maar toch. Ik heb er echt geen hoge pet van op (bestuurlijk en technisch). Belachelijke prijzen ook voor een seizoenskaart (jl.) na 1,5 jaar in en in triest voetbal en beleid. Bijna 450e kwijt voor mij en mijn zoon. Ik denk dan even terug aan die laatste wedstrijd dat ze ons allemaal compleet voor lul hebben gezet, fvb nivo van vroeger :R

Daar komt bij dat de maandag- en vrijdagavond klote zijn. Alles wat op zaterdag voetbalt traint maandag, alles wat zondag voetbalt traint vrijdag. Denk dat je met 3000 seizoenskaarten je handen dicht mag knijpen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2016, 20:48:42
Citaat van: thankyou op mei 17, 2016, 20:11:42
Mee eens, Ik begrijp dat velen van mening zijn dat de kaart te duur is.
Je zal weliswaar mindere wedstrijden te zien krijgen maar daar gaat het niet om.
Anders ben je de afgelopen tientallen jaren geen supporter geweest van onze club.
We zetten onszelf voor lul om in dit topic neer te kalken dat we het niet kunnen betalen.
De echte supporters verlengen al kost het 250 euro.

Niet mee eens, er zijn veel echte supporters die met meerderen uit een gezin gaan.
Vaak arbeidersgezinnen, papa werkt zich de pleuris in 1 of andere fabriek full time, moeders doet het huishouden.
Inkomen 15 16 1700 per maand.
Probeer daar maar eens van te sparen als alle kosten voor je vaste lasten eraf zijn hoop je nog wat opzij te kunnen leggen.
Meestal is het geld eerder op dan dat de maand om is.
En dan de jongens en meiden die helemaal geen werk hebben...
Dus niet zo gauw oordelen over een ander.

Ps bovenstaande geld niet voor mij, maar als mijn vrouwtje er niet meer bij werkt kan ik mijn seizoenkaart ook wel gedag zeggen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op mei 17, 2016, 20:50:15
Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 16:40:44
Hoe vaak hebben w dit sizoen gewonnen? En om welke prijzen deden we mee? Kans dat we komend seizoen het beter doen en meedoen om de prijzen is groot. Heb ik meer mee dan met waardige tegenstanders.

Dus jij speelt liever in de Jupiler League.. dat verklaart een hoop. Misschien ben je ook wat te goed van vertrouwen. Ga maar uit van een overgangsjaar.. dan kan het ook niet tegenvallen Cor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2016, 20:53:22
Citaat van: Harry L. op mei 17, 2016, 20:21:08


Daar komt bij dat de maandag- en vrijdagavond klote zijn.

En dat vind ik dus ook, zal vaak een wedstrijd moeten missen ivm werk, was het maar net weer als vroeger, heerlijk op zaterdagavond half acht :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 17, 2016, 22:00:38
Citaat van: De Gast op mei 17, 2016, 20:50:15
Dus jij speelt liever in de Jupiler League.. dat verklaart een hoop. Misschien ben je ook wat te goed van vertrouwen. Ga maar uit van een overgangsjaar.. dan kan het ook niet tegenvallen Cor.

Dat zeg ik toch niet daap. Goed lezen en dan nog een keer reageren. Ik probeer je al zoveel mogelijk te negeren en ben nog steeds in de veronderstelling dat je na de degradatie wel af zal haken. Wat dat aangaat vind ik de JL prima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op mei 17, 2016, 22:14:40
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 16:55:02
En je wil er gewoon bij zijn toch, zoals altijd.
In goede en slechte tijden. Of straks weer aanhaken als we gaan promoveren???
Beetje Verstappen-supporters hier. Nooit F1 kijken en nu allemaal blij.
Cambuur, part of your life
slechte vergelijking. Ik kijk formule 1 als er een nederlander meedoet. Ik kijk normaal ook bijna geen jupiler behalve als cambuur meedoet.

Komend seizoen kijk ik veel minder eredivisie.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 17, 2016, 20:48:42
Niet mee eens, er zijn veel echte supporters die met meerderen uit een gezin gaan.
Vaak arbeidersgezinnen, papa werkt zich de pleuris in 1 of andere fabriek full time, moeders doet het huishouden.
Inkomen 15 16 1700 per maand.
Probeer daar maar eens van te sparen als alle kosten voor je vaste lasten eraf zijn hoop je nog wat opzij te kunnen leggen.
Meestal is het geld eerder op dan dat de maand om is.
En dan de jongens en meiden die helemaal geen werk hebben...
Dus niet zo gauw oordelen over een ander.

Ps bovenstaande geld niet voor mij, maar als mijn vrouwtje er niet meer bij werkt kan ik mijn seizoenkaart ook wel gedag zeggen.

We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:16:14
Citaat van: zeewolde op mei 17, 2016, 22:14:40
slechte vergelijking. Ik kijk formule 1 als er een nederlander meedoet. Ik kijk normaal ook bijna geen jupiler behalve als cambuur meedoet.

Komend seizoen kijk ik veel minder eredivisie.....
Omdat je cambuursupporter bent!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.

Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op mei 17, 2016, 22:30:37
Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op mei 18, 2016, 00:27:00
Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
. Maar geen seizoenkaart kopen?

ik als geel/blauwe liwwadder heb nog steeds niet besloten een sk te halen en dat feit op zich is voor mij al een triest gegeven.
de huidige selectie is triest,sfeer is minimaal,accomodatie is hetzelfde als in t eerste degradatie jaar,toekomstvisie is triest en wat nog het ergste is(ook al is cambuur me veel waard) is het feit dat we als mongolen geld uit de zak worden geklopt door het huidige bestuur.
ik wil best geld neertellen maar niet voor een trabant.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 18, 2016, 06:25:52
Citaat van: okkele op mei 18, 2016, 00:27:00
ik als geel/blauwe liwwadder heb nog steeds niet besloten een sk te halen en dat feit op zich is voor mij al een triest gegeven.
de huidige selectie is triest,sfeer is minimaal,accomodatie is hetzelfde als in t eerste degradatie jaar,toekomstvisie is triest en wat nog het ergste is(ook al is cambuur me veel waard) is het feit dat we als mongolen geld uit de zak worden geklopt door het huidige bestuur.
ik wil best geld neertellen maar niet voor een trabant.

Je moet door diepe dalen gaan om hoge toppen te bereiken Okkele. Uiteindelijk wil je er gewoon bij zijn, in goede en slechte tijden. Ik zit ook liever in de zomer dan in de winter op de tribune maar ben er in alle jaargetijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2016, 06:59:14
Kom op Okkele, heb vertrouwen. In 2008-2009 deed Cambuur ook het onmogelijke door in de top drie te eindigen na een paar lamlendige jaren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: thankyou op mei 18, 2016, 07:21:53
Citaat van: Cor op mei 17, 2016, 22:27:08
Precies mijn punt. Je gaat naar Cambuur voor Cambuur. En wanneer het ere was gebleven had iedereen op de 1 of andere manier het geld ervoor bij elkaar gekregen. Nu wordt het bestuur, de jupiler en wat er maar meer is gebruikt als excuus. Ik heb nu drie keer een degradatieseizoen meegemaakt en veel slechter dan dat kun je bijna niet meemaken. Klotevoetbal met weinig succes, een morrende achterban, schelden op het bestuur en de spelers, waardeloos. Alleen een seizoen onder Kistemaker eindigend op de laatste plaats was nog triester. Maar geen seizoenkaart kopen? Kom op zeg.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 18, 2016, 08:06:18
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.

Ik had het niet beter kunnen omschrijven!  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2016, 08:41:52
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 18, 2016, 06:59:14
Kom op Okkele, heb vertrouwen. In 2008-2009 deed Cambuur ook het onmogelijke door in de top drie te eindigen na een paar lamlendige jaren.
Dat was niet het onmogelijke, maar Riedstra die bepaalde dat we weer naar de Eredivisie moesten. Daarom ook die dure jongens allemaal en het hele verhaal naderhand.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2016, 08:43:04
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 17, 2016, 22:14:52
We halen twee dingen doorelkaar. De hoogte van het bedrag en the value for money gedachte.
Want het bedrag was toch, mochten we in de eredivisie waren gebleven, hetzelfde? Of heeft iedereen plotseling een minder goed betaalde baan door de degradatie.
Verder (ver)oordeel ik niets en niemand en respecteer ieders keuze. Maar hou wel van goede objectieve argumenten, die uiteindelijk voor ieder persoonlijk doorslaggevend zijn in zijn/haar beslissing.
Laatste 3 jaar geen sk gehad, nu wil ik er wel weer een. Liefst ook met mijn zoon natuurlijk. Het wordt moeilijk, maar ach het zal uiteindelijk wel weer loslopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op mei 18, 2016, 10:58:42
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 08:41:52
Dat was niet het onmogelijke, maar Riedstra die bepaalde dat we weer naar de Eredivisie moesten. Daarom ook die dure jongens allemaal en het hele verhaal naderhand.
de degradatie van toen zat m ook in het gratis de deur uitlopen van topspelers vanwege hun contracten.
een les die nooit blijft hangen blijkbaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bubba op mei 18, 2016, 12:35:47
De vrijdagavond blijft een rotavond. Heel veel amateurs moeten dan trainen en ikzelf heb sinds twee jaar een eigen zaak met op vrijdagavond koopavond. Ik heb al zo'n 40 jaar een seizoenkaart maar na enige twijfel, heb ik besloten om toch maar weer te verlengen. Ik wil mijn plekje tussen familie en vrienden op de tribune niet kwijtraken. Ik pak uiteindelijk misschien maar een paar wedstrijdjes mee (op de andere wedstrijddagen) maar op de dagen dat ik niet kan, kan er altijd iemand anders op mijn kaart (wie weet vinden ze het nog leuk ook  8)). Ik vind trouwens de prijzen wel belachelijk hoog voor Jupilerleague voetbal en omdat ik met de familie ga verlengen kost dit mij een rib uit mijn lijf en is het dus wachten op het vakantiegeld (van de vrouw).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2016, 13:49:25
Inmiddels hebben 1602 mensen hun seizoenkaart verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op mei 18, 2016, 13:53:25
Is dat eigenlijk veel of weinig voor dit moment?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 18, 2016, 14:07:42
Citaat van: sccambuurlwdd op mei 18, 2016, 13:53:25
Is dat eigenlijk veel of weinig voor dit moment?
Weinig
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 18, 2016, 14:08:12
Ik denk niet onaardig.
Als je bijvoorbeeld ziet dat de verlenging van scc kaarten iets meer dan 2 weken is gestart, en n.e.c, een eredivisieclub gister net de 1000 is gepasseerd. Dan doen we dat toch goed?
Op naar de 5000!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op mei 18, 2016, 14:10:00
Er gaan nog genoeg verlengen.. Vakantiegeld is bij velen nog niet binnen... Als we 5.000 zouden halen zitten we nu al bijna al op 1/3.
Zaak is om z.s.m dat nieuwe stadion rond te krijgen, want dan gaan er ook mensen die twijfelen toch één nemen, om zeker te zijn van een plek in het nieuwe onderkomen.
( heb hier al verscheidende mensen over gehoord.)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 18, 2016, 14:18:37
1600 is een mooi aantal toch tis nog steeds maar mei.als zo door gaat heb je eind van de maand 2.000 of meer
dat halen veel clubs bij hun wedstrijden niet eens.mooi zo door gaan richting de 5000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 18, 2016, 14:23:48
Citaat van: Collingwood op mei 18, 2016, 13:49:25
Inmiddels hebben 1602 mensen hun seizoenkaart verlengd.
Nieuwe sk houders kunnen zich pas na 9 juni melden toch? Dan vind ik dit zeker een knap aantal, aangezien voor het gros van de supporters het vakantiegeld nog niet eens binnen is en pas in juni komt (we zijn toch bijna allemaal steuntrekkers :devil)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2016, 14:26:24
Citaat van: Dokkumer op mei 18, 2016, 14:23:48
Nieuwe sk houders kunnen zich pas na 9 juni melden toch? Dan vind ik dit zeker een knap aantal, aangezien voor het gros van de supporters het vakantiegeld nog niet eens binnen is en pas in juni komt (we zijn toch bijna allemaal steuntrekkers :devil)

Dat klopt! Vind het zelf zeker geen slecht aantal op dit moment (voornamelijk ivm vakantiegeld), maar hopelijk loopt het nog verder op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casual14 op mei 18, 2016, 14:53:50
Veel mensen wachten ook tot de deadline om zo nog wat extra centjes op hun rekening te houden. Geen stress mensen, je bent supporter of je bent het niet. Een groot deel van gloryhunters blijven nu thuis en dan boeit me eerlijk gezegd helemaal niets  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 22, 2016, 12:42:40
Denk dat we de 2000-ste mogen verwelkomen nu?
Zit de graafschap - Eagles te kijken.
Daar een positieve flow bij die clubs.
Moet hier ook weer: met sien allen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC op mei 22, 2016, 13:24:24
De Eagles ook alweer ruim 6000 seizoenskaarten verkocht. Voor de play-offs al.
Bij promotie wordt voor aanvang nieuwe seizoen, de lange zijde plat gegooid en een nieuwe, hoge tribune voor gerealiseerd.
Man, kon dat in Leeuwarden maar eens zo snel en adequaat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 22, 2016, 13:52:50
Citaat van: SCC op mei 22, 2016, 13:24:24
De Eagles ook alweer ruim 6000 seizoenskaarten verkocht. Voor de play-offs al.
Bij promotie wordt voor aanvang nieuwe seizoen, de lange zijde plat gegooid en een nieuwe, hoge tribune voor gerealiseerd.
Man, kon dat in Leeuwarden maar eens zo snel en adequaat.

Serieus, geweldig man, dacht nog, als die lui promoveren mogen ze nog een tribune plat gooien. Vind het echt mooi geworden daar, geweldige club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 23, 2016, 22:52:12
Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2016, 12:42:40
Denk dat we de 2000-ste mogen verwelkomen nu?
Zit de graafschap - Eagles te kijken.
Daar een positieve flow bij die clubs.
Moet hier ook weer: met sien allen!

we zijn over de 2000 heen gaat hardtstikke mooi su
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 23, 2016, 22:57:40
Mooi man! |:)
Vakantiegeld binnen bij de meesten dus komt er deze week nog veel bij, we liggen aardig op koers voor de 5000+
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Chris Cambuur op mei 24, 2016, 07:24:22
Wij halen collectief via het bedrijf  waar ik werk !! Daar krijgen we bericht van wanneer we daar  kunnen  verlengen  !! Geloof dat het voor 8 juni  moet  worden  ingeleverd  :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 24, 2016, 12:53:48
NEC heeft nu 2028 verkocht.
Dat betekent dat wij denk ik zelfs wat meer hebben verkocht!!!
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2016, 19:39:59
Ook ik ben er weer bij next season ! Voor een prikkie!
De kosten waren Totaal € 231,25.
En dat voor een heel seizoen plezier op Oost.
Vooral die 1,25 service kosten hakt erin.
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg weer beginnen. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bill Shankly op mei 24, 2016, 20:35:31
+1.  Weer verlengd  |:) |:)

Eigenlijk +9.  Want de rest van de groep gaat ook of heeft al verlengd  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 25, 2016, 08:07:06
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2016, 19:39:59
Ook ik ben er weer bij next season ! Voor een prikkie!
De kosten waren Totaal € 231,25.
En dat voor een heel seizoen plezier op Oost.
Vooral die 1,25 service kosten hakt erin.
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg weer beginnen. |:)

:_schater :_schater Een heel seizoen frustratie bedoel je? maar gezellig wordt het wel!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 1992SCC op mei 25, 2016, 12:50:47
ah joh ik moet hem ook nog verlengen, je denkt er gewoon niet zoveel aan, iedereen doet het rustig aan omdat men weet dat er toch wel plaatsjes overblijven! HUP SCC!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op mei 25, 2016, 14:03:24
Zal vandaag of morgen ook even officieel verlengen. Net als de anderen uit de vaste groep. +6 dus
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op mei 25, 2016, 15:24:04
Citaat van: 1992SCC op mei 25, 2016, 12:50:47
ah joh ik moet hem ook nog verlengen, je denkt er gewoon niet zoveel aan, iedereen doet het rustig aan omdat men weet dat er toch wel plaatsjes overblijven! HUP SCC!  |:)

Tenzij je je eigen plekje weer wil, dan moet je voor 8 juni reageren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2016, 15:57:54
Eind van de week komt er een update  |:)
Afgelopen maandag waren we over de 2000.
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.
Denistel, heb jij enig idee hoeveel er nu verkocht zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op mei 25, 2016, 16:49:56
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2016, 15:57:54
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.

Nu nog een paar prima aankopen, en dat zie ik dan weer zwaar in.  ;(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op mei 25, 2016, 17:11:33
Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2016, 16:49:56
Nu nog een paar prima aankopen, en dat zie ik dan weer zwaar in.  ;(

Emmen is nu leeg, op naar de volgende club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 25, 2016, 18:51:50
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2016, 15:57:54
Eind van de week komt er een update  |:)
Afgelopen maandag waren we over de 2000.
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.
Denistel, heb jij enig idee hoeveel er nu verkocht zijn?

zal morgen wel even horen. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 27, 2016, 11:04:28
Kom d'r maar in; zitten we op de 2500 al of meer? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Viper op mei 28, 2016, 13:21:26
Inmiddels zijn er 2522 seizoenkaarten verlengd, meldt de BVO op social media.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 28, 2016, 13:53:32
Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 28, 2016, 14:23:59
Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2016, 13:53:32
Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes

Tot 8 juni kon je je eigen plaats reserveren toch? Dan zullen er aankomende week r nog wel wat bijkomen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 28, 2016, 14:48:14
gaat prima moet ik zeggen.zo veel hebben we voor 1e divisie om deze tijd nog niet
vaak gehad dus elke week een paar honderd er bij zou nog mooier zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 28, 2016, 15:01:44
Meimaand vakantiegeldmaand zal nog wel een paar duizend opleveren
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 28, 2016, 15:03:02
Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2016, 13:53:32
Zitten aardig op 'schema'.
Mooi zo doorgaan, richting 5000+.
Netjes
Clubliefde kent geen divisie  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2016, 21:21:47
Knap aantal. Verwacht nog wel 1500 erbij voor 9 juni.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: justremco op mei 28, 2016, 21:32:06
Citaat van: Dokkumer op mei 28, 2016, 21:21:47
Knap aantal. Verwacht nog wel 1500 erbij voor 9 juni.

En hoeveel verwacht je dan als totaal? Ik zelf gok op 4 a 5000 totaal
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op mei 28, 2016, 22:38:23
5000 zou mooi zijn en dan afhankelijk van de prestaties elke keer
nog losse verkoop er bij.
5000 hebben we in de jl nog niet eerder gehaald toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op mei 28, 2016, 22:56:50
Citaat van: denistel op mei 28, 2016, 22:38:23
5000 zou mooi zijn en dan afhankelijk van de prestaties elke keer
nog losse verkoop er bij.
5000 hebben we in de jl nog niet eerder gehaald toch?

5500 in 2012 meende ik.
Denk dat we richting 4800-5000 gaan.


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2016, 23:22:23
Citaat van: justremco op mei 28, 2016, 21:32:06
En hoeveel verwacht je dan als totaal? Ik zelf gok op 4 a 5000 totaal
Met die 1500 erbij zit je al op 4000. Ik hoor best wel veel geluiden dat er nieuwe sk houders bij komen (en oude die toch terugkeren nadat ze de afgelopen jaren geen sk hadden) dus 5000 zou in de buurt zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 28, 2016, 23:23:21
Citaat van: AL op mei 28, 2016, 22:56:50
5500 in 2012 meende ik.
Denk dat we richting 4800-5000 gaan.
2009-2010 zaten we in juli al boven de 5000. Verdere aantallen kon ik zo snel niet vinden.

Edit: Check 2009-2010 5.300 (6.000 met halve Sk), 2010-2011 4.700 vlak voor aanvang competitie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op mei 28, 2016, 23:57:28
7500 moet lukken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op mei 29, 2016, 01:40:03
Citaat van: dizzhead op mei 28, 2016, 23:57:28
7500 moet lukken.

:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op mei 29, 2016, 08:32:38
Iedereen die de sk heeft opgezegd, moet een stadionverbod voor een jaar of 10 krijgen!  :devil

Allemaal gloryhunters!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Huzumer op mei 29, 2016, 09:06:18
De vrijdagavond kost je - naast JL - de nodige SK-en. Verdere aankopen en resultaten oefenwedstrijden gaan ook nog wat uitmaken. Als je bij start seizoen 5.500 SK-en hebt verkocht, doe je het helemaal niet slecht!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Tukker op mei 29, 2016, 11:45:34
Citaat van: Galdiano op mei 29, 2016, 08:32:38
Iedereen die de sk heeft opgezegd, moet een stadionverbod voor een jaar of 10 krijgen!  :devil

Allemaal gloryhunters!
Het is natuurlijk niet te doen, maar er zou toch iets van een soort registratie moeten komen waarnaar gekeken kan worden als we weer gepromoveerd zijn en er weer een wedstrijd naar dkv komt. De mensen die jij nu schetst als gloryhunters staan dan weer vooraan en iemand met een doorlopende sk kan dan weer naast de pot piesen.

Dan maar supporters indelen in categoriën of zo en categorie 1 als eerste het recht geven. Bij de uitwedstrijden zie ik toch bijna altijd dezelfde gezichten dus dat moet te doen zijn. Er moet toch een (vrijwel gratis) stagiaire te vinden zijn die zoiets kan opzetten

Maar zal wel toekomstmuziek blijven. Bij andere clubs en instanties blijkt het wel te werken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op mei 29, 2016, 12:10:24
Citaat van: Huzumer op mei 29, 2016, 09:06:18
De vrijdagavond kost je - naast JL - de nodige SK-en. Verdere aankopen en resultaten oefenwedstrijden gaan ook nog wat uitmaken. Als je bij start seizoen 5.500 SK-en hebt verkocht, doe je het helemaal niet slecht!

Dat ben ik met je eens, vrijdagavond was mijn trainingsavond en dat ging voor. Dit probleem was opgelost door de promotie en nu ik niet meer sport is de vrijdagavond voor mij geen probleem meer. Maar ik kan me wel voorstellen dat anderen hun eigen sport voor laten gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 1992SCC op mei 29, 2016, 16:10:21
+1
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op mei 29, 2016, 19:22:42
Denk dat de mensen die gaan zeuren over de prijs van een nieuwe sk in de spiegel kunnen kijken: Dan maar een maand minder op stap bijv. Bij wijze van spreken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 29, 2016, 21:40:54
Citaat van: Casuals-lwd op mei 29, 2016, 19:22:42
Denk dat de mensen die gaan zeuren over de prijs van een nieuwe sk in de spiegel kunnen kijken: Dan maar een maand minder op stap bijv. Bij wijze van spreken.
Eerlijk is eerlijk, ik vind 180 euro veel geld als je ziet wat je er voor terug gaat krijgen qua affiches vergeleken bij nu.
Maar ik weet het goed gemaakt, ik haal een half jaar geen brood meer, heb ik ook 180 euro bespaard voor mijn sk :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 29, 2016, 22:23:30
Citaat van: Dokkumer op mei 29, 2016, 21:40:54
Eerlijk is eerlijk, ik vind 180 euro veel geld als je ziet wat je er voor terug gaat krijgen qua affiches vergeleken bij nu.
Maar ik weet het goed gemaakt, ik haal een half jaar geen brood meer, heb ik ook 180 euro bespaard voor mijn sk :_schater

Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 29, 2016, 23:14:38
Citaat van: Cor op mei 29, 2016, 22:23:30
Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.
Waardeloze trainer juh.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 30, 2016, 06:02:13
Citaat van: Cor op mei 29, 2016, 22:23:30
Over brood komt toch al steeds meer twijfel, dus dat is wel een goede besparing.
Zie je wel? Dan zijn we er al!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op mei 30, 2016, 08:17:34
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 29, 2016, 23:14:38
Waardeloze trainer juh.

:_schater :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op mei 30, 2016, 10:27:30
Citaat van: Dokkumer op mei 30, 2016, 06:02:13
Zie je wel? Dan zijn we er al!
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op mei 30, 2016, 14:22:53
Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2016, 10:27:30
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint

En wij krijgen volgend seizoen dus geen van beiden meer!  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op mei 31, 2016, 11:48:46
Zou mooi zijn als we deze week over de 3000 gaan.
Dan de komende 2 maanden over de grens van 5000 + gaan.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op mei 31, 2016, 12:11:14
Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2016, 10:27:30
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint
Dat was politiek geneuzel, wordt toch niet waargemaakt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op mei 31, 2016, 23:27:05
Mijn seizoenkaart ook weer verlengd  :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 01, 2016, 12:09:31
Nou kom maar op met die update.
N.e.c 3268 verkocht.
Ben zeer benieuwd of wij wat synchroom lopen met deze eredivisionist qua aantal.
Nog 1 week huidige seizoenkaart houders de kans om te verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 01, 2016, 13:06:14
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op mei 31, 2016, 23:27:05
Mijn seizoenkaart ook weer verlengd  :koffie

Van Feyenoord zeker?  :R
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 01, 2016, 14:03:22
Citaat van: Zuid1991 op juni 01, 2016, 12:09:31
Nou kom maar op met die update.
N.e.c 3268 verkocht.
Ben zeer benieuwd of wij wat synchroom lopen met deze eredivisionist qua aantal.
Nog 1 week huidige seizoenkaart houders de kans om te verlengen.
Verwacht dat we over de 3000 zijn nu.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 01, 2016, 15:03:22
Citaat van: Casuals-lwd op juni 01, 2016, 14:03:22
Verwacht dat we over de 3000 zijn nu.

2522.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juni 01, 2016, 15:12:38
Citaat van: okkele op juni 01, 2016, 15:03:22
2522.
Dat is een update van 28 mei. Zullen inmiddels wel weer wat bij zijn gekomen, vandaar dat hij verwacht dat we over 3000 zijn nu.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 01, 2016, 20:04:44
+2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 01, 2016, 21:46:26
Citaat van: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen

Kom op Sunderland, verlengen. Laat die klungels je plezier op de tribune niet afnemen.. Passanten zijn het.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: maikcambuur op juni 02, 2016, 05:29:14
Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

En nog 1000 van dit soort mensen en we spelen in een stadion voor 2000 man, binne we binnen 2 seizoen opgedoekt. Verlengen!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 02, 2016, 07:06:41
Citaat van: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen
:O
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op juni 02, 2016, 07:44:51
Die administratie kosten vond ik toch wel heel typerend voor de huidige organisatie binnen cambuur. Ik heb alles moeten invullen  :rodekaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 02, 2016, 08:18:41
Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.
Dus wanneer we niet waren gedegradeerd had je wel gewoon het geld overgemaakt?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 02, 2016, 09:08:41
Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

Als we nog Eredivisie hadden gespeeld, had je ook verlengt toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 02, 2016, 09:21:19
Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

Wie verdient er bij Cambuur 3 x modaal?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 02, 2016, 11:44:58
wie het verdient weet ik niet en wie het krijgt ook niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 02, 2016, 12:23:19
Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2016, 09:21:19
Wie verdient er bij Cambuur 3 x modaal?

Vind het eerlijk gezegd niet zo'n rare schatting voor het salaris van onze beide directeuren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:26:43
Citaat van: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen

Binne dur meer sunderland ;( ;( ;(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 02, 2016, 12:50:59
Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.

Wil je je eigen plek weer, dan moet je snel gaan verlengen, nu het nog kan!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2016, 13:02:37
Prima aantal 3186!  Mooi doorgaan! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 02, 2016, 13:32:59
Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.

Waren 7100 sk houders toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juni 02, 2016, 13:39:50
Citaat van: Zuid1991 op juni 02, 2016, 13:02:37
Prima aantal 3186!  Mooi doorgaan! |:)

Nog twee maanden te gaan!!! Moeten zelf ook nog verlengen net als veel anderen, zal de komende dagen zeker richting 4000 gaan. Heb je dan nog veel tijd om richting 5500 kaarten  te gaan.
Hangt ook af van nieuwe spelers, en wellicht nieuwe trainer
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 02, 2016, 14:43:55
Citaat van: John Hiatt op juni 02, 2016, 13:32:59
Waren 7100 sk houders toch?
Vorige jaren altijd 8.000+ en ook afgelopen seizoen een wachtlijst, dus ik vermoed dat jouw aantal niet correct is.

3.186 is al een mooi aantal, veel vaste supporters die twijfelen krijgen straks toch de kriebels wel en volgende week komen de andere mensen ook aan bod. Ik ga voor 4.500-5.000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 02, 2016, 14:49:36
Ons groepje moet ook allemaal nog verlengen, komen nog genoeg bij denk ik. 5500 seizoenskaarthouders moet misschien haalbaar zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juni 02, 2016, 16:18:23
Citaat van: Oosttribune op juni 02, 2016, 13:39:50
Nog twee maanden te gaan!!! Moeten zelf ook nog verlengen net als veel anderen, zal de komende dagen zeker richting 4000 gaan. Heb je dan nog veel tijd om richting 5500 kaarten  te gaan.
Hangt ook af van nieuwe spelers, en wellicht nieuwe trainer
Het maakt inderdaad wel verschil welke trainer er wordt aangesteld en welke spelers er worden vastgelegd.
Het zou mij overigens niet verbazen als bijvoorbeeld Henk terug zou komen, het aantal SK houders zal stijgen tussen de 6000 en 6500.
Maar als, ja als mijn tante klootjes had gehad, was het mijn oom geweest.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Citaat van: DayDreamer op juni 02, 2016, 09:08:41
Als we nog Eredivisie hadden gespeeld, had je ook verlengt toch?

Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 02, 2016, 16:58:45
Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

De vergelijking die je maakt slaat als een lul op een drumstel. Je zegt in feite dat je niet bereid bent een auto aan te schaffen tenzij je met mooie auto's de weg mag delen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 02, 2016, 17:02:14
Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

Wat een vergelijking...!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: kickandrush op juni 02, 2016, 19:15:07
Linksom of rechtsom, de wedstrijden tegen jong PSV/AJAX/Utrecht is per definitie een boycot van mijn kant en tegen die tijd zal dat toch wel gratis entree zijn. Verder zullen er nog wel een paar potjes zijn waar ik niet mijn weekendplannen op aan ga passen. 

Of ik in de ere wel verlengd had? Waarschijnlijk wel, om zeker van een plekkie te zijn. Dat is nu geen kwestie, die plek is er wel. Daar komt bij dat ik aankomend seizoen waarschijnlijk wat vaker een uitwedstrijd mee ga pikken aangezien ik nog een paar stadions uit de jupiler niet gezien heb. Als ik dat bovenop een seizoenkaart in de jupiler van 12 euro per potje doe is het einde helemaal zoek en mijn boompje kaal. En ik kan ook niet zeggen dat sinds die engnek het hier voor het zeggen heeft het geld goed geinvesteerd wordt.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 02, 2016, 19:19:01
Henk de Jong komt thuis, de teller gaat vliegen iedereen wil er weer bij zijn :jupiler
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 02, 2016, 19:20:34
Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2016, 14:43:55
Vorige jaren altijd 8.000+ en ook afgelopen seizoen een wachtlijst, dus ik vermoed dat jouw aantal niet correct is.

3.186 is al een mooi aantal, veel vaste supporters die twijfelen krijgen straks toch de kriebels wel en volgende week komen de andere mensen ook aan bod. Ik ga voor 4.500-5.000

Hmmm denk dat 7100 zonder de sponsors is. Dan kom je totaal ongeveer op 9200. 400 voor uitvak en 400 nog in losse verkoop.
Denk ook dat we nu in de buurt van de 5000 komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op juni 02, 2016, 19:52:31
Ook nog niet verlengd en maak er ook geen haast mee. Wacht het wel af. Denk dat het aantal sk's nog wel eens tegen kan vallen. Geen eredivisie meer, praktisch dezelfde prijzen en bovenal geen gezicht meer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 02, 2016, 19:57:24
Citaat van: De Gast op juni 02, 2016, 19:52:31
Ook nog niet verlengd en maak er ook geen haast mee. Wacht het wel af. Denk dat het aantal sk's nog wel eens tegen kan vallen. Geen eredivisie meer, praktisch dezelfde prijzen en bovenal geen gezicht meer.

Praktisch dezelfde prijzen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de prijzen voor eredivisie begrippen vrij laag waren. Net even bij Nac gekeken maar daar betaal je toch wat meer voor je kaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 02, 2016, 20:26:42
Denk dat met Henk als trainer de scc als broodjes gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2016, 20:45:18
Beste scc luitjes,
We doen het qua verkoop prima hoor.
We hebben ongeveer hetzelfde verkocht als de Eagles vorig jaar rond deze tijd. En in Deventer zaten er behoorlijk wat mensen afgelopen seizoen.
Nu nog een goede trainer, en o.a een goede spits, en het aantal seizoenkaarten zal lekker doorlopen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 02, 2016, 23:05:52
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2016, 13:06:14
Van Feyenoord zeker?  :R

Nee, die van Cambuur natuurlijk en wel voor de 25e keer  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 03, 2016, 08:04:48
Citaat van: hobbes op juni 02, 2016, 19:57:24
Praktisch dezelfde prijzen heeft er natuurlijk ook mee te maken dat de prijzen voor eredivisie begrippen vrij laag waren...

Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 03, 2016, 08:25:16
Citaat van: mulder op juni 02, 2016, 16:44:37
Ik heb ook nog niet verlengd, met dezelfde reden. Heb geen geldboom staan, en heb het simpelweg niet over voor Jong Ajax en Jong PSV. Voor de leuke wedstrijden koop ik wel een kaartje. Als je een auto kan kopen met 100.000 op de teller, zou je het doen.. Als er 400.000 op de teller staat, waarschijnlijk niet.. (tenzij je een geldboom hebt staan en kunt uitgeven wat je wilt). Nog steeds dezelfde auto, ander verhaal..

Je koopt niet een SK om jong Ajax of jong PSV te kijken! Je koopt een SK om naar Cambuur te gaan. Alleen de leuke wedstrijden  :R Het kaf scheidt zich van het koren, als verwacht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 03, 2016, 08:34:19
Citaat van: Cor op juni 03, 2016, 08:25:16
Je koopt niet een SK om jong Ajax of jong PSV te kijken! Je koopt een SK om naar Cambuur te gaan. Alleen de leuke wedstrijden  :R Het kaf scheidt zich van het koren, als verwacht.
Ach ja. Mensen die het verleden jaar niet konden betalen, kunnen dat nu ook niet. Klaar. Maar je aankoop van een seizoenskaart laten afhangen van een divisie/tegenstander gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik ben blij dat er mensen afhaken, kan ik m'n zoons weer eens een keer zonder al te veel gedoe meenemen naar de wedstrijden.  |:)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 03, 2016, 08:52:42
Kunnen mensen nu ook zonder clubkaart weer gewoon een kaartje kopen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 03, 2016, 14:03:36
Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 08:04:48
Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

bij emmen en Volendam zitte amper 3.000 dus die kenne nog wel lager gaan
vvv leuke ploeg maar verder ist oek niks. nac is het zelfde als ons dus wat is
er nou verkeerd aan.

3 rondjes in de kroeg en je legge oek 80 euri achter
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 03, 2016, 14:17:50
Daarnaast is Zuid bij ons € 170, dat is nog geen tientje per wedstrijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 08:04:48
Hoezo waren de prijzen hier al vrij laag voor eredivie begrippen? Kijk en vergelijk de prijzen voor komend seizoen:

EREDIVISIE:
- FCG: 211 euro
- FCZ: 195 euro
- SCH: 190 euro
- GAE: 170 euro

JUPILER LEAGUE:
SCC: 190 euro (Noord)
VVV-Venlo: 125 euro
NAC: 193 euro
Emmen: 110 euro
Volendam: 108 euro

Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 03, 2016, 15:53:15
Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken
Dan moet je natuurlijk wel alle factoren meenemen. De grootte van de tribunes, de verhouding volwassene/kind per tribune, de bezettingsgraad qua sk's per tribune. Pas dan krijg je een eerlijk gemiddelde :devil

Je kunt ook de prijzen van 4 tribunes die het meest overeenkomen met ons stadion naast elkaar leggen en dan verder kijken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 03, 2016, 16:12:25
Citaat van: Dokkumer op juni 03, 2016, 15:53:15
Dan moet je natuurlijk wel alle factoren meenemen. De grootte van de tribunes, de verhouding volwassene/kind per tribune, de bezettingsgraad qua sk's per tribune. Pas dan krijg je een eerlijk gemiddelde :devil

Je kunt ook de prijzen van 4 tribunes die het meest overeenkomen met ons stadion naast elkaar leggen en dan verder kijken.

Maar hoeveel boeit het eigenlijk? De prijzen veranderen er niet door en we gaan toch niet naar een andere club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juni 03, 2016, 16:58:50
Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken

Als je het echt wil weten, zou je als club ook onderzoek kunnen doen. Ik weet  niet in hoeverre dat op dit moment gebeurt. Je zou dit soort opdrachten jaarlijks kunnen uitbesteden aan Stenden of de RUG oid zodat je een goed beeld krijgt van prijselasticiteit etc. Hoe verkoop je zoveel mogelijk van die dingen? 


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 1992SCC op juni 03, 2016, 17:19:54
Snap niet waarom mensen zo zeuren om dat geld. Het is maar geld............................ Liever mn laatste euro aan Cambuur schenken dan aan een broodje frikandel  8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 03, 2016, 18:00:39
Citaat van: hobbes op juni 03, 2016, 14:19:38
Beetje willekeurige vergelijking. Duurste kaart bij VVV is €300. Duurste bij Nac €339 Bij FC Groningen €322. Bij Cambuur is de duurste €265. Als je echt wil vergelijken moet je Misschien naar de gemiddelde prijs kijken
De vergelijking is obv Noord tribune omdat ik daar zelf sta en dit vergeleken met de tribunes waar de "fanatieke aanhang" staat (bij allen ook achter het doel), en daarmee dus vergelijkbaar is. Maar je mag gerust een gemiddelde prijs gaan berekenen van allen  ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 03, 2016, 23:11:19
Wat een eeuwig gezanik over die seizoenskaartprijzen zeg!
Cambuur kan best wel creatiever zijn om meer binnen te halen, maar..

..als je niet bereid bent om 15 euro per maand hiervoor te reserveren, blijf dan lekker weg joh!
scheelt mij weer wachttijden en ik zit liever met echte fans tussen lege stoeltjes
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 03, 2016, 23:17:06
Citaat van: Daddy T. op juni 03, 2016, 18:00:39
De vergelijking is obv Noord tribune omdat ik daar zelf sta en dit vergeleken met de tribunes waar de "fanatieke aanhang" staat (bij allen ook achter het doel), en daarmee dus vergelijkbaar is. Maar je mag gerust een gemiddelde prijs gaan berekenen van allen  ;)

Nee hoor, dank je. Ik wil alleen maar aangeven dat het wel meevalt met de prijzen. En je zal er toch iets voor over moeten hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 04, 2016, 09:44:26
Grim trainer....paar leuke voetballers van jong oranje mee en er komen weer veel seizoen kaarten bij!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op juni 04, 2016, 10:25:31
Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 04, 2016, 22:53:43
Citaat van: scc-aaron op juni 04, 2016, 10:25:31
Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.

Helemaal met je eens. Administratiekosten zijn sowieso weer een manier om nog meer geld uit de zak te kloppen, waar dan ook.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 05, 2016, 08:22:52
Citaat van: Cor op juni 04, 2016, 22:53:43
Helemaal met je eens. Administratiekosten zijn sowieso weer een manier om nog meer geld uit de zak te kloppen, waar dan ook.

Dat voelt inderdaad een beetje fout. Misschien moet ik het op mijn zaak ook maar invoeren, dan betalen de klanten voor de opmaak van de factuur ofzo?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 05, 2016, 12:51:03
Citaat van: Lore op juni 05, 2016, 08:22:52
Dat voelt inderdaad een beetje fout. Misschien moet ik het op mijn zaak ook maar invoeren, dan betalen de klanten voor de opmaak van de factuur ofzo?

Soort van voorrijd kosten maar dan anders. Boeven binne ut, allemaal  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 05, 2016, 13:20:31
Komt binnenkort ook de optie, tegen meerprijs, dat je op "noord" tijdens de wedstrijd kunt zitten i.p.v. staan. Het zal waarschijnlijk gaan om slechts enige euro's extra per seizoenskaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 05, 2016, 14:02:45
 :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mario op juni 05, 2016, 14:14:31
Citaat van: scc-aaron op juni 04, 2016, 10:25:31
Ik heb verlengd, ik vond de administratiekosten alleen belachelijk.
Mee eens maar ticket/seizoenskaarten afhandeling wordt door een extern bureau gedaan. Administratiekosten zijn de kosten die het bedrijf in rekening brengt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juni 05, 2016, 15:23:02
Citaat van: mario op juni 05, 2016, 14:14:31
Mee eens maar ticket/seizoenskaarten afhandeling wordt door een extern bureau gedaan. Administratiekosten zijn de kosten die het bedrijf in rekening brengt.
Maar je hebt dus liever dat Cambuur die kosten op zich neemt?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 05, 2016, 16:07:06
Even wat anders.....
Zitten we al tegen de 4000 aan? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 05, 2016, 16:29:16
Citaat van: Grijskijkert op juni 05, 2016, 15:23:02
Maar je hebt dus liever dat Cambuur die kosten op zich neemt?

Bij dit soort bedragen ga je geen 1,25 extra rekenen aan servicekosten. Dat neem je mee in je totaalprijs. Ard de Graaf op aangesproken tijdens forumavond en die was er niet van op de hoogte, vond het ook niet gepast en beloofde het aan te passen. Zal wel volgend seizoen worden  :wall
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op juni 05, 2016, 16:45:51
Dat extra eurootje wordt vast meegerekend wegens de topwedstrijden tegen Jong Ajax, PSV en Twente. Geldt altijd een toelage bij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 05, 2016, 18:26:57
Citaat van: wiekie1969 op juni 02, 2016, 12:24:04
Van de 8300 seizoenkaarthouders hebben tot nu toe 2600 mensen hun eigen plaats verlengd. Dit kan tot 8 juni. Plaats zat dus als je later wilt verlengen.
doe ik.....
upgraden van limonade-oost naar bier-noord.
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 05, 2016, 19:02:21
Citaat van: Vedetski op juni 05, 2016, 16:45:51
Dat extra eurootje wordt vast meegerekend wegens de topwedstrijden tegen Jong Ajax, PSV en Twente. Geldt altijd een toelage bij

:_schater :_schater

Maar dan zie je ook toptraininers, zoals die van Ajax
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op juni 05, 2016, 22:39:37
Citaat van: Lore op juni 05, 2016, 19:02:21
:_schater :_schater

Maar dan zie je ook toptraininers, zoals die van Ajax

Daar doe je het voor!

Die extra euro mogen ze van mij best hebben.  w:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Ronnie tng op juni 05, 2016, 23:00:38
Citaat van: Daddy T. op juni 05, 2016, 16:29:16
Bij dit soort bedragen ga je geen 1,25 extra rekenen aan servicekosten. Dat neem je mee in je totaalprijs. Ard de Graaf op aangesproken tijdens forumavond en die was er niet van op de hoogte, vond het ook niet gepast en beloofde het aan te passen. Zal wel volgend seizoen worden  :wall

Als Ard vertrekt betaal ik volgend jaar je administratie kosten.. :proost

Verder heb je gelijk natuurlijk...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: poelie-lwd op juni 06, 2016, 07:33:58
Citaat van: Len Cantello op juni 03, 2016, 08:34:19
Ach ja. Mensen die het verleden jaar niet konden betalen, kunnen dat nu ook niet. Klaar. Maar je aankoop van een seizoenskaart laten afhangen van een divisie/tegenstander gaat er bij mij niet in. Maar goed, ik ben blij dat er mensen afhaken, kan ik m'n zoons weer eens een keer zonder al te veel gedoe meenemen naar de wedstrijden.  |:)

Het heeft zoooooveeeeel voordelen.

1. Eerder aan de beurt om bier te bestellen
2. Eerder aan de beurt om te pissen
3. Meer ruimte om te stagediven
4. Liggend bierdrinken op de tribune
5. Nijpie nu ook duidelijk verstaanbaar op Zuid en West

:proost


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 06, 2016, 13:08:30
Citaat van: Ronnie tng op juni 05, 2016, 23:00:38
Als Ard vertrekt betaal ik volgend jaar je administratie kosten.. :proost
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 06, 2016, 15:09:33
N.e.c 3972 verkocht.
Wij ook nu ongeveer richting de 4000???
Is toch mooi dat we ongeveer gelijk lopen met die club! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 06, 2016, 18:08:27
De teller staat op 3745, aldus Cambuur via twitter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 06, 2016, 18:13:51
Ik heb zo'n gevoel dat het bij 4800 stopt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2016, 18:20:10
Citaat van: Casuals-lwd op juni 06, 2016, 18:13:51
Ik heb zo'n gevoel dat het bij 4800 stopt.

Zou ik niet slecht vinden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 06, 2016, 20:35:14
We gaan stevig door naar 5000 +!
Woensdag over de 4000 denk ik!
En dan de nieuwe aanvragen de komende maanden.
Gaat prima!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 06, 2016, 20:36:26
Hoeveel hadden we in 2012/2013?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 06, 2016, 21:06:37
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 06, 2016, 20:36:26
Hoeveel hadden we in 2012/2013?

5500. Dit was een record.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 06, 2016, 21:14:26
Citaat van: Yellow Army op juni 06, 2016, 21:06:37
5500. Dit was een record.

Was seizoen 2009-2010 niet een record ? Toen waren er ruim 6000 seizoenkaarten verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 06, 2016, 21:45:41
toen wisten we dan ook dat we een knappe selectie hadden nu weten we nog
amper wat en hebben niet eens een hoofdtrainer.vind bijna 4000 al heel wat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 06, 2016, 21:47:03
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 06, 2016, 21:14:26
Was seizoen 2009-2010 niet een record ? Toen waren er ruim 6000 seizoenkaarten verkocht.

Misschien met de halve sk's erbij, maar aan het begin van het seizoen 5500. In 2012 5500 nogwat
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juni 06, 2016, 22:08:33
Citaat van: denistel op juni 06, 2016, 21:45:41
toen wisten we dan ook dat we een knappe selectie hadden nu weten we nog
amper wat en hebben niet eens een hoofdtrainer.vind bijna 4000 al heel wat.

Mooi clubje he...
Geen trainer, nog tien spelers te gaan, keihard gedegradeerd maar gewoon verlengen.
Ik zeg woensdag rond de 4300 kaarten gaan we naar 6000 uiteindelijk
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: dizzhead op juni 07, 2016, 07:16:24
We onderschatten de waarde van de eredivisie. De afgelopen jaren heeft de club veel supporters warm gemaakt voor de gang naar het stadion. Ik blijf bij mijn eerdere schatting. 7.500.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 07, 2016, 07:53:46
Citaat van: dizzhead op juni 07, 2016, 07:16:24
We onderschatten de waarde van de eredivisie. De afgelopen jaren heeft de club veel supporters warm gemaakt voor de gang naar het stadion. Ik blijf bij mijn eerdere schatting. 7.500.

Mogen blij zijn met 5000 denk ik
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2016, 08:10:07
Denk echt meer dan 5000.
We zitten deze week waarschijnlijk al op 4000 +.
Ik denk daarbij dat veel mensen nog niet 'haast' hebben met bestellen.
Daar hebben de mensen immers nog ruim de tijd voor.
Ik ben positief over de aantallen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 08:26:32
7.500 is echt veel te hoog. Ik denk dat we net de 5.000 gaan aantikken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 07, 2016, 08:46:26
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 08:26:32
7.500 is echt veel te hoog. Ik denk dat we net de 5.000 gaan aantikken.

Precies, 8 juni is de laatste dag voor je eigen plekje, de stand op donderdag ben ik dan heel benieuwd naar, daarna komen er maximaal nog een paar honderd bij.
Rond de 5000 zullen we uitkomen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 07, 2016, 08:53:11
Zitten hier de sponsorplekken ook al bij?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 07, 2016, 08:59:45
Citaat van: Zuid1991 op juni 06, 2016, 15:09:33
N.e.c 3972 verkocht.
Wij ook nu ongeveer richting de 4000???
Is toch mooi dat we ongeveer gelijk lopen met die club! |:)
nac, ook Jupiler , al 7300. Dat is incl sponsors en ca 1200 die een kaart voor 10 jaar hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 07, 2016, 09:09:56
Waarom zoveel kijken naar andere clubs, NEC en NAC zijn grotere clubs als Cambuur. Als je bij Cambuur op 5000 - 5500 kaarten komt is dat gewoon een prima aantal voor de eerste divisie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2016, 09:23:43
En waarom is n.e.c een grotere club?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 09:24:41
Citaat van: Zuid1991 op juni 07, 2016, 09:23:43
En waarom is n.e.c een grotere club?

Dat lijkt me evident..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2016, 09:34:50
Niet met je eens.
N.e.c en N.a.c al jarenlang een nieuw stadion.
Dat trekt automatisch meer supporters aan.
Bovendien hebben ze jarenlang eredivisie gespeelt in hun nieuwe stadion. En wij al jaren eerste divisie met uitzondering van 3 jaar.
Wij hebben in ons oude onderkomen met geringe faciliteiten al 4000 bijna verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 09:43:48
Je vraag is waarom NEC een grotere club is. Vervolgens geef je zelf het antwoord..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2016, 10:01:31
Qua stadion en begroting nu wel....
Maar als wij een nieuw stadion zouden hebben, zijn wij groter/minimaal gelijkwaardig als n.e.c.
ik weet 'als' telt niet maar het zegt toch genoeg dat wij in ons krakkemikkig stadion gelijk lopen met n.e.c qua verkoop?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 07, 2016, 10:40:42
Citaat van: Zuid1991 op juni 07, 2016, 10:01:31
Qua stadion en begroting nu wel....
Maar als wij een nieuw stadion zouden hebben, zijn wij groter/minimaal gelijkwaardig als n.e.c.
ik weet 'als' telt niet maar het zegt toch genoeg dat wij in ons krakkemikkig stadion gelijk lopen met n.e.c qua verkoop?

De ene club is eerder met het verkopen van de seizoenkaarten begonnen dan de ander, dus dat zegt mij niet heel veel. Maar NEC heeft denk ik veertig jaar eredivisie gespeeld, een groter stadion, een grotere begroting.. we zijn gewoon een kleinere club. De stap naar een 'gelijkwaardige' club kunnen we echter prima maken, maar eerst maar eens promoveren (en een nieuw stadion) :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sunderland op juni 07, 2016, 11:28:42
Zo verlengd.. .. Blij dat de trainer weg is
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 07, 2016, 12:41:15
Citaat van: sunderland op juni 07, 2016, 11:28:42
Zo verlengd.. .. Blij dat de trainer weg is
Hulde!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 07, 2016, 12:58:31
Citaat van: sunderland op juni 07, 2016, 11:28:42
Zo verlengd.. .. Blij dat de trainer weg is

Je weet nog niet wie je er voor terugkrijgt  :_schater
Sowieso, altijd verlengen. Wie er ook zitten,  ik laat me niet wegjagen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Jandehulk op juni 07, 2016, 13:06:52
Ik moet nog verlengen!!... Maar ik kom naar Noord ??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Valeriuskwartier op juni 07, 2016, 15:26:08
+1.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 07, 2016, 17:40:11
 4000 verkochte seizoenskaarten inmiddels gepasseerd.. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 07, 2016, 17:57:52
Citaat van: michello op juni 07, 2016, 17:40:11
4000 verkochte seizoenskaarten inmiddels gepasseerd.. |:)
Dat schiet echt mooi op, hopen dat het tempo er in blijft, goede trainer, nog wat mooie versterkingen. Dan de eerste paar wedstrijden in de flow komen en de rest van het seizoen het stadion uitverkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2016, 18:04:32
Zeuren, zeiken t hoort bij de liwwarder...
Maar wel onvoorwaardelijk achter de club blieve staan, bam over de 4000!!!
Morgen de laatste dag voor de verlengers maar daarna mooi deurgaan, op naar de 5000+!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 07, 2016, 20:03:24
Nou, nou. Vorig seizoen waren we er al doorheen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 07, 2016, 21:22:20
Ik denk dat het langjarig gemiddelde rond de 5000 zit, dan zijn de berichten zo gek nog niet.  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 07, 2016, 21:40:17
Die 4000, is dat door de club gecommuniceerd ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 07, 2016, 22:08:45
Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 07, 2016, 22:18:09
Citaat van: michello op juni 07, 2016, 22:08:45
Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..

Aha, dacht al, staat niet op de site.
En ala je al verlengd hebt krijg je die mail ook niet.
Tnx
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 07, 2016, 22:36:27
Citaat van: michello op juni 07, 2016, 22:08:45
Jep, staat in de (zoveelste) aankondiging om je seizoenkaart te verlengen die ik vanmiddag in de mail had..

morgenavond om 23.59 maar even verlengen  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 08, 2016, 08:41:24
Wilden in eerste instantie een ander stekkie, dus dan wachten tot donderdag, maar na overleg toch besloten om huidige plek weer aan te houden. Zal straks dus +3 bijkomen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 08, 2016, 09:30:56
Nog steeds geen nieuwe trainer.
Geen aansprekende nieuwe spelers.
En toch alweer zoveel seizoenskaarten verkocht.
Mooi man.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juni 08, 2016, 09:47:53
+2  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juni 08, 2016, 12:54:38
Laatste dag om je eigen plek te verlengen, de teller staat op 4217 volgens cambuur (zonder sponsorplaatsen)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juni 08, 2016, 13:00:48
En volgens mij werden vroeger de sponsorkaarten direct erbij gezet. Dus de 5500 van 3jaar geleden was denk ik inclusief de sponsorkaarten. Betekent dat je na vandaag weer op zoveel kaarten zit. Met een goede voorbereiding dus minimaal 7000 kaarten verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 08, 2016, 13:01:06
Ik twijfel nog. Wil zelf graag verlengen, maar ga altijd met iemand samen en diegene wil juist niet verlengen maar zo nu en dan losse kaartjes kopen voor de leukste wedstrijden. We wonen ook niet echt in de buurt (zo'n drie kwartier reizen), dus dat speelt ook mee. Alleen gaan is niet helemaal ideaal, maar ik moet er ook niet aan denken al te veel wedstrijden te missen... Ik zal nog wel tot vanavond in dubio blijven en uiteindelijk besluiten toch te verlengen, dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juni 08, 2016, 13:04:19
Het lijkt mij vanmiddag een ideaal moment voor de club om met positief nieuws te komen:

Trainer..
Spelers..
Stadion...

Zal de verkoop nog een boost geven.

Na vandaag ruim 4500 kaarten tel daar tot begin competitie nog 1500 bij plus de sponsoren heb je toch ruim 8000 man op de tribune per wedstrijd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 08, 2016, 13:58:22
of je ze ook werkelijk op de tribune hebt elke keer betwijfel ik.

maar ja als je 10 los gaat ben je ook 200 kwijt.als je een sk hebt
en je kunt een keer niet dan kun je altijd nog een ander je kaart geven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 08, 2016, 14:37:45
Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 13:01:06
dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!
Bij SCC ben je nooit alleen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 08, 2016, 20:58:35
Hoeveel sponsorkaarten zijn er?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 08, 2016, 23:00:34
Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 13:01:06
Ik twijfel nog. Wil zelf graag verlengen, maar ga altijd met iemand samen en diegene wil juist niet verlengen maar zo nu en dan losse kaartjes kopen voor de leukste wedstrijden. We wonen ook niet echt in de buurt (zo'n drie kwartier reizen), dus dat speelt ook mee. Alleen gaan is niet helemaal ideaal, maar ik moet er ook niet aan denken al te veel wedstrijden te missen... Ik zal nog wel tot vanavond in dubio blijven en uiteindelijk besluiten toch te verlengen, dan maar zo nu en dan 'alleen' op de tribune!

Verlengd! En de andere persoon nog weten te overtuigen ook. +2 dus.

|:) |:)

Citaat van: Len Cantello op juni 08, 2016, 14:37:45
Bij SCC ben je nooit alleen.

_O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vedetski op juni 08, 2016, 23:49:32
Ik heb vanmiddag ook verlengd. Zat nog te twijfelen en wachtte vooral het nieuws af met betrekking tot de nieuwe trainer en nieuwe aanwinsten. Omdat deze er maar niet komen heeft het tot vandaag geduurd om te verlengen.

Had hem anders sowieso verlengd. Het is ''mijn plek'' goddomme  w:) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 09, 2016, 10:15:52
Citaat van: Collingwood op juni 08, 2016, 23:00:34
Verlengd! En de andere persoon nog weten te overtuigen ook. +2 dus.

|:) |:)

_O_

:thumbsup  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 09, 2016, 10:17:15
Ter info:
Ik heb even gekeken hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn op de site... In totaal nog 3025 plaatsen beschikbaar in het stadion, zonder sponsorvakken en het uitvak  :koffie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: John Hiatt op juni 09, 2016, 11:45:15
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 08, 2016, 20:58:35
Hoeveel sponsorkaarten zijn er?

Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juni 09, 2016, 12:17:05
Citaat van: John Hiatt op juni 09, 2016, 11:45:15
Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?

Vak 3 zitten niet veel sponsors hoor.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 09, 2016, 12:50:53
Citaat van: John Hiatt op juni 09, 2016, 11:45:15
Vak 3-7 en de comfort galerij. Kleine 2000?
Vak 7 zitten niet veel sponsoren. Wel een groot aantal andere dwazen...  ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 09, 2016, 12:54:59
ja daar zitten de geblesseerden/gepasseerden ook toch of is dat 6. :_schater

gister oek verlengd,,had een dartbord met de 20 jl clubs gelukkig raakte ik cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:23:19
4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 09, 2016, 13:27:15
Citaat van: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:23:19
4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juni 09, 2016, 13:30:35
Citaat van: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:23:19
4200, dat is toch iets meer dan ik verwacht had en zelfs meer dan ik gehoopt had.
Vanaf vandaag mogen de "nieuwe" sk houders gaan bestellen? Ik vermoed dat ik mijn verwachting van 4500-5000 toch naar boven bij moet gaan stellen!

Klopt! Het lijkt er op dat we ook dit seizoen bij de meeste wedstrijden een goed gevuld stadion zullen hebben.

Zou dit ook iets (positief) betekenen voor het spelersbudget? Ik neem aan dat er voorzichtig begroot is met betrekking tot de seizoenkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:40:17
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 09, 2016, 13:27:15
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.
Daarom stond nieuwe ook tussen aanhalingstekens. Er zijn inderdaad een aantal die bij elkaar willen zitten of verhuizen naar een andere tribune. En er zijn natuurlijk ook nog een aantal die gewoon moeten/willen verlengen maar om bepaalde redenen nog niet gedaan hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 09, 2016, 13:41:10
Citaat van: Collingwood op juni 09, 2016, 13:30:35
Klopt! Het lijkt er op dat we ook dit seizoen bij de meeste wedstrijden een goed gevuld stadion zullen hebben.

Zou dit ook iets (positief) betekenen voor het spelersbudget? Ik neem aan dat er voorzichtig begroot is met betrekking tot de seizoenkaarten.
Ik ben inderdaad wel benieuwd hoeveel sk houders er begroot zijn. Anders maar de actie starten "SK voor Grim". Iedere verkochte sk is weer een stukje afkoopsom voor de knvb :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2016, 13:45:20
Zou toch fantastisch zijn als we binnen 2 weken (of eerder) de 5000 al kunnen aantikken?
Wordt het aardig gezellig en sfeervol op de vrijdag! |:)




Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: okkele op juni 09, 2016, 13:52:54
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 09, 2016, 13:27:15
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.

precies,ik hoorde niks anders bij het stadion.
ik dacht op tijd te zijn om 9 uur,stond al een rij tot buiten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 09, 2016, 15:20:31
Ik ben voor een massale verlenging, maar vind het ook wel leuk om te zien dat wat gloryhunters voornamelijk op Noord niet hebben verlengt. Zo kunnen we tenminste weer werken aan de sfeer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 09, 2016, 21:08:34
Citaat van: Casuals-lwd op juni 09, 2016, 15:20:31
Ik ben voor een massale verlenging, maar vind het ook wel leuk om te zien dat wat gloryhunters voornamelijk op Noord niet hebben verlengt. Zo kunnen we tenminste weer werken aan de sfeer.

En dat kon niet omdat er gloryhunters stonden? Wat een flauwekul.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 09, 2016, 21:24:21
En halfvolle tribunes werken sfeerverhogend?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 09, 2016, 21:27:50
Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 21:24:21
En halfvolle tribunes werken sfeerverhogend?

Dan kom jij nog niet lang bij Cambuur!

Aantal jaren terug was met 4000/4500 man de sfeer beter dan met 10.000 in de ere!  :O
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 09, 2016, 21:52:34
Citaat van: Cor op juni 09, 2016, 21:08:34
En dat kon niet omdat er gloryhunters stonden? Wat een flauwekul.
Die riepen allemaal: sttttt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 09, 2016, 21:57:37
hoe minder er komen des te meer die met het voetbal/sfeer bezig zijn

maar zou top zijn als we toch elke keer minimaal 7000 zoude hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 09, 2016, 22:20:01
Citaat van: Galdiano op juni 09, 2016, 21:27:50
Dan kom jij nog niet lang bij Cambuur!

Aantal jaren terug was met 4000/4500 man de sfeer beter dan met 10.000 in de ere!  :O

Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 09, 2016, 23:18:31
Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 22:20:01
Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat

Zitte!!!!!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 10, 2016, 08:10:23
Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 22:20:01
Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat

Absoluut. Ik kom al erg lang bij ons clubje, maar het eerste jaar in de eredivisie (na de laatste promotie) was de sfeer echt fantastisch. En echt wel beter dan in de JL
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 10, 2016, 08:17:36
Een mooie dag zo vlak voor weekend om de nieuwe trainer te presenteren, en een update van de seizoenkaart-teller .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juni 10, 2016, 08:34:58
En het nieuwe stadion wereldkundig te maken...en onze nieuwe spits te presenteren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Ronnie tng op juni 10, 2016, 10:15:01
Citaat van: Lore op juni 10, 2016, 08:10:23
Absoluut. Ik kom al erg lang bij ons clubje, maar het eerste jaar in de eredivisie (na de laatste promotie) was de sfeer echt fantastisch. En echt wel beter dan in de JL

Helemaal mee eens. Maar als je het dan weer vergelijkt met het laatste jaar, dan was de sfeer in JL wel beter. Maar dat eerste jaar, fantastisch!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: papier op juni 10, 2016, 10:37:53
Laatste seizoen viel er natuurlijk veel minder te juichen dan in de JL seizoenen dat we een beetje bovenin meededen of in ieder geval play-offs halen. Dat heeft natuurlijk een invloed op de sfeer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 11:58:36
In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: 666 op juni 10, 2016, 12:15:37
Citaat van: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 11:58:36
In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best

Spijtig om te zeggen maar toen de trommel weg was was er minder sfeer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Citaat van: 666 op juni 10, 2016, 12:15:37
Spijtig om te zeggen maar toen de trommel weg was was er minder sfeer.

Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juni 10, 2016, 14:39:27
Citaat van: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 11:58:36
In het tweede seizoen eredivisie was de sfeer op enkele wedstrijden na ook niet best
Als het spel abominabel is slaat de vonk niet over naar het publiek.
Ik en velen om mij heen hebben afgelopen seizoen en dan met name na de winterstop, zich meerdere malen zitten ergeren aan het slechte spel.
Dit is niet bevorderlijk voor de sfeer gedurende de wedstrijd.
Het moet op het veld gebeuren, daardoor ontstaat emotie en gaat een stadion "kolken".
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: jeff op juni 10, 2016, 15:06:22
Citaat van: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.
Dat kwam omdat Cambuur ging oproepen om van te voren op je plek te zijn zodat iedereen kon gaan springen op dat nummer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 10, 2016, 15:08:39
Citaat van: Vlampiep op juni 10, 2016, 14:39:27
Als het spel abominabel is slaat de vonk niet over naar het publiek.
Ik en velen om mij heen hebben afgelopen seizoen en dan met name na de winterstop, zich meerdere malen zitten ergeren aan het slechte spel.
Dit is niet bevorderlijk voor de sfeer gedurende de wedstrijd.
Het moet op het veld gebeuren, daardoor ontstaat emotie en gaat een stadion "kolken".
NEC, Zwolle, Ajax thuis. Er was genoeg strijd (want dat willen we ) maar waar was de sfeer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: carlo de leeuw op juni 10, 2016, 17:46:15
Citaat van: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.
Kom al heel wat jaartjes bij Cambuur maar de eredivisie, en zeker in het begin met de tsunami, is toch echt veel leuker qua sfeer, beleving  enz. dan in de juup!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 10, 2016, 18:10:07
Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 11, 2016, 09:34:01
Tikken we de 5000 al bijna aan?
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Jandehulk op juni 11, 2016, 09:47:30
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 10, 2016, 18:10:07
Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!
gaat goedkomen....hef nu ook een seizoenkaart op Noord.. Vakje 13
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 11, 2016, 11:49:25
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 10, 2016, 18:10:07
Tsunami is van ons. Idd geboren voorafgaand bij dkv uit.
Moeten we koesteren. Tsunami is ook serious request Lwd. En dat gezeur over de trommel.
Die hebben we gewoon nodig. Want als wij in vak 11 inhaken, zijn de mensen die hebben ingezet, alweer gestopt. De trommelaar snel weer de tribune op en wat meer doorzetten mannen op vak 14,13 en 12!!
Het is in mijn ogen meer de slechte wisselwerking tussen 12, 13 en 14. Als 14 wat inzet zingt 13 weer wat anders en 12 weer wat anders. Teveel kliekjesvorming en verdeeldheid tussen de vakken in plaats van een eenheid, die er af en toe zeker wel was.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bolle op juni 11, 2016, 16:31:54
Vakkie 10 doet oek al n paar jaar hun best... 8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 11, 2016, 17:22:15
Citaat van: Bolle op juni 11, 2016, 16:31:54
Vakkie 10 doet oek al n paar jaar hun best... 8)
Bij de kiosk ja :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bolle op juni 11, 2016, 17:32:14
Citaat van: Dokkumer op juni 11, 2016, 17:22:15
Bij de kiosk ja :devil

:hein :zweep

Seizoenskaarten voor zoonlief en mezelf uiteraard gelijk weer verlengd.

Ik kreeg trouwens zo'n 2 dagen later een email vanuit de club & FOX en kreeg er een abonnement bij op FOX Sports Go (tot 1/8). Van anderen begreep ik dat zij die mailing niet hebben ontvangen...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 11, 2016, 17:36:33
Ouwe  :fant  Het Jupiler bier kunnen we weer ruiken en Bolle is weer back.... :jupiler  :proost

On:  Nog 2.954 seizoenskaarten to go  :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 11, 2016, 17:48:07
Citaat van: michello op juni 11, 2016, 17:36:33
Nog 2.954 seizoenskaarten to go  :D

Citaat van: 666 op juni 09, 2016, 10:17:15
Ter info:
Ik heb even gekeken hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn op de site... In totaal nog 3025 plaatsen beschikbaar in het stadion, zonder sponsorvakken en het uitvak  :koffie.

3025-2954 = 71 seizoenkaarten in paar dagen erbij...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 12, 2016, 12:29:31
Citaat van: kickandrush op juni 10, 2016, 13:38:00
Trommel is mijn inziens ook 1 van de factoren. Ik zat vandeweek in de auto en de tsunami kwam langs op de radio en moest terugdenken aan de pot dkv uit, waar het spontaan begon, maar ook aan alle andere keren waar tienduizend man helemaal uit hun plaat gingen. Ik snap ook werkelijk waar niet waar ineens de weerstand tegen dit nummer vandaan kwam.

niet 4 of 5 keer per wedstrijd doen dan is de lol er af net als met gaan staan ast voor cambuur bist.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2016, 12:38:32
Tussenstand? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 13, 2016, 18:17:16
Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2016, 12:38:32
Tussenstand? |:)

0-0
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2016, 19:21:36
Voor wie?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 13, 2016, 20:12:20
ik tel nu 2946. Kan me niet voorstellen dat er in het hele weekend maar 8 kaarten zijn weggegaan...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2016, 20:31:13
1 van de weinige die weet of we de 5000 gaan aantikken deze week, is denistel?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: michello op juni 13, 2016, 22:15:42
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 13, 2016, 20:12:20
ik tel nu 2946. Kan me niet voorstellen dat er in het hele weekend maar 8 kaarten zijn weggegaan...

Dat aantal van 2.954 klopt echt wel hoor... 
En ook niet zo gek want er gebeurd bar weinig op alle fronten momenteel. Tijd voor een nieuwe trainer morgen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op juni 15, 2016, 15:12:39
Nu nog 2912 seizoenskaarten beschikbaar. In twee dagen tijd 42 kaarten verkocht.  ;(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 15, 2016, 17:00:14
Citaat van: scc-aaron op juni 15, 2016, 15:12:39
Nu nog 2912 seizoenskaarten beschikbaar. In twee dagen tijd 42 kaarten verkocht.  ;(

Dat is 21 kaarten per dag. Nog ongeveer 80 dagen te gaan. 1600 kaarten + 4000 die al verkocht zijn + sponsorkaarten = een dik, dik record!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 15, 2016, 17:21:12
Maar als er nog 2912 beschikbaar zijn, dan hebben we toch inclusief de sponsoren een 6500?

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 15, 2016, 19:14:44
Citaat van: Zuid1991 op juni 15, 2016, 17:21:12
Maar als er nog 2912 beschikbaar zijn, dan hebben we toch inclusief de sponsoren een 6500?

Dit is volgens mij ongeveer de verdeling:

> totale capaciteit: 10.000 (8000 'vrije' plaatsen)

- west: 3700
...............vrij: 2100
...............business: 1300
...............comfort+invaliden: 300   
- oost: 2250
...............vrij: 1850
...............uitvak: 400
- noord: 2400
- zuid: 1650

Als dat van die beschikbaarheid klopt, dan zitten we toch over de 5000 nu?
Of moet daar nog een verplicht aantal kaarten voor de vrije verkoop van worden afgehaald? Hoeveel is dat?
En zijn business en comfort niet meegerekend in de tussenstand van verkochte seizoenskaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 15, 2016, 19:18:43
Volgens mij staan de eerste rijen op zuid als verkocht, maar zijn die altijd beschikbaar voor de vrije verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 16, 2016, 12:11:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 15, 2016, 19:18:43
Volgens mij staan de eerste rijen op zuid als verkocht, maar zijn die altijd beschikbaar voor de vrije verkoop
Met andere woorden, die zijn niet beschikbaar voor nieuwe sk houders...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:44:14
Witte rook! Is de kaartverkoop al ontploft?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 17, 2016, 16:58:50
Ik denk al 5000 toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2016, 17:07:58
Gaat nou echt niet meer zo snel hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2016, 17:14:16
Citaat van: Zuid1991 op juni 17, 2016, 16:58:50
Ik denk al 5000 toch?

Zullen nu wel rond de 3000 zitten.
SK's worden massaal ingeleverd  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 17, 2016, 18:33:33
Tussen zeggen en doen zit ook een hoop verschil.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2016, 20:29:44
Citaat van: pvanbuijtene op juni 17, 2016, 18:33:33
Tussen zeggen en doen zit ook een hoop verschil.

Was ook cynisch bedoeld! ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 18, 2016, 15:22:42
Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Viper op juni 18, 2016, 15:46:37
Het Maaseffect :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 18, 2016, 17:16:15
Citaat van: Galdiano op juni 17, 2016, 20:29:44
Was ook cynisch bedoeld! ?

Snapte ik, maar zijn genoeg mensen die het nu beweren... Maar zullen het toch niet doen denk ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: pvanbuijtene op juni 18, 2016, 17:18:27
Citaat van: Zuid1991 op juni 18, 2016, 15:22:42
Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)

Is meer iets voor Dokummer. Ben wel benieuwd hoeveel sk's we hadden in laatste paar jaar jl voordst we kampioen werden en nu. Oftewel wat hebben die eredisie jaren ons opgeleverd qua aantal supporters.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: kapseltje op juni 18, 2016, 18:35:27
Citaat van: Zuid1991 op juni 18, 2016, 15:22:42
Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)

In totaal worden er volgens mij 8000 (?) seizoenkaarten verkocht, dus zijn er nu 5125 verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2016, 18:44:07
Citaat van: pvanbuijtene op juni 18, 2016, 17:18:27
Is meer iets voor Dokummer. Ben wel benieuwd hoeveel sk's we hadden in laatste paar jaar jl voordst we kampioen werden en nu. Oftewel wat hebben die eredisie jaren ons opgeleverd qua aantal supporters.

