Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: NRG op april 28, 2016, 11:44:53
270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.

een mailtje naar de club en je weet meer.ik heb ze er in ieder geval op geatendeerd.

Zuid1991

Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!

Shar

Citaat van: Zuid1991 op april 28, 2016, 20:29:14
Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!
Kom langer in de eerste dan in de ere. Hoe jammer ik een eventuele degradatie ook vind, niet verlengen is geen optie.

PePe

#168
Citaat van: Zuid1991 op april 28, 2016, 20:29:14
Kom op mensen, massaal verlengen!
We hebben Nederland laten zien wat voor prachtig, trouw publiek we hebben!
Laten we in de eerste divisie ook massaal blieve komme!

Het slechte presteren van de TD en mogelijk aanblijven van de TD roept bij mij weerstand op, om te gaan verlengen.

maikcambuur

Citaat van: PePe op april 28, 2016, 22:48:50
Het slechte presteren en mogelijk aanblijven van de TD roept bij mij weerstand op, om te gaan verlengen.

Slecht presteren is in mijn ogen, als echte supporter, nooit een reden om je kaart niet te verlengen. En als ook de invloed van passanten bij de club weerstand bij je biedt, hou je blijkbaar niet genoeg vd club.

dizzhead

Citaat van: maikcambuur op april 28, 2016, 23:51:05
Slecht presteren is in mijn ogen, als echte supporter, nooit een reden om je kaart niet te verlengen. En als ook de invloed van passanten bij de club weerstand bij je biedt, hou je blijkbaar niet genoeg vd club.

Volgens mij kan iedereen prima zelf bepalen of die van de club houdt of niet. Daar hebben we geen externe maatstaven voor nodig, gezien het een persoonlijke emotie is. Een voorbeeld : uit liefde voor de club wilde ik mijn sk aanhouden toen ik ging emigreren. Na lang wikken en wegen heb ik dit niet gedaan. Ik zat hier immers iemand anders,  die graag op m'n plek zou zitten,  in de weg. Dat is ook liefde voor de club, maar dan op een andere manier geuit.

Cor

Citaat van: dizzhead op april 29, 2016, 06:40:42
Volgens mij kan iedereen prima zelf bepalen of die van de club houdt of niet. Daar hebben we geen externe maatstaven voor nodig, gezien het een persoonlijke emotie is. Een voorbeeld : uit liefde voor de club wilde ik mijn sk aanhouden toen ik ging emigreren. Na lang wikken en wegen heb ik dit niet gedaan. Ik zat hier immers iemand anders,  die graag op m'n plek zou zitten,  in de weg. Dat is ook liefde voor de club, maar dan op een andere manier geuit.

Dat is allemaal prachtig maar wel een hele andere situatie. Op het moment dat je de TD als excuus gebruikt om niet meer te komen zegt dat in mijn ogen een hoop.

dizzhead

Citaat van: Cor op april 29, 2016, 07:24:01
Dat is allemaal prachtig maar wel een hele andere situatie. Op het moment dat je de TD als excuus gebruikt om niet meer te komen zegt dat in mijn ogen een hoop.

Het zegt mij een hoop dat je zo graag wil dat de TD vertrekt, dat je datgene opgeeft wat je het moeilijkst loslaat. Je seizoenskaart. Allemaal voor het beste resultaat op de lange termijn van je cluppie.

(om maar eens een inzicht te geven)

El Ma-kri-niii

Citaat van: dizzhead op april 29, 2016, 11:15:55
Het zegt mij een hoop dat je zo graag wil dat de TD vertrekt, dat je datgene opgeeft wat je het moeilijkst loslaat. Je seizoenskaart. Allemaal voor het beste resultaat op de lange termijn van je cluppie.

