Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

ze willen gewoon zo weinig mogelijk gedoe he.waarom denk je dat he zo vroeg was dan zitten de meesten nog niet
aan het bier en om 3 uur de tent mooi sluiten.

en er zitten altijd 2 kanten aan alles wat er georganiseerd wordt...1e training of dag voor derby
mut gewoon spontaan een leuke boel wezen en voor 90 % is dat oek su maar er zijn altijd wel
weer een paar die de boel dan verknoeien.

en is op de open dag ook wel zo geweest dat mensen met te veel drank op weer vervelend
werden.kun je wel zeggen dat hoort er bij maar het hoort er niet bij als er hele gezinnen
met jonge kinderen bij zijn. en het hoort er helemaal niet bij vind ik.biertje is lekker en
hou het gezellig. en laat de genen die dit regelen binnen de club ook eens gaan beseffen.


justremco

Omdat er een handjevol mensen misschien niet tegen drank etc kunnen moet de club maar niks meer organiseren voor de volwassen supporters? Beetje de weg van de minste weerstand. Zo'n open dag voor kids kan ook wel gewoon op een woensdagmiddag, dan zijn ze tenslotte ook vrij

Vlampiep

Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 10:36:28
Omdat er een handjevol mensen misschien niet tegen drank etc kunnen moet de club maar niks meer organiseren voor de volwassen supporters? Beetje de weg van de minste weerstand. Zo'n open dag voor kids kan ook wel gewoon op een woensdagmiddag, dan zijn ze tenslotte ook vrij
Nee, Denistel het helemaal geliek.
En un open dag is voor iedereen die wat het met Cambuur en dus oek voor de kleintsjes.

mario

Citaat van: Vlampiep op juli 03, 2016, 12:54:16
Nee, Denistel het helemaal geliek.
En un open dag is voor iedereen die wat het met Cambuur en dus oek voor de kleintsjes.
Mijn zoon deed mee met de clinic en heeft een fantastische dag gehad. Uitstekende invulling mbt de jeugd.
Ben het mee eens dat er meer aandacht moet zijn voor de volwassenen (wedstrijd). Maar dat zijn verbeterpunten voor volgend jaar.

Vind het aantal van 'honderden bezoekers' wel beschamend voor een club als Cambuur. Hier mag het bestuur zich wel eens goed over buigen!

denistel

wel int verkeerde topic trouwens dit maar voor uit.

als het voor iedereen is vlampiep dan binne ze de ouderen vergeten dus.

zal oek wel met de financieen te maken hebben en dat geld kenne we
beter aan spelers besteden.
we zijn er al vaker mee bezig geweest de open dag leuker proberen te maken
maar dan moet er wel voldoende draagkracht zijn en dat betwijfwel ik nu.

denistel

Citaat van: mario op juli 03, 2016, 13:21:54
Mijn zoon deed mee met de clinic en heeft een fantastische dag gehad. Uitstekende invulling mbt de jeugd.
Ben het mee eens dat er meer aandacht moet zijn voor de volwassenen (wedstrijd). Maar dat zijn verbeterpunten voor volgend jaar.

Vind het aantal van 'honderden bezoekers' wel beschamend voor een club als Cambuur. Hier mag het bestuur zich wel eens goed over buigen!

ze zouden voor deze vroege datum hebben gekozen omdat eind juli er veel op vakantie zijn
maar dat is nu juist volgens mij ook zo. de tour is begonnen en dan zijn veel mensen met
vakantie.
het vroege tijdstip van beginnen is oek 1 die niet mee werkt volgens mij.
en we binnen geen ere div club meer en ja is er publiciteit aan de open dag gegeven??
sommigen mensuh wisten niet eens dat het nu al was.
verder konden we een spelers groep voorstellen maar nog niet met de topaankoop.
werkt allemaal mee om te verklaren waarom er minder mensen waren.

hobbes

De schoolvakanties zijn nog niet begonnen

denistel

klopt wel maar ouderen hoeven oek geen school vakantie te hebben.

ken su een paar noemen die nu al vakantie hebben hoor.

Vlampiep

Groningen heeft Henk de Jong een PR functie gegeven die de contacten naar de sponsoren selectie, supporters moet verbeteren.
Ons huidige bestuur bestaat uit anoniem nonono's die ook nog steeds niet het belang van een goede PR inzien.
De grootste "verdienste" van het bestuur is, dat ze van Cambuur weer een onzichtbare club hebben gemaakt.
Het leeft niet meer zoals voorheen, alle info blijft binnen de muren en ga zo maar door.
Het is voor mij dan ook onverklaarbaar dat er nog zo'n dikke 4000 seizoenskaarten zijn verkocht.
Het wordt echt tijd dat er weer bestuurders met een voetbal achtergrond in de bestuurskamer komen te zitten die helder communiceren met de achterban. Dat kan bijvoorbeeld door een goede en extroverte PR man/vrouw aan te stellen.
Alleen acht ik dit bestuur niet in staat de aangerichte schade te herstellen en zullen we eerst nog veel verder moeten"zakken" voordat er daadwerkelijk iets gaat veranderen.

Yellow Army

Citaat van: denistel op juli 03, 2016, 13:40:04
klopt wel maar ouderen hoeven oek geen school vakantie te hebben.

ken su een paar noemen die nu al vakantie hebben hoor.

En eind juli zijn dat er 3 keer zo veel natuurlijk. Vandaar deze datum
Area 58

justremco

Citaat van: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:23:40
En eind juli zijn dat er 3 keer zo veel natuurlijk. Vandaar deze datum

Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)

Yellow Army

Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 16:32:05
Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)

Klopt, en voorgaande jaren speelden we eredivisie en werd er een wedstrijd gespeeld. Oftewel iets met koeien en paarden.
Area 58

zeewolde

Citaat van: Yellow Army op juli 03, 2016, 16:50:14
Klopt, en voorgaande jaren speelden we eredivisie en werd er een wedstrijd gespeeld. Oftewel iets met koeien en paarden.
geen wedstrijd gezien vorig jaar

Geelblauwstiens

Citaat van: zeewolde op juli 03, 2016, 16:58:08
geen wedstrijd gezien vorig jaar
Eigenlijk t hele seizoen niet