Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Terug waar ik hoor |:)

Op naar 21-22!
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Zuid1991

Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)

Bernardo

Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 18:59:14
Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)

Hoe kan je dat zien? Aangezien alle mensen die nog niet verlengd hebben, hun stoelen gewoon als bezet staan aangegeven.

Zuid1991

#1668
Citaat van: Bernardo op mei 25, 2021, 19:14:23
Hoe kan je dat zien? Aangezien alle mensen die nog niet verlengd hebben, hun stoelen gewoon als bezet staan aangegeven.
Een 1400 plekken zijn nog maar onbezet.
Uiteraard snap ik dat die lui die nog moeten verlengen daar bijgerekend zijn. Net als de sponsoren.
Ik ga er gemakshalve van uut dat deze mensen verlengen.

Scc4-ever

Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 18:59:14
Morgen de eerste tussenstand.
Misschien bereken ik het niet op de juiste manier maar lijkt erop dat we al tussen 4 en 5000 zitten op 1 verkoopdag  |:)
+1 want ik heb ook weer verlengd  |:)

Bob Paisley

Yess.  +1.   
Nette prijs ook voor de gouden seizoenskaart
Zin in  |:) |:)
Rest van de groep gaat ook verlengen of heeft al verlengt.   Dat is dan +8

Delfzijl/Cambuur

Ook uw Cambuurvriend uit Delfzijl zit weer op zn zetel op Oost 19??

mugel

#1672
Citaat van: Zuid1991 op mei 25, 2021, 19:19:41
Een 1400 plekken zijn nog maar onbezet.
Uiteraard snap ik dat die lui die nog moeten verlengen daar bijgerekend zijn. Net als de sponsoren.
Ik ga er gemakshalve van uut dat deze mensen verlengen.

Nu nog ongeveer 1250 plekken onbezet.
We hebben ongeveer 7500 plekjes voor seizoenkaarten. (de rest is sponsor, vrije verkoop, uitpubliek en andere genodigden)
plusminus 5000 gereserveerd voor verlenging (waaronder mijn gouden)
Dit betekent dus dat we nu al 1250 nieuwe seizoenkaarthouders hebben..
Iedereen verlengen en we hebben al redelijk volle bak.

p.s. Ander leuk feitje: DKV is al 2 maanden bezig en heeft nu 4000 seizoenkaarten verkocht.  :proost

Noordcambuur



p.s. Ander leuk feitje: DKV is al 2 maanden bezig en heeft nu 4000 seizoenkaarten verkocht.  :proost
[/quote]dat gaat daar niet goed er zijn heel veel mensen die willen geen seizoenskaart meer.
Die zijn er helemaal klaar mee.

Specuveter

Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?

Galdiano

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2021, 10:32:47
Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?

Nergens voorbij zien komen. Maar goed ook! Iedereen wil er nu bij zijn. Als club kun je nu een mooie financiĆ«le slag slaan.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

In 24 uur tijd 2542 seizoenkaarten verkocht.

Specuveter

Citaat van: Galdiano op mei 26, 2021, 10:46:19
Nergens voorbij zien komen. Maar goed ook! Iedereen wil er nu bij zijn. Als club kun je nu een mooie financiĆ«le slag slaan.  |:)
Tuurlijk wil je erbij zijn.
Maar je kan niet in ieder zijn portemonnee kijken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op mei 26, 2021, 10:32:47
Kun je voor dit seizoen ook je kaart verlengen met de constructie dat mochten we door Corona weer bijna geen wedstrijd kunnen zien je geld terug kan krijgen ?

Volgens mij kun je altijd wanneer de diensten niet verleend zijn je geld terug krijgen. Vorig jaar hebben ze een verzoek gedaan aan de supporters om hier van af te zien. Ik heB nu niets voorbij zien komen. Het zal toch niet zo zijn dat ze daar kleine lettertjes voor hebben opgenomen?
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Volgens mij hadden we geen compensatieregeling maar kunnen supporters onder de 3e optie een korting van 50% op een nieuwe seizoenskaart krijgen. Dus waarschijnlijk niet van toepassing maar met terugscrollen vast wel terug te vinden  :)