Rond de 5500, dat was toen een record
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 18, 2016, 21:33:57
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2016, 18:44:07
Rond de 5500, dat was toen een record

Maar dat was toch inclusief sponsorkaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 19, 2016, 00:48:12
Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 21:33:57
Maar dat was toch inclusief sponsorkaarten?

Geen idee, die 5500 is wat ik terug heb kunnen vinden op de interwebs
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juni 19, 2016, 07:44:00
Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 00:48:12
Geen idee, die 5500 is wat ik terug heb kunnen vinden op de interwebs
Voor zover ik weet worden sponsorkaarten inderdaad meegenomen in de telling.
Record is inclusief halve seizoenskaarten 6200-6300.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 19, 2016, 09:46:47
Sponsoren worden niet meegenomen in de telling. Dit meldde scc op 8 juni toen we op 4230 zaten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 20, 2016, 21:35:56
Vindt het wel weer eens tijd voor een update vanuit scc!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 21, 2016, 11:44:13
eind van de week komt er weer een update,
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 21, 2016, 11:56:46
Thanks Denistel!
Volgens de telling qua plaatsen zijn er over de 5000. Kan jij dat bevestigen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: polderrob op juni 21, 2016, 12:11:01
is hat al geen 2016?, dus seizoen 2016-2017 volgens mij ( lol)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 21, 2016, 12:37:39
Citaat van: polderrob op juni 21, 2016, 12:11:01
is hat al geen 2016?, dus seizoen 2016-2017 volgens mij ( lol)
?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 21, 2016, 17:13:20
is een vervolg topic he
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Daddy T. op juni 22, 2016, 09:03:30
Citaat van: Zuid1991 op juni 21, 2016, 11:56:46
Thanks Denistel!
Volgens de telling qua plaatsen zijn er over de 5000. Kan jij dat bevestigen?

9 juni: 3.025 beschikbaar
22 juni: 2.852 beschikbaar

173 kaarten erbij in bijna twee weken., laatste update vanuit de club was 8 juni met 4217 verkochte sezioenkaarten. Kom je nu dus uit op rond de 4400 kaarten ex sponsoren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 22, 2016, 16:26:28
Kan het niet rijmen, 8000 seizoenkaarten te koop.
Er zijn nog een 2847 vrije plekken over.
Dan zijn we in mijn berekening over de 5000 bezette kaarten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2016, 16:37:48
Citaat van: Zuid1991 op juni 22, 2016, 16:26:28
Kan het niet rijmen, 8000 seizoenkaarten te koop.
Er zijn nog een 2847 vrije plekken over.
Dan zijn we in mijn berekening over de 5000 bezette kaarten

8000 inclusief sponsorkaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 22, 2016, 16:40:33
8000 exclusief sponsoren in totaal te koop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Viper op juni 22, 2016, 17:23:05
Citaat van: Zuid1991 op juni 22, 2016, 16:26:28
Er zijn nog een 2847 vrije plekken over.

Hier zit mogelijk de fout: 2847 vrije plekken op een totaal van 8000 is wat anders dan op een totaal van 9000 kaarten die beschikbaar zijn. Ervan uitgaande dat 8000 exclusief sponsoren is, ziet het er behoorlijk goed uit.

M.a.w. ik vraag mij af hoe 2847 wordt berekend.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op juni 22, 2016, 17:27:53
Er komt waarschijnlijk een run op de seizoenkaarten, door de recente spelers aankopen!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Lore op juni 22, 2016, 18:47:29
Citaat van: PePe op juni 22, 2016, 17:27:53
Er komt waarschijnlijk een run op de seizoenkaarten, door de recente spelers aankopen!!


:_schater :_schater wij supporters lijden aan
Voetbal manisch depressiviteit!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juni 23, 2016, 21:04:57
Geheimzinnig doen over spelers, salarissen en transfersommen kan ik nog heel goed begrijpen.
Maar het aantal supportersplekken en seizoenskaarten zou m.i. zonder gepuzzel direct online beschikbaar moeten zijn. Al was het alleen maar om twijfelaars over de streep te trekken.

Volgens mijn berekening zitten we nu op 4625 seizoenskaarten. (zonder business en comfort plaatsen)
Ik ben benieuwd of ik ver afzit van het aantal dat Cambuur binnenkort gaat presenteren. (dat zou toch eind deze week?)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 24, 2016, 12:53:59
ben er al ff mee bezig. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: siepelsjeu op juni 24, 2016, 12:59:04
Citaat van: mugel op juni 23, 2016, 21:04:57
Geheimzinnig doen over spelers, salarissen en transfersommen kan ik nog heel goed begrijpen.
Maar het aantal supportersplekken en seizoenskaarten zou m.i. zonder gepuzzel direct online beschikbaar moeten zijn. Al was het alleen maar om twijfelaars over de streep te trekken.

Volgens mijn berekening zitten we nu op 4625 seizoenskaarten. (zonder business en comfort plaatsen)
Ik ben benieuwd of ik ver afzit van het aantal dat Cambuur binnenkort gaat presenteren. (dat zou toch eind deze week?)
Einde van de week is bij Cambuur vrijwel altijd begin volgende week
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 24, 2016, 14:39:52
Wat ik me afvraag, toen we 5500 seizoenkaarten verkochten wat jaren geleden in de eerste divisie; zaten daar de sponsoren-kaarten bij?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juni 24, 2016, 17:19:44
Toch wel netjes 4817 skten verkocht volgens de club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 24, 2016, 17:43:06
ja klopt kreeg het net ook door dus bijna 5000 op meer dan een maand voor de
start van de competitie.als het zo door gaat worden het er ongeveer 6.000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 24, 2016, 18:21:07
Zeer netjes dus op een kleine 200 na, bijna 5000!
Nog dikke vette maand, en we halen een mooi aantal!!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mindra op juni 24, 2016, 19:06:08
Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juni 24, 2016, 21:50:21
Citaat van: mindra op juni 24, 2016, 19:06:08
Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.

Allemaal successupporters dus  8) :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juni 24, 2016, 22:12:35
Citaat van: mindra op juni 24, 2016, 19:06:08
Als cambuur nou een goede spits haalt ga je over de 5500 heen.

su veel goals   :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 27, 2016, 20:31:32
De graafschap nu op 5000 (inclusief sponsoren geloof ik)
Maar dat komt ook doordat ze veelal gedacht hadden alsnog in de eredivisie te kunnen blijven...
Wij hopelijk ook deze week de 5000....En een spits!

Trouwens volgens mijn laatste telling tikken we de 5000 ook echt aan deze week!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 27, 2016, 20:36:34
Citaat van: denistel op juni 24, 2016, 22:12:35
su veel goals   :proost
_O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Viper op juni 30, 2016, 22:00:57
Loopt het nog een beetje? Iemand een update?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 01, 2016, 16:45:35
Bijna 5000??? Denistel? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 01, 2016, 21:38:01
niks gehoord verder.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Drumfather SCC op juli 02, 2016, 11:53:35
Ze hebben wel aan klantenbinding gedaan vandaag  :P

Alleen even bij de spelerspresentatie geweest maar wat een zootje was dat; Een rookkanon wat halverwege ophoud en dan gaan ze er nog mee door, ballonbogen die instorten, een loper die vertrapt op het veld ligt, weinig enthousiasme bij de spelers, geen leuke verhaaltjes maar enkel een naam

Nee; Als het zo karig en amateuristisch moet kun je beter ophouden met de OD

De teleurstelling van de JL is zeker toegeslagen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Citaat van: Drumfather SCC op juli 02, 2016, 11:53:35
Ze hebben wel aan klantenbinding gedaan vandaag  :P

Alleen even bij de spelerspresentatie geweest maar wat een zootje was dat; Een rookkanon wat halverwege ophoud en dan gaan ze er nog mee door, ballonbogen die instorten, een loper die vertrapt op het veld ligt, weinig enthousiasme bij de spelers, geen leuke verhaaltjes maar enkel een naam

Nee; Als het zo karig en amateuristisch moet kun je beter ophouden met de OD

De teleurstelling van de JL is zeker toegeslagen
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Keira op juli 02, 2016, 12:57:28
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

_O_ _O_ |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:48:30
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Keira op juli 02, 2016, 13:52:25
Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:48:30
lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?

Dat weerhoud je toch niet. Blijf je club steunen..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: scc-aaron op juli 02, 2016, 13:54:48
Ik ben ook altijd boos op de club, er is niks mooiers dan heerlijk boos zijn op de club.  |:) Maar om daarom niet te komen naar de club, dat nooit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:57:44
Citaat van: Keira op juli 02, 2016, 13:52:25
Dat weerhoud je toch niet. Blijf je club steunen..

waar heb je het over ?? je club steunen met een open dag  8P

Het bestuur van Cambuur hoort een opendag leuk aan te kleden en moet er voor zorgen dat er voor alle lagen supporters vermaak is !
maar het bestuur doet helemaal niks..Ook hebben ze vanuit meerdere hoeken tips gekregen om zo.n dag leuk aan te kleden maar luisteren ho maar ! dus volledig terecht dat de fanetieke aanhang afwezig is  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 02, 2016, 14:15:34
leuk voor je de jeugd en al hoe ik niet kon was ik anders ook niet gegaan.

op naar 5 aug dan begint het weer
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:30:50
Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:57:44
waar heb je het over ?? je club steunen met een open dag  8P

Het bestuur van Cambuur hoort een opendag leuk aan te kleden en moet er voor zorgen dat er voor alle lagen supporters vermaak is !
maar het bestuur doet helemaal niks..Ook hebben ze vanuit meerdere hoeken tips gekregen om zo.n dag leuk aan te kleden maar luisteren ho maar ! dus volledig terecht dat de fanetieke aanhang afwezig is  :proost
Dus wegblijven vanwege de pluche zitters? :X





Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:31:56
Citaat van: SCCdrachten op juli 02, 2016, 13:48:30
lekker makkelijk jonge !! ook nagedacht waarom dat wij er niet zijn  :?
Nou ze hebben je gemist hoor. :O
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 15:47:13
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:30:50
Dus wegblijven vanwege de pluche zitters? :X
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 02, 2016, 15:54:10
Citaat van: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 15:47:13
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.
Weet je, wij zijn geen beleidsmakers maar supporter van deze mooie club.
Beleid maakt het bestuur en daar zijn zij dan ook verantwoordelijk voor.
Ik kom als supporter voor de spelers en absoluut niet voor deze nonono's bestuursleden.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 02, 2016, 15:59:09
Citaat van: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 15:47:13
Nee gewoon lekker meegaan in het beleid zoals jij zegt, dan word het alleen maar erger en erger.

Een reden verzinnen om niet te gaan is gemakkelijk. Verzin een reden om wel te gaan...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Ronnie tng op juli 02, 2016, 16:10:55
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 15:54:10
Weet je, wij zijn geen beleidsmakers maar supporter van deze mooie club.
Beleid maakt het bestuur en daar zijn zij dan ook verantwoordelijk voor.
Ik kom als supporter voor de spelers en absoluut niet voor deze nonono's bestuursleden.

Als je als supporter voor spelers komt, hou je smoel dan over fanatieke supporters.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juli 02, 2016, 16:14:03
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 12:54:20
Wat ik miste waren de  enthousiaste supporters van Noord die altijd veel lawaai maken.
Het was nu een familie dag veel ouders en kinderen, waar overigens niets mis mee is.
Maar wat was het leuk geweest als Noord bezet was met zingende supporters.
Het was nu ook voor de spelers geen opkomst met veel lawaai en  aanmoedigende supporters. Dus de "afgang" moet je volgens mij zoeken in de aflatende fanatieke aanhang die altijd voor veel sfeer zorgden.

Was er ook maar iets voor 16+ geregeld?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC-J op juli 02, 2016, 16:15:26
Citaat van: Vlampiep op juli 02, 2016, 14:31:56
Nou ze hebben je gemist hoor. :O

Net zeg je nog dat je de fanatieke supporters hebt gemist....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DeBruyne op juli 02, 2016, 16:20:29
Als je er een oefenwedstrijd aan toevoegd heb je een paar duizend mensen meer op de open dag...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 02, 2016, 17:11:07
Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 02, 2016, 17:23:07
Citaat van: speculeter op juli 02, 2016, 17:11:07
Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.
Passen prima bij elkaar:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: weestwel op juli 02, 2016, 19:34:59
Zelfs een beetje fancy fair in een bejaardentehuis is nog amusanter dan deze meuk van vandaag.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 02, 2016, 19:37:02
Het was een kidsparty. Ben het wel met sommigen hier eens dat het een dooie boel is. Maar ja met dit bestuur met deze uitstraling krijg je dat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juli 02, 2016, 21:53:57
Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Destroyer op juli 02, 2016, 21:54:35
Citaat van: sunderland op juli 02, 2016, 19:37:02
Het was een kidsparty. Ben het wel met sommigen hier eens dat het een dooie boel is. Maar ja met dit bestuur met deze uitstraling krijg je dat.

Einde volksclub.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 02, 2016, 22:30:55
Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:53:57
Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
Je zou haast zeggen dat ze het gewoon expres doen, deze manier van organiseren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 02, 2016, 23:06:28
Met alle respect voor de meningen over de eerste training en de open dag....
Wij zijn de club! Laten we ervoor zorgen dat we weer volks worden!
Over Sarah heb ik ook wel een mening, want die deed net of ze moeder overste was vandaag tegen haar 'collega's'/vrijwilligers. Walgelijk gezicht.
Een eerste positieve stap zou kunnen zijn: hek voor noord weg!!!!!!!!


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:34:52
Citaat van: Ronnie tng op juli 02, 2016, 16:10:55
Als je als supporter voor spelers komt, hou je smoel dan over fanatieke supporters.
O ja dan ben jij vast en zeker zo'n type wat de club nu juist niet in een stadion wil zien. :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:36:19
Citaat van: SCC-J op juli 02, 2016, 16:14:03
Was er ook maar iets voor 16+ geregeld?
Daar heb je een punt, bestuur is daar volledig aan voorbij gegaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:37:30
Citaat van: SCC-J op juli 02, 2016, 16:15:26
Net zeg je nog dat je de fanatieke supporters hebt gemist....
Zeg ik toch, supporters.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:44:34
Citaat van: speculeter op juli 02, 2016, 17:11:07
Wat een verschil met vorige jaren inderdaad.
En wat een belachelijk gezicht al die stewards bij al die jonge kinderen.
Bij een evenement ben je verplicht dergelijke maatregelen te nemen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:48:11
Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:54:35
Einde volksclub.
Als de club alleen bedoeld is voor jou wel ja.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:51:03
Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:53:57
Minste open dag in jaren. Weinig animo. Wie verzint nu ook een presentatie van spelers om 11 uur? Geen oefenwedstrijd erg jammer en geen sfeer. Helaas het nieuwe open dag imago. Oh ja,  welke malloot verzint het om een grote hamburger bak pan in een gang pad te zetten voor west? Sjezus levensgevaarlijk voor al die kinderen die daar langs liepen. Je had zo een brandwond te pakken.
Hier had de organisatie direct in moeten grijpen, want dit was inderdaad levensgevaarlijk.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:55:59
Dit bestuur heeft het volledig af laten weten afgelopen seizoen en ook nu hebben ze verzuimd voor alle gelederen een open dag  te organiseren.
Maar zoals ik al eens eerder heb gezegd, dit bestuur heeft niets met voetbal en deze ijdele pluche bekleders hebben hun blik niet verder dan de deur van de bestuurskamer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 09:42:35
ze willen gewoon zo weinig mogelijk gedoe he.waarom denk je dat he zo vroeg was dan zitten de meesten nog niet
aan het bier en om 3 uur de tent mooi sluiten.

en er zitten altijd 2 kanten aan alles wat er georganiseerd wordt...1e training of dag voor derby
mut gewoon spontaan een leuke boel wezen en voor 90 % is dat oek su maar er zijn altijd wel
weer een paar die de boel dan verknoeien.

en is op de open dag ook wel zo geweest dat mensen met te veel drank op weer vervelend
werden.kun je wel zeggen dat hoort er bij maar het hoort er niet bij als er hele gezinnen
met jonge kinderen bij zijn. en het hoort er helemaal niet bij vind ik.biertje is lekker en
hou het gezellig. en laat de genen die dit regelen binnen de club ook eens gaan beseffen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 03, 2016, 10:36:28
Omdat er een handjevol mensen misschien niet tegen drank etc kunnen moet de club maar niks meer organiseren voor de volwassen supporters? Beetje de weg van de minste weerstand. Zo'n open dag voor kids kan ook wel gewoon op een woensdagmiddag, dan zijn ze tenslotte ook vrij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 12:54:16
Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 10:36:28
Omdat er een handjevol mensen misschien niet tegen drank etc kunnen moet de club maar niks meer organiseren voor de volwassen supporters? Beetje de weg van de minste weerstand. Zo'n open dag voor kids kan ook wel gewoon op een woensdagmiddag, dan zijn ze tenslotte ook vrij
Nee, Denistel het helemaal geliek.
En un open dag is voor iedereen die wat het met Cambuur en dus oek voor de kleintsjes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mario op juli 03, 2016, 13:21:54
Citaat van: Vlampiep op juli 03, 2016, 12:54:16
Nee, Denistel het helemaal geliek.
En un open dag is voor iedereen die wat het met Cambuur en dus oek voor de kleintsjes.
Mijn zoon deed mee met de clinic en heeft een fantastische dag gehad. Uitstekende invulling mbt de jeugd.
Ben het mee eens dat er meer aandacht moet zijn voor de volwassenen (wedstrijd). Maar dat zijn verbeterpunten voor volgend jaar.

Vind het aantal van 'honderden bezoekers' wel beschamend voor een club als Cambuur. Hier mag het bestuur zich wel eens goed over buigen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 13:25:20
wel int verkeerde topic trouwens dit maar voor uit.

als het voor iedereen is vlampiep dan binne ze de ouderen vergeten dus.

zal oek wel met de financieen te maken hebben en dat geld kenne we
beter aan spelers besteden.
we zijn er al vaker mee bezig geweest de open dag leuker proberen te maken
maar dan moet er wel voldoende draagkracht zijn en dat betwijfwel ik nu.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 13:29:08
Citaat van: mario op juli 03, 2016, 13:21:54
Mijn zoon deed mee met de clinic en heeft een fantastische dag gehad. Uitstekende invulling mbt de jeugd.
Ben het mee eens dat er meer aandacht moet zijn voor de volwassenen (wedstrijd). Maar dat zijn verbeterpunten voor volgend jaar.

Vind het aantal van 'honderden bezoekers' wel beschamend voor een club als Cambuur. Hier mag het bestuur zich wel eens goed over buigen!

ze zouden voor deze vroege datum hebben gekozen omdat eind juli er veel op vakantie zijn
maar dat is nu juist volgens mij ook zo. de tour is begonnen en dan zijn veel mensen met
vakantie.
het vroege tijdstip van beginnen is oek 1 die niet mee werkt volgens mij.
en we binnen geen ere div club meer en ja is er publiciteit aan de open dag gegeven??
sommigen mensuh wisten niet eens dat het nu al was.
verder konden we een spelers groep voorstellen maar nog niet met de topaankoop.
werkt allemaal mee om te verklaren waarom er minder mensen waren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: hobbes op juli 03, 2016, 13:34:37
De schoolvakanties zijn nog niet begonnen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 13:40:04
klopt wel maar ouderen hoeven oek geen school vakantie te hebben.

ken su een paar noemen die nu al vakantie hebben hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 14:52:41
Groningen heeft Henk de Jong een PR functie gegeven die de contacten naar de sponsoren selectie, supporters moet verbeteren.
Ons huidige bestuur bestaat uit anoniem nonono's die ook nog steeds niet het belang van een goede PR inzien.
De grootste "verdienste" van het bestuur is, dat ze van Cambuur weer een onzichtbare club hebben gemaakt.
Het leeft niet meer zoals voorheen, alle info blijft binnen de muren en ga zo maar door.
Het is voor mij dan ook onverklaarbaar dat er nog zo'n dikke 4000 seizoenskaarten zijn verkocht.
Het wordt echt tijd dat er weer bestuurders met een voetbal achtergrond in de bestuurskamer komen te zitten die helder communiceren met de achterban. Dat kan bijvoorbeeld door een goede en extroverte PR man/vrouw aan te stellen.
Alleen acht ik dit bestuur niet in staat de aangerichte schade te herstellen en zullen we eerst nog veel verder moeten"zakken" voordat er daadwerkelijk iets gaat veranderen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:23:40
Citaat van: denistel op juli 03, 2016, 13:40:04
klopt wel maar ouderen hoeven oek geen school vakantie te hebben.

ken su een paar noemen die nu al vakantie hebben hoor.

En eind juli zijn dat er 3 keer zo veel natuurlijk. Vandaar deze datum
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: justremco op juli 03, 2016, 16:32:05
Citaat van: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:23:40
En eind juli zijn dat er 3 keer zo veel natuurlijk. Vandaar deze datum

Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:50:14
Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 16:32:05
Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)

Klopt, en voorgaande jaren speelden we eredivisie en werd er een wedstrijd gespeeld. Oftewel iets met koeien en paarden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2016, 16:58:08
Citaat van: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:50:14
Klopt, en voorgaande jaren speelden we eredivisie en werd er een wedstrijd gespeeld. Oftewel iets met koeien en paarden.
geen wedstrijd gezien vorig jaar
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 03, 2016, 16:59:58
Citaat van: zeewolde op juli 03, 2016, 16:58:08
geen wedstrijd gezien vorig jaar
Eigenlijk t hele seizoen niet
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 03, 2016, 17:23:49
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 03, 2016, 16:59:58
Eigenlijk t hele seizoen niet
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Keira op juli 03, 2016, 17:25:28
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 03, 2016, 16:59:58
Eigenlijk t hele seizoen niet

Dit seizoen een nieuwe poging...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 22:31:11
Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 16:32:05
Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)

ja ik snapte het oek al niet helemaal
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juli 04, 2016, 09:01:10
1 groot Fiasco, net als vrijdag de eerste oefenwedstrijd, en net als de eerste training.

En de heren ( Ard - Ype - Speknek ) lopen rond en zagen dat het goed was.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 09:45:27
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 09:01:10
1 groot Fiasco, net als vrijdag de eerste oefenwedstrijd, en net als de eerste training.

En de heren ( Ard - Ype - Speknek ) lopen rond en zagen dat het goed was.

Zijn waarschijnlijk ook heel veel mensen die het anders zien. Visie is hier af en toe wel erg getunneld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:02
Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:54:35
Einde volksclub.

Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 04, 2016, 13:59:56
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:02
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart
Hij heeft in principe wel gelijk, Henry vd Vegt maakte RKC destijds ook kapot namelijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Marc S op juli 04, 2016, 14:11:58
Hij left aan zijn familie uit wat Cambuur is, familie die RKC waalwijk een stuk beter kent.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 14:14:19
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:02
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart

Zet je dit nu in ieder topic?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Oosttribune op juli 04, 2016, 15:33:10
Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.

Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 17:35:17
Citaat van: Oosttribune op juli 04, 2016, 15:33:10
Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.

Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X

_O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: maikcambuur op juli 04, 2016, 17:52:15
Citaat van: Oosttribune op juli 04, 2016, 15:33:10
Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.


Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X

Beetje kritiek mag wel toch. Na al die jaren van inderdaad nietszeggende open dagen mag er toch wel verwacht worden dat hier werk van wordt gemaakt. Je kunt er veel zieltjes mee winnen in principe. Wat in principe naar mijn mening een open dag maakt of kraakt is idd een oefenpot. En dan niet een zaadpot tegen Emmen, maar tegen een tegenstander van formaat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:12:39
Terecht! Een Open Dag doe je om te laten zien wat je in huis hebt, waar mensen zich graag graag mee identificeren, waar je op je werk graag over vertelt omdat je d'r bij was! Waar je leuke gadgets scoort. Waar bedrijven leuke aanbiedingen hebben. Waar je een goed gevoel kunt oplopen. Kortom, een open dag moet je zorgvuldig en professioneel voorbereiden en uitvoeren want het is een belangrijk uithangbord van je organisatie. Als dat uithangbord d'r maar een beetje haveloos bijhangt moet je t vervangen, vernieuwen of weghalen want dan werkt het juist averechts.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 18:21:29
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:12:39
Terecht! Een Open Dag doe je om te laten zien wat je in huis hebt, waar mensen zich graag graag mee identificeren, waar je op je werk graag over vertelt omdat je d'r bij was! Waar je leuke gadgets scoort. Waar bedrijven leuke aanbiedingen hebben. Waar je een goed gevoel kunt oplopen. Kortom, een open dag moet je zorgvuldig en professioneel voorbereiden en uitvoeren want het is een belangrijk uithangbord van je organisatie. Als dat uithangbord d'r maar een beetje haveloos bijhangt moet je t vervangen, vernieuwen of weghalen want dan werkt het juist averechts.

Dat is op een school misschien zo maar bij Cambuur niet  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:33:29
Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:21:29
Dat is op een school misschien zo maar bij Cambuur niet  :devil
Zelfs bij defensie snappen ze dit Cor
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Keira op juli 04, 2016, 18:36:59
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:33:29
Zelfs bij defensie snappen ze dit Cor

Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:38:46
Citaat van: Keira op juli 04, 2016, 18:36:59
Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!
Ik dacht ook al, waarom begrijpt ie t niet:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 18:40:54
Citaat van: Keira op juli 04, 2016, 18:36:59
Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!

Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:43:23
Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:40:54
Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Keira op juli 04, 2016, 18:45:40
Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:40:54
Ik snap helemaal niks. Daarom is m'n leven ook zo zorgeloos  :proost

:_schater |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 05, 2016, 16:28:41
Maar naar aanleiding van deze fantastische open dag is de verkoop inmiddels toch wel door de 5.000 heen gegaan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juli 05, 2016, 16:33:05
Komt amper wat bij, anders had Cambuur dit maar wat graag op social media gegooid.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 05, 2016, 16:37:29
Logisch toch? Ik neem aan dat iedereen die een seizoenkaart wil, met uitzondering van een enkeling, die inmiddels wel besteld heeft.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op juli 07, 2016, 17:30:36
Al op 5000 kaarten?
Denk dat er bijna geen nieuwe meer bij zijn gekomen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Yellow Army op juli 08, 2016, 21:08:19
Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000

Valt me niet tegen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: richard op juli 09, 2016, 08:02:33
Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000

Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 09, 2016, 08:05:50
Citaat van: denistel op juli 08, 2016, 20:43:10
iets meer dan 5000 en er komen elke dag nog bij en met sponsers er bij iets meer dan 6000.

zo wie zo al knap en als je wat presteerd dan zitten er zo maar weer 7.500 a 8000
Cambuur zelf is gestopt met mededelingen hierover?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op juli 09, 2016, 08:19:01
Citaat van: richard op juli 09, 2016, 08:02:33
Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!

Eens!! Ik vrees dat de verwachtingen veels te hoog liggen.
Met de huidige selectie verwacht ik geen top 5!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 09, 2016, 08:34:35
Dus we zijn over de 5000 heen? |:)
Ik hoop dat cambuur hier nog officieel een mededeling over doet!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 09, 2016, 08:46:56
Citaat van: richard op juli 09, 2016, 08:02:33
Zonder spits buiten en scorende middenvelder wut dat presteren moeilijk!!

Dus de selectie is al rond?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: DayDreamer op juli 09, 2016, 09:52:09
Citaat van: Cor op juli 09, 2016, 08:46:56
Dus de selectie is al rond?

Volgens v/d Vegt alleen nog een spits  :O

Daar gaan we het echt niet mee redden hoor. Deze selectie is niet goed genoeg, punt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: richard op juli 09, 2016, 09:59:09
Citaat van: Cor op juli 09, 2016, 08:46:56
Dus de selectie is al rond?

Jij zou wel aan het werk kunnen binnen de organisatie bvo Cambuur...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op juli 09, 2016, 10:31:16
Citaat van: DayDreamer op juli 09, 2016, 09:52:09
Volgens v/d Vegt alleen nog een spits  :O

Daar gaan we het echt niet mee redden hoor. Deze selectie is niet goed genoeg, punt.

Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2016, 10:41:18
Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:31:16
Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.
welke 5 hebben een betere selectie? En onderbouw het dan ook even.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Jandehulk op juli 09, 2016, 10:48:05
Wat een gelul allemaal zeg!!... Met deze groep zijn we echt wel in staat top 5  te halen... Met nog een goeie spits zeker top 3!!!......
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: AL op juli 09, 2016, 10:53:53
Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Grijskijkert op juli 09, 2016, 11:07:49
Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:53:53
Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.
Is onze selectie al compleet? NEE janker... En noem jij de selecties van door jou genoemde clubs eens(en vergelijk die 1 op 1 met de huidige Cambuur selectie),dat zal je vast niet kunnen,vooral omdat een aantal clubs nog maar een halve selectie hebben..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2016, 11:13:16
Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:53:53
Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.
NAC???? Zijn verre van compleet.

De graafschap geen vd pavert en propper meer.
Almere sterkhouders zijn weg
Eindhoven en volendam geen idee hoe die selecties er uit zien, maar likkt me sterk dat dat veel bijzonders is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 09, 2016, 11:30:13
Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:31:16
Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.
jullie doen me wel erg denken aan die 2 oude muppets die altijd op het balkon zitten te klagen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 09, 2016, 11:42:25
de jl is er niet beter op geworden hoor.als we een beetje de kop er bij hebben
en een goede spits halen speel je top 5 en als alles mee zit nog hoger.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 09, 2016, 13:59:59
Citaat van: richard op juli 09, 2016, 09:59:09
Jij zou wel aan het werk kunnen binnen de organisatie bvo Cambuur...

Nee juh, kutclub met veel te veel bemoeials er omheen  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2016, 11:07:49
Is onze selectie al compleet? NEE janker... En noem jij de selecties van door jou genoemde clubs eens(en vergelijk die 1 op 1 met de huidige Cambuur selectie),dat zal je vast niet kunnen,vooral omdat een aantal clubs nog maar een halve selectie hebben..

Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: zeewolde op juli 09, 2016, 14:26:49
Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
want? Leg het dan uit. Wie zijn er beter en waarom??
Jij loopt alleen maar te zeiken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 09, 2016, 14:32:43
Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
Ik zie idd de muppetshow voor me
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 09, 2016, 14:40:17
Het is nog lang geen 5 augustus, laat staan 31 augustus. Een beetje vroeg voor paniek mensen.

EDIT: Vraag me ook wel af waarop AL baseert dat Volendam en Almere niet minder zijn dan wij? Volendam verliest vandaag met 8-1 van AZ en eerder al met 3-2 van een amateurploeg. Almere gisteren ook 2-2 tegen amateurs.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Jandehulk op juli 09, 2016, 14:45:15
Azijnzeikers!!.... Ik hou er niet van...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Vlampiep op juli 09, 2016, 14:58:29
Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
Nou om 17.00 uur kunnen we zien hoe we er nu voorstaan, een week na Emmen.
Er staat volgens mij al een behoorlijke selectie voor de Juup begrippen, maar de kersen op de taart moeten nog komen.
Geen paniek aankopen met dure jongens waar we ons aan gaan ergeren.
Als een speler zijn stinkende best doet en niet beter kan is beter te verkroppen dan dure of zgn spectaculaire jongens die het verdommen om zich volledig te geven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: De Gast op juli 09, 2016, 19:32:36
Citaat van: zeewolde op juli 09, 2016, 14:26:49
want? Leg het dan uit. Wie zijn er beter en waarom??
Jij loopt alleen maar te zeiken.

Je hebt het over Eindhoven wat vast niet veel bijzonders kan zijn.. hoelang loop jij mee? 1,2 misschien 3 jaar? Zij presteren al jaren erg goed, voeren dus een erg goed beleid.. waarom zou dat komend jaar ineens niet zo zijn? Je roept ook gewoon maar wat..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: moodygrunn op juli 09, 2016, 19:47:44
Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 19:32:36
Je hebt het over Eindhoven wat vast niet veel bijzonders kan zijn.. hoelang loop jij mee? 1,2 misschien 3 jaar? Zij presteren al jaren erg goed, voeren dus een erg goed beleid.. waarom zou dat komend jaar ineens niet zo zijn? Je roept ook gewoon maar wat..

De ''grote man'' achter dat beleid, Hans Smulders, is afgelopen seizoen vertrokken naar NAC. De lijstjes die destijds met hem zijn opgesteld mbt nieuwe spelers zijn nu nog wel van toepassing Het wachten is op het moment dat hun nieuwe technische man met nieuwe namen op de proppen moet komen. Dit jaar zouden ze het dus nog wel aardig kunnen doen, maar ik voorzie wel een dalende lijn bij die club.

Edit: nieuwe technische man is Harm van Veldhoven...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2016, 20:08:10
Van Veldhoven! Dat is wel heel kansloos!
Net zo kansloos als Vd Vegt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: sunderland op juli 10, 2016, 18:15:11
Het gaat hier vooral over de verkoop van seizkrt lees ik wel.
Nou ik ben zeer benieuwd hoe sterk wij eigenlijk zijn. Op dit moment plek 4tot 9 en met bijv v veen erbij plaats 2tot 4
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 11, 2016, 14:02:53
Citaat van: Geelblauwstiens op juli 09, 2016, 08:05:50
Cambuur zelf is gestopt met mededelingen hierover?

ik kreeg de info van iemand binnen de club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 11, 2016, 20:22:32
Waarom bellen ze die supporters niet die hun seizoenkaart niet hebben verlengt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 11, 2016, 21:43:52
Denistel, mooi dat je deze info gevraagd hebt. Ik mis wel een beetje de p.r van cambuur hierin....
De 5000-ste kaart is toch een mijlpaal.
Daar moet reclame voor gemaakt worden....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 11, 2016, 22:20:15
Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2016, 21:43:52
Denistel, mooi dat je deze info gevraagd hebt. Ik mis wel een beetje de p.r van cambuur hierin....
De 5000-ste kaart is toch een mijlpaal.
Daar moet reclame voor gemaakt worden....
Wat PR betreft is het waarschijnlijk een proeftuin geworden voor wat stagiaires. Totaal geen lijn in te ontdekken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 12, 2016, 12:51:04
Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.
zie dat bedoel ik maar,Cambuur moet weer hot worden ik heb het idee iedereen vindt het wel goed na de 3 jaar eredivisie en we wachten weer 13 jaar.
Komop mensen er zit zoveel meer in onze club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juli 12, 2016, 16:48:04
Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.

En hoe moeilijk is het om een van die studenten een scriptje te laten maken waarmee het aantal verkochte seizoenkaarten live op de website wordt getoond?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: richard op juli 12, 2016, 17:02:29
Heb het er persoonlijk met ard de graaf over gehad elke week even een update op de site en twitter en Facebook tis 2 weken goedgegaan daarna weer helemaal niets het is gewoon heel moeilijk bij onze club om afspraken na te komen en als je het er dan weer over hebt dan vinden ze dat je niet zo moet zeuren.....ik word er moedeloos van dat er zo slecht richting supporters gecommuniceerd wordt!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 12, 2016, 17:13:34
Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:31:28
Klopt. Overigens een schande dat er met twee hogescholen in Leeuwarden en mét o.m. een media opleiding, er niet structureel wordt samengewerkt. Dan kun je profiteren van de kennis van studenten op het gebied van sociaal media, eerlijk is eerlijk, daarin loopt de jeugd (studenten in dit geval) vwb kennis en inspelen op trends voor op de commerciële afdeling van Cambuur. Daarnaast biedt Cambuur deze studenten een uniek podia voor YouTube kanaal (Cambuur tv) om zich te ontwikkelen en profileren. Win winsituatie, dunkt mij.

Belachelijk om iedere functie in Nederland op te vullen met stagiairs. Als je het serieus aan wil pakken dan zet je er iemand op die het voor z'n brood doet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 12, 2016, 17:14:27
Citaat van: richard op juli 12, 2016, 17:02:29
Heb het er persoonlijk met ard de graaf over gehad elke week even een update op de site en twitter en Facebook tis 2 weken goedgegaan daarna weer helemaal niets het is gewoon heel moeilijk bij onze club om afspraken na te komen en als je het er dan weer over hebt dan vinden ze dat je niet zo moet zeuren.....ik word er moedeloos van dat er zo slecht richting supporters gecommuniceerd wordt!!

Rode draad toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: richard op juli 12, 2016, 17:17:22
Ja maar je mag toch wel eens verwachten dat ze boel gaan oppakken na zoveel gesprekken, mails en dergelijke....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op juli 12, 2016, 22:16:31
Veel verkochte seizoenkaarten, zou spelers kunnen aanzetten om meer geld te vragen?
Zou een reden kunnen zijn, om het niet te gaan publiceren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 13, 2016, 16:37:11
Nog 2515 vrije plaatsen maakt:.......verkochte seizoenkaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 13, 2016, 16:44:07
Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2016, 16:37:11
Nog 2515 vrije plaatsen maakt:.......verkochte seizoenkaarten?

10.000 - verkochte seizoenskaarten - sponsorkaarten - kaarten die beschikbaar blijven in losse verkoop = 2515

Vul het aantal sponsorkaarten en losse verkoopplaatsen in en voila
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Dokkumer op juli 13, 2016, 17:50:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 13, 2016, 16:44:07
10.000 - verkochte seizoenskaarten - sponsorkaarten - kaarten die beschikbaar blijven in losse verkoop = 2515

Vul het aantal sponsorkaarten en losse verkoopplaatsen in en voila
10.000- 400 gastenvak - 800(*) losse verkoop= 8.800 - 2.515 = 6.285 inclusief sponsorkaarten.

(*) De 800 is gebaseerd op iets wat ik ergens ooit gelezen heb (vergelijkbaar met ik heb van iemand gehoord die iemand kent die ooit bij Cambuur is geweest 8P )
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 13, 2016, 18:09:32
 :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op juli 13, 2016, 17:50:04
10.000- 400 gastenvak - 800(*) losse verkoop= 8.800 - 2.515 = 6.285 inclusief sponsorkaarten.

(*) De 800 is gebaseerd op iets wat ik ergens ooit gelezen heb (vergelijkbaar met ik heb van iemand gehoord die iemand kent die ooit bij Cambuur is geweest 8P )

:thumbsup

(Struikel ik weer over dat uitvak verdomme)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 13, 2016, 18:31:58
6200 inclusief sponsoren....Zou prachtig aantal zijn..
Maar....hoe weet je nu hoeveel sponsoren er zijn?

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 13, 2016, 22:53:49
vorigeweek werd mij verteld iets meer dan 5000 sk en 1000 sponserkaarten.

cambuur zal wel weten hoeveel sponsers ze hebben neem ik aan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2016, 07:23:26
 |:) Dan zitten we volgens mij aardig in de buurt van het 'record' in de eerste divisie wat jaren terug?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juli 14, 2016, 21:36:29
Dan zoek ik het zelf wel even uit. (iets met Mohammed en zijn berg...)
Mooi aantal zonder sponsoren en vips!  |:)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2419
...............business: 1248
...............comfort+invaliden: 300 (256+44)   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij 1+2 zuid)

beschikbaar 'vrij' voor seizoenkaarten: 7754
overig: 2246

>per 14-07-2016:
beschikbaar voor seizoenkaart: 2666
aantal verkochte seizoenkaarten: 5088 (7754-2666) / +40 verkochte invalideplaatsen = 5128
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 15, 2016, 08:10:35
Inderdaad een mooi aantal!
En toch blijf ik het zeggen, best treurig dat cambuur geen melding maakt  van de 5000-ste.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 15, 2016, 08:12:32
Citaat van: Zuid1991 op juli 15, 2016, 08:10:35
Inderdaad een mooi aantal!
En toch blijf ik het zeggen, best treurig dat cambuur geen melding maakt  van de 5000-ste.
De vakanties zijn begonnen  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Collingwood op juli 15, 2016, 12:17:31
SC CambuurVerified account
‏@SCCambuurLwd
FANTASTISCHE MIJLPAAL! We zijn de grens van 5000 seizoenkaarten gepasseerd! Op naar een onvergetelijk seizoen ?!

Blijkbaar nu pas de 5000 voorbij. Of Cambuur meldt het wat laat. Hoe dan ook een aardig aantal, lijkt me.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 15, 2016, 12:41:37
Komop er zijn zoveel mogelijkheden om die mensen die nog geen seizoenkaart hebben nog over de streep te trekken.

*spelers ff laten bellen
*huis aan huis advertenties
*via twitter of eigen site
*0mroep Friesland enz enz

Op naar de 5500 man
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 15, 2016, 13:38:38
 |:) gas gevuh de komende weken met de verkoop!
Op naar de 5500 inderdaad.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Gasgeve op juli 15, 2016, 13:38:43
5000 kaarten zijn toch wel vrij veel voor in de Jupiler League. Het halve stadion aan seizoenskaarten, dan doe je het goed na zo'n dramatisch seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 15, 2016, 13:41:00
Precies! Heeft de graafschap ook ongeveer maar die dachten in de eredivisie te blijven tijdens de verkoop van scc's.
Bovendien rekenen zij de sponsoren misschien wel bij het totaal?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: mugel op juli 15, 2016, 20:25:56
Citaat van: Collingwood op juli 15, 2016, 12:17:31
SC CambuurVerified account
‏@SCCambuurLwd
FANTASTISCHE MIJLPAAL! We zijn de grens van 5000 seizoenkaarten gepasseerd! Op naar een onvergetelijk seizoen ?!

Blijkbaar nu pas de 5000 voorbij. Of Cambuur meldt het wat laat. Hoe dan ook een aardig aantal, lijkt me.

Het klopt bij nader inzien wel dat gisteren of vandaag de 5000-ste is verkocht.
Ik was in mijn eerdere berekeningen vergeten dat vak 3 ook nog een aantal rijen is gereserveerd voor business plaatsen.
Nu zit ik er niet ver meer vanaf..  ;)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2335 (waarvan 36 invalideplaatsen)
...............business: 1376
...............comfort: 256   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij A+B zuid)

totaal beschikbaar voor seizoenkaarten: 7670
overig (business/comfort/uitvak/gereserveerd losse verkoop): 2330
>per 15-07-2016:
nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2669
aantal verkochte seizoenkaarten: 5001 (7670-2669)

Hoe dan ook, tussen de 6500 en 7000 totaal straks per wedstrijd moet haalbaar zijn en dat lijkt me niet slecht na degradatie. En dat zonder gloryhunters..  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 15, 2016, 20:27:30
Citaat van: mugel op juli 15, 2016, 20:25:56
Het klopt bij nader inzien wel dat gisteren of vandaag de 5000-ste is verkocht.
Ik was in mijn eerdere berekeningen vergeten dat vak 3 ook nog een aantal rijen is gereserveerd voor business plaatsen.
Nu zit ik er niet ver meer vanaf..  ;)

totale capaciteit Cambuurstadion: 10.000 plaatsen
- west: 3967
...............vrij: 2335 (waarvan 36 invalideplaatsen)
...............business: 1376
...............comfort: 256   
- oost: 2027
...............vrij: 1627
...............uitvak: 400
- noord: 2218
- zuid: 1788
...............vrij: 1490
...............losse verkoop: 298 (rij A+B zuid)

totaal beschikbaar voor seizoenkaarten: 7670
overig (business/comfort/uitvak/gereserveerd losse verkoop): 2330
>per 15-07-2016:
nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2669
aantal verkochte seizoenkaarten: 5001 (7670-2669)

Hoe dan ook, tussen de 6500 en 7000 totaal straks per wedstrijd moet haalbaar zijn en dat lijkt me niet slecht na degradatie. En dat zonder gloryhunters..  _O_
Knap werk
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 15, 2016, 20:59:48
Ik denk wel 7000 + hoor elke thuiswedstrijd.
Verkoop loopt nog wat weken door.  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: PePe op juli 15, 2016, 23:43:53
Citaat van: Zuid1991 op juli 15, 2016, 20:59:48
Ik denk wel 7000 + hoor elke thuiswedstrijd.
Verkoop loopt nog wat weken door.  |:)

Met goede resultaten volle bak!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 17, 2016, 10:00:06
Nou die mensen die gisteren aanwezig waren en nog geen seizoenkaart hebben nou nu maar ff snel bestellen :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 17, 2016, 11:59:24
Wat is eigenlijk het 'record' qua seizoenkaarten in de eerste divisie bij cambuur?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 17, 2016, 12:35:52
Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2016, 10:00:06
Nou die mensen die gisteren aanwezig waren en nog geen seizoenkaart hebben nou nu maar ff snel bestellen :thumbsup :thumbsup

Jij verandert ook snel van mening  :proost Lees in een post in topic vdV dat je ons niet snel de JL ziet verlaten  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 17, 2016, 12:53:58
Citaat van: Cor op juli 17, 2016, 12:35:52
Jij verandert ook snel van mening  :proost Lees in een post in topic vdV dat je ons niet snel de JL ziet verlaten  :devil
cor wel ff goed lezen nu het gaat om mensen die nog geen seizoenkaart hebben :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Viper op juli 17, 2016, 14:13:00
Meer dan vijfduizend seizoenskaarten voor Cambuur

Enkele weken voor de competitiestart, heeft Cambuur meer dan vijfduizend seizoenskaarten weten te verkopen.

Vorig seizoen, toen de Leeuwarders nog in de eredivisie uitkwamen, waren dat er boven de achtduizend.

Worden de kaarten voor de sponsoren meegeteld, zit Cambuur voor deze jaargang ongeveer op zesduizend kaarten.

In het laatste seizoen dat Cambuur nog in de eerste divisie uitkwam (2012-2013) waren er minder kaarten verkocht. Het precieze aantal heeft de club echter niet meer paraat.

Leeuwarder Courant (http://www.lc.nl/sport/Meer-dan-vijfduizend-seizoenskaarten-voor-Cambuur-21506747.html)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Cor op juli 17, 2016, 16:58:30
Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2016, 12:53:58
cor wel ff goed lezen nu het gaat om mensen die nog geen seizoenkaart hebben :thumbsup

Dat lees ik ook  8) Maar je negatieve toon in de andere post is snel omgeslagen in deze. Alleen maar mooi!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: denistel op juli 17, 2016, 20:46:58
rkc had er gister 1000 waren er al zeer blij mee :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 17, 2016, 21:14:23
Citaat van: Viper op juli 17, 2016, 14:13:00
Meer dan vijfduizend seizoenskaarten voor Cambuur

Enkele weken voor de competitiestart, heeft Cambuur meer dan vijfduizend seizoenskaarten weten te verkopen.

Vorig seizoen, toen de Leeuwarders nog in de eredivisie uitkwamen, waren dat er boven de achtduizend.

Worden de kaarten voor de sponsoren meegeteld, zit Cambuur voor deze jaargang ongeveer op zesduizend kaarten.

In het laatste seizoen dat Cambuur nog in de eerste divisie uitkwam (2012-2013) waren er minder kaarten verkocht. Het precieze aantal heeft de club echter niet meer paraat.

Leeuwarder Courant (http://www.lc.nl/sport/Meer-dan-vijfduizend-seizoenskaarten-voor-Cambuur-21506747.html)
Mooi he, Cambuur: niet meer terug te vinden hoeveel seizoenkaarten we hadden. "Wel minder, maar hoeveel? :)
In die tijd was het ook meer dan hilarisch hoeveel mensen er volgens Rein in het stadion zaten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Casuals-lwd op juli 17, 2016, 21:31:42
Citaat van: denistel op juli 17, 2016, 20:46:58
rkc had er gister 1000 waren er al zeer blij mee :_schater
Ze spelen wel een oefenwedstrijd tegen Charlton Ath. in Londen, wanneer krijgen wij dat eens.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: oostside op juli 18, 2016, 08:22:03
Citaat van: Casuals-lwd op juli 17, 2016, 21:31:42
Ze spelen wel een oefenwedstrijd tegen Charlton Ath. in Londen, wanneer krijgen wij dat eens.

Dat konden we ook een paar jaar geleden tegen Manchester United..... maar Cambuur had het te druk....  :rodekaart  :)

http://www.ad.nl/eredivisie/cambuur-zegt-oefenduel-met-manchester-united-af~a068281f/ (http://www.ad.nl/eredivisie/cambuur-zegt-oefenduel-met-manchester-united-af~a068281f/)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juli 21, 2016, 09:46:20
Gaat geloof ik nog goed met de verkoop van seizoenkaarten.
Ben benieuwd of we richting de 5500 gaan als t seizoen start. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Noordcambuur op juli 23, 2016, 17:35:06
Citaat van: Zuid1991 op juli 21, 2016, 09:46:20
Gaat geloof ik nog goed met de verkoop van seizoenkaarten.
Ben benieuwd of we richting de 5500 gaan als t seizoen start. |:)
nou ik ga er vanuit dat we rond de 5700 verkopen en daarover heen sponsorkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: speculeter op juli 23, 2016, 19:00:48
Citaat van: Noordcambuur op juli 23, 2016, 17:35:06
nou ik ga er vanuit dat we rond de 5700 verkopen en daarover heen sponsorkaarten.
dan zal het elke wedstrijd in ieder geval voor 3/4e vol zitten.
En de leukere wedstrijden toch gauw mam of 8000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juli 23, 2016, 20:12:52
Topictitel mag wel eens aangepast worden. Seizoen 2015-2016 is al voorbij namelijk  |:)
Maar er wordt vrolijk verder gepost in dit topic :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Treb op juli 25, 2016, 00:48:09
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 23, 2016, 20:12:52
Topictitel mag wel eens aangepast worden. Seizoen 2015-2016 is al voorbij namelijk  |:)
Maar er wordt vrolijk verder gepost in dit topic :_schater

HAHAHAH VET GRAPPIG MAN!!!

Doei.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 25, 2016, 10:16:27
Citaat van: Treb op juli 25, 2016, 00:48:09
HAHAHAH VET GRAPPIG MAN!!!

Doei.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/

Ja vet grappig deze reactie... NOT!
Je mag hier schijnbaar helemaal niks meer posten, gelijk dat doei erbij.
Hij mag toch rustig voor Feyenoord en Cambuur zijn.
Moeilijk gedoe hier soms allemaal...... :zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 25, 2016, 12:07:27
Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 25, 2016, 12:22:50
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 12:07:27
Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?
ga je dit iedere dag vragen? Kun je beter de administratie elke dag bellen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 25, 2016, 13:09:26
Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: SCC-J op juli 25, 2016, 13:39:07
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 13:09:26
Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?
1 telefoontje naar Cambuur en je hebt antwoord.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juli 25, 2016, 14:19:34
Citaat van: SCC-J op juli 25, 2016, 13:39:07
1 telefoontje naar Cambuur en je hebt antwoord.

Of berichtje via twitter, facebook, insta, email... zoveel mogelijkheden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juli 25, 2016, 15:12:18
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Misschien een ouderwetse handgeschreven brief schrijven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 25, 2016, 15:29:20
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 12:07:27
Op hoeveel seizoenkaarten zitten we nu?
Iemand enig idee?

Wat is de meerwaarde om dit te weten?
Als je er zelf maar weer bij bent toch!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juli 25, 2016, 15:34:04
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Een telegram dan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juli 25, 2016, 18:24:28
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?

Een teken dat ze bij de administratie ook een beetje moe van jou beginnen te worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op juli 25, 2016, 18:49:39
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 13:09:26
Vraag het niet elke dag, ben gewoon geïnteresseerd hoe het loopt.
En ben niet in gelegenheid om naar de administratie te gaan.
Er is misschien wel iemand op het forum die het weet.
Zo, niet, dan niet. En anders reageer je toch gewoon niet?

5067 zonder sponsoren e.d.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: SCC-J op juli 25, 2016, 19:58:59
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 15:01:32
Zou het bij jullie ook in het hoofd opkomen dat ik dat al gedaan heb, en ze daar geen antwoord op geven?
Als ze het daar niet weten waarom dan wel hier op het forum?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 25, 2016, 20:10:57
Citaat van: weestwel op juli 25, 2016, 18:24:28
Een teken dat ze bij de administratie ook een beetje moe van jou beginnen te worden.
:_schater Nou dan vallen ze in een zomerslaap als ze al dat wijven gekibbel, en het elkaar naar de mond praten gehalte hier soms lezen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: carlo de leeuw op juli 25, 2016, 20:49:41
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2016, 20:10:57
:_schater Nou dan vallen ze in een zomerslaap als ze al dat wijven gekibbel, en het elkaar naar de mond praten gehalte hier soms lezen.
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: jeff op juli 25, 2016, 21:30:59
Citaat van: Yellow Army op juli 25, 2016, 15:34:04
Een telegram dan?
Of postduif.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Marc S op juli 26, 2016, 13:22:54
Ik stel een ouderwetse kleitablet voor, niet door het raam gooien dat kost weer een paar centen. Gewoon gegrafeerd en al op de mat leggen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juli 26, 2016, 16:06:33
Citaat van: Marc S op juli 26, 2016, 13:22:54
Ik stel een ouderwetse kleitablet voor, niet door het raam gooien dat kost weer een paar centen. Gewoon gegrafeerd en al op de mat leggen.
Uiteraard wel in Sanskriet geschreven. Kom je er niet uit, dan mag je altijd ons talenwonder :clint om hulp vragen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 26, 2016, 18:36:24
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?

Ik verkoop de mijne niet! :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op juli 26, 2016, 19:30:09
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?

5097 (zonder sponsors)
30 erbij sinds gisteren ongeveer zelfde tijd. Ga zo door mensen!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 26, 2016, 20:02:21
 |:)
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2016, 18:00:11
Maarre ontopic... weet iemand hoeveel sk's er inmiddels zijn verkocht?
Dat weet Zuid1991 wel :insane
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juli 26, 2016, 20:02:55
Citaat van: zeewolde op juli 26, 2016, 20:02:21
|:) Dat weet Zuid1991 wel :insane
5098  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2016, 13:07:56
Verveelde me even en heb eergisteren en vandaag eens de aantallen bij elkaar opgeteld. Volgens mij is het inmiddels alweer +47, dan zouden we bijna op 5150 zitten ex. sponsoren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 28, 2016, 19:10:41
Nou dan gaat het mooi de richting van 5500 uit!
Wat mij betreft een mooi aantal!  |:)
Nac heeft nog meer maar ach....Mochten die net als ons in het verleden jarenlang in de eerste divisie zitten zakt het daar wel wat in...Uiteraard hebben zij ook een hondstrouw publiek.
Ik ben in ieder geval zeer content met het verkochte aantal van ons na een verschrikkelijk slecht jaar, waar echt alles tegen zat. Prachtig toch, een 7000 + elke wedstrijd.
Hekken voor Noord worden verlaagd, beetje bij beetje worden we misschien weer de volksclub als vanouds  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 28, 2016, 20:50:42
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2016, 13:07:56
Verveelde me even en heb eergisteren en vandaag eens de aantallen bij elkaar opgeteld. Volgens mij is het inmiddels alweer +47, dan zouden we bijna op 5150 zitten ex. sponsoren.

Je zou ook gewoon pornhub kunnen kijken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juli 28, 2016, 22:48:44
Citaat van: Lore op juli 28, 2016, 20:50:42
Je zou ook gewoon pornhub kunnen kijken?
Zou kunnen, ik voer het liever uit... Alleen is dat overdag met een hok vol jeugd wel eens lastig :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 29, 2016, 07:55:38
Citaat van: Dokkumer op juli 28, 2016, 22:48:44
Zou kunnen, ik voer het liever uit... Alleen is dat overdag met een hok vol jeugd wel eens lastig :P

:_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 01, 2016, 15:18:16
Ik heb een aantal rooksignalen uitgevoerd 8P en we zitten nu nog op 2510 losse kaarten....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 01, 2016, 16:49:02
Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2016, 15:18:16
Ik heb een aantal rooksignalen uitgevoerd 8P en we zitten nu nog op 2510 losse kaarten....
Denk dat als we verliezen van vvv niemand zit te wachten op jong psv thuis. wbt de losse kaartverkoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Ronnie tng op augustus 01, 2016, 17:02:11
Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

Meen je dat nou echt? Grote schande man die beloftenteams!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op augustus 01, 2016, 17:31:21
Citaat van: Ronnie tng op augustus 01, 2016, 17:02:11
Meen je dat nou echt? Grote schande man die beloftenteams!!!

Idd, beloften ploegen zouden eigenlijk niet hoger moeten komen dan de tweede divisie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2016, 18:28:52
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 01, 2016, 16:49:02
Denk dat als we verliezen van vvv niemand zit te wachten op jong psv thuis. wbt de losse kaartverkoop.

Tuurlijk wel joh, eerste thuiswedstrijd van het seizoen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 01, 2016, 18:30:02
Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

Serieus?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2016, 18:36:41
Zou best kunnen dat Jong PSV voetballend gezien een hoger niveau haalt dan Oss of Achilles. Wellicht dat denistel dat bedoelt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
Citaat van: Collingwood op augustus 01, 2016, 18:36:41
Zou best kunnen dat Jong PSV voetballend gezien een hoger niveau haalt dan Oss of Achilles. Wellicht dat denistel dat bedoelt.

En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op augustus 01, 2016, 19:28:13
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt

Daar ben ik het volledig mee eens.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op augustus 01, 2016, 20:08:33
Citaat van: denistel op augustus 01, 2016, 17:01:12
zou kunnen maar een wedstrijd is een wedstrijd ik denk dat jong psv leuker
is dan oss achilles of sittard

:_schater  :zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 1992SCC op augustus 02, 2016, 14:09:20
Denk dat als je hem wint het aantal seizoenskaarten nog wel wat omhoog schiet. Zodra mensen doorhebben wat voor selectie we hebben slaat t nog wel aan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 03, 2016, 20:07:45
5177  |:)

Nog een dikke week om te werven en twijfelaars over te halen...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op augustus 03, 2016, 20:16:36
Citaat van: mugel op augustus 03, 2016, 20:07:45
5177  |:)

Nog een dikke week om te werven en twijfelaars over te halen...

Winst bij VVV zal al veel goed doen denk ik |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 03, 2016, 21:55:08
Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: scc-aaron op augustus 03, 2016, 22:02:46
Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2016, 21:55:08
Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500

Eerder werd 1000 gemeld, waar dit op gebaseerd is weet ik niet
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op augustus 03, 2016, 23:34:54
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt
ik vind het gewoon walgelijk en het is grote competitie vervalsing... Heb je bijv pisvee in ee week in november als pisvee 1 in een week 3 x speelt dan heb je een hele andere tegenstander dan op een maandag in het begin vh seizoen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2016, 07:48:21
Ik verwacht juist aan het begin een voordeel.
Cocu en Bosz etc houden nu zoveel mogelijk talenten en routiniers bij de eerste selectie, pas later in de competitie, als enkele basis klanten blessures hebben gehad zullen ze in 1ste spelen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op augustus 04, 2016, 11:19:17
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2016, 07:48:21
Ik verwacht juist aan het begin een voordeel.
Cocu en Bosz etc houden nu zoveel mogelijk talenten en routiniers bij de eerste selectie, pas later in de competitie, als enkele basis klanten blessures hebben gehad zullen ze in 1ste spelen.
klopt ook hoor. Maar als ze Championsleaque spelen en je moet daar op maandagavond voetballen speel je zomaar tegen een heel ander team. Ajax2 speelde wel younnes en fisher voorin nou dan wonnen ze natuurlijk
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op augustus 04, 2016, 17:20:33
tuurlijk ben ik ook geen voorstander van die beloften teams maar ik bedoel een jong psv
of jong ajax zullen een betere selectie hebben dan menig ander team. voor Achilles-Oss
of Sittard zal het hok oek niet vol lopen zou bedoel ik het.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: el haj op augustus 04, 2016, 18:11:32
Citaat van: justremco op augustus 01, 2016, 18:52:54
En misschien wat selectiespelers erbij. Maar vind het persoonlijk een nutteloze toevoeging waar alleen de clubs baat bij hebben van wie het beloftenteam in de juup speelt

Dat is juist hetgeen wat mij het meest tegen de borst stuit. Alle andere landen waarbij tweede elftallen ook in de voetbalpiramide deelnemen hebben regels waarbij spelers niet zomaar van 't eerste naar 't tweede verplaatst mogen worden. Doe dat lekker in de transferperiode.

Maar goed, dat is hier ook al zevenduizend keer aangedragen.  :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 04, 2016, 20:05:57
Citaat van: Zuid1991 op augustus 03, 2016, 21:55:08
Hoeveel sponsoren hebben we ongeveer?
De graafschap heeft inclusief sponsoren een 6500

Dat is wat moeilijk na te gaan voor een niet-insider.
Wat ik wel redelijk heb kunnen ontdekken:
gereserveerd voor business en comfort: 1632 (1376+256)
(sponsoren, directie, bestuur, medewerkers, pers, genodigde vip's, scouts, enz..)
1000 seizoenskaarten van sponsoren zit er niet ver vanaf denk ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 10, 2016, 00:58:32
5294  |:) Keep on going!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 08:50:41
Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 00:58:32
5294  |:) Keep on going!

Netjes, gaat nog mooi door. Ook enig idee hoeveel losse kaarten er verkocht zijn voor vrijdag? ;-)
Zou mooi zijn  als een 1000 losse kaarten worden verkocht ...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 10, 2016, 11:26:21
Citaat van: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 08:50:41
Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 00:58:32
5294  |:) Keep on going!

Netjes, gaat nog mooi door. Ook enig idee hoeveel losse kaarten er verkocht zijn voor vrijdag? ;-)
Zou mooi zijn  als een 1000 losse kaarten worden verkocht ...

Waren gister nog iets van 2100 kaarten bechikbaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 12:00:48
Dus conclusie dat er een 7400 verkochte kaarten zijn verkocht inclusief sponsoren of is dat teveel geschat  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 10, 2016, 12:12:23
Citaat van: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 12:00:48
Dus conclusie dat er een 7400 verkochte kaarten zijn verkocht inclusief sponsoren of is dat teveel geschat  |:)

Kopt wel aardig dacht ik, al ga je er dan wel vanuit dat de sponsorvakken volledig vol zitten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 12:29:55
Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 12:12:23
Kopt wel aardig dacht ik, al ga je er dan wel vanuit dat de sponsorvakken volledig vol zitten
Ja, dat zal inderdaad inclusief alle sponsoren zijn.
Maar de komende dagen zal nog wel redelijk wat kaarten verkocht worden en ondanks de vakantie zou 7000+ toch prachtig zijn  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: dizzhead op augustus 10, 2016, 12:30:57
Dan kwam ik met 7500 toch aardig in de buurt... Er werd gelachen, maar dit is mooi toch!?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 10, 2016, 19:41:24
Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 11:26:21
Waren gister nog iets van 2100 kaarten beschikbaar.

Waar zie je of hoe weet je van die 2100 als ik vragen mag?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 10, 2016, 21:16:00
Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 19:41:24
Waar zie je of hoe weet je van die 2100 als ik vragen mag?

Beschikbare stoeltjes tellen op de ticketsite
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 10, 2016, 22:11:36
Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 21:16:00
Beschikbare stoeltjes tellen op de ticketsite

Ok, dat is wat ik ook zie en dan is het nu:

nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2328
aantal verkochte seizoenkaarten: 5342 (7670-2328)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op augustus 11, 2016, 20:15:22
het slechte nieuws:
Het aantal seizoenskaarten is toch rond de 5100 blijven hangen.
(ik had de losse kaartverkoop van de eerste wedstrijden deels meegerekend)

het goede nieuws:
zonder sponsoren, medewerkers, genodigden en andere bobo's hebben we wel al ruim 6200 aanwezige fans!
Dat wordt dus een goed gevuld stadion met meer dan 7500 !

En dat is nog tegen een belofte-elftal.. De Graafschap thuis volle bak!  |:) 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op augustus 12, 2016, 10:32:50
We moeten vanaf nu gewoon alle wedstrijden winnen, dan komt het stadion zeker helemaal weer vol!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op augustus 12, 2016, 16:30:19
ga je energie steken in achter je club staan vanavond ipv lege stoelen tellen.
wat maakt het uit hoeveel. de echten zullen er vanavond zijn.

:0= 3 punten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 12, 2016, 17:01:47
Citaat van: fred op augustus 12, 2016, 16:30:19
ga je energie steken in achter je club staan vanavond ipv lege stoelen tellen.
wat maakt het uit hoeveel. de echten zullen er vanavond zijn.

:0= 3 punten

Prima, dan verwacht ik jou vanavond als capo aan het hek te zien hangen #capofred
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op augustus 12, 2016, 17:14:30
Citaat van: Yellow Army op augustus 12, 2016, 17:01:47
Prima, dan verwacht ik jou vanavond als capo aan het hek te zien hangen #capofred

:_schater

Goede oude tijd #indehekken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 12:41:50
7000 man in het stadion en dat in de vakantie. :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: gewoon een fan op augustus 13, 2016, 13:29:51
Citaat van: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 12:41:50
7000 man in het stadion en dat in de vakantie. :thumbsup

Dit aantal werd inderdaad omgeroepen maar waren er volgens mij niet ivm de vakantie etc..
Wel mooi te zien dat het als iedereen weer terug is van vakantie etc.. lekker vol zal zijn  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 15:05:13
Zaten echt geen 7000 man/vrouw hoor, iets meer dan 6000 max.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nikjeuh op augustus 25, 2016, 20:39:24
Hm... probeer online seizoenkaart aan te schaffen, ben ingelogd en al. Maar hij geeft bij elke stoel aan: Serie is niet beschikbaar in de verkoop. Of zou de verkoop alleen via de administratie gaan nu?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op december 28, 2016, 18:06:55
Al ruim 100 halve seizoenkaarten over de toonbank gegaan. |:)
We binne een mooi clupke hoor, gas gevuh in 2017
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op december 28, 2016, 19:52:54
Mooie billboards op e bushokjes
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op april 18, 2017, 17:55:35
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??
Was vorig jaar ook zo.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Tukker op april 18, 2017, 19:57:24
Dus nu nog voor juup prijzen alleen voor de snelle beslissers.

Done  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 18, 2017, 20:04:38
Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op april 18, 2017, 20:24:42
Citaat van: Bernardo op april 18, 2017, 20:04:38
Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?

Jep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op april 18, 2017, 21:30:08
Citaat van: Yellow Army op april 18, 2017, 20:24:42
Jep
Dus hef ik de bevestiging van verlenging al binnen. |:) |:) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Nightmarelwd op april 19, 2017, 09:18:06
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Nee hoor, mooi op tijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op april 19, 2017, 09:32:20
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??
Ik hoorde van de administratie dat sommigen het bericht na het seizoen 17/18 gaan ontvangen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: John Hiatt op april 19, 2017, 10:40:41
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Regeren is vooruitzien. Mooi op tijd!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 19, 2017, 18:32:54
Citaat van: Bernardo op april 18, 2017, 20:04:38
Dus als je voor 28 mei je seizoenkaart verlengd, en we promoveren alsnog, krijg je geen verhoging?

at we promoveren krijg ik wel aardig verhoging denk ik :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op april 19, 2017, 19:54:20
Citaat van: denistel op april 19, 2017, 18:32:54
at we promoveren krijg ik wel aardig verhoging denk ik :proost

Dou niet alleen... En ik hef um oek verlengt  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 19, 2017, 20:40:33
Citaat van: speculeter op april 18, 2017, 17:22:18
Nu al een mail om mijn seizoenskaart te verlengen.
Is dat niet een beetje vroeg??

Wat maakt het uit. Al sturen ze hem de eerste week augustus, ik verleng altijd!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 20, 2017, 17:44:28
als er tot die datum 2000 zijn die verlengen en de gem prijs is 200 euro dan
het de club alvast weer 4 ton binnen he. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 20, 2017, 19:04:23
Oooh...Dus vroeg verlengen met zijn allen dan kan de club er deze zomer een knappe spits voor halen!
Nou dan ga ik snel verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2017, 17:48:44
Citaat van: denistel op april 20, 2017, 17:44:28
als er tot die datum 2000 zijn die verlengen en de gem prijs is 200 euro dan7
het de club alvast weer 4 ton binnen he. |:)

Dat is al in de kassa want er zijn nu al 2500 kaarten verlengd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 23, 2017, 07:47:28
Benieuwd hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verlengd.
Hopelijk verlengd een ieder zijn kaart en hewe volgens seizoen wederom een goed gevuld stadion. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Nightmarelwd op mei 23, 2017, 18:26:47
Vanmiddag verlengd.  |:) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 23, 2017, 23:15:13
Citaat van: Zuid1991 op mei 23, 2017, 07:47:28
Benieuwd hoeveel seizoenkaarten er nu zijn verlengd.
Hopelijk verlengd een ieder zijn kaart en hewe volgens seizoen wederom een goed gevuld stadion. |:)

zou heel mooi zijn maar wordt lastig denk ik want velen zitten niet op nog een
seizoen jl te wachten met 4 beloften teams er in. 5000 zou al heel mooi zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 24, 2017, 06:58:01
Citaat van: denistel op mei 23, 2017, 23:15:13
zou heel mooi zijn maar wordt lastig denk ik want velen zitten niet op nog een
seizoen jl te wachten met 4 beloften teams er in. 5000 zou al heel mooi zijn.

Dat geldt voor meerdere 'Grote clubs' in de jupiler league.
Wij zijn een grote club.
Er is nu aardig rust in de tent, en het beleid is denk ik goed voor de komende jaren.
Dus ik denk dat we volgend seizoen wederom een prima gevuld stadion krijgen.
Alleen, ik wacht op een update  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 24, 2017, 10:27:18
Citaat van: Zuid1991 op mei 24, 2017, 06:58:01
Dat geldt voor meerdere 'Grote clubs' in de jupiler league.
Wij zijn een grote club.
Er is nu aardig rust in de tent, en het beleid is denk ik goed voor de komende jaren.
Dus ik denk dat we volgend seizoen wederom een prima gevuld stadion krijgen.
Alleen, ik wacht op een update  |:)
Er is altijd een vaste kern die zijn seizoenskaart verlengd.
Zoals je al schrijft is er rust in de tent en de nieuwe trainer is ook al aangesteld.
Het is de vraag wie worden weggekocht en wat er voor terug komt, maar daar heb ik met Vd Belt voldoende vertrouwen in.
Met een beetje geluk dingen we komend seizoen mee om de hoofdprijs en zal het stadion wederom lekker gevuld zijn.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Agy op mei 24, 2017, 10:37:34
Citaat van: Vlampiep op mei 24, 2017, 10:27:18
Er is altijd een vaste kern die zijn seizoenskaart verlengd.
Zoals je al schrijft is er rust in de tent en de nieuwe trainer is ook al aangesteld.
Het is de vraag wie worden weggekocht en wat er voor terug komt, maar daar heb ik met Vd Belt voldoende vertrouwen in.
Met een beetje geluk dingen we komend seizoen mee om de hoofdprijs en zal het stadion wederom lekker gevuld zijn.

Idd die vaste kern verlengd wel al zal er toch een deel zijn die eerst even de nacompetitie kater moet verwerken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 24, 2017, 10:48:02
Citaat van: Agy op mei 24, 2017, 10:37:34
Idd die vaste kern verlengd wel al zal er toch een deel zijn die eerst even de nacompetitie kater moet verwerken.

Of even wachten tot het vakantiegeld binnen is
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 24, 2017, 11:14:04
Hoeveel sk's hadden we dit seizoen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 24, 2017, 23:12:32
6500 toch en inde winterstop nog wat bij komen?? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 25, 2017, 11:24:51
Inmiddels meer dan 3000 seizoenkaarten verlengd/verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 25, 2017, 12:39:50
Citaat van: Collingwood op mei 25, 2017, 11:24:51
Inmiddels meer dan 3000 seizoenkaarten verlengd/verkocht.

Enig idee hoe zich dat verhoudt ten opzichte van vorig jaar?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 25, 2017, 12:43:29
Citaat van: Lore op mei 25, 2017, 12:39:50
Enig idee hoe zich dat verhoudt ten opzichte van vorig jaar?

Van cambuur.nl:

"Dat de Twaalfde Man van SC Cambuur trouw is weet iedereen, maar dat er nu al meer dan 3000 Seizoenkaarten over de (digitale) toonbank zijn gegaan is wel bijzonder! Dit zijn er namelijk zo'n 1000 stuks meer dan vorig jaar rond deze tijd."
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 25, 2017, 16:18:42
Vorig jaar zaten we op 8 juni op 3745. Dus voorlopig zitten we op schema  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2017, 16:44:29
Dit is toch fantastisch luitjes?
3000 die nu hebben verlengd  |:)
Het kutgevoel van de uitschakeling maar vergeten, en met wisse trouwe aanhang op naar volgend seizoen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: DayDreamer op mei 25, 2017, 20:36:35
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 25, 2017, 21:44:31
Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2017, 20:36:35
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.

