Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Ja, maar uiteindelijk blijven er aardig wat kaarten ongebruikt. Uitstekend idee!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op september 12, 2023, 19:38:23
Mijn kaart blijft nooit ongebruikt. Als ik niet kan en dat is 1/3 van de competitie, gaat altijd een ander op mijn kaart. Dus geen leeg stoeltje.

Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....

janou

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2023, 21:45:59
Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....

Precies, ik heb afgelopen jaren elke keer all??n een seizoenskaart gehad en kom vanuit Zwolle. Er zijn niet veel zo gek om dat dat elke week in hun eentje te doen gok ik. Dan is het lekker als je m kan verkopen als je toevallig een keer niet kan vanwege vakanties etc.

oost

Citaat van: janou op september 12, 2023, 11:23:48
Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.

Voor de club is dat op dit moment niet voordeliger. Pas wanneer het stadion standaard uitverkocht is. Nu verdiend de club nog aan losse verkoop. De inkomsten van een seizoenkaart hebben ze toch al binnen.

janou

Citaat van: oost op september 13, 2023, 08:39:35
Voor de club is dat op dit moment niet voordeliger. Pas wanneer het stadion standaard uitverkocht is. Nu verdiend de club nog aan losse verkoop. De inkomsten van een seizoenkaart hebben ze toch al binnen.

Goed punt inderdaad alhoewel noord standaard binnen een half uur uitverkocht. Maar je hebt gelijk dat dit ten koste kan gaan van losse verkoop, echter als het niet uitverkocht is denk ik dat de meesten toch wel via Cambuur kaarten zullen halen aangezien via ticketswap dan niet goedkoper is.

Vlampiep

#2060
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 12, 2023, 21:45:59
Maar als je verder weg woont en geen andere supporters in de buurt is het al een stuk moeilijker om dat te doen....
Dat is inderdaad een punt. Als ik weg ben kan gaat de aanvraag voor mijn kaart via hem en is iedere thuiswedstrijd mijn stoeltje bezet. Dit heeft in de afgelopen jaren er toe geleid dat meerderen zelf een seizoenkaart hebben gekocht en doen nu ook het zelfde kunstje door hun kaart bij mij thuis achter te laten als ze er niet zijn en mijn zoon draagt zorg voor de verdeling. Club wordt er misschien niet beter van, maar geen lege stoeltjes.

michello

Tip voor als je niet in de buurt woont:

Je kunt een foto maken van je seizoenskaart (Barcode) en sturen aan vriend/bekende. Die kan dan via die manier naar binnen. Het is mij zo eens gelukt om m?n seizoenskaart toch uit te lenen.

Is wel makkelijk te stelen zo, dus doe dit alleen met bekenden.  :proost

Holwerd voor Cambuur

Toch even schrikken, 100 euro meer kwijt dan vorig seizoen...

Maaaaaaar we zijn er weer bij |:) |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Voor twee personen bedoel je dan?

Als je de prijzen vergelijkt met onze zuiderburen dan zijn we gewoon duurder. Ons Noord betaalt zo even 45 euro meer dan hun noord. Beschamend!

diekhuzen

Dan hoop ik dat we aantrekkelijker voetbal mogen aanschouwen. Afgelopen 3 jaar is echt te min.

Zuid1991

Seizoenkaarten iets duurder.
Nou en! Volgens mij hadden we dit jaar dezelfde prijs als in ons oude stadion.
Dus logisch dat het wat duurder is. Alles is duurder.

Iedereen verlengen!  :0= |:)

We hebben gemiddeld bijna 13000 lui in ons nieuwe home.
Is toch fantastisch! Laat het niet zo zijn dat dit alleen dit jaar zo was.
Deurgroeien! |:)

Bernardo

Tja, alles word duurder ook voor Cambuur. Ik heb gouden seizoenkaart de afgelopen jaren nooit een prijsstijging gehad, heb er geen probleem mee dat de prijzen nu omhoog gaan.

Poetser

Citaat van: diekhuzen op april 24, 2025, 11:12:26
Dan hoop ik dat we aantrekkelijker voetbal mogen aanschouwen. Afgelopen 3 jaar is echt te min.

Dat is voor mij echt de allerlaatste reden om wel of niet te verlengen.

Vlampiep

Een verhoging van de sk doet mij geen financi?le pijn, maar er zijn ook een niet te onderschatten aantal die straks wel keuzes moet maken waar de prioriteit ligt binnen hun financi?le besteedbare ruimte. Als jaren lang blijkt het gemiddeld inkomen van een inwoner van de gemeente Leeuwarden aanzienlijk lager te zijn dan dat van de inwoners van vergelijkbare steden.
Alles wordt duurder, dus ook de SK maar dit zou voor een aantal supporters wel eens een belemmering kunnen worden om de kaart te kunnen verlengen.

De Gast

Citaat van: Zuid1991 op april 24, 2025, 11:35:46
Seizoenkaarten iets duurder.
Nou en! Volgens mij hadden we dit jaar dezelfde prijs als in ons oude stadion.
Dus logisch dat het wat duurder is. Alles is duurder.

Iedereen verlengen!  :0= |:)

We hebben gemiddeld bijna 13000 lui in ons nieuwe home.
Is toch fantastisch! Laat het niet zo zijn dat dit alleen dit jaar zo was.
Deurgroeien! |:)

Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.