(om maar eens een inzicht te geven)
Maar wat geef je op? Je hobby, je passie, je club. Dat weegt voor mij never nooit op tegen een slechte TD. Daarnaast, hij zal niet vroeger of later vertrekken of jij al dan niet komt.

denistel

Citaat van: NRG op april 28, 2016, 11:44:53
270 euro is misschien niet duur, maar het is wel veel geld. Als wij met ons gezin op West willen zitten, zijn we ongeveer 1000 euro kwijt. Veel clubs bieden de mogelijkheid aan om in 3 of 4 keer te betalen. Cambuur niet. Zou volgens mij wel verkoop bevorderend werken.

heb er al contact over gehad,,ze gaan dat nogmaals bekijken maar blijkt moeilijk uitvoerbaar
te zijn als ik het mag geloven .

ook zal er meer nieuws komen over het komende seizoen maar pas nadat we officieel gedegradderd zijn
en das ook logisch je moet in ieder geval de intentie hebben om er 2 wedstrijden alles aan te doen.

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 29, 2016, 13:02:59
heb er al contact over gehad,,ze gaan dat nogmaals bekijken maar blijkt moeilijk uitvoerbaar
te zijn als ik het mag geloven .

ook zal er meer nieuws komen over het komende seizoen maar pas nadat we officieel gedegradderd zijn
en das ook logisch je moet in ieder geval de intentie hebben om er 2 wedstrijden alles aan te doen.
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!

Oetseuuh

#176
Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 13:24:11
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!

Ik denk dat de club dit niet doet omdat als bijv. nadat termijn 1 is betaald iemand nalaat om termijn 2 te betalen (om wat voor reden dan ook) het de club meer kost om alsnog het geld te ontvangen dan dat het oplevert. Dit risico zal ergens gedragen moeten worden.

Wellicht dat men een constructie kan bedenken waarbij je per wedstrijd betaald maar wel een seizoenkaart hebt. Voor bijvoorbeeld West zou dat dan 280 / 17 zijn per wedstrijd.

Niet betaald voor eerst volgende wedstrijd = waarschuwing of seizoenkaart blokkeren tot men betaald heeft.

Dit heeft echter voor de club wel weer het risico dat mensen halverwege stoppen en de club weer inkomsten misloopt.

Lastig.

Daddy T.

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 13:24:11
Is de optie gespreid betalen al niet eens eerder aan de orde geweest? Of is het alleen bij een discussie op het forum gebleven?
Moeilijk uitvoerbaar is in mijn ogen onzin. Je zet daar in principe 1 persoon op die de betalingen bijhoudt en actie onderneemt wanneer niet betaald wordt. Niet eens een dagtaak!

Gespreid betalen is al 15 jaar een punt wat ze maar niet willen oppakken. Elke stap extra is al moeilijk bij de BVO, gewoon 20 euro per maand over 10 termijn oid. De tijd dat men massaal in de rij stond voor een seizoenkaart is voorbij, nu mogen ze weer aan het werk om de tribunes vol te krijgen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

El Ma-kri-niii

Ik ben er van overtuigd dat je de paar centen die gespreid betalen zou kosten, wel terug verdient met de meer verkochte seizoenkaarten.

Dokkumer

Citaat van: Oetseuuh op april 29, 2016, 13:33:47
Ik denk dat de club dit niet doet omdat als bijv. nadat termijn 1 is betaald iemand nalaat om termijn 2 te betalen (om wat voor reden dan ook) het de club meer kost om alsnog het geld te ontvangen dan dat het oplevert. Dit risico zal ergens gedragen moeten worden.

Wellicht dat men een constructie kan bedenken waarbij je per wedstrijd betaald maar wel een seizoenkaart hebt. Voor bijvoorbeeld West zou dat dan 280 / 17 zijn per wedstrijd.

Niet betaald voor eerst volgende wedstrijd = waarschuwing of seizoenkaart blokkeren tot men betaald heeft.

Dit heeft echter voor de club wel weer het risico dat mensen halverwege stoppen en de club weer inkomsten misloopt.

Lastig.
Wie niet betaalt is niet meer welkom. Een sk kan met 1 druk op de knop geblokkeerd worden.