In welk opzicht is dit anders dan vorig seizoen?

Toen gingen er ook veel spelers weg, en degenen die bleven waren niet echt populair na de degradatie. Er was geen enkel vertrouwen in Van de Vegt en Maas, ik denk dat vrijwel iedereen liever het duo Van de Belt/Dijkhuizen heeft. En ook afgelopen seizoen was er veel concurrentie voor de top 5. Op dit moment is de enige nieuwe ploeg GAE, en die schat ik lager in dan VVV.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 26, 2017, 11:18:02
Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2017, 20:36:35
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.
Twijfelaars binne dr altied.
De graafschap heeft nu 3000 maar daar zit de verlengprocudure er nu op.
Wij hewe nog tot 12 juni.
Dus komt mooi nog wat bij tot de twaalfde en.daarna |:)
Op naar de 4000 en verder.
Er is nu rust in de toco. Was vorig jaar wel anders.
Ik heb vertrouwen in het beleid
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 30, 2017, 17:52:09
Al bijna 4000??
Volksclub |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 31, 2017, 17:42:02
3300+ inmiddels
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op mei 31, 2017, 18:38:16
Citaat van: michello op mei 31, 2017, 17:42:02
3300+ inmiddels

Mooi aantal al... Op naar de 4
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 31, 2017, 19:04:14
3300 +dus!
De graafschap 3500 + maar daar is de verlengprocudure afgelopen.
Wij hebben nog 12 dagen verlenging.
Zou mooi zijn als bijna iedereen verlengt  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op mei 31, 2017, 20:56:36
Eagles zaten al rond de 5.500, maar die zijn ook al langer bezig natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2017, 11:03:06
Nog een dikke week tot wanneer je de huidige kaart kan verleggen.
Zouden we al de 4000 aantikken?
Zitten aardig op schema van vorig seizoen.
Zou prachtig zijn om weer 7 a 8000 supporters te verwelkomen elke game  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 04, 2017, 11:16:07
Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2017, 20:56:36
Eagles zaten al rond de 5.500, maar die zijn ook al langer bezig natuurlijk.

Volgens mij hadden de Eagles altijd heel erg snel de 5000 + en daarna stokte het. In de eredivisie haalden ze wel een hoger aantal.

Al met al hoop ik dat wij ook een 5000 + halen, met de losse kaartjes toch al snel 7500 supporters iedere wedstrijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Daddy T. op juni 04, 2017, 14:21:23
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2017, 11:03:06
Nog een dikke week tot wanneer je de huidige kaart kan verleggen.
Zouden we al de 4000 aantikken?
Zitten aardig op schema van vorig seizoen.
Zou prachtig zijn om weer 7 a 8000 supporters te verwelkomen elke game  |:)
Nog een week om je kaart te verlengen, zullen velen zich niet druk om maken. Dit jaar mogen we blij zijn als we met 4500 seizoenkaarten het seizoen beginnen, dus plek zat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2017, 15:11:58
Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2017, 14:21:23
Nog een week om je kaart te verlengen, zullen velen zich niet druk om maken. Dit jaar mogen we blij zijn als we met 4500 seizoenkaarten het seizoen beginnen, dus plek zat.
Waar baseer je dat op?
We zitten op het schema van vorig jaar. Dus alle reden om te bedenken dat we weer rond de 7500 supporters komen gemiddeld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Daddy T. op juni 04, 2017, 16:30:14
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2017, 15:11:58
Waar baseer je dat op?
We zitten op het schema van vorig jaar. Dus alle reden om te bedenken dat we weer rond de 7500 supporters komen gemiddeld.
Eerste jaar na degradatie blijft het aantal nog redelijk constant/hoog, de daaropvolgende jaren zakt het wat in.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2017, 16:46:30
Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2017, 16:30:14
Eerste jaar na degradatie blijft het aantal nog redelijk constant/hoog, de daaropvolgende jaren zakt het wat in.
Wat mooi dat je dat nu al weet.
Ik laat me verrassen en ga uit van de trouwheid van de cambuur supporter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: vialli op juni 04, 2017, 17:38:43
We mutte oek niet fergete dat een behoorluk aantal de kaart verlengt heffe om
een priesverhoging voor de eredivisie te foorkommen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Daddy T. op juni 04, 2017, 20:21:48
Citaat van: vialli op juni 04, 2017, 17:38:43
We mutte oek niet fergete dat een behoorluk aantal de kaart verlengt heffe om
een priesverhoging voor de eredivisie te foorkommen.
2015/2016 betaalde je voor Noord 200 euro, komend seizoen 190 euro. Voelt voor sommige supporters alsnog als een eredivisie prijs. Los kaartje was toen 22 euro, nu 15 euro. Begrijp best dat supporters die niet altijd op de vrijdagavond kunnen en/of de jong elftallen boycotten, voor losse kaarten kiezen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 06, 2017, 18:24:49
Vorig jaar precies op deze dag 3745 seizoenkaarten verlengd.
Ben benieuwd op hoeveel we nu zitten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 09, 2017, 11:13:01
Citaat van: Zuid1991 op juni 06, 2017, 18:24:49
Vorig jaar precies op deze dag 3745 seizoenkaarten verlengd.
Ben benieuwd op hoeveel we nu zitten?

Paar dagen later:

? Hij gaat lekker, we zijn zojuist de grens van 4000 Seizoenkaarten gepasseerd! ??                     

➡️ https://t.co/A53GdBUtum https://t.co/O3VXQ9Q65S
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2017, 13:13:11
De grens van 4000 is gepasseerd  |:)
Op naar de 5 duuzend!
Volksclub  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op juni 09, 2017, 17:26:27
Tussenstand van 4K op dit moment is vrij behoorlijk te noemen. Keurig!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 09, 2017, 18:38:18
nou ik vind het een geweldig aantal tis nog maar 9 juni . 4000 halen de meeste
clubs in hun duels nooit en wij zitte daar nu al op,worden gewoon weer 6.000
als het zo door gaat volgens mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 09, 2017, 20:12:32
Citaat van: denistel op juni 09, 2017, 18:38:18
nou ik vind het een geweldig aantal tis nog maar 9 juni . 4000 halen de meeste
clubs in hun duels nooit en wij zitte daar nu al op,worden gewoon weer 6.000
als het zo door gaat volgens mij.
Ondanks dat de po wat teleurstellend is geëindigd, hebben na een beroerd begin toch nog een prachtige en spektakulaire 2e seizoenshelft mogen beleven.
Ondanks dat we in de Juup spelen is de verwachting dat we wederom weer spektakel krijgen.
Volgens mij komen we inderdaad wel weer op zo'n 6000 seizoenskaarthouders.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2017, 20:39:58
Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2017, 20:12:32
Ondanks dat de po wat teleurstellend is geëindigd, hebben na een beroerd begin toch nog een prachtige en spektakulaire 2e seizoenshelft mogen beleven.
Ondanks dat we in de Juup spelen is de verwachting dat we wederom weer spektakel krijgen.
Volgens mij komen we inderdaad wel weer op zo'n 6000 seizoenskaarthouders.
Jum hewe helemaal geliek |:)
Hopelijk de laatste dagen voor verlenging eindigt, nog paar honderd er bij en dan richting de 5000 + |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurArnhem op juni 11, 2017, 21:39:13
Last minute verlengd, zat toch wat te twijfelen, zal er vanwege de vrijdagavond (werk) niet vaak kunnen zijn. Hopelijk volgend seizoen promotie, dan kan ik weer vaker komen (wedstrijden op zaterdag).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 11, 2017, 22:21:08
Citaat van: CambuurArnhem op juni 11, 2017, 21:39:13
Last minute verlengd, zat toch wat te twijfelen, zal er vanwege de vrijdagavond (werk) niet vaak kunnen zijn. Hopelijk volgend seizoen promotie, dan kan ik weer vaker komen (wedstrijden op zaterdag).
?? en sommigen doen dan huilie als ze met de komst van nieuw stadion wat verder moeten fietsen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2017, 00:00:49
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 11, 2017, 22:21:08
?? en sommigen doen dan huilie als ze met de komst van nieuw stadion wat verder moeten fietsen!
:y 8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 12, 2017, 08:56:17
+2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Drumfather SCC op juni 12, 2017, 09:46:01
+2  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2017, 10:59:58
Hopelijk zijn we nu richting de 4500 velengers? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2017, 14:55:11
Cambuur meldt dat de teller op 4300 staat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2017, 15:05:57
Mooie tussenstand, en mooi doorgaan  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 12, 2017, 15:08:38
Is dat inclusief of exclusief sponsors?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 12, 2017, 16:08:15
Citaat van: Bernardo op juni 12, 2017, 15:08:38
Is dat inclusief of exclusief sponsors?

Dat scheelt inderdaad nogal een slok op een borrel!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2017, 17:13:38
Citaat van: Lore op juni 12, 2017, 16:08:15
Dat scheelt inderdaad nogal een slok op een borrel!
4300 is exclusief sponsoren.
Vrijdag nog gehoord.
Er zijn ongeveer 1200 sponsoren
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 12, 2017, 20:30:31
Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2017, 17:13:38
4300 is exclusief sponsoren.
Vrijdag nog gehoord.
Er zijn ongeveer 1200 sponsoren

Dat is goed nieuws. Lijkt erop dat ons stadion weer redelijk goed gevuld gaat zijn dit jaar
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2017, 20:39:37
Citaat van: Lore op juni 12, 2017, 20:30:31
Dat is goed nieuws. Lijkt erop dat ons stadion weer redelijk goed gevuld gaat zijn dit jaar
Yes inderdaad  |:)
We lopen in vergelijking met vorig seizoen zelfs iets voor.
Zou mooi zijn als we hetzelfde halen, of nog beter, meer |:)
Dit is mien club  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 12, 2017, 22:30:38
Het nieuwe stadion gaat nu ongetwijfeld een boost geven, naar meer supporters, en een verdere professionalisering naar een eredivisie waardige club.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 13, 2017, 00:01:47
We hebben op dit moment na Go Ahead de meeste seizoenkaarten van de JL verkocht (meer dan De Graafschap en NEC).

https://doorfansvoorfans.org/2017/06/12/overzicht-verkochte-seizoenkaarten-eredivisie-en-jupiler-league/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 13, 2017, 08:25:03
Tussenstand: 4500

Vanaf nu ale beschikbare plekken in de vrije verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 13, 2017, 09:31:45
Citaat van: Viper op juni 13, 2017, 08:25:03
Tussenstand: 4500

Vanaf nu ale beschikbare plekken in de vrije verkoop

En:

SC Cambuur‏
@SCCambuurLwd
Replying to @Thijscc
Dit aantal is exclusief sponsoren Thijs.

Dat weten we nu dus ook zeker.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2017, 09:47:04
4500 prachtige tussenstand!!
Lekker doorgaan suh!
Misschien dat we het 'record' pakken, van de verkoop in de historie van de club in deze divisie? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 23, 2017, 13:36:00
Update graag  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 25, 2017, 16:28:37
Citaat van: Zuid1991 op juni 23, 2017, 13:36:00
Update graag  |:)

Waar blijft de update... Ik hoop op 5000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Daddy T. op juni 25, 2017, 17:14:02
Citaat van: 666 op juni 25, 2017, 16:28:37
Waar blijft de update... Ik hoop op 5000

Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 25, 2017, 18:12:03
Citaat van: Daddy T. op juni 25, 2017, 17:14:02
Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.

:_schater ze hebben ook gebeld naar seizoenkaarthouders die wel al hadden verlengd!

Heerlijk, mijn Cambuur!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 26, 2017, 13:00:41
Citaat van: Daddy T. op juni 25, 2017, 17:14:02
Komt vast wel komende week, anders even bellen naar de club voor update. Ze hebben deze week nog belronde gedaan naar seizoenkaarthouders die niet hebben verlengd, om ze alsnog zover te krijgen deze aan te schaffen.

hef er niks van hoort :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 02, 2017, 13:09:43
Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2017, 13:07:58
Juli de maand van de 5000-ste seizoenkaart en vele nieuwe speulers? Het liefst disse week al
anders iedere week even bellen met ticketing
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 11, 2017, 13:24:14
Vorig jaar rond deze week de 5000-ste seizoenkaart.
Wanneer gaan wij dit jaar de 5000-ste kaart halen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op juli 11, 2017, 18:29:24
Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2017, 13:24:14
Vorig jaar rond deze week de 5000-ste seizoenkaart.
Wanneer gaan wij dit jaar de 5000-ste kaart halen?
Zoals zeewolde al zei even bellen met de ticketing ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:02:57
Citaat van: Casuals-lwd op juli 11, 2017, 18:29:24
Zoals zeewolde al zei even bellen met de ticketing ?
Nog beter, hef bij de fanshop informeert, bij de open dag is redelijk veel verkocht en schijnt dat we over de 5000 zijn  |:)
We zitten op hetzelfde als vorig jaar volgens de medewerker  |:)
Vraag me alleen af wanneer dit gecommuniceerd wordt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juli 13, 2017, 17:10:15
Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:02:57
Nog beter, hef bij de fanshop informeert, bij de open dag is redelijk veel verkocht en schijnt dat we over de 5000 zijn  |:)
We zitten op hetzelfde als vorig jaar volgens de medewerker  |:)
Vraag me alleen af wanneer dit gecommuniceerd wordt.

Hetzelfde als vorig jaar op dit tijdstip, of hetzelfde als het uiteindelijke totaal van vorig jaar?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:23:42
Citaat van: Collingwood op juli 13, 2017, 17:10:15
Hetzelfde als vorig jaar op dit tijdstip, of hetzelfde als het uiteindelijke totaal van vorig jaar?
Hetzelfde als op dit tijdstip.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juli 13, 2017, 18:31:35
Citaat van: Zuid1991 op juli 13, 2017, 17:23:42
Hetzelfde als op dit tijdstip.

En vorig jaar begon de competitie 2 weken eerder
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juli 14, 2017, 13:10:39
4750 seizoenkaarten verkocht, aldus Cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 14, 2017, 14:30:06
Citaat van: Collingwood op juli 14, 2017, 13:10:39
4750 seizoenkaarten verkocht, aldus Cambuur.
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juli 14, 2017, 14:38:58
Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2017, 14:30:06
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y

Ik niet. 5.000 zal de max zijn. Of we moeten een hele goede voorbereiding hebben , maar gezien de selectie die er nu staat verwacht ik dat niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juli 14, 2017, 14:48:18
Net even opgezocht, vorig jaar rond deze tijd zaten we op ongeveer 5000. Min of meer gelijk dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2017, 15:08:49
Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2017, 14:30:06
valt mij zwaar tegen had wel over de 5000 verwacht,maar er zullen genoeg mensen zijn die willen de nieuwe grote aankopen afwachten  :y
Valt zwaar tegen??? :?
Volgens mij hebben we bijna hetzelfde als vorig jaar rond deze tijd.
Bovendien, ik vindt dit zeer redelijk. Ter vergelijking, Graafschap en nec hebben minder als ons verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op juli 15, 2017, 10:26:31
Maar goed dat de teller al op 4750 staat. Komt gedurende deze voorbereiding niet veel meer bij denk ik zo...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 15, 2017, 15:58:56
Citaat van: Bolle op juli 15, 2017, 10:26:31
Maar goed dat de teller al op 4750 staat. Komt gedurende deze voorbereiding niet veel meer bij denk ik zo...
Hadden we vorig jaar zo'n goede voorbereiding dan??
Wacht nu eerst een weekje af, komen heus nog wel goede spelers bij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 16, 2017, 09:41:22
Citaat van: Zuid1991 op juli 15, 2017, 15:58:56
Hadden we vorig jaar zo'n goede voorbereiding dan??
Wacht nu eerst een weekje af, komen heus nog wel goede spelers bij

Pfff, laten wij aub nooit meer spreken over het eerste deel van vorig seizoen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 16, 2017, 09:46:00
We moeten blij zijn dat we de 5000 halen,misschien met een top aankoop dat we zo over de 5000 gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 25, 2017, 16:01:25
Langzaam aan begint de selectie aardig vorm te krijgen....
Nog een goede speler voorin erbij en knallen!
Mooi moment om binnenkort de 5000-ste te verwelkomen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 25, 2017, 16:11:03
Citaat van: Zuid1991 op juli 25, 2017, 16:01:25
Langzaam aan begint de selectie aardig vorm te krijgen....
Nog een goede speler voorin erbij en knallen!
Mooi moment om binnenkort de 5000-ste te verwelkomen!
klopt helemaal we moeten er overheen nog een hele goede spits en het stadion zit weer goed gevuld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 27, 2017, 12:25:20
Tegen de 5000 hopelijk betekent toch ongeveer gemiddeld weer een 7000+ per wedstrijd gemiddeld? |:)
Kom op met die spits en nog paar honderd scc's er bij!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op augustus 16, 2017, 17:45:25
is er nog een telling bekend?? gister ff 1 aanschaft. :scc :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2018, 19:52:19
EINDELIJK EEN NIEUWE! |:) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op april 19, 2018, 20:33:23
Citaat van: denistel op augustus 16, 2017, 17:45:25
is er nog een telling bekend?? gister ff 1 aanschaft. :scc :proost
Ut klupke blieft trekken, oud of nieuw stadion, kringloop of sublieme selectie, ach wat kent skele. Hoppa en verlengd voor het volgend seizoen. |:) :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 19, 2018, 20:47:15
Citaat van: denistel op augustus 16, 2017, 17:45:25
is er nog een telling bekend?? gister ff 1 aanschaft. :scc :proost

Hoop dat dit berichtje er van jou dit jaar ook weer staat Nisteltje, wordt tijd om terug te keren :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 19, 2018, 22:20:12
Verlengd  |:) Logisch!
Allemaal blieve komme!!!!! Wij maken de club, en met gemiddeld 7000+ is dat een bewijs. Een bewijs dat we uuteindelijk een mooi stadion verdienen, en nog groter wurden. Dus verlengen met sien allen!
En morgen een mooie dag toegewenst  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 19, 2018, 22:52:26
Ook verlengd natuurlijk |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 19, 2018, 23:26:07
+2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op april 20, 2018, 08:15:53
+1
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 20, 2018, 09:28:15
Plus 2 |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 23, 2018, 19:13:34
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 19, 2018, 20:47:15
Hoop dat dit berichtje er van jou dit jaar ook weer staat Nisteltje, wordt tijd om terug te keren :proost

Hoi Denistel, blij dat je er weer bent, toch naar mij geluisterd!
Leuk man.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 24, 2018, 08:23:10
kom al 50 jaar bij de club en ik blijf ook komen hoor :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Ronnie tng op april 24, 2018, 09:15:10
Ik neem net als dit seizoen geen seizoenskaart. 4 thuiswedstrijden tegen beloften, ik pas er voor.

Hoor dan de opmerkingen wel komen, je gaat toch voor je eigen club en niet voor de tegenstander? Klopt helemaal en juist mijn eigen club laat mij/ons in de kou met dit probleem. Openlijk achter supporters staan, een symbolische korting van een euro en een blokkade voor de beloftewedstrijden en ik schaf er weer 1 aan.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op april 24, 2018, 18:54:33
Citaat van: Ronnie tng op april 24, 2018, 09:15:10
Ik neem net als dit seizoen geen seizoenskaart. 4 thuiswedstrijden tegen beloften, ik pas er voor.

Hoor dan de opmerkingen wel komen, je gaat toch voor je eigen club en niet voor de tegenstander? Klopt helemaal en juist mijn eigen club laat mij/ons in de kou met dit probleem. Openlijk achter supporters staan, een symbolische korting van een euro en een blokkade voor de beloftewedstrijden en ik schaf er weer 1 aan.

En 15 tegen niet belofteteams....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2018, 19:27:49
Citaat van: denistel op april 24, 2018, 08:23:10
kom al 50 jaar bij de club en ik blijf ook komen hoor :proost
Ook ik kom er al sinds de stukkene stoel, Hampie, Joop, Jappie M en de Zwarte panter hier speelden.
Heb direct na het mailtje van Cambuur weer verlengd, maar dit wel met een ander gevoel dan 3 jaar geleden.
De emotie, blauwgeel gevoel bij ut klupke is bij mij een stuk verminderd, maar dat ken oek an mien leeftied legge.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 24, 2018, 21:08:04
dat denk ik niet het is wel het algemene gevoel volgens mij. er ontbreekt op dit moment
iets aan het hele avondje cambuur en we hopen dat dit snel weer terug komt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op april 25, 2018, 09:02:09
ik ga natuurlijk verlengen,maar nog niet.
eerst mn gal even spugen over het "product" dat ik koop.
zoals dijkhuizen belazerd is zo zijn wij vorig seizoen ook belazerd.
ik heb vorig seizoen mijn kaart verlengd voor ten eerste mijn club en ten tweede de leuke avond weg die ik op noord heb,maar dat leuke heb ik afgelopen seizoen niet uit de wedstrijden kunnen halen maar moest het hebben van de gezelligheid.
het kwaliteitsniveau van scc bij aankoop van kaart en start competitie verschilde enorm.

je koopt ook geen nieuwe tv om pas thuis te kijken of het kleur is of zwart/wit.

we mogen nu toch wel weer eens wat verwachten lijkt mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op april 25, 2018, 09:12:17
Citaat van: okkele op april 25, 2018, 09:02:09
ik ga natuurlijk verlengen,maar nog niet.
eerst mn gal even spugen over het "product" dat ik koop.
zoals dijkhuizen belazerd is zo zijn wij vorig seizoen ook belazerd.
ik heb vorig seizoen mijn kaart verlengd voor ten eerste mijn club en ten tweede de leuke avond weg die ik op noord heb,maar dat leuke heb ik afgelopen seizoen niet uit de wedstrijden kunnen halen maar moest het hebben van de gezelligheid.
het kwaliteitsniveau van scc bij aankoop van kaart en start competitie verschilde enorm.

je koopt ook geen nieuwe tv om pas thuis te kijken of het kleur is of zwart/wit.

we mogen nu toch wel weer eens wat verwachten lijkt mij.
zo ist maar net....ik verleng hem ook echt wel maar wacht ook lekker rustig af. 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 03, 2018, 16:13:22
Inmiddels 1000 seizoenkaarten verkocht voor volgend seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 03, 2018, 20:43:35
Citaat van: Collingwood op mei 03, 2018, 16:13:22
Inmiddels 1000 seizoenkaarten verkocht voor volgend seizoen.
Mooi aantal al binnen 2 weken  |:)
Laten we hopen dat we wederom hetzelfde, of meer halen dan afgelopen jaar!
Dus verlengen |:)
Hoe meer hondstrouwe mensen 7000+, hoe leuker het scc avondsje |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op mei 10, 2018, 13:00:07
-4 bij Nicator hebben ze ook bier en slecht voetbal,ga ik daar liever heen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: ChantiSCC op mei 10, 2018, 13:59:18
Hier zelfs -8.

Vanaf 2015 al wanbeleid, en dit wordt niet rechtgetrokken. Wij gaan geen geld meer uitgeven aan dit bestuur met deze TS en deze spelers. En ik denk dat wij lang niet de enigen zijn, tijd voor actie Cambuur haal ons over om toch nog te komen!

Ontbind het contract van Boerlage en hou Cummins, dan wel als 1e keeper of 2e keeper. Gewoon actie en niet zo'n slappe statement van de club de dag na de wedstrijd, extra pijnlijk.

Club mag blij zijn als ze nog 3k sk's verkopen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 10, 2018, 14:44:05
Fijn dat je zo massaal opzegt. Geeft weer wat ruimte aan trouwe fans. Ik lees hier altijd dat trainers en bestuur passanten zijn, kennlijk geldt dat ook voor een deel van de fans. Als spelen we nog een niveau lager, ik blijf altijd present
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 10, 2018, 14:53:14
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 10, 2018, 14:44:05
Fijn dat je zo massaal opzegt. Geeft weer wat ruimte aan trouwe fans. Ik lees hier altijd dat trainers en bestuur passanten zijn, kennlijk geldt dat ook voor een deel van de fans. Als spelen we nog een niveau lager, ik blijf altijd present
snap heel goed dat er veel mensen zijn die er KLAAR mee zijn ..is een kut jaar geweest met op het einde de grootste deceptie van allemaal.....dit moet echt tijd hebben en hoeveel seizoenskaarten er verkocht worden ligt nu helemaal aan de ts en wat er word gehaald aan nieuwe spelers denk ik
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 10, 2018, 15:00:13
Citaat van: Jandehulk op mei 10, 2018, 14:53:14
snap heel goed dat er veel mensen zijn die er KLAAR mee zijn ..is een kut jaar geweest met op het einde de grootste deceptie van allemaal.....dit moet echt tijd hebben en hoeveel seizoenskaarten er verkocht worden ligt nu helemaal aan de ts en wat er word gehaald aan nieuwe spelers denk ik
hier worden we het denk ik niet over eens Jan :) Mijn stelling is dat een echte fan er altijd is, kut of niet. Ik heb net zo'n kutseizoen gehad maar kan me niet voorstellen dat ik er een seizoen niet bij ben. Maar goed, iedereen is vrij om te kiezen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2018, 15:16:48
Cambuur en zijn hondstrouwe fans... :_schater :_schater

;( ;(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 10, 2018, 15:55:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2018, 15:16:48
Cambuur en zijn hondstrouwe fans... :_schater :_schater

;( ;(
Wat is je punt?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op mei 10, 2018, 15:55:55
"Ik neem volgend seizoen geen seizoenkaart."

Als kuddedieren volgt direct het hele groepje van 8 :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 10, 2018, 16:02:31
Kan me heel goed voorstellen dat velen vanuit emotie roepen dat ze geen seizoenkaart nemen. Maar als straks de voorbereiding begonnen is en de selectie vorm krijgt dan verwacht ik dat het bij velen toch weer gewoon begint te kriebelen  :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 10, 2018, 16:16:48
De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 10, 2018, 16:24:14
Citaat van: Bernardo op mei 10, 2018, 16:16:48
De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.
Juist!
Ik verwacht gewoon tegen de 5000 seizoenkaarten!
Komen straks nieuwe spelers hopelijk van 'naam en dan weer gas gevuh  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2018, 16:30:17
Citaat van: Zuid1991 op mei 10, 2018, 15:55:08
Wat is je punt?

Dat het toch om te janken is, als je die -4 en -8 reacties leest. Hoezo hondstrouw ;(

Idd was het een jaar of 13 geleden toch veel slechter allemaal!? Laatste eindigen; 10-0 verliezen..
Zijn we zo verwend geraakt de laatste jaren? :|
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op mei 10, 2018, 17:02:15
Een club steun je in goede, maar vooral ook in slechte tijden. Ik heb wel op de tribune gezeten en zei dan tegen mijn maat "het kan niet slechter" en dan was het de week erop nog slechter. Om aan te geven dat een club in je hart zit. Ik heb zo'n beetje mijn hele leven al een SCC, maar als ik bij iedere tegenslag mijn SCC zou opgeven had ik er maar een paar gehad. Dus niet janken allemaal maar een SCC aanschaffen/verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 10, 2018, 17:07:12
   Ow maar ik blijf altijd een seizoenkaart kopen ...hef oek de tijden tegen egels 10-0 en alles meemaakt...maar bedoel dat het nu nog veel met emoties te maken heeft...hoe dichter het seizoen eraan zit te komen..hoe meer het kriebelt.. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 10, 2018, 18:01:58
Citaat van: 666 op mei 10, 2018, 17:02:15
Een club steun je in goede, maar vooral ook in slechte tijden. Ik heb wel op de tribune gezeten en zei dan tegen mijn maat "het kan niet slechter" en dan was het de week erop nog slechter. Om aan te geven dat een club in je hart zit. Ik heb zo'n beetje mijn hele leven al een SCC, maar als ik bij iedere tegenslag mijn SCC zou opgeven had ik er maar een paar gehad. Dus niet janken allemaal maar een SCC aanschaffen/verlengen.
|:) goed verwoord.
Ik blijf er oek bij, steun de club, helemaal nu.
Laatste 2 jaar gemiddeld 7000+
Dat moet nu ook!!!!
Trouw zijn, het betaald zich uit op termijn, 100 procent van overtuigd. Je laat zien aan buitenwacht dat je aantrekkingskracht hebt etc.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Drumfather SCC op mei 10, 2018, 18:25:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 10, 2018, 15:16:48
Cambuur en zijn hondstrouwe fans... :_schater :_schater

;( ;(
Echt he? Zul je zien dat ze er heel anoniempjes weer tussen zitten mocht het kwartje de goede kant op vallen dit seizoen  :_schater
Maare; +1  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 10, 2018, 19:51:49
Citaat van: Bernardo op mei 10, 2018, 16:16:48
De jaren 2003/2007 waren toch 10x kutter als nu.
vond ik niet.Stoor mij nu meer, toen hadden we niet de 3/4 begroting en was de sfeer beter en ook de mentaliteit
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 11, 2018, 16:43:37
Ben lekker weekend op Ameland.
Tref daar ook supporter uit Leeuwarden.
Zitten met 12 man op Zuid.
4 gaan kaart verlengen en de andere 8 niet.
Ben toch bang dat slechte seizoen ons veel seizoenskaarten gaan kosten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: pvanbuijtene op mei 11, 2018, 17:23:21
Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:51:49
vond ik niet.Stoor mij nu meer, toen hadden we niet de 3/4 begroting en was de sfeer beter en ook de mentaliteit

Komt ook omdat de verwachtingspatroon nu veel hoger is. We verwachten dat we ieder jaar mee doen om de titel, omdat we ook goede jaren hebben gehad in de eredivsie. We zijn ook wel beetje verwend geraakt. Toch veel mooier spelen tegen utrecht, dkv, groningen etc ipv jong teams en oss.
Maar qua voetbal was het in die jaren echt niet beter dan nu hoor. Sfeer denk ik wel, maar bij welke club is het niet verslechterd sinds de gouden jaren 90...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 11, 2018, 17:35:37
Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
ik was er ondanks dat t vaak slechte wedstrijden waren er gewoon altijd. Zo is dat elk seizoen. Ik heb ook.gewoon weer mijn seizoenkaart verlengt. Maar ik hoop.niet weer z'on seizoen als t afgelopen seizoen mee te maken. Er moet wel t nodige nog gebeuren. Ik hoop.op goede versterkingen. Booy mut aan de slag!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 11, 2018, 18:07:19
Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
Verschil tussen 5 en 7 duizend is groot hoor.
Elke wedstrijd 7 duizend +. Noord was bijna altijd zga vol.
Oost ook.
Verleng nu gewoon allemaal en hou op met janken.
Dit is nu eenmaal de mooiste kutclub van allemaal  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 11, 2018, 18:38:42
Citaat van: Zuid1991 op mei 11, 2018, 18:07:19
Verschil tussen 5 en 7 duizend is groot hoor.
Elke wedstrijd 7 duizend +. Noord was bijna altijd zga vol.
Oost ook.
Verleng nu gewoon allemaal en hou op met janken.
Dit is nu eenmaal de mooiste kutclub van allemaal  |:)
ik sta in 12 maar 10-11-12-13 zaten soms voor de helft vol meneer. Reeel heet dat
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 11, 2018, 20:03:25
Citaat van: sunderland op mei 10, 2018, 19:54:34
En we hebben het hier steeds over die 7000 omdat dat dan word omgeroepen maar er waren ook weds waar er mischien 5000+ waren. Er waren grote open plekken. Hef zelf ook weds mist omdat ik er klaar mee was
sunderland mentaliteit is een groot probleem overal ik ga met vele jonge collega's om die mentaliteit is ver te zoeken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 11, 2018, 20:48:46
Kaarten worden gescand, dus ze zouden het precies kunnen weten. En meer toeschouwers is meer omzet en dan moet er meer belasting betaald worden. Hebben ze dan belang bij meer toeschouwers op te geven?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2018, 12:13:51
Volgens mij is het maar net wat een club wil publiceren. De meeste clubs melden het aantal verkochte kaarten, dus sk's + losse verkoop ongeacht of een sk wel of niet aanwezig is en ik heb het idee dat Cambuur dat ook zo nu en dan doet.

En vwb de belasting; een organisatie betaalt over de omzet belasting en niet over het aantal toeschouwers.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 12, 2018, 12:22:41
Citaat van: Yellow Army op mei 12, 2018, 12:13:51
En vwb de belasting; een organisatie betaalt over de omzet belasting en niet over het aantal toeschouwers.

Toeschouwers betalen toegang, wat een deel van je omzet is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2018, 12:45:45
Citaat van: sunderland op mei 11, 2018, 18:38:42
ik sta in 12 maar 10-11-12-13 zaten soms voor de helft vol meneer. Reeel heet dat
Reëel? Dus het stadion zat op vele momenten maar voor de helft vol? Niet 1 keer gezien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 12, 2018, 19:27:29
Dus soms is nu opeens veel. Tsja zo gaat het ook met het aantal toesch
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2018, 19:32:17
Citaat van: sunderland op mei 12, 2018, 19:27:29
Dus soms is nu opeens veel. Tsja zo gaat het ook met het aantal toesch
Bijdehand bist wel  :) Je snapt mij toch wel juh.
SOMS was het stadion maar voor de helft gevuld? Niet 1 keer gezien dit seizien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2018, 19:37:23
Citaat van: hobbes op mei 12, 2018, 12:22:41
Toeschouwers betalen toegang, wat een deel van je omzet is.

Staat los van het aantal toeschouwers wat omgeroepen wordt omdat je niet weet hoeveel sk's, vrijkaarten, kortingen, acties e.d. aanwezig zijn. Oftewel, je kan wel 10.000 man in je stadion hebben, maar als er niemand voor heeft betaald, draai je dus ook geen omzet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 12, 2018, 19:39:54
Citaat van: Zuid1991 op mei 12, 2018, 19:32:17
Bijdehand bist wel  :) Je snapt mij toch wel juh.
SOMS was het stadion maar voor de helft gevuld? Niet 1 keer gezien dit seizien.

De helft is idd overdreven, maar ik vermoed wel dat de aantallen aangedikt worden door de sk's standaard mee te tellen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 12, 2018, 23:17:18
sta zelf oek in 12 daar waren toch steeds aardig wat plaatsen onbezet hoor.

en west tegen dord man wat zaten daar een lege stoeltjes bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 12, 2018, 23:23:12
en we hebben zeker mindere seizoenen gehad maar dat waren dan ook met respect mindere
teams

een sk haal ik altijd wel weer.

toch zal het komend seizoen eens anders moeten duidelijkheid in hoe je wilt spelen
en een vaste basis creeren en niet altijd rouleren of wat dan ook en elke wedstrijd
je beste spelers opstellen..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 13, 2018, 19:00:33
Citaat van: denistel op mei 12, 2018, 23:23:12
en we hebben zeker mindere seizoenen gehad maar dat waren dan ook met respect mindere
teams

een sk haal ik altijd wel weer.

toch zal het komend seizoen eens anders moeten duidelijkheid in hoe je wilt spelen
en een vaste basis creeren en niet altijd rouleren of wat dan ook en elke wedstrijd
je beste spelers opstellen..

Zie je wel...voetbal is niet zo moeilijk :clint
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2018, 20:18:39
Toch benieuwd hoeveel seizoenkaarten er verlengd zijn.
Hoop echt dat we de lijn van de laatste jaren wat vast kunnen houden: gemiddeld 7000 bij thuiswedstrijden.
Belangrijk voor de uitstraling en voor de club.
Kom op, verleng als je twijfelt, het is toch prachtig met zoveel mensen op de tribune te staan  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op mei 16, 2018, 20:45:44
ik kwam het afgelopen seizoen ook eigenlijk voor de mensen om me heen.
ik heb verscheidene spaarzame doelpunten gemist omdat ik andersom stond.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 16, 2018, 21:07:24
   Tja....heb me ook een aantal keer afgevraagd wat ik deed bij Cambuur...vooral tegen jong Utrecht en dergelijke was ik er klaar mee...we zijn maar weinig keren verwent afgelopen jaar,slecht voetbal en weinig resultaat ..stadion wat er dan wel komt ,en dan weer niet..spelers die zwakker dan zwak waren...lastig jaar voor ons Cambuur mensen geweest.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: ChantiSCC op mei 16, 2018, 21:26:13
2500 nog maar, vorig jaar rond deze tijd 3900.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2018, 21:32:23
Citaat van: ChantiSCC op mei 16, 2018, 21:26:13
2500 nog maar, vorig jaar rond deze tijd 3900.
2500 (waar heb je dat gehoord) is een respetievelijk aantal want dat van jou (vorig jaar deze tijd 3900) klopt niet;
25 mei vorig jaar de 3000 gepasseerd meldde cambuur toendertijd.
Dus op de goede weg.
Bitsje positiviteit is wel wenselijk voor ons allen  ;)
Come on mensen Cambuur till i die |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 16, 2018, 21:34:47
Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 16, 2018, 21:38:01
Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 21:34:47
Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.
Als iedereen nu zo praat en denkt dan inderdaad niet.
Maar we kenne oek de skouders eronder zetten en zorgen dat we met sien allen blieve komme. Dat maakt een club sterk, zie Feyenoord
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 16, 2018, 21:48:47
Die heffe geen boerlages en steenvoordens..  :_schater..dus dan hou je hoop..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op mei 16, 2018, 22:27:19
Hiero 2 x verlengd! Voor slechts 170 euries per stuk weer lekker op Zuid. Bij Cambuur gebeurt toch altijd wat en dat willen we heus niet missen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 17, 2018, 09:06:05
Citaat van: sunderland op mei 16, 2018, 21:34:47
Hoorde Ard de graaf nog zeggen dat hij verwacht dat de mensen wel weer komen, het lijkt erop dat de mensen zich niet meer voor de gek laten houden. Ik denk dat we voorlopig niet meer aan die 7000 toesch komen.
Ard de Graaf heeft waarschijnlijk weinig zelfreflectie, want op basis van het afgelopen jaar is een normaal iemand volkomen genezen van zijn blauw gele koorts.
Maar de meeste supporters zijn zoals ik niet geheel "normaal" te noemen en blijven uiteraard besmet en gaan hoogst waarschijnlijk wel weer verlengen.
Maar Ard moet zich wel realiseren dat als de club wederom zo'n wanprestatie levert met betrekking tot selectie, hoogst wonderlijke opstellingen enz. haakt de supporter af en ben je hem ook echt kwijt.
Hopelijk is dit besef bij de club wel doorgedrongen want bij mij gaat de trek in een avondje Cambuur wel verdwijnen op deze wijze en ik ben echt niet de enige.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 17, 2018, 09:44:28
Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 09:06:05
Ard de Graaf heeft waarschijnlijk weinig zelfreflectie, want op basis van het afgelopen jaar is een normaal iemand volkomen genezen van zijn blauw gele koorts.
Maar de meeste supporters zijn zoals ik niet geheel "normaal" te noemen en blijven uiteraard besmet en gaan hoogst waarschijnlijk wel weer verlengen.
Maar Ard moet zich wel realiseren dat als de club wederom zo'n wanprestatie levert met betrekking tot selectie, hoogst wonderlijke opstellingen enz. haakt de supporter af en ben je hem ook echt kwijt.
Hopelijk is dit besef bij de club wel doorgedrongen want bij mij gaat de trek in een avondje Cambuur wel verdwijnen op deze wijze en ik ben echt niet de enige.

Ben het wel met je eens, maar wat zouden de verwachtingen kunnen zijn voor komend seizoen? Als je ziet wat er allemaal in de JL speelt?

Twente, Roda, NEC zouden normaal gesproken hoger moeten eindigen. Jong Ajax en Jong PSV hebben ook een hogere begroting, maar die tellen voor de rang lijst niet mee. Dat betekent dat een ambitieuze maar realistische doelstelling is om de eerste ronde playoffs over te slaan en dus minimaal 7de te worden op de ranglijst. Cambuur onwaardig natuurlijk, maar het is momenteel wel de realiteit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 17, 2018, 10:57:02
Citaat van: Lore op mei 17, 2018, 09:44:28
Ben het wel met je eens, maar wat zouden de verwachtingen kunnen zijn voor komend seizoen? Als je ziet wat er allemaal in de JL speelt?

Twente, Roda, NEC zouden normaal gesproken hoger moeten eindigen. Jong Ajax en Jong PSV hebben ook een hogere begroting, maar die tellen voor de rang lijst niet mee. Dat betekent dat een ambitieuze maar realistische doelstelling is om de eerste ronde playoffs over te slaan en dus minimaal 7de te worden op de ranglijst. Cambuur onwaardig natuurlijk, maar het is momenteel wel de realiteit.
Als Cambuur gretige talenten weet vast te leggen, die willen werken aan hun verdere ontplooiing en nog een geroutineerde middenvelder die als leider kan functioneren, kan ik mijn mening over Foeke weer in positieve zin bijstellen.
Het is dan aan de TS om dergelijke spelers op hun sterke punten verder te laten ontplooien en op posities waarin zij het maximale kunnen presteren gelet op hun talent.
Wordt dit nagelaten, kunnen we het echt schudden voor het komend seizoen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 17, 2018, 21:28:20
Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 10:57:02
Als Cambuur gretige talenten weet vast te leggen, die willen werken aan hun verdere ontplooiing en nog een geroutineerde middenvelder die als leider kan functioneren, kan ik mijn mening over Foeke weer in positieve zin bijstellen.
Het is dan aan de TS om dergelijke spelers op hun sterke punten verder te laten ontplooien en op posities waarin zij het maximale kunnen presteren gelet op hun talent.
Wordt dit nagelaten, kunnen we het echt schudden voor het komend seizoen.
van welke club ben jij nu td ? Iedere td in Nederland heeft dit soort praat, dat willen ze namelijk allemaal. Opendeur
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 17, 2018, 21:40:57
Citaat van: sunderland op mei 17, 2018, 21:28:20
van welke club ben jij nu td ? Iedere td in Nederland heeft dit soort praat, dat willen ze namelijk allemaal. Opendeur
Dan was de deur bij ons het afgelopen seizoen dichtgetimmerd, heb niets van dat kunnen bespeuren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 17, 2018, 21:54:39
Citaat van: Vlampiep op mei 17, 2018, 21:40:57
Dan was de deur bij ons het afgelopen seizoen dichtgetimmerd, heb niets van dat kunnen bespeuren.
haha daar heb je zeker gelijk in. Of zou skriemer Vd belt hewwe adviseerd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2018, 10:13:15
Citaat van: Collingwood op mei 25, 2017, 12:43:29
Van cambuur.nl:

"Dat de Twaalfde Man van SC Cambuur trouw is weet iedereen, maar dat er nu al meer dan 3000 Seizoenkaarten over de (digitale) toonbank zijn gegaan is wel bijzonder! Dit zijn er namelijk zo'n 1000 stuks meer dan vorig jaar rond deze tijd."
Even wat positiviteit op deze mooie zonnige dag.
Als ik moet geloven zijn er 2500+ verkocht tot nu toe?
Vorig jaar, 25 mei 3000+, zie bericht hierboven van vorig jaar.
Kortom, zitten we op schema.
Verlengen twaalfde mannen!
Mooie potjes volgend jaar, en hopelijk wat goede aankopen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 16:45:35
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 10:13:15
Even wat positiviteit op deze mooie zonnige dag.
Als ik moet geloven zijn er 2500+ verkocht tot nu toe?
Vorig jaar, 25 mei 3000+, zie bericht hierboven van vorig jaar.
Kortom, zitten we op schema.
Verlengen twaalfde mannen!
Mooie potjes volgend jaar, en hopelijk wat goede aankopen  |:)
Hoor je bij de marketingafdeling van Cambuur ofzo?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2018, 17:10:09
Citaat van: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 16:45:35
Hoor je bij de marketingafdeling van Cambuur ofzo?
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: DayDreamer op mei 20, 2018, 19:17:56
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 17:10:09
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh

Dat er minder seizoenkaarten worden verkocht heeft Cambuur ( Directie ) toch echt aan hunzelf te danken. Uitspraken tegen journalisten als wij zijn niet klaar om te promoveren helpt ook niet natuurlijk, echt een dikke schande dat je dit soort teksten uitspreekt als Directie van Cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op mei 20, 2018, 20:10:23
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2018, 17:10:09
Nee bin een trotse cambuur supporter die hoopt dat we met sien allen weer komme!!!!!
Of wil jij 3000 man op de tribune  ;)
Nieuwe rondes nieuwe kansen, gas gevuh
Ze moeten verdomme blij zijn dat er supporters komen naar dit zooitje. Ik heb mijn seizoenkaart al verlengt, maar ik snap dat er  mensen zijn die twijfelen. Mentaal is er sinds bevrijdingdag iets gebroken...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 26, 2018, 18:35:36
Er is een tussenstand bekend
3000 seizoenskaarten verkocht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 26, 2018, 20:03:08
Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 26, 2018, 21:24:30
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2018, 20:03:08
Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost
Zeer, zeer netjes!!! |:)
Luitjes blief lekker komme!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 26, 2018, 21:55:56
Citaat van: Collingwood op mei 26, 2018, 20:03:08
Ongeveer even veel als vorig jaar rond deze tijd.  :proost

Is de verkoop toen rond dezelfde tijd begonnen? Want wij zaten toen wat langer in de play-offs
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 26, 2018, 23:28:01
3000 niet te geloven nou ik doe nog ff rustig aan de tik van dord dreunt nog steeds na.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 27, 2018, 00:11:22
Hieruit blijkt maar weer wat voor trouwe supporters we hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 27, 2018, 00:35:39
Citaat van: Lore op mei 26, 2018, 21:55:56
Is de verkoop toen rond dezelfde tijd begonnen? Want wij zaten toen wat langer in de play-offs

Zowel dit als vorig jaar begon de seizoenkaartverkoop halverwege april.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 27, 2018, 09:45:09
Citaat van: Collingwood op mei 27, 2018, 00:35:39
Zowel dit als vorig jaar begon de seizoenkaartverkoop halverwege april.

Thanks, mooi man!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 31, 2018, 21:53:47
ik hoor rein in een reclame filmpje zeggen in 100 jaar betaald voetbal in
Leeuwarden??? lekker dan maar dan mis ik wat jaren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 31, 2018, 22:27:26
Citaat van: denistel op mei 31, 2018, 21:53:47
ik hoor rein in een reclame filmpje zeggen in 100 jaar betaald voetbal in
Leeuwarden??? lekker dan maar dan mis ik wat jaren.
Zeuren om het zeuren? :)
Wat maakt 't nu uut juh.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op mei 31, 2018, 22:40:53
zeuren?? hoe kenne zo iets nou maken club bestaat 54 jaar maar ja
zal wel aan mij legge sorry hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bascambuur op mei 31, 2018, 22:53:11
Het voelt als 100 jaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 31, 2018, 23:03:30
Betaald voetbal bestaat nog niet eens 100 jaar in NL
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: SCC-J op juni 01, 2018, 08:44:02
Citaat van: denistel op mei 31, 2018, 22:40:53
zeuren?? hoe kenne zo iets nou maken club bestaat 54 jaar maar ja
zal wel aan mij legge sorry hoor.

Zijn er ook dingen die nog wel goed gaan bij Cambuur? Of in de wereld?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 01, 2018, 11:47:25
Citaat van: SCC-J op juni 01, 2018, 08:44:02
Zijn er ook dingen die nog wel goed gaan bij Cambuur? Of in de wereld?
Hest geliek, sommigen zeuren over echt alles.
Tis mooi weer dus niet alles is kut  ;)
Gewoan met sien allen de skouders eronder volgend seizoen  :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 01, 2018, 11:48:43
Tot wanneer kun je eigenlijk Sk verlengen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 01, 2018, 12:00:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 01, 2018, 11:48:43
Tot wanneer kun je eigenlijk Sk verlengen?

Tot en met 13 juni 12.00.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 01, 2018, 12:32:00
Citaat van: Collingwood op juni 01, 2018, 12:00:56
Tot en met 13 juni 12.00.
Thx
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 01, 2018, 13:40:16
Plus twee in ieder geval.
Zitten we nu moi op 3002 :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 01, 2018, 13:58:16
Citaat van: speculeter op juni 01, 2018, 13:40:16
Plus twee in ieder geval.
Zitten we nu moi op 3002 :_schater

3003 :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 01, 2018, 15:30:27
Citaat van: Zuid1991 op juni 01, 2018, 11:47:25
Hest geliek, sommigen zeuren over echt alles.
Tis mooi weer dus niet alles is kut  ;)
Gewoan met sien allen de skouders eronder volgend seizoen  :scc

er gaan heel veel dingen goed inde wereld hoor en dat tik ik oek regelmatig maar
ik constateer gewoon iets wat niet de waarheid is toch.en vind ik al 2 jaar in dingen die de club naar buiten brengt altijd heel positief en soms nergens op slaand. dat het anderen niks zegt moeten hun weten.
tis gewoon slordig vind ik als je reclame wilt maken doe het dan ook goed toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 01, 2018, 15:31:07
Citaat van: Yellow Army op mei 31, 2018, 23:03:30
Betaald voetbal bestaat nog niet eens 100 jaar in NL

juist maar ach wat kent schele
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op juni 01, 2018, 21:58:37
3004
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 02, 2018, 13:22:29
zitte al tegen de 4000 aan |:) _O_ :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 02, 2018, 13:25:19
Citaat van: denistel op juni 02, 2018, 13:22:29
zitte al tegen de 4000 aan |:) _O_ :proost
en dat na zo.n seizoen |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 02, 2018, 13:58:49
Citaat van: speculeter op juni 02, 2018, 13:25:19
en dat na zo.n seizoen |:)
Maar wat ik nog opmerkelijker vind, dat de club de doelstelling voor het komend seizoen nog niet heeft aangegeven en er tot dit moment ook geen prominente spelers zijn aangetrokken
en dan toch zoveel seizoenkaarten.


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op juni 02, 2018, 15:52:18
Al bijna 4000?
Mooi zeg, had ik niet verwacht!!

Twente staat momenteel overigens al op 15.000!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 02, 2018, 15:57:11
Citaat van: AL op juni 02, 2018, 15:52:18
Al bijna 4000?
Mooi zeg, had ik niet verwacht!!

Twente staat momenteel overigens al op 15.000!!!
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 02, 2018, 19:08:10
Citaat van: zeewolde op juni 02, 2018, 15:57:11
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.

sparta ook wel hoor en nec vast ook.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 02, 2018, 20:11:10
Egels
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Leovardia op juni 02, 2018, 20:20:25
Als het er bijna 4000 zijn valt me dat werkelijk niks tegen... Hoort ook zo overigens. Je support een club, geen positie op de ranglijst of plek op voetballadder, nietwaar? ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2018, 20:34:49
Is toch geweldig, al bijna 4000!!!!!
Twente, tsja das ook wel logisch die spelen niet 40 jaar in de eerste divisie.
Maar daarom hou ik oek van disse club, hondstrouw!
Op naar de 5000! |:)
Nec heeft er tot nu toe 2000, sparta 1000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: DayDreamer op juni 02, 2018, 20:47:48
Citaat van: zeewolde op juni 02, 2018, 15:57:11
1 seizoen jupiler is meestal niet erg. Ben benieuwd hoe het nu bij NEC gaat, daar zal het verder teruglopen.

Kan maar zo dat Cambuur na Twente en Roda gewoon de meeste toeschouwers haalt bij een behoorlijk seizoen.

Eagles zaten ook al op 5.500.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 02, 2018, 21:20:16
4001
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2018, 22:17:16
Citaat van: DayDreamer op juni 02, 2018, 20:47:48
Eagles zaten ook al op 5.500.
Klopt maar die zijn al veel eerder begonnen met de verkoop.
Desondanks is dat aantal ook acceptabel.
Maar op dit aantal mogen we nu, met nog suveul weken te gaan zeer trots wezen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 00:31:33
Ach Twente supporters hebben geen idee hoe waardeloos het is om op een maandag avond 0-0 tegen Jong PSV te spelen. Ze zijn nu nog enthousiast maar als het ff niet loopt is dat ook snel gebeurt. Zie wat er bij N.E.C. weer allemaal gebeurt is dit jaar. Op papier de hoogste begroting en beste selectie maar helemaal niks.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 03, 2018, 08:38:26
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 00:31:33
Ach Twente supporters hebben geen idee hoe waardeloos het is om op een maandag avond 0-0 tegen Jong PSV te spelen. Ze zijn nu nog enthousiast maar als het ff niet loopt is dat ook snel gebeurt. Zie wat er bij N.E.C. weer allemaal gebeurt is dit jaar. Op papier de hoogste begroting en beste selectie maar helemaal niks.

Ik krijg het idee dat ze bij Twente nog niet helemaal in de gaten hebben dat ze gedegradeerd zijn, het besef komt pas als je de 1e wedstrijd achter de kiezen hebt. Ze blijven ook maar geld uitgeven, ze moeten wel in 1x terug naar de ere, anders moet ik nog maar zien of het huishoudboekje volgend jaar op orde krijgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 03, 2018, 09:08:32
Citaat van: 666 op juni 03, 2018, 08:38:26
Ik krijg het idee dat ze bij Twente nog niet helemaal in de gaten hebben dat ze gedegradeerd zijn, het besef komt pas als je de 1e wedstrijd achter de kiezen hebt. Ze blijven ook maar geld uitgeven, ze moeten wel in 1x terug naar de ere, anders moet ik nog maar zien of het huishoudboekje volgend jaar op orde krijgen.
sterker: ik denk dat 1 van de 'grotere' clubs financieel in de problemen gaat komen. Er kunnen simpelweg maximaal maar 3 clubs promoveren waarbij dat voor 1 een zekerheid is, de rest moet de loterij in. Van Twente heb ik nu al het beeld dat er flink gegokt wordt op promotie, Roda en Sparta zullen niet achter willen blijven. Voeg daar nog NEC en de Graafschap aan toe, dan heb je al 5 clubs die 'moeten' promoveren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 03, 2018, 09:19:30
De Graafschap speelt komend seizoen al in de eredivisie he...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 03, 2018, 09:31:05
Citaat van: justremco op juni 03, 2018, 09:19:30
De Graafschap speelt komend seizoen al in de eredivisie he...
het is nog vroeg :P, nou ja 4 dan, nog steeds 1 die in de problemen komt :-)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 09:42:06
Twente heeft het over een budget van 18-20 miljoen waar 5 in de JL al ruim voldoen is. 80 miljoen schuld en elk jaar een tekort. Het komt niet bij ze op dat hun spelersbudget nergens op slaat en ze nu eerst eens wat winst moeten maken om die schuld weg te werken.

Ach wij zijn straks schuldenvrij en zij kunnen nog steeds failliet. Als er af en toe geluk hebben dat er een Streek, Ogbeche of Monteiro voor weinig binnenkomt, dan redden we het met een klein budget ook wel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Leovardia op juni 03, 2018, 11:05:13
Citaat van: justremco op juni 03, 2018, 09:19:30
De Graafschap speelt komend seizoen al in de eredivisie he...
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 03, 2018, 11:51:31
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 09:42:06
Twente heeft het over een budget van 18-20 miljoen waar 5 in de JL al ruim voldoen is. 80 miljoen schuld en elk jaar een tekort. Het komt niet bij ze op dat hun spelersbudget nergens op slaat en ze nu eerst eens wat winst moeten maken om die schuld weg te werken.

Ach wij zijn straks schuldenvrij en zij kunnen nog steeds failliet. Als er af en toe geluk hebben dat er een Streek, Ogbeche of Monteiro voor weinig binnenkomt, dan redden we het met een klein budget ook wel.

Ik ben bang dat zij niet op een budget van 5 miljoen zouden kunnen uitkomen ook al zouden ze dat willen. Hun vaste lasten zijn al vele malen hoger.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:01:53
Klopt, was ook niet duidelijk of ze nu het spelersbudget bedoelen of alle lasten. maar voor Twente is het gewoon lastig te bevatten dat het verschil tussen salarissen in de Juup en in de suptop eredvisie toch wel een nulletje is. Ze zullen het veel lastiger hebben om aan te passen dan bijv. Sparta , Roda en N.E.C. al hebben die ook weer hun eigen problemen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 03, 2018, 12:17:15
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:01:53
Klopt, was ook niet duidelijk of ze nu het spelersbudget bedoelen of alle lasten. maar voor Twente is het gewoon lastig te bevatten dat het verschil tussen salarissen in de Juup en in de suptop eredvisie toch wel een nulletje is. Ze zullen het veel lastiger hebben om aan te passen dan bijv. Sparta , Roda en N.E.C. al hebben die ook weer hun eigen problemen.

Zeker en zij zullen een megaprobleem hebben als ze niet direct promoveren. Maar dat verwachtte ik ook van NEC en het lijkt dat daar nu wat rijke mannen op staan. Ben heel benieuwd, maar dit seizoen wordt erg interessant. Ben ook heel benieuwd wat onze instelling gaat zijn dit seizoen en dat geldt ook voor bijvoorbeeld GAE.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op juni 03, 2018, 12:29:33
Onder Stegeman verwacht ik dat de Eagles wel een kunnen gaan verrassen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 03, 2018, 12:44:11
Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 03, 2018, 12:52:12
Citaat van: speculeter op juni 03, 2018, 12:44:11
Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen

Eens, maar zou het geaccepteerd worden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:57:17
Ik hoop het. De druk is vrij hoog en spelers lijken niet altijd vrij uit te durven voetballen. Mischien is de underdog positie een voordeel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Leovardia op juni 03, 2018, 13:15:27
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 12:57:17
Ik hoop het. De druk is vrij hoog en spelers lijken niet altijd vrij uit te durven voetballen. Mischien is de underdog positie een voordeel.

Dat denk ik ook. De druk is nu anders dan een JL zonder een Sparta, Nec, Roda of Twente.
Realistisch gezien zouden deze ploegen hoger moeten eindigen dan wij. Doelstelling Play Offs en stiekem hopen op meer, wat mij betreft, als is dát vooralsnog nergens op gebasseerd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 03, 2018, 14:35:59
Citaat van: Leovardia op juni 03, 2018, 13:15:27
Dat denk ik ook. De druk is nu anders dan een JL zonder een Sparta, Nec, Roda of Twente.
Realistisch gezien zouden deze ploegen hoger moeten eindigen dan wij. Doelstelling Play Offs en stiekem hopen op meer, wat mij betreft, als is dát vooralsnog nergens op gebasseerd.

Ach, Emmen kan ook zomaar promoveren. In die 6 wedstrijden kan zoveel gebeuren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 03, 2018, 20:02:37
Citaat van: speculeter op juni 03, 2018, 12:44:11
Realistische doelstelling lijkt me in eerste instantie gewoon play offs halen.
Als het gedurende seizoen beter gaat kun je die doelstelling altijd nog bij sturen. Heens
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 03, 2018, 20:06:27
Citaat van: sunderland op juni 03, 2018, 20:02:37
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af

Denk ik ook idd, maar gelukkig hebben we nog 3 maanden. Moet echt nog wat kwaliteit bij en liefst wat kwantiteit pleite
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 03, 2018, 21:15:54
Citaat van: sunderland op juni 03, 2018, 20:02:37
plek 8-14 met dit materiaal. . ...hake kan er wel een moeilijk te verslaan team van maken. Hangt ook van mous af
want andere ploegen hebben nu al veel beter materiaal?

Valt nu toch nog niet te beoordelen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 03, 2018, 21:40:36
Citaat van: zeewolde op juni 03, 2018, 21:15:54
want andere ploegen hebben nu al veel beter materiaal?

Valt nu toch nog niet te beoordelen?
want dit is ons achterhoede en verder niks op Roberta na. Geld speelt zoals in de hele wereld een rol. Dus vul maar in, zal nooit veel schelen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 22:11:37
Normaal maak je geen schijn van kans maar de eerste divisie is zo onvoorspelbaar. Zie VVV, Fortuna, Emmen en toch ook J Ajax.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 03, 2018, 23:05:25
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 22:11:37
Normaal maak je geen schijn van kans maar de eerste divisie is zo onvoorspelbaar. Zie VVV, Fortuna, Emmen en toch ook J Ajax.

Fortuna had gewoon een goeie ploeg toch.emmen zeer goed neer gezet de laatste jaren en
ja jong ajax zitten spelers van miljoenen in dus niet zo verassend.

waar wij moeten beginnen is eens een route uitstippelen en daar mee aan de slag gaan
en in geloven en niet meteen naar de pt kijken anders kun je nooit wat opbouwen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2018, 23:38:50
Eens , er zit geen lijn in het beleid. Steeds een nieuwe trainer helpt ook niet  (De Jong, Keizer, Maas, Slot/Sipke, Dijkhuizen, Sipke, Hake).
Vorig jaar had best een opbouwjaar kunnen zijn maar is een verloren jaar geweest... ik heb niemand echt voorruit zien gaan (ook door blessures).

Hopelijk dit keer een rustige voorberreiding , een goede start scheelt al heel wat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 04, 2018, 08:59:45
Een rustige voorbereiding betaald zich zeker uit in de eerste 3 maand. Wb de trainers zijn er fouten gemaakt (vriendjespolitiek Maas)en trainers die ( achteraf) zwaar faalden.Bouwen is belangerijk zie Zwolle, die hebben het heel lang rustig opgebouwd ( eerst 4 jaar steeds top 3 eerstediv en daarna zie nu).Bouwen is ook heel lastig want je raakt steeds voor noppes je beste spelers kwijt omdat je zelf geen goede contracten kan afsluiten wb salarissen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2018, 10:02:16
3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: MAK op juni 04, 2018, 14:59:31
+2 op Zuid! https://cambuuronline.nl/smf/Smileys/default/sjaalo.gif
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 04, 2018, 17:14:05
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2018, 10:02:16
3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)

ruim over de 3500 toch daarom zei ik ook tegen de 4000 aan.mooi aantal
met een competitie die pas over meer dan 2 maanden begint.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2018, 20:17:20
Citaat van: denistel op juni 04, 2018, 17:14:05
ruim over de 3500 toch daarom zei ik ook tegen de 4000 aan.mooi aantal
met een competitie die pas over meer dan 2 maanden begint.
Ongeveer evenveel als vorig jaar rond disse tijd.
Super!
Hoop op nog een 1500 seizoenkaarten erbij, dan hewe weer 5000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: rudie op juni 04, 2018, 22:50:48
Weet iemand toevallig of je online ergens kunt zien welke stoelnummers nog vrij zijn? En waar dan eventueel?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2018, 20:08:09
Citaat van: rudie op juni 04, 2018, 22:50:48
Weet iemand toevallig of je online ergens kunt zien welke stoelnummers nog vrij zijn? En waar dan eventueel?

Ja h dat weet ik... ga naar seizoenkaarten en dan nieuwe kaart aanvragen, op de afbeelding van het seizoenkaartje klikken(je zit dan nog nergens aan vast hoor)  en dan kun je de verschillende tribunes/vakken aanklikken en kijken welke plekjes vrij zijn.
Succes!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: KernvanCambuur op juni 06, 2018, 10:40:40
Nu 3750
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 06, 2018, 11:36:08
Citaat van: KernvanCambuur op juni 06, 2018, 10:40:40
Nu 3750
Zelfde aantal, rond zelfde tijd als 2 jaar geleden!
Toen we net uit de eredivisie kwamen!
Dus het gaat lekker!
Mooi nog een verlengweek, boven de 4000 uitkomen, en dan nog nog veel weken om richting de 5000 te komen! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: DayDreamer op juni 06, 2018, 15:34:20
Hier nog tussen de 5 en 10 die nog moeten verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 07, 2018, 11:24:32
Citaat van: DayDreamer op juni 06, 2018, 15:34:20
Hier nog tussen de 5 en 10 die nog moeten verlengen.

hier ook. |:) :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2018, 12:52:27
Citaat van: denistel op juni 07, 2018, 11:24:32
hier ook. |:) :proost
Hier nog tussen de 0 en 2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 07, 2018, 13:23:31
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 07, 2018, 12:52:27
Hier nog tussen de 0 en 2

1 dus  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2018, 14:43:19
Hopelijk begroet men bij scc dit weekend de 4000-ste seizoenkaart?
Suh mooi wesuh  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: rudie op juni 07, 2018, 18:31:11
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2018, 20:08:09
Ja h dat weet ik...
Succes!
Dank! Kwam hier niet terecht omdat ik automatisch ingelogd werd op mijn verleng account. Na verplaatsing helaas iets verder van het doel, maar hopelijk wel zonder paal voor mijn neus (op Zuid).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: ChantiSCC op juni 07, 2018, 18:44:40
Ken heel veel mensen die pas op de laatste dag verlengen, dus komt nog mooi wat bij!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 07, 2018, 20:46:46
Bij ons moeten ook nog 3 a 4 verlengen |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 08, 2018, 13:14:43
De grens van 4000 is bereikt. Vorig jaar gebeurde dat op 9 juni. :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 08, 2018, 13:32:43
Citaat van: Collingwood op juni 08, 2018, 13:14:43
De grens van 4000 is bereikt. Vorig jaar gebeurde dat op 9 juni. :proost
Hoppa!!!! Fantastisch!
Publiek is cynisch, kritisch, maar hondstrouw met zn twaalfde man!
Op naar 5000! En ondanks de sterke tegenstanders laat het weer spoken in het stadion. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oosttribune op juni 08, 2018, 15:00:49
Als je zo'n waardeloos seizoen draait met een belachelijk eind en je hebt nu al 4000 verlengingen dan is dat een groot compliment en zegt heel veel over de aanhang. Nog 500 erbij voor 13 juni dan zit jij bij de start op 5000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bens op juni 08, 2018, 15:18:04
Hoeveel Seizoenskaarten waren het vorig seizoen verkocht?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 08, 2018, 15:22:34
Citaat van: Oosttribune op juni 08, 2018, 15:00:49
Als je zo'n waardeloos seizoen draait met een belachelijk eind en je hebt nu al 4000 verlengingen dan is dat een groot compliment en zegt heel veel over de aanhang. Nog 500 erbij voor 13 juni dan zit jij bij de start op 5000.
Dit zegt inderdaad veel over de trouwe aanhang van onze club.
Vanuit de club is er nog geen signaal gekomen wat de doelstelling van het komend seizoen zal zijn.
De club zal zich terdege bewust moeten zijn, dat deze aanhang zich geen tweede keer laat besodemieteren.
Maar er zijn nog geen signalen naar buiten gekomen waaruit opgemaakt kan worden dat het dit seizoen anders zal gaan dan voorgaand.


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 08, 2018, 16:14:41
Citaat van: Bens op juni 08, 2018, 15:18:04
Hoeveel Seizoenskaarten waren het vorig seizoen verkocht?
Ik dacht 5000, dus we zitten perfect op schema |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 09, 2018, 18:24:36
Citaat van: Vlampiep op juni 08, 2018, 15:22:34
Dit zegt inderdaad veel over de trouwe aanhang van onze club.
Vanuit de club is er nog geen signaal gekomen wat de doelstelling van het komend seizoen zal zijn.
De club zal zich terdege bewust moeten zijn, dat deze aanhang zich geen tweede keer laat besodemieteren.
Maar er zijn nog geen signalen naar buiten gekomen waaruit opgemaakt kan worden dat het dit seizoen anders zal gaan dan voorgaand.

Wat zou jij een reële doelstelling vinden? En wanneer zou je teleurgesteld zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 09, 2018, 21:04:36
Citaat van: Lore op juni 09, 2018, 18:24:36
Wat zou jij een reële doelstelling vinden? En wanneer zou je teleurgesteld zijn?
Het stellen van een doelstelling is uiteraard afhankelijk van een besteedbaar budget.
Onze club zou met nog twee echte versterkingen, een op het middenveld en een vleugelspeler toch echt wel na competitie moeten kunnen halen met aantrekkelijk voetbal.
Ik zou teleurgesteld zijn als we geen aantrekkelijk voetbal te zien krijgen, dit los van wel of geen na competitie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 11, 2018, 10:48:03
Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2018, 21:04:36
Het stellen van een doelstelling is uiteraard afhankelijk van een besteedbaar budget.
Onze club zou met nog twee echte versterkingen, een op het middenveld en een vleugelspeler toch echt wel na competitie moeten kunnen halen met aantrekkelijk voetbal.
Ik zou teleurgesteld zijn als we geen aantrekkelijk voetbal te zien krijgen, dit los van wel of geen na competitie.

Ja, zo zie ik het eigenlijk ook wel. Ben heel benieuwd wat er nog bij komt!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 11, 2018, 18:11:00
Zeer benieuwd hoeveel er de laatste dagen nog verlengd zijn.
Zou mooi zijn om woensdag in de buurt van de 4500 te zijn zodat er nog fiks wat weken zijn om naar de 5000 te gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 11, 2018, 19:19:03
Ik denk zelf dat er nog wel wat bij komt zelf in mijn vrienden ploeg moeten er nog een paar verlengen  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 12, 2018, 07:25:13
Supporters op noord intresseert het geen hol wanneer ze verlengen, toch niet plaats gebonden. Ken er genoeg die nog moeten verlengen, waaronder ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 12, 2018, 09:38:20
Citaat van: Galdiano op juni 12, 2018, 07:25:13
Supporters op noord intresseert het geen hol wanneer ze verlengen, toch niet plaats gebonden. Ken er genoeg die nog moeten verlengen, waaronder ik.
slechte zaak dat jij nog niet verlengd hebt :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2018, 11:03:39
4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2018, 11:33:31
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 11:03:39
4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup
Trots op onze club!!!!
Ik denk dat als de lijn zich zo wat doortrekt dat we maybe meer verkopen als vorig jaar  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Montana op juni 12, 2018, 11:45:09
Netjes! Valt me niks tegen  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 12, 2018, 12:14:47
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2018, 11:03:39
4500 verkocht nu. Betekent dus dat nog maar zo'n 500 mensen hun sk niet hebben verlengd, en die hebben nog tot morgen 12.00.  :thumbsup

Ongelooflijk eigenlijk na zo'n seizoen. We blijven komen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 12, 2018, 12:15:43
Vorig jaar hadden we op 12 juli ,4750. Dus keurig op schema.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 13:00:26
Citaat van: Yellow Army op juni 12, 2018, 12:14:47
Ongelooflijk eigenlijk na zo'n seizoen. We blijven komen!

Ja helemaal mee eens, verbijsterend eigenlijk, die afwijking zit blijkbaar erg diep  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 12, 2018, 13:11:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 13:00:26
Ja helemaal mee eens, verbijsterend eigenlijk, die afwijking zit blijkbaar erg diep  8)
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 13:37:17
Citaat van: 666 op juni 12, 2018, 13:11:38
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)

Sterkte met je andere afwijkingen  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 12, 2018, 14:21:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2018, 13:37:17
Sterkte met je andere afwijkingen  :zweep

8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 12, 2018, 20:36:27
Citaat van: 666 op juni 12, 2018, 13:11:38
Dit is 1 van de weinige afwijkingen die ik niet kan missen  |:)
Onderzoek heeft opgeleverd dat het geen afwijking betreft, maar een diep geworteld virus waar geen adequate medicatie voor is.
Dit virus lijkt overigens goedaardig te zijn en heeft als voordeel het zeer irritante blauw wit met rode vlekken getinte virus effectief te bestrijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: vialli op juni 12, 2018, 20:43:22
Citaat van: Vlampiep op juni 12, 2018, 20:36:27
Onderzoek heeft opgeleverd dat het geen afwijking betreft, maar een diep geworteld virus waar geen adequate medicatie voor is.
Dit virus lijkt overigens goedaardig te zijn en heeft als voordeel het zeer irritante blauw wit met rode vlekken getinte virus effectief te bestrijden.

Dat irritante blauw witte virus schijnt wel in de buurt van het WTC te zitten :(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2018, 08:37:21
De laatste uurkes om te verlengen.
Hopende op een circa 4750 mensen die in totaal hewe verlengd.
Dat zou echt top zijn.
Dan mooi doorkabbelen naar 5000+ de komende weken!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 13, 2018, 08:39:15
Citaat van: vialli op juni 12, 2018, 20:43:22
Dat irritante blauw witte virus schijnt wel in de buurt van het WTC te zitten :(
Volgens een bekend viroloog zijn daar ook al symptomen van het blauw gele virus waargenomen en is het kwestie van tijd dat het blauw witte virus met rode vlekken wordt geëlimineerd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 13, 2018, 11:33:32
Nederlands volkslied in dat dkv stadion.
Klonk erg mooi :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 27, 2018, 14:56:00
Bitsje rustig met updates van scc.
Zouden we al dicht tegen de 5000 aanzitten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: KernvanCambuur op juni 27, 2018, 16:58:46
Citaat van: Zuid1991 op juni 27, 2018, 14:56:00
Bitsje rustig met updates van scc.
Zouden we al dicht tegen de 5000 aanzitten?

