Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:21:15
Gemiste kans. Dat kan overal behalve bij ons  :_schater
en die voor dezelfde prijs als zitplaatsen verkopen?

fred

Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)

Noordcambuur

Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:56:26
Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)
doe eerst maar 1000 fred :)

justremco

Citaat van: denistel op juni 04, 2025, 13:35:18
tot vandaag konden alleen sk houders verlengen toch hoe kan het dan
een record zijn ??

Goed lezen Ot, verleng record oftewel er hebben nog nooit zoveel mensen hun sk verlengt als voor het komend seizoen

denistel

Citaat van: justremco op juni 04, 2025, 17:05:27
Goed lezen Ot, verleng record oftewel er hebben nog nooit zoveel mensen hun sk verlengt als voor het komend seizoen

ok ik snap het nu mooi aantal.

debaas058

Citaat van: fred op juni 04, 2025, 15:56:26
Iedereen staat toch wel. De stoelen zijn toch al te ranzig om op te zitten dus kunnen er ook wel 2000 sta plaatsen komen  |:)

Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

CambuurArnhem

Citaat van: Sakas op juni 04, 2025, 13:31:32
Website van Cambuur nu aangepast. Alleen mogelijk via de administratie oude stadion. Lekker dan!
Merk je weer dat je fan bent van de mooiste KUT club van Nederland  :rodekaart


Verplaatsen
Komend seizoen weer van de partij zijn, maar dan bij voorkeur vanaf een andere plek of tribune in het Kooi Stadion? Allereerst: mooi dat jij ook doorgaat en vanzelfsprekend is het mogelijk om te verplaatsen.

De verplaats periode loopt van woensdag 4 juni 13.00 uur tot vrijdag 6 juni 17.00 uur en is alleen mogelijk bij de administratie van het oude Cambuur Stadion.

Problemen met inloggen of kom je er niet uit? Check dan hier of de oplossing tussen de veelgestelde vragen staat. Uiteraard kun je ons ook bereiken via de mail (ticketing@cambuur.nl) of telefoon: 058 296 33 00. We helpen graag.

Ik heb vandaag gebeld en er werd me gezegd dat ik even een mailtje moest sturen (want vanuit Arnhem is wel een reis voor alleen verplaatsen). Ik schrok al, want ik las in de automatische antwoordmail: "We antwoorden je mail binnen 2 werkdagen". Maar tot mijn grote verrassing was het in no-time geregeld! Dus van hieruit: hulde aan de ticketing service. Het kan dus toch! ;)

Delfzijl/Cambuur

En? waar is je nieuwe plek Arnhem? :D

fred

Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
Niet best eigenlijk....de constructies waren 30 jaar terug beter dan nu  :?

Noordcambuur

Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas
je hoeft niet de hele noordtribune staanplaatsen te maken maar een paar honderd dat zou al heel mooi zijn.

CambuurArnhem

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 05, 2025, 20:15:05
En? waar is je nieuwe plek Arnhem? :D

Ik zat vorig seizoen op Oost, dat blijft zo, maar ik verkas nu naar Vak 18, daar was namelijk nog een plekje vrij helemaal bovenin. Kan ik lekker de hele wedstrijd staan. Tenminste dat is de bedoeling. En waar zit jij?  |:)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: CambuurArnhem op juni 05, 2025, 21:10:12
Ik zat vorig seizoen op Oost, dat blijft zo, maar ik verkas nu naar Vak 18, daar was namelijk nog een plekje vrij helemaal bovenin. Kan ik lekker de hele wedstrijd staan. Tenminste dat is de bedoeling. En waar zit jij?  |:)
Vak 16 rij3 boven de led schermen. Wordt mn 2e seizoen op die plek. Mooi plekkie hoor |:)

Mp

Citaat van: debaas058 op juni 04, 2025, 22:47:24
Niet mogelijk met de huidige betonconstructie helaas

Het gebeurd nu toch in feite ook al? Hebben we dan elke 2 weken een onveilige situatie?

fred

Citaat van: Mp op juni 06, 2025, 06:54:36
Het gebeurd nu toch in feite ook al? Hebben we dan elke 2 weken een onveilige situatie?

Exact dat dus !

papier

Citaat van: fred op juni 06, 2025, 08:46:22
Exact dat dus !

Als je er een officiele staantribune van maakt dan kun je er meer mensen op kwijt en wordt de belasting groter. Daar gaat het om, niet om het feit of je staat of zit.