Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: zeewolde op juni 03, 2018, 21:15:54
want andere ploegen hebben nu al veel beter materiaal?

Valt nu toch nog niet te beoordelen?
want dit is ons achterhoede en verder niks op Roberta na. Geld speelt zoals in de hele wereld een rol. Dus vul maar in, zal nooit veel schelen

Bankzitter

Normaal maak je geen schijn van kans maar de eerste divisie is zo onvoorspelbaar. Zie VVV, Fortuna, Emmen en toch ook J Ajax.

denistel

Citaat van: Bankzitter op juni 03, 2018, 22:11:37
Normaal maak je geen schijn van kans maar de eerste divisie is zo onvoorspelbaar. Zie VVV, Fortuna, Emmen en toch ook J Ajax.

Fortuna had gewoon een goeie ploeg toch.emmen zeer goed neer gezet de laatste jaren en
ja jong ajax zitten spelers van miljoenen in dus niet zo verassend.

waar wij moeten beginnen is eens een route uitstippelen en daar mee aan de slag gaan
en in geloven en niet meteen naar de pt kijken anders kun je nooit wat opbouwen.

Bankzitter

Eens , er zit geen lijn in het beleid. Steeds een nieuwe trainer helpt ook niet  (De Jong, Keizer, Maas, Slot/Sipke, Dijkhuizen, Sipke, Hake).
Vorig jaar had best een opbouwjaar kunnen zijn maar is een verloren jaar geweest... ik heb niemand echt voorruit zien gaan (ook door blessures).

Hopelijk dit keer een rustige voorberreiding , een goede start scheelt al heel wat.

sunderland

Een rustige voorbereiding betaald zich zeker uit in de eerste 3 maand. Wb de trainers zijn er fouten gemaakt (vriendjespolitiek Maas)en trainers die ( achteraf) zwaar faalden.Bouwen is belangerijk zie Zwolle, die hebben het heel lang rustig opgebouwd ( eerst 4 jaar steeds top 3 eerstediv en daarna zie nu).Bouwen is ook heel lastig want je raakt steeds voor noppes je beste spelers kwijt omdat je zelf geen goede contracten kan afsluiten wb salarissen.

Zuid1991

3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)


denistel

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2018, 10:02:16
3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)

ruim over de 3500 toch daarom zei ik ook tegen de 4000 aan.mooi aantal
met een competitie die pas over meer dan 2 maanden begint.

Zuid1991

Citaat van: denistel op juni 04, 2018, 17:14:05
ruim over de 3500 toch daarom zei ik ook tegen de 4000 aan.mooi aantal
met een competitie die pas over meer dan 2 maanden begint.
Ongeveer evenveel als vorig jaar rond disse tijd.
Super!
Hoop op nog een 1500 seizoenkaarten erbij, dan hewe weer 5000

rudie

Weet iemand toevallig of je online ergens kunt zien welke stoelnummers nog vrij zijn? En waar dan eventueel?

Delfzijl/Cambuur

#1060
Citaat van: rudie op juni 04, 2018, 22:50:48
Weet iemand toevallig of je online ergens kunt zien welke stoelnummers nog vrij zijn? En waar dan eventueel?

Ja h dat weet ik... ga naar seizoenkaarten en dan nieuwe kaart aanvragen, op de afbeelding van het seizoenkaartje klikken(je zit dan nog nergens aan vast hoor)  en dan kun je de verschillende tribunes/vakken aanklikken en kijken welke plekjes vrij zijn.
Succes!

KernvanCambuur


Zuid1991

Citaat van: KernvanCambuur op juni 06, 2018, 10:40:40
Nu 3750
Zelfde aantal, rond zelfde tijd als 2 jaar geleden!
Toen we net uit de eredivisie kwamen!
Dus het gaat lekker!
Mooi nog een verlengweek, boven de 4000 uitkomen, en dan nog nog veel weken om richting de 5000 te komen! |:)

DayDreamer

Hier nog tussen de 5 en 10 die nog moeten verlengen.

denistel