Als het goed is wel. BVO laat er niets over los. Ze komen snel weer met een update
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 08, 2018, 17:48:55
Citaat van: KernvanCambuur op juni 27, 2018, 16:58:46
Als het goed is wel. BVO laat er niets over los. Ze komen snel weer met een update
Open dag is weest, denk dat we dr nu wel overheen binne, de 5000+?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 09, 2018, 11:52:29
Ja ik ben heel nieuwsgierig naar de volgende tussenstand van seizoenkaarten verkoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 01, 2018, 12:46:16
Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op augustus 01, 2018, 15:51:23
Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2018, 12:46:16
Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?
:0= Wakker worden directie, want wij laten ons dit seizoen niet weer verneuken met een aantal selectie spelers die wekelijks de meest klunzige strapatsen ten toon spreiden.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 01, 2018, 19:34:15
Citaat van: Zuid1991 op augustus 01, 2018, 12:46:16
Op de site van cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht (dokkumer?)
Cambuur zelf meldt hier vooralsnog niks over.
Zouden we dan officieel de 5000 gepasseerd zijn?

Denk niet Dokkumer.... zijn laatste bijdrage is van 3 mei.... De beste kerel lijkt wel van de aardbodem verdwenen.
Dokkum is toch niet in de Waddenzee gespoeld mag ik hopen.
Weet iemand waar die gast rondhangt tegenwoordig?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 01, 2018, 19:44:57
Ik heb niks voorbij zien drijven :insane
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op augustus 01, 2018, 20:32:43
Fijn dat er nog op elkaar gelet wordt hier.
hij is nog wel actief op facebook, dus misschien CO moe?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: poelie-lwd op augustus 01, 2018, 21:11:42
Citaat van: Galdiano op augustus 01, 2018, 20:32:43
Fijn dat er nog op elkaar gelet wordt hier.
hij is nog wel actief op facebook, dus misschien CO moe?

Herkenbaar
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 01, 2018, 22:54:09
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 01, 2018, 19:44:57
Ik heb niks voorbij zien drijven :insane
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 06, 2018, 12:44:54
Er maar vanuit gaande wat op cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht, mogen we wederom niet klagen en kunnen we inclusief de sponsoren e.d weer een 7000 lui op de tribune verwachten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: KernvanCambuur op augustus 14, 2018, 11:17:47
Morgen komt er een update
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2018, 14:40:04
Citaat van: KernvanCambuur op augustus 14, 2018, 11:17:47
Morgen komt er een update
Mooi zo, wat denk je, zijn we inderdaad al de 5000 gepasseerd?
Zou mooi zijn als dit het geval is, het zou misschien nog meer mensen over de streep helpen 1 te halen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: KernvanCambuur op augustus 14, 2018, 17:51:46
5000 zijn we wel gepasseerd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 14, 2018, 18:00:41
Citaat van: KernvanCambuur op augustus 14, 2018, 17:51:46
5000 zijn we wel gepasseerd
|:) top, ben benieuwd morgen |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op augustus 15, 2018, 07:43:05
Citaat van: Zuid1991 op augustus 06, 2018, 12:44:54
Er maar vanuit gaande wat op cambuur online staat: meer dan 5000 verkocht, mogen we wederom niet klagen en kunnen we inclusief de sponsoren e.d weer een 7000 lui op de tribune verwachten.

Zuid1991 = de seizoenkaartenman.

Ze moeten eens wat aan die prijzen doen hier. Geen faciliteiten. Zelden goed voetbal. Nauwelijks aantrekkelijke tegenstanders. Het is dat ik supporter ben maar anders trek je mij niet over de streep met dit prijsbeleid.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op augustus 15, 2018, 07:56:28
Citaat van: De Gast op augustus 15, 2018, 07:43:05
Zuid1991 = de seizoenkaartenman.

Ze moeten eens wat aan die prijzen doen hier. Geen faciliteiten. Zelden goed voetbal. Nauwelijks aantrekkelijke tegenstanders. Het is dat ik supporter ben maar anders trek je mij niet over de streep met dit prijsbeleid.

Maar ze verkopen erg veel seizoenkaarten tegen een relatief hoge prijs, dat lijkt mij dan een verstandig prijsbeleid. Jouw voorstel zorgt voor een lagere begroting en dus minder budget voor spelers, daar gaan wij niet beter van voetballen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op augustus 15, 2018, 09:12:31
Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vakje 13 op augustus 15, 2018, 09:38:59
Citaat van: Viper op augustus 15, 2018, 09:12:31
Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.

Met een gedegen marktonderzoek / enquête kom je al een heel eind. Maar, als er geen of (te) weinig klachten binnenkomen bij de club omtrent het prijsbeleid, zal de club logischerwijs weinig reden zien dat prijzen naar beneden aan te passen. Ik betaal 190 voor mijn plek op Noord, tientje per wedstrijd. Vind ik niet belachelijk duur voor betaald voetbal eerste divisie bij 1 van de grotere clubs in deze competitie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Voorstopper op augustus 15, 2018, 09:39:10
Citaat van: Viper op augustus 15, 2018, 09:12:31
Niet per se. Met een lagere prijs verkopen we misschien (veel) meer seizoenkaarten, dus juist een hogere begroting. Het is moeilijk te zeggen waar dit snijpunt ligt.
Als je de kaart € 10,- goedkoper zou maken heb je niet ineens honderden kaarten meer verkocht, en dat is dan wel weer nodig om het Break-even point te bereiken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vakje 13 op augustus 15, 2018, 09:41:56
Denk dat de club, los van een eventuele prijsdiscussie, goed moet stilstaan bij vragen als wie zijn mijn supporters, hoe bind ik ze, waar zitten mijn potentiële nieuwe supporters en hoe haal ik die binnen? Denk eens aan 'buddy systemen', een passe partout voor de eerste x-wedstrijden voor je maat of familielid / collega. Neemt diegene vervolgens een seizoenskaart, krijg jij een bonusje oid in de vorm van geld of gratis pils. Bijvoorbeeld :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op augustus 15, 2018, 10:19:31
Citaat van: Vakje 13 op augustus 15, 2018, 09:41:56
Denk dat de club, los van een eventuele prijsdiscussie, goed moet stilstaan bij vragen als wie zijn mijn supporters, hoe bind ik ze, waar zitten mijn potentiële nieuwe supporters en hoe haal ik die binnen? Denk eens aan 'buddy systemen', een passe partout voor de eerste x-wedstrijden voor je maat of familielid / collega. Neemt diegene vervolgens een seizoenskaart, krijg jij een bonusje oid in de vorm van geld of gratis pils. Bijvoorbeeld :proost

Cambuur is geen supermakt!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vakje 13 op augustus 15, 2018, 13:07:05
Citaat van: PePe op augustus 15, 2018, 10:19:31
Cambuur is geen supermakt!

Wat wil je daarmee zeggen? Je moet als club toch bezig zijn met activeren van nieuwe supporters?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op augustus 15, 2018, 18:30:28
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

Op naar minimaal hetzelfde aantal! ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op augustus 15, 2018, 18:58:18
Dan moet er volgens mijn berekening nog 450 seizoenskaarten verkocht worden om op aantal van vorig seizoen te zitten.?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op augustus 15, 2018, 19:01:02
Valt mij niks tegen. Netjes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huzumer op augustus 15, 2018, 19:32:19
Ik neem aan dat dit is inclusief sponsorkaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op augustus 15, 2018, 19:46:14
Spelers bellen vanavond de supporters die geen seizoenkaart hebben besteld :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 15, 2018, 19:58:48
Zag Boerlage ook op de foto met een telefoon.. arme jongen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 15, 2018, 20:00:34
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2018, 18:58:18
Dan moet er volgens mijn berekening nog 450 seizoenskaarten verkocht worden om op aantal van vorig seizoen te zitten.?
Prachtig aantal!  |:)
Helemaal als je bedenkt dat het totale aantal van vorig jaar inclusief de halve seizoenkaarten zijn?
Dan zit je dus hopelijk weer op een 7000+ per game! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op augustus 15, 2018, 20:42:23
Citaat van: Huzumer op augustus 15, 2018, 19:32:19
Ik neem aan dat dit is inclusief sponsorkaarten?
nou dat hoop ik niet dan hebben we wel heel weinig sponsoren :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op augustus 15, 2018, 21:08:05
Citaat van: Huzumer op augustus 15, 2018, 19:32:19
Ik neem aan dat dit is inclusief sponsorkaarten?

Ja klopt, al komen er nog wat sponsoren bij die nog niet verwerkt zijn aldus Cambuur twitter
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 15, 2018, 21:20:06
Citaat van: justremco op augustus 15, 2018, 21:08:05
Ja klopt, al komen er nog wat sponsoren bij die nog niet verwerkt zijn aldus Cambuur twitter
Dan snap ik niet dat we op 450 na bijna op hetzelfde zitten als vorig jaar totaal, inclusief sponsoren
Meende vorig jaar 5000+ exclusief sponsoren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op augustus 15, 2018, 22:11:34
Citaat van: EdsjeSCC op augustus 15, 2018, 19:58:48
Zag Boerlage ook op de foto met een telefoon.. arme jongen

hij belde mij toevallig. :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op augustus 15, 2018, 22:32:06
Citaat van: speculeter op augustus 15, 2018, 18:58:18
Dan moet er volgens mijn berekening nog 450 seizoenskaarten verkocht worden om op aantal van vorig seizoen te zitten.?

471...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op augustus 15, 2018, 23:42:24
Belt Foeke oek?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 16, 2018, 06:48:02
Citaat van: denistel op augustus 15, 2018, 22:11:34
hij belde mij toevallig. :_schater
En?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op augustus 16, 2018, 19:00:29
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2018, 06:48:02
En?

piep piep piep :_schater |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 05, 2019, 11:30:27
We mogen weer!  |:)

http://cambuur.nl/nieuws/wij-staan-op-voor-een-gouden-toekomst-jij-toch-ook/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 05, 2019, 12:00:54
Leuke actie met die gouden seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Tukker op april 05, 2019, 12:50:00
Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 12:00:54
Leuke actie met die gouden seizoenkaart.
Zou je in termijnen mogen betalen? Er zullen vast supporters zijn die niet in één keer € 380 kunnen ophoesten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 05, 2019, 12:57:36
Citaat van: Tukker op april 05, 2019, 12:50:00
Zou je in termijnen mogen betalen? Er zullen vast supporters zijn die niet in één keer € 380 kunnen ophoesten.

Er wacht SC Cambuur een gouden toekomst en daar kun je alvast bij aanhaken door voor de resterende tijd in dit stadion te verlengen (2 seizoenen)*. Je krijgt dan niet alleen letterlijk een nieuwe gouden seizoenkaart, maar bij de overstap naar het nieuwe stadion is het stoeltje waar je op hebt gezeten van jou. Daarbovenop ontvang je ook nog eens 20% korting op je eerste seizoenkaartkaart in het nieuwe stadion. Betalen doe je in twee termijnen: voor mei 2019 en in april 2020.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 05, 2019, 13:49:20
Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 12:57:36
Er wacht SC Cambuur een gouden toekomst en daar kun je alvast bij aanhaken door voor de resterende tijd in dit stadion te verlengen (2 seizoenen)*. Je krijgt dan niet alleen letterlijk een nieuwe gouden seizoenkaart, maar bij de overstap naar het nieuwe stadion is het stoeltje waar je op hebt gezeten van jou. Daarbovenop ontvang je ook nog eens 20% korting op je eerste seizoenkaartkaart in het nieuwe stadion. Betalen doe je in twee termijnen: voor mei 2019 en in april 2020.

Zodat Cambuur nu Cashflow krijgt, waar pas in de toekomst een tegenprestatie tegenover staat. Kortom: de andere seizoenen in de stadion krijgt Cambuur minder geld binnen én het eerst jaar in het nieuwe stadion ook minder omdat er 20% korting wordt gegeven. Dit lijkt mij niet een heel verstandige strategie. Ik pas er voor!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 05, 2019, 14:20:55
Aangezien je het bedrag in twee termijnen (nu en precies over een jaar) betaalt is er nu toch geen extra cashflow, en volgend jaar niet per se minder (afhankelijk van eventuele prijsstijgingen)? Voordeel lijkt me juist dat je nu al verzekerd bent van bepaalde inkomsten volgend jaar april.

Verder hoef je wat mij betreft ook niet per se alleen maar in geld te denken, je trouwe supporters mag je best eens belonen door bijvoorbeeld een korting aan te bieden. Dat is ook wat waard, hoewel misschien niet direct financieel. Uiteraard moet er een goede afweging worden gemaakt of zoiets verantwoord is. En de kopende supporter moet afwegen of hij/zij van die korting gebruik wil maken.

Door persoonlijke woon/werksituatie heb ik overigens 'gewoon' voor de standaardverlenging gekozen, net als degene met wie ik altijd ga. +2 dus voor volgend seizoen.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 05, 2019, 15:15:18
Citaat van: Lore op april 05, 2019, 13:49:20
Zodat Cambuur nu Cashflow krijgt, waar pas in de toekomst een tegenprestatie tegenover staat. Kortom: de andere seizoenen in de stadion krijgt Cambuur minder geld binnen én het eerst jaar in het nieuwe stadion ook minder omdat er 20% korting wordt gegeven. Dit lijkt mij niet een heel verstandige strategie. Ik pas er voor!

Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op april 05, 2019, 16:54:04
Cashflow is idd geen argument voor dit initiatief. Wat ik eerlijk gezegd opmerkelijker vind is dat men 100% zeker lijkt te zijn dat het nieuwe stadion er komt. Heb ik iets gemist in de berichtgeving of is dit ietwat Foekiaans?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Ronnie tng op april 05, 2019, 17:20:52
Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 15:15:18
Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.

Ik moest denken aan de rode cijfers die dit jaar geschreven zijn wanneer er geen spelers verkocht waren. Tegelijkertijd wordt er geroepen dat men de selectie wil upgraden richting het nieuwe stadion.

Ik weet niet wat ik hier van moet denken...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 05, 2019, 19:27:12
Citaat van: Bernardo op april 05, 2019, 15:15:18
Hoezo? Je betaald nu gewoon voor 1 mei voor dit seizoen, en volgend jaar voor 1 mei betaal je voor het seizoen daarop. Dan loopt Cambuur toch niks mis, in dit huidige stadion? De enige extra korting die je krijgt is in het nieuwe stadion met 20% in het eerste seizoen.

Even snel op kantoor lezen is blijkbaar niet zo'n goed idee. Ik had dit niet goed gelezen....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 05, 2019, 20:04:25
Hoe werkt dat met die gouden kaart, en waar vind ik de prijs?
Ik kom dat ding nergens tegen als ik wil verlengen.
380 lees ik op het forum dat is dus 190 per seizoen. (edit zal wel voor Noord zijn)
Ik had 2 a 4tjes van Cambuur in de bus maar daar staan helemaal geen prijzen op.
En als ik wil verlengen heb ik niet de optie voor goud maar alleen verlengen.
Als ik een andere stoel uitzoek kan ik wel goud selecteren, maar dat wil ik dus niet.
Ik betaal nu 230 op Oost.
Onduidelijk allemaal hoor Cambuur.
Trouwens zou er iemand bij Cambuur actief zijn op dit forum?

Nah eerst het wedstrijdverlag nu  |:) en das nie best :(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 05, 2019, 23:35:17
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 05, 2019, 20:04:25
Hoe werkt dat met die gouden kaart, en waar vind ik de prijs?
Ik kom dat ding nergens tegen als ik wil verlengen.
380 lees ik op het forum dat is dus 190 per seizoen. (edit zal wel voor Noord zijn)
Ik had 2 a 4tjes van Cambuur in de bus maar daar staan helemaal geen prijzen op.
En als ik wil verlengen heb ik niet de optie voor goud maar alleen verlengen.
Als ik een andere stoel uitzoek kan ik wel goud selecteren, maar dat wil ik dus niet.
Ik betaal nu 230 op Oost.
Onduidelijk allemaal hoor Cambuur.
Trouwens zou er iemand bij Cambuur actief zijn op dit forum?

Nah eerst het wedstrijdverlag nu  |:) en das nie best :(

ze lezen in ieder geval alle berechten mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2019, 11:30:08
Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op april 07, 2019, 11:56:45
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2019, 11:30:08
Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y
"ouwe" succes supporter...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2019, 12:48:51
Citaat van: Grijskijkert op april 07, 2019, 11:56:45
"ouwe" succes supporter...
haha ik had je reactie al weer verwacht :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 07, 2019, 16:59:31
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2019, 11:30:08
Voor dat ik hem verleng wil ik eerst weten wat er aan nieuwe spelers bijkomen en dan zie ik wel verder.... :y

Je bent vast niet de enige, maar wel eigenlijk altijd hetzelfde. Eerst zeuren over de seizoen, daarna zeuren over de nieuwe spelers, vervolgens toch maar weer verlengen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 07, 2019, 18:39:25
Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op april 07, 2019, 18:44:57
Citaat van: speculeter op april 07, 2019, 18:39:25
Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.

Zou mooi zijn! Als we een aantal prima KKD spelers aan weten te trekken moet dat zeker lukken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op april 07, 2019, 18:50:02
Citaat van: speculeter op april 07, 2019, 18:39:25
Denk dat als Hake was gebleven er minimaal 1000 man waren afgehaakt.
Nu met Henk en Sandor verwacht ik zelfs meer sk als dit seizoen.

Dat is ook precies wat ik om me heen hoor!
Velen die er klaar mee waren en niet meer van plan waren om sk te verlengen gaan het nu wel doen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 08, 2019, 13:09:07
Citaat van: justremco op april 07, 2019, 18:44:57
Zou mooi zijn! Als we een aantal prima KKD spelers aan weten te trekken moet dat zeker lukken

en een stuk of 2 uit de ere div |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op april 08, 2019, 16:16:01
Citaat van: denistel op april 08, 2019, 13:09:07
en een stuk of 2 uit de ere div |:)

Dat zou helemaal geweldig zijn natuurlijk!! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op april 15, 2019, 13:48:48
Citaat van: Lore op april 05, 2019, 19:27:12
Even snel op kantoor lezen is blijkbaar niet zo'n goed idee. Ik had dit niet goed gelezen....

Ik vind het ook niet heel erg duidelijk geformuleerd. Los daarvan zie ik bij het verlengen zelf er niets over terug in de voorwaarden. In hoeverre ben je dus verplicht om volgende seizoen te verlengen?

Met alle respect voor Rene Hake, dit seizoen vond/vind ik zo slecht dat ik niet voornemens was te gaan verlengen. Met HdJ en SvdH op komst verwacht ik een meer positieve spelopvatting en zelfs bij slechte prestaties met plezier naar het stadion te komen, een reden dus om toch te verlengen. Mocht dat tegenvallen en er nog een seizoen a la Hake in zit, dan vind ik het wel even mooi geweest denk ik. Kortom; ik vermoed dat ik voor de reguliere verlengoptie zal gaan.

Waar is een duielijk overzicht met voorwaarden? Wellicht mis ik die gewoon.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 15, 2019, 14:00:20
Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op april 15, 2019, 17:07:24
Citaat van: speculeter op april 15, 2019, 14:00:20
Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??

Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 15, 2019, 18:40:38
Citaat van: PePe op april 15, 2019, 17:07:24
Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.

Hoe meer korting hoe duurder de kaart :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: rudie op april 15, 2019, 21:19:57
Weet iemand ook iets over staanplaatsen in het nieuwe stadion? Heb Cambuur gevraagd, maar ze komen niet verder dan 'Mede op voorspraak van de supportersadviescommissie is de intentie dat er deels staanplaatsen in het nieuwe stadion komen'.  Mijn vraag of dit op 1 plek is of meerdere krijg ik helaas geen reactie op (ik sta graag, maar liever niet tussen de groep staanders die nu op Noord staan zeg maar, pas ik niet zo tussen). Iemand van jullie meer een idee?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op april 16, 2019, 07:47:20
Citaat van: PePe op april 15, 2019, 17:07:24
Hé ja, niet aan de prijs gedacht voor het nieuwe stadion?
Cambuur mag hierin wel duidelijkheid verschaffen!!
Zo heeft deze actie geen enkele zin.
Ze gaan er vanuit dat het stadion uitverkocht raakt en er een wachtlijst ontstaat,en op deze manier koop jij je plaats dus en heb je zekerheid.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 16, 2019, 09:10:34
Tuurlijk...
15.000 seizoenskaarten verkopen.
In je dromen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op april 16, 2019, 09:18:14
Citaat van: speculeter op april 16, 2019, 09:10:34
Tuurlijk...
15.000 seizoenskaarten verkopen.
In je dromen.
Hoezo?? Kijk eens naar de geschiedenis 30 kilometer verderop,daar ging het ineens ook heel rap...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op april 16, 2019, 16:23:57
Wachtlijsten!! (wees er snel bij op=op)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 16, 2019, 20:14:24
Citaat van: Grijskijkert op april 16, 2019, 07:47:20
Ze gaan er vanuit dat het stadion uitverkocht raakt en er een wachtlijst ontstaat,en op deze manier koop jij je plaats dus en heb je zekerheid.

Zou bizar zijn als dit gebeurd en de huidige seizoenkaarthouders krijgen geen voorrang op nieuwe supporters. Dat is nu ook altijd het geval
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op april 17, 2019, 09:04:37
Citaat van: speculeter op april 15, 2019, 14:00:20
Ik ga ook gewoon één seizoen verlengen.
Leuk dat 20%korting in nieuw stadion maar hoe duur gaat daar mijn sk kosten.??

Maakt  geen reet uit wat die gaat kosten toch? Je hoeft niet een SK aan te schaffen als het je dan te duur is. Maar anders heb je 20%, mooi toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 17, 2019, 09:58:24
Citaat van: Lore op april 16, 2019, 20:14:24
Zou bizar zijn als dit gebeurd en de huidige seizoenkaarthouders krijgen geen voorrang op nieuwe supporters. Dat is nu ook altijd het geval

Precies, lijkt me niet dat je daar per se een gouden sk voor nodig hebt, die is puur voor de korting lijkt mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op april 17, 2019, 13:11:05
als er 2000 zijn die nu al verlegen x 250 euro sist op 5 ton kest alvast
spelers gaan lokken toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op april 17, 2019, 21:53:42
Citaat van: denistel op april 17, 2019, 13:11:05
als er 2000 zijn die nu al verlegen x 250 euro sist op 5 ton kest alvast
spelers gaan lokken toch.

Maar die heb je volgend jaar niet.het is net Twente alle inkomende gelden naar voren schuiven
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op april 17, 2019, 23:43:33
Citaat van: Grijskijkert op april 16, 2019, 09:18:14
Hoezo?? Kijk eens naar de geschiedenis 30 kilometer verderop,daar ging het ineens ook heel rap...
Moeten we eerst maar een niveau omhoog dan
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 18, 2019, 08:13:56
Citaat van: Naastismis op april 17, 2019, 21:53:42
Maar die heb je volgend jaar niet.het is net Twente alle inkomende gelden naar voren schuiven

Dit dacht ik ook, maar dat is blijkbaar niet het geval. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar afgeschreven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op april 18, 2019, 12:27:26
Citaat van: Lore op april 18, 2019, 08:13:56
Dit dacht ik ook, maar dat is blijkbaar niet het geval. Het tweede seizoen wordt pas volgend jaar afgeschreven.

Misschien zou de communicatie van Cambuur wat beter kunnen maar er wordt inderdaad per seizoen afgeschreven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op april 18, 2019, 12:29:33
En wat de tarieven in het nieuwe stadion worden? (wel zo transparant en eerlijk)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2019, 14:31:57
Citaat van: PePe op april 18, 2019, 12:29:33
En wat de tarieven in het nieuwe stadion worden? (wel zo transparant en eerlijk)
Is dat niet wat vroeg om zoiets te vragen/eisen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 25, 2019, 10:09:38
Tot wanneer kunnen we seizoen kaart op gewone manier verlengen voor een seizoen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op april 25, 2019, 10:31:27
Gewoon gouden... ik ga toch ieder jaar, jullie toch ook?  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op april 25, 2019, 16:21:06
Eerst ff afwachten, waardeloos seizoen daar heb ik komend jaar geen trek in.Als er geen goede spelers worden aangetrokken dan kan ik vrijdagavond beter wat anders doen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op april 25, 2019, 16:29:19
Citaat van: Naastismis op april 25, 2019, 16:21:06
Eerst ff afwachten, waardeloos seizoen daar heb ik komend jaar geen trek in.Als er geen goede spelers worden aangetrokken dan kan ik vrijdagavond beter wat anders doen
Aldus de echte supporter...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 25, 2019, 16:58:31
Citaat van: Grijskijkert op april 25, 2019, 16:29:19
Aldus de echte supporter...
ik blijf wel komen....Maar voor sommigen een hele logische reactie toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2019, 18:38:01
Citaat van: 666 op april 25, 2019, 10:31:27
Gewoon gouden... ik ga toch ieder jaar, jullie toch ook?  :devil

Tuurlijk ik ook goud.....
Dat vieze oranje stoeltje pleur ik wel ergens achter de tribune :_schater
Wacht s ff... als ie nou stuk gaat zetten ze er misschien wel een mooie gele of blauwe op :devil
Beetje wiebelen tegen MVV 8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 25, 2019, 18:55:30
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op april 25, 2019, 18:38:01
Tuurlijk ik ook goud.....
Dat vieze oranje stoeltje pleur ik wel ergens achter de tribune :_schater
Wacht s ff... als ie nou stuk gaat zetten ze er misschien wel een mooie gele of blauwe op :devil
Beetje wiebelen tegen MVV 8P

Allemaal blauwe op zuid :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 28, 2019, 16:15:17
2000 seizoenkaarten verkocht tot nu toe.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 28, 2019, 16:19:30
Gaat lekker, vorig jaar op 3 mei pas 1000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 28, 2019, 17:02:49
Hoppa al 2000 |:)
Vorig jaar al mooi, totaal 5500 ongeveer (laatste jaren al top).
Met Henk en Sandor, en het nieuwe stadion over 2 jaar, gaan we dit aantal hopelijk/waarschijnlijk overtreffen!
sc Cambuur komt eran!  |:)
En nu gas gevuh in play off. You never know...Let it be ;)


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op april 28, 2019, 18:50:39
*2001
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op april 28, 2019, 19:00:48
2000 gouden seizoen kaarten?
Of hierbij ook gewone seizoen kaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 28, 2019, 19:09:20
Meesten zullen wel gouden zijn. Als er vorig jaar op 3 mei pas 1000 waren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op april 29, 2019, 18:44:08
goud verlengt !
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Hirsch op april 30, 2019, 10:38:31
Totaal van alle seizoenskaarten (goud en normaal) voor volgend seizoen: op dit moment :2500  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op april 30, 2019, 10:54:07
Deze keer gaat het wel om 'normale' seizoenkaarthouders én sponsoren, was vorig jaar volgens mij exclusief sponsoren. Desondanks al een heel mooi aantal en ik denk dat er nog heel wat bij gaan komen als er een paar aansprekende spelers worden gehaald.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2019, 16:30:14
Gaat lekker 2500!
Hoe zit het eigenlijks met de 'normale' verlengingen; tot wanneer kan je je eigen plek reserveren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op april 30, 2019, 16:31:11
Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2019, 16:30:14
Gaat lekker 2500!
Hoe zit het eigenlijks met de 'normale' verlengingen; tot wanneer kan je je eigen plek reserveren?

5 juni geloof ik
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 30, 2019, 20:38:40
Citaat van: justremco op april 30, 2019, 16:31:11
5 juni geloof ik
Dank. Blijft jammer dat de gouden kaart t/m vandaag kan.
Mede vanwege t feit dat veel mensen de gouden kaart willen kopen met hun vakantiegeld.
Desondanks nu al 2500 is top.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 01, 2019, 10:56:08
Ik weet dat je niet moet vergelijken maar de graafschap heeft 1300 seizoenkaarten, en wij 2500 +.
Er lijkt weer een positieve flow te ontstaan in Leeuwarden. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op mei 01, 2019, 22:01:56
Natuurlijk ook een goldcard aangeschaft. Vraag mij wel af hoe SCC dat gaat regelen met de stoeltjes!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 01, 2019, 22:11:37
Citaat van: V-man op mei 01, 2019, 22:01:56
Natuurlijk ook een goldcard aangeschaft. Vraag mij wel af hoe SCC dat gaat regelen met de stoeltjes!
zonder die goldcard krijg ik het stoeltje er ook wel af hoor :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op mei 01, 2019, 22:42:55
Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 22:11:37
zonder die goldcard krijg ik het stoeltje er ook wel af hoor :_schater

Dat weet ik wel zeker!  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 06, 2019, 18:59:43
Is er al bekend gemaakt hoeveel seizoenkaarten er zijn verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 07, 2019, 09:11:13
Citaat van: Noordcambuur op mei 06, 2019, 18:59:43
Is er al bekend gemaakt hoeveel seizoenkaarten er zijn verkocht.

Een week geleden:

http://cambuur.nl/nieuws/nieuwe-mijlpaal-al-2500-supporters-staan-op-voor-cambuur/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 10, 2019, 17:34:35
Inmiddels ruim 3000 seizoenkaarten verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2019, 11:36:34
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2019, 17:34:35
Inmiddels ruim 3000 seizoenkaarten verkocht.
Fantastisch aantal al!
Henk en Sandor vrijdag op tv gezien. Heerlijk!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op mei 13, 2019, 18:44:10
Citaat van: Collingwood op mei 10, 2019, 17:34:35
Inmiddels ruim 3000 seizoenkaarten verkocht.

De LC meldt dat er nu 3300 zijn verkocht. Keurig!

Overigens wil de club, met het oog op het nieuwe stadion, in ruim 2 jaar naar 10.000 seizoenkaarthouders. Dat lijkt me ietwat optimistisch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 13, 2019, 19:56:16
Citaat van: Viper op mei 13, 2019, 18:44:10
De LC meldt dat er nu 3300 zijn verkocht. Keurig!

Overigens wil de club, met het oog op het nieuwe stadion, in ruim 2 jaar naar 10.000 seizoenkaarthouders. Dat lijkt me ietwat optimistisch.

Dat kan prima hoor.... maar dan moet je wel naar de eredivisie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2019, 20:09:40
Nog 5 wedstrijden en we spelen eredivisie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 13, 2019, 20:55:39
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2019, 20:09:40
Nog 5 wedstrijden en we spelen eredivisie
pfffff nog 4 wedstrijden voorspellen in de pool :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 13, 2019, 21:24:39
Citaat van: speculeter op mei 13, 2019, 20:55:39
pfffff nog 4 wedstrijden voorspellen in de pool :_schater

Effe doorzetten speccie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 13, 2019, 22:34:15
Citaat van: PePe op mei 13, 2019, 22:25:29
Doordat Henk en Sandor terug gaan naar Cambuur, verkopen ze zelfs bij DKV meer seizoenkaarten!
Niet waar..kaartverkoop loopt daar gigantisch achter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 14, 2019, 10:21:23
Citaat van: PePe op mei 13, 2019, 22:25:29
Doordat Henk en Sandor terug gaan naar Cambuur, verkopen ze zelfs bij DKV meer seizoenkaarten!
:?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2019, 10:39:32
Wat een beleving, en passie gister!
Dit helpt hopelijk mee in de seizoenkaartenverkoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 24, 2019, 18:20:09
Meer dan 3500 verkocht, meldt Cambuur. Vorig jaar rond deze tijd zo ongeveer 3000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2019, 12:13:15
Citaat van: Collingwood op mei 24, 2019, 18:20:09
Meer dan 3500 verkocht, meldt Cambuur. Vorig jaar rond deze tijd zo ongeveer 3000.
Zou mooi zijn als we hetzelfde aantal kunnen verkopen als na het degradatiejaar: inclusief sponsoren 6000.
Mooi dat de verkoop goed gaat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: WZCCL op mei 25, 2019, 18:23:54
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2019, 12:13:15
Zou mooi zijn als we hetzelfde aantal kunnen verkopen als na het degradatiejaar: inclusief sponsoren 6000.
Mooi dat de verkoop goed gaat.

Hoeveel hadden we dit seizoen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2019, 19:20:12
Citaat van: WZCCL op mei 25, 2019, 18:23:54
Hoeveel hadden we dit seizoen?
Meende totaal 5500
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 25, 2019, 19:48:27
4678
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 01, 2019, 08:50:22
Als we nu ongeveer 3600 hebben verkocht, is dat inclusief of exclusief sponsoren.
Hopelijk verlengen de meeste mensen zodat we mooi richting de 5000+ gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 02, 2019, 11:41:17
Inmiddels 4.000 verkocht.

Nog 3 dagen om je seizoenkaart te verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 15:22:34
4200 kaarten verkocht. Mooi aantal al!!!
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 04, 2019, 15:26:16
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 15:22:34
4200 kaarten verkocht. Mooi aantal al!!!
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?
plus twee |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 04, 2019, 16:26:35
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 15:22:34
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?

Ik geloof dat de BVO eerder heeft gecommuniceerd dat het inclusief sponsors is, maar pin me er niet op vast.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 17:14:02
Citaat van: Viper op juni 04, 2019, 16:26:35
Ik geloof dat de BVO eerder heeft gecommuniceerd dat het inclusief sponsors is, maar pin me er niet op vast.
Dan is het op toch wel apart dat Cambuur meldt dat we voor lopen op de verkoop van vorig jaar.
Vorig jaar werd menigmaal vermeld dat het exclusief sponsoren was.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 04, 2019, 18:18:45
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2018, 10:02:16
3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)
dit is jouw post van vorig jaar. We lopen dus voor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 19:07:30
Citaat van: zeewolde op juni 04, 2019, 18:18:45
dit is jouw post van vorig jaar. We lopen dus voor.
Yep, i know zeewolde maar dat was naar mijn mening excl. Sponsoren.
Anyway, op dit moment 4500. Prima  |:) iets minder als de Graafschap die een aantal weken begonnen is met de wetenschap dat ze nog in de eredivisie zouden blijven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 04, 2019, 19:21:39
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 19:07:30
Yep, i know zeewolde maar dat was naar mijn mening excl. Sponsoren.
Anyway, op dit moment 4500. Prima  |:) iets minder als de Graafschap die een aantal weken begonnen is met de wetenschap dat ze nog in de eredivisie zouden blijven.
gefeliciteerd !!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Casuals-lwd op juni 04, 2019, 19:27:51
Citaat van: sunderland op juni 04, 2019, 19:21:39
gefeliciteerd !!!!
Wou hem ook net feliciteren maar je was me voor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 19:52:15
Citaat van: Casuals-lwd op juni 04, 2019, 19:27:51
Wou hem ook net feliciteren maar je was me voor.
Kruup elkaar anders even in het holletje.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 19:54:33
Citaat van: sunderland op juni 04, 2019, 19:21:39
gefeliciteerd !!!!
l8l
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 04, 2019, 21:21:28
Zuid1991, anders kruip ik jou gewoon in je reet. #kampzuid1991
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 04, 2019, 21:23:50
Citaat van: Viper op juni 04, 2019, 21:21:28
Zuid1991, anders kruip ik jou gewoon in je reet. #kampzuid1991
Doe je wel voorzichtig...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2019, 21:26:54
Citaat van: Viper op juni 04, 2019, 21:21:28
Zuid1991, anders kruip ik jou gewoon in je reet. #kampzuid1991
Liever niet, ik hou niet van die fiene/vieze :) streekjes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016
Bericht door: Zuid1991 op juni 06, 2019, 20:13:41
Citaat van: Viper op juli 17, 2016, 14:13:00
Meer dan vijfduizend seizoenskaarten voor Cambuur

Enkele weken voor de competitiestart, heeft Cambuur meer dan vijfduizend seizoenskaarten weten te verkopen.

Vorig seizoen, toen de Leeuwarders nog in de eredivisie uitkwamen, waren dat er boven de achtduizend.

Worden de kaarten voor de sponsoren meegeteld, zit Cambuur voor deze jaargang ongeveer op zesduizend kaarten.

In het laatste seizoen dat Cambuur nog in de eerste divisie uitkwam (2012-2013) waren er minder kaarten verkocht. Het precieze aantal heeft de club echter niet meer paraat.

Leeuwarder Courant (http://www.lc.nl/sport/Meer-dan-vijfduizend-seizoenskaarten-voor-Cambuur-21506747.html)

Ja, ja, bin even bezig geweest, bovenstaand bericht van 3 jaar geleden. Hoeft me niet te feliciteren ;)
5000 verkocht toendertijd exclusief sponsoren.
Als we nu rond de 4700 (?) zitten maar inclusief sponsoren, dan is dit toch minder dan voorgaande jaren???
Zo niet, dan doen we het prima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 06, 2019, 20:20:34
17 juli, dan hebben we nog een maand toch? Straks een paar beste versterkingen erbij en we kunnen makkelijk de 6000 halen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 06, 2019, 21:14:25
Zuid, hoeveel seizkrt binne verkocht?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: WZCCL op juni 07, 2019, 00:51:03
Citaat van: sunderland op juni 06, 2019, 21:14:25
Zuid, hoeveel seizkrt binne verkocht?

2x de helft ongeveer
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 07, 2019, 01:53:00
Citaat van: WZCCL op juni 07, 2019, 00:51:03
2x de helft ongeveer

Oh man, ik lach me de ballen uit m'n broek.  :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 07, 2019, 08:21:53
Citaat van: sunderland op juni 06, 2019, 21:14:25
Zuid, hoeveel seizkrt binne verkocht?

De laatste update die ik heb gezien was 4.200, maar onduidelijk is of hier sponsorkaarten bij in zitten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 07, 2019, 08:49:11
Laatste update was 4500
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 07, 2019, 12:36:26
Laatste update per club (indien bekend):

AJA 42.000
PSV 28.000
TWE 20.000
PEC 10.038
GRO 8.250
HEE 8.000
NAC 6.722
GAE 6.000
GRA 4.950
CAM 4.700
NEC 3.250
FOR 2.750
EMM 2.200
SPA 1.000
ALM 645
EXC 250
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 07, 2019, 12:47:30
Citaat van: speculeter op juni 07, 2019, 08:49:11
Laatste update was 4500

Volgens de laatste mail 4.700:

Ga staan als je voor Cambuur bent!' Het is regelmatig te horen in het Cambuur Stadion en ook met de seizoenkaartverlenging is dit weer het geval. De seizoenkaartmeter staat namelijk nu al boven de 4700 en daarmee lopen we voor op vorig seizoen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 07, 2019, 12:53:34
K'est nagaan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 07, 2019, 16:16:12
Gaat lekker hoor!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2019, 09:39:20
Tijd voor een update Cambuur!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 30, 2019, 20:49:28
Citaat van: Zuid1991 op juni 29, 2019, 09:39:20
Tijd voor een update Cambuur!
4701
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juli 08, 2019, 17:34:48
5000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 08, 2019, 18:17:20
Citaat van: hobbes op juli 08, 2019, 17:34:48
5000
valt me wat tegen ik had rond de 5300 verwacht.
Maar misschien met twee hele goede aankopen dan komen er nog wat bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 08, 2019, 18:31:05
Cambuur communiceerde een aantal weken dat de verkoop voor op schema lag t.o.v vorig jaar.
Maar als 5000 inclusief sponsoren is, is dit toch minder?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 09, 2019, 07:44:32
Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2019, 18:31:05
Cambuur communiceerde een aantal weken dat de verkoop voor op schema lag t.o.v vorig jaar.
Maar als 5000 inclusief sponsoren is, is dit toch minder?
Effe wat huuswerk, dit bericht was vorig jaar 15 augustus:
TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

Dat was inclusief bijna alle sponsoren.
Dus bij nader inzien is 5000 nu aardig!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juli 16, 2019, 15:08:54
http://cambuur.nl/nieuws/kom-je-gouden-seizoenkaart-afhalen-op-de-open-dag/

Er staat alleen niet bij tot hoe laat je hem kan ophaln.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juli 16, 2019, 20:40:36
Citaat van: hobbes op juli 16, 2019, 15:08:54
http://cambuur.nl/nieuws/kom-je-gouden-seizoenkaart-afhalen-op-de-open-dag/

Er staat alleen niet bij tot hoe laat je hem kan ophaln.

Lijkt mij dat dat gewoon de hele middag is (of tot hoe laat de laatste activiteiten ook maar duren)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juli 16, 2019, 21:18:13
Citaat van: Chielvak19 op juli 16, 2019, 20:40:36
Lijkt mij dat dat gewoon de hele middag is (of tot hoe laat de laatste activiteiten ook maar duren)

En dat is dus de vraag :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juli 17, 2019, 07:27:45
De open dag eindigt (volgens het fb-event) om 18:00 uur zag ik net

UPDATE: Het ophalen van de kaarten kan tot 17 uur staat op Twitter, de open dag zelf is tot 16:30 uur
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 20, 2019, 16:48:14
Volgens Denistel 5500 seizoenkaarten?? Een aanname? Zou een mooi aantal zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juli 20, 2019, 17:24:40
Ik kreeg ze gewoon via de post.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 20, 2019, 17:51:37
Voor de volledigheid, dit werd vorig jaar 1 1/2 week voor de start van het seizoen gemeld:

TUSSENSTAND | Inmiddels zijn er al 5420 plekken bezet komend seizoen! Daarmee zitten we -met nog anderhalve week te gaan tot de eerste thuiswedstrijd- op 92 % van het totaal van vorig jaar! ??

92% betekent dus 5.891 in het jaar ervoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 23, 2019, 16:42:02
Selectie krijgt steeds meer vorm. Hopelijk trekt dat de 'twijfelaars' over de streep. |:)
Trouwens, tis wel weer eens tijd voor een seizoenkaarten update.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op juli 23, 2019, 17:59:23
Als er al zo lang geen update meer is geweest zegt dat wel wat. Als er veel waren verkocht hadden ze dat wel met trots bekend gemaakt....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 23, 2019, 18:19:23
Citaat van: Treb op juli 20, 2019, 17:24:40
Ik kreeg ze gewoon via de post.

de gouden kaart Treb? Ik kom net terug van vakantie en er ligt niks.
Meende dat ze die dingen ook niet meer gingen opsturen toch.
Moest ze vorige keer ook bij de 1e thuiswedstrijd ophalen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juli 23, 2019, 18:31:33
Je kan hem zaterdag ophalen bij de opendag. Lukt je dat niet, stuurt Cambuur hem daarna via de post.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juli 23, 2019, 18:57:27
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 23, 2019, 18:19:23
de gouden kaart Treb? Ik kom net terug van vakantie en er ligt niks.
Meende dat ze die dingen ook niet meer gingen opsturen toch.
Moest ze vorige keer ook bij de 1e thuiswedstrijd ophalen.

Nee nieuwe seizoenskaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 23, 2019, 20:20:45
Citaat van: Naastismis op juli 23, 2019, 17:59:23
Als er al zo lang geen update meer is geweest zegt dat wel wat. Als er veel waren verkocht hadden ze dat wel met trots bekend gemaakt....
Valt wel mee,met zo lang geen update.
2 weken geleden de 5000-ste.
Uiteraard zal het niet zo hard gaan maar ben wel benieuwd of die 5500 die Denistel op het forum verkondigde, ook officieel is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:30:04
Citaat van: Zuid1991 op juli 23, 2019, 20:20:45
Valt wel mee,met zo lang geen update.
2 weken geleden de 5000-ste.
Uiteraard zal het niet zo hard gaan maar ben wel benieuwd of die 5500 die Denistel op het forum verkondigde, ook officieel is.

Uiteraard ! Alles wat Nistel zegt is officieel natuurlijk :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 24, 2019, 10:31:48
Citaat van: Bernardo op juli 23, 2019, 18:31:33
Je kan hem zaterdag ophalen bij de opendag. Lukt je dat niet, stuurt Cambuur hem daarna via de post.

Dat wordt de post dan.... Ga vrijdag naar Franeker, en de open dag laat ik voor wat het is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op juli 24, 2019, 12:16:46
Ik heb mijn seizoenskaart bij het stadion verlengd. Voor zover ik het begreep is de kaart voor volgend seizoen weer geldig of heb ik dat verkeerd begrepen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juli 24, 2019, 12:22:12
Citaat van: LWD vak 7 op juli 24, 2019, 12:16:46
Ik heb mijn seizoenskaart bij het stadion verlengd. Voor zover ik het begreep is de kaart voor volgend seizoen weer geldig of heb ik dat verkeerd begrepen?
word gewoon bijgeschreven.
Dus eerste wedstrijd mooi meenemen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 06, 2019, 14:31:30
Nou zeer benieuwd of er rond de  5500 verkochte seizoenkaarten zijn verkocht. Update scc!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op augustus 06, 2019, 20:14:59
Cambuur voor op schema

SC Cambuur heeft tot nu toe 5.250 seizoenskaarten verkocht. De club uit Leeuwarden loopt daarmee voor op het schema van vorig jaar, toen in totaal 5.200 à 5.300 seizoenskaarten over de toonbank gingen.

Bron (https://www.omropfryslan.nl/nieuws/900658-heerenveen-haalt-achterstand-seizoenskaarten-cambuur-foar-op-skema)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 07, 2019, 13:04:28
Vandaag lag mijn nieuwe GOUDEN seizoenkaart op de mat ! :scc  |:) :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op augustus 07, 2019, 13:51:05
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 07, 2019, 13:04:28
Vandaag lag mijn nieuwe GOUDEN seizoenkaart op de mat ! :scc  |:) :scc

Geef goud als je van elkaar houdt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op augustus 07, 2019, 13:53:57
Citaat van: Cor op augustus 07, 2019, 13:51:05
Geef goud als je van elkaar houdt

(ben je een juwelier?)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 07, 2019, 14:47:40
Citaat van: PePe op augustus 07, 2019, 13:53:57
(ben je een juwelier?)
Juwelier "Roc"
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op augustus 07, 2019, 15:16:47
Citaat van: PePe op augustus 07, 2019, 13:53:57
(ben je een juwelier?)

Meer een man van slogans  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op augustus 09, 2019, 16:06:07
Ze halen echt alles uit de kast om kaartjes te verkopen. Gisteravond HdJ op de voicemail  :wall
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 09, 2019, 16:25:03
Citaat van: fred op augustus 09, 2019, 16:06:07
Ze halen echt alles uit de kast om kaartjes te verkopen. Gisteravond HdJ op de voicemail  :wall
Is toch een prachtige actie?
Het begint weer te 'leven' binnen de club! |:)
Hopelijk vandaag een resultaat, en dan volgende week een heksenketel zoals Henk aan de telefoon zei ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op augustus 09, 2019, 16:28:04
Citaat van: fred op augustus 09, 2019, 16:06:07
Ze halen echt alles uit de kast om kaartjes te verkopen. Gisteravond HdJ op de voicemail  :wall

Zuurpruim.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op augustus 09, 2019, 16:37:59
Citaat van: fred op augustus 09, 2019, 16:06:07
Ze halen echt alles uit de kast om kaartjes te verkopen. Gisteravond HdJ op de voicemail  :wall

Niks met verkopen te maken.
Het is een dankwoord richting de supporters, vond het leuk gevonden.  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 09, 2019, 16:57:33
Citaat van: Galdiano op augustus 09, 2019, 16:37:59
Niks met verkopen te maken.
Het is een dankwoord richting de supporters, vond het leuk gevonden.  :thumbsup
Als je dit niet leuk vindt.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op augustus 09, 2019, 17:01:02
Als je eerst al gemaild, gebeld, gesmst en een brief van "hem" hebt ontvangen is het genoeg voor mij. Al telefonisch aangegeven dat het voor mij echt niet gaat op vrijdagavond helaas...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2019, 17:11:33
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op augustus 07, 2019, 13:04:28
Vandaag lag mijn nieuwe GOUDEN seizoenkaart op de mat ! :scc  |:) :scc

Hier nog niks :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op augustus 09, 2019, 17:14:21
Citaat van: fred op augustus 09, 2019, 17:01:02
Als je eerst al gemaild, gebeld, gesmst en een brief van "hem" hebt ontvangen is het genoeg voor mij. Al telefonisch aangegeven dat het voor mij echt niet gaat op vrijdagavond helaas...

He ouwe! Tegen Eagles van de partij? Of geen enkele keer op vrijdag dit seizoen? Doen we een  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 09, 2019, 17:31:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2019, 17:11:33
Hier nog niks :?
Ik zag Henk Himself, anders gisteren met een postzak achterop richting Holwerd fietsen. Hij had voor de wind....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op augustus 09, 2019, 17:32:39
Citaat van: michello op augustus 09, 2019, 17:14:21
He ouwe! Tegen Eagles van de partij? Of geen enkele keer op vrijdag dit seizoen? Doen we een  :proost

Afgelopen seizoen welgeteld 1 wedstrijd kunnen zien tegen Volendam.
Wordt hoog tijd dat die gouden toekomst waar ze het over hebben uit komt, en er weer op zaterdag/zondag gebalt wordt :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2019, 17:36:15
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 09, 2019, 17:31:59
Ik zag Henk Himself, anders gisteren met een postzak achterop richting Holwerd fietsen. Hij had voor de wind....

Dan zal ie wel met de storm van morgen aan komen :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op augustus 09, 2019, 17:44:03
Citaat van: fred op augustus 09, 2019, 16:06:07
Ze halen echt alles uit de kast om kaartjes te verkopen. Gisteravond HdJ op de voicemail  :wall

Mooie actie dit. Ze willen de kaartverkoop omhoog hebben lijkt mij maar dit is gewoon een mooie actie en dankwoord voor diegene die al een (seizoen)kaart hebben. Ook op facebookgroep Je bent een Liwwadder als mooie reacties op dat telefoontje
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op augustus 09, 2019, 18:24:51
Niet alleen mensen met een seizoenkaart zijn gebeld door Henk. Maar ook de gene die in het verleden een seizoenkaart hebben gehad. Gewoon prima actie en altijd het proberen waard.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2019, 20:04:02
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 09, 2019, 17:31:59
Ik zag Henk Himself, anders gisteren met een postzak achterop richting Holwerd fietsen. Hij had voor de wind....

PostDoke heeft em net gebracht |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 09, 2019, 20:37:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 09, 2019, 20:04:02
PostDoke heeft em net gebracht |:)
Die Doke toch. Semiprof:)?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op augustus 10, 2019, 00:36:18
Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd

Nee... jou opbeurende postings dat helpt echt ! :zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op augustus 10, 2019, 09:09:58
Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd
Volgens mij heeft Scholten zijn naam veranderd. l0l
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op augustus 10, 2019, 13:13:12
Citaat van: Naastismis op augustus 10, 2019, 00:14:03
Komen niet veel bij na zo'n wedstrijd
echt?
ben je nou serieus?
welke heb jij gezien dan,voor een neutrale toeschouwer was dit namelijk wel leuk om te zien.
je bent vast een echte liwwadder,trots op alles wat negatief is.
:zucht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op augustus 22, 2019, 12:12:30
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Prima idee, misschien samen met Cambuur hier eens naar kijken en de prijs vanuit de club reduceren zodat we met zijn allen laten zien wat we zijn. Een (h)echte Cambuurfamilie

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op augustus 22, 2019, 12:19:43
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.

Zet maar op! Ik doe mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Voorstopper op augustus 22, 2019, 12:24:06
Citaat van: thankyou op augustus 21, 2019, 22:52:15
Ik zie nu een video van Cambuur Verbindt.
Geweldig om te zien.
Mij schoot iets te binnen, zijn er daadwerkelijk volwassen supporters onder ons die geen seizoenskaart kunnen kopen voor hun zoon of dochter? Vanwege het financieel niet op kunnen brengen.
Ik zou bijvoorbeeld wel 20€ willen betalen voor een jonger iemand die graag een seizoenskaart zou willen. Wellicht kunnen we met meerdere supporters / forum leden een seizoenskaart ophoesten  (of meerdere) en deze gunnen aan iemand waarvan de ouders het echt niet kunnen betalen.

Komt dit voor onder ons? En zo ja wat vinden jullie ervan.

Schouders eronder samen, ik doe mee
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op november 14, 2019, 11:23:20
HALVE SEIZOENKAART | STEUN JIJ DE KOPLOPER IN DE 2E SEIZOENSHELFT?
14 november 2019, 11:15
Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan! Hoe lang we dit nog kunnen zingen in het Cambuur Stadion weet niemand, maar één ding is zeker: saai gaat het in ieder geval niet worden! Onder leiding van Henk de Jong en Sandor van der Heide is het dit seizoen ouderwets genieten. Zeker in thuiswedstrijden is het met goed voetbal, veel doelpunten en de unieke sfeer alles wat een Avondje Cambuur zo bijzonder maakt.

We krijgen dan ook veel vragen over wanneer de Halve Seizoenkaart beschikbaar is en voor al die supporters hebben we goed nieuws: per direct! Je hebt al een eigen plek in het Cambuur Stadion voor alle 10 wedstrijden na de winterstop vanaf slechts € 95,-. Hier zitten bovendien fraaie affiches bij tegen onder andere De Graafschap, NAC Breda, Roda JC en FC Volendam.

Voorrang bij SC Cambuur – Feyenoord
Maar dat is nog niet alles. Als halve seizoenkaarthouder krijg je bovendien voorrang bij de kaartverkoop voor de bekerkraker tussen SC Cambuur en Feyenoord. Direct na de seizoenkaarthouders krijg je als halve seizoenkaarthouder de gelegenheid om maximaal 2 kaarten aan te schaffen. Hier vind je alle informatie over de kaartverkoop voor SC Cambuur – Feyenoord.

Wil jij kortom de ontknoping in de Keuken Kampioen Divisie écht meemaken? Pak dan die kaart voor Cambuur en claim je eigen plek in ons digitale stadion via onderstaande link.

> Klik hier om een Halve Seizoenkaart aan te schaffen

Kom je liever naar het stadion? Dan ben je tijdens kantooruren van harte welkom bij de administratie van het Cambuur Stadion.

Graag tot in het Cambuur Stadion!

De prijzen van de Halve Seizoenkaarten zijn als volgt:

Tribune   Volwassen   Jeugd (t/m 16 jaar) / Senioren (65+)
Zuid   € 95,-   € 75,-
Noord   € 110,-   € 90,-
Oost   € 125,-   € 105,-
West   € 145,-   € 110,-
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op november 21, 2019, 10:40:56
Tot nu toe 250 halve seizoenkaarten verkocht, aldus Ard de Graaf in een filmpje op het Twitter-account van Cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op december 07, 2019, 12:50:02
Als je wint, heb je vrienden. Dat geldt ook voor #Cambuur. De verkoop van halve seizoenskaarten loopt storm. Er zijn nu al vier(!) keer zoveel verkocht als vorig jaar.

Andor Faber op twitter
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op december 07, 2019, 13:07:49
Er zijn 400 halve seizoenkaarten verkocht, aldus Ard de Graaf.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op december 09, 2019, 17:42:45
worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend
seizoen wel hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op december 09, 2019, 23:30:49
Citaat van: denistel op december 09, 2019, 17:42:45
worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend seizoen wel hebben

Wees er snel bij, op=op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op december 10, 2019, 08:09:50
Citaat van: denistel op december 09, 2019, 17:42:45
worden nog veel meer mensen willen hun plaatske voor volgend
seizoen wel hebben

Het laatste jaar in het oude stadion bedoel je of loop je alvast op de zaken vooruit  ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op december 11, 2019, 20:18:12
Cambuur heeft al bijna 500 halve seizoenskaarten verkocht: 'Je ziet de supporters genieten'
1 uur geleden  René Smid  Friesland

Het sportieve succes legt Cambuur geen windeieren. De Leeuwarders hebben inmiddels al bijna 500 halve seizoenskaarten verkocht.

Dat is fors meer dan in andere jaren. Het totaalaantal seizoenskaarten komt daarmee op ongeveer 6000, zegt algemeen directeur Ard de Graaf. ,,Het gaat hard, dat heeft ook te maken met de positie waar we staan.'' Cambuur is na 18 speelronden de trotse koploper in de eerste divisie, met 9 punten voorsprong op een plek die niet recht geeft op directe promotie naar de eredivisie.

Dat de Leeuwarders zoveel halve jaarkaarten verkopen, komt volgens De Graaf ook aan de actie die eraan verbonden was. De nieuwe aanwas kreeg namelijk voorrang bij de kaartverkoop voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Dat duel is inmiddels uitverkocht. De Graaf: ,,Dat is geweldig voor de club. Veel mensen die eerder een seizoenskaart hadden en nu af en toe een los kaartje kopen, hebben we op deze manier weer binnengehaald.''

In de tijd dat Cambuur nog in de eredivisie speelde, was het aantal seizoenskaarten dat mocht worden gekocht, gefixeerd. Dit om ervoor te zorgen dat fans die af en toe naar het stadion komen, nog de gelegenheid hebben om een los kaartje te kopen. Dat punt is nu nog lang niet bereik, aldus De Graaf. ,,We hebben er nog wel circa tweeduizend in de verkoop.''

'Vorig jaar hebben we veel chagrijn ervaren, er moest wat gebeuren'

Dat het dit seizoen zo goed gaat met Cambuur, had de directeur niet direct verwacht. Voorafgaand is een plan gemaakt om Cambuur weer terug te brengen naar de top van de eerste divisie. Er kwam een spelersfonds (De Heren van Cammingha), er werd geïnvesteerd in de selectie en het trainersduo Henk de Jong en Sandor van der Heide maakte ook onderdeel uit van de ambities. ,,Vorig jaar hebben we veel chagrijn ervaren, er moest wat gebeuren. Je ziet de supporters nu genieten, daar doe je het voor. Je kijkt weer met plezier naar Cambuur.''

De run op halve seizoenskaarten is voor Cambuur ook financieel gezien goed nieuws. Voor dit seizoen bleef Cambuur ongeveer 100.000 euro achter op de begroting, als het om seizoenskaarten gaat. ,,Dat hebben we nu goedgemaakt'', zegt financieel directeur Gerald van den Belt. ,,Als we deze lijn doorzetten, komen we uit op een plusje. De losse verkoop zal in de tweede seizoenshelft misschien wat minder zijn, omdat veel mensen die een los kaartje kochten, nu een halve seizoenskaart hebben.''

Al bijna 500 verkocht dus
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op december 12, 2019, 07:09:25
Een plusje dus.
Het beleid loont om weer te gaan investeren zodra de grootste risico's dat toelieten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op december 12, 2019, 10:19:44
Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 07:09:25
Een plusje dus.
Het beleid loont om weer te gaan investeren zodra de grootste risico's dat toelieten.

Volgens mij bedoelde hij een plusje op de post "kaartverkoop".  Dan is hier niet uit te halen dat het loont om te investeren. Dat is ook afhankelijk van de uitgavenkant.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op december 12, 2019, 17:48:35
Snap ik... da's waar.

Wat ik bedoel is dat met investeren de negatieve trend is gestopt en je op allerlei manieren nu in een positieve spiraal komt... dus ook met de kaartverkoop. Ik weet ook dat dat eerder gewoonweg niet kon omdat toen het risico toen te hoog was vanwege de te hoge restschuld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op december 12, 2019, 19:54:57
Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 17:48:35
Snap ik... da's waar.

Wat ik bedoel is dat met investeren de negatieve trend is gestopt en je op allerlei manieren nu in een positieve spiraal komt... dus ook met de kaartverkoop. Ik weet ook dat dat eerder gewoonweg niet kon omdat toen het risico toen te hoog was vanwege de te hoge restschuld.

Absoluut, maar het blijft spannend. Als het verkeerd uitpakt kan je hele grote problemen krijgen. Maar nu toch alle complimenten voor de directie en tm.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: johnmillwall op mei 12, 2020, 16:34:45
Waarschijnlijk start begin volgende week  de verkoop seizoenkaarten 2020/2021, een groot Voetbalclubs bieden fans compensatie, maar hopen vooral op solidariteit.

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2333631-voetbalclubs-bieden-fans-compensatie-maar-hopen-vooral-op-solidariteit

ik ga gewoon verlengen en wenst geen compensatie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 12, 2020, 18:24:18
Citaat van: johnmillwall op mei 12, 2020, 16:34:45
Waarschijnlijk start begin volgende week  de verkoop seizoenkaarten 2020/2021, een groot Voetbalclubs bieden fans compensatie, maar hopen vooral op solidariteit.

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2333631-voetbalclubs-bieden-fans-compensatie-maar-hopen-vooral-op-solidariteit

ik ga gewoon verlengen en wenst geen compensatie
We kunnen in ieder geval verlengen en hoop dat iederéén afziet van compensatie. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 12, 2020, 18:37:07
Het is zo enorm belangrijk. Cambuur zal in de liquiditeitsbegroting rekening hebben gehouden met de binnenkomst van het geld voor de seizoenkaarten rond deze periode. Net als alle andere clubs, dus vanaf dit moment zijn er daadwerkelijk veel minder inkomsten dan vorig seizoen. Alle clubs zullen op dit moment (en op het moment dat de schade aan de sponsoren duidelijk wordt) hebben gewacht om te kijken wat de begroting voor volgend seizoen nog kan zijn én vanaf nu kan je de liquiditeitsproblemen bij de clubs gaan verwachten.

Ik heb wel vertrouwen trouwens in onze directie. Zij hebben het op financieel gebied al jaren fantastisch gedaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op mei 12, 2020, 18:39:22
Zeer blij met hoe de directie het financieel heeft gedaan.
Zeker als je naar de berichten kijkt over hoe het in Groningen gaat.
11 mensen ontslagen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 12, 2020, 18:46:11
Citaat van: speculeter op mei 12, 2020, 18:39:22
Zeer blij met hoe de directie het financieel heeft gedaan.
Zeker als je naar de berichten kijkt over hoe het in Groningen gaat.
11 mensen ontslagen.
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2020, 18:50:31
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 12, 2020, 18:46:11
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....

WEIGEREN!!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2020, 18:51:18
Als je een gouden kaart hebt hoef je dan niets te doen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 12, 2020, 19:01:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2020, 18:51:18
Als je een gouden kaart hebt hoef je dan niets te doen?

Tsjah,ik denk dat ze dat haast niet kunnen maken. Maar van mij mag het zonder discussie verlengt worden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op mei 12, 2020, 19:03:14
Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2020, 18:24:18
We kunnen in ieder geval verlengen en hoop dat iederéén afziet van compensatie. |:)

Ik heb nog niks voorbij zien komen in de mail ofzo?
Waar te vinden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op mei 12, 2020, 19:10:20
Ik vermoed dat ze eerst wachten op de uitslag van het kort geding.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: moodygrunn op mei 12, 2020, 19:22:04
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 12, 2020, 18:46:11
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....

Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 12, 2020, 22:01:51
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2020, 19:22:04
Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.

Groningen kan ook gewoon de beste spelers verkopen en dan of jeugd neerzetten of goedkope spelers scouten. Maar ze bieden ondertussen wel tonnen voor Diemers, dat is wel het kromme aan het hele verhaal. Zeker als je bedenkt dat wij jaren lang onze beste spelers  hebben verkocht en nu we eindelijk weer investeren we keihard genaaid worden. Ondernemersrisico wordt er dan geroepen ... .  Slecht beleid wordt vaak beloond en goed beleid niet.

Overigens zal ik de club uiteraard financieel blijven steunen. De club stond op een keerpunt in de clubgeschiedenis en dat laten we niet kapotmaken door deze crisis en de chaos binnen het betaald voetbal.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2020, 22:54:25
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2020, 19:22:04
Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.

Ik vrees dat wanneer clubs het steeds moeilijker krijgen op deze manier, onze kansen bij een ALV echt heel veel kleiner worden...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op mei 14, 2020, 21:40:25
Zit me net te bedenken: ik haal gewoon 2 seizoenskaarten voor komend seizoen. Zie wel of 1 van de kids mee gaat. Anders maar niet. Leen ik m wel uit. Toch weer €150,- voor de club!

WIJ TEGEN IEDEREEN!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op mei 14, 2020, 21:46:13
ik had al een gouden dus ben er ook weer!
zet de bak golfballen maar klaar voor jong-ajax,jong-az,jong-psv en jong utrecht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op mei 14, 2020, 21:48:04
Citaat van: okkele op mei 14, 2020, 21:46:13
ik had al een gouden dus ben er ook weer!
zet de bak golfballen maar klaar voor jong-ajax,jong-az,jong-psv en jong utrecht.

Ik ook een gouden, de kids nu ook maar 1! ??

Hoop dat de beloften kapot gaan. Kost ook aardig geld toch? Saneren maar!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 15, 2020, 07:30:01
Citaat van: Bolle op mei 14, 2020, 21:40:25
Zit me net te bedenken: ik haal gewoon 2 seizoenskaarten voor komend seizoen. Zie wel of 1 van de kids mee gaat. Anders maar niet. Leen ik m wel uit. Toch weer €150,- voor de club!

WIJ TEGEN IEDEREEN!
Ook een prima oplossing, ik ga voor de combi Seizoenkaart West-19 losse kaartjes West- 19 biertjes, eenmalig 250, en daarna 50,- per maand. En als het tussendoor nodig is doneer ik her en der ook nog wel wat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 15, 2020, 08:54:50
Schiet nou maar op maar die seizoenkaartverkoop!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op mei 15, 2020, 09:12:43
Citaat van: Lore op mei 15, 2020, 08:54:50
Schiet nou maar op maar die seizoenkaartverkoop!

Precies. Dit is HÉT moment om de verkoop er uit te gooien!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 15, 2020, 09:21:21
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 15, 2020, 07:30:01
Ook een prima oplossing, ik ga voor de combi Seizoenkaart West-19 losse kaartjes West- 19 biertjes, eenmalig 250, en daarna 50,- per maand. En als het tussendoor nodig is doneer ik her en der ook nog wel wat.
Wij halen als groep ook direct weer 4 seizoenskaarten en doneren extra kaartjes zolang wij zonder publiek moeten voetballen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 15, 2020, 09:33:43
Hup opskietuh met die seizoenkaarten!
Ze kreien ons niet klein!
Cambuur komt eraan! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 15, 2020, 15:55:05
Citaat van: Zuid1991 op mei 15, 2020, 09:33:43
Hup opskietuh met die seizoenkaarten!
Ze kreien ons niet klein!
Cambuur komt eraan! |:)
ik wil verlengen! Tempo erin
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: moodygrunn op mei 15, 2020, 16:54:50
Citaat van: Bolle op mei 15, 2020, 09:12:43
Precies. Dit is HÉT moment om de verkoop er uit te gooien!

:y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 16, 2020, 12:12:07
Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 16, 2020, 13:54:34
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 16, 2020, 12:12:07
Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard

Zal deze week wel loskomen ! Eerst de uitkomst rechter afgewacht natuurlijk, en dan het (verpeste) weekend erachteraan.
Verwacht in de komende week wel bericht.
Heb al mail gestuurd naar Cambuur dat ik graag mn nieuwe seizoenkaart wil en dat ik geen bedrag terug hoef van gemiste wedstrijden  die geweest zijn of nog gaan komen.
Afgesloten met....... "ben nu nog trotser op mijn geel blauw, mijn Cambuur" liefs uit Delfzijl.
Hoop dat we weer net zon mooi seizoen tegemoet gaan en nu wel richting de eredivisie mogen.
Hoop niet dat er vanuit het publiek allerlei vervelende acties plaats gaan vinden die niet bij het voetbal horen, daar ben ik wel een beetje bang voor.
We hebben nu wel heel veel krediet opgebouwd bij heel veel mensen, ik zeg maak er gebruik van Cambuur.
Vast wel grote sponsoren te vinden die nu willen instappen.
En laten wij als publiek de club sportief en financieel zoveel mogelijk steunen.
Ik zeg...... rug recht kop omhoog,  er weer tegenaan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 16, 2020, 13:59:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 16, 2020, 13:54:34

Vast wel grote sponsoren te vinden die nu willen instappen.


Al is het maar omdat we ongekend veel publiciteit hebben gehad en nog wel wel even zullen blijven krijgen.
Dat is voor een sponsor wel belangrijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 16, 2020, 13:59:35
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 16, 2020, 12:12:07
Wat is de reden dat er geen mededelingen komen over SK verkoop? Is er geen behoefte aan cash bij Cambuur? Enige activiteit op cambuur.nl sinds de uitspraak is een video van Ard

Ze zouden zich dit weekend nog beraden op eventuele verdere juridische stappen. Zodra daar definitief een beslissing over valt zullen ze ook wel heel snel met nieuws over seizoenkaarten en dergelijke naar buiten komen (ervan uitgaande dat er juridisch niks meer gebeurt, wat mij het meest logisch lijkt).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op mei 16, 2020, 14:06:56
Er zijn toch echt wel wat advocaten die adviseren om in hoger beroep te gaan of een bodemprocedure op te starten.
Ergens hoop ik daar ook op.
Maar verwacht ook dat we niets meer gaan doen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op mei 16, 2020, 14:47:55
Bodemprocedure kun je zo paar maanden mee bezig zijn. Ik zeg centjes die over zijn en nog binnenkomen investeren in het nieuwe seizoen.
Kop omhoog en met 200% motivatie terug naar de koppositie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 16, 2020, 15:17:50
Citaat van: AL op mei 16, 2020, 14:06:56
Er zijn toch echt wel wat advocaten die adviseren om in hoger beroep te gaan of een bodemprocedure op te starten.
Ergens hoop ik daar ook op.
Maar verwacht ook dat we niets meer gaan doen.

Ben wel benieuwd op basis van welke argumenten ze dan in beroep willen gaan. De uitspraak in het kort geding was al heel voorspelbaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op mei 16, 2020, 15:23:39
Citaat van: Lore op mei 16, 2020, 15:17:50
Ben wel benieuwd op basis van welke argumenten ze dan in beroep willen gaan. De uitspraak in het kort geding was al heel voorspelbaar.

Niet heel vreemd dat advocaten altijd zeggen dat er nog wel een kans is toch? Dit soort procedures/ trajecten duren lang. Uurtje - factuurtje.

Hopen op een compensatie, mocht die er al komen. Daarna gas geven met sponsoren en supporters, schouders er onder, hoofd omhoog en dóór!

Met Mühren en Stevens als t een beetje kan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 16, 2020, 16:53:45
Citaat van: Bolle op mei 16, 2020, 15:23:39
Niet heel vreemd dat advocaten altijd zeggen dat er nog wel een kans is toch? Dit soort procedures/ trajecten duren lang. Uurtje - factuurtje.

Hopen op een compensatie, mocht die er al komen. Daarna gas geven met sponsoren en supporters, schouders er onder, hoofd omhoog en dóór!

Met Mühren en Stevens als t een beetje kan!

Nee, inderdaad. Ik zou als advocaat ook altijd wel een aanknopingspunt zien. Veel media aandacht en lekker factureren.

De eindconclusie is dat het juridisch allemaal klopt wat de knvb heeft gedaan, maar dat het sportief en moreel helemaal fout is. Nu het blik op de toekomst en verder! 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 16, 2020, 17:18:48
Kort geding moest gewoon gedaan. Er is altijd een kleine kans op een procedure fout en die moet je uitsluiten.

En wellicht zijn we ook wel verzekerd voor rechtsbijstand, lijkt me niet onverstandig met schurken bij de KNVB maar ook spelersmakelaars.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op mei 17, 2020, 12:35:49
Misschien dat het CAS hier nog iets aan kan doen wanneer in heel Europa wel gepromoveerd en gedegradeerd wordt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 17, 2020, 13:49:16
Citaat van: De Gast op mei 17, 2020, 12:35:49
Misschien dat het CAS hier nog iets aan kan doen wanneer in heel Europa wel gepromoveerd en gedegradeerd wordt.

Dat is zo'n enorm lange weg. Het is triest, maar de focus moet op volgend seizoen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 18, 2020, 12:51:25
Begin me nou toch wel te verbazen hoe lang het duurt voordat de SK's verkocht worden. Je zou toch denken dat ze snel willen weten hoeveel er worden verkocht om inzicht te krijgen in inkomsten. Op basis daarvan kun je dan weer besluiten mannen als Muhren en Stevens nog een mooie financiele worst voor te houden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 18, 2020, 12:51:25
Begin me nou toch wel te verbazen hoe lang het duurt voordat de SK's verkocht worden. Je zou toch denken dat ze snel willen weten hoeveel er worden verkocht om inzicht te krijgen in inkomsten. Op basis daarvan kun je dan weer besluiten mannen als Muhren en Stevens nog een mooie financiele worst voor te houden.

Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 22, 2020, 13:47:58
Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Ik vorig jaar eind april mijn seizoenkaart al gekocht, dus dat van 1-6 klopt niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 22, 2020, 14:45:38
Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Omzet moet altijd vallen over de periode waar het betrekking op heeft. Dus de seizoenkaartverkoop tel je niet mee over het voorgaande seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 22, 2020, 15:54:35
SC Cambuur (gewoan ?)
@SCCambuurLwd
?? Voor al die geweldige supporters die ons vragen naar wanneer de seizoenkaartverlenging gaat beginnen: we zijn er druk mee bezig en komen volgende week met alle informatie.

Dank voor jullie steun! ?

#CambuurKomtEraan
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 22, 2020, 17:48:14
Citaat van: moodygrunn op mei 22, 2020, 13:04:50
Zou het te maken kunnen hebben met dat de inkomsten van de SK's anders binnen het boekjaar 19-20 valt en niet 20-21? Op papier maak je dan over 19-20 heel veel winst, waar je vervolgens belasting over moet betalen. Als je de verkoop en de inkomsten vanaf 1-6 op de rekening hebt, heb je daar denk ik dan geen last van? Is maar een gedachte hoor.

Heb op de officiele site ook even teruggebladerd, vorig jaar ook vanaf 01-06 verkoop SK's

Zou het niet gewoon verband houden met het gesprek van maandag in Zeist? Als ze er dan uit kunnen komen over een mooie schadevergoeding zullen ze promotie ook wel opgeven en kunnen de seizoenkaarten voor KKD prijzen aan de man gebracht worden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 22, 2020, 18:38:51
Ze zullen zolang er gesprekken zijn over compensatie nog wel de kaarten tegen de borst houden wat financiën betreft.
Als we al meteen voor een mooi bedrag seizoenskaarten wegzetten, of we kopen bijvoorbeeld Mühren, dan lijkt de nood misschien minder hoog en valt er minder te halen. Dat kun je beter doen nadat er een schadevergoeding is, dan ervoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: roepieh op mei 22, 2020, 19:22:40
Citaat van: Lore op mei 22, 2020, 14:45:38
Omzet moet altijd vallen over de periode waar het betrekking op heeft. Dus de seizoenkaartverkoop tel je niet mee over het voorgaande seizoen.

Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 22, 2020, 20:05:52
Citaat van: roepieh op mei 22, 2020, 19:22:40
Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.
Na maandag niet meer. De KNVB trekt even de beurs  l8l.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 22, 2020, 20:06:11
Citaat van: roepieh op mei 22, 2020, 19:22:40
Qua boekhouding wel ja, veel clubs hebben alleen wel een dusdanig slechte cashflow dat vaak het geld van het nieuwe seizoen al in het huidige seizoen gebruikt wordt. Volgens mij bij cambuur ook al jaren zo.

Zeker, maar je hoeft er dus geen belasting over te betalen in dit seizoen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op mei 23, 2020, 09:42:10
Citaat van: justremco op mei 22, 2020, 17:48:14
Zou het niet gewoon verband houden met het gesprek van maandag in Zeist? Als ze er dan uit kunnen komen over een mooie schadevergoeding zullen ze promotie ook wel opgeven en kunnen de seizoenkaarten voor KKD prijzen aan de man gebracht worden

Correctie, we betalen nog steeds eredivisie prijzen, we zijn nooit omlaag gegaan na degradatie om zo snel mogelijk weer te promoveren.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 23, 2020, 23:49:57
Als we iets kunnen terug krijgen van ons seizkrt en de Knjb betaald dat( de staat) ben ik erbij. Als het om ons gaat dan hoef ik niks terug van mijn 3 seizkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2020, 23:55:37
Citaat van: sunderland op mei 23, 2020, 23:49:57
dan hoef ik niks terug van mijn 3 seizkaarten.

Hum,.... tikkerltje zwaarlijvig?  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 23, 2020, 23:58:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2020, 23:55:37
Hum,.... tikkerltje zwaarlijvig?  8)
kids he . Paplepel
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 23, 2020, 23:59:20
Sprak trouwens even een superboer die wel al regels hadden, konden geld terug krijgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 24, 2020, 09:03:02
Ze hebben daar ook best een uitdaging met toch veel ouderen die daar twijfelen .
De meeste clubs komen met vrij ingewikkelde constructies...  Heracles houdt het dan weer heel simpel. Je koopt of je koopt niet.
Denk dat je ook simpel moet houden, anders geeft dat ook alleen maar meer gedoe als het toch weer anders loopt.


De grote vraag is hoe lang er zonder publiek moet worden gespeeld.
Mischien maar een weiland in de buurt van Grou/Akkrum ombouwen tot Drive- in stadion/ Bioscoop.
Voor ons op de vrijdag en dan in het weekend kunnen ze de trekkers daar parkeren.
Niet de leukste maar wel een praktische oplossing.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 24, 2020, 20:30:38
Almere verkoopt seizoenkaarten voor 45,01 euro en hoopt zo hunstadion (4501 capaciteit)komend seizoen vol te krijgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 24, 2020, 20:38:04
Citaat van: zeewolde op mei 24, 2020, 20:30:38
Almere verkoopt seizoenkaarten voor 45,01 euro en hoopt zo hunstadion (4501 capaciteit)komend seizoen vol te krijgen.

Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 24, 2020, 20:44:12
Citaat van: justremco op mei 24, 2020, 20:38:04
Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen
met 2 vingers in de neus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 24, 2020, 21:58:30
Almere heeft een rijke eigenaar, die redden zich ook wel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 25, 2020, 16:30:22
Citaat van: justremco op mei 24, 2020, 20:38:04
Levert ze 2 ton op, dat moeten wij in 1 verkoopdag ook wel kunnen halen

Wel fijn dat zij dan ook elke tweede week een uitverkocht stadion hebben!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: El FLaco op mei 26, 2020, 13:20:42
Wanneer gaan we los met verkoop sk'en

Had mi direct na uitspraak rechter moeten gebeuren
Emoties hoog en aanschaffen die kaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: rudie op mei 26, 2020, 14:01:48
Denk dat de club liever wacht tot de zaak met de KNVB geregeld is; als je claimt schade te ondervinden en hebt net duizenden seizoenskaarten in no time verkocht heb je niet echt een heel sterk verhaal natuurlijk....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 29, 2020, 12:58:19
Duurt lang voordat het bekend wordt wanneer er verlengd kan worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: oldehove op mei 29, 2020, 13:05:03
Na het weekend komt er duidelijkheid !
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 29, 2020, 13:17:41
Citaat van: oldehove op mei 29, 2020, 13:05:03
Na het weekend komt er duidelijkheid !

Zeiden ze dat vorige week ook niet al?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 29, 2020, 16:42:07
Citaat van: Lore op mei 29, 2020, 13:17:41
Zeiden ze dat vorige week ook niet al?

Klopt toch ook beide
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cor op mei 29, 2020, 16:57:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 29, 2020, 16:42:07
Klopt toch ook beide
_O_ _O_ :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 29, 2020, 17:23:19
 _O_
Citaat van: Cor op mei 29, 2020, 16:57:56
  _O_ _O_ :_schater
_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 29, 2020, 18:17:13
START SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VRIJDAG
29 mei 2020, 18:01
Hoe staat het met de seizoenkaarten? Kunnen we al bijna verlengen?!

Dit is waarschijnlijk de meest gestelde vraag in de mail en op de social media van SC Cambuur in de afgelopen weken en dat is vooral hartverwarmend! Dat geldt overigens in het algemeen voor de fantastische steun die we hebben mogen ontvangen na het onrechtvaardige besluit van de KNVB. Als één ding duidelijk is geworden is het dat deze volksclub leeft als nooit tevoren en dat we er met z'n allen aankomen!

Voor wat betreft de verlenging van de seizoenkaarten zijn we achter de schermen -samen met onze partners- druk bezig en gaan we volgende week vrijdag (5 juni) los met de campagne.

Prijzen & opties
Het mag voor zich spreken dat de prijzen dit jaar niet zijn verhoogd en gezien de uitzonderlijke situatie kun je kiezen uit een drietal opties:

1. Anderhalve seizoenkaart
Anderhalve meter? Nee, anderhalve seizoenkaart! Hiermee steun je niet alleen de club en heb je alle rechten van een seizoenkaarthouder, maar help je ook om het stadion weer vol te krijgen zodra er weer supporters bij de wedstrijden mogen zijn. De extra halve seizoenkaart gaat namelijk naar mensen die in de coronacrisis in de frontlinie hebben gewerkt en een Avondje Cambuur meer dan hebben verdiend. Samen met onze maatschappelijke stichting Cambuur Verbindt nodigen we deze helden, uit bijvoorbeeld de zorg en supermarkten, persoonlijk uit.

2. Onvoorwaardelijke steun
Als je hiervoor kiest geef je aan dat je de club onvoorwaardelijk steunt en geen restitutie wenst ongeacht hoeveel wedstrijden er met/zonder supporters kunnen worden gespeeld. Dit helpt de club enorm, omdat we dan beleid kunnen maken richting de toekomst.

3. Standaard verlenging met restitutie
Ga je voor deze optie dan zijn we je nog steeds enorm dankbaar en lever je zonder meer een bijdrage om de club door de crisis te loodsen. Wel kun je afhankelijk van het aantal zonder publiek gespeelde wedstrijden restitutie krijgen in de vorm van korting op je volgende seizoenkaart. De hoogte hiervan is afhankelijk van het aantal wedstrijden zonder supporters en maximaal 50 %.

Hoe dan ook, wanneer dan ook: Cambuur Komt Eraan!

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op mei 29, 2020, 19:21:08
Citaat van: Bernardo op mei 29, 2020, 18:17:13
START SEIZOENKAARTCAMPAGNE VOLGENDE WEEK VRIJDAG
29 mei 2020, 18:01
Hoe staat het met de seizoenkaarten? Kunnen we al bijna verlengen?!

Dit is waarschijnlijk de meest gestelde vraag in de mail en op de social media van SC Cambuur in de afgelopen weken en dat is vooral hartverwarmend! Dat geldt overigens in het algemeen voor de fantastische steun die we hebben mogen ontvangen na het onrechtvaardige besluit van de KNVB. Als één ding duidelijk is geworden is het dat deze volksclub leeft als nooit tevoren en dat we er met z'n allen aankomen!

Voor wat betreft de verlenging van de seizoenkaarten zijn we achter de schermen -samen met onze partners- druk bezig en gaan we volgende week vrijdag (5 juni) los met de campagne.

Prijzen & opties
Het mag voor zich spreken dat de prijzen dit jaar niet zijn verhoogd en gezien de uitzonderlijke situatie kun je kiezen uit een drietal opties:

1. Anderhalve seizoenkaart
Anderhalve meter? Nee, anderhalve seizoenkaart! Hiermee steun je niet alleen de club en heb je alle rechten van een seizoenkaarthouder, maar help je ook om het stadion weer vol te krijgen zodra er weer supporters bij de wedstrijden mogen zijn. De extra halve seizoenkaart gaat namelijk naar mensen die in de coronacrisis in de frontlinie hebben gewerkt en een Avondje Cambuur meer dan hebben verdiend. Samen met onze maatschappelijke stichting Cambuur Verbindt nodigen we deze helden, uit bijvoorbeeld de zorg en supermarkten, persoonlijk uit.

2. Onvoorwaardelijke steun
Als je hiervoor kiest geef je aan dat je de club onvoorwaardelijk steunt en geen restitutie wenst ongeacht hoeveel wedstrijden er met/zonder supporters kunnen worden gespeeld. Dit helpt de club enorm, omdat we dan beleid kunnen maken richting de toekomst.

3. Standaard verlenging met restitutie
Ga je voor deze optie dan zijn we je nog steeds enorm dankbaar en lever je zonder meer een bijdrage om de club door de crisis te loodsen. Wel kun je afhankelijk van het aantal zonder publiek gespeelde wedstrijden restitutie krijgen in de vorm van korting op je volgende seizoenkaart. De hoogte hiervan is afhankelijk van het aantal wedstrijden zonder supporters en maximaal 50 %.

Hoe dan ook, wanneer dan ook: Cambuur Komt Eraan!

Verlengen die handel, en als je om restitutie vraagt ben je (in mijn ogen) geen echte supporter
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 29, 2020, 20:10:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 29, 2020, 16:42:07
Klopt toch ook beide

:proost :rodekaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 29, 2020, 20:11:23
Citaat van: Chielvak19 op mei 29, 2020, 19:21:08


Verlengen die handel, en als je om restitutie vraagt ben je (in mijn ogen) geen echte supporter

Enige twijfel die ik heb is 1 1/2 of zelf 2 halen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 29, 2020, 21:27:53
Citaat van: Lore op mei 29, 2020, 20:11:23
Enige twijfel die ik heb is 1 1/2 of zelf 2 halen!

Jah precies....zit ook erover te denken om 2 ipv 1 te nemen...... het enige probleem is naast mij is nooit wat vrij.... dus zit je nooit naast elkaar als ik iemand meeneem.
En das bar ongezellig. Als iedereen 1,5 neemt hebben we straks 1,5 keer een uitverkocht huis :proost
Moet alles eerst wel weer normaal worden natuurlijk.
En terugvragen geld van mijn clupke ??? Nooit.
We komen eraan !!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op mei 29, 2020, 23:00:25
Ik bestel ook een extra kaart. Vraag wel aan de club of er op een andere plek een extra stoel vrij is. Dat stadion moet komend jaar elke week vol!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 29, 2020, 23:38:54
Citaat van: CambuurAmersfoort op mei 29, 2020, 23:00:25
Ik bestel ook een extra kaart. Vraag wel aan de club of er op een andere plek een extra stoel vrij is. Dat stadion moet komend jaar elke week vol!!

Je bent een kei van een kerel |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2020, 09:47:58
Het zijn wel 3 slimme opties... goed over nagedacht.

Onvoorwaardelijke steun spreekt voor zich. Dat is de  "verzekeringspolis"voor de club als onverhoopt ook na 1 januari bijvoorbeeld nog niet met een volledig gevuld stadion mag worden gespeeld.

Bij de "ik wil mijn geld terug"- optie is de voorwaarde wel dat je dan een seizoenskaart voor het seizoen erop aanschaft. Dus stel dat het meevalt en er moet maar 20% zonder publiek worden gespeeld (ipv 50% of meer), dan krijgt die supporter  20% korting op zijn 2e seizoenskaart. Stel dat we promoveren en we verhogen de prijs van een seizoenskaart met 10%. Dat is geen slechte deal voor de club, hoor... 11% korting geven op 2 jaar lang een verkochte seizoenskaart. 

Met  die "anderhalve  kaart" garandeer je eigenlijk dat je steeds een vol stadion hebt omdat je de rest van de stoeltjes met de Corona-helden kan opvullen zodra dat weer mag. Een mooie oplossing, maar ook een slimme want door het weggeven van kaarten/stoeltjes krijgt Cambuur ook steeds meer supporters en dat is met ook op de toekomst(nieuw stadion) heel belangrijk. Dat nieuwe stadion moet straks ook vol!

Daarom zoek ik zelf een nog andere optie om een kaart te schenken aan de club/supporter, maar zal even een mailtje droppen naar  de club en Stichting voor de mogelijkheden.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 30, 2020, 11:21:15
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 09:47:58

Bij de "ik wil mijn geld terug"- optie is de voorwaarde wel dat je dan een seizoenskaart voor het seizoen erop aanschaft. Dus stel dat het meevalt en er kan 20% niet zonder publiek worden gespeeld, dan krijgt die supporter  20% korting op zijn 2e seizoenskaart. Stel dat we promoveren en we verhogen de prijs van een seizoenskaart met 10%. Dat is geen slechte deal voor de club, hoor... 11% korting geven op 2 jaar lang een verkochte seizoenskaart. 

Niet zonder publiek?. Ik vind t juist mooier als we naar t stadion kunnen hoor  :P .   T is niet om aan te gluren  zonder publiek.  Maar helaas zal t toch gebeuren eerst.  En is inderdaad super dat ze met die opties uiteindelijk weer proberen om t stadion vol te krijgen als we er weer in mogen .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2020, 11:45:04
Ik bedoel dat ik er vanuit ga dat er tot de winterstop zonder publiek wordt gespeeld. Dus mischien 50% van het seizoen. Als het maar 20% is valt dat mee. Natuurlijk, ik wil ook liefst al in augustus al beginnen en met een vol huis. Helaas niet realistisch.

En ik rekende ook vanuit de club financiën. Daarvoor kan het relatief gunstig uitpakken.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor.

edit: Oow ik zie wat je bedoelt nu... ik heb het even hersteld want het klopte idd niet wat ik eerst had getyped :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 30, 2020, 12:32:11
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 11:45:04
Ik bedoel dat ik er vanuit ga dat er tot de winterstop zonder publiek wordt gespeeld. Dus mischien 50% van het seizoen. Als het maar 20% is valt dat mee. Natuurlijk, ik wil ook liefst al in augustus al beginnen en met een vol huis. Helaas niet realistisch.

En ik rekende ook vanuit de club financiën. Daarvoor kan het relatief gunstig uitpakken.

Maar volgens mij bedoelen we hetzelfde hoor.

edit: Oow ik zie wat je bedoelt nu... ik heb het even hersteld want het klopte idd niet wat ik eerst had getyped :thumbsup
:thumbsup haha ja daarom vond ik t al vreemd :insane .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 30, 2020, 14:13:39
Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sk13 op mei 30, 2020, 15:36:58
Citaat van: sunderland op mei 30, 2020, 14:13:39
Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.
Yep klopt. Werk zelf in de zorg. Dat ging(gaat) gewoon door
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Citaat van: sunderland op mei 30, 2020, 14:13:39
Wat vinden we van de 1.5 kaart hier? Er zijn hier ook genoeg die in de Coronatijd hard hebben doorgewerkt.

Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 30, 2020, 17:37:17
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.
je hoeft er niet voor te kiezen toch? Dus hoezo uitpersen? Ik heb er geen moeite mee, heb het geld ervoor en als het de club helpt te overleven is alles wat mij betreft geoorloofd. En natuurlijk zijn er medesupporters die het minder breed hebben, dat besef ik. Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat er mensen zijn die optie 3 kiezen omdat ze niet in een luxe positie zoals ik zitten. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op mei 30, 2020, 17:59:12
Prima initiatief die 1,5 kaart, maar hier komen er 'gewoon' 2. 1 extra en we zien wel wie er mee gaat.

OP NAAR GERECHTIGHEID!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 30, 2020, 18:59:42
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Niets is verplicht he, kies wat voor jou past. Het is een vrij land.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2020, 19:15:45
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Ik vind het een prima optie, maar ik mis de optie om een seizoenskaart te doneren bijv. een jeugdkaart voor iemand die anders niet kan omdat de ouders in de financiële problemen zijn gekomen. Maar mail wel even wat er mogelijk is.

Voor zorgmedewerkers ed. met een normale seizoenskaart kan wellicht dan worden geregeld dat ze een keer iemand mogen meenemen. Club wil gewoon het stadion vol krijgen en wat teruggeven aan de stad. Zou gewoon eens informeren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 30, 2020, 20:01:39
Citaat van: Bankzitter op mei 30, 2020, 19:15:45
Ik vind het een prima optie, maar ik mis de optie om een seizoenskaart te doneren bijv. een jeugdkaart voor iemand die anders niet kan omdat de ouders in de financiële problemen zijn gekomen. Maar mail wel even wat er mogelijk is.

Voor zorgmedewerkers ed. met een normale seizoenskaart kan wellicht dan worden geregeld dat ze een keer iemand mogen meenemen. Club wil gewoon het stadion vol krijgen en wat teruggeven aan de stad. Zou gewoon eens informeren.
Wij hebben ook een extra kaart. Wellicht een idee om een poule op te zetten aan wie wij deze kaart kunnen gunnen (per wedstrijd). En dan denk ik idd aan diegene die door omstandigheden niet meer in staat zijn zelf kaarten te halen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2020, 20:32:20
Voor mij niet praktisch... ik schenk het bedrag aan de club en de stichting kan wel ieamand zoeken om een kaart aan te geven.Zoiets als dat kan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 30, 2020, 21:19:09
Ach, de club moet iets. Ik kies er inderdaad niet voor om 1 1/2 seizoenkaart voor de zorg te kopen. Ik koop 1 1/2 seizoenkaart en een vriend doet dat ook en dan nemen wij gewoon mensen zelf mee. Het belangrijkste is dat de club zoveel mogelijk recettes krijgt. Natuurlijk willen wij weer promotie. En dat kan! Wij hebben een grotere achterban dan de meeste clubs en krijgen een schade vergoeding, daarnaast staat de selectie al voor een groot deel.

Gas erop, steunen indien je dat kan en dan promoveren wij op een nog gunstiger moment voor Cambuur,
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 30, 2020, 22:12:06
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.
dacht van ik wil even afwachten. Heb zelf de Corona door gewerkt en het ook nog drukker gehad en zag ook veel bouwvakkers gewoon doorwerken. En die andere kant wat jij beschrijft is er idd ook.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 30, 2020, 23:27:49
Citaat van: Naastismis op mei 30, 2020, 17:30:34
Belachelijk,  Die zorgmedewerkers hebben tenminste nog werk en kunnen waarschijnlijk zelf wel 1 kopen, Er zijn genoeg mensen die door de corona geen werk meer hebben en ik heb nu het gevoel dat die financieel door de club worden uitgeperst, eerst doneren dan een vlag kopen en nu wordt er ook nog verwacht dat ik een halve seizoenkaart voor iemand koop terwijl die nog naar zijn werk kan.

Het wordt niet verwacht he?! Maar aangeboden om deze keuze te maken. Zelf kies ik voor 2e optie. Onvoorwaardelijke steun.  Meteen kopen zodra beschikbaar.  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: moodygrunn op mei 30, 2020, 23:36:27
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 30, 2020, 17:37:17
je hoeft er niet voor te kiezen toch? Dus hoezo uitpersen? Ik heb er geen moeite mee, heb het geld ervoor en als het de club helpt te overleven is alles wat mij betreft geoorloofd. En natuurlijk zijn er medesupporters die het minder breed hebben, dat besef ik. Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat er mensen zijn die optie 3 kiezen omdat ze niet in een luxe positie zoals ik zitten. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk.

Nou, ik snap de opmerking in tot op zekere hoogte. Hier op het forum wordt nog wel eens de suggestie gewekt dat als je niet genoeg bijdraagt, of een restitutie-kaart neemt dat je minder supporter zou zijn dan iemand die een "gewone" of 1,5 sk zou nemen. In die zin zou het in een verkeerd keelgat kunnen schieten.

Neemt niet weg dat een ieder de keuze moet maken voor zichzelf. Wij (en de club) kunnen niet in de portemonnee van de (mede)supporter kijken. Als iemand een restitutiekaart wil kopen, omdat .....(vul zelf maar een reden in, of niet) dan moet dat gewoon kunnen zonder dat diegene er op aangekeken wordt.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 30, 2020, 23:50:50
De club dekt zich zo gewoon goed in zo voor alle mogelijke scenario's.
Spelen we veel met publiek dan is die anderhalve kaart perfect om het stadion vol te maken.
Spelen we helaas lang zonder zonder dan hebben ze het geld van de onvoorwaardelijke steun binnen.
Zit het er ergens tussen in dan kan die restitutiekaart ook best aardig uitpakken voor de club.

Dus ik denk dat het alleen maar goed is als ze een mix verkopen omdat we nog niet weten hoe het gaat lopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 31, 2020, 00:01:34
Het veranderd per dag bijna. De club staat voor ons als bijna alles. De club is alles. De meesten binnen ons club verdienen veel en veel meer dan wij. Tja heb dan maar eens een mening over een seizkrt. Bij mijn 2 e club was een seizkrt soms 700 pond. In 1973 ging je mee naar de final voor 200 pond wat bijna een maandsalaris was. Maar wel het hoogtepunt ooit
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Tukker op juni 05, 2020, 11:11:42
Toch maar voor de 1 1/2 seizoenskaart gekozen. De bankrekening liet het toe mede gezien het niet doorgaan van vakantie.

Veel plezier voor die halve volgend seizoen  |:)
Wel goed bier drinken  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 05, 2020, 15:16:15
Heeft ook iemand wat gehoord over de Jeugd kaarten tot 12 jaar, die waren vorig jaar € 75 euro, in de online shop moet ik nu € 200 euro per stuk aftikken, das nogal een verschil  :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 05, 2020, 16:15:24
Inmiddels reactie van Cambuur, prijs is geschrapt (zonder enige communicatie). Wij betalen nu € 860 (4x gouden seizoenskaart waarvan 2 jeugd tot 12 jaar) in plaats van € 610, das toch een verhoging van 41%.
Daar moet ik toch even over nadenken in deze tijd. Vind dit persoonlijk ook niet netjes zonder enige communicatie nadat ze vorig jaar dit toch wel hadden beloofd:

Kinderen extra goedkoop
Daarnaast hebben we de prijzen van seizoenkaarten voor kinderen sterk verlaagd. Iedereen onder de 12 jaar (geboren na 1 juli 2007) gaat vanaf het seizoen 2019/2020 slechts € 75,- betalen. Dit tarief geldt alleen voor de Oost- en Zuid-tribune
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 05, 2020, 16:32:10
Citaat van: Sakas op juni 05, 2020, 16:15:24
Inmiddels reactie van Cambuur, prijs is geschrapt (zonder enige communicatie). Wij betalen nu € 860 (4x gouden seizoenskaart waarvan 2 jeugd tot 12 jaar) in plaats van € 610, das toch een verhoging van 41%.
Daar moet ik toch even over nadenken in deze tijd. Vind dit persoonlijk ook niet netjes zonder enige communicatie nadat ze vorig jaar dit toch wel hadden beloofd:

Kinderen extra goedkoop
Daarnaast hebben we de prijzen van seizoenkaarten voor kinderen sterk verlaagd. Iedereen onder de 12 jaar (geboren na 1 juli 2007) gaat vanaf het seizoen 2019/2020 slechts € 75,- betalen. Dit tarief geldt alleen voor de Oost- en Zuid-tribune

Dat is niet zo netjes
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 05, 2020, 16:39:16
Klopt niet netjes...ze konden ff vermelden.
Maar ik snap Cambuur ook ze moeten zoveel mogelijk geld binnenkrijgen.
Er zullen ook wel genoeg sponsors zijn die niet meer aan hun beloften kunnen voldoen.

Maar is er al een tussenstand bekend hoeveel seizoenkaarten er verkocht zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 05, 2020, 17:12:11
143 heb ik gehoord zo net
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: bok op juni 05, 2020, 17:21:32
zo net met enige moeite mijn zoveelste 1 1/2  :scc  seizoenskaart  :scc besteld .

komen er  nu nog ook eens een keer regelmatig een tellerstand ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 05, 2020, 17:28:07
Citaat van: bok op juni 05, 2020, 17:21:32
zo net met enige moeite mijn zoveelste 1 1/2  :scc  seizoenskaart  :scc besteld .

komen er  nu nog ook eens een keer regelmatig een tellerstand ?
Het vergt wel wat skills om de bestelprocedure tot een goed einde te brengen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op juni 05, 2020, 17:54:08
Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 17:12:11
143 heb ik gehoord zo net

Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op juni 05, 2020, 18:17:01
Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 17:12:11
143 heb ik gehoord zo net
Was zeker om 11.05 :X
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 05, 2020, 18:18:54
Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 17:54:08
Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!
kan niet anders dan veel meer zijn lijkt me, denk dat speculeter een beetje aan het stoken is :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op juni 05, 2020, 19:12:35
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 05, 2020, 18:18:54
kan niet anders dan veel meer zijn lijkt me, denk dat speculeter een beetje aan het stoken is :)

Dat zijn geen grappen. Nog steeds vol woede jegens die stinkbond.

Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 05, 2020, 19:31:31
Citaat van: mario op juni 05, 2020, 18:17:01
Was zeker om 11.05 :X
11.02 uur.
Nee joh zijn veel meer verkocht.
Wat ik heb gehoord loopt het storm.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 05, 2020, 19:32:02
Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 17:54:08
Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!
Grapje natuurlijk
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 05, 2020, 19:32:55
Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 19:12:35
Dat zijn geen grappen. Nog steeds vol woede jegens die stinkbond.

Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R
Dat was inderdaad een k.u.t.moment
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 05, 2020, 19:40:57
Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 19:12:35
Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R

Daar moest ik ook even een paar seconden nadenken ja  :(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op juni 05, 2020, 19:50:27
 l0l
Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 19:31:31
11.02 uur.
Nee joh zijn veel meer verkocht.
Wat ik heb gehoord loopt het storm.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 05, 2020, 19:54:37
1017 verkocht, meldt Cambuur op Twitter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bolle op juni 05, 2020, 20:02:45
BAM!

Zo snel mogelijk naar extreem hoge aantallen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2020, 21:11:26
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op juni 05, 2020, 21:17:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2020, 21:11:26
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?
Ja deze moet je zelf verlengen. In deze tijd vindt men het ongepast deze automatisch te gaan verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 05, 2020, 22:25:20
Citaat van: Collingwood op juni 05, 2020, 19:54:37
1017 verkocht, meldt Cambuur op Twitter.
prima start, hopen dat er dit weekend veel mensen ook even rustig voor gaan zitten en bestellen. Volgens mij hebben gouden SK houders ook nog niet echt door dat er wel weer besteld moet worden. Viel me ook op dat ik niet een mail heb gekregen als SK houder, hebben jullie die wel gehad?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 05, 2020, 23:25:42
Vandaag mail gehad.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 06, 2020, 07:47:00
Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 23:25:42
Vandaag mail gehad.
okay, vreemd ik niet. Alleen maar bevestigingsmail nadat ik nieuwe kaart had besteld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 06, 2020, 10:38:21
Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen

Ja, en zouden die 15 tot 20% nu al in die 1000 seizoenkaarten zijn getelt?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2020, 11:57:37
Citaat van: Lore op juni 06, 2020, 10:38:21
Ja, en zouden die 15 tot 20% nu al in die 1000 seizoenkaarten zijn getelt?

Ja want das makkelijk tellen...... het gaat ongeveer om 150 tot 200 seizoenkaarten :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 06, 2020, 12:00:01
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2020, 11:57:37
Ja want das makkelijk tellen...... het gaat ongeveer om 150 tot 200 seizoenkaarten :y

Zeker, maar zijn ze al meegeteld met die 1000 of niet?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 06, 2020, 12:04:16
Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozene

En de rest optie 2? Waar heb je dat gelezen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 06, 2020, 12:05:36
Citaat van: Lore op juni 06, 2020, 12:00:01
Zeker, maar zijn ze al meegeteld met die 1000 of niet?
van die 1000 zijn er 150 tot 200...... sjonge waar gaat dit over :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 06, 2020, 12:41:20
Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen


Ook optie 3 kan gunstig voor de club uitpakken, dus dat er een mix van alle opties ontstaat is verder prima...risicospreiding
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 06, 2020, 12:56:25
Citaat van: Bankzitter op juni 06, 2020, 12:41:20

Ook optie 3 kan gunstig voor de club uitpakken, dus dat er een mix van alle opties ontstaat is verder prima...risicospreiding

Het lijkt me toch dat 100% optie 1 en 0% optie 3 het gunstigst is voor de club  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 06, 2020, 13:43:09
Citaat van: Bernardo op juni 06, 2020, 12:04:16
En de rest optie 2? Waar heb je dat gelezen

Ik vermoed hier:

Seizoenkaarten Cambuur vliegen de deur uit

Het loopt storm met de verkoop van seizoenkaarten voor Cambuur. Zes uur na de start werd de grens van 1000 al bereikt.

Cambuur-directeur Ard de Graaf kreeg er kippenvel van. ,,De saamhorigheid is groot'', zei hij na de eerste verkoopdag van de seizoenkaarten voor komend seizoen. ,,Om vijf uur gingen we de 1000 al voorbij.''

,,95 procent daarvan was een full support of anderhalve seizoenkaart'', zei De Graaf. Bij de eerste optie betaalt de supporter de hele seizoenkaart, ongeacht het aantal wedstrijden dat met publiek wordt gespeeld.

Van die 95 procent kocht 15 tot 20 procent anderhalve seizoenkaart. Als er straks weer publiek bij de wedstrijden mag, nodigt Cambuur van dat extra bedrag mensen uit die tijdens de coronacrisis is de frontlinie werken. ,,Het is toch buitensporig dat je dat kunt doen. Geweldig.''

'Loyaliteit ten top'
Om 11 uur startte de verkoop van de seizoenkaarten. De eerste supporter stond meteen aan de balie. ,,Die zat er al om half 10'', wist De Graaf. Zo'n vijftig fans kwamen naar het stadion, de rest ging online. ,,En werden ook donaties gedaan. Loyaliteit ten top.''

De Graaf zag ook dat er een supporter was die voor het eerst sinds 1993 weer een seizoenkaart kocht. ,,Fantastisch.'' De afhandeling van de eerste divisie, waarbij koploper Cambuur niet mocht promoveren, heeft voor een groot gevoel van onrecht gezorgd in Leeuwarden.

https://www.lc.nl/sport/Seizoenkaarten-Cambuur-vliegen-de-deur-uit-25733483.html
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 06, 2020, 13:46:56
Optie 3 zijn vooral mensen die geen die-hard supporter zijn of om fianciele redenen anders geen kaart kunnen nemen. De die hards nemen waarschijnlijk optie 1 of 2.
Als ze die vergoeding willen, dan moeten ze ook volgend jaar een seizoenskaart nemen.
En het is maximaal 50%, maar stel dat we al vrij snel met publiek spelen dan is dat bijvoorbeeld "maar" 20%.
Maar wel 2 seizoenen lang een wat minder fanatieke supporter gebonden. Ook prima toch.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 06, 2020, 13:55:03
SC Cambuur (gewoan ?)
@SCCambuurLwd
?? Hartverwarmend! 15% van de supporters die tot nu toe hun seizoenkaart verlengden, kozen voor optie 1 (anderhalve seizoenkaart) en 80% voor optie 2 (onvoorwaardelijke steun).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 08, 2020, 12:46:15
1586 kaarten zijn al verlengd??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 08, 2020, 12:50:12
Citaat van: Chielvak19 op juni 08, 2020, 12:46:15
1586 kaarten zijn al verlengd??

+2!

:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 08, 2020, 16:53:08
+ 1  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2020, 11:17:15
Citaat van: Chielvak19 op juni 08, 2020, 12:46:15
1586 kaarten zijn al verlengd??

Op naar nummero 2000, misschien vandaag al?
Allemaal toppers die verlengen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 09, 2020, 13:30:15
1883 kaarten zijn er verlengd??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 10, 2020, 20:04:24
Citaat van: Chielvak19 op juni 09, 2020, 13:30:15
1883 kaarten zijn er verlengd??

2102 inmiddels??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 10, 2020, 20:12:39
Citaat van: Chielvak19 op juni 10, 2020, 20:04:24
2102 inmiddels??
500 in twee dagen erbij is netjes, hopen dat het mooi door blijft lopen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 10, 2020, 22:13:43
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 10, 2020, 20:12:39
500 in twee dagen erbij is netjes, hopen dat het mooi door blijft lopen
Gaat goed, dat in amper 1 week.
Rest van de clubs zijn al veel eerder begonnen met verkoop.
Mooi!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 11, 2020, 17:20:43
Plus 2...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 18:36:55
Weet iemand de aantallen van de afgelopen jaren van ons?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 11, 2020, 19:38:01
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 18:36:55
Weet iemand de aantallen van de afgelopen jaren van ons?

Ik las ergens terug in dit topic, dat wij dit jaar na de halve seizoenkaarten op 6000 uit zijn gekomen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 21:35:34
Heel benieuwd of we dat weer gaan halen. Had eigenlijk wel verwacht dat het echt storm zou lopen en iedereen volgend jaar achter de club gaat staan, maar tot op heden valt het mij nog wel wat tegen...
Hopelijk komende 2 weken in ieder geval richting de 4000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2020, 08:56:31
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 11, 2020, 21:35:34
Heel benieuwd of we dat weer gaan halen. Had eigenlijk wel verwacht dat het echt storm zou lopen en iedereen volgend jaar achter de club gaat staan, maar tot op heden valt het mij nog wel wat tegen...
Hopelijk komende 2 weken in ieder geval richting de 4000.
Als de verkoop gelijk loopt wat ik denk t.o.v vorig jaar is het toch goed?
Vergeet niet dat we maar 1 week bezig zijn!
Als we dit weekend 3000 aantikken ist toch al super?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juni 12, 2020, 09:44:21
vraag van Kuzmanovic-Apeldoorn.....
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?

Citaat van: mario op juni 05, 2020, 21:17:11
Ja deze moet je zelf verlengen. In deze tijd vindt men het ongepast deze automatisch te gaan verlengen.

wat?
waar gaat dit over?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 12, 2020, 09:51:59
Citaat van: okkele op juni 12, 2020, 09:44:21
vraag van Kuzmanovic-Apeldoorn.....
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?

wat?
waar gaat dit over?

Dat gaat over het verlengen van de gouden seizoenskaart ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juni 12, 2020, 09:58:34
wat een bullshit dat dat ongepast zou zijn.
ik heb een gouden kaart,heb daar voor betaald en verwacht ook dat die verlenging waar ik voor betaald heb dat dat gebeurt.
moet ik dat via-via horen dat ik zelf stappen moet ondernemen?
als ik dit nu niet toevallig tegen was gekomen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 12, 2020, 10:25:16
Citaat van: okkele op juni 12, 2020, 09:58:34
wat een bullshit dat dat ongepast zou zijn.
ik heb een gouden kaart,heb daar voor betaald en verwacht ook dat die verlenging waar ik voor betaald heb dat dat gebeurt.
moet ik dat via-via horen dat ik zelf stappen moet ondernemen?
als ik dit nu niet toevallig tegen was gekomen?

Ik heb ook een gouden kaart en gewoon een mail gehad over de verlenging, met alle optie's die er zijn. Misschien je spam box even checken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juni 12, 2020, 10:52:25
bedankt,ik begrijp het nu.
ik reageerde te snel,doe ik wel vaker in deze naai-tijden.
geregeld,betaald.
bij het aanklikken van het vinkje bij de khvb heb ik mn muis geslacht.

|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:15:08
Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2020, 17:19:00
Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:15:08
Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?

Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we in deze economische tijden veel minder sk'en gaan verkopen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 12, 2020, 17:19:18
Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:15:08
Volgens 'Fans on tour' zitten we nu op 2200.
Kan mij niet voorstellen dat er maar 50 bij zijn gekomen de afgelopen 2 dagen.
Is ook nog geen officieel bericht van Cambuur zelf gekomen.
Gevalletje uut de duum zogen?
geen update geweest, we zaten op 2102, ik denk dat ze de cijfers hebben verwisseld en er 2201 van hebben gemaakt :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:21:59
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 12, 2020, 17:19:00
Het zou mij eerlijk gezegd niet verbazen dat we in deze economische tijden veel minder sk'en gaan verkopen
Dat zou kunnen.
Aan de andere kant verkopen Eagles, de graafschap ook ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar rond deze tijd?
Ach wij zijn nog maar week bezig.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 12, 2020, 17:29:40
Citaat van: Zuid1991 op juni 12, 2020, 17:21:59
Dat zou kunnen.
Aan de andere kant verkopen Eagles, de graafschap ook ongeveer hetzelfde aantal als vorig jaar rond deze tijd?
Ach wij zijn nog maar week bezig.

Ik kan mij ook voorstellen dat de fanatieke supporters snel verlengen, maar dat de afhakers bij de twijfelaars zitten en dat die vorig jaar ook later een scc kochten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 12, 2020, 17:37:37
Ik verwacht vandaag nog wel een update, ik gok op 2523
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 13, 2020, 10:01:51
Het gaat hard met de seizoenkaarten bij Cambuur. De supporters kunnen hun kaart sinds een week verlengen en zaterdag waren er al 2.500 supporters die dat gedaan hadden. Ver boven verwachting, zegt directeur Ard de Graaf.

https://omrop.fr/wmbb
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2020, 10:42:22
Citaat van: Viper op juni 13, 2020, 10:01:51
Het gaat hard met de seizoenkaarten bij Cambuur. De supporters kunnen hun kaart sinds een week verlengen en zaterdag waren er al 2.500 supporters die dat gedaan hadden. Ver boven verwachting, zegt directeur Ard de Graaf.

https://omrop.fr/wmbb

Super! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 13, 2020, 17:57:50
Mooi. Nu toch een behoorlijke stijging in een paar dagen! Misschien dat sommige ook nog wachten tot over 2 weken de salarissen binnen zijn.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 15, 2020, 18:09:58
Hopelijk vandaag of morgen weer een update van de club. Zouden we al tegen de 3000 aanzitten?!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 15, 2020, 19:50:11
Hoppa weer twee !!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 15, 2020, 21:15:01
Zijn inmiddels 2511 kaarten verkocht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 15, 2020, 21:20:39
Klinkt veel, maar geen idee of het er ook echt veel zijn. Dat kunnen wij dit keer per echt achteraf bepalen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 15, 2020, 21:34:09
Citaat van: Lore op juni 15, 2020, 21:20:39
Klinkt veel, maar geen idee of het er ook echt veel zijn. Dat kunnen wij dit keer per echt achteraf bepalen
afgelopen weekend waren er al 2500 verkocht toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 15, 2020, 21:37:57
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 15, 2020, 21:34:09
afgelopen weekend waren er al 2500 verkocht toch?

Nee, zaterdag zei Ard de Graaf, dat het waarschijnlijk na het weekend richting 2500 zou lopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 15, 2020, 21:41:15
Citaat van: Galdiano op juni 15, 2020, 21:37:57
Nee, zaterdag zei Ard de Graaf, dat het waarschijnlijk na het weekend richting 2500 zou lopen.
ah okay, gaat in ieder geval mooi.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bens op juni 16, 2020, 10:49:26
De 2500 seizoenkaarten gepasseerd op naar de 3000 _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 16, 2020, 14:18:35
Hou dit vol, vooral blijven kopen,.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 16, 2020, 15:03:59
Huidge stand gewoon door laten lopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 17, 2020, 20:32:50
Suh mooi wesuh als we deze week de 3000 gepasseerd zijn.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bens op juni 19, 2020, 13:04:08
Weet iemand de staand van dit moment van de verkochte seizoenkaarten?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 19, 2020, 16:19:53
Citaat van: Bens op juni 19, 2020, 13:04:08
Weet iemand de staand van dit moment van de verkochte seizoenkaarten?

Tsja bin oek benieuwd. Nec 3200 nu dus wij mutten oek richting de 3000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 21, 2020, 21:00:02
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
ALWEER EEN MIJLPAAL! We zijn vanavond door de grens van 3000 seizoenkaarthouders gegaan (exclusief sponsoren). Dank voor jullie trouwe steun! Yellow heartBlue heart

We staan op 3005.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 24, 2020, 08:35:30
Mooi man, over de 3000. Maybe nu inmiddels 3200?
Onze verlengingsprocedure loopt nog tot 18 juli meende ik.
Dus we kunnen tot die tijd nog mooi richting de 4000 gaan ;)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: vialli op juni 24, 2020, 09:43:48
8 Juli  :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 24, 2020, 10:40:16
Citaat van: vialli op juni 24, 2020, 09:43:48
8 Juli  :scc
Duudelijk, dan hebben we nog een extra week om richting het getal van de Graafschap te kruipen. Die hewe nu 3900.

Uiteraard daarna nog genoeg tijd met gewone aanvragen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 24, 2020, 18:49:27
Ik moet ook nog ff 3 halen.... ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 25, 2020, 07:14:47
Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2020, 18:49:27
Ik moet ook nog ff 3 halen.... ;)

Ik nog 2.

Hoppa: 3005!!!   :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 25, 2020, 07:20:19
Citaat van: Noordcambuur op juni 24, 2020, 18:49:27
Ik moet ook nog ff 3 halen.... ;)
k oek :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 25, 2020, 07:35:56
Over de 3500 volgens de krant
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 25, 2020, 08:12:01
Er komt nog een boost vanwege de aankondiging dat er met publiek kan worden gespeeld, verwacht ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 26, 2020, 13:15:46
Citaat van: hobbes op juni 25, 2020, 07:35:56
Over de 3500 volgens de krant
Zou mooi zijn als Canbuur hier via social media melding van maakt. Toch mooie mijlpijl 3500
Of zijn we al dichter bij de 4000 :insane
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 26, 2020, 17:25:02
Citaat van: Zuid1991 op juni 26, 2020, 13:15:46
Zou mooi zijn als Canbuur hier via social media melding van maakt. Toch mooie mijlpijl 3500
Of zijn we al dichter bij de 4000 :insane
3589 nu
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juni 28, 2020, 21:35:13
3544 kaarten verkocht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 28, 2020, 21:54:33
Verdorie....we gaan achteruit :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2020, 22:08:31
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 28, 2020, 21:54:33
Verdorie....we gaan achteruit :?

Mensen leveren hun kaarten in... :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2020, 09:59:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 28, 2020, 22:08:31
Mensen leveren hun kaarten in... :zweep
Nee mensen die boos zijn op de KNVB kopen daardoor geen seizoenskaart en verstrekken ook nog verkeerde informatie :devil :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juni 29, 2020, 10:10:54
Is het straks in september ook zo dat wie als eerste zijn seizoenkaart heeft verlengd ook als eerste recht heeft om het stadion binnen te komen. Wat voor volgorde gaan ze hanteren? En voor het bezoeken van uitwedstrijden zullen er ook nog wel tal van regeltjes komen. Ik zie alleen maar beren op de weg in plaats van licht aan de het einde van een donkere tunnel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 29, 2020, 10:54:09
Citaat van: weestwel op juni 29, 2020, 10:10:54
Is het straks in september ook zo dat wie als eerste zijn seizoenkaart heeft verlengd ook als eerste recht heeft om het stadion binnen te komen. Wat voor volgorde gaan ze hanteren? En voor het bezoeken van uitwedstrijden zullen er ook nog wel tal van regeltjes komen. Ik zie alleen maar beren op de weg in plaats van licht aan de het einde van een donkere tunnel.

Dat zou echt zo'n rare regel zijn. Dan kan je al 20 jaar bij Cambuur komen en er niet in komen. Ze zullen proberen iedereen er in te krijgen en anders zal er wel een lotingssyteem komen,
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2020, 15:46:29
Ruim 3500 nu dus.

Betekent dus nu inclusief sponsoren, ik schat een kleine 1000, totaal 4500?
Dan moeten we nog een 1500 verkopen om op het aantal van vorig seizoen (circa 6000) te komen. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 29, 2020, 17:02:48
Hoop dat we de 6000 wel weer gaan halen.
Als Muhren en Stevens bijtekenen hoop ik toch dat iedereen er volle bak achter gaat staan.

Raar genoeg kregen we het stadion vorig jaar ook niet uitverkocht ondanks het geweldige spel en positie...altijd het gevoel dat de club zo enorm leeft, maar 10000 man als we op promotiekoers liggen is blijkbaar al niet helemaal realistisch.

Reden te meer om nu zsm naar de Eredivisie te gaan, ook met het ook op het nieuwe stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 29, 2020, 17:37:46
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Fijn dat jullie er bij zijn en welkom bij C.O.
Het forum waar wij geniet van het perfectioneren van azijnzeiken!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 29, 2020, 17:38:21
Citaat van: Zuid1991 op juni 29, 2020, 15:46:29
Ruim 3500 nu dus.

Betekent dus nu inclusief sponsoren, ik schat een kleine 1000, totaal 4500?
Dan moeten we nog een 1500 verkopen om op het aantal van vorig seizoen (circa 6000) te komen. |:)

Was 6000 inclusief sponsoren vorig jaar? en waren daar ook niet de halve seizoenkaarten bij genomen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2020, 18:01:28
Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 17:38:21
Was 6000 inclusief sponsoren vorig jaar? en waren daar ook niet de halve seizoenkaarten bij genomen?
Bericht van in de winterstop:
Volgens directeur Ard de Graaf zijn dat er vier keer zoveel als afgelopen jaar. "Op dit moment hebben wij 5800 seizoenkaarten verkocht, waarvan er dus 400 halve seizoenkaarten zijn. Ik denk dat we de 6000 wel gaan halen en dat is voor de club natuurlijk fantastisch."

Zeer aannemelijk dat dit bericht inclusief sponsoren was.

Cambuur zelf zegt nu dat de verkoop exclusief sponsoren is.
Dus...voorzichtige conclusie; zitten we aardig op schema vorig seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 29, 2020, 18:48:34
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Mooi man, welkom hier.... er is hier altijd wel wat te lezen of te beleven.
Ik hoop dat je veel plezier hebt op deze site.
Welkom.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 29, 2020, 18:54:35
Citaat van: Zuid1991 op juni 29, 2020, 18:01:28
Bericht van in de winterstop:
Volgens directeur Ard de Graaf zijn dat er vier keer zoveel als afgelopen jaar. "Op dit moment hebben wij 5800 seizoenkaarten verkocht, waarvan er dus 400 halve seizoenkaarten zijn. Ik denk dat we de 6000 wel gaan halen en dat is voor de club natuurlijk fantastisch."

Zeer aannemelijk dat dit bericht inclusief sponsoren was.

Cambuur zelf zegt nu dat de verkoop exclusief sponsoren is.
Dus...voorzichtige conclusie; zitten we aardig op schema vorig seizoen.

Dan lijken wij toch wel voor op schema te liggen? Mooi signaal hoor. Gas erop en dit jaat vanaf het moment dat wij allen weer aanwezig mogen zijn: uitverkocht!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 29, 2020, 19:16:40
Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 17:37:46
Fijn dat jullie er bij zijn en welkom bij C.O.
Het forum waar wij geniet van het perfectioneren van azijnzeiken!

Tweemaal dank! Ik zal proberen daarin een gepaste bijdrage te leveren. Genoeg ervaring opgedaan op voornamelijk vrijdagavonden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 29, 2020, 19:18:00
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 29, 2020, 18:48:34
Mooi man, welkom hier.... er is hier altijd wel wat te lezen of te beleven.
Ik hoop dat je veel plezier hebt op deze site.
Welkom.

Dankjewel! Moet goedkomen. Heb een en ander al doorgelezen, niveau is te doen  :proost  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 29, 2020, 19:32:44
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 19:16:40
Tweemaal dank! Ik zal proberen daarin een gepaste bijdrage te leveren. Genoeg ervaring opgedaan op voornamelijk vrijdagavonden.

Misschien is het wel verstandig om alvast een evaluatiegesprek met wat prominente leden in te plannen. Wij verwachten wel een bepaald niveau natuurlijk
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 29, 2020, 21:28:24
Citaat van: Lore op juni 29, 2020, 19:32:44
Misschien is het wel verstandig om alvast een evaluatiegesprek met wat prominente leden in te plannen. Wij verwachten wel een bepaald niveau natuurlijk

Vind alles best maar niet zonder mijn zaakwaarnemer :X
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op juni 29, 2020, 21:47:32
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 21:28:24
Vind alles best maar niet zonder mijn zaakwaarnemer :X
Ik zie het al, een goede aanvulling op het forum  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: scc-aaron op juni 30, 2020, 00:23:56
Citaat van: Oostzijde op juni 29, 2020, 15:34:47
Ik ben er met vaderlief ook weer bij. Kan niet wachten tot we weer beginnen. |:)

(Hallo allemaal, ben nieuw hier.)

Op welk vak mag je de helden gaan bekijken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 30, 2020, 09:24:07
Citaat van: scc-aaron op juni 30, 2020, 00:23:56
Op welk vak mag je de helden gaan bekijken?

Vak 21!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 30, 2020, 16:35:14
Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 30, 2020, 18:03:58
Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2020, 16:35:14
Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.
Hup mensuh gas gevuh en verlengen, we mutten naar die 4000 disse week.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 30, 2020, 20:52:34
Citaat van: Noordcambuur op juni 30, 2020, 16:35:14
Zo 3 seizoenkaarten zijn binnen....er waren rond 3600 verkocht.

Ik was vlak voor of na je, ze vertelden mij ook nog dat er vorig jaar na een maand 2100 waren verkocht en nu dus al 3600. Jaren zijn altijd lastig te vergelijken, maar dit klinkt positief
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 30, 2020, 21:05:26
Citaat van: Lore op juni 30, 2020, 20:52:34
Ik was vlak voor of na je, ze vertelden mij ook nog dat er vorig jaar na een maand 2100 waren verkocht en nu dus al 3600. Jaren zijn altijd lastig te vergelijken, maar dit klinkt positief
klopt ik hoop zo dat we de 4000 aantikken deze week.....kom op mannen nog een kleine 400 :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juni 30, 2020, 21:05:32
Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 30, 2020, 21:50:51
Citaat van: Destroyer op juni 30, 2020, 21:05:32
Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...

Daar had ik ook last van, daarom naar het stadion gegaan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: speculeter op juni 30, 2020, 23:04:47
Muhren blijft....nog meer reden om sk aan te schaffen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oostzijde op juni 30, 2020, 23:10:56
Citaat van: speculeter op juni 30, 2020, 23:04:47
Muhren blijft....nog meer reden om sk aan te schaffen.

Denk dat we daardoor wel door de 4000 schieten deze week.

Althans, ik mag het hopen!  :0=
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 01, 2020, 09:02:58
Citaat van: Destroyer op juni 30, 2020, 21:05:32
Meerdere malen online geprobeerd maar lukt op 1 of andere manier niet. Nu maar langs stadion dan...
Overbelast met het nieuws dat muhren blieft, net als bij Groningen toen bekend werd dat robben kwam  :insane

Maar hoe dan ook, het zal de twijfelaars over de streep helpen.
'The second dance' 2020-2021 Cambuur komt eraan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 02, 2020, 08:07:31
+ 3
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2020, 08:26:36
Citaat van: sunderland op juli 02, 2020, 08:07:31
+ 3
Moest dat nou zolang duren? Hier hebben Muhren en Stevens opgewacht,wedde dat die vandaag of morgen gaan tekenen? :zweep :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juli 02, 2020, 08:33:38
Citaat van: sunderland op juli 02, 2020, 08:07:31
+ 3

3x 1,5 SCC? Als je zo lang wacht dan haal je 1,5  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 02, 2020, 10:49:56
Citaat van: Grijskijkert op juli 02, 2020, 08:26:36
Moest dat nou zolang duren? Hier hebben Muhren en Stevens opgewacht,wedde dat die vandaag of morgen gaan tekenen? :zweep :koffie
mien hart ging weer sneller kloppen vandaar. Doe het meestal op laatste moment. Vd week stadion en muhren en Nieuwpoort en waarsch keepert. Geeft weer wat positiviteit na de grootste Cambuur teleurstelling ooit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 02, 2020, 10:50:48
Citaat van: 666 op juli 02, 2020, 08:33:38
3x 1,5 SCC? Als je zo lang wacht dan haal je 1,5  :devil
tsja
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 02, 2020, 12:15:28
Voor degene die nog mut verlengen bij administratie: vraag effe of we al bijna 4 duuzend hewe. ;)

Zou mooi zijn voor het weekend, voor al het andere mooie transfer nieuws ;) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 02, 2020, 12:19:33
Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2020, 12:15:28
Voor degene die nog mut verlengen bij administratie: vraag effe of we al bijna 4 duuzend hewe. ;)

Zou mooi zijn voor het weekend, voor al het andere mooie transfer nieuws ;) |:)

Morgen houden Mühren en Stevens het bord 4000 op 1.5 meter van elkaar omhoog.  :insane

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 02, 2020, 12:38:58
Citaat van: Galdiano op juli 02, 2020, 12:19:33


Morgen houden Mühren en Stevens het bord 4000 op 1.5 meter van elkaar omhoog.  :insane

:) haha suh fantastisch wesuh!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 02, 2020, 14:34:11
Citaat van: sunderland op juli 02, 2020, 08:07:31
+ 3
He he, nou mensen we kunnen beginnen, hij is binnen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juli 02, 2020, 19:12:21
 :X EINDELIJK gelukt +1  :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op juli 02, 2020, 19:15:59
Normaal lukt het mij online nooit om de kaart te verlengen en ga ik altijd naar het stadion. Nu had ik het zo klaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juli 03, 2020, 14:20:08
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
BAM! En dat zijn 4️⃣1️⃣3️⃣8️⃣ verlengde seizoenkaarten!

?? Namens Paul en de rest van de club: grote dank voor jullie trouwe steun! Verlengen kan tot woensdag 8 juli.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: thankyou op juli 03, 2020, 14:27:56
Hoeveel hadden we vorig jaar exclusief sponsoren ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 03, 2020, 14:54:21
Ik ben meer benieuwd naar het aantal 1.5.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 03, 2020, 15:27:32
Citaat van: thankyou op juli 03, 2020, 14:27:56
Hoeveel hadden we vorig jaar exclusief sponsoren ?
Dacht om en na bij 1000.

Dus dan nog kleine 900 en we hewe minimaal zelfde aantal als vorig jaar(?)|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 03, 2020, 15:38:15
Citaat van: thankyou op juli 03, 2020, 14:27:56
Hoeveel hadden we vorig jaar exclusief sponsoren ?

In ieder geval vertelde zij mij dinsdag dat vorig jaar na een maand iets minder dan 2200 seizoenkaarten waren verkocht. Dikke, dikke, voorsprong op vorig jaar dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Hirsch op juli 03, 2020, 15:42:20
Vorig jaar was de verkoop weer minder t.o.v. het jaar daarvoor, vanwege het toch wel teleurstellende seizoen onder Hake..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 06, 2020, 12:12:56
Nog 2 dagen om te verlengen.
De graafschap nu 5000 waar de verleng procedure er al week op zit. Zeer benieuwd of wij woensdag richting de 4500 of meer gaan. :scc
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juli 06, 2020, 14:03:24
Sommige kaarten tellen voor 1 1/2 als je dat meerekent dan komt er wel aardig wat geld binnen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 06, 2020, 14:06:51
Citaat van: Bankzitter op juli 06, 2020, 14:03:24
Sommige kaarten tellen voor 1 1/2 als je dat meerekent dan komt er wel aardig wat geld binnen.

Zitten die kaarten er trouwens al bij. Dus als twee mensen anderhalve kaart kopen rekenen ze dat dan als drie, of rekenen ze dat bij de losse verkoop later.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juli 06, 2020, 14:18:25
Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 06, 2020, 18:14:47
Citaat van: michello op juli 06, 2020, 14:18:25
Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.
Sportcast staat online: de verkoop gaat prima!
Nu al op het aantal van vorig jaar aan begin competitie vorig seizoen.
In de winterstop werden er 700 halve seizoenkaarten verkocht.
Dus als er nog 700 verkocht worden zitten we op hetzelfde (6000 inclusief sponsoren)
We hebben nog veel weken  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2020, 12:33:48
4342 verlengd nu.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op juli 07, 2020, 12:38:31
Citaat van: michello op juli 06, 2020, 14:18:25
Er komt vanmiddag weer een sportcast online van Omrop Fryslan met Gerald. Wellicht dat daar nog iets naar buiten komt omtrent de seizoenskaarten. Ik heb in ieder geval gevraagd of er al wat zicht is m.b.t. de kaartverkoop/contracten van de sponsoren. Benieuwd hoe dat er voor staat.

Klein beetje geërgerd aan de toon van Roelof. Verder heel fijn om zulke podcasts te beluisteren, blijf je lekker op de hoogte wat er speelt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2020, 15:49:52
Citaat van: Diemen op juli 07, 2020, 12:38:31
Klein beetje geërgerd aan de toon van Roelof. Verder heel fijn om zulke podcasts te beluisteren, blijf je lekker op de hoogte wat er speelt.

vooral als je zo ver weg woont he  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 07, 2020, 16:59:47
Citaat van: Collingwood op juli 07, 2020, 12:33:48
4342 verlengd nu.
Kiek over het aantal van vorig jaar, aan begin competitie.
Met nog vele verkoop weken voor de boeg.  |:)
We gaan nu ook over het aantal van n.e.c heen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 07, 2020, 19:05:00
Citaat van: Collingwood op juli 07, 2020, 12:33:48
4342 verlengd nu.
en hier zittendan ook nog 1,5 kaarten in?
Dan zou aantal nog hoger moeten liggen?
En hoeveel kaarten voor sponsoren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 07, 2020, 19:07:33
Overigens kan niet wachten tot r gewoon 10000 man inkunnen die 90 minuten maffia maffia knvb kunnen scanderen 8) 8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 07, 2020, 20:55:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 07, 2020, 15:49:52
vooral als je zo ver weg woont he  :thumbsup
Ook als je dichtbij woont is dat een grote ergernis. Wat een gejammer altijd als t over Cambuur gaat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Chielvak19 op juli 08, 2020, 12:41:19
4616 kaarten zijn er verlengd??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 08, 2020, 12:45:50
Citaat van: Chielvak19 op juli 08, 2020, 12:41:19
4616 kaarten zijn er verlengd??
Fantastisch aantal, nu al!
Voorzichtige prognose: we gaan over het aantal van vorig jaar (6000 inclusief sponsoren) heen.  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juli 08, 2020, 13:16:55
echt veel vind ik mede omdat ik ook nog genoeg supporters hoor die nog even wachten
wat de corona maatregels worden want die moeten bijv 3 of 4 kaarten halen en das
geen kleine uitgave.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 08, 2020, 14:21:16
Citaat van: Chielvak19 op juli 08, 2020, 12:41:19
4616 kaarten zijn er verlengd??
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 08, 2020, 15:09:12
Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2020, 14:21:16
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
oftewel die gaan nu bestellen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juli 08, 2020, 15:22:29
Citaat van: Cambuur Groningen op juli 08, 2020, 15:09:12
oftewel die gaan nu bestellen?

Op Noord heb je geen eigen plek, dus geen noodzaak om je plek veilig te stellen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 08, 2020, 15:30:55
Citaat van: Treb op juli 08, 2020, 15:22:29
Op Noord heb je geen eigen plek, dus geen noodzaak om je plek veilig te stellen.
okay, maar een SK is toch wel interessanter dan 19 losse kaarten toch? Dan moeten die dus nog allemaal besteld worden bedoelde ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 08, 2020, 15:39:10
Citaat van: Grijskijkert op juli 08, 2020, 14:21:16
En blijft "Noord" ver achter met de rest zei v/d Belt, mede door vrije plaatsen daar..
Dat zei hij niet. Maar ik snap je insteek wel.
Hij zei ongeveer dat de noodzaak om te verlengen niet zo groot is op noord omdat men daar toch veelal door elkaar staat, en er weinig behoefte is aan vaste plekken.
Dus die mensen hebben nog niet veel haast. De verwachting is dan ook dat er nog veel een seizoenkaart bestellen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 08, 2020, 15:47:12
Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2020, 15:39:10
Dat zei hij niet. Maar ik snap je insteek wel.
Hij zei ongeveer dat de noodzaak om te verlengen niet zo groot is op noord omdat men daar toch veelal door elkaar staat, en er weinig behoefte is aan vaste plekken.
Dus die mensen hebben nog niet veel haast. De verwachting is dan ook dat er nog veel een seizoenkaart bestellen.
En dat bedoelde ik eigenlijk ook,maar als daar nog 1000 mensen "verlengen" komen we op een mooi aantal seizoenkaarten. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 08, 2020, 15:59:09
Citaat van: Zuid1991 op juli 08, 2020, 12:45:50
Fantastisch aantal, nu al!
Voorzichtige prognose: we gaan over het aantal van vorig jaar (6000 inclusief sponsoren) heen.  |:)

Dat is niet een voorzichtige prognose, dat is een zekerheidje!

Ben heel benieuwd waar dit gaat eindigen en als wij weer allemaal mogen komen en Cambuur speelt goed, dan wordt uitverkocht de norm!  _O_ _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2020, 13:27:20
Waar een lange tijd geen antwoord op kwam:

het aantal verkochte seizoenkaarten is inclusief de 1.5 actie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juli 09, 2020, 13:32:14
Citaat van: Galdiano op juli 09, 2020, 13:27:20
Waar een lange tijd geen antwoord op kwam:

het aantal verkochte seizoenkaarten is inclusief de 1.5 actie.

Is het dan ook bekend hoeveel hiervan zijn verkocht?
Aan het begin gaven ze hier nog wel meer informatie over.
Ook hoeveel er kiezen voor korting op het seizoen 2021/2022 en zo.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 09, 2020, 14:07:51
Citaat van: Sakas op juli 09, 2020, 13:32:14
Is het dan ook bekend hoeveel hiervan zijn verkocht?
Aan het begin gaven ze hier nog wel meer informatie over.
Ook hoeveel er kiezen voor korting op het seizoen 2021/2022 en zo.

Dat dan weer niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 11, 2020, 09:34:03
Na de start van de 'normale verkoop' , een paar dagen geleden toch benieuwd of we al bijna de 5000 bereikt hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 11, 2020, 09:56:56
Citaat van: Zuid1991 op juli 11, 2020, 09:34:03
Na de start van de 'normale verkoop' , een paar dagen geleden toch benieuwd of we al bijna de 5000 bereikt hebben.

Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 11, 2020, 14:09:54
Citaat van: Lore op juli 11, 2020, 09:56:56
Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.
Als je erbij wil zijn,is een seizoenkaart de enige mogelijkheid,dus wees slim en koop een seizoenskaart..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 11, 2020, 15:39:23
Citaat van: Grijskijkert op juli 11, 2020, 14:09:54
Als je erbij wil zijn,is een seizoenkaart de enige mogelijkheid,dus wees slim en koop een seizoenskaart..

Eens, en noord bleef wat achter en die komen nog wel
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2020, 19:45:02
Citaat van: Lore op juli 11, 2020, 09:56:56
Zou wel mooi zijn, maar ik denk dat het nu wel eventjes wat rustiger zal gaan.
Dat zal maar vanuit P.r oogpunt zou het mijn inziens handig zijn dat cambuur melding maakt dat er nu bijv. 4900 verkocht zijn.
Laten we hopen dat we deze week de 5000-ste kunnen begroeten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 14, 2020, 23:23:38
Zijn nog maar 4190 verkocht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2020, 23:27:44
Citaat van: sunderland op juli 14, 2020, 23:23:38
Zijn nog maar 4190 verkocht
Hest dan die zelf er wederom weer niet bij rekent...... 4189,5
Of hest gien seizoenkaart sunderland? :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 15, 2020, 08:32:38
Ik verwacht dit jaar nog 5x een opleving qua verkoop, rond 22-07,01-08, 22-8 en een dag voor de competitie start en de dag van de eerste thuiswedstrijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 19, 2020, 15:38:39
Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?

Ik zou het genaaid worden door de knvb en de bezetting van het stadion komend seizoen even uit elkaar houden. Dat zijn namelijk twee verschillende zaken, die door twee verschillende instanties zijn opgelegd.

Hoe het verder gaat is momenteel gewoon nog niet te zeggen. Maar ik zou mij er maar wel op voorbereiden dat je niet altijd kan komen .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 19, 2020, 17:59:13
Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
Terecht :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juli 19, 2020, 18:43:04
Als het zo door gaat met die opleving van de corona zit straks niemand er meer bij of allemaal met mondkapjes
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juli 19, 2020, 18:57:24
Waar in Nederland is een opleving?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juli 19, 2020, 19:15:48
Er zullen lokaal best wat pieken ontstaan en dan is het zaak die te isoleren zodat het niet verder verspreid. Dat kan in de regio worden aangepakt en hoeft niet het hele land of het hele betaald voetbal voor op slot. Dat kan door een wedstrijd in die regio uit te stellen of eventueel in een ander stadion te spelen.

In het Noorden zijn weinig besmettingen dus is het risico al kleiner. RIVM richtlijnen volgen en goede afspraken maken met de Veiligheidsregio.
Zo is het met die oefenwedstrijd tegen ONS ook gegaan en de KNVB kan het dan moeilijk verbieden als het aan alle regels voldoet.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 19, 2020, 19:23:55
Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
dat zou ook al zonder die pandemie toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juli 19, 2020, 19:54:18
Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 19:23:55
dat zou ook al zonder die pandemie toch?
samen met spiegel idd. Maar hij mocht er wel weer in als ie nog een goeie speler van Denbosch wist.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 19, 2020, 21:54:12
Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?

Och meneer de moraalridder, "wil wedstrijden zien waar ik recht op heb."

Dan had je je sk gewoon niet moeten verlengen.  l8l
Ik zie wel hoe de club het bepaald, en heb er vrede mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op juli 20, 2020, 11:18:59
Zeer benieuwd wat het maximaal aantal gaat worden. En ook hoe de club dit gaat oppakken.

Laat het nieuwe seizoen maar komen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05
Citaat van: Galdiano op juli 19, 2020, 21:54:12
Och meneer de moraalridder, "wil wedstrijden zien waar ik recht op heb."

Dan had je je sk gewoon niet moeten verlengen.  l8l
Ik zie wel hoe de club het bepaald, en heb er vrede mee.
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 20, 2020, 22:17:17
Maar als er op de verpakking staat dat er waarschijnlijk maar 4 inzitten en als er maar 4 inzitten dat je dan compenseert wordt, tenzij je uitdrukkelijk zegt dat je dat niet wilt. Dan is het toch jouw keuze?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 20, 2020, 22:51:17
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05

als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Ik zeg altijd tegen de vrouw dat er maar 6 inzaten......
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juli 20, 2020, 23:18:34
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Dan had je voor dit seizoen niet moeten verlengen. Je hebt niet de garantie gekregen dat je alle wedstrijden kan zien. Wel dat ze er alles aan gaan doen om het mogelijk te maken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 20, 2020, 23:59:00
ik begon toch echt met "even brainstormen" .
dus je verwachtingen voor komend seizoen zonder mij de les te lezen graag.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juli 21, 2020, 06:23:07
Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 21, 2020, 08:20:03
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 23:59:00
ik begon toch echt met "even brainstormen" .
dus je verwachtingen voor komend seizoen zonder mij de les te lezen graag.
Je/u bent nogal veel met je/u zelf bezig,dat staat je goed! Geen greintje club belang haal ik uit je woorden!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 21, 2020, 08:25:54
Citaat van: sunderland op juli 19, 2020, 17:14:38
zeg het maar, vroeg het laatst nog aan Ard. Die had ook geen idee.Hij gaf wel aan dat Grijskijkert er dan niet in mocht.
Toe juh Pinneukio je neus groeit, na jaren van medewerkers(lees trainers/spelers/Foeke Booy/directie) beledigen en al klap op de vuurpijl veel te laat je seizoenskaart verlengen, Ard(voor jou meneer de Graaf) wil daardoor al jaren niet met je praten...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juli 21, 2020, 09:37:48
Citaat van: okkele op juli 20, 2020, 21:46:05
heeft geen reet met moraalridder te maken lijkt mij.
en zo moeilijk is die zin toch niet?
als jij een pak koeken koopt waar 8 in zitten wil je ook 8 hebben.

Heb je voor compensatie gekozen bij niet bezochte wedstrijden?

Je wist dat je mogelijk wedstrijden niet kan bezoeken en mogelijkheid hebt om gecompenseerd  te worden. Dus ipv de 8 koeken betaal je voor 8 maar krijgt er wellicht maar 4.
Of je had de keuze gecompenseerd te worden moeten maken.

