Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

michello

Vorig jaar zaten we op 8 juni op 3745. Dus voorlopig zitten we op schema  :proost

Zuid1991

Dit is toch fantastisch luitjes?
3000 die nu hebben verlengd  |:)
Het kutgevoel van de uitschakeling maar vergeten, en met wisse trouwe aanhang op naar volgend seizoen!

DayDreamer

#857
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.

Collingwood

Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2017, 20:36:35
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.

In welk opzicht is dit anders dan vorig seizoen?

Toen gingen er ook veel spelers weg, en degenen die bleven waren niet echt populair na de degradatie. Er was geen enkel vertrouwen in Van de Vegt en Maas, ik denk dat vrijwel iedereen liever het duo Van de Belt/Dijkhuizen heeft. En ook afgelopen seizoen was er veel concurrentie voor de top 5. Op dit moment is de enige nieuwe ploeg GAE, en die schat ik lager in dan VVV.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Citaat van: DayDreamer op mei 25, 2017, 20:36:35
Komt door de actie zelfde prijs als we zouden promoveren bij vroeg verlengen. Maximaal 5000 dit jaar denk ik.
Ik verleng wel, maar kan me voorstellen dat er veel zijn die beetje sceptisch zijn, veel spelers gaan weg, waarvan veel basis.
Nieuwe trainer die bij veel supporters de wenkbrauwen fronst. Ik moet het nog zien volgend seizoen.

NAC / NEC
Roda / MVV
Graafschap
Go Ahead Eagles
Volendam
Jong Ajax

Top 5 gaat al knap lastig worden denk ik.
Twijfelaars binne dr altied.
De graafschap heeft nu 3000 maar daar zit de verlengprocudure er nu op.
Wij hewe nog tot 12 juni.
Dus komt mooi nog wat bij tot de twaalfde en.daarna |:)
Op naar de 4000 en verder.
Er is nu rust in de toco. Was vorig jaar wel anders.
Ik heb vertrouwen in het beleid

Zuid1991


michello


666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

3300 +dus!
De graafschap 3500 + maar daar is de verlengprocudure afgelopen.
Wij hebben nog 12 dagen verlenging.
Zou mooi zijn als bijna iedereen verlengt  |:)

Dokkumer

Eagles zaten al rond de 5.500, maar die zijn ook al langer bezig natuurlijk.

Zuid1991

Nog een dikke week tot wanneer je de huidige kaart kan verleggen.
Zouden we al de 4000 aantikken?
Zitten aardig op schema van vorig seizoen.
Zou prachtig zijn om weer 7 a 8000 supporters te verwelkomen elke game  |:)

666

Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2017, 20:56:36
Eagles zaten al rond de 5.500, maar die zijn ook al langer bezig natuurlijk.

Volgens mij hadden de Eagles altijd heel erg snel de 5000 + en daarna stokte het. In de eredivisie haalden ze wel een hoger aantal.

Al met al hoop ik dat wij ook een 5000 + halen, met de losse kaartjes toch al snel 7500 supporters iedere wedstrijd.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Daddy T.

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2017, 11:03:06
Nog een dikke week tot wanneer je de huidige kaart kan verleggen.
Zouden we al de 4000 aantikken?
Zitten aardig op schema van vorig seizoen.
Zou prachtig zijn om weer 7 a 8000 supporters te verwelkomen elke game  |:)
Nog een week om je kaart te verlengen, zullen velen zich niet druk om maken. Dit jaar mogen we blij zijn als we met 4500 seizoenkaarten het seizoen beginnen, dus plek zat.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Zuid1991

Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2017, 14:21:23
Nog een week om je kaart te verlengen, zullen velen zich niet druk om maken. Dit jaar mogen we blij zijn als we met 4500 seizoenkaarten het seizoen beginnen, dus plek zat.
Waar baseer je dat op?
We zitten op het schema van vorig jaar. Dus alle reden om te bedenken dat we weer rond de 7500 supporters komen gemiddeld.

Daddy T.

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2017, 15:11:58
Waar baseer je dat op?
We zitten op het schema van vorig jaar. Dus alle reden om te bedenken dat we weer rond de 7500 supporters komen gemiddeld.
Eerste jaar na degradatie blijft het aantal nog redelijk constant/hoog, de daaropvolgende jaren zakt het wat in.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!