Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

mario

Citaat van: weestwel op mei 17, 2022, 11:58:06
Hier helaas door omstandigheden geen vakantiegeld. Wel nog een aanvraag energiecompensatie in de molen. En anders het komende seizoen maar op wat uitwedstrijden richten mocht het financieel niet mogelijk zijn om een sk aan te schaffen.
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Cambuur Groningen

Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.
Ja, ik ben onmiddellijk bereid daar iets in bij te dragen. Prima initiatief lijkt me dat

nee,wel?

wel een mooi initiatatief, is het tegenwoordig niet meer mogelijk dat de gemeente een regeling heeft?
in het verleden hadden gemeentes ook potjes voor mensen om een financiele bijdrage te leveren aan bijvoorbeeld de contributie van een sportclub of anderzins,in het verleden hier ook wel eens gebruik van gemaakt.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Treb

Goed initiatief en wil ook best wel wat inleggen, maar niet in beheer van cowboys. Als het via de club gaat vind ik het prima.

Specuveter

Prachtig filmpje op Facebook wb seizoenskaart verlengen.

papier

Zou wel een vorm willen zien waarin ik mijn plek beschikbaar kan stellen als ik weet dat ik toch niet ga. Plek gevuld, een ander blij. Prima.

Bankzitter


Stiens

Citaat van: papier op mei 20, 2022, 13:36:00
Zou wel een vorm willen zien waarin ik mijn plek beschikbaar kan stellen als ik weet dat ik toch niet ga. Plek gevuld, een ander blij. Prima.

Die vorm heet 'kaartenmarkt' en bestaat al een aantal jaren bij andere clubs (ik meen o.a. Ajax, AZ, FC Groningen). Hangen nogal wat haken en ogen aan qua automatisering denk ik en het ticketsysteem dat je gebruikt moet er volgens mij ook geschikt voor zijn.


Shar

Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Wat een leuk initiatief. Mocht dit inderdaad opgezet worden doe ik graag mee.

maikcambuur

Citaat van: mario op mei 20, 2022, 12:25:17
Medesupporters.

De afgelopen Jaren hebben veel mensen het financieel erg lastig gehad. Na de corona periode hebben we nu te maken met torenhoge inflatie en, voor menigeen, niet meer te betalen energieprijzen. Zaken van levensbelang en waar je in principe niet op kunt bezuinigen. Veel trouwe supporters zullen hier ook last van hebben en moeten noodgedwongen, na jarenlang trouwe supporter te zijn geweest, met pijn in het hart afscheid moeten nemen van hun vaste plekje in het stadion.
Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik niet hoef te bezuinigen om mijn seizoenkaart en ben best bereid mee te betalen aan iemand anders zijn kaart die dat noodgedwongen wel zou moeten doen. Wanneer er meer supporters zijn die er zo over denken kunnen wij een aantal supporters erg blij maken.

Is het een idee dat we een solidariteitsfonds oprichten waar medesupporters een bijdrage in kunnen doen ten behoeve van de supporters die financieel niet meer in staat zijn een kaart te nemen.
Een dergelijk fonds zou beheerd moeten worden door de Kern van Cambuur/Cambuur Culture of nog liever Cambuur zelf. Alleen zij hebben informatie over supporters die met pijn in het hart af moeten haken. Welke criteria er zou moeten gelden en hoe dit verder ingevuld zou moeten worden staat open voor discussie. Ik ben in eerste instantie alleen erg benieuwd of er meer mensen zijn die een bijdrage in een dergelijk solidariteitsfonds zouden willen stoppen. Wellicht zouden we de gemeente ook kunnen vragen om ook een bedrag in het solidariteitsfonds te stoppen.

Lijkt mij een topinitiatief en ik ben ook zeker bereid om hierin wat te doneren. Je zou een mail kunnen doe naar de supportersverenigingen of de club zelf om het een vervolg te kunnen geven?

mario

Een of andere online croudfundingsactie is niet de manier om dit op te pakken. Ik denk dat we dit idd in overleg met Cambuur moeten gaan doen.
Zouden we dit met onze supportersco?rdinator Zoltan kunnen bespreken?

maikcambuur

Citaat van: mario op mei 20, 2022, 14:55:21
Een of andere online croudfundingsactie is niet de manier om dit op te pakken. Ik denk dat we dit idd in overleg met Cambuur moeten gaan doen.
Zouden we dit met onze supportersco?rdinator Zoltan kunnen bespreken?

Lijkt mij een goede eerste stap

Zuid1991