Ik begrijp je reactie gewoon echt niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2020, 10:31:08
Citaat van: Destroyer op juli 21, 2020, 06:23:07
Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(

Helemaal eens, en het gaat maar door ook.... Hey Cambuurvrienden, kunnen jullie je onderlinge vetes in het privecircuit verder uitvechten i.p.v. hier de sfeer te bederven om niks.
Ik dank U wel.
Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 21, 2020, 12:26:33
Back to subject: |:)

https://www.rondomvandaag.nl/regio/leeuwarden/sport/19413/
bijna-vijfduizend-seizoenkaarten-cambuur-verkocht

Zeer netjes als je bedenkt dat go ahead 5500 heeft verkocht en dit waarschijnlijk inclusief sponsoren is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 21, 2020, 21:03:35
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 21, 2020, 10:31:08
Helemaal eens, en het gaat maar door ook.... Hey Cambuurvrienden, kunnen jullie je onderlinge vetes in het privecircuit verder uitvechten i.p.v. hier de sfeer te bederven om niks.
Ik dank U wel.
Delfzijl/Cambuur.
je kan mij hier echt niks verwijten,ze gaan nogal fel in op hun eigen interpretatie van mijn simpele poging tot samen brainstormen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 21, 2020, 21:05:41
Citaat van: Galdiano op juli 21, 2020, 09:37:48
Heb je voor compensatie gekozen bij niet bezochte wedstrijden?


nee!
daar gaat het mij helemaal niet om.
ik wil horen hoe wij als supporters het komende seizoen zien.
ik zal er om denken voortaan om het duidelijk te formuleren.

zo dan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 21, 2020, 21:07:34
Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2020, 08:20:03
Je/u bent nogal veel met je/u zelf bezig,dat staat je goed! Geen greintje club belang haal ik uit je woorden!
dat is dan jouw gebrek ,je kent mij niet.
jij snapt de hele vraag niet !
maar wel weer je gal spuwen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 21, 2020, 21:09:17
Citaat van: Destroyer op juli 21, 2020, 06:23:07
Altijd gezellig hier,  sjezus. 600000 doden wereldwijd door de pandemie. Wij blijven aardig ongeschonden maar maken ons druk om welke wedstrijd we wel en niet mogen zien. Erg jammer dit.  ;(

wij zijn hier op c.o.l , hier gaat het over mijn club cambuur en niet de toestand in de wereld.
als we allemaal gaan lullen als gudde vind ik het hier ook wel weer prima hoor.

:proost proost.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 21, 2020, 22:14:05
Citaat van: okkele op juli 19, 2020, 14:51:07
even brainstormen,
ik heb een gouden kaart.
nu zijn er ong.4500 verkocht,dat gaat in de huidige situatie al niet passen met de afstand die we moeten bewaren.
ik zie de situatie ook niet echt verbeteren in en na de zomervakantie.
ik ben vorig seizoen al genoeg genaaid en wil nu echt wel de wedstrijden zien waar ik recht op heb.
ook een eigen stoel(behalve noord dan,eigen plek ongeveer) is niet meer te doen.

hoe gaat dit verder?
Vaak het woordje ik,misschien snap je dan waarom ik zeg dat nogal met jezelf bezig bent,en verder spreek je over dat je recht hebt op het wedstrijden te zien waar je recht op hebt en dat je genoeg genaaid bent,geen greintje club belang haal ik hier uit,heb ik het mis ook prima. Maar dat je verkeerd begrepen wordt ,kan je tegen komen op een forum, maar wel speciaal dat het niet alleen mijn alleen persoontje op viel,terwijl je mij zegt dat ik er niks van snap. Zal voortaan niet meer reageren op een reactie van u.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juli 21, 2020, 22:58:10
Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 22, 2020, 01:30:58
Citaat van: Grijskijkert op juli 21, 2020, 22:14:05
Vaak het woordje ik,misschien snap je dan waarom ik zeg dat nogal met jezelf bezig bent,en verder spreek je over dat je recht hebt op het wedstrijden te zien waar je recht op hebt en dat je genoeg genaaid bent,geen greintje club belang haal ik hier uit,heb ik het mis ook prima. Maar dat je verkeerd begrepen wordt ,kan je tegen komen op een forum, maar wel speciaal dat het niet alleen mijn alleen persoontje op viel,terwijl je mij zegt dat ik er niks van snap. Zal voortaan niet meer reageren op een reactie van u.

bij mij 4 , bij jou ook bijdehand.
moet ik jou hier nu op aanvallen?
gaat nergens over.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juli 22, 2020, 01:33:47
Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2020, 22:58:10
Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.

denk ik ook wel,dat word nog lastig genoeg.
zoals het nu staat komt de losse verkoop gewoon te vervallen en dat is toch haast ondenkbaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2020, 08:26:48
Citaat van: Bankzitter op juli 21, 2020, 22:58:10
Okkele nam zichzelf als voorbeeld en dat komt nogal onhandig over... .

Beetje vertrouwen hebben in de club... die zijn al vanaf de eerste oefenwedstrijd bezig om te kijken hoe het straks allemaal moet, nog voordat de KNVB zelf met een protocol kwam. Bestuur is al een tijd goed bezig , die zullen hier ook wel weer de juiste besluiten nemen.
Dat zal het wel zijn.. en door!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juli 23, 2020, 20:17:15
Tempo is er wel wat uit: 4726 nu
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: gobo op juli 23, 2020, 21:49:53
Alles wat er nu nog bij komt zouden nieuwe seizoenskaart houders zijn en zijn in mijn ogen dan ook pure bonus.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juli 27, 2020, 19:24:25
zeker weten bijna 5000 is al heel wat in deze tijden.afwachten hoe alles gaat komen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op augustus 02, 2020, 14:50:47
Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 02, 2020, 14:57:04
Citaat van: weestwel op augustus 02, 2020, 14:50:47
Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.

Nou word ik toch nieuwsgierig.... Bron?
Verder ben ik het met je eens; Mensen die dit als normaal zien, of willen gaan zien die blijf ik eng vinden
Begrijp me niet verkeerd; Ik lees ook verhalen van supporters/mensen die het meemaken en die gun ik het absoluut niet
Ik wens ze uiteraard alle goeds in de herstellen toe

Maar dit als normaal gaan zien? Nee, dat weiger ik
Regels? Prima en (soms) ook nodig maar men slaat er totaal in door
Ik houd me er aan waar verplicht maar daar blijft het bij

IK kies er in ieder geval ook niet voor om mee te gaan in de gekte van sommige denkers
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op augustus 02, 2020, 16:52:32
Citaat van: weestwel op augustus 02, 2020, 14:50:47
Prachtig om te lezen dat veel mensen zich gewoon als een eerste klas debiel laten behandelen. Fijn allemaal meedoen aan het nieuwe 'debiel', ik wacht het moment wel rustig af waarop men weer normaal met elkaar omgaat. Maar aangezien de ezeltjes van Hugo de Jonge, het RIVM etc. deze psychologische oorlogsvoering nog wel een tijd in stand blijven houden zal dit nog wel even gaan duren.

Ik vind het altijd prachtig om te lezen dat sommige mensen hun eigen mening als absolute waarheid zien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op augustus 02, 2020, 16:54:12
Normaal niet, noodzakelijk grotendeels wel.
Al slaat het soms door (ontsmetten van een bal, juichverbod... dat roept begrijpelijk weerstand op).

Bij start competitie kan er weer veel meer. De club loopt tot nu toe voor op de overige clubs wat betreft toeschouwers.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2021, 22:34:36
Ik wil mien kaart verlengen, hoe liekt ut. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2021, 22:35:30
Met of zonder snel test  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 12, 2021, 22:38:24
Citaat van: Destroyer op mei 12, 2021, 22:35:30
Met of zonder snel test  :devil
Ken mie niks skeluh.
Volle bak  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bob Paisley op mei 15, 2021, 13:00:19
Is er al bekend wanneer Cambuur iets naar buiten brengt over het verlengen van de seizoenskaart ??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 15, 2021, 14:26:18
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)

:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 15, 2021, 14:28:36
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)

We mogen nu onze stoel ophalen toch? ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 15, 2021, 15:32:26
Citaat van: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 13:58:40
Zo blij met m'n gouden seizoenskaart.... gaat nog wel even mee denk ik:)
ja ik ook heel blij met mijn gouden seizoenkaart. En ja die gaat wel even mee inderdaad. Ik weet niet hoe t zit met die stoeltjes in t huidige stadion. Dat is een ander verhaal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 15, 2021, 15:33:34
Citaat van: hobbes op mei 15, 2021, 14:28:36
We mogen nu onze stoel ophalen toch? ;)
mooi verweerd stoeltje :P.  Wel een stukkie historie haha
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 15, 2021, 15:57:55
Zullen straks blij zijn als we er nog eentje extra uitschroeven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 17, 2021, 12:53:41
Citaat van: Bob Paisley op mei 15, 2021, 13:00:19
Is er al bekend wanneer Cambuur iets naar buiten brengt over het verlengen van de seizoenskaart ??

Je kunt gewoon verlengen tot uiterlijk woensdag 16 juni 12:00 uur. https://voetbal-sc-cambuur.iticketsro.com/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 20, 2021, 19:56:05
Duurt wel erg lang allemaal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2021, 19:58:02
Citaat van: Inferno-058 op mei 20, 2021, 19:56:05
Duurt wel erg lang allemaal.
Vindt ik ook. Al tal van clubs begonnen met verkoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 21, 2021, 00:26:08
Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 21, 2021, 07:27:35
Citaat van: weestwel op mei 21, 2021, 00:26:08
Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.

Ook al mag ik er weer een jaar niet in, als ik iets zonder probleem en zelfs lachend overmaak is is het wel mijn seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op mei 21, 2021, 07:28:04
Citaat van: weestwel op mei 21, 2021, 00:26:08
Verkoop zal half juni wel ergens starten. Hopelijk dan ook wat meer duidelijkheid of je op een 'normale' manier een wedstrijd mag bezoeken. Als ik maar 1x per maand een wedstrijd mag gaan bezoeken en ook nog op bepaalde voorwaarden, dan sla ik nog wel een jaartje over.

Niet met je SK toch? Maatregelen of niet een SK koop ik sowieso om de club te steunen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 21, 2021, 07:29:43
De teller gevacineerden is met een miljoen omhoog geschoten in de afgelopen periode.
Iedereen die wil, kan tegen die tijd een prikje hebben gehad.
Er zitten nu al weer aardig wat mensen tijdens de nacompetitie.... kans is groot dat we in een vol stadion beginnen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 21, 2021, 11:28:31
Citaat van: Galdiano op mei 21, 2021, 07:28:04
Niet met je SK toch? Maatregelen of niet een SK koop ik sowieso om de club te steunen.

Als ik de club wil steunen maak ik zo wel een bedrag naar ze over. Ik schaf ook een SK aan om de wedstrijden te kunnen/mogen aanschouwen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 21, 2021, 16:32:05
Vanaf dinsdag is het zover:

https://cambuur.nl/nieuws/start-seizoenkaartcampagne-2021-2022-komende-dinsdagochtend-om-10-00-uur/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 21, 2021, 16:37:57
Citaat van: Collingwood op mei 21, 2021, 16:32:05
Vanaf dinsdag is het zover:

https://cambuur.nl/nieuws/start-seizoenkaartcampagne-2021-2022-komende-dinsdagochtend-om-10-00-uur/

Die schaal als muiscursor is wel boem irritant trouwens  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op mei 21, 2021, 16:44:59
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.
Hoor om me heen toch wel wat lui die niet gaan verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 21, 2021, 16:54:38
Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:44:59
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.

Dus stel je bent volledig geaccepteerd en je kunt dat aantonen met je mobieltje.

Dan nog ga je niet naar het stadion?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op mei 21, 2021, 16:56:31
Citaat van: Treb op mei 21, 2021, 16:54:38
Dus stel je bent volledig geaccepteerd en je kunt dat aantonen met je mobieltje.

Dan nog ga je niet naar het stadion?

Hoe bedoel je geaccepteerd?
Ik ga me voorlopig niet laten vaccineren (heb het al gehad, dus vind het voorlopig geen noodzaak).
En die testen ga ik niet aan meewerken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 21, 2021, 17:01:50
Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:56:31
Hoe bedoel je geaccepteerd?
Ik ga me voorlopig niet laten vaccineren (heb het al gehad, dus vind het voorlopig geen noodzaak).
En die testen ga ik niet aan meewerken.

Sorry, ik bedoel uiteraard gevaccineerd.

Als je al corona hebt gehad krijg je ook een groen vinkje geloof ik.

Goed, iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk.

Ik heb het er voor over om me desnoods voor elke wedstrijd te laten testen. Ik wil erbij zijn! En bijzondere tijden, vragen bijzondere offers.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 21, 2021, 17:42:02
Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:44:59
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.
Hoor om me heen toch wel wat lui die niet gaan verlengen.
Ik verleng ook, puur uit clubliefde en omdat de club het geld hard nodig heeft. Ik vrees wel dat hoe langer dit duurt, hoe meer supporters de club verliest.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: oost op mei 21, 2021, 17:52:55
Ik denk dat veel fans juist een seizoenkaart gaan verlengen uit angst hun plekje kwijt te zijn als alles weer normaal is
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: thankyou op mei 21, 2021, 17:57:48
Ik verleng ook sowieso. Zet ook geen stap in het stadion zolang het nog niet normaal is. Hopelijk wordt het volgend seizoen weer een beetje normaal. Laten we moed houden..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 21, 2021, 18:56:27
Citaat van: thankyou op mei 21, 2021, 17:57:48
Ik verleng ook sowieso. Zet ook geen stap in het stadion zolang het nog niet normaal is. Hopelijk wordt het volgend seizoen weer een beetje normaal. Laten we moed houden..
Komt vast goed. Per dag nu 150.000 inentingen, er zullen inderdaad supporters zijn die zich niet in laten enten maar dan nog zal het gros van Nederland dat wel doen (8 miljoen prikken inmiddels). Ziekenhuisbezetting en opnames zullen door blijven dalen en volgens mij is dat de belangrijkste indicator. Er zullen altijd besmettingen blijven komen maar zolang dat niet leidt tot opnames zal het meer en meer terug gaan naar hoe het was. Ik ga er vanuit dat we in augustus weer gewoon allemaal naar het stadion kunnen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2021, 19:14:14
Ik verleng altijd, maar ga niet onder verplichte omstandigheden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 21, 2021, 19:56:55
Ik snap dat echt niet he..

Het is even wat het is.

Ik heb alleen maar mezelf er mee te pakken als ik me principieel ga opstellen.

Ik wil niks missen in de Eredivisie plus dat ze onze steun goed kunnen gebruiken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 21, 2021, 20:13:17
Luister, precies zoals je zegt....het is wat het is.
De 1 gaat wel de ander niet, het is maar net hoe je er zelf tegen aankijkt en een ieder is vrij om zelf te beslissen van hoe en wat.
Ik neem sowiezo mn kaart weer maar ga pas heen nadat ik allebeide de inentingen heb gehad.
Laat een ieder in zn waarde en maak er alsjeblieft niet het 5e corona topic voors en tegens van....
Dank U allen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 21, 2021, 22:46:49
Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2021, 17:42:02
Ik verleng ook, puur uit clubliefde en omdat de club het geld hard nodig heeft. Ik vrees wel dat hoe langer dit duurt, hoe meer supporters de club verliest.
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 21, 2021, 22:52:48
Citaat van: sunderland op mei 21, 2021, 22:46:49
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.
Precies! Lui willen hier oek weer! Helemaal met het idee dat we weer de eredivisie in gaan!
Coronacijfers gaan goede kant op.
Heerlijk vooruitzicht: gekkehuus met 10000 lui in ons knusse stadion!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 22, 2021, 00:02:55
Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2021, 22:52:48
Precies! Lui willen hier oek weer! Helemaal met het idee dat we weer de eredivisie in gaan!
Coronacijfers gaan goede kant op.
Heerlijk vooruitzicht: gekkehuus met 10000 lui in ons knusse stadion!
De mensen willen weer als het op een 'normale' manier gaat, niet op de coronaproof manier. Dat is wat ik bedoel met 'hoe langer dit duurt'. Op ten duur zijn de mensen er klaar mee hoor. Overigens denk ik dat het een illusie is dat het 'normaal' zal gaan volgend seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 22, 2021, 00:07:36
Citaat van: sunderland op mei 21, 2021, 22:46:49
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.
Vak P heeft opgeroepen wedstrijden onder deze maatregelen te boycotten. Die verlengen uit clubliefde, niet omdat ze graag coronaproof naar de wedstrijden willen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2021, 00:11:20
Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2021, 00:07:36
Vak P heeft opgeroepen wedstrijden onder deze maatregelen te boycotten. Die verlengen uit clubliefde, niet omdat ze graag coronaproof naar de wedstrijden willen.
die denken wel vaker te bepalen wat anderen moeten. Eng clubje is het
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op mei 22, 2021, 11:49:30
Ik ga wel verlengen, echter zolang wattestaafjes en naalden de leidraad zijn om naar binnen te mogen bezoek ik geen wedstrijden.
hopen dat het ooit weer normaal word, alleen nu niet om te willen veroordelen maar zolang het merendeel braaf meewerkt aan de testmaatschappij houd je dat achterlijke gedoe wel in stand.
ieder moet het inderdaad zelf weten maar ik doe er niet aan mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 22, 2021, 11:54:32
Leest men uberhaupt wel wat Delfzijl over dit onderwerp stelt? Het lijkt me langzamerhand wel duidelijk wie welke mening over dit onderwerp heeft. Flikker je mening over wel of niet testen in het coronatopic en beperkt het hier tot het onderwerp: ik ga verlengen natuurlijk!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op mei 22, 2021, 11:56:34
Muhren tekent dinsdag bij en dan begint de seizoenskaartcampagne.

There i said it!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 22, 2021, 12:00:49
Citaat van: Diemen op mei 22, 2021, 11:56:34
Muhren tekent dinsdag bij en dan begint de seizoenskaartcampagne.

There i said it!  |:)
dat heb ik ook even gedacht: het is al rond en er wordt aan een filmpje gewerkt, maar ik denk dat de wens de vader van de gedachte is in dit geval :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 22, 2021, 15:25:56
Citaat van: nee,wel? op mei 22, 2021, 11:49:30
Ik ga wel verlengen, echter zolang wattestaafjes en naalden de leidraad zijn om naar binnen te mogen bezoek ik geen wedstrijden.
hopen dat het ooit weer normaal word, alleen nu niet om te willen veroordelen maar zolang het merendeel braaf meewerkt aan de testmaatschappij houd je dat achterlijke gedoe wel in stand.
ieder moet het inderdaad zelf weten maar ik doe er niet aan mee.

Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2021, 15:31:38
Citaat van: weestwel op mei 22, 2021, 15:25:56
Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.

Ik heb me laten testen voor De Graafschap en twijfel nog erg aan vaccineren, ondanks dat ik mag.

Tokkies of schorriemorrie ok, maar om je medesupporters nu hoeren te noemen...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 22, 2021, 15:47:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2021, 15:31:38
Ik heb me laten testen voor De Graafschap en twijfel nog erg aan vaccineren, ondanks dat ik mag.

Tokkies of schorriemorrie ok, maar om je medesupporters nu hoeren te noemen...
eens ik ben er ook wel klaar mee, daarom: het ga u allen goed, ik haak af
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 22, 2021, 17:15:34
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 22, 2021, 15:47:43
eens ik ben er ook wel klaar mee, daarom: het ga u allen goed, ik haak af
omdat er hier 1 of 2 niet normaal kunnen reageren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 22, 2021, 17:20:00
Citaat van: zeewolde op mei 22, 2021, 17:15:34
omdat er hier 1 of 2 niet normaal kunnen reageren?

Je moet hier gewoon een goed afweersysteem hebben, hier valt niet tegen te vaccineren   :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 22, 2021, 18:16:19
Citaat van: weestwel op mei 22, 2021, 15:25:56
Precies. Wat die anderen doen om zich te laten prostitueren moeten ze lekker zelf weten.

Dus andersdenkenden zijn hoeren... eng mannetje ben jij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 24, 2021, 16:48:11
Citaat van: Yellow Army op mei 22, 2021, 18:16:19
Dus andersdenkenden zijn hoeren... eng mannetje ben jij

Net zo eng als diegene die andersdenkenden 'wappies' noemen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 24, 2021, 16:52:16
Citaat van: weestwel op mei 24, 2021, 16:48:11
Net zo eng als diegene die andersdenkenden 'wappies' noemen.

Klinkt wel erg als een niveautje basisschool toch? Gedraag je gewoon eventjes tegen elkaar. Blijkbaar wil jij je niet laten testen en vaccineren, prima. Dat komt met consequenties, die je zelf mag nemen. Anderen willen dat wel, ook prima.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 24, 2021, 17:58:11
Laat die vaccinatie maar komen! Gasgeven!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 25, 2021, 10:44:45
https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Hier vanaf nu de seizoenkaarten te verlengen/aan te vragen. Alhoewel de server er nu meteen al uitligt.  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 25, 2021, 10:44:54
Verlengd :-)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 25, 2021, 10:57:12
Gouden seizoenkaart blijft geldig, je betaald net zoveel als vorig seizoen, goed gedaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op mei 25, 2021, 11:14:19
Terug naar Vak 7! Op naar een mooi seizoen!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: TM op mei 25, 2021, 11:25:51
Citaat van: Collingwood op mei 25, 2021, 10:44:45
https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Hier vanaf nu de seizoenkaarten te verlengen/aan te vragen. Alhoewel de server er nu meteen al uitligt.  :_schater

Server ligt er niet uit. Je moet eerst inloggen anders kom je op die error pagina.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2021, 11:43:56
Denk dat ze eind deze week wel kunnen beginnen met de nieuwe seizoenkaarten.
De 5500 zullen eind disse week al verlengd hewe |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 25, 2021, 11:53:16
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 11:43:56
Denk dat ze eind deze week wel kunnen beginnen met de nieuwe seizoenkaarten.
De 5500 zullen eind disse week al verlengd hewe |:)

Nieuwe SK kunnen nu ook al aangevraagd worden hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2021, 12:03:53
Citaat van: Bernardo op mei 25, 2021, 11:53:16
Nieuwe SK kunnen nu ook al aangevraagd worden hoor.
|:) sorry
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 25, 2021, 12:25:55
Staan nu al lange rijen voor de kassa..... |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2021, 12:56:36
Citaat van: Bernardo op mei 25, 2021, 11:53:16
Nieuwe SK kunnen nu ook al aangevraagd worden hoor.
Zo te zien zijn gaat ut aardig rap. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 25, 2021, 13:13:51
Vanavond direct een update?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 25, 2021, 13:54:30
Vak 9! 3 kaarten besteld. Lekker op West met de akoestiek van Noord. Zin in!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 25, 2021, 17:16:44
Pas op dat je niet verward raakt door het plaatje eronder. (Veld?) tijdens bestellen. Denk je vooraan te zitten, dan zit je bovenin en omgekeerd!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op mei 25, 2021, 17:18:18
Citaat van: michello op mei 25, 2021, 17:16:44
Pas op dat je niet verward raakt door het plaatje eronder. (Veld?) tijdens bestellen. Denk je vooraan te zitten, dan zit je bovenin en omgekeerd!

Echt bizar, voor de onwetende is dat zo onduidelijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2021, 18:47:10
Terug waar ik hoor |:)

Op naar 21-22!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2021, 18:59:14
Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 25, 2021, 19:14:23
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 18:59:14
Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)

Hoe kan je dat zien? Aangezien alle mensen die nog niet verlengd hebben, hun stoelen gewoon als bezet staan aangegeven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 25, 2021, 19:19:41
Citaat van: Bernardo op mei 25, 2021, 19:14:23
Hoe kan je dat zien? Aangezien alle mensen die nog niet verlengd hebben, hun stoelen gewoon als bezet staan aangegeven.
Een 1400 plekken zijn nog maar onbezet.
Uiteraard snap ik dat die lui die nog moeten verlengen daar bijgerekend zijn. Net als de sponsoren.
Ik ga er gemakshalve van uut dat deze mensen verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 25, 2021, 20:07:32
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 18:59:14
Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)
+1 want ik heb ook weer verlengd  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bob Paisley op mei 25, 2021, 20:25:49
Yess.  +1.   
Nette prijs ook voor de gouden seizoenskaart
Zin in  |:) |:)
Rest van de groep gaat ook verlengen of heeft al verlengt.   Dat is dan +8
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 25, 2021, 21:56:40
Ook uw Cambuurvriend uit Delfzijl zit weer op zn zetel op Oost 19??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mugel op mei 26, 2021, 01:20:24
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 19:19:41
Een 1400 plekken zijn nog maar onbezet.
Uiteraard snap ik dat die lui die nog moeten verlengen daar bijgerekend zijn. Net als de sponsoren.
Ik ga er gemakshalve van uut dat deze mensen verlengen.

Nu nog ongeveer 1250 plekken onbezet.
We hebben ongeveer 7500 plekjes voor seizoenkaarten. (de rest is sponsor, vrije verkoop, uitpubliek en andere genodigden)
plusminus 5000 gereserveerd voor verlenging (waaronder mijn gouden)
Dit betekent dus dat we nu al 1250 nieuwe seizoenkaarthouders hebben..
Iedereen verlengen en we hebben al redelijk volle bak.

p.s. Ander leuk feitje: DKV is al 2 maanden bezig en heeft nu 4000 seizoenkaarten verkocht.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 26, 2021, 08:39:31


p.s. Ander leuk feitje: DKV is al 2 maanden bezig en heeft nu 4000 seizoenkaarten verkocht.  :proost
[/quote]dat gaat daar niet goed er zijn heel veel mensen die willen geen seizoenskaart meer.
Die zijn er helemaal klaar mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 26, 2021, 10:32:47
Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op mei 26, 2021, 10:46:19
Citaat van: Specuveter op mei 26, 2021, 10:32:47
Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?

Nergens voorbij zien komen. Maar goed ook! Iedereen wil er nu bij zijn. Als club kun je nu een mooie financiële slag slaan.  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 26, 2021, 10:50:45
In 24 uur tijd 2542 seizoenkaarten verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 26, 2021, 10:55:17
Citaat van: Galdiano op mei 26, 2021, 10:46:19
Nergens voorbij zien komen. Maar goed ook! Iedereen wil er nu bij zijn. Als club kun je nu een mooie financiële slag slaan.  |:)
Tuurlijk wil je erbij zijn.
Maar je kan niet in ieder zijn portemonnee kijken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 26, 2021, 11:01:57
Citaat van: Specuveter op mei 26, 2021, 10:32:47
Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?

Volgens mij kun je altijd wanneer de diensten niet verleend zijn je geld terug krijgen. Vorig jaar hebben ze een verzoek gedaan aan de supporters om hier van af te zien. Ik heB nu niets voorbij zien komen. Het zal toch niet zo zijn dat ze daar kleine lettertjes voor hebben opgenomen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 26, 2021, 12:56:10
Volgens mij hadden we geen compensatieregeling maar kunnen supporters onder de 3e optie een korting van 50% op een nieuwe seizoenskaart krijgen. Dus waarschijnlijk niet van toepassing maar met terugscrollen vast wel terug te vinden  :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 26, 2021, 14:28:06
Citaat van: Bernardo op mei 26, 2021, 10:50:45
In 24 uur tijd 2542 seizoenkaarten verkocht.
Betekent dus dat hier veel nieuwe kaarten bij zitten, en ze rekening houden met mensen die nog moeten verlengen aangezien er nog maar een 1100 online te koop zijn.

Kortom, als alle verlengers verlengen eind mei, hewe we al ruim 8000? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 26, 2021, 14:40:49
Citaat van: Zuid1991 op mei 26, 2021, 14:28:06
Betekent dus dat hier veel nieuwe kaarten bij zitten, en ze rekening houden met mensen die nog moeten verlengen aangezien er nog maar een 1100 online te koop zijn.

Kortom, als alle verlengers verlengen eind mei, hewe we al ruim 8000? |:)

Geen idee hoeveel kaarten Cambuur vrij houd voor de vrije verkoop. Zal ook wel een percentage zijn, daar pakt Cambuur het meeste geld mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 26, 2021, 14:49:10
Citaat van: Bernardo op mei 26, 2021, 14:40:49
Geen idee hoeveel kaarten Cambuur vrij houd voor de vrije verkoop. Zal ook wel een percentage zijn, daar pakt Cambuur het meeste geld mee.

Voordeel van de verkochte seizoenkaarten is dat je dat geld maar vast binnen hebt. Worden er nog wedstrijden zonder publiek gespeeld dan loop je vrije verkoop mis.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 26, 2021, 15:01:47
Citaat van: hobbes op mei 26, 2021, 14:49:10
Voordeel van de verkochte seizoenkaarten is dat je dat geld maar vast binnen hebt. Worden er nog wedstrijden zonder publiek gespeeld dan loop je vrije verkoop mis.

Dat lijkt mij nu een verstandige strategie. Daarnaast creeër je schaarste, wat goed kan werken om nog meer te verkopen. Zijn er ook regels van de KNVB over dat je een maximaal percentage aan seizoenkaarten mag verkopen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 26, 2021, 17:42:45
Ik weet het niet 100% zeker maar ik meen inderdaad dat er een percentage is wat voor vrije verkoop moet worden gererveerd.
Bij een normaal seizoen is dat ook geen probleem, dat zijn extra inkomsten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op mei 26, 2021, 19:16:02
Citaat van: Bankzitter op mei 26, 2021, 17:42:45
Ik weet het niet 100% zeker maar ik meen inderdaad dat er een percentage is wat voor vrije verkoop moet worden gererveerd.
Bij een normaal seizoen is dat ook geen probleem, dat zijn extra inkomsten.

Waren dat niet 1500 kaartjes, kan mij nog zoeiets herinneren bij de laatste keer dat we promoveerden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 27, 2021, 08:32:58
Citaat van: 666 op mei 26, 2021, 19:16:02
Waren dat niet 1500 kaartjes, kan mij nog zoeiets herinneren bij de laatste keer dat we promoveerden.

Zoiets staat mij ook bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 27, 2021, 12:28:46
Nieuwe tussenstand, bijna 3500
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 28, 2021, 19:14:32
Het tempo zit er goed in.  :thumbsup

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ??????????? ↝ 4️⃣1️⃣8️⃣0️⃣

Fijn weekend, geel-blauwen!

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Hoi Erwin! Nee, dit aantal is nog exclusief sponsoren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 28, 2021, 20:34:49
Citaat van: Collingwood op mei 28, 2021, 19:14:32
Het tempo zit er goed in.  :thumbsup

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ??????????? ↝ 4️⃣1️⃣8️⃣0️⃣

Fijn weekend, geel-blauwen!

SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Hoi Erwin! Nee, dit aantal is nog exclusief sponsoren.

Weet iemand toevallig ook nog hoeveel sponsoren er zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 28, 2021, 20:47:42
Citaat van: Lore op mei 28, 2021, 20:34:49
Weet iemand toevallig ook nog hoeveel sponsoren er zijn?
Dacht 1500/2000

Mooi aantal nu als dit zonder sponsoren is.
Vraag mij af of dat bij nec ook zo is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op mei 28, 2021, 21:17:48
Citaat van: Zuid1991 op mei 28, 2021, 20:47:42
Dacht 1500/2000

Mooi aantal nu als dit zonder sponsoren is.
Vraag mij af of dat bij nec ook zo is.

Boeie!!!! Wij zijn Cambuur!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 29, 2021, 11:30:51
Verlengd voor de 13e keer  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 29, 2021, 11:38:39
Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 29, 2021, 11:43:45
Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 11:38:39
Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?

Mag het hopen van niet, je support de club, niet één speler  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 29, 2021, 11:44:17
Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 11:38:39
Nu Muhren weggaat....
Zou het invloed hebben op de kaartverkoop?

Tuurlijk niet man...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 29, 2021, 12:08:54
Citaat van: justremco op mei 29, 2021, 11:44:17
Tuurlijk niet man...
is toch niet zo.n gekke gedachte
Velen hoopten Dinsdag bij de start dat we zouden starten met het nieuws dat Muhren ging blijven.
Maar goed we zullen het zien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 29, 2021, 12:12:37
Citaat van: Specuveter op mei 29, 2021, 12:08:54
is toch niet zo.n gekke gedachte
Velen hoopten Dinsdag bij de start dat we zouden starten met het nieuws dat Muhren ging blijven.
Maar goed we zullen het zien.
ik heb mijn kaart inderdaad geannuleerd nu. Er waren honderden opzeggingen  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 29, 2021, 12:48:42
Ik heb hem zelf ook al verlengd natuurlijk.
Maar je kan niet bij iedereen in de portemonnee kijken en ik weet dat er mensen zijn die een en ander even afwachten.
Desondanks komt stadion wel vol natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 29, 2021, 13:27:43
Citaat van: justremco op mei 29, 2021, 11:44:17
Tuurlijk niet man...

Tuurlijk niet, ik heb vertrouwen in de TS
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 29, 2021, 21:13:26
Vandaag ook weer verlengd  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op mei 29, 2021, 21:14:47
+ 1
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 29, 2021, 21:23:06
Noord nog een 30 seizoenkaarten online.
Wees er snel bij, op = op |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 30, 2021, 19:27:30
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
Thermometer ?????? ??????????? 

Al 4️⃣5️⃣1️⃣5️⃣ Seizoenkaarthouders zijn volgend seizoen van de partij!


Laatste tussenstand die we vorig jaar hebben gekregen was 4726 (althans, als dit topic accuraat is bijgehouden).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 30, 2021, 19:29:00
In totaal nog iets van 580 kaarten beschikbaar volgens de website, mits iedereen verlengd die nu 1 heeft.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 01, 2021, 11:54:22
5000 seizoenkaarten verkocht exclusief sponsoren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 02, 2021, 16:51:16
Noord is (voorlopig) uitverkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2021, 17:01:59
SEIZOENKAARTEN NOORD-TRIBUNE UITVERKOCHT – WACHTLIJST GEOPEND
2 juni 2021, 16:11
We zijn terug waar we horen en het is de hoogste tijd dat ook de supporters terugkeren naar het stadion! De animo daarvoor is enorm, zo blijkt wel uit het massale verlengen en aanschaffen van de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen. De teller staat al ruim over de 5.000 seizoenkaarten en het gaat zelfs zo hard dat de seizoenkaarten voor de Noord-tribune voorlopig zijn uitverkocht. Daarom hebben we een wachtlijst in het leven geroepen, waarbij je dus vooraan staat wanneer er eventueel na de verlengingsperiode (woensdag 16 juni, 12.00 uur) nog seizoenkaarten beschikbaar komen.

Voor de Oost-, Zuid- en West-tribune zijn nog wel seizoenkaarten beschikbaar, maar ook hier gaat het hard. Wacht dus niet te lang als je er volgend seizoen bij wilt zijn in de Eredivisie. Kom gezellig langs in onze Serviceshop of regel het hier online.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 02, 2021, 17:34:37
Goed nieuws. Geld in kas is zo belangrijker dan ooit in deze tijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 02, 2021, 19:32:10
Citaat van: Bernardo op juni 02, 2021, 17:01:59
SEIZOENKAARTEN NOORD-TRIBUNE UITVERKOCHT – WACHTLIJST GEOPEND
2 juni 2021, 16:11
We zijn terug waar we horen en het is de hoogste tijd dat ook de supporters terugkeren naar het stadion! De animo daarvoor is enorm, zo blijkt wel uit het massale verlengen en aanschaffen van de seizoenkaarten voor het nieuwe seizoen. De teller staat al ruim over de 5.000 seizoenkaarten en het gaat zelfs zo hard dat de seizoenkaarten voor de Noord-tribune voorlopig zijn uitverkocht. Daarom hebben we een wachtlijst in het leven geroepen, waarbij je dus vooraan staat wanneer er eventueel na de verlengingsperiode (woensdag 16 juni, 12.00 uur) nog seizoenkaarten beschikbaar komen.

Voor de Oost-, Zuid- en West-tribune zijn nog wel seizoenkaarten beschikbaar, maar ook hier gaat het hard. Wacht dus niet te lang als je er volgend seizoen bij wilt zijn in de Eredivisie. Kom gezellig langs in onze Serviceshop of regel het hier online.
kan nog wel wat bij Cambuur komop nog 200 lekker vol. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 02, 2021, 19:38:16
Ik zeg tijdelijk extra tribunes plaatsen ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 19:44:43
Citaat van: Viper op juni 02, 2021, 19:38:16
Ik zeg tijdelijk extra tribunes plaatsen ;)
banken in plaats van stoeltjes :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op juni 02, 2021, 19:50:01
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 19:44:43
banken in plaats van stoeltjes :)
lekkere houten banken. Krijg je een houten reet van  :insane :_schater .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 20:00:54
Citaat van: Scc4-ever op juni 02, 2021, 19:50:01
lekkere houten banken. Krijg je een houten reet van  :insane :_schater .
ja dat dwingt je om te gaan staan, passen er veel meer in :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 02, 2021, 20:22:06
Waarom maken ze van Noord niet een sta tribune?

Doen veel meer clubs al.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lukkie op juni 02, 2021, 22:07:03
En dat met 'n allen er doorheen zakken? Wat kunnen die oude tribunes nog aan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op juni 02, 2021, 22:38:32
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 20:00:54
ja dat dwingt je om te gaan staan, passen er veel meer in :)
precies . Maar sowieso als t zo doorgaat met de seizoenkaarten verkoop. Is t wel iets waar ze bij cambuur naar moeten kijken. Zo creëer je extra plaatsen 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 03, 2021, 00:08:10
Citaat van: Lukkie op juni 02, 2021, 22:07:03
En dat met 'n allen er doorheen zakken? Wat kunnen die oude tribunes nog aan?

Is gewoon beton hoor.

Kan best.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2021, 07:23:44
Citaat van: Treb op juni 03, 2021, 00:08:10
Is gewoon beton hoor.

Kan best.
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 03, 2021, 08:23:58
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 07:23:44
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!

En de berekening van de toiletten niet te vergeten  :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 03, 2021, 08:26:29
Citaat van: Treb op juni 03, 2021, 00:08:10
Is gewoon beton hoor.

Kan best.
Hou nu maar op met dat idee van je.
Is allang onderzocht en totaal onhaalbaar. Mag gewoonweg niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2021, 08:26:41
Citaat van: 666 op juni 03, 2021, 08:23:58
En de berekening van de toiletten niet te vergeten  :devil
Naar het toilet gaan doest thuus maar :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: 666 op juni 03, 2021, 08:46:04
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 08:26:41
Naar het toilet gaan doest thuus maar :zweep

Cambuur is mien thuus  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2021, 08:50:09
Citaat van: 666 op juni 03, 2021, 08:46:04
Cambuur is mien thuus  8)
Dan was je afgelopen jaar weinig thuis... :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 03, 2021, 09:00:42
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 07:23:44
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!
De club is gebonden aan voorschriften mbt ruimte routes, toiletten enz. Maar er zou overwogen kunnen worden de hoeken van het stadion dicht te bouwen met noodtribunes waar met onderdoor kan lopen.
Hoe meer in het stadion des te groter de hel is voor de tegenstander.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 03, 2021, 09:06:04
Citaat van: Vlampiep op juni 03, 2021, 09:00:42
De club is gebonden aan voorschriften mbt ruimte routes, toiletten enz. Maar er zou overwogen kunnen worden de hoeken van het stadion dicht te bouwen met noodtribunes waar met onderdoor kan lopen.
Hoe meer in het stadion des te groter de hel is voor de tegenstander.
Prima idee!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 03, 2021, 10:16:11
Hebben ze er al eens aan gedacht om gewoon een nieuw groter stadion te bouwen?  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 03, 2021, 11:56:27
Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 09:06:04
Prima idee!

Ik weet dit niet, maar tegen Roda voor de Playoffs hebben ze toen toch ook wat extra gebouwd. Kleine tribunes voor West?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 03, 2021, 16:19:21
Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2021, 08:26:29
Hou nu maar op met dat idee van je.
Is allang onderzocht en totaal onhaalbaar. Mag gewoonweg niet.

Oh sorry hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 03, 2021, 17:22:55
Bouwkundig mocht Noord toch nooit als staantribune gebruikt worden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 04, 2021, 14:39:13
Inmiddels 5572 seizoenkaarten verkocht.

Hoeveel plekken voor sponsors en notabelen zouden er zijn? Het hele middelste stuk van west toch, dus een paar duizend? Begint al aardig aan te tellen denk ik, vorige keer in de eredivisie waren de seizoenkaarten met 8500 (inclusief sponsors) uitverkocht.

EDIT: Volgens de site zijn er nog een kleine 400 te koop. Uiteraard zal dit afhangen van of iedere huidige seizoenkaarthouder verlengt. Gaat in ieder geval de goede kant op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2021, 18:07:32
Citaat van: zeewolde op juni 03, 2021, 17:22:55
Bouwkundig mocht Noord toch nooit als staantribune gebruikt worden?
Klopt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 04, 2021, 18:39:27
Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2021, 10:16:11
Hebben ze er al eens aan gedacht om gewoon een nieuw groter stadion te bouwen?  :zweep
:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 07, 2021, 13:53:35
Citaat van: Diemen op mei 25, 2021, 17:18:18
Echt bizar, voor de onwetende is dat zo onduidelijk.

je besteld toch op rij en plaats??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 07, 2021, 13:57:35
Citaat van: denistel op juni 07, 2021, 13:53:35
je besteld toch op rij en plaats??

Ja en dat is juist het probleem  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: kapseltje op juni 07, 2021, 16:56:16
Volgens de site nog ongeveer 250 kaarten beschikbaar. Waarschijnlijk komen er dan nog tientallen kaarten vrij nadat huidige seizoenkaarthouders niet verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 07, 2021, 17:59:15
NEC en Kowet al uitverkocht, blijven we toch een beetje op achterlopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze bij ons ook wel uitverkocht zouden zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 07, 2021, 18:12:32
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 07, 2021, 17:59:15
NEC en Kowet al uitverkocht, blijven we toch een beetje op achterlopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ze bij ons ook wel uitverkocht zouden zijn.
Bij Nec en vooral de Eagles zit de verlengprodudure er al een tijd op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 07, 2021, 18:19:16
Citaat van: kapseltje op juni 07, 2021, 16:56:16
Volgens de site nog ongeveer 250 kaarten beschikbaar. Waarschijnlijk komen er dan nog tientallen kaarten vrij nadat huidige seizoenkaarthouders niet verlengen.
wie gaat er in vredesnaam niet verlengen dan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 07, 2021, 18:33:12
Citaat van: Eewal op juni 07, 2021, 18:19:16
wie gaat er in vredesnaam niet verlengen dan?
Mensen die verhuizen, krap bij kas zitten, ongeluk hebben gehad bijvoorbeeld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 08, 2021, 09:55:29
Over de 6 duuzend seizoenkaarten |:)
Lekker suh deurgaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 08, 2021, 11:05:53
Citaat van: Zuid1991 op juni 08, 2021, 09:55:29
Over de 6 duuzend seizoenkaarten |:)
Lekker suh deurgaan.

6016 en dan zonder sponsoren. Dan durf ik de stelling wel aan dat de seizoenkaarten uitverkocht raken.

Mooi man!  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 08, 2021, 18:24:06
Elke wedstrijd volle bak |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op juni 09, 2021, 21:58:29
Citaat van: Specuveter op juni 08, 2021, 18:24:06
Elke wedstrijd volle bak |:)

Denk dat er ook nog wel wat SK-houders niet naar het stadion gaan (of mogen) zolang er regels zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: oostside op juni 10, 2021, 09:00:07
Citaat van: AL op juni 09, 2021, 21:58:29
Denk dat er ook nog wel wat SK-houders niet naar het stadion gaan (of mogen) zolang er regels zijn.

Klopt! ik kom in ieder geval niet, maar ga vandaag wel SK verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 10, 2021, 10:16:00
Volgens de LC staat de teller staat nu bijna op 6500 seizoenkaarten. De club zal vandaag of morgen wel met een update komen. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 10, 2021, 10:22:25
Cambuur-directeur Ard de Graaf verwacht dat zijn club in augustus weer voor volle tribunes speelt.

LEEUWARDEN Sponsoren staan in de rij, de seizoenkaarten vliegen de deur uit. SC Cambuur heeft na de promotie de wind mee. Algemeen directeur Ard de Graaf gaat ervan uit dat zijn club op 15 augustus in een vol stadion begint.
Johan Stobbe
Ja, 19 december, Heerenveen-thuis, staat met rood omcirkeld in de agenda van Ard de Graaf. ,,Maar die niet alleen'', zegt de algemeen directeur van Cambuur. Het eerste duel is 15 augustus. Dan begint voor de Leeuwarders het nieuwe avontuur in de eredivisie met een thuiswedstrijd tegen FC Groningen. ,,Daar krijg je energie van. Ook als je op het schema de namen van Ajax en Feyenoord ziet staan en de derby natuurlijk.''

Een weekje nog hebben de supporters om hun seizoenkaart te verlengen. Het loopt storm. Nooit eerder verkocht Cambuur in twee weken tijd zoveel seizoenkaarten. De teller loopt richting de 6500. In de laatste week zullen ook de resterende kaarten een eigenaar vinden, is de verwachting. ,,Dan zitten we boven de 7000 en dat is ook de max. Dan zijn we op dat gebied uitverkocht'', weet De Graaf.

De supporters die vorig seizoen hun club onvoorwaardelijk steunden door geen compensatie te vragen voor het gemis aan stadionbezoekjes, betalen als bedankje hetzelfde bedrag voor hun nieuwe seizoenkaart. Nieuwe seizoenkaart- houders betalen 10 procent meer. ,,Als supporters niet verlengen, dan hebben we daar ook wel weer een wachtlijst voor.''

Dat is bij de sponsoren niet anders. In het hoogste segment, voor een plek op de comfort gallery en ook voor reclame op de ledboarding werkt de club ook al met een wachtlijst. ,,We kunnen niet verder uitbreiden'', zegt De Graaf. ,,Dat is de tragiek van het oude stadion.''

Hij hoopt voor de zomer nog op positief nieuws omtrent het nieuwe onderkomen van de club. ,,De beste plekken worden schaars. Je ziet zoveel kansen, maar dan loop je tegen het plafond aan.'' Bij het vorige eredivisieavontuur, dat tussen 2013 ten 2016 drie seizoenen duurde, was dat niet anders. ,,Alleen hebben we daar nu al na twee maanden mee te maken. We moeten creatief zijn. Het is passen en meten.''

Net als supporters blijven ook sponsoren de club trouw, ook al hebben talloze bedrijven de gevolgen van de coronacrisis aan den lijve ondervonden. ,,Nagenoeg iedereen heeft de rekening voor 100 procent betaald en pakketten worden volop uitgebreid.'' Zo'n 95 procent van de ongeveer 300 sponsors blijft zeker. ,,Met de rest zijn we nog in gesprek.''

Ook heeft De Graaf al zo'n 50 nieuwe sponsoren mogen begroeten. ,,Dat heeft te maken met de successen maar ook met de sfeer die rond de club hangt. Mensen willen erbij horen.''

Hij merkt ook dat bedrijven die in het verleden louter bij SC Heerenveen zaten, nu bij beide clubs wat doen. Het tekent het belang van Cambuur voor de regio.

Met 1250 sponsorkaarten, ruim 7000 seizoenkaarthouders en 400 kaarten voor uitsupporters is het stadion komend seizoen in elk geval voor 85 procent gevuld. De rest van de bijna 10.000 plekken zal in de losse verkoop ook wel verkopen, is de verwachting.

De Graaf gaat er vooralsnog van uit dat op 15 augustus het stadion vol zit. ,,Het gaat de goede kant op met corona en in juli gaan de evenementen ook weer los. Natuurlijk zijn er allerlei factoren die invloed kunnen hebben, maar als het kan, moet je ook open. We snakken naar voetballen in een vol stadion. Daar is iedereen aan toe.''

In de organisatie zijn na de promotie ook dingen veranderd. De commerciële en salesafdeling zijn uitgebreid. En ook op de communicatieafdeling is nieuw bloed gekomen. In totaal zijn er zo'n vier banen bijgekomen. Banen die verdwenen nadat Cambuur in 2016 werd teruggeworpen naar de eerste divisie. ,,Met wat nieuwe gezichten maken we een frisse start'', zegt De Graaf. ,,Het bruist van de energie op de club.''

Cambuur wil toe naar een begroting van 8,5 miljoen euro (was vorig seizoen in de eerste divisie 5,3 miljoen). Dat is de hoogste uit de clubhistorie en een half miljoen meer dan in het laatste jaar in de eredivisie. Daarvan gaat zo'n 3,2 miljoen op aan de selectie. ,,Met Go Ahead Eagles en RKC zitten we daarmee bij de onderste drie in de eredivisie. Het is een mooie uitdaging om daar bovenuit te piepen.''

De Graaf verwacht dat zijn club lering heeft getrokken uit de vorige eredivisiejaren. ,,Toen kwamen we zo groen als gras binnen. Nu zijn we volwassener.''
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Hirsch op juni 10, 2021, 11:46:02
Citaat van: Viper op juni 10, 2021, 10:16:00
Volgens de LC staat de teller staat nu bijna op 6500 seizoenkaarten. De club zal vandaag of morgen wel met een update komen. |:)

Volgens de website nog 263 kaarten in de verkoop (exclusief de niet verlengers). Schiet mooi op :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 10, 2021, 16:00:39
Dit geeft ook duidelijkheid over de verdeling:

Met 1250 sponsorkaarten, ruim 7000 seizoenkaarthouders en 400 kaarten voor uitsupporters is het stadion komend seizoen in elk geval voor 85 procent gevuld. De rest van de bijna 10.000 plekken zal in de losse verkoop ook wel verkopen, is de verwachting.

Ik vermoed dan:
1250 sponsor
400 uitsupporters
7350 seizoenkaarten
1000 losse kaarten
totaal beschikbaar 10.000

Hier is in het verleden vaak over gediscussieerd op het forum.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 12, 2021, 12:18:39
6580 nu, loopt nog steeds lekker door.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 12, 2021, 12:53:51
Citaat van: Collingwood op juni 12, 2021, 12:18:39
6580 nu, loopt nog steeds lekker door.

Keurig hoor, inclusief sponsoren dus al bijna 8000  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op juni 12, 2021, 13:03:36
Gaat lekker die 8000 seizoenkaarten gaan we wel halen zo  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 12, 2021, 14:23:23
Online nog 153 seizoenkaarten beschikbaar als alle verlengers verlengen. |:)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juni 13, 2021, 12:44:24
Citaat van: oostside op juni 10, 2021, 09:00:07
Klopt! ik kom in ieder geval niet, maar ga vandaag wel SK verlengen.

Helaas blijft mijn plaats voorlopig ook leeg. Wel een SK maar niet welkom zonder  dat ik een medische ingreep onderga.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 13, 2021, 13:31:36
Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juni 13, 2021, 15:08:28
Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2021, 13:31:36
Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.

Helaas wens ik niet mee te doen aan een controle maatschappij en medische apartheid. Ik sta nu eenmaal voor vrije samenleving waarin iedereen welkom is. Dat jij je laat leiden tot andere gedachtes zal mij een worst wezen. Jij springt waarschijnlijk ook in een sloot als twee anderen je voorgaan, of niet?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 13, 2021, 15:11:29
Citaat van: weestwel op juni 13, 2021, 15:08:28
Helaas wens ik niet mee te doen aan een controle maatschappij en medische apartheid. Ik sta nu eenmaal voor vrije samenleving waarin iedereen welkom is. Dat jij je laat leiden tot andere gedachtes zal mij een worst wezen. Jij springt waarschijnlijk ook in een sloot als twee anderen je voorgaan, of niet?
verkeerde topic...wederom
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 13, 2021, 15:12:34
Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2021, 13:31:36
Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.
en deze ook...graag in coronatopic. Dit gaat over seizoenkaarten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 14, 2021, 17:04:51
????? ?????? ??? ?????? ?

????? ⇢ ? ??????? ????
???? ⇢ ?? ??????? ????
???? ⇢ ?? ??????? ????
???? ⇢ ?? ??????? ????

➡️ http://www.terugwaarwehoren.nl

#TerugWaarWeHoren https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1404417608678531073/photo/1

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 14, 2021, 19:31:45
Hopelijk verkopen we de laatste 100 kaarten ook nog. Ik verwacht weinig seizoenkaarthouders van vorig jaar die niet verlengen. Zullen dus niet veel meer dan 300 kaarten zijn die nog kunnen worden gevuld...

Nec en gae al uitverkocht. Hopelijk wij nu ook woensdag!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2021, 14:02:15
De periode om te verlengen is voorbij, dus alle overgebleven plekken zijn nu in de verkoop. Volgens de site zijn er nog slechts 119 seizoenkaarten beschikbaar nu. Raakt wel uitverkocht zou je zeggen, hoewel dit natuurlijk niet allemaal de meest ideale plekken zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 16, 2021, 15:20:24
Zijn nog maar 54 plekken over. We kunnen wel stellen dat we zijn uitverkocht.  |:)

Rekensommetje : 1200 sponsorkaarten vrij 400 uitvak en 1500 losse nog over zijn zo ongeveer 7.000 seizoenskaarten :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2021, 15:31:09
Citaat van: michello op juni 16, 2021, 15:20:24
Zijn nog maar 54 plekken over. We kunnen wel stellen dat we zijn uitverkocht.  |:)

Rekensommetje : 1200 sponsorkaarten vrij 400 uitvak en 1500 losse nog over zijn zo ongeveer 7.000 seizoenskaarten :thumbsup

Gaat idd rap nu. Oost ook al bijna vol.
Mooi man  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 16, 2021, 18:33:57
Oost ook vol.
Nog 6 op West en 31 op zuid. Laatste kaartjes deze week weg verwacht ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 18, 2021, 09:09:03
Nog 17 kaartjes voor Zuid. Rest uitverkocht.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 18, 2021, 09:12:24
In het kader van wat als....

Als het nieuwe stadion er NU had gestaan was onze club ontploft en hadden we echt 10.000 seizoenskaarten verkocht..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 18, 2021, 14:06:17
Citaat van: Inferno-058 op juni 18, 2021, 09:09:03
Nog 17 kaartjes voor Zuid. Rest uitverkocht.
Nog 12 kaarten. Je zal maar nummer 13 zijn. :insane
Mooi nieuws als de resterende kaarten dit weekend verkocht raken.

Mooi een wachtlijst aanmaken voor komende 2 jaar zodat je gestaag naar de 10.000 seizoenkaarten in nieuwe stadion kan! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 21, 2021, 19:29:18
6 kaartjes....wie koopt ze op...

Hoop dat de club wel een eindtotaal communiceert en ook meedeelt dat we zijn uitverkocht ergens de komende dagen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 22, 2021, 12:03:03
Uitverkocht :-)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 22, 2021, 12:06:41
7050 stuks.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 22, 2021, 14:20:44
Citaat van: Collingwood op juni 22, 2021, 12:06:41
7050 stuks.  :proost
hebben we nu ook een wachtlijst  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 11, 2022, 17:50:37
Wanneer start de verlenging van de seizoenkaarten?
Eagles al begonnen en zo goed als uitverkocht.

En lijkt mij m.b.t commercieel oogpunt ook wel slim als de club een wachtlijst aanmaakt met potenti?le nieuwe seizoenkaarten i.v.m het nieuwe stadion over een jaar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 15, 2022, 22:06:30
Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over wanneer wij de seizoenkaarten kunnen verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sk13 op mei 15, 2022, 23:03:28
Over 1a2 weken vlgs mij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 16, 2022, 08:52:59
Citaat van: sk13 op mei 15, 2022, 23:03:28
Over 1a2 weken vlgs mij.

Wat voor strategie zou daar achter zitten? Voelt een beetje alsof je het ijzer niet smeedt als het heet is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 16, 2022, 09:17:19
Wat maakt het uit, nu of over twee weken... We kopen ze toch wel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 16, 2022, 09:53:00
Citaat van: Destroyer op mei 16, 2022, 09:17:19
Wat maakt het uit, nu of over twee weken... We kopen ze toch wel.

Nou, dat lijkt mij nogal een arrogante houding als verkopende partij. Ik neem aan dat Cambuur na denkt over de beste strategie om seizoenkaarten te verkopen en ik ben gewoon op zoek naar hun argumentatie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op mei 16, 2022, 12:42:05
Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

24 mei is uitbetaling studiefinanciering!  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 16, 2022, 12:58:40
Net mail gehad.
Einde vd week meer nieuws over seizoenskaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 16, 2022, 13:04:40
Citaat van: Specuveter op mei 16, 2022, 12:58:40
Net mail gehad.
Einde vd week meer nieuws over seizoenskaart.
Skitterende foto in die mail.Must maar es inzoomen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 16, 2022, 13:15:17
Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

Hmmm, niet aan gedacht. Maar dat zou het zo kunnen zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 17, 2022, 11:58:06
Citaat van: zeewolde op mei 16, 2022, 09:56:44
Misschien wachten tot eredivisie helemaal zeker is en iedereen het vakantiegeld binnen heeft?

Hier helaas door omstandigheden geen vakantiegeld. Wel nog een aanvraag energiecompensatie in de molen. En anders het komende seizoen maar op wat uitwedstrijden richten mocht het financieel niet mogelijk zijn om een sk aan te schaffen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2022, 18:39:22
Morgen start de campagne.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 20, 2022, 11:26:51
Citaat van: Bernardo op mei 19, 2022, 18:39:22
Morgen start de campagne.

https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Kaartprijzen blijven gelijk, best netjes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2022, 11:46:00
+2!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Citaat van: weestwel op mei 17, 2022, 11:58:06
Hier helaas door omstandigheden geen vakantiegeld. Wel nog een aanvraag energiecompensatie in de molen. En anders het komende seizoen maar op wat uitwedstrijden richten mocht het financieel niet mogelijk zijn om een sk aan te schaffen.
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 20, 2022, 12:32:08
Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.
Ja, ik ben onmiddellijk bereid daar iets in bij te dragen. Prima initiatief lijkt me dat
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op mei 20, 2022, 12:40:39
wel een mooi initiatatief, is het tegenwoordig niet meer mogelijk dat de gemeente een regeling heeft?
in het verleden hadden gemeentes ook potjes voor mensen om een financiele bijdrage te leveren aan bijvoorbeeld de contributie van een sportclub of anderzins,in het verleden hier ook wel eens gebruik van gemaakt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2022, 13:06:55
Lijkt mij ook wel wat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op mei 20, 2022, 13:29:02
Goed initiatief en wil ook best wel wat inleggen, maar niet in beheer van cowboys. Als het via de club gaat vind ik het prima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 20, 2022, 13:32:50
Prachtig filmpje op Facebook wb seizoenskaart verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 20, 2022, 13:36:00
Zou wel een vorm willen zien waarin ik mijn plek beschikbaar kan stellen als ik weet dat ik toch niet ga. Plek gevuld, een ander blij. Prima.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op mei 20, 2022, 13:53:49
Eens.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op mei 20, 2022, 14:12:51
Citaat van: papier op mei 20, 2022, 13:36:00
Zou wel een vorm willen zien waarin ik mijn plek beschikbaar kan stellen als ik weet dat ik toch niet ga. Plek gevuld, een ander blij. Prima.

Die vorm heet 'kaartenmarkt' en bestaat al een aantal jaren bij andere clubs (ik meen o.a. Ajax, AZ, FC Groningen). Hangen nogal wat haken en ogen aan qua automatisering denk ik en het ticketsysteem dat je gebruikt moet er volgens mij ook geschikt voor zijn.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Shar op mei 20, 2022, 14:24:52
Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Wat een leuk initiatief. Mocht dit inderdaad opgezet worden doe ik graag mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op mei 20, 2022, 14:43:56
Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Lijkt mij een topinitiatief en ik ben ook zeker bereid om hierin wat te doneren. Je zou een mail kunnen doe naar de supportersverenigingen of de club zelf om het een vervolg te kunnen geven?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 20, 2022, 14:55:21
Een of andere online croudfundingsactie is niet de manier om dit op te pakken. Ik denk dat we dit idd in overleg met Cambuur moeten gaan doen.
Zouden we dit met onze supportersco?rdinator Zoltan kunnen bespreken?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op mei 20, 2022, 15:36:21
Citaat van: mario op mei 20, 2022, 14:55:21
Een of andere online croudfundingsactie is niet de manier om dit op te pakken. Ik denk dat we dit idd in overleg met Cambuur moeten gaan doen.
Zouden we dit met onze supportersco?rdinator Zoltan kunnen bespreken?

Lijkt mij een goede eerste stap
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 20, 2022, 16:04:03
Citaat van: maikcambuur op mei 20, 2022, 15:36:21
Lijkt mij een goede eerste stap

Fantastisch idee! Volksclub! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 20, 2022, 20:34:29
Mario een top idee ik ga zeker een geld bedrag overmaken  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: douwelwd op mei 20, 2022, 22:30:31
Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Wat een fantastisch idee...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2022, 22:36:14
Citaat van: Zuid1991 op mei 20, 2022, 16:04:03
Fantastisch idee! Volksclub! |:)

Heb je al een update aantal verkochte seizoenskaarten? :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2022, 22:49:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2022, 22:36:14
Heb je al een update aantal verkochte seizoenskaarten? :D
Ik las ergens +2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2022, 23:29:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 20, 2022, 22:49:42
Ik las ergens +2

Zo, dat gaat snel! Bijna uitverkocht |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2022, 22:36:14
Heb je al een update aantal verkochte seizoenskaarten? :D
Nog niet, komt namelijk oek nog een extra cambuur online vak in stadion met lui die niet zelf een grap kenne bedenken. :insane

On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2022, 11:31:00
Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47
Nog niet, komt namelijk oek nog een extra cambuur online vak in stadion met lui die niet zelf een grap kenne bedenken. :insane
Nou dat vak is zo uitverkocht lijkt me

Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47
On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.
Ik mag hopen van niet...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 21, 2022, 12:26:47
Citaat van: Zuid1991 op mei 21, 2022, 07:56:47

On topic: trouwens wat een drama om online te verlengen...
Je bent eigenlijks gedwongen om naar de administratie te gaan.

Want? Was bij mij in 1 minuut klaar, ging heel simpel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 22, 2022, 19:21:05
Is er al iets bekend over de actie van Mario.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 22, 2022, 20:51:01
Citaat van: Bernardo op mei 21, 2022, 12:26:47
Want? Was bij mij in 1 minuut klaar, ging heel simpel.

Bij mij ook ! Allen ik had geen mooie banner in mn bevestigings mail, maar ben er lekker weer bij straks ! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mario op mei 23, 2022, 10:34:49
Citaat van: Noordcambuur op mei 22, 2022, 19:21:05
Is er al iets bekend over de actie van Mario.
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op mei 23, 2022, 10:45:22
Citaat van: mario op mei 23, 2022, 10:34:49
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.

Wellicht dat je Zoltan via twitter kan benaderen??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 11:41:19
Citaat van: mario op mei 23, 2022, 10:34:49
Nee, ik ben er nog mee bezig maar idd haast is wel geboden.
2 jaar geleden met de corona werden alle supporters gevraagd de club te steunen met de aanschaf van 1,5 seizoenskaart. Iets vergelijkbaars mbt het solidariteitsfonds zouden we nu ook moeten doen. Niet om 1,5 seizoenskaart aan te schaffen maar bij de aankoop van je seizoenskaart zou je gevraagd kunnen worden om vrijwillige bijdrage te leveren aan het solidariteitsfonds. Een dergelijk fonds is ook in het belang van Cambuur zelf. Om een groot draagvlak te creeren is de medewerking van Cambuur van groot belang. Is er iemand die de juiste contacten bij de club heeft of eens een gesprek met Zoltan zou kunnen initieren. Ik wil hier verder best aan mee werken en bij een gesprek aanwezig zijn.
Bij de juiste aanpak zou dit best wel eens kunnen werken.

Ik stuur je even een pb
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op mei 23, 2022, 11:49:42
Citaat van: hobbes op mei 20, 2022, 11:26:51
https://www.cambuurseizoenkaart.nl/

Kaartprijzen blijven gelijk, best netjes.

Godzijdank. En idd heel netjes van de club, ze hadden er ook gewoon wat tientjes bovenop kunnen doen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: maikcambuur op mei 23, 2022, 11:56:30
Citaat van: weestwel op mei 23, 2022, 11:49:42
Godzijdank. En idd heel netjes van de club, ze hadden er ook gewoon wat tientjes bovenop kunnen doen.

Zeker netjes. Voor Cambuur zullen de kosten gezien de torenhoge inflatie ook alleen maar toenemen. Ik had zelf een prijsverhoging verwacht, dus dit is zeer goed gedaan door de club. Mag ook wel eens gezegd worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 23, 2022, 12:02:17
Er zijn er momenteel 1000 verkocht en er zijn maar liefst 960! aanvragen voor de wachtlijst. Ik had niet gedacht dat het nu al zoveel zou zijn.  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 12:05:55
Citaat van: michello op mei 23, 2022, 12:02:17
Er zijn er momenteel 1000 verkocht en er zijn maar liefst 960! aanvragen voor de wachtlijst. Ik had niet gedacht dat het nu al zoveel zou zijn.  :thumbsup
hoe lang hebben we eigenlijk de tijd om te verlengen. Heb geen mail gehad trouwens
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 23, 2022, 12:11:14
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 12:05:55
hoe lang hebben we eigenlijk de tijd om te verlengen. Heb geen mail gehad trouwens

Tot woensdag 29 juni, 12 uur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 12:14:28
Citaat van: Bernardo op mei 23, 2022, 12:11:14
Tot woensdag 29 juni, 12 uur.
O jee dat wordt opschieten...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 23, 2022, 14:00:55
Ik heb ook allang verlengd weer. Je mut opschieten t gaat rap .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 15:38:01
Citaat van: Scc4-ever op mei 23, 2022, 14:00:55
Ik heb ook allang verlengd weer. Je mut opschieten t gaat rap .

tied sat
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Scc4-ever op mei 23, 2022, 15:53:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 23, 2022, 15:38:01
tied sat
ach ja juh.  Ik maakte ook een grapje :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op mei 27, 2022, 16:05:07
2013 mensen die al verlengd hebben, en al 1100 op de wachtlijst. Dat nieuwe stadion wordt straks ook wel gevuld.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 05, 2022, 11:58:04
Binne nu over de 3000 en 1200 op wachtlijst. Wachten mensen langer met verlengen?
Tis natuurlijk nog ruim 3 weken voordat verlengperiode erop zit. Maar die resterende 4000 gaan toch wel de deur uit? |:)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 05, 2022, 12:15:21
Citaat van: Zuid1991 op juni 05, 2022, 11:58:04
Binne nu over de 3000 en 1200 op wachtlijst. Wachten mensen langer met verlengen?
Tis natuurlijk nog ruim 3 weken voordat verlengperiode erop zit. Maar die resterende 4000 gaan toch wel de deur uit? |:)
jij hebt geen werk meer hier. De komende jaren zal ons stadion uitverkocht zijn, ook in het nieuwe stadion. Iedereen wil dat meemaken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 05, 2022, 12:18:04
Citaat van: Eewal op juni 05, 2022, 12:15:21
jij hebt geen werk meer hier. De komende jaren zal ons stadion uitverkocht zijn, ook in het nieuwe stadion. Iedereen wil dat meemaken.
Dat suh geweldig wesuh.
Focus ik mij op de hoeveelheid lege stoeltjes bij dkv de komende jaren. :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 05, 2022, 14:12:45
 :0=
Citaat van: Zuid1991 op juni 05, 2022, 12:18:04
Dat suh geweldig wesuh.
Focus ik mij op de hoeveelheid lege stoeltjes bij dkv de komende jaren. :_schater
wat mjj betreft zit dat ook helemaal vol, dan zitten dat soort mensen in ieder geval niet bij ons. Wij hebben supporters, daar zitten best veel toeschouwers.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2022, 11:21:39
Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.
Nee hoor, dit topic is jouw tweede huis, O koning van de bezettingsgraad
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 14, 2022, 11:36:40
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2022, 11:21:39
Nee hoor, dit topic is jouw tweede huis, O koning van de bezettingsgraad
Wil ik oek een  w:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2022, 12:36:45
Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 11:36:40
Wil ik oek een  w:)
Hier heb je een paar: MMMM
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 14, 2022, 13:09:37
Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.

In ieder geval staan op de wachtlijst al 1.300 supporters.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 14, 2022, 14:01:25
Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.
voor jou boekhouding....gisteren plus twee _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 14, 2022, 19:16:34
Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 14, 2022, 21:41:36
Citaat van: De Gast op juni 14, 2022, 19:16:34
Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.
tsja....iets met geld h?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 14, 2022, 23:51:31
Citaat van: De Gast op juni 14, 2022, 19:16:34
Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.
Ik moet ook nog, iets met luiheid
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Voorstopper op juni 15, 2022, 13:10:09
+2
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 15, 2022, 21:22:51
Het laatste jaar in het oude stadion, DAAR WIL JE BIJ ZIJN!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:08:20
Citaat van: PePe op juni 15, 2022, 21:22:51
Het laatste jaar in het oude stadion, DAAR WIL JE BIJ ZIJN!
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 16, 2022, 16:40:10
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:08:20
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe
je bent er bang voor dat ze dat niet gaan doen of zo?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:50:44
Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 16:40:10
je bent er bang voor dat ze dat niet gaan doen of zo?
Suh teleurgesteld wesuh.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 16, 2022, 17:33:18
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:08:20
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe

Mensen wachten op hun salaris eind van de maand.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 18:55:00
Citaat van: Treb op juni 16, 2022, 17:33:18
Mensen wachten op hun salaris eind van de maand.
Misschien heb je gelijk. Maar een club als Fortuna zit (al) op 4000 terwijl die normaliter minder scc hebben dan ons.
Eagles 7000, nec idem.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 16, 2022, 19:07:38
Sist der nogal over in
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 19:13:14
Citaat van: sunderland op juni 16, 2022, 19:07:38
Sist der nogal over in
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 16, 2022, 19:14:10
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 19:13:14
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.
nou nou
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 16, 2022, 19:22:22
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 19:13:14
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.

Makkelijk man, mensen hebben nog 2 weken. Daarna ook nog 1300 man op wachtlijst.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 16, 2022, 20:06:25
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 18:55:00
Misschien heb je gelijk. Maar een club als Fortuna zit (al) op 4000 terwijl die normaliter minder scc hebben dan ons.
Eagles 7000, nec idem.
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 20:33:00
Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:06:25
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 16, 2022, 20:56:55
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 20:33:00
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.
ik ga hier verder maar niet op in. Pas op je hart!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2022, 21:01:26
Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:56:55
ik ga hier verder maar niet op in. Pas op je hart!
Stel die an juh. :_schater
Laat mij lekker hier af en toe mee bezig zijn.
Proost  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: BestJ op juni 16, 2022, 23:25:47
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 20:33:00
Verklaar mij waarom eagles al weken vol zit.
Is dat dan alleen omdat wij bij Cambuur minder haast hebben? Zou kunnen maar we gaan ut sien.
Bij de Eagles moesten ze al voor 1 mei verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2022, 10:45:51
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 21:01:26
Stel die an juh. :_schater
Laat mij lekker hier af en toe mee bezig zijn.
Proost  :proost

4055 nu
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juni 17, 2022, 10:52:42
Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 20:06:25
ik dacht dat je een grapje maakte,maar blijkbaar niet. Kerel,mensen hebben nog 2 weken, waarom zouden ze haasten... wat is dat toch met jou en die cijfers. Komende jaren zijn we uitverkocht, ook in het nieuwe stadion.

Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 17, 2022, 10:58:24
Citaat van: weestwel op juni 17, 2022, 10:52:42
Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.
Eens. Daarom wel belangrijk om in ieder geval uit te verkopen in het oude stadion , in eredivisie spelen bij opening nieuw stadion. Zodat je toch groter kan worden in aantal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 17, 2022, 10:58:33
Citaat van: weestwel op juni 17, 2022, 10:52:42
Bij een eventuele degradatie zitten er heus niet 13000 man in het stadion. Niet teveel naar de tweede Bundesliga en championship kijken waar dit soort aantallen of (veel) hoger wel normaal zijn.
moet jij eens kijken wat een nieuw stadion met een club doet. Mochten we degraderen zal het idd iets lastiger worden, maar verkopen we alsnog meer kaarten dan dat we nu doen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 20, 2022, 15:51:46
Als we geen missers maken in het transferbeleid, dan spelen we nog zeker 5 jaar eredivisie.
Dan  kan het daarna eens zijn dat we door nieuwe directie en intern gerommel weer eens degraderen. Zoals Zwolle, Heracles, WII? paar seizoen stabiel en dan een pech seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 23, 2022, 12:15:00
Nog een week om je seizoenkaart te verlengen. Waar blijft de update?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 23, 2022, 12:35:37
En die is er inmiddels.  5025 supporters hebben verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op juni 23, 2022, 12:44:07
Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig jaar verkocht? En wat is het maximaal aantal wat ze willen verkopen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 23, 2022, 12:52:16
Citaat van: Bussum op juni 23, 2022, 12:44:07
Hoeveel seizoenskaarten waren er vorig jaar verkocht? En wat is het maximaal aantal wat ze willen verkopen?

