Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2021, 13:31:36
Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.

Helaas wens ik niet mee te doen aan een controle maatschappij en medische apartheid. Ik sta nu eenmaal voor vrije samenleving waarin iedereen welkom is. Dat jij je laat leiden tot andere gedachtes zal mij een worst wezen. Jij springt waarschijnlijk ook in een sloot als twee anderen je voorgaan, of niet?

Cambuur Groningen

Citaat van: weestwel op juni 13, 2021, 15:08:28
Helaas wens ik niet mee te doen aan een controle maatschappij en medische apartheid. Ik sta nu eenmaal voor vrije samenleving waarin iedereen welkom is. Dat jij je laat leiden tot andere gedachtes zal mij een worst wezen. Jij springt waarschijnlijk ook in een sloot als twee anderen je voorgaan, of niet?
verkeerde topic...wederom

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2021, 13:31:36
Je hoeft niet gevacineerd te zijn om binnen te komen.
Een testje mag ook,zoals onze kampioenen ook wekelijks gedaan hebben.
en deze ook...graag in coronatopic. Dit gaat over seizoenkaarten

justremco


CambuurAmersfoort

Hopelijk verkopen we de laatste 100 kaarten ook nog. Ik verwacht weinig seizoenkaarthouders van vorig jaar die niet verlengen. Zullen dus niet veel meer dan 300 kaarten zijn die nog kunnen worden gevuld...

Nec en gae al uitverkocht. Hopelijk wij nu ook woensdag!

Collingwood

De periode om te verlengen is voorbij, dus alle overgebleven plekken zijn nu in de verkoop. Volgens de site zijn er nog slechts 119 seizoenkaarten beschikbaar nu. Raakt wel uitverkocht zou je zeggen, hoewel dit natuurlijk niet allemaal de meest ideale plekken zijn.
Kalmte alleen kan u redden.

michello

Zijn nog maar 54 plekken over. We kunnen wel stellen dat we zijn uitverkocht.  |:)

Rekensommetje : 1200 sponsorkaarten vrij 400 uitvak en 1500 losse nog over zijn zo ongeveer 7.000 seizoenskaarten :thumbsup

Zuid1991

Citaat van: michello op juni 16, 2021, 15:20:24
Zijn nog maar 54 plekken over. We kunnen wel stellen dat we zijn uitverkocht.  |:)

Rekensommetje : 1200 sponsorkaarten vrij 400 uitvak en 1500 losse nog over zijn zo ongeveer 7.000 seizoenskaarten :thumbsup

Gaat idd rap nu. Oost ook al bijna vol.
Mooi man  |:)

CambuurAmersfoort

Oost ook vol.
Nog 6 op West en 31 op zuid. Laatste kaartjes deze week weg verwacht ik.

Inferno-058

Nog 17 kaartjes voor Zuid. Rest uitverkocht.


Eewal

In het kader van wat als....

Als het nieuwe stadion er NU had gestaan was onze club ontploft en hadden we echt 10.000 seizoenskaarten verkocht..

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op juni 18, 2021, 09:09:03
Nog 17 kaartjes voor Zuid. Rest uitverkocht.
Nog 12 kaarten. Je zal maar nummer 13 zijn. :insane
Mooi nieuws als de resterende kaarten dit weekend verkocht raken.

Mooi een wachtlijst aanmaken voor komende 2 jaar zodat je gestaag naar de 10.000 seizoenkaarten in nieuwe stadion kan! |:)

CambuurAmersfoort

6 kaartjes....wie koopt ze op...

Hoop dat de club wel een eindtotaal communiceert en ook meedeelt dat we zijn uitverkocht ergens de komