Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Poetser


Zuid1991


Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2023, 12:52:48
Over de 6500?
ik denk zelf als het seizoenstart begint dat we op 7000 staan |:)

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op juli 28, 2023, 13:00:47
ik denk zelf als het seizoenstart begint dat we op 7000 staan |:)
Hoeveel seizoenkaarten zijn er nu maximaal te koop.
Meende 7500?

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 28, 2023, 18:32:44
Hoeveel seizoenkaarten zijn er nu maximaal te koop.
Meende 7500?
zal ongeveer 7500 zijn.
400 uitvak en 1500 kaarten sponsors.
En nog vrije verkoop kaarten geloof 10%.
Maar weet het niet zeker.

Sakas

Volgens mij stond er eerder 7050 exclusief sponsorkaarten rest is dan vrije verkoop
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Zuid1991

Citaat van: Sakas op juli 29, 2023, 17:44:24
Volgens mij stond er eerder 7050 exclusief sponsorkaarten rest is dan vrije verkoop
7050 kan haast niet aangezien er ongeveer 6500+ verkocht zijn, en er nog een 800 te koop zijn.
Dus zal eerder 7500 zijn.

Naastismis

Citaat van: Zuid1991 op juli 29, 2023, 17:52:12
7050 kan haast niet aangezien er ongeveer 6500+ verkocht zijn, en er nog een 800 te koop zijn.
Dus zal eerder 7500 zijn.

7050 seizoenkaarten
400 uitvak
1550 sponsorplekken
9000 totaal

De laatste 1000 is de verplichte 10 procent losse kaarten.

Bernardo

6673 seizoenkaarten verkocht, hoogste aantal ooit in Eerste Divisie

Stiens

Ongelovelijk eigenlijk. Heeft toch alles te maken met het nieuwe stadion zou je zeggen. Iedereen zal verzekerd willen zijn van een plekje volgend jaar ondanks de grotere capaciteit. Het zal in ieder geval niet komen door de resultaten van afgelopen 1.5 jaar  8P

De Gast

Stadion heeft mij ijg wel weer over de streep getrokken. Overigens niet met het idee er anders volgend jaar misschien niet bij te kunnen zijn.

Zuid1991

Fantastisch! |:)
Wat een mooie volksclub!
In het nieuwe stadion doorgroeien naar de 10.000 seizoenkaarten.
Met als "voorbeeld" nac; oude stadion 8/9000 toeschouwers gemiddeld. In huidig stadion 13/14000

V-man

Gisteren een mooie docu op ESPN aangaande het nieuwe stadion. Het nieuwe stadion wordt met de dag mooier. We mutte af van: "het het nooit wat weest en ut sil nooit wat wudde. Alst ut Lwd komst kest ut wel skudde". aan de andere kant is dit ook wel lekker "cynisch" naar een hoopvolle toekomst! Forza Cambuur!

janou

Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.

Vlampiep

Citaat van: janou op september 12, 2023, 11:23:48
Ik lees net de Almere met ticketswap gaat werken. Daarbij kunnen seizoenskaarthouders hun kaart verkopen als zij niet kunnen. Lijkt mij mooi als dit bij Cambuur ook zou kunnen! Zou voor extra volk in het stadion zorgen.
Mijn kaart blijft nooit ongebruikt. Als ik niet kan en dat is 1/3 van de competitie, gaat altijd een ander op mijn kaart. Dus geen leeg stoeltje.