Volgens Twitter 7050 en dat was het maximale.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 23, 2022, 12:54:01
Citaat van: hobbes op juni 23, 2022, 12:52:16
Volgens Twitter 7050 en dat was het maximale.
dat is zonder sponsoren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Unknown op juni 23, 2022, 13:11:18
Veel mensen verlengen nog last minute denk ik. Zelf ook pas gisteren gedaan.
Staan ook nog dik 1000 man op de wachtlijst.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 26, 2022, 12:37:31
5500 nu, met nog 3 dagen te gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 26, 2022, 13:37:24
Citaat van: hobbes op juni 26, 2022, 12:37:31
5500 nu, met nog 3 dagen te gaan.
dan moet er nog ruim 1500 erbij komen dat het uitverkocht is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 26, 2022, 13:52:26
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2022, 13:37:24
dan moet er nog ruim 1500 erbij komen dat het uitverkocht is.

Dat komt wel goed aangezien er ook 1500 op de wachtlijst staan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 26, 2022, 14:48:02
Citaat van: michello op juni 26, 2022, 13:52:26
Dat komt wel goed aangezien er ook 1500 op de wachtlijst staan.
valt me wel tegen ik had het al op dat we rond de 7000 zaten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 26, 2022, 15:19:31
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2022, 14:48:02
valt me wel tegen ik had het al op dat we rond de 7000 zaten.

Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 26, 2022, 19:13:00
We zullen het zien kerel :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Ollie op juni 27, 2022, 08:58:43
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2022, 15:19:31
Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!
Eens! Prima beeld, realistisch verwoord.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 27, 2022, 09:24:55
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 26, 2022, 15:19:31
Als er 7050 kaarten beschikbaar zijn en voorlopig mensen alleen nog mogen verlengen is het toch logisch dat we nog een stuk lager zitten?
Er stoppen elk jaar mensen met hun kaart of mensen overlijden. daarnaast zijn er nog 3 dagen. ik gok dat we straks op 6300 oid uitkomen. dan kan de wachtlijst in wordt gezet en zitten we voor je het weet weer helemaal vol.

Dan hopen dat de wachtlijst komend jaar actief blijft. misschien moet je al die mensen op die lijst komend seizoen de mogelijkheid geven om vast een seizoenskaart te reserveren in het nieuwe stadion. zo houd je ze betrokken en heb je hopelijk als het nieuwe stadion er straks straat al rond de 9000 seizoenskaarten verkocht. dan kan je dat mooi aanvullen met losse verkoop en zit je elke wedstrijd tussen de 12.000 en 15.000 toeschouwers afhankelijk van de tegenstander.
Lijkt mij een prima scenario!
ik verwacht (mits we een goed seiz draaien) dat het wel eens een hype kan worden en dat we iedere weds vol zitten. Dan wil iedereen erbij horen net als bij dkv vroeger
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2022, 10:55:55
6050 verlengingen nu, nog 24 uur te gaan. Met de wachtlijst erbij in ieder geval uitverkocht dus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 28, 2022, 11:01:32
Mooi, ook weer geld wat alvast weer binnen is en Foeke wat meer ruimte geeft op de transfermarkt  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Citaat van: Collingwood op juni 28, 2022, 10:55:55
6050 verlengingen nu, nog 24 uur te gaan. Met de wachtlijst erbij in ieder geval uitverkocht dus.

Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Collingwood op juni 28, 2022, 12:12:55
Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Da's waar.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 28, 2022, 12:15:08
Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Het is niet vanzelfsprekend dat iedereen op de wachtlijst ook daadwerkelijk tot koop over gaat he. Je tekent jezelf zo in, maar als dan blijkt dat er geen plek op je beoogde tribune is of je niet met bekenden naast elkaar kan zitten dan zullen velen afhaken. Denk overigens ook wel dat het uitverkocht raakt hoor, daar niet van. Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Maar met verlengingen zal er vandaag nog wel ca 200 bijkomen, zou betekenen dat als de helft van de wachtlijst afvalt , je nog uitverkocht bent.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 28, 2022, 12:48:22
Citaat van: zeewolde op juni 28, 2022, 12:15:08
Maar met verlengingen zal er vandaag nog wel ca 200 bijkomen, zou betekenen dat als de helft van de wachtlijst afvalt , je nog uitverkocht bent.
Het gaat de goede kant op.
Ik geef ut toe, was wat pessimistisch.
Denk dat we uiteindelijk met de verlengingen gaan eindigen op 6200/6400.
Met de mensuh op de wachtlijst dan sist weer rap vol |:)

En de resterende lui eventueel warm maken voor wachtlijst new stadium :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op juni 28, 2022, 23:05:40
Citaat van: Westerpark op juni 28, 2022, 12:10:51
Ben wel benieuwd hoe de club dat gaat organiseren. Of iedereen op de wachtlijst tegelijk de kans krijgt of dat mensen die zich eerder inschreven voorrang krijgen.

Op basis van volgorde inschrijving las ik ergens op de Cambuur kanalen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Westerpark op juni 28, 2022, 23:52:14
Citaat van: Stiens op juni 28, 2022, 23:05:40
Op basis van volgorde inschrijving las ik ergens op de Cambuur kanalen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Dan is het dus niet wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Als het wel op basis van volgorde inschrijving is, hoeveel tijd krijgt iedereen om van z'n voorrang gebruik te maken? Gaat weer vertragend werken. Wachtlijst wel heel nuttig om mensen te benaderen voor nieuwe stadion
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op juni 29, 2022, 10:31:55
SC Cambuur
@SCCambuurLwd
17 u
Daarbij werken we volgens het principe wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Oftewel: wie bovenaan de wachtlijst staat, krijgt ook als eerste de mogelijkheid om een Seizoenkaart aan te schaffen.

https://twitter.com/SCCambuurLwd/status/1541794307996254208
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 29, 2022, 11:17:54
Nog 45 minuten voor de mensen die twijfelen  8). Niet verlengen is bijna geen wedstrijd kunnen bezoeken vermoed ik..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 29, 2022, 13:48:22
6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: EdsjeSCC op juni 29, 2022, 14:13:06
Citaat van: zeewolde op juni 29, 2022, 13:48:22
6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht

Hoop dat een aantal hier nu weer rustig kunnen slapen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 29, 2022, 14:14:23
Citaat van: zeewolde op juni 29, 2022, 13:48:22
6537 verlengingen
Hiermee is 93% verkocht

Prachtig. Maar 500 niet verkocht. Die zijn natuurlijk zo weg. Lekker volle bak weer volgend jaar!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2022, 15:09:45
Citaat van: CambuurAmersfoort op juni 29, 2022, 14:14:23
Prachtig. Maar 500 niet verkocht. Die zijn natuurlijk zo weg. Lekker volle bak weer volgend jaar!!
Top! Maar 500 hewe niet verlengd deur omstandigheden.
1500 op wachtlijst, dus dat is gauw vol idd.
Dan hest al 1000 nieuwe potenti?le nieuwe scc in ut nieuwe stadion, kest segguh. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 29, 2022, 15:29:29
Wat denk je van Corona?
Ik heb al een paar mensen gesproken die verwachten dat we wederom een groot gedeelte vh seizoen niet naar stadion kunnen.
En daarom niet verlengen.
En ik zou dat zelf niet doen maar heb er wel begrip voor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Treb op juni 29, 2022, 15:31:33
Citaat van: Specuveter op juni 29, 2022, 15:29:29
Wat denk je van Corona?
Ik heb al een paar mensen gesproken die verwachten dat we wederom een groot gedeelte vh seizoen niet naar stadion kunnen.
En daarom niet verlengen.
En ik zou dat zelf niet doen maar heb er wel begrip voor.

Ik snap dat niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 29, 2022, 15:32:14
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Maar net hoe je het wil zien, het glas 93% vol of 7% leeg ;)  Geen idee hoeveel procent de vorige jaren standaard wel verlengd, dat zal toch ook niet altijd 100% geweest zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 29, 2022, 15:48:50
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Wat denk je van de inflatie en keuzes die men moet maken om wel of niet een te nemen? Zeker bij gezinnen is het veel geld.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2022, 16:22:01
Citaat van: hobbes op juni 29, 2022, 15:32:14
Maar net hoe je het wil zien, het glas 93% vol of 7% leeg ;)  Geen idee hoeveel procent de vorige jaren standaard wel verlengd, dat zal toch ook niet altijd 100% geweest zijn?
Bij geen enkele club is het na verlengprocudure 100%
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 29, 2022, 18:36:19
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?

Volgens de Graaf inde LC ligt het altijd rond dat percentage.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 29, 2022, 18:43:58
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
Vooral inflatie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 29, 2022, 18:45:18
Citaat van: Inferno-058 op juni 29, 2022, 18:43:58
Vooral inflatie
jij bent econoom en kent de mensen die niet verlengd hebben?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 29, 2022, 18:50:37
Citaat van: Galdiano op juni 29, 2022, 15:24:29
Ik vind 7% een behoorlijk aantal eerlijk gezegd.
Hoe is dat te verklaren? Geen geld? Ziekte? Ouderdom? Sv's?
Skolten heeft zijn 500 kaarten niet verlengd, het wordt een kansloos jaar. Met het geld dat hij bespaard gaat hij vol inzetten op verlies voor Cambuur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bankzitter op juni 29, 2022, 19:33:58
Ook geen idee of het meer is dan normaal en of het bij andere clubs hetzelfde is. Maar ze zullen toch wel onderzoek doen naar de reden van de churn. Er is op zich geen probleem met de huidige wachtlijst.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juni 29, 2022, 19:40:28
Citaat van: Bankzitter op juni 29, 2022, 19:33:58
Ook geen idee of het meer is dan normaal en of het bij andere clubs hetzelfde is. Maar ze zullen toch wel onderzoek doen naar de reden van de churn. Er is op zich geen probleem met de huidige wachtlijst.
er is sowieso geen probleem. Eventuele losse verkoop levert alleen maar meer op eigenlijk.vol gaat het toch wel zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 29, 2022, 19:49:07
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 29, 2022, 18:50:37
Skolten heeft zijn 500 kaarten niet verlengd, het wordt een kansloos jaar. Met het geld dat hij bespaard gaat hij vol inzetten op verlies voor Cambuur.
:_schater :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 29, 2022, 21:49:20
Citaat van: michello op juni 29, 2022, 15:48:50
Wat denk je van de inflatie en keuzes die men moet maken om wel of niet een te nemen? Zeker bij gezinnen is het veel geld.
ik hef 3 verlengt en ik was 550 e kwijt. Tis nogal wat voor een gezin idd. Maar ja as het met de paplepel ingoten wut dan kest niet anders
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 29, 2022, 22:09:59
Het is aardig wat geld ja, maar ik geloof dat we gemiddeld de goedkoopste seizoenkaarten van de Eredivisie hebben.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 29, 2022, 22:21:51
Citaat van: sunderland op juni 29, 2022, 21:49:20
ik hef 3 verlengt en ik was 550 e kwijt. Tis nogal wat voor een gezin idd. Maar ja as het met de paplepel ingoten wut dan kest niet anders
net za zeuren Sunderland hest genog  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 30, 2022, 09:24:49
Citaat van: Eewal op juni 29, 2022, 18:45:18
jij bent econoom en kent de mensen die niet verlengd hebben?
Ik vermoed dat dit het meest speelt. Wonen veel mensen in de stad die net kunnen rondkomen door de inflatie. Er zullen vast ook andere redenen zijn, zo hebben veel jongens een sv gekregen weet ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 30, 2022, 09:26:56
Citaat van: Inferno-058 op juni 30, 2022, 09:24:49
Ik vermoed dat dit het meest speelt. Wonen veel mensen in de stad die net kunnen rondkomen door de inflatie. Er zullen vast ook redenen zijn, zo hebben veel jongens een sv gekregen.

Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 30, 2022, 09:43:42
Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2022, 09:26:56
Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?
Gebeurde vooral veel bij uitwedstrijden, maar thuis ook wel eens: ajax thuis bijv.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: EdsjeSCC op juni 30, 2022, 09:50:18
Citaat van: Zuid1991 op juni 30, 2022, 09:26:56
Ben het hele seizoen geweest, maar heb ik wat gemist qua misdragingen supporters?

Gemist dat er stadsbussen van elders gebruikt moesten worden voor de derby?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: J.v.G. op juni 30, 2022, 09:51:27
Citaat van: Inferno-058 op juni 30, 2022, 09:43:42
Gebeurde vooral veel bij uitwedstrijden, maar thuis ook wel eens: ajax thuis bijv.
Feijenoord uit bijvoorbeeld, waardoor er geen busmaatschappij meer voor Cambuur wou rijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 30, 2022, 10:03:46
Meeste seizoenkaarthouders blijven Cambuur trouw

Leeuwarden

Zo?n 93 procent van de seizoenkaarthouders van SC Cambuur blijft de club trouw. De teller stond donderdagmiddag bij de deadline om te verlengen op 6537 seizoenkaarten.

Johan Stobbe

Op het eerste oog lijkt Cambuur dus ruim 500 supporters te zijn kwijtgeraakt in het beste seizoen ooit. Er is in het stadion immers plek voor 7050 vaste kaarthouders. Die 500 is zo?n 7 procent. ,,Dat is niet anders dan andere jaren??, zegt algemeen directeur Ard de Graaf. Sterker, in voorgaande jaren schommelde het aantal verlengers rond de 90 procent. Verhuizing, overlijden en een verslechterde financi?le positie zijn veelgehoorde redenen. ,,Daar komen dit seizoen de onzekerheid in de wereld en ook de onzekere speelkalender bij??, weet De Graaf. ,,Daar hebben wij geen invloed op.??

Zeker na de winterstop zijn een hoop speeldagen nog niet exact ingevuld, omdat voetbalbond KNVB eerst wil weten wie er Europees overwintert. Van 6 van de 17 thuiswedstrijden van Cambuur is nog niet duidelijk wanneer die worden gespeeld. ,,Dat maakt het voor sommige supporters lastiger om de afweging te maken. Zeker als je in het weekeinde werkt.?? Het stadion stroomt komend seizoen hoe dan ook gemakkelijk weer vol. Op de wachtlijst voor een seizoenkaart staan 1500 mensen. ,,Die kunnen we niet allemaal tevreden stellen??, weet De Graaf. Wie het langst op de lijst staat, krijgt als eerste de keuze om een kaart aan te schaffen. In andere jaren ging die verkoop al los tijdens de verlengperiode. Daar is deze zomer mee gewacht.

Ook in sponsoren ziet Cambuur het succes van de club in de eredivisie terug. ,,De commerci?le begroting zal ook weer redelijk stijgen??, weet De Graaf. Ook daarin wordt met eredivisiecontracten gewerkt. Oude sponsoren gaan wat meer betalen, nieuwe partijen betalen het nieuwe tarief dat toegroeit naar voetballen in het nieuwe stadion. ,,De donkere wolken van de afgelopen coronajaren zijn weg??, besluit De Graaf. De verbeterde financi?le positie van Cambuur, vooral door de miljoeneninvestering van vastgoedondernemer Bert van den Brink, zorgt er ook voor dat de club kan investeren in de selectie. Daar neemt Cambuur ruim de tijd voor. Er worden geen overhaaste beslissingen genomen.

De Leeuwarders zijn druk bezig om Silvester van der Water binnen te halen. De vleugelaanvaller staat momenteel onder contract bij Orlando City. Zijn overgang is nog niet afgerond. Door de komst van Thomas van der Belt staat een streep. Cambuur heeft een poging gedaan om de zoon van financieel directeur Gerald van den Belt over te nemen, maar PEC Zwolle werkt niet mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2022, 15:32:39
Nou hoe liekt ut met de wachtlijst luitsjes...
Hewe ze allemaal al een kaart?
Dan ken ik mie concentreren op seizoen 2023/2024 :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 14, 2022, 15:34:44
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2022, 15:32:39
Nou hoe liekt ut met de wachtlijst luitsjes...
Hewe ze allemaal al een kaart?
Dan ken ik mie concentreren op seizoen 2023/2024 :_schater
wat zal dat een spannende periode voor jou worden!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2022, 15:52:16
Citaat van: Eewal op juli 14, 2022, 15:34:44
wat zal dat een spannende periode voor jou worden!
Jaaaaaa, en voor dei mooi weer wat reageer momentsjes extraaaaaa.
Lekker man!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 14, 2022, 15:53:31
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2022, 15:52:16
Jaaaaaa, en voor dei mooi weer wat reageer momentsjes extraaaaaa.
Lekker man!
8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Westerpark op augustus 25, 2022, 09:34:58
Nooit meer bericht gezien dat alle seizoenskaarten uitverkocht zijn. Zo zie je maar dat je die wachtlijst ook met een korreltje zout moet nemen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: WouterZz op augustus 25, 2022, 09:44:55
Citaat van: Westerpark op augustus 25, 2022, 09:34:58
Nooit meer bericht gezien dat alle seizoenskaarten uitverkocht zijn. Zo zie je maar dat je die wachtlijst ook met een korreltje zout moet nemen.

Een kennis was nummer 1300 op de lijst, maar kon geen seizoenskaart kopen. Dus ik neem aan dat het wel uitverkocht is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op augustus 25, 2022, 18:15:32
Citaat van: WouterZz op augustus 25, 2022, 09:44:55
Een kennis was nummer 1300 op de lijst, maar kon geen seizoenskaart kopen. Dus ik neem aan dat het wel uitverkocht is.
ok? daarom verbaast me dat tegen AZ nog niet uitverkocht is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op augustus 25, 2022, 18:45:18
Komt omdat je als club niet alle 10.000 zitplaatsen als seizoenskaart mag verkopen volgens mij. Moet een ?verplicht? deel per wedstrijd losse kaarten zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2023, 00:50:39
Wanneer kunnen we weer verlengen? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op mei 07, 2023, 12:12:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 07, 2023, 00:50:39
Wanneer kunnen we weer verlengen? |:)

Zodra Ultee opgestapt is :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 07, 2023, 12:23:49
Citaat van: AL op mei 07, 2023, 12:12:38
Zodra Ultee opgestapt is :devil
haha  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op mei 08, 2023, 20:18:04
Citaat van: AL op mei 07, 2023, 12:12:38
Zodra Ultee opgestapt is :devil

at die dan zitten blieft speult ie thuus voor 10 uutsupporters  :y 8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 08, 2023, 22:01:08
Citaat van: AL op mei 07, 2023, 12:12:38
Zodra Ultee opgestapt is :devil

:_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 10:07:35
Verlengd! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: NRG op mei 25, 2023, 10:49:54
Ik lees dat de standaardtarieven voor een seizoenskaart verlaagd zijn, maar volgens mij is West 50 euro omhoog gegaan. Of vergis ik me nou?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 25, 2023, 10:51:33
Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(

Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:57:28
Citaat van: papier op mei 25, 2023, 10:51:33
Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart
Blijkt dat de tarieven vorige jaren ivm corona verlaagd zijn en nu weer aangepast. Dus had ik nu een Ultee korting verwacht. Maar om de club toch niet te kort te doen verleng ik toch maar. Misschien draagt het bij om die Ultee er uit te rossen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2023, 10:57:53
Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(
Om 2,35 per wedstrijd? Alles is tegenwoordig duurder, ook voor de club....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2023, 10:59:13
Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:57:28
Blijkt dat de tarieven vorige jaren ivm corona verlaagd zijn en nu weer aangepast. Dus had ik nu een Ultee korting verwacht. Maar om de club toch niet te kort te doen verleng ik toch maar. Misschien draagt het bij om die Ultee er uit te rossen.
Kiek su ken ik je weer vlammetje :thumbsup |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 25, 2023, 11:00:34
Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(

Geen gouden seizoenkaart? Dan blijft je prijs wel gelijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stanley op mei 25, 2023, 11:36:32
Als houder van de gouden kaart, blijft de prijs gelijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 25, 2023, 12:31:15
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 10:57:53
Om 2,35 per wedstrijd? Alles is tegenwoordig duurder, ook voor de club....

Je kan natuurlijk niet in een ander z?n portemonnee kijken, maar ik lees overal verbaasde reacties van mensen die lezen dat hun sk een klein beetje goedkoper gaat worden maar dan toch ineens meer betalen vanwege een Corona compensatie in het afgelopen seizoen? Denk dat je de ?frustratie? daar meer moet zoeken. Hoe moeilijk is het om duidelijk te communiceren
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op mei 25, 2023, 12:32:44
Vak 7 verlengd. SCC!  _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:44:02
Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:31:15
Je kan natuurlijk niet in een ander z?n portemonnee kijken, maar ik lees overal verbaasde reacties van mensen die lezen dat hun sk een klein beetje goedkoper gaat worden maar dan toch ineens meer betalen vanwege een Corona compensatie in het afgelopen seizoen? Denk dat je de ?frustratie? daar meer moet zoeken. Hoe moeilijk is het om duidelijk te communiceren
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 25, 2023, 12:46:59
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:44:02
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?

Dat stukje over die Corona compensatie stond er zostraks echt nog niet, hebben ze later erbij gezet
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:48:28
Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:46:59
Dat stukje over die Corona compensatie stond er zostraks echt nog niet, hebben ze later erbij gezet
Dat weet ik niet ik zie het nu wel staan en kan niets vinden van een aanpassing...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op mei 25, 2023, 12:51:30
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:48:28
Dat weet ik niet ik zie het nu wel staan en kan niets vinden van een aanpassing...

Nee dat zetten ze er niet bij maar heb het zostraks gelezen en toen stond het er niet, is vast naar aanleiding van reacties op de prijzen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 25, 2023, 12:56:12
Vorige jaar was het volgens mij zo dat seizoenkaarthouders die het eerste jaar Eredivisie ook een seizoenkaart hadden,  geen prijsverhoging kregen omdat we in het corona jaar wedstrijden hadden gemist.

De nieuwe SK houders kregen afgelopen zomer wel die verhoging, dat is dan nu dus de reguliere prijs voor iedereen geworden uitgezonderd Gouden seizoenkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:58:38
Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:51:30
Nee dat zetten ze er niet bij maar heb het zostraks gelezen en toen stond het er niet, is vast naar aanleiding van reacties op de prijzen.
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 25, 2023, 13:34:56
Daarbij spelen we ook 4 wedstrijden meer dan in de eredivisie. ( wel weer 4 daarvan tegen Jong teams  :zucht)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 25, 2023, 14:15:55
Citaat van: papier op mei 25, 2023, 10:51:33
Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart

Hier precies hetzelfde, weer 170E voor een jaar zuid.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op mei 25, 2023, 14:36:13
Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:44:02
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?

Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op mei 25, 2023, 14:52:38
Citaat van: Naastismis op mei 25, 2023, 14:36:13
Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....

Als alle kaarten uit de losse verkoop uitverkocht zijn dan rekenen ze dat als een uitverkocht stadion. De seizoenkaarthouders worden niet geteld bij binnenkomst.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: EdsjeSCC op mei 25, 2023, 17:18:26
Dan is het toch ook uitverkocht? Als er dan mensen niet zijn is het niet vol, maar wel uitverkocht ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op mei 25, 2023, 19:26:36
265 eurootjes om Sjors en Roberts weer tweewekelijks te zien falen. Ik kan er niet meer tegen. Die twee er eerst maar eens uit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 25, 2023, 20:03:54
Weer verlengd ! 230 Euro op Oost (wel gouden seizoenskaart)
Op naar weer een nieuw seizoen geel blauw! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 25, 2023, 20:18:23
Citaat van: De Gast op mei 25, 2023, 19:26:36
265 eurootjes om Sjors en Roberts weer tweewekelijks te zien falen. Ik kan er niet meer tegen. Die twee er eerst maar eens uit.
Wat heb je tegen Roberts, heeft hij je vriendinnetje afgepakt en je bier opgezopen? Man ga de vrijdagavonden wat anders doen  beter voor je humeur en gezondheid.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op mei 25, 2023, 20:23:18
Je komt weer met hetzelfde verhaal aanzetten Vlampiep.
Kies jij nou maar je wedstrijdjes uit, schijnheil :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op mei 25, 2023, 21:51:15
Ik neem met liefde zijn plek over.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op mei 25, 2023, 21:53:53
Citaat van: Naastismis op mei 25, 2023, 14:36:13
Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....
Nog 113 kaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 22:01:42
Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2023, 21:51:15
Ik neem met liefde zijn plek over.

Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 25, 2023, 22:12:12
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 22:01:42
Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
Slechter dan Roberts presteren zou haast niet kunnen lijkt me  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 26, 2023, 09:09:00
Citaat van: Inferno-058 op mei 25, 2023, 22:12:12
Slechter dan Roberts presteren zou haast niet kunnen lijkt me  :_schater

Zag dat Milan Smit twee penalty's wist te missen in de bekerfinale van O21. Dat is ook knap.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:18:08
Citaat van: De Gast op mei 25, 2023, 20:23:18
Je komt weer met hetzelfde verhaal aanzetten Vlampiep.
Kies jij nou maar je wedstrijdjes uit, schijnheil :proost
gisterochtend al weer verlengd en kan zorgeloos mijn wedstrijden uitkiezen. Fijn weekend en lekker blijven zeiken op Roberts.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 26, 2023, 09:26:59
Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:18:08
gisterochtend al weer verlengd en kan zorgeloos mijn wedstrijden uitkiezen. Fijn weekend en lekker blijven zeiken op Roberts.

Haha die Roberts, die heeft het dit seizoen echt niet en met name de factor geluk niet. De enorme misser afgelopen weekend, de gemiste penalty het deed me weer terugdenken aan de eerste wedstrijd tegen Excelsior waarin ook niets lukte. Vorig jaar hebben we gezien dat hij het het wel kan met z'n uitschuifbare benen, ik heb toen gezien dat schoten van hem vaak wel gericht zijn op het doel, dit seizoen heb ik hem de laatste wedstrijden kopduels zien winnen wat ik heb gemist bij Johnson die ook 5 meter 80 is. Lekker zeuren op Roberts, lekker zeggen dat hij moet oprotten terwijl hij als hij bij een RKC of Vitesse had gespeeld gewoon 10+ goals had gemaakt dit seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Citaat van: papier op mei 26, 2023, 09:26:59
Haha die Roberts, die heeft het dit seizoen echt niet en met name de factor geluk niet. De enorme misser afgelopen weekend, de gemiste penalty het deed me weer terugdenken aan de eerste wedstrijd tegen Excelsior waarin ook niets lukte. Vorig jaar hebben we gezien dat hij het het wel kan met z'n uitschuifbare benen, ik heb toen gezien dat schoten van hem vaak wel gericht zijn op het doel, dit seizoen heb ik hem de laatste wedstrijden kopduels zien winnen wat ik heb gemist bij Johnson die ook 5 meter 80 is. Lekker zeuren op Roberts, lekker zeggen dat hij moet oprotten terwijl hij als hij bij een RKC of Vitesse had gespeeld gewoon 10+ goals had gemaakt dit seizoen.
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op mei 26, 2023, 11:19:19
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 22:01:42
Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
Nah, ben volop in training.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 26, 2023, 11:24:09
Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

Denk ik ook ja. Volgend seizoen met frisse moed wat doelpunten maken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op mei 26, 2023, 15:46:07
Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

En volgend seizoen dan naar de Premier League zeker. Ouwe fantast.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 26, 2023, 16:45:08
Citaat van: De Gast op mei 26, 2023, 15:46:07
En volgend seizoen dan naar de Premier League zeker. Ouwe fantast.

Wat een domme post.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op mei 26, 2023, 18:02:07
Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

do hest zeker wel meer posters hangen dan alleen floppert.................. :y 8P :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op mei 28, 2023, 00:06:53
On topic: Natuurlijk seizoenkaart verlengd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (man wat gaan er veel spelers weg). Zwaar benieuwd wat er allemaal gaat komen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 28, 2023, 08:56:04
Citaat van: V-man op mei 28, 2023, 00:06:53
On topic: Natuurlijk seizoenkaart verlengd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (man wat gaan er veel spelers weg). Zwaar benieuwd wat er allemaal gaat komen!
gaat nog veel gebeuren deze zomer?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op mei 28, 2023, 09:15:35
Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2023, 08:56:04
gaat nog veel gebeuren deze zomer?.

Yep, zomervakantie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 28, 2023, 09:16:06
Citaat van: nee,wel? op mei 26, 2023, 18:02:07
do hest zeker wel meer posters hangen dan alleen floppert.................. :y 8P :zweep
Nee hoor, oek fan Asimaraakis en Krekmis. :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op mei 28, 2023, 09:20:19
Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2023, 08:56:04
gaat nog veel gebeuren deze zomer?.
De komende weken, eind juni start de voorbereiding alweer..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op mei 28, 2023, 11:41:21
Citaat van: Vlampiep op mei 28, 2023, 09:16:06
Nee hoor, oek fan Asimaraakis en Krekmis. :proost

:_schater :_schater :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 28, 2023, 11:56:52
Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2023, 09:20:19
De komende weken, eind juni start de voorbereiding alweer..
trainingskamp maar weer in Epe zou ik zeggen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 29, 2023, 14:48:38
Dikke 1000 verkocht  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 08, 2023, 13:44:39
Dinsdag waren we dik over de 2000.
Hopelijk verlengen de meeste lui zodat we ut laatste jaar in ouwe meuk, een zga volle bak hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2023, 17:24:22
Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
nou Vlampiep dat hoop ik echt niet want dan ben ik bang dat er bij elke thuiswedstrijd maar rond de 6000 supporters zitten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2023, 17:40:18
Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
Twijfelaars binne dr altijd.
Gewoan verlengen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 09, 2023, 17:54:49
Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2023, 12:17:39
Mag hopen dat ik er naast zit, maar hoorde om mij heen zo aan het einde van het seizoen dat velen twijfelen aan een verlenging. En denk dat er aan het begin van seizoen niet meer dan 3500 sk zijn verkocht.
E?n goede transfer en het loopt weer storm, nu zijn er wat ik begreep zo'n 2500 kaarten verkocht dus op die 3500 zitten we ook snel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 09, 2023, 17:58:41
Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2023, 17:54:49
E?n goede transfer en het loopt weer storm, nu zijn er wat ik begreep zo'n 2500 kaarten verkocht dus op die 3500 zitten we ook snel.
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: okkele op juni 09, 2023, 18:13:52
Citaat van: Zuid1991 op juni 08, 2023, 13:44:39
Dinsdag waren we dik over de 2000.
Hopelijk verlengen de meeste lui zodat we ut laatste jaar in ouwe meuk, een zga volle bak hebben.
ik zit er niet over in, wij hebben altijd goeie cijfers wbt supporters.
ik heb uiteraard ook mn goud allang verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26
Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2023, 17:24:22
nou Vlampiep dat hoop ik echt niet want dan ben ik bang dat er bij elke thuiswedstrijd maar rond de 6000 supporters zitten.


Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 09, 2023, 20:17:00
Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26
Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.
Nee hoor
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juni 09, 2023, 21:02:36
Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26

Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.

nee hoor, wij ook niet.
maar wij komen alle 3 op een afstand van meer dan 1.5 uur van Leeuwarden rijden en dus geloofde wij die laatste pot wel na 16x dit seizoen amper verwend te zijn.
volgend jaar zijn we er weer bij en zo zullen er wel meerdere zijn die een goede reden hebben bedacht om een keertje over te slaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2023, 21:39:15
Citaat van: Naastismis op juni 09, 2023, 19:59:26

Laatste thuiswedstrijd tegen RKC zat het ook lang niet vol. Die seizoenkaarthouders die er toen niet waren zullen voor volgend seizoen ook wel afhaken.
was toen pinksterweekend?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 09, 2023, 21:53:13
Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2023, 21:39:15
was toen pinksterweekend?.

Klopt, ik was ook een weekend weg.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 10, 2023, 13:46:45
Tot wanneer kun je je kaart verlengen?
Net terug van Vakantie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: LWD vak 7 op juni 10, 2023, 13:54:46
Tot 5 juli 12.00 uur
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 16, 2023, 11:37:34
Wel weer tijd voor een nieuwe update... |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: weestwel op juni 16, 2023, 12:32:49
Als we boven de 3000 zitten melden ze het wel, we zitten er dus nog een stuk onder
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op juni 17, 2023, 11:41:18
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2023, 11:37:34
Wel weer tijd voor een nieuwe update... |:)

Als het oorverdovend stil is, dan weet je dat het niet storm loopt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: drg op juni 18, 2023, 09:08:08
Gaan vanaf of na 5 juli dan de verkoop voor nieuwe seizoenkaarten van start? Ik kan helemaal niks op de website vinden voor nieuwe seizoenkaarthouders, enkel voor verlenging..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 18, 2023, 10:00:47
Citaat van: drg op juni 18, 2023, 09:08:08
Gaan vanaf of na 5 juli dan de verkoop voor nieuwe seizoenkaarten van start? Ik kan helemaal niks op de website vinden voor nieuwe seizoenkaarthouders, enkel voor verlenging..
Lijkt mij logisch
Tot 5 Juli kans je kaart te verlengen
Daarna ieder ander aan de beurt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: nee,wel? op juni 18, 2023, 12:25:32
Citaat van: Specuveter op juni 18, 2023, 10:00:47
Lijkt mij logisch
Tot 5 Juli kans je kaart te verlengen
Daarna ieder ander aan de beurt

inderdaad na de termijn komen de niet verlengde kaarten vrij voor verkoop, tevens word voor noord bekeken in hoeverre mensen op de wachtlijst op volgorde van aanmelding aan bod komen voor een seizoenkaart op noord.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Mike SCC op juni 19, 2023, 19:34:18
Als ik de insta post van vandaag goed lees kun je nu ook al nieuwe seizoenkaarten aanschaffen:

"Je seizoenkaart verlengen of kopen kan uiteraard ook op onze 59e verjaardag!"
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op juni 20, 2023, 21:59:12
Geen gezeik, gewoon verlengen. Juist nu!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 20, 2023, 23:23:09
Verlengd 2x  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: drg op juni 21, 2023, 11:09:59
Citaat van: Mike SCC op juni 19, 2023, 19:34:18
Als ik de insta post van vandaag goed lees kun je nu ook al nieuwe seizoenkaarten aanschaffen:

"Je seizoenkaart verlengen of kopen kan uiteraard ook op onze 59e verjaardag!"

Denk een foutje want ik zie nog steeds alleen maar opties om te verlengen  8P

Edit: nevermind, zie dat ik wel kan inloggen via het systeem waar je wel gewoon kunt kiezen. Staat alleen niet duidelijk op de site zelf.

Zo die is binnen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 21, 2023, 12:03:34
Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2023, 11:37:34
Wel weer tijd voor een nieuwe update... |:)
3154 |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 23, 2023, 12:26:56
Citaat van: Grijskijkert op juni 21, 2023, 12:03:34
3154 |:)
Zou mooi zijn, volgende week 4000 en dan in laatste week voor de verlenging, naar de 5000? :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 23, 2023, 13:21:36
Citaat van: Zuid1991 op juni 23, 2023, 12:26:56
Zou mooi zijn, volgende week 4000 en dan in laatste week voor de verlenging, naar de 5000? :y
dat zou wel heel mooi zijn? |:)

Ik denk zelf dat het gaat stijgen als er een top speler aangetrokken wordt?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juni 23, 2023, 13:25:59
Yep van de week ook weer verlengd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 23, 2023, 16:42:40
Citaat van: Noordcambuur op juni 23, 2023, 13:21:36
dat zou wel heel mooi zijn? |:)

Ik denk zelf dat het gaat stijgen als er een top speler aangetrokken wordt?.
Dat zou kunnen natuurlijk.
Ik hoor wel veel mensen die nu in deze laatste 2 weken nog verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: poelie-lwd op juni 23, 2023, 17:39:19
Haal Muhren maar binnen. Gaan de SK's sky high.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juni 29, 2023, 13:20:41
4305 |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juni 29, 2023, 13:21:08
Een heel behoorlijk aantal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op juni 29, 2023, 13:23:02
Het Balk effect, gas!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 29, 2023, 13:37:52
Citaat van: Bussum op juni 29, 2023, 13:23:02
Het Balk effect, gas!
nog ??n top aankoop en het stadion zit alweer vol :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 29, 2023, 13:52:56
Met nog een week te gaan kom je wel boven 5k. Exclusief sponsoren denk ik?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 29, 2023, 13:55:18
Citaat van: Bernardo op juni 29, 2023, 13:52:56
Met nog een week te gaan kom je wel boven 5k. Exclusief sponsoren denk ik?
Prachtig aantal, nu al |:)
En ik geloof dat dit idd zonder de sponsoren is.
Tenminste zo werd het de afgelopen jaren altijd wel gecommuniceerd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 29, 2023, 13:59:01
Het ligt niet aan de supporters  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 29, 2023, 16:20:41
Ondanks een waardeloze trainer, amper versterkingen en een falend bestuur toch zoveel kaarten verkocht. Heel knap.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 29, 2023, 18:50:26
Citaat van: Grijskijkert op juni 29, 2023, 13:20:41
4305 |:)

Maandag kinderbijslag. Worden nog wel veel meer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2023, 21:04:27
Had ik eigenlijk een mail moeten ontvangen om te verlengen? Heb niets gezien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2023, 21:07:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2023, 21:04:27
Had ik eigenlijk een mail moeten ontvangen om te verlengen? Heb niets gezien.
Laat maar is al gelukt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 21:59:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 30, 2023, 21:07:34
Laat maar is al gelukt
Wil je best een mailtje sturen hoor Kuzzi :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 22:16:02
Citaat van: De Gast op juni 30, 2023, 22:13:14
Vorig jaar om deze tijd 6500. Betekent toch 1 op de 3 die afhaakt op dit moment.

Ere vs Eerste divisie?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juli 01, 2023, 09:04:16
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 22:16:02
Ere vs Eerste divisie?
Het wel of niet in de eredivisie spelen heeft volgens mij minder invloed op de sk verlenging  dan de negatieve beleving van afgelopen seizoen.
Toen we nog KKD speelden zat het stadion ook vaak bomvol, dit heeft alles te maken wat er op het veld gebeurd. Eredivisie is overleven en KKD is spelen voor promotie. Met vlakke en bloedeloze wedstrijden houd je de supporters buiten het stadion, maar spektakel en goed voetbal zorgt voor een uitverkocht stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 09:11:13
Citaat van: Vlampiep op juli 01, 2023, 09:04:16
Het wel of niet in de eredivisie spelen heeft volgens mij minder invloed op de sk verlenging  dan de negatieve beleving van afgelopen seizoen.
Toen we nog KKD speelden zat het stadion ook vaak bomvol, dit heeft alles te maken wat er op het veld gebeurd. Eredivisie is overleven en KKD is spelen voor promotie. Met vlakke en bloedeloze wedstrijden houd je de supporters buiten het stadion, maar spektakel en goed voetbal zorgt voor een uitverkocht stadion.
Afgelopen seizoen toch bijna elke wedstrijd uitverkocht, kwam niet door het spektakel
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juli 01, 2023, 12:49:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 09:11:13
Afgelopen seizoen toch bijna elke wedstrijd uitverkocht, kwam niet door het spektakel
Dat klopt, maar er waren wel 6500 sk verkocht en de laatste maanden stond wel vermeld dat het uitverkocht was, maar veel lege stoeltjes van sk houders die wegbleven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 13:29:53
Citaat van: Vlampiep op juli 01, 2023, 12:49:18
Dat klopt, maar er waren wel 6500 sk verkocht en de laatste maanden stond wel vermeld dat het uitverkocht was, maar veel lege stoeltjes van sk houders die wegbleven.
Klopt, ik was helaas ook schuldig
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op juli 01, 2023, 14:21:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 13:29:53
Klopt, ik was helaas ook schuldig
Ik niet minder, maar van ou heel begrijpelijk om 300 km te moeten rijden voor 90 minuten wanvertoning.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 01, 2023, 16:06:44
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 22:16:02
Ere vs Eerste divisie?
Vorig jaar waren er 6500 totaal verkocht.
Nu 4300 wat gecommuniceerd was, met nog dagen dat mensen kunnen verlengen.
En met nog wekenlang verkoop tot aan het seizoen.
Kortom, misschien eindigen we wel dichter richting die 6500 van vorig jaar?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 01, 2023, 19:05:50
Er stonden vorig jaar toch ook 2000 man op de wachtlijst voor een seizoenskaart? Daar zal een groot deel ook successupporter van zijn, maar stel dat er bij die 4300 nog een paar honderd bijkomen tot 4700, dan 500 van de wachtlijst die een kaart nemen dit jaar en je zit al over de 5000 heen.
En tussen de 5 en 6000 lijkt mij gewoon heel erg netjes!

Daarmee blijkt echter ook maar weer hoe belangrijk promotie dit jaar is. Want 24/25 kkd met 7000 man op de tribune in een gloednieuw stadion van 15000 zal natuurlijk heel g?nant worden voor de club en de uitstraling naar buiten aangezien een NAC zijn stadion in de kkd ook altijd vol heeft zitten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 02, 2023, 12:03:45
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 01, 2023, 19:05:50
Er stonden vorig jaar toch ook 2000 man op de wachtlijst voor een seizoenskaart? Daar zal een groot deel ook successupporter van zijn, maar stel dat er bij die 4300 nog een paar honderd bijkomen tot 4700, dan 500 van de wachtlijst die een kaart nemen dit jaar en je zit al over de 5000 heen.
En tussen de 5 en 6000 lijkt mij gewoon heel erg netjes!

Daarmee blijkt echter ook maar weer hoe belangrijk promotie dit jaar is. Want 24/25 kkd met 7000 man op de tribune in een gloednieuw stadion van 15000 zal natuurlijk heel g?nant worden voor de club en de uitstraling naar buiten aangezien een NAC zijn stadion in de kkd ook altijd vol heeft zitten.
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Grijskijkert op juli 02, 2023, 12:07:03
Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2023, 12:03:45
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.
4721 |:) En nog 3 dagen om te verlengen! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: NRG op juli 02, 2023, 12:44:34
Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2023, 12:03:45
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.

Die 5000 gaan er echt wel komen. Denk dat we uitkomen tussen de 5500 en 6000 seizoenskaarten. Als daar de sponsoren en losse kaarten nog bij komen, zit het toch weer gezellig vol bij de thuiswedstrijden. Mits we fris en herkenbaar voetbal gaan spelen natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juli 06, 2023, 12:26:33
5777 verlengingen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 06, 2023, 12:27:34
Citaat van: Bernardo op juli 06, 2023, 12:26:33
5777 verlengingen
Geweldig aantal!
Trots! Kan alleen nog maar meer worden. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Huizen op juli 06, 2023, 14:11:52
Knap aantal, zeker gezien de versterkingen tot dusver. Klasse  |:)

+1 in Vak 7   8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Danny058 op juli 06, 2023, 14:14:25
Weet iemand hier toevallig iets over de wachtlijst voor de Noord tribune, en wanneer je eventueel bericht daarover krijgt?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juli 06, 2023, 14:19:17
Er staat nu een rij voor de administratie voor nieuwe kaarten, een goed teken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 06, 2023, 14:32:26
Ik ben toevallig even op het Cambuurplein. Staan nu 10 mensen te wachten bij de administratie...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juli 06, 2023, 14:33:57
Citaat van: hobbes op juli 06, 2023, 14:19:17
Er staat nu een rij voor de administratie voor nieuwe kaarten, een goed teken.

Hoeft niet voor nieuwe kaarten te zijn, kunnen ook mensen zijn die willen verplaatsen nu er stoelen zijn vrij gekomen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 06, 2023, 14:45:18
Citaat van: Bernardo op juli 06, 2023, 14:33:57
Hoeft niet voor nieuwe kaarten te zijn, kunnen ook mensen zijn die willen verplaatsen nu er stoelen zijn vrij gekomen.
ook dat zijn extra boven de 5777 dan....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op juli 06, 2023, 15:43:10
Knap aantal hoor, ondanks de degradatie, de huidige selectie en de huidige trainer. We zijn het afgelopen seizoen (anderhalf jaar) nou niet echt verwend met fantastisch voetbal (of doelpunten :_spank). Mooi dat de meeste supporters hun club toch trouw blijven. Toont maar weer aan wat voor unieke club en hondstrouwe aanhang wij hebben. Mogen we trots op zijn.

Ook vanuit de club is het goed opgepakt met de verlengcampagne "Waar ik voor ga". Mag ook wel eens gezegd worden  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 06, 2023, 15:52:50
Heel eerlijk denk ik dat er veel zijn die verlengen ivm nieuwe stadion wat toch echt (nu al) een impuls geeft. Voorlopig is dat het enige lichtpunt richting de torkomst, naast het herstel van Henk dan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op juli 06, 2023, 15:54:52
Klopt natuurlijk ook, maar toch is het even zo goed knap. Mensen hadden ook kunnen denken "Volgend jaar nieuw stadion, daar is toch plek zat dus kopen we dan wel weer een SCC, eerst maar eens afwachten wat komend seizoen brengt".
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op juli 06, 2023, 15:57:29
Citaat van: Stiens op juli 06, 2023, 15:54:52
Klopt natuurlijk ook, maar toch is het even zo goed knap. Mensen hadden ook kunnen denken "Volgend jaar nieuw stadion, daar is toch plek zat dus kopen we dan wel weer een SCC, eerst maar eens afwachten wat komend seizoen brengt".
ja eens hoor!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 07, 2023, 16:05:39
Voor de West, Oost, Zuid tribune nog een totaal van 1000 seizoenkaarten over.
Zou betekenen (afgezien de noordtribune vanwege de wachtlijst) dat we al boven de 6000 seizoenkaarten zitten? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 07, 2023, 20:04:18
Citaat van: Zuid1991 op juli 07, 2023, 16:05:39
Voor de West, Oost, Zuid tribune nog een totaal van 1000 seizoenkaarten over.
Zou betekenen (afgezien de noordtribune vanwege de wachtlijst) dat we al boven de 6000 seizoenkaarten zitten? |:)
noordtribune is nog niet vol?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 07, 2023, 20:15:44
Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2023, 20:04:18
noordtribune is nog niet vol?.
Noord is immers wachtlijst met seizoenkaarten.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat daardoor deze tribune uitverkocht zal raken met seizoenkaarten, uitgezonderd dus de losse kaarten, wat ook geld voor de overige tribunes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 11, 2023, 13:15:17
6000 officieel gehaald! Echt super hoor.
Hopelijk komen we nog bij de 6500 in de buurt.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 11, 2023, 13:55:58
Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 11, 2023, 13:15:17
6000 officieel gehaald! Echt super hoor.
Hopelijk komen we nog bij de 6500 in de buurt.
Ongekend |:)
In het nieuwe stadion op naar de 10000 seizoenkaarten? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juli 11, 2023, 15:55:09
10.000 in de Eredivisie is wel het streefgetal volgens het bestuur. Ik ben benieuwd naar het effect van het nieuwe onderkomen, het belooft schitterend te worden. De club krijgt hiermee hoe dan ook een ander aanzien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 11, 2023, 16:40:13
Citaat van: Viper op juli 11, 2023, 15:55:09
10.000 in de Eredivisie is wel het streefgetal volgens het bestuur. Ik ben benieuwd naar het effect van het nieuwe onderkomen, het belooft schitterend te worden. De club krijgt hiermee hoe dan ook een ander aanzien.

10.000 moet toch kunnen in de ere. We hadden al ruim 7000 vorig jaar met een enorme wachtlijst.
Zeker in het eerste seizoen zullen veel mensen het stadion willen ontdekken. Als het dan goed gaat met de club en we ook successen hebben, is die 10000 echt mogelijk om vol te houden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Dokkumer op juli 18, 2023, 16:33:27
Inmiddels 6400 exclusief de 1200 sponsorkaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juli 18, 2023, 19:01:55
Citaat van: Dokkumer op juli 18, 2023, 16:33:27
Inmiddels 6400 exclusief de 1200 sponsorkaarten.

Netjes hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 28, 2023, 12:52:48
Over de 6500?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 28, 2023, 13:00:47
Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2023, 12:52:48
Over de 6500?
ik denk zelf als het seizoenstart begint dat we op 7000 staan |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 28, 2023, 18:32:44
Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2023, 13:00:47
ik denk zelf als het seizoenstart begint dat we op 7000 staan |:)
Hoeveel seizoenkaarten zijn er nu maximaal te koop.
Meende 7500?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 28, 2023, 19:01:15
Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2023, 18:32:44
Hoeveel seizoenkaarten zijn er nu maximaal te koop.
Meende 7500?
zal ongeveer 7500 zijn.
400 uitvak en 1500 kaarten sponsors.
En nog vrije verkoop kaarten geloof 10%.
Maar weet het niet zeker.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juli 29, 2023, 17:44:24
Volgens mij stond er eerder 7050 exclusief sponsorkaarten rest is dan vrije verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 29, 2023, 17:52:12
Citaat van: Sakas op juli 29, 2023, 17:44:24
Volgens mij stond er eerder 7050 exclusief sponsorkaarten rest is dan vrije verkoop
7050 kan haast niet aangezien er ongeveer 6500+ verkocht zijn, en er nog een 800 te koop zijn.
Dus zal eerder 7500 zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op juli 29, 2023, 19:39:21
Citaat van: Zuid1991 op juli 29, 2023, 17:52:12
7050 kan haast niet aangezien er ongeveer 6500+ verkocht zijn, en er nog een 800 te koop zijn.
Dus zal eerder 7500 zijn.

7050 seizoenkaarten
400 uitvak
1550 sponsorplekken
9000 totaal

De laatste 1000 is de verplichte 10 procent losse kaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op augustus 08, 2023, 12:22:42
6673 seizoenkaarten verkocht, hoogste aantal ooit in Eerste Divisie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stiens op augustus 08, 2023, 12:47:57
Ongelovelijk eigenlijk. Heeft toch alles te maken met het nieuwe stadion zou je zeggen. Iedereen zal verzekerd willen zijn van een plekje volgend jaar ondanks de grotere capaciteit. Het zal in ieder geval niet komen door de resultaten van afgelopen 1.5 jaar  8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op augustus 08, 2023, 13:03:12
Stadion heeft mij ijg wel weer over de streep getrokken. Overigens niet met het idee er anders volgend jaar misschien niet bij te kunnen zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op augustus 08, 2023, 13:16:56
Fantastisch! |:)
Wat een mooie volksclub!
In het nieuwe stadion doorgroeien naar de 10.000 seizoenkaarten.
Met als "voorbeeld" nac; oude stadion 8/9000 toeschouwers gemiddeld. In huidig stadion 13/14000
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op augustus 08, 2023, 21:51:50
Gisteren een mooie docu op ESPN aangaande het nieuwe stadion. Het nieuwe stadion wordt met de dag mooier. We mutte af van: "het het nooit wat weest en ut sil nooit wat wudde. Alst ut Lwd komst kest ut wel skudde". aan de andere kant is dit ook wel lekker "cynisch" naar een hoopvolle toekomst! Forza Cambuur!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op september 12, 2023, 11:23:48
Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op september 12, 2023, 19:38:23
Citaat van: janou op september 12, 2023, 11:23:48
Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.
Mijn kaart blijft nooit ongebruikt. Als ik niet kan en dat is 1/3 van de competitie, gaat altijd een ander op mijn kaart. Dus geen leeg stoeltje.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op september 12, 2023, 19:41:17
Ja, maar uiteindelijk blijven er aardig wat kaarten ongebruikt. Uitstekend idee!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2023, 21:45:59
Citaat van: Vlampiep op september 12, 2023, 19:38:23
Mijn kaart blijft nooit ongebruikt. Als ik niet kan en dat is 1/3 van de competitie, gaat altijd een ander op mijn kaart. Dus geen leeg stoeltje.

Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op september 13, 2023, 08:14:41
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2023, 21:45:59
Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....

Precies, ik heb afgelopen jaren elke keer all??n een seizoenskaart gehad en kom vanuit Zwolle. Er zijn niet veel zo gek om dat dat elke week in hun eentje te doen gok ik. Dan is het lekker als je m kan verkopen als je toevallig een keer niet kan vanwege vakanties etc.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: oost op september 13, 2023, 08:39:35
Citaat van: janou op september 12, 2023, 11:23:48
Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.

Voor de club is dat op dit moment niet voordeliger. Pas wanneer het stadion standaard uitverkocht is. Nu verdiend de club nog aan losse verkoop. De inkomsten van een seizoenkaart hebben ze toch al binnen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op september 13, 2023, 08:55:03
Citaat van: oost op september 13, 2023, 08:39:35
Voor de club is dat op dit moment niet voordeliger. Pas wanneer het stadion standaard uitverkocht is. Nu verdiend de club nog aan losse verkoop. De inkomsten van een seizoenkaart hebben ze toch al binnen.

Goed punt inderdaad alhoewel noord standaard binnen een half uur uitverkocht. Maar je hebt gelijk dat dit ten koste kan gaan van losse verkoop, echter als het niet uitverkocht is denk ik dat de meesten toch wel via Cambuur kaarten zullen halen aangezien via ticketswap dan niet goedkoper is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op september 13, 2023, 09:39:12
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2023, 21:45:59
Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....
Dat is inderdaad een punt. Als ik weg ben kan gaat de aanvraag voor mijn kaart via hem en is iedere thuiswedstrijd mijn stoeltje bezet. Dit heeft in de afgelopen jaren er toe geleid dat meerderen zelf een seizoenkaart hebben gekocht en doen nu ook het zelfde kunstje door hun kaart bij mij thuis achter te laten als ze er niet zijn en mijn zoon draagt zorg voor de verdeling. Club wordt er misschien niet beter van, maar geen lege stoeltjes.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op september 13, 2023, 09:42:15
Tip voor als je niet in de buurt woont:

Je kunt een foto maken van je seizoenskaart (Barcode) en sturen aan vriend/bekende. Die kan dan via die manier naar binnen. Het is mij zo eens gelukt om m?n seizoenskaart toch uit te lenen.

Is wel makkelijk te stelen zo, dus doe dit alleen met bekenden.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 22, 2025, 00:04:45
Toch even schrikken, 100 euro meer kwijt dan vorig seizoen...

Maaaaaaar we zijn er weer bij |:) |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op april 24, 2025, 11:03:15
Voor twee personen bedoel je dan?

Als je de prijzen vergelijkt met onze zuiderburen dan zijn we gewoon duurder. Ons Noord betaalt zo even 45 euro meer dan hun noord. Beschamend!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: diekhuzen op april 24, 2025, 11:12:26
Dan hoop ik dat we aantrekkelijker voetbal mogen aanschouwen. Afgelopen 3 jaar is echt te min.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 24, 2025, 11:35:46
Seizoenkaarten iets duurder.
Nou en! Volgens mij hadden we dit jaar dezelfde prijs als in ons oude stadion.
Dus logisch dat het wat duurder is. Alles is duurder.

Iedereen verlengen!  :0= |:)

We hebben gemiddeld bijna 13000 lui in ons nieuwe home.
Is toch fantastisch! Laat het niet zo zijn dat dit alleen dit jaar zo was.
Deurgroeien! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 24, 2025, 11:40:51
Tja, alles word duurder ook voor Cambuur. Ik heb gouden seizoenkaart de afgelopen jaren nooit een prijsstijging gehad, heb er geen probleem mee dat de prijzen nu omhoog gaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op april 24, 2025, 12:15:16
Citaat van: diekhuzen op april 24, 2025, 11:12:26
Dan hoop ik dat we aantrekkelijker voetbal mogen aanschouwen. Afgelopen 3 jaar is echt te min.

Dat is voor mij echt de allerlaatste reden om wel of niet te verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op april 24, 2025, 13:20:22
Een verhoging van de sk doet mij geen financi?le pijn, maar er zijn ook een niet te onderschatten aantal die straks wel keuzes moet maken waar de prioriteit ligt binnen hun financi?le besteedbare ruimte. Als jaren lang blijkt het gemiddeld inkomen van een inwoner van de gemeente Leeuwarden aanzienlijk lager te zijn dan dat van de inwoners van vergelijkbare steden.
Alles wordt duurder, dus ook de SK maar dit zou voor een aantal supporters wel eens een belemmering kunnen worden om de kaart te kunnen verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op april 24, 2025, 15:26:58
Citaat van: Zuid1991 op april 24, 2025, 11:35:46
Seizoenkaarten iets duurder.
Nou en! Volgens mij hadden we dit jaar dezelfde prijs als in ons oude stadion.
Dus logisch dat het wat duurder is. Alles is duurder.

Iedereen verlengen!  :0= |:)

We hebben gemiddeld bijna 13000 lui in ons nieuwe home.
Is toch fantastisch! Laat het niet zo zijn dat dit alleen dit jaar zo was.
Deurgroeien! |:)

Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op april 24, 2025, 15:37:18
We zijn qua consumpties (dranken) bijna de goedkoopste. Dat verschil zuip je er dus wel weer uit.  :devil :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 24, 2025, 18:59:23
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 11:03:15
Voor twee personen bedoel je dan?

Als je de prijzen vergelijkt met onze zuiderburen dan zijn we gewoon duurder. Ons Noord betaalt zo even 45 euro meer dan hun noord. Beschamend!

Oost Midden 340. Vorig seizoen 300 - 60 korting van de gouden SK.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op april 25, 2025, 11:08:12
Pittig.
Ik vind het niet kunnen. Zogenaamd club van het volk maar wel elite prijzen hanteren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 25, 2025, 11:24:45
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 15:26:58
Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.

Als voor jou de grens bereikt is met dit nieuwe stadion, de meeste supporters aantallen ooit, de potentie om de komende jaren een stabiele eredivisionist te worden, dan is dat??Best opmerkelijk.

?Vergeet nooit waar je vandaan komt?.
Weet je de tijden nog dat we laatste stonden in de kkd in het oude stadion?
We staan nu op nacompetitie, zijn niet verwend maar dat hest nu eenmaal als Cambuur supporter!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op april 25, 2025, 11:56:26
Cambuur supporter in hart en nieren dat betekent niet dat de club ongeacht alles mij maar weer kan meetellen. En ik krijg nu een beetje het gevoel dat de club z?n supporters financieel uitperst want ?ze komen toch wel weer?.

Verder wel opmerkelijk dat ze in prijzen geen onderscheid maken tussen eredivisie of de kkd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op april 25, 2025, 12:00:30
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 15:26:58
Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.

Het is allemaal wat nieuwer op oost maar beter is het idd niet per se. Stoeltjes zitten kutter,  naar binnen gaan duurt langer, bier halen duurt langer, geluid etc op de opgang is 100x kutter. Voetbal is wel hetzelfde gebleven, dat wel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 25, 2025, 13:21:51
Citaat van: De Gast op april 25, 2025, 11:56:26
Cambuur supporter in hart en nieren dat betekent niet dat de club ongeacht alles mij maar weer kan meetellen. En ik krijg nu een beetje het gevoel dat de club z?n supporters financieel uitperst want ?ze komen toch wel weer?.

Verder wel opmerkelijk dat ze in prijzen geen onderscheid maken tussen eredivisie of de kkd.

Als je goed leest doen ze dat wel, mensen die na 4 juni verlengen/nieuwe kaart aanvragen en we zouden Eredivisie spelen betalen meer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 13, 2025, 17:01:08
Al ruim 3000 seizoenkaarten verlengd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 17:05:07
Citaat van: Zuid1991 op mei 13, 2025, 17:01:08
Al ruim 3000 seizoenkaarten verlengd.
we zijn op de goede weg :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 13, 2025, 19:29:55
Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 13, 2025, 21:50:22
Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 19:29:55
Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?

Ik heb er eentje
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 13, 2025, 21:57:43
Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 19:29:55
Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 14, 2025, 08:48:09
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 21:57:43
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.

Dank je wel. Hoeveel daarvan zijn sponsoren?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op mei 14, 2025, 09:46:44
Eind mei vakantiegeld. Daar wachten een hoop op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 14, 2025, 12:22:55
Citaat van: Lore op mei 14, 2025, 08:48:09
Dank je wel. Hoeveel daarvan zijn sponsoren?
ohhhh dat weet ik niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op mei 14, 2025, 12:23:10
Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 21:57:43
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.

De zijn cijfers aan het begin van dit sz ;


8. AZ 11.500
9.FC Utrecht 11.000
10. Vitesse 11.000
11.Willem II  10.750
12.Sparta Rotterdam 9.500
13. PEC Zwolle 9.200
14.NEC 8.737
15. sc Cambuur 8.407
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 29, 2025, 10:12:44
Nog ??n week te gaan om je seizoenskaart te verlengen de tussenstand is meer dan 5000 tegenover vorig seizoen 8400.
En er staan nog 750 op de wachtlijst ben heel benieuwd waar we dit seizoen op uit komen.

Paar goede aankopen dan kan het wel eens storm gaan lopen :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 29, 2025, 12:19:56
Citaat van: Noordcambuur op mei 29, 2025, 10:12:44
Nog ??n week te gaan om je seizoenskaart te verlengen de tussenstand is meer dan 5000 tegenover vorig seizoen 8400.
En er staan nog 750 op de wachtlijst ben heel benieuwd waar we dit seizoen op uit komen.

Paar goede aankopen dan kan het wel eens storm gaan lopen :thumbsup
|:)

Meer dan 6000 al!
Als we totaal 8400 vorig jaar hadden, gaan we al mooi richting dat aantal!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op mei 29, 2025, 12:38:24
6183  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op mei 29, 2025, 12:49:26
Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2025, 12:19:56
|:)

Meer dan 6000 al!
Als we totaal 8400 vorig jaar hadden, gaan we al mooi richting dat aantal!

6 januari 2025, 14:30

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op mei 29, 2025, 13:14:52
Citaat van: Arno A op mei 29, 2025, 12:49:26
6 januari 2025, 14:30

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.
Klopt, dus 8400 exclusief sponsoren.
Skiet mooi op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 29, 2025, 20:58:04
Prima tussenstand ondanks de flinke inflatie en het toch wel teleurstellende afgelopen seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op mei 30, 2025, 11:15:39
Citaat van: Zuid1991 op mei 29, 2025, 13:14:52
Klopt, dus 8400 exclusief sponsoren.
Skiet mooi op.



Nog tien weken ....


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: AL op mei 30, 2025, 16:05:30
Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op mei 30, 2025, 19:16:50
Iemand een rijtje paraat wat de rest van de seizoenkaart prijzen zijn bij de KKD / Eredivisie? Wij zijn best prijzig!!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op mei 30, 2025, 19:45:43
Maar alles wordt duurder dus waarom seizoenskaarten niet :?
Maar nogmaals je hoeft niet ??n te halen koop je maar losse kaartjes  :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op mei 30, 2025, 20:04:49
Citaat van: JSE op mei 30, 2025, 19:16:50
Iemand een rijtje paraat wat de rest van de seizoenkaart prijzen zijn bij de KKD / Eredivisie? Wij zijn best prijzig!!

Welke club heeft de goedkoopste seizoenskaarten in de Eredivisie?

Onderaan de ranglijst prijkt Fortuna Sittard. Dankzij een 'early bird'-actie betalen fans slechts 195 euro voor een plek op de Zuid Tribune. Ook zonder korting blijft de prijs laag met 205 euro. Volgens de club moet het stadion toegankelijk blijven voor iedereen. Andere clubs met relatief lage prijzen zijn FC Volendam (225 euro), SC Heerenveen (230 euro) en PEC Zwolle (230 euro).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:55:12
Citaat van: AL op mei 30, 2025, 16:05:30
Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.

Anderzijds is een biertje goedkoper geworden  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 31, 2025, 10:49:16
Citaat van: Yellow Army op mei 30, 2025, 23:55:12
Anderzijds is een biertje goedkoper geworden  :proost
Is dit een excuus om extra veel bier te drinken? :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 31, 2025, 10:55:47
Citaat van: Noordcambuur op mei 30, 2025, 19:45:43
Maar alles wordt duurder dus waarom seizoenskaarten niet :?
Maar nogmaals je hoeft niet ??n te halen koop je maar losse kaartjes  :y
Dat alles duurder wordt is idd logisch. Echter vind ik de stijging ten opzichte van afgelopen seizoen wel heel groot. Ik betaalde vorig jaar zelfs ? 200 (gouden seizoenkaart actie), normaliter was het ? 250 dacht ik. Dan vind ik een stijging van ? 40 wel heel wat voor een club die nog steeds KKD speelt. Ik betaal het wel maar het is en blijft duur. Bij onze Zuidelijke vrienden is een seizoenkaart goedkoper.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2025, 10:13:56
6800 kaarten verlengd
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2025, 10:53:38
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.
Mensen zoeken hier gewoon iets om negatief te zijn?.

Edit
Bijna 7000, nog 9 weken (losse) verkoop.
Vorig jaar een 8400 exclusief sponsoren.
Gaat prima
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.

Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2025, 11:02:33
Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?
Precies.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2025, 11:13:55
Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?

Staan 650 man op de wachtlijst. Verwacht dat we wel weer in de buurt komen van het aantal van afgelopen seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op juni 02, 2025, 11:14:12
https://www.instagram.com/p/DKH86eCCZoI/?img_index=1

top 10 ! met stip.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 02, 2025, 11:17:25
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.

Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 02, 2025, 11:34:31
Citaat van: Bernardo op juni 02, 2025, 11:17:25
Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant wel gelijk. Prijzen zijn veel te hoog voor een seizoen KKD.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: NRG op juni 02, 2025, 11:36:52
Voor de KKD zouden 8500 seizoenskaarten echt prima zijn. Zeker met deze prijzen. Mocht je promoveren dan groei je wel door naar 10.000 plus.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 02, 2025, 11:43:46
Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?
klopt, ik sta zelf op wachtlijst voor 2 kaarten. Wij moeten wachten tot 30 juni.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 02, 2025, 15:03:16
Citaat van: Bernardo op juni 02, 2025, 11:17:25
Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?

Je wordt gewoon uitgeknepen. Waarom moeten wij duurder zijn dan dkv? Ook zij zitten financieel krap maar vragen voor 17 eredivisiewedstrijden wel minder.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 02, 2025, 15:04:26
Citaat van: zeewolde op juni 02, 2025, 11:43:46
klopt, ik sta zelf op wachtlijst voor 2 kaarten. Wij moeten wachten tot 30 juni.

Wat gaat er dan in de verkoop na woensdag als er niet meer verlengd kan worden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 02, 2025, 15:32:25
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 15:03:16
Je wordt gewoon uitgeknepen.

Je hoeft niet 1 te kopen h?. Je kan ook een abbo nemen op ESPN. Kest t oek zien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 02, 2025, 15:46:15
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 15:03:16
Je wordt gewoon uitgeknepen. Waarom moeten wij duurder zijn dan dkv? Ook zij zitten financieel krap maar vragen voor 17 eredivisiewedstrijden wel minder.
Volgens mij hebben die eigen vermogen. We hebben een (achteraf) duur stadion staan. Dat zal betaald moeten worden, en iedereen wil dat Cambuur voor promotie gaat.
Linksom of rechtsom zal alles dan duurder worden. Of dat leuk is of iedereen dat kan betalen is een ander verhaal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 02, 2025, 16:37:43
Ik kan natuurlijk niet in ieders portemonnee zien, en het is een gegeven dat Leeuwarden ??n van de hoogst genoteerde steden is op gebied van armoede.

Echter willen wij het beste voor de club.
Je kan het nooit goed doen. Het oude stadion was onthoudbaar. Een nieuw stadion was noodzakelijk, echter loop je tegen bizar gestegen bouwkosten aan. Dit zal links of rechtsom betaald moeten worden.
Met alleen sponsoring kom je er niet. Een stoel daar is ook behoorlijk gestegen en voor sommige kleine ondernemers lastig op te brengen.
Elke keer de hand ophouden bij Pieter en Bert gaat ook niet elke keer lukken.

Ja er is een explosieve prijsstijging, helemaal als je een gouden kaart had. Maar de komende jaren zal de stijging procentueel echt wel gaan afvlakken. Elke club die stappen wil gaan maken zal dit uiteindelijk doorvertalen in een stijging in de prijs van een seizoenskaart.
We zullen ondanks de prijsstijging echt wel een club van het volk blijven, en elite zal er niet snel gaan komen verwacht ik.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 02, 2025, 17:12:36
Ik heb het idee dat er minder seizoenskaarten worden verkocht of de supporters willen een ander plekje in het stadion dat kan natuurlijk ook.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 02, 2025, 17:19:48
Als we er 1000 minder verkopen dan vorig jaar zou het al heel mooi zijn. Daar zitten we bijna op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 02, 2025, 17:19:55
Citaat van: Noordcambuur op juni 02, 2025, 17:12:36
Ik heb het idee dat er minder seizoenskaarten worden verkocht of de supporters willen een ander plekje in het stadion dat kan natuurlijk ook.
Mensen die een seizoenskaart hebben, kunnen die verlengen t/m woensdag.
Zal je uitkomen op een circa 7500.
Lijkt mij een prima aantal.
Daarna nog vele weken losse verkoop en lui op wachtlijst.
Je hebt een punt dat mensen met seizoenkaart een andere plek willen, gezien het eerste jaar in het nieuwe stadion. Komt alleen de sfeer maar ten goede!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 02, 2025, 17:34:42
Vergeet noet dat het merendeel van de wachtlijst voor Noord is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op juni 02, 2025, 21:25:20
Citaat van: AL op mei 30, 2025, 16:05:30
Prima tussenstand ondanks de belachelijk hoge prijzen van een seizoenkaart.
Prima prijs. Je kunt ook in 3 delen betalen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.


Final Destination Bloodlines, Path? Lwd: 15 euro.  Oke, de stoelen zijn er ?ets beter :devil
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 02, 2025, 22:12:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.


Final Destination Bloodlines, Path? Lwd: 15 euro.  Oke, de stoelen zijn er ?ets beter :devil
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep
:_schater is dat met of zonder happy end??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op juni 02, 2025, 22:13:35
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
Somjit Thai Massage 90 min. ? 80,-   :zweep

Valt mee. Zeker als je dan verzekerd bent van een happy end
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 23:03:13
Dat kon ik niet vinden op de site, maar er is hier vast wel ergens een vaste klant te vinden :devil
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 03, 2025, 07:10:55
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 02, 2025, 22:12:16
:_schater is dat met of zonder happy end??

Je vraagt dit zeker voor een vriend  :zweep
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 03, 2025, 08:40:47
Citaat van: Johan-12 op juni 02, 2025, 15:46:15
Volgens mij hebben die eigen vermogen. We hebben een (achteraf) duur stadion staan. Dat zal betaald moeten worden, en iedereen wil dat Cambuur voor promotie gaat.
Linksom of rechtsom zal alles dan duurder worden. Of dat leuk is of iedereen dat kan betalen is een ander verhaal.
Beter gezegd omdat de club de financi?n niet op orde heeft moeten de supporters boeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het met alle liefde maar kan begrijpen dat het voor sommigen niet op te brengen is in dit dure land.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 03, 2025, 12:13:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 02, 2025, 21:49:12
19 thuiswedstrijden:
Omgerekend bijna 18 euro voor een kaartje Oost midden valt toch best mee?
Zuid nog geen 14 euro.

Zeker geen garantie op een Happy end  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 03, 2025, 12:42:56
Nog ??n dag om je seizoenskaart te verlengen  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 03, 2025, 12:45:45
Citaat van: Inferno-058 op juni 03, 2025, 08:40:47
Beter gezegd omdat de club de financi?n niet op orde heeft moeten de supporters boeten.

Begrijp me niet verkeerd, ik betaal het met alle liefde maar kan begrijpen dat het voor sommigen niet op te brengen is in dit dure land.
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: diekhuzen op juni 03, 2025, 12:58:26
Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 12:45:45
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P

Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 03, 2025, 13:01:04
Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 12:45:45
Ik denk dat de financi?n wel op orde zijn, volgens mij  heeft Ard de Graaf nooit gekke dingen gedaan. Alleen het stadion is door alle inflatie en wereldwijde problemen stuk duurder geworden.
Dat is het niet zo gek dat seizoenkaart duurder wordt, zoals alle dingen duurder worden.
Ik begrijp dat niet iedereen het kan betalen, begrip daarvoor. Maar als club zijnde moet je toch wat om te groeien.

