Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater

De vercommercialisering. Neem maar een stift mee.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 25, 2026, 17:12:10
Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater

Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2026, 20:44:28
Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Jandehulk op mei 04, 2026, 21:08:16
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)

Holwerd voor Cambuur

Op die oude oranje had ik het wel leuk gevonden. Deze misschien over 25 jaar ook wel  ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Jandehulk

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2026, 00:01:14
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)
kijk altijd naar boven , je bent dakdekker of je bent het niet hahaha..maar ieder moet het lekker zelf weten .

Lore

Nieuwe tussenstand: ruim 5.000 seizoenkaarten verlengd
18 mei 2026, 11:35
Leeuwarden smacht naar de Eredivisie. Dat blijkt wel uit het aantal seizoenkaarten dat tot nu toe al voor het nieuwe seizoen is verkocht. Ruim de helft van de seizoenkaarthouders heeft inmiddels zijn seizoenkaart verlengd.

De teller staat op 5.368 verlengde seizoenkaarten, exclusief sponsoren. Seizoenkaarthouders hebben tot woensdag 3 juni 12.00 uur de tijd om hun plek te claimen. Daarna begint de verplaatsperiode, die tot vrijdag 5 juni 12.00 duurt.

Wachtlijst
Supporters die geen seizoenkaart hebben, maar er in het seizoen 2026/2027 wel een willen, kunnen zich op de wachtlijst zetten. Hier staan inmiddels ruim 2.000 supporters op.

Zit je aan de goede kant van de streep, dan krijg je een persoonlijk bericht en kun je vanaf vrijdag 5 juni 13.00 uur een seizoenkaart aanschaffen.

Praktische informatie
Heb je je seizoenkaart nog niet verlengd? Of ben je op zoek naar meer informatie? Hier vind je alles wat je over de seizoenkaarten voor het seizoen 2026/2027 moet weten.

Lore

Deze maand bij veel supporters vakantiegeld. Dus zal dat wel snel verder oplopen!

douwelwd

Citaat van: Lore op mei 18, 2026, 13:34:03
Deze maand bij veel supporters vakantiegeld. Dus zal dat wel snel verder oplopen!

moet ik ook ff op wachten... vrijdag a.s. verlengen!
wat god er niet in gestopt heeft, haalt de fotograaf er niet uit

Lore

Citaat van: douwelwd op mei 18, 2026, 21:01:18
moet ik ook ff op wachten... vrijdag a.s. verlengen!

Op naar weer een prachtig seizoen  :koffie

michello

7.000 verkocht inmiddels, 2.500 op de wachtlijst

Bernardo

Hoeveel hadden we vorig seizoen, 10.000+ toch?

Viper

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2026, 19:01:31
Hoeveel hadden we vorig seizoen, 10.000+ toch?

Inclusief sponsoren, toch? Ik ga ervan uit dat zo?n 5% van de huidige seizoenkaarthouders niet verlengt, wat best gebruikelijk is.

Eewal

Je promoveert en je gaat niet verlengen? Dat is wel heel bijzonder.

Viper

Dat was ook mijn intu?tie. Denk aan oudere mensen die afhaken, of supporters die vaker op vrijdag kunnen en niet op zaterdag of zondag.