Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: papier op juni 06, 2025, 08:52:41
Als je er een officiele staantribune van maakt dan kun je er meer mensen op kwijt en wordt de belasting groter. Daar gaat het om, niet om het feit of je staat of zit.

Klopt niet.
Je kan er een staan tribune van maken maar de capaciteit gaat daarmee niet omhoog helaas.
Er wordt gerekend hoeveel persoon er per strekkende meter mogen staan. Hier dient iedere club zich aan te houden.

Echter is de constructie hier vooraf al niet op berekend om safe stand barriers te plaatsen. Geen idee waarom niet. (wellicht te duur). Maar de club heeft bewust voor deze opzet gekozen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het ook voor andere evenement geschikt is hierdoor.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

PePe

Er moet blijkbaar op Noord eerst een ongeluk gebeuren, voordat er wordt gehandhaafd.
Te veel mensen dicht op elkaar. (Belasting gebouw) en de looppaden zijn bezet tijdens de wedstrijd. (Veiligheid)

Galdiano

Citaat van: PePe op juni 06, 2025, 16:27:42
Er moet blijkbaar op Noord eerst een ongeluk gebeuren, voordat er wordt gehandhaafd.
Te veel mensen dicht op elkaar. (Belasting gebouw) en de looppaden zijn bezet tijdens de wedstrijd. (Veiligheid)

Om de belasting hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs niet als er massaal gesprongen gaat worden.
Op oud noord stond toch iedereen ook zo. Dat zal niet veranderen. Je ziet het bij veel meer clubs.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Verplaatsen van zitplaats was van4 juni t/m 6 juni benieuwd naar nieuwe tussenstand.

Wachtlijst gaat in van 11 juni tot 18 juni om een plaats te zoeken in het kooi stadion.

debaas058

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2025, 09:14:28
Klopt niet.
Je kan er een staan tribune van maken maar de capaciteit gaat daarmee niet omhoog helaas.
Er wordt gerekend hoeveel persoon er per strekkende meter mogen staan. Hier dient iedere club zich aan te houden.

Echter is de constructie hier vooraf al niet op berekend om safe stand barriers te plaatsen. Geen idee waarom niet. (wellicht te duur). Maar de club heeft bewust voor deze opzet gekozen. Het enige wat ik kan bedenken is dat het ook voor andere evenement geschikt is hierdoor.

Er was rekening mee gehouden, alleen de eisen van de uefa (of knvb, weet even niet meer zeker) werden veranderd recentelijk vooraf aan de bouw.. Dus om die constructie om te gooien en aan te passen zou miljoenen extra hebben gekost. Want de plannen waren er zowel voor de noordtribune als het uitvak.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Yellow Army

Citaat van: debaas058 op juni 08, 2025, 14:51:42
Er was rekening mee gehouden, alleen de eisen van de uefa (of knvb, weet even niet meer zeker) werden veranderd recentelijk vooraf aan de bouw.. Dus om die constructie om te gooien en aan te passen zou miljoenen extra hebben gekost. Want de plannen waren er zowel voor de noordtribune als het uitvak.

Dan maar klapstoeltjes erin. Formeel ben je dan een zittribune
Area 58

Arno A

of de hoeken dichtmaken met een geel-blauwe wand. Staanplaatsen erin. Weer een paar honderd toeschouwers meer. Of mag dit niet van de brandweer?

Bernardo

1000 man op wachtlijst seizoenkaart...

Noordcambuur


Andy King


sunderland

Citaat van: Bernardo op juni 09, 2025, 12:14:06
1000 man op wachtlijst seizoenkaart...
waren nog veel die geen seizoen kaart hebben gekocht voor noord.

Viper

We hebben een relatief grote en fanatieke aanhang, zeker vergeleken met ?koffiekan-clubs? als DKV en AZ, en in het geval van DKV waarschijnlijk ook in absolute aantallen. Voor de toekomst ligt de uitdaging vooral in het beter vullen van de andere tribunes, met name de gezins- en zakelijke tribune. Daarin boeken we al wat stappen vooruit.

Noordcambuur


Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 09, 2025, 14:42:59
waren nog veel die geen seizoen kaart hebben gekocht voor noord.
oke wel vreemd Sunderland omdat dit de tribune is die als eerste uitverkocht is bij wedstrijden.

Teun Seun

Citaat van: Arno A op juni 09, 2025, 11:18:03
of de hoeken dichtmaken met een geel-blauwe wand. Staanplaatsen erin. Weer een paar honderd toeschouwers meer. Of mag dit niet van de brandweer?
Als je per hoek een paar man een brandblusser geeft vast wel