En wat de club ook doet, er zijn altijd mensen die het niet goed vinden. Het is net politiek  8P

Op zich klopt het wat je zegt, echter kan ik me voorstellen dat er nu mensen zijn die af zullen halen vanwege de prijs dus loop je extra inkomsten op wedstrijddagen hierdoor mis. Broekzak-vestzak verhaal
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 03, 2025, 13:04:02
Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 12:58:26
Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.
Eens met jou, maar we weten allemaal waarom dit wordt gedaan. Dit is niet uit luxe. Linksom of rechtsom moet de schulden van het stadion omlaag.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 03, 2025, 13:06:14
Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2025, 13:01:04
Op zich klopt het wat je zegt, echter kan ik me voorstellen dat er nu mensen zijn die af zullen halen vanwege de prijs dus loop je extra inkomsten op wedstrijddagen hierdoor mis. Broekzak-vestzak verhaal
Of je moet het sportief heel goed gaan doen, waardoor losse kaartverkoop omhoog schiet. Dan zou het ook nog financieel beter zijn voor de club.
Maar ik geloof echt dat Ard de Graaf dit ook niet doet om supporters te plagen. Er ligt gewoon een rekening van het stadion, die betaald moet worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 03, 2025, 13:24:24
Citaat van: diekhuzen op juni 03, 2025, 12:58:26
Voetbal is een volkssport en het moet voor iedereen betaalbaar blijven.  Dat een seizoenkaart bij ons duurder is dan veel eredivisieclubs op vergelijke tribunes is wel een dingetje natuurlijk.
als ik naar de toilet ging onder de wedstrijd stonden er tientallen gewoon wat te ouwehoeren. Voor zulke mensen is een seizoen kaart wel heel duur. En het voetbal was heel erg vaak gewoon klote waardoor er ook vele niet meer komen. Ik denk dat Cambuur dat niet moet onderschatten. Ze hebben zichzelf in de poot geschoten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: De Gast op juni 03, 2025, 16:31:33
Citaat van: Johan-12 op juni 03, 2025, 13:06:14
Of je moet het sportief heel goed gaan doen, waardoor losse kaartverkoop omhoog schiet. Dan zou het ook nog financieel beter zijn voor de club.
Maar ik geloof echt dat Ard de Graaf dit ook niet doet om supporters te plagen. Er ligt gewoon een rekening van het stadion, die betaald moet worden.

En nog een rekening die moet worden voldaan aan Bertje van pak 'm beet een miljoen euro die is verbrast aan Sylvester vd Water. Dat reken ik hem nog flink aan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 03, 2025, 16:35:58
Benieuwd waar we morgen op staan als de verlengperiode voorbij is.
Hopelijk rond de 7500 en zijn we de 7000 nu reeds gepasseerd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 03, 2025, 17:58:49
Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2025, 16:35:58
Benieuwd waar we morgen op staan als de verlengperiode voorbij is.
Hopelijk rond de 7500 en zijn we de 7000 nu reeds gepasseerd.
Update: poeh, nu al 7500 |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 03, 2025, 18:06:16
9.200 is ook het maximum aantal bon ons (ex sponsoren) ?
Omdat dit aantal bij pec uitverkocht is, en het stadion ongeveer evenveel plaatsen heeft....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 03, 2025, 19:49:20
Citaat van: Zuid1991 op juni 03, 2025, 17:58:49
Update: poeh, nu al 7500 |:)
dan zit het nu al voor de helft vol dan komen de sponsoren er ook nog bij.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 04, 2025, 10:36:23
Verlengen is bijna over. Zullen rond de 8000 zitten, dan heeft toch ruim 90% verlengd met nog een wachtlijst van 1000, lijkt het erop dat we niet veel seizoenskaarten zullen inleveren t.o.v. vorig seizoen. Erg mooi dat zoveel mensen (ondanks de stijging en de vele teleurstellende thuiswedstrijden) toch weer verlengd hebben. 
Inclusief sponsoren zullen we de 10.000 denk ik wel gaan passeren (vorig jaar rond de 10.750)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 04, 2025, 11:50:45
Pak hem beet 3/4 van de wachtenden zijn voor noord van wat ik begreep. Die zullen verwacht ik niet heel snel naar oost of zuid komen vermoed ik. Benieuwd wat de eindstand zal zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 04, 2025, 12:25:34
Dat is serieus netjes.

Is toch ?2.5m
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 04, 2025, 12:27:12
Van de noordtribune 2 staan vakken realiseren kun je weer meer supporters kwijt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op juni 04, 2025, 12:27:30
Citaat van: Galdiano op juni 04, 2025, 11:50:45
Pak hem beet 3/4 van de wachtenden zijn voor noord van wat ik begreep. Die zullen verwacht ik niet heel snel naar oost of zuid komen vermoed ik. Benieuwd wat de eindstand zal zijn.

Die kopen dan continue losse kaarten voor Noord? Kan me voorstellen dat je een voorkeur voor een tribune hebt, tegelijkertijd zou ik denken dat supporten van de club voorgaat voor het plekje waar je zit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 04, 2025, 12:32:04
Wij hebben afgelopen jaar gewisseld tussen zuid , oost en noord, met losse kaarten
Staan op wachtlijst voor noord. Ik weet niet of we voor andere tribune in aanmerking komen als noord niet doorgaat.

En misschien kiezen we anders wel voor losse kaarten op noord en missen we dan maar soms een wedstrijd als we te laat zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 04, 2025, 12:38:37
Citaat van: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)

Dat is 98% verlengd tov start vorig seizoen. Iemand enig idee hoeveel halve sk's in de winterstop zijn verkocht?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2025, 12:38:44
Citaat van: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)
Fantastisch!!!
We gaan een nieuw record pakken!
Wat binne we een mooie club! |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 04, 2025, 12:53:58
Citaat van: Yellow Army op juni 04, 2025, 12:38:37
Dat is 98% verlengd tov start vorig seizoen. Iemand enig idee hoeveel halve sk's in de winterstop zijn verkocht?

Op 12 augustus 2024 werd de grens van 10.000 verkochte seizoenkaarten gepasseerd, met 10.508 seizoenkaarten.  Op 6 januari 2025 werd dat record verder aangescherpt tot 10.769 seizoenkaarten, inclusief sponsoren
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 04, 2025, 13:11:59
Citaat van: michello op juni 04, 2025, 12:53:58
Op 12 augustus 2024 werd de grens van 10.000 verkochte seizoenkaarten gepasseerd, met 10.508 seizoenkaarten.  Op 6 januari 2025 werd dat record verder aangescherpt tot 10.769 seizoenkaarten, inclusief sponsoren

Als alle halve sk's particulier waren kom je op een verlengingspercentage van 95%. Heel netjes!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 04, 2025, 13:29:40
Iemand die wel kan verplaatsen?
Bij mij werkt het helemaal niet.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 04, 2025, 13:31:32
Citaat van: Sakas op juni 04, 2025, 13:29:40
Iemand die wel kan verplaatsen?
Bij mij werkt het helemaal niet.

Website van Cambuur nu aangepast. Alleen mogelijk via de administratie oude stadion. Lekker dan!
Merk je weer dat je fan bent van de mooiste KUT club van Nederland  :rodekaart


Verplaatsen
Komend seizoen weer van de partij zijn, maar dan bij voorkeur vanaf een andere plek of tribune in het Kooi Stadion? Allereerst: mooi dat jij ook doorgaat en vanzelfsprekend is het mogelijk om te verplaatsen.

De verplaats periode loopt van woensdag 4 juni 13.00 uur tot vrijdag 6 juni 17.00 uur en is alleen mogelijk bij de administratie van het oude Cambuur Stadion.

Problemen met inloggen of kom je er niet uit? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (ticketing@cambuur.nl) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen graag.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 04, 2025, 13:35:18
tot vandaag konden alleen sk houders verlengen toch hoe kan het dan
een record zijn ??
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 04, 2025, 13:37:47
De meeste verlengingen ooit en op 4 juni nog nooit zoveel seizoenskaarten verkocht, dus een record.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op juni 04, 2025, 15:05:36
Citaat van: michello op juni 04, 2025, 13:37:47
De meeste verlengingen ooit en op 4 juni nog nooit zoveel seizoenskaarten verkocht, dus een record.  :proost

en er staan zo'n 750 op de wachtlijst?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op juni 04, 2025, 15:07:16
Citaat van: YellowBlue op juni 04, 2025, 15:05:36
en er staan zo'n 750 op de wachtlijst?
1000 op de wachtlijst geloof ik
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 04, 2025, 15:16:01
Iemand idee hoeveel seizoenkaarten er maximaal beschikbaar zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 04, 2025, 15:18:26
Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2025, 15:16:01
Iemand idee hoeveel seizoenkaarten er maximaal beschikbaar zijn?

Een ieder vraagt zich dat al jaren af, en heb nog nooit transparantie vanuit Cambuur gezien.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 04, 2025, 15:21:15
Citaat van: Noordcambuur op juni 04, 2025, 12:27:12
Van de noordtribune 2 staan vakken realiseren kun je weer meer supporters kwijt.
Gemiste kans. Dat kan overal behalve bij ons  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op juni 04, 2025, 15:45:03
Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:21:15
Gemiste kans. Dat kan overal behalve bij ons  :_schater
en die voor dezelfde prijs als zitplaatsen verkopen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 04, 2025, 15:56:26
Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 04, 2025, 16:49:45
Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:56:26
Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)
doe eerst maar 1000 fred :)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 04, 2025, 17:05:27
Citaat van: denistel op juni 04, 2025, 13:35:18
tot vandaag konden alleen sk houders verlengen toch hoe kan het dan
een record zijn ??

Goed lezen Ot, verleng record oftewel er hebben nog nooit zoveel mensen hun sk verlengt als voor het komend seizoen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: denistel op juni 04, 2025, 20:55:09
Citaat van: justremco op juni 04, 2025, 17:05:27
Goed lezen Ot, verleng record oftewel er hebben nog nooit zoveel mensen hun sk verlengt als voor het komend seizoen

ok ik snap het nu mooi aantal.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:56:26
Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)

Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurArnhem op juni 05, 2025, 19:28:54
Citaat van: Sakas op juni 04, 2025, 13:31:32
Website van Cambuur nu aangepast. Alleen mogelijk via de administratie oude stadion. Lekker dan!
Merk je weer dat je fan bent van de mooiste KUT club van Nederland  :rodekaart


Verplaatsen
Komend seizoen weer van de partij zijn, maar dan bij voorkeur vanaf een andere plek of tribune in het Kooi Stadion? Allereerst: mooi dat jij ook doorgaat en vanzelfsprekend is het mogelijk om te verplaatsen.

De verplaats periode loopt van woensdag 4 juni 13.00 uur tot vrijdag 6 juni 17.00 uur en is alleen mogelijk bij de administratie van het oude Cambuur Stadion.

Problemen met inloggen of kom je er niet uit? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (ticketing@cambuur.nl) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen graag.

Ik heb vandaag gebeld en er werd me gezegd dat ik even een mailtje moest sturen (want vanuit Arnhem is wel een reis voor alleen verplaatsen). Ik schrok al, want ik las in de automatische antwoordmail: "We antwoorden je mail binnen 2 werkdagen". Maar tot mijn grote verrassing was het in no-time geregeld! Dus van hieruit: hulde aan de ticketing service. Het kan dus toch! ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2025, 20:15:05
En? waar is je nieuwe plek Arnhem? :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 05, 2025, 20:46:48
Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
Niet best eigenlijk....de constructies waren 30 jaar terug beter dan nu  :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 05, 2025, 20:59:07
Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
je hoeft niet de hele noordtribune staanplaatsen te maken maar een paar honderd dat zou al heel mooi zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurArnhem op juni 05, 2025, 21:10:12
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2025, 20:15:05
En? waar is je nieuwe plek Arnhem? :D

Ik zat vorig seizoen op Oost, dat blijft zo, maar ik verkas nu naar Vak 18, daar was namelijk nog een plekje vrij helemaal bovenin. Kan ik lekker de hele wedstrijd staan. Tenminste dat is de bedoeling. En waar zit jij?  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2025, 21:59:37
Citaat van: CambuurArnhem op juni 05, 2025, 21:10:12
Ik zat vorig seizoen op Oost, dat blijft zo, maar ik verkas nu naar Vak 18, daar was namelijk nog een plekje vrij helemaal bovenin. Kan ik lekker de hele wedstrijd staan. Tenminste dat is de bedoeling. En waar zit jij?  |:)
Vak 16 rij3 boven de led schermen. Wordt mn 2e seizoen op die plek. Mooi plekkie hoor |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Mp op juni 06, 2025, 06:54:36
Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas

Het gebeurd nu toch in feite ook al? Hebben we dan elke 2 weken een onveilige situatie?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 06, 2025, 08:46:22
Citaat van: Mp op juni 06, 2025, 06:54:36
Het gebeurd nu toch in feite ook al? Hebben we dan elke 2 weken een onveilige situatie?

Exact dat dus !
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op juni 06, 2025, 08:52:41
Citaat van: fred op juni 06, 2025, 08:46:22
Exact dat dus !

Als je er een officiele staantribune van maakt dan kun je er meer mensen op kwijt en wordt de belasting groter. Daar gaat het om, niet om het feit of je staat of zit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2025, 09:14:28
Citaat van: papier op juni 06, 2025, 08:52:41
Als je er een officiele staantribune van maakt dan kun je er meer mensen op kwijt en wordt de belasting groter. Daar gaat het om, niet om het feit of je staat of zit.

Klopt niet.
Je kan er een staan tribune van maken maar de capaciteit gaat daarmee niet omhoog helaas.
Er wordt gerekend hoeveel persoon er per strekkende meter mogen staan. Hier dient iedere club zich aan te houden.

Echter is de constructie hier vooraf al niet op berekend om safe stand barriers te plaatsen. Geen idee waarom niet. (wellicht te duur). Maar de club heeft bewust voor deze opzet gekozen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het ook voor andere evenement geschikt is hierdoor.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 06, 2025, 16:27:42
Er moet blijkbaar op Noord eerst een ongeluk gebeuren, voordat er wordt gehandhaafd.
Te veel mensen dicht op elkaar. (Belasting gebouw) en de looppaden zijn bezet tijdens de wedstrijd. (Veiligheid)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op juni 06, 2025, 17:13:21
Citaat van: PePe op juni 06, 2025, 16:27:42
Er moet blijkbaar op Noord eerst een ongeluk gebeuren, voordat er wordt gehandhaafd.
Te veel mensen dicht op elkaar. (Belasting gebouw) en de looppaden zijn bezet tijdens de wedstrijd. (Veiligheid)

Om de belasting hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs niet als er massaal gesprongen gaat worden.
Op oud noord stond toch iedereen ook zo. Dat zal niet veranderen. Je ziet het bij veel meer clubs.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 08, 2025, 14:41:21
Verplaatsen van zitplaats was van4 juni t/m 6 juni benieuwd naar nieuwe tussenstand.

Wachtlijst gaat in van 11 juni tot 18 juni om een plaats te zoeken in het kooi stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 08, 2025, 14:51:42
Citaat van: Galdiano op juni 06, 2025, 09:14:28
Klopt niet.
Je kan er een staan tribune van maken maar de capaciteit gaat daarmee niet omhoog helaas.
Er wordt gerekend hoeveel persoon er per strekkende meter mogen staan. Hier dient iedere club zich aan te houden.

Echter is de constructie hier vooraf al niet op berekend om safe stand barriers te plaatsen. Geen idee waarom niet. (wellicht te duur). Maar de club heeft bewust voor deze opzet gekozen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het ook voor andere evenement geschikt is hierdoor.

Er was rekening mee gehouden, alleen de eisen van de uefa (of knvb, weet even niet meer zeker) werden veranderd recentelijk vooraf aan de bouw.. Dus om die constructie om te gooien en aan te passen zou miljoenen extra hebben gekost. Want de plannen waren er zowel voor de noordtribune als het uitvak.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 08, 2025, 18:41:43
Citaat van: debaas058 op juni 08, 2025, 14:51:42
Er was rekening mee gehouden, alleen de eisen van de uefa (of knvb, weet even niet meer zeker) werden veranderd recentelijk vooraf aan de bouw.. Dus om die constructie om te gooien en aan te passen zou miljoenen extra hebben gekost. Want de plannen waren er zowel voor de noordtribune als het uitvak.

Dan maar klapstoeltjes erin. Formeel ben je dan een zittribune
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Arno A op juni 09, 2025, 11:18:03
of de hoeken dichtmaken met een geel-blauwe wand. Staanplaatsen erin. Weer een paar honderd toeschouwers meer. Of mag dit niet van de brandweer?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 09, 2025, 12:14:06
1000 man op wachtlijst seizoenkaart...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2025, 12:17:27
Stadion is gewoon te klein 8P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Andy King op juni 09, 2025, 14:36:08
Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2025, 12:17:27
Stadion is gewoon te klein 8P

Luxe probleem.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 09, 2025, 14:42:59
Citaat van: Bernardo op juni 09, 2025, 12:14:06
1000 man op wachtlijst seizoenkaart...
waren nog veel die geen seizoen kaart hebben gekocht voor noord.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 09, 2025, 15:03:19
We hebben een relatief grote en fanatieke aanhang, zeker vergeleken met ?koffiekan-clubs? als DKV en AZ, en in het geval van DKV waarschijnlijk ook in absolute aantallen. Voor de toekomst ligt de uitdaging vooral in het beter vullen van de andere tribunes, met name de gezins- en zakelijke tribune. Daarin boeken we al wat stappen vooruit.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2025, 15:28:29
Citaat van: Andy King op juni 09, 2025, 14:36:08
Luxe probleem.
zekers mooi dat onze club zo leeft :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 09, 2025, 15:29:32
Citaat van: sunderland op juni 09, 2025, 14:42:59
waren nog veel die geen seizoen kaart hebben gekocht voor noord.
oke wel vreemd Sunderland omdat dit de tribune is die als eerste uitverkocht is bij wedstrijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Teun Seun op juni 09, 2025, 16:28:22
Citaat van: Arno A op juni 09, 2025, 11:18:03
of de hoeken dichtmaken met een geel-blauwe wand. Staanplaatsen erin. Weer een paar honderd toeschouwers meer. Of mag dit niet van de brandweer?
Als je per hoek een paar man een brandblusser geeft vast wel
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op juni 10, 2025, 06:56:43
Citaat van: Yellow Army op juni 08, 2025, 18:41:43
Dan maar klapstoeltjes erin. Formeel ben je dan een zittribune

En dit dan? Zo hebben ze het in Groningen gedaan?

https://sport.galvanitas.nl/projecten-cases/safe-standing-2/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 10, 2025, 08:00:02
Citaat van: JSE op juni 10, 2025, 06:56:43
En dit dan? Zo hebben ze het in Groningen gedaan?

https://sport.galvanitas.nl/projecten-cases/safe-standing-2/
zo heeft Helmind het uitvak ook
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 10, 2025, 08:27:42
Hou toch op ju er is niet eens een dubbeltje voor een fatsoenlijke trapleuning, laat staan dit.
Wil wel eens zien als er een ouder iemand naar beneden flikkert. Toch niet best dat die mensen hulp nodig hebben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Hirsch op juni 10, 2025, 08:55:00
Is bij ons onder andere niet gedaan omdat safe standing qua capaciteit 1-op-1 gaat met stoeltjes. Het cre?ert dus geen extra capaciteit. Wel moet er voor safe standing een apart afgesloten vak worden gecre?erd met aparte toegangscontrole. Tenzij natuurlijk de gehele tribune safe standing zou zijn. Daar ligt waarschijnlijk wel een comfort en budget argumentatie achter waarvoor er niet voor gekozen is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 10, 2025, 09:58:18
Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2025, 15:29:32
oke wel vreemd Sunderland omdat dit de tribune is die als eerste uitverkocht is bij wedstrijden.
er waren veel succes supporters. Mensen die niet eens naar voetbal keken en onder de tribune verbleven. Ja dan is een seizoen krt heel duur
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op juni 10, 2025, 10:10:44
Citaat van: fred op juni 10, 2025, 08:27:42
Hou toch op ju er is niet eens een dubbeltje voor een fatsoenlijke trapleuning, laat staan dit.
Wil wel eens zien als er een ouder iemand naar beneden flikkert. Toch niet best dat die mensen hulp nodig hebben.

Denk dat trapleuningen ten koste gaan van het zicht. Zijn bijna nergens trapleuningen dus verwacht dat dit probleem niet zo groot is. Ik zie best mensen met moeite naar beneden gaan maar zie nog meer mensen ofwel helpen ofwel geduldig wachten tot ze veilig hun plek hebben bereikt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 10, 2025, 10:19:20
Citaat van: sunderland op juni 10, 2025, 09:58:18
er waren veel succes supporters. Mensen die niet eens naar voetbal keken en onder de tribune verbleven. Ja dan is een seizoen krt heel duur
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2025, 09:51:20
Iemand enig idee hoe de wachtlijst werkt?
Wie het eerst komt?
Of word je uitgeloot?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2025, 14:07:33
Noord had op alle vakken nog wel plekken voor seizoenkaarten. Denk dat de meeste mensen van de wachtlijst wel een sk kunnen krijgen ( als niet alles voor noord is)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sakas op juni 11, 2025, 14:21:56
Ik sta op de wachtlijst voor oost, maar heb niet de mogelijkheid iets aan te kopen, ik heb alleen een grijze knop "geen aankooprecht (meer)".
Is al sinds ik die mail heb ontvangen dat ik kon aankopen....
Gaat weer lekker, maar niet heus. Sinds dit nieuwe systeem is het over het algemeen drama. Gaat nooit in ??n keer goed.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2025, 15:09:00
Citaat van: Sakas op juni 11, 2025, 14:21:56
Ik sta op de wachtlijst voor oost, maar heb niet de mogelijkheid iets aan te kopen, ik heb alleen een grijze knop "geen aankooprecht (meer)".
Is al sinds ik die mail heb ontvangen dat ik kon aankopen....
Gaat weer lekker, maar niet heus. Sinds dit nieuwe systeem is het over het algemeen drama. Gaat nooit in ??n keer goed.
je hebt vandaag een mail gehad?
Ik kon in 1 x inloggen en alles regelen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op juni 11, 2025, 15:18:11
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:09:00
je hebt vandaag een mail gehad?
Ik kon in 1 x inloggen en alles regelen.

Eindelijk een seizoenskaartje genomen? :)   _O_
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2025, 15:24:55
Citaat van: janou op juni 11, 2025, 15:18:11
Eindelijk een seizoenskaartje genomen? :)   _O_
ja , eindelijk te oud om zelf nog te voetballen en zoon wil ook mee
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op juni 11, 2025, 15:33:02
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:24:55
ja , eindelijk te oud om zelf nog te voetballen en zoon wil ook mee

Top man! Welke tribune?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2025, 15:36:34
Citaat van: janou op juni 11, 2025, 15:33:02
Top man! Welke tribune?
noord, vak 8 en jij?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 11, 2025, 15:36:59
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:24:55
ja , eindelijk te oud om zelf nog te voetballen en zoon wil ook mee
goed bezig kerel :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 11, 2025, 15:38:14
Citaat van: sunderland op juni 10, 2025, 09:58:18
er waren veel succes supporters. Mensen die niet eens naar voetbal keken en onder de tribune verbleven. Ja dan is een seizoen krt heel duur
Idd, er is ook flink wat festival/kroegvolk bijgekomen...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op juni 11, 2025, 15:42:48
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:36:34
noord, vak 8 en jij?

Ook Noord, meestal vak 7! Ik kom wel een keer bij jullie staan, gezellig.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: wacko jacko op juni 11, 2025, 16:21:20
Zeewolde komt gevaarlijk dicht in mijn tweewekelijkse comfortzone Tesselschadestraat komend seizoen. :P
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 12, 2025, 16:21:17
Citaat van: wacko jacko op juni 11, 2025, 16:21:20
Zeewolde komt gevaarlijk dicht in mijn tweewekelijkse comfortzone Tesselschadestraat komend seizoen. :P
ik parkeer wel bij jou voor de deur. Zal voor genoeg overlast zorgen daar :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 13, 2025, 15:13:53
Tijd voor een nieuwe update :)
Zouden we al boven het record van vorig jaar zitten? |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 13, 2025, 18:00:40
Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2025, 15:13:53
Tijd voor een nieuwe update :)
Zouden we al boven het record van vorig jaar zitten? |:)
ben heel benieuwd misschien weet Poetser meer?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 18, 2025, 09:22:40
Citaat van: Zuid1991 op juni 13, 2025, 15:13:53
Tijd voor een nieuwe update :)
Zouden we al boven het record van vorig jaar zitten? |:)
nou kom maar op met nieuwe update :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 18, 2025, 16:10:36
Vrije verkoop gestart !
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 18, 2025, 17:29:17
Citaat van: Noordcambuur op juni 18, 2025, 09:22:40
nou kom maar op met nieuwe update :y

Eind deze week komt een nieuwe update
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 18, 2025, 17:52:47
Citaat van: fred op juni 18, 2025, 16:10:36
Vrije verkoop gestart !
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 18, 2025, 17:52:57
Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2025, 17:29:17
Eind deze week komt een nieuwe update
:thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:58:29
Seizoenkaarten voor 'noord' uitverkocht..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 19, 2025, 10:10:53
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 09:58:29
Seizoenkaarten voor 'noord' uitverkocht..
|:) En hoe is dit voor Oost en Zuid?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 10:13:46
Citaat van: Zuid1991 op juni 19, 2025, 10:10:53
|:) En hoe is dit voor Oost en Zuid?
Die zullen ook spoedig uitverkocht raken, was de mededeling..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 19, 2025, 10:17:27
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 10:13:46
Die zullen ook spoedig uitverkocht raken, was de mededeling..
Top, gaan we dus richting een ?uitverkocht? aantal seizoenkaarten!
Ongekend mooi.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 19, 2025, 11:05:06
Nu de Westtribune nog?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 19, 2025, 11:26:18
Voor oost nog veel kaarten te koop in vak 11, 20 en 21. Verder zit het goed vol met de verkoop.
Voor zuid nog heel veel plekken beschikbaar in vak 23, 25 en 26.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 12:06:44
Citaat van: debaas058 op juni 19, 2025, 11:26:18
Voor oost nog veel kaarten te koop in vak 11, 20 en 21. Verder zit het goed vol met de verkoop.
Voor zuid nog heel veel plekken beschikbaar in vak 23, 25 en 26.
Zijn dat niet de kaarten voor de (verplichte) vrije verkoop?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 20, 2025, 09:38:04
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 12:06:44
Zijn dat niet de kaarten voor de (verplichte) vrije verkoop?
Het vak naast het uitvak zijn in de Losse kaartverkoop de plekken direct naast de wand te koop. Nu zijn deze niet te koop viel mij op.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 14:46:21
8888 seizoenkaarten verkocht nu, dit ex de sponsorkaarten.. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 14:56:30
Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 14:46:21
8888 seizoenkaarten verkocht nu, dit ex de sponsorkaarten.. |:)

Aan West te zien zijn er niet veel sponsorkaarten. Zitten op West ook veel gratis kaarten voor spelersvrouwen, gemeenteraadsleden, fierda enz
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 21, 2025, 15:08:10
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2025, 12:06:44
Zijn dat niet de kaarten voor de (verplichte) vrije verkoop?

Zou kunnen idd, maar dan hoor je ze nou niet te kunnen selecteren lijkt me?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 21, 2025, 17:02:27
Citaat van: Bernardo op juni 04, 2025, 12:24:48
8244 seizoenkaarten verlengd  |:)
en nu 8888 hebben van de 1000 op de wachtlijst 644 een kaart besteld  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 18:07:41
Vorig jaar 12150 inclusief sponsorkaarten
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 21, 2025, 18:09:53
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 18:07:41
Vorig jaar 12150 inclusief sponsorkaarten
daar zitten we nog niet op?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: upweer op juni 21, 2025, 19:21:28
Citaat van: Noordcambuur op juni 21, 2025, 18:09:53
daar zitten we nog niet op?.

Het is ook nog geen Augustus
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 21, 2025, 20:09:10
Citaat van: Oud Cambuur op juni 21, 2025, 18:07:41
Vorig jaar 12150 inclusief sponsorkaarten

6 januari hadden we met de halve seizoenskaarten erbij dit:

https://cambuur.nl/nieuws/bijna-11-000-seizoenkaarten-verkocht/#:~:text=6%20januari%202025%2C%2014%3A30,Dit%20aantal%20is%20inclusief%20sponsoren.

12150 is wat aan de hoge kant. :proost


Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 21, 2025, 20:38:08
Citaat van: Derkx R.H. op juni 21, 2025, 14:46:21
8888 seizoenkaarten verkocht nu, dit ex de sponsorkaarten.. |:)

Vorig jaar bij aanvang seizoen 8400?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 21, 2025, 21:03:10
Citaat van: Yellow Army op juni 21, 2025, 20:38:08
Vorig jaar bij aanvang seizoen 8400?

Klopt!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 21, 2025, 21:14:29
Citaat van: michello op juni 21, 2025, 20:09:10
6 januari hadden we met de halve seizoenskaarten erbij dit:

https://cambuur.nl/nieuws/bijna-11-000-seizoenkaarten-verkocht/#:~:text=6%20januari%202025%2C%2014%3A30,Dit%20aantal%20is%20inclusief%20sponsoren.

12150 is wat aan de hoge kant. :proost

En inclusief sponsoren, daar zitten wij nu boven volgens mij
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juni 21, 2025, 22:46:10
8888 exclusief sponsoren is gewoon een absoluut record!
Mogen we best trots op zijn. Sowieso mag het (wie ben ik) hier wel wat positiever wbt hoe er over scc gesproken wordt.
Goed is goed, fout is fout dat is de liwwarder waar ik trots op bin.
Maar, kijk eens wat voor stadion we hewe.
En qua selectie, tsja, misschien eerst eens afwachten met sien allen als het eind juli is?
|:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Yellow Army op juni 22, 2025, 00:31:12
Citaat van: michello op juni 21, 2025, 21:03:10
Klopt!

Keurig aantal dan voor dit tijdstip
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: upweer op juni 22, 2025, 07:41:08
Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:14:29
En inclusief sponsoren, daar zitten wij nu boven volgens mij


Wat maakt het eigenlijk uit?
Ik lees veel mensen zich druk maken om de verkochte sk aantallen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 22, 2025, 07:42:13
Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2025, 00:31:12
Keurig aantal dan voor dit tijdstip

Klopt. Maar vanmiddag om 17:00 uur ook nog wel hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 22, 2025, 08:34:57
Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:14:29
En inclusief sponsoren, daar zitten wij nu boven volgens mij

Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op juni 22, 2025, 09:10:24
Citaat van: michello op juni 22, 2025, 08:34:57
Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..
In het oude stadion waren er zo'n 1200, mag hopen dat het er nu meer zijn..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 22, 2025, 09:33:22
Citaat van: michello op juni 22, 2025, 08:34:57
Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..
2000 zit je aardig in de goede richting michello.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 22, 2025, 13:57:17
Citaat van: upweer op juni 22, 2025, 07:41:08

Wat maakt het eigenlijk uit?
Ik lees veel mensen zich druk maken om de verkochte sk aantallen

Tsjah, spelers worden toch echt gehaald op basis van het geld wat er binnen komt.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 22, 2025, 13:59:22
Citaat van: Lore op juni 22, 2025, 13:57:17
Tsjah, spelers worden toch echt gehaald op basis van het geld wat er binnen komt.
Uiteindelijk draait het daarom, en voor wat euro's meer kussen ze het club logo ook nog
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:04:10
Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op juni 22, 2025, 14:16:53
Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:04:10
Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken

Daarom wil Kooi besparen op de huisvestingskosten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 22, 2025, 15:18:23
Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:04:10
Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken

Dat is nog steeds belangrijk  voor Cambuur. Aflossen betekent dat er geld vrij valt op de begroting. Dat levert structureel budget op ipv een eenmalige boost. Lijkt mij verstandig beleid. Daarom is Kooij ook zo druk bezig met herfinanciering. Als dat lukt, dan slaan wij een megaslag!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juni 27, 2025, 12:53:25
Nou een nieuwe update :y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 27, 2025, 14:25:46
Citaat van: Noordcambuur op juni 27, 2025, 12:53:25
Nou een nieuwe update :y

Oh echt? Waar?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 14, 2025, 14:02:27
Al een tijdje geen nieuws gehoord over verkoop seizoenskaarten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:58:11
Citaat van: Noordcambuur op juli 14, 2025, 14:02:27
Al een tijdje geen nieuws gehoord over verkoop seizoenskaarten.
Las een bericht dat er nog (maar) een 500 seizoenkaarten beschikbaar zijn.
Geen idee hoeveel er max beschikbaar zijn?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op juli 14, 2025, 16:14:29
Citaat van: Zuid1991 op juli 14, 2025, 15:58:11
Las een bericht dat er nog (maar) een 500 seizoenkaarten beschikbaar zijn.
Geen idee hoeveel er max beschikbaar zijn?
oke bedankt Zuid1991 :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juli 21, 2025, 16:30:46
Fysieke seizoenkaarten zijn vanaf morgen 13:00 af te halen bij voetbalshop in het stadion.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op juli 28, 2025, 10:22:39
Wat is de huidige tussenstand? En dat tov vorig jaar januari (met halve seizoenkaarten erbij).
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juli 29, 2025, 08:56:07
Citaat van: JSE op juli 28, 2025, 10:22:39
Wat is de huidige tussenstand? En dat tov vorig jaar januari (met halve seizoenkaarten erbij).

Dit bericht deelde Cambuur op 12 augustus vorig jaar:

SC Cambuur leeft als nooit tevoren. De club heeft een bijzondere mijlpaal bereikt door de grens van 10.000 seizoenkaarten te passeren. Tot nu toe zijn er 10.508 seizoenkaarten over de toonbank gegaan. Dit aantal is inclusief sponsoren.

En op 6 januari dit jaar:

SC Cambuur heeft het clubrecord van het aantal verkochte seizoenkaarten verder aangescherpt. In ieder geval 10.769 SCC-ers maken de ontknoping van het seizoen van dichtbij mee. Dit aantal is inclusief sponsoren.

En dit op 22 juni dit jaar:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Het laatste is ex sponsoren. In het oude stadion waren er 1200 sponsorkaarten. Dat aantal zal toch wel gegroeid zijn? Mij inschatting (waar niemand ook maar iets aan heeft, maar als ik dit bericht niet typ moet ik werken!)

Ondergrens:

Verkoop 8888 + 1200 = 10088

Bovengrens: 9300 + 1700 = 11.000

Zoiets?

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juli 29, 2025, 09:17:54
Uit de LC van 3 Juli:

Ard de Graaf:

- 20 van de 22 skyboxen verkocht voor de laatste twee wordt nog met partijen over gesproken.

- 1500 plaatsen van de 2400 verkocht op de hoofdtribune.

- Seizoenkaartenteller op iets meer dan 9.000 sponsoren zitten daar niet bij.

Totaal dus iets van 10.500-10.600 momenteel.
Al een prestatie dat we het zelfde aantal handhaven t.o.v. vorig seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op augustus 12, 2025, 12:02:10
Is er al een definitief aantal bekend?

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op januari 05, 2026, 16:37:05
Er zijn nog (maar) een 180 seizoenkaarten op de publieke tribunes te koop. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op januari 05, 2026, 16:47:44
Citaat van: Zuid1991 op januari 05, 2026, 16:37:05
Er zijn nog (maar) een 180 seizoenkaarten op de publieke tribunes te koop. |:)
phoeee knap hoor :thumbsup
Tegen Emmen en ADO een goed resultaat halen dan zijn ze verkocht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 06, 2026, 18:53:17
Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op april 07, 2026, 07:47:42
Ben bang dat er wachtlijsten komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op april 07, 2026, 08:41:01
Citaat van: fred op april 07, 2026, 07:47:42
Ben bang dat er wachtlijsten komen.
Mooi man...goed voor de club. |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Sonnema op april 07, 2026, 08:46:47
Citaat van: Lore op april 06, 2026, 18:53:17
Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?

Denk dat er na de laatste wedstrijd meer duidelijkheid gaat komen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 07, 2026, 12:50:25
Citaat van: fred op april 07, 2026, 07:47:42
Ben bang dat er wachtlijsten komen.
stadion wordt volgens uitgebreid met zitplaatsen (westtribune)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Citaat van: Noordcambuur op april 07, 2026, 12:50:25
stadion wordt volgens uitgebreid met zitplaatsen (westtribune)
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op april 07, 2026, 19:22:46
Laten we eerst maar eens zorgen dat we er binnen een jaar niet uitvliegen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 07, 2026, 19:24:32
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Dat zou een nog hogere financiering betekenen. Wie zou daar dan garant voor willen staan?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 07, 2026, 19:44:19
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op april 07, 2026, 21:56:45
Citaat van: Galdiano op april 07, 2026, 19:44:19
Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.

Als je het zo bekijkt zit iedereen met een koophuis tot z'n nek in de schulden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op april 08, 2026, 06:58:55
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!

Save standing op Noord zou een mooie tussen keuze zijn.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op april 10, 2026, 08:35:23
Citaat van: Galdiano op april 07, 2026, 19:44:19
Je leeft in de waan van de dag.
Eerst maar zorgen dat je 2 a 3 jaar erin blijft.
Dan maar weer verder kijken.We zitten nu al tot de nek in de schulden.
Overdreven. Het is financieel nu wat minder rooskleurig maar we hebben erg veel potentie met dit stadion. De Eredivisie is een rare competitie, dat weten we allemaal... Wat jaren terug waren we dichtbij play offs Europees voetbal
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op april 10, 2026, 08:42:45
Citaat van: Inferno-058 op april 07, 2026, 19:20:37
Dat is allemaal business dus niet voor de normale Cambuursupporter. Ik denk dat de club serieus moet gaan nadenken over forse uitbreiding van het stadion, ja nu al. Wat als je het heel goed doet en je (misschien wel) Europees speelt. Ik denk dat er wel 20k naar het stadion zouden gaan!
Er is geen financier die dat gaat doen met de huidige schuldenlast. Eerst zien of je de kortlopende schulden kunt herfinancieren en maximaal op de scouting elk jaar een paar Sj?strands versnelt de boel. en een paar jaar in de Eredivisie blijven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 11, 2026, 16:21:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.
heb je wel eens in de zakenclub geweest?.. :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 11, 2026, 21:50:38
Citaat van: Noordcambuur op april 11, 2026, 16:21:11
heb je wel eens in de zakenclub geweest?.. :?

Het is een soort netwerkclub voor de Noordtribune?  :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 11, 2026, 22:26:29
Citaat van: Lore op april 11, 2026, 21:50:38
Het is een soort netwerkclub voor de Noordtribune?  :koffie
:_schater haha geweldig  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op april 12, 2026, 12:53:02
Citaat van: Lore op april 06, 2026, 18:53:17
Is er al iets bekend over de seizoenkaartverkoop voor volgend seizoen?
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 12, 2026, 15:30:42
Citaat van: fred op april 12, 2026, 12:53:02
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.

Ja, ijzer moet je smeden als het heet is. Jammer dit
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op april 13, 2026, 17:55:59
Citaat van: fred op april 12, 2026, 12:53:02
Bij Den Haag hebben ze er beter op geanticipeerd.
Alle seizoenkaarten in no-time over de toonbank, dus de centjes al binnen.
Denhaag waar het altijd voor 35 % leeg is. Misschien de huidige seizkrt houders
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: upweer op april 13, 2026, 21:01:41
Citaat van: sunderland op april 11, 2026, 14:52:35
De seizoenkaarten zullen fors steigen heeft kooi ook al een beetje aangegeven. Ben benieuwd of dan de kids die een beetje voor de lol komen en niet eens voetbal zien er dan nog steeds zijn. Begrijp niet dan er soms wel paar honderd beneden staan terwijl de wedstrijd bezig is.

Verwacht het wel, ze willen de eredivisie meemaken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 14, 2026, 14:21:32
Seizoenkaart verlenging kan vanaf donderdag 13:00.

https://cambuur.nl/nieuws/deze-week-wachtlijst-en-seizoenkaartverlenging-online/
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 14, 2026, 15:21:56
Citaat van: Bernardo op april 14, 2026, 14:21:32
Seizoenkaart verlenging kan vanaf donderdag 13:00.

https://cambuur.nl/nieuws/deze-week-wachtlijst-en-seizoenkaartverlenging-online/

Waarom niet alvast wat communicatie over bijvoorbeeld prijzen etc?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op april 14, 2026, 15:48:24
Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 15:21:56
Waarom niet alvast wat communicatie over bijvoorbeeld prijzen etc?

Filmpjes maken binne ze goed in. Communicatie niet altijd het sterkste punt weest.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op april 14, 2026, 16:57:34
Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 15:21:56
Waarom niet alvast wat communicatie over bijvoorbeeld prijzen etc?
Staat er duidelijk woensdag kunnen mensen zich op de wachtlijst laten zetten vanaf 13:00 en Donderdag vanaf 13:00 kun je verlengen en worden de prijzen ook bekend gemaakt
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 14, 2026, 17:49:22
Citaat van: Oud Cambuur op april 14, 2026, 16:57:34
Staat er duidelijk woensdag kunnen mensen zich op de wachtlijst laten zetten vanaf 13:00 en Donderdag vanaf 13:00 kun je verlengen en worden de prijzen ook bekend gemaakt

Dat lees ik. Maar begrijp niet zo goed waarom?
Een communicatie bericht met alle info is en was toch veel makkelijker geweest en donderdag gewoon starten met de verkoop.
Als je het bericht zo leest weet je woensdag nog niet wat de prijzen zijn, terwijl de wachtlijst dan al open gaat.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op april 14, 2026, 18:36:45
Citaat van: Galdiano op april 14, 2026, 17:49:22
Dat lees ik. Maar begrijp niet zo goed waarom?
Een communicatie bericht met alle info is en was toch veel makkelijker geweest en donderdag gewoon starten met de verkoop.
Als je het bericht zo leest weet je woensdag nog niet wat de prijzen zijn, terwijl de wachtlijst dan al open gaat.
als je op de wachtlijst staat is het geen verplichting om een kaart af te nemen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 14, 2026, 19:52:39
Citaat van: Oud Cambuur op april 14, 2026, 18:36:45
als je op de wachtlijst staat is het geen verplichting om een kaart af te nemen

Maar een beetje info vooraf is niet teveel gevraagd toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op april 15, 2026, 13:06:33
wachtrij voor de wachtlijst gaat rap.
+/- 75 stuks in de eerste minuut.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op april 15, 2026, 13:16:01
(https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2026/04/Seizoenkaart_prijzen_Eredivisie2627.png?x86004)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op april 15, 2026, 13:25:49
Citaat van: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?

Die waren er dit seizoen al niet meer
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op april 15, 2026, 13:49:21
Ik vind de verhoging enorm meevallen (voor Noord in elkgeval). Dit is gewoon een normale inflatiecorrectie eigenlijk.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op april 15, 2026, 14:09:10
2 wedstrijden minder en voor de standaard seizoenskaart een hele kleine verhoging van gemiddeld ?10 is ongeveer ?40 hoger in verhouding op een heel seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Noordcambuur op april 15, 2026, 14:11:43
Citaat van: PePe op april 15, 2026, 13:23:45
Waar staan de 65+ prijzen? ontbreekt in dit schema?
bist al zo oud :D
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op april 15, 2026, 14:16:43
Citaat van: michello op april 15, 2026, 14:09:10
2 wedstrijden minder en voor de standaard seizoenskaart een hele kleine verhoging van gemiddeld ?10 is ongeveer ?40 hoger in verhouding op een heel seizoen.

Gaan de plekken 10 euro meer kosten? Midden 30 euro erbij. Verhoging prima maar %verhoging gelijk lijkt me wel fair.

Oost is verder opgedeeld tussen zijkant/buiten/midden. Zijkant blijft gelijk, buiten 10+, midden 30+
Zuid is ook opgedeeld tussen buiten en midden, buiten gelijk en midden +25 euro
Noord overal +10

Dat men de prijzen verhoogd prima. Dat men verder onderscheid wil maken prima. Maar dat men dan de prijzen op de zijkanten niet verhoogd ben ik niet zo gecharmeerd van. Idem dito met wel zijkant voor zuid/oost en niet voor noord. Al zal het argument dan wel zijn dat men daar naar het midden gaat. Lekker inconsequent weer.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op april 15, 2026, 15:44:59
prima toch valt mij mee en niet emmeren over dat de zijkanten niet verhoogd worden dan moet je daar gaan zitten had het veel hoger verwacht nu 30 euro meer had er 60 verwacht
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op april 15, 2026, 16:13:31
Citaat van: Oud Cambuur op april 15, 2026, 15:44:59
prima toch valt mij mee en niet emmeren over dat de zijkanten niet verhoogd worden dan moet je daar gaan zitten had het veel hoger verwacht nu 30 euro meer had er 60 verwacht

Haha wat een onzin zeg. Het is toch frappant dat men niet overal een verhoging invoert? Dat je in het midden meer betaalt prima en dat daar dan ook een grotere verhoging zit prima. Maar verhoog die aan de zijkant ook gewoon 10 euro.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.



Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op april 15, 2026, 16:50:48
Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

Helemaal mee eens
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op april 15, 2026, 16:54:27
Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

Eens!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Zuid1991 op april 15, 2026, 17:06:04
Citaat van: Bernardo op april 15, 2026, 16:54:27
Eens!

Ook mee eens!
Top gedaan volksclub Cambuur!  |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op april 15, 2026, 20:03:15
Dat valt echt heel erg mee. Goede verwachtingemanagenent van de club
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op april 15, 2026, 21:57:12
Citaat van: papier op april 15, 2026, 14:16:43
Gaan de plekken 10 euro meer kosten? Midden 30 euro erbij. Verhoging prima maar %verhoging gelijk lijkt me wel fair.

Oost is verder opgedeeld tussen zijkant/buiten/midden. Zijkant blijft gelijk, buiten 10+, midden 30+
Zuid is ook opgedeeld tussen buiten en midden, buiten gelijk en midden +25 euro
Noord overal +10

Dat men de prijzen verhoogd prima. Dat men verder onderscheid wil maken prima. Maar dat men dan de prijzen op de zijkanten niet verhoogd ben ik niet zo gecharmeerd van. Idem dito met wel zijkant voor zuid/oost en niet voor noord. Al zal het argument dan wel zijn dat men daar naar het midden gaat. Lekker inconsequent weer.
Gewoon prima prijzen, goed gedaan Cambuur. Gezeur altijd.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: drg op april 23, 2026, 11:54:31
Lukt het anderen overigens om een andere stoel te kunnen zien/kiezen via het verlengen? Ik krijg wel de optie om stoelen te deselecteren, maar kan vervolgens nergens een vak bekijken of stoelen selecteren.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: mark1989 op april 23, 2026, 23:37:47
Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

helemaal mee eens. Stelt niks voor. 2 biertjes verschil voor een heel seizoen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Naastismis op april 26, 2026, 08:27:50
Citaat van: mark1989 op april 23, 2026, 23:37:47
helemaal mee eens. Stelt niks voor. 2 biertjes verschil voor een heel seizoen.

Je hebt nu wel 2 wedstrijden minder.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Derkx R.H. op april 26, 2026, 08:37:52
Citaat van: Naastismis op april 26, 2026, 08:27:50
Je hebt nu wel 2 wedstrijden minder.
En o.a. de derby ervoor terug...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 04, 2026, 16:44:34
De teller is de 4.000 (exclusief sponsoren) al gepasseerd en met ook nog eens ruim 2.000 supporters op de wachtlijst gaat het hoe dan ook weer volle bak worden volgend seizoen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 04, 2026, 17:14:55
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater

De vercommercialisering. Neem maar een stift mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2026, 20:44:28
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater

Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 04, 2026, 21:08:16
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2026, 20:44:28
Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2026, 00:01:14
Citaat van: Jandehulk op mei 04, 2026, 21:08:16
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 05, 2026, 19:32:00
Op die oude oranje had ik het wel leuk gevonden. Deze misschien over 25 jaar ook wel  ;)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Jandehulk op mei 05, 2026, 20:32:14
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2026, 00:01:14
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)
kijk altijd naar boven , je bent dakdekker of je bent het niet hahaha..maar ieder moet het lekker zelf weten .
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 18, 2026, 13:33:04
Nieuwe tussenstand: ruim 5.000 seizoenkaarten verlengd
18 mei 2026, 11:35
Leeuwarden smacht naar de Eredivisie. Dat blijkt wel uit het aantal seizoenkaarten dat tot nu toe al voor het nieuwe seizoen is verkocht. Ruim de helft van de seizoenkaarthouders heeft inmiddels zijn seizoenkaart verlengd.

De teller staat op 5.368 verlengde seizoenkaarten, exclusief sponsoren. Seizoenkaarthouders hebben tot woensdag 3 juni 12.00 uur de tijd om hun plek te claimen. Daarna begint de verplaatsperiode, die tot vrijdag 5 juni 12.00 duurt.

Wachtlijst
Supporters die geen seizoenkaart hebben, maar er in het seizoen 2026/2027 wel een willen, kunnen zich op de wachtlijst zetten. Hier staan inmiddels ruim 2.000 supporters op.

Zit je aan de goede kant van de streep, dan krijg je een persoonlijk bericht en kun je vanaf vrijdag 5 juni 13.00 uur een seizoenkaart aanschaffen.

Praktische informatie
Heb je je seizoenkaart nog niet verlengd? Of ben je op zoek naar meer informatie? Hier vind je alles wat je over de seizoenkaarten voor het seizoen 2026/2027 moet weten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 18, 2026, 13:34:03
Deze maand bij veel supporters vakantiegeld. Dus zal dat wel snel verder oplopen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: douwelwd op mei 18, 2026, 21:01:18
Citaat van: Lore op mei 18, 2026, 13:34:03
Deze maand bij veel supporters vakantiegeld. Dus zal dat wel snel verder oplopen!

moet ik ook ff op wachten... vrijdag a.s. verlengen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 18, 2026, 21:04:01
Citaat van: douwelwd op mei 18, 2026, 21:01:18
moet ik ook ff op wachten... vrijdag a.s. verlengen!

Op naar weer een prachtig seizoen  :koffie
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op mei 28, 2026, 16:01:51
7.000 verkocht inmiddels, 2.500 op de wachtlijst
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 28, 2026, 19:01:31
Hoeveel hadden we vorig seizoen, 10.000+ toch?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op mei 28, 2026, 19:20:41
Citaat van: Bernardo op mei 28, 2026, 19:01:31
Hoeveel hadden we vorig seizoen, 10.000+ toch?

Inclusief sponsoren, toch? Ik ga ervan uit dat zo?n 5% van de huidige seizoenkaarthouders niet verlengt, wat best gebruikelijk is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 28, 2026, 19:41:55
Je promoveert en je gaat niet verlengen? Dat is wel heel bijzonder.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op mei 28, 2026, 19:54:42
Dat was ook mijn intu?tie. Denk aan oudere mensen die afhaken, of supporters die vaker op vrijdag kunnen en niet op zaterdag of zondag.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Specuveter op mei 28, 2026, 22:41:46
Oudere mensen die op Oost niet goed de trappen omhoog komen halen ook af
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op mei 29, 2026, 08:01:10
Citaat van: Specuveter op mei 28, 2026, 22:41:46
Oudere mensen die op Oost niet goed de trappen omhoog komen halen ook af

Misschien is het dan verstandiger dat de jonge mensen gaan afhalen?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: WouterZz op mei 29, 2026, 15:10:41
7.706 van de 11.148 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsoren)
2000 op de wachtlijst, al zal daar ook een groot deel voor Noord zijn
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 29, 2026, 16:04:34
Citaat van: WouterZz op mei 29, 2026, 15:10:41
7.706 van de 11.148 seizoenskaarten verkocht (exclusief sponsoren)
2000 op de wachtlijst, al zal daar ook een groot deel voor Noord zijn

Hoe kom je bij dat er 11.148 seizoenkaarten beschikbaar zijn? Ze moeten toch ook kaarten overhouden voor losse verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 16:40:13
Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 29, 2026, 16:47:54
Citaat van: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 16:40:13
Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend
Is wel bekend. Gewoon de capaciteit van West.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Hirsch op mei 29, 2026, 17:33:11
Afgelopen jaar hadden we iets meer dan
9000. In de winterstop waren er na verkoop halve seizoenskaarten
nog 180 beschikbaar op een gegeven moment. Dus 9500 zal wel de max zijn.
We verkopen wel uit |:)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 20:23:53
Citaat van: Eewal op mei 29, 2026, 16:47:54
Is wel bekend. Gewoon de capaciteit van West.
Die zat afgelopen seizoen maar voor de helft vol  weet niet hoe het nu is alleen de skyboxen zijn vol
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 29, 2026, 20:36:10
Citaat van: Oud Cambuur op mei 29, 2026, 16:40:13
Je moet 10% overhouden voor losse verkoop is 1500 en het uitvak gaat er af dat is 750 heb je in principe 12750 voor sponsors en seizoenkaarten verkoop hoeveel er naar de sponsers gaat is nog niet bekend

Ik heb gezocht en gezocht hoeveel procent vrije verkoop verplicht is, maar ik kan nergens zo?n regel vinden.

Waar heb jij het gevonden?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op mei 29, 2026, 21:55:30
Citaat van: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
dan gaan die toch op een andere tribune zitten? Ik sta al jaren op noord, 1 vak naast die gastjes en nooit ergens overlast van... mijn pa van 75 ook niet. Vind het altijd een beetje overdreven gezeur.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op mei 29, 2026, 22:21:26
Citaat van: Oud Cambuur op mei 28, 2026, 22:17:58
En er zijn ook mensen die afhaken omdat ze zich niet meer veilig voelen door uitsupporters en dat kleine doorgesnoven bende op Noord
er zijn ook mensen die afhaken om te zeuren en geen zin meer hebben
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Citaat van: sunderland op mei 29, 2026, 22:21:26
er zijn ook mensen die afhaken om te zeuren en geen zin meer hebben
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal 
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op mei 30, 2026, 07:53:55
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Su ist!
Voor ons is dat K gezang de reden om niet meer op Noord te willen staan.  Komt waarschijnlijk van hetzelfde groepje. We gaan naar andere tribune of stoppen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op mei 30, 2026, 08:20:59
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal

:y
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vlampiep op mei 30, 2026, 08:22:46
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 04:57:53
Meld alleen wat ik om mij heen hoor dat kun je zeuren noemen maar niet iedereen is zo'n flinke jongen als jou en dat mensen zich een paar keer bedreigd voelen omdat ze in vak 20 en vooral 21 met jonge kinderen en door uitsupporters en onder de voet worden gelopen door een paar zich supporters noemende relschoppers die ook de security bedreigen. Snap ik dat best en ik zit daar niet dus heb er weinig mee te maken. Maar het bagatelliseren van het valt allemaal wel mee vind ik niet normaal
Wij zijn nu twee keer veel eerder uit het stadion vertrokken vanwege onveilige situaties en ongeregeldheden.
Dit heeft ot gevolg gehad dat twee  jaren lange SK houders niet gaan verlengen. Als de club geen drastische maatregelen nsemt tegen het verbale en fysieke geweld van zowel eigen als uit supporters, gaat mijn SK kaart ook retour naar de adminstratie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 30, 2026, 08:40:40
Misschien dat de club een keer een stevig statement kan maken.  Wat mij betreft mogen de knokploeg stewards weer terugkomen om de orde te handhaven.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: James op mei 30, 2026, 09:57:06
Citaat van: Eewal op mei 30, 2026, 08:40:40
Misschien dat de club een keer een stevig statement kan maken.  Wat mij betreft mogen de knokploeg stewards weer terugkomen om de orde te handhaven.

Aangeven wat je wel in het stadion wil en wat de gevolgen zijn als iemand over de scheef gaat en vooral daar naar handelen!! Want statements alleen hebben geen zin. De reacties na de tijd zijn ook altijd voorspelbaar wat logisch is maar maak het ook voorspelbaar voor de misdragende supporters dat de pakkans minimaal 90% is. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er na de tijd ?cht gepakt worden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: James op mei 30, 2026, 09:57:52
En stop met bierverkoop als supporters zich niet kunnen gedragen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Eewal op mei 30, 2026, 10:28:36
Citaat van: James op mei 30, 2026, 09:57:06
Aangeven wat je wel in het stadion wil en wat de gevolgen zijn als iemand over de scheef gaat en vooral daar naar handelen!! Want statements alleen hebben geen zin. De reacties na de tijd zijn ook altijd voorspelbaar wat logisch is maar maak het ook voorspelbaar voor de misdragende supporters dat de pakkans minimaal 90% is. Ik vraag mij altijd af hoeveel mensen er na de tijd ?cht gepakt worden.
Wat mij betreft wordt handelen van knokploeg stewards het statement  8)
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 16:53:35
Citaat van: Lore op mei 29, 2026, 20:36:10
Ik heb gezocht en gezocht hoeveel procent vrije verkoop verplicht is, maar ik kan nergens zo?n regel vinden.

Waar heb jij het gevonden?

Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op mei 30, 2026, 17:25:50
Citaat van: Oud Cambuur op mei 30, 2026, 16:53:35
Je hebt gelijk is van oude tijden cambuur mag zelf weten wat ze met de kaarten gaan doen

Financieel wel aantrekkelijker om een percentage van 10% over te houden voor vrije verkoop, helemaal in de Eredivisie.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: V-man op mei 30, 2026, 23:04:52
Citaat van: James op mei 30, 2026, 09:57:52
En stop met bierverkoop als supporters zich niet kunnen gedragen
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48
Citaat van: V-man op mei 30, 2026, 23:04:52
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!

Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op mei 31, 2026, 00:32:03
Citaat van: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48
Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater

Met deze opmerking generaliseer je enorm.

Als ik dus 1-2 biertjes drinken ben ik ook een biergooier?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op mei 31, 2026, 10:18:56
Citaat van: PePe op mei 31, 2026, 00:02:48
Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater
Wat een trieste opmerking
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: papier op mei 31, 2026, 12:29:42
Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

Dit kan ik wel onderschrijven. Dat zijn echt de momenten dat ik enorm trots ben dat ik supporter van Cambuur ben.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Andy King op juni 01, 2026, 12:37:38
Citaat van: papier op mei 31, 2026, 12:29:42
Dit kan ik wel onderschrijven. Dat zijn echt de momenten dat ik enorm trots ben dat ik supporter van Cambuur ben.

Tsja...
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op juni 01, 2026, 19:53:05
Citaat van: Poetser op mei 31, 2026, 11:11:26
Heb echt zin in het nieuwe seizoen vol met ondersteunende liedjes waar kanker, Heerenveen, foppe, boeren, Dkv in voorkomen.

Genieten man!

      Delfzijl/Cambuur: Heren en dames ik krijg berichten van verschillende mensen die zich ergeren aan het gebruik van het woord K..... ik weet dat jullie het in deze goed bedoelen en het ook niet eens zijn met het gebruik van de naam K in de liedjes die gezongen worden. Ook hier op het forum doet het vele mensen zeer die deze vreselijke ziekte zelf of in familiekring hebben moeten meemaken. Daarom vraag ik jullie daar rekening mee te houden. Ik dank jullie wel, Delfzijl/Cambuur.               
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 01, 2026, 21:48:46
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.


We zijn pas 1 dag heen in juni, maar wat mij betreft nu al post van de maand.  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Johan-12 op juni 01, 2026, 22:49:07
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.
Post van de maand  _O_

Dat K-gezang vind ik het dieptepunt in dik 20 jaar dat ik bij de club kom.
Hst is triest gedoe. En dat alleen afzetten tegen een andere club is puur Calimero gedrag.
Gewoon mee kappen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: michello op juni 03, 2026, 12:38:06
8.824 seizoenskaarten verkocht, de verplaatsers mogen nog en daarna nog de 2200 op de wachtlijst. Meeste seizoenskaarten ooit gaan we dus we aantikken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Destroyer op juni 03, 2026, 12:48:35
Citaat van: Geelblauwstiens op juni 01, 2026, 20:21:23
Ik heb het cynisme uit de post denk ik wel goed begrepen.
Ik denk dat er enorm maar dan ook enorm veel draagvlak is onder de 15.000 supporters komend jaar om de stompzinnige figuren die dit soort liedjes menen te zingen, te negeren.
Heeft niets met onze eigen club te maken en is gewoon niet okay om dit onder begeleiding van een trommelaar door het stadion te schreeuwen. Hoop echt op aanmoedigende liederen ipv je te spiegelen aan vergane doffe ouwe meuk dertig kilometer verder op. Negeren die bende en van eigen kracht uitgaan.

_O_ Vreselijk idd. Zing voor je club en je spelers!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 03, 2026, 13:35:41
En er zouden zoveel afhakers zijn....
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op juni 03, 2026, 21:43:29
Simpele rekensom.

9000 kaarten verkocht nu ex sponsoren.

15.000 - 9.000 (verlengd) - 750 (uitvak) - 2.500 (wachtlijst) = 2750 ruimte voor sponsoren en vrije verkoop?

Op naar staanplaatsen op Noord en 400 plekken extra door in te schuiven op de sponsor tribune! Gas der op!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurArnhem op juni 03, 2026, 23:23:51
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: JSE op juni 04, 2026, 06:53:31
Citaat van: CambuurArnhem op juni 03, 2026, 23:23:51
Wel jammer dat als ik wil verplaatsen, ik naar Lwd moet komen (maar wie gaat er dan ook in Arnhem wonen). Zonder op dit moment te weten wat de beschikbare andere plekken zijn. Vorig seizoen kon het volgens mij via de site/mail.

Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Poetser op juni 04, 2026, 08:31:48
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
Citaat van: JSE op juni 03, 2026, 21:43:29
Simpele rekensom.

9000 kaarten verkocht nu ex sponsoren.

15.000 - 9.000 (verlengd) - 750 (uitvak) - 2.500 (wachtlijst) = 2750 ruimte voor sponsoren en vrije verkoop?

Op naar staanplaatsen op Noord en 400 plekken extra door in te schuiven op de sponsor tribune! Gas der op!
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: janou op juni 04, 2026, 09:15:07
Citaat van: Poetser op juni 04, 2026, 08:31:48
Het stadion is al te klein. Gooi die hoeken maar dicht.

En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Westerpark op juni 04, 2026, 09:41:40
Citaat van: janou op juni 04, 2026, 09:15:07
En dan over 3 jaar als we een keer gedegradeerd zijn met 8000 man op de tribune in een stadion van 17000. Laten we dit eerst maar 10 jaar elk jaar vol krijgen. Liever elke keer helemaal vol dan vaak lege plekken.

Inderdaad. Er is bovendien geen geld voor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Mp op juni 04, 2026, 10:18:52
Citaat van: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 04, 2026, 11:23:49
Citaat van: sunderland op juni 04, 2026, 08:46:36
staanplaatsen zou niet kunnen omdat de constructie dat niet aankan. Daar gaat niemand (bestuur, gemeente en veiligheid)zijn vingers aan branden?.

Fijn idee aangezien het grootste deel al staat op Noord
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 04, 2026, 12:50:27
Citaat van: Mp op juni 04, 2026, 10:18:52
Wel jammer dat daar niet op geanticipeerd is om mogelijkheden in de toekomst open te houden. DKV gaat nu ook een deel sta tribune maken. Scheelt toch weer plekken.

Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Inferno-058 op juni 04, 2026, 13:16:38
Citaat van: debaas058 op juni 04, 2026, 12:50:27
Zoals eens eerder aangegeven. Noord (en het uitvak) zou een sta tribune worden. Alleen door het instorten van het uitvak bij NEC werden de eisen verscherpt mbt de betonconstructie. Als Cambuur dit nog helemaal om moest gooien, zou het miljoenen extra kosten.
Tja goedkoop is duurkoop gebleken
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: debaas058 op juni 04, 2026, 13:46:02
Citaat van: Inferno-058 op juni 04, 2026, 13:16:38
Tja goedkoop is duurkoop gebleken

Eens
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Westerpark op juni 04, 2026, 13:53:45
Het verhaal ligt wel iets genuanceerder.
De wens voor staaninrichting is in een vroeg stadium door supportersclubs aangegeven en ook uitgewerkt, maar ook nog voor instorten uitvak Goffert waren daar uitdagingen vanuit KNVB regelgeving, bijvoorbeeld: maximale capaciteit van 1500 uit mijn hoofd (heel noord staan was sowieso geen optie), staanvak moet gescheiden tribuneopgang en controle (dus niet meer de gewenste vrije doorgang home - tribune), verplichte veiligheidsplannen om staan buiten het staanvak tegen te gaan (wat betekent dat alleen die 1500 mogen staan en alle anderen op noord volgens de regels niet meer mogen staan. Daarnaast waren de toilet/horeca voorzieningen en vluchtroutes berekend op een capaciteit van zitinrichting, dus zou een staanvak in beginsel dezelfde capaciteit moeten krijgen als de zitinrichting. Ook waren bij nieuwe staanvakken (in tegenstelling tot bestaande staanvakken zoals bij H'veen en NAC) volledig doorlopende rails op elke rij verplicht terwijl het ook wat waard is om gemakkelijk van rij te kunnen wisselen. Met het instorten van uitvak Goffert is vervolgens ook nog een discussie ontstaan met onzekerheid over aanvullende constructie eisen. Dat alles in een periode waarin het sowieso maar de vraag was of het stadion haalbaar ging zijn en er bespaard moest worden ipv dat er ruimte was om extra te investeren.

Of goedkoop duurkoop is moet nog blijken. Op dit moment zouden die kosten natuurlijk nog lang niet zijn terugverdiend en de onzekerheid over uitverkopen die er destijds was laat ik voor de lange termijn ook niet los hoor.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 04, 2026, 14:46:23
Citaat van: michello op juni 03, 2026, 12:38:06
8.824 seizoenskaarten verkocht, de verplaatsers mogen nog en daarna nog de 2200 op de wachtlijst. Meeste seizoenskaarten ooit gaan we dus we aantikken.

In verhouding op 22 juni 2025:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Lijkt dus wel sneller te lopen!
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Bernardo op juni 04, 2026, 16:43:26
Citaat van: Lore op juni 04, 2026, 14:46:23
In verhouding op 22 juni 2025:

Het enthousiasme onder de aanhang van SC Cambuur is opnieuw indrukwekkend. Met de start van de vrije verkoop is de seizoenkaartmeter explosief gestegen. Inmiddels zijn er 8.888 seizoenkaarten verkocht, waarmee de club een nieuw record vestigt voor deze tijd van het jaar.

Lijkt dus wel sneller te lopen!
Ook wel logisch met zoveel mensen op de wachtlijst als er nu nog maar paar 100 seizoenkaarten beschikbaar zijn kan je ook niet meer laat verlengen.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 04, 2026, 19:30:06
Citaat van: Bernardo op juni 04, 2026, 16:43:26
Ook wel logisch met zoveel mensen op de wachtlijst als er nu nog maar paar 100 seizoenkaarten beschikbaar zijn kan je ook niet meer laat verlengen.

Mooi man. Ik twijfelde eerlijk gezegd of ons stadion niet wat te groot was. Daar zat ik dus behoorlijk naast
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: CambuurArnhem op juni 04, 2026, 20:57:09
Citaat van: JSE op juni 04, 2026, 06:53:31
Vorig jaar hetzelfde. Je kon eventueel ook iemand anders langs het stadion sturen toen.

Ik weet toch vrij zeker dat ik het vorig seizoen via internet geregeld heb, kon zien welke plek vrij was en heb daar mail over gestuurd en het was zo geregeld. Ben niet daarvoor apart naar Lwd hoeven rijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 05, 2026, 13:22:06
Al iemand een persoonlijk bericht gehad van het clupke en tot 1 van de gelukkigen behoord ?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 05, 2026, 13:47:40
Citaat van: fred op juni 05, 2026, 13:22:06
Al iemand een persoonlijk bericht gehad van het clupke en tot 1 van de gelukkigen behoord ?

Nee, wij hebben hier 2 x sk en 2 op de wachtlijst. Helaas nog geen  mail gehad.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 05, 2026, 14:01:56
Hoor net dat de mails 15 min leden verstuurd zijn.
En we zaten binnen 1 minuut bij de eerste 80  :?
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Stevske op juni 05, 2026, 14:18:32
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 05, 2026, 14:23:33
Citaat van: Stevske op juni 05, 2026, 14:18:32
Geen mail maar kan wek 1 uitkiezen  :proost

Beste post van het jaar.

Ik ook   |:)
Ken em alleen niet afronden  :_spank
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vak 4 op juni 05, 2026, 14:24:22
Mijn ouwe heer kan ook een seizoenskaart aanschaffen, alleen Noord is geen optie meer
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Vak 4 op juni 05, 2026, 14:40:52
Citaat van: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater

Wij nu ook  :thumbsup
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: YellowBlue op juni 05, 2026, 20:35:44
Citaat van: fred op juni 05, 2026, 14:33:52
En nu komt de mail. Wat een amateurisme weer  :_schater
Binnen 3 minuten een kaart voor mijn zoon voor Noord gefixt. Niks mis mee.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: fred op juni 09, 2026, 13:29:10
Volgens mij zijn er extra stoelen geplaatst.
Stoel nummer staat een "a" achter.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Viper op juni 09, 2026, 19:47:04
De A staat voor alcoholist, of azijnzeiker.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 10, 2026, 17:18:00
Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in .  Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 10, 2026, 17:21:25
Citaat van: sunderland op juni 10, 2026, 17:18:00
Kan iemand mij vertellen?. 9250 seizoen kaarten en daarmee uitverkocht.
Kunnen 15000 in .  Weet uitvak 750 zit je op 10000. Kunnen er dan 5000 op hoofdtribune en dat zijn toch ook seizoen kaart houders..

West heeft 2400 plekken, de rest is voor de losse verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: sunderland op juni 10, 2026, 18:19:38
Citaat van: justremco op juni 10, 2026, 17:21:25
West heeft 2400 plekken, de rest is voor de losse verkoop
2000 + losse verkoop. Waarom
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 10, 2026, 18:36:53
Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Voelt wel zo h?? Maar zij zullen daar toch een berekening achter hebben? Je moet de clubcardhouders ook wat bieden
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: justremco op juni 10, 2026, 18:45:30
Citaat van: NRG op juni 10, 2026, 18:32:18
Als ik het zo snel uitreken blijven er 2600 kaarten beschikbaar voor losse verkoop. Vind ik best veel.

Volgens mij hebben we officieel net geen 15000 plaatsen dus dan komen we rond de 2250 ofzo denk ik, dat is dan om en nabij 15% voor losse verkoop. En die betalen vaak net ietsje meer dan seizoenskaarthouders
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:36:12
En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Unknown op juni 10, 2026, 23:51:02
Wegens omstandigheden even jaartje geen sk genomen, ik kon te vaak niet. Wel af en toe kaartje noord gehaald. Ik had verdomme in de winter halve sk moeten kopen. Nu dus geen sk, sta wel op de wachtlijst. Had mij wel pas 1.5 uur na opening van de wachtlijst ingeschreven. Helaas geen mail afgelopen vrijdag.

Zijn er wel losse kaarten voor noord in de verkoop iedere wedstrijd?
Dat wordt telkens wekker zetten vlak voor kaart verkoop start. En dan maar hopen. Zeker met de topwedstrijden.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 11, 2026, 06:36:00
Citaat van: Unknown op juni 10, 2026, 23:51:02
Wegens omstandigheden even jaartje geen sk genomen, ik kon te vaak niet. Wel af en toe kaartje noord gehaald. Ik had verdomme in de winter halve sk moeten kopen. Nu dus geen sk, sta wel op de wachtlijst. Had mij wel pas 1.5 uur na opening van de wachtlijst ingeschreven. Helaas geen mail afgelopen vrijdag.

Zijn er wel losse kaarten voor noord in de verkoop iedere wedstrijd?
Dat wordt telkens wekker zetten vlak voor kaart verkoop start. En dan maar hopen. Zeker met de topwedstrijden.
In de winter waren er geen sk voor noord in de verkoop.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: hobbes op juni 11, 2026, 08:38:24
Citaat van: Oud Cambuur op juni 10, 2026, 19:36:12
En nog 1000 man/vrouw opde wachtlijst zou die gewoon een seizoenkaart verkopen dan hou je nog duizend kaarten over voor de losse verkoop

Ik denk dat de verkoop van 2000 losse kaarten commercieel aantrekkelijker is.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Unknown op juni 12, 2026, 20:27:07
Bijzonder, mailtje van Cambuur dat ik er weer bij ben, ik zou mijn sk hebben verlengd.

Klote grappen van onze club zeg. Mailtje kwam van info@mail.cambuur.nl

(Ik had afgelopen jaar geen sk)

Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Lore op juni 12, 2026, 20:40:37
Citaat van: Unknown op juni 12, 2026, 20:27:07
Bijzonder, mailtje van Cambuur dat ik er weer bij ben, ik zou mijn sk hebben verlengd.

Klote grappen van onze club zeg. Mailtje kwam van info@mail.cambuur.nl

(Ik had afgelopen jaar geen sk)

Hey, dit hoorde ik ook van iemand anders. Daar gaat een automationflow niet goed
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: zeewolde op juni 12, 2026, 20:49:12
Helaas kregen wij thuis ook 2 x O,n mail de 2 bij ons op de wachtlijst helemaal blij, maar helaas.
Titel: Re: Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)
Bericht door: Unknown op juni 12, 2026, 21:48:31
Ik sta ook op die lijst. Vrees indd dat ze die een verkeerde mail hebben gestuurd. Lullig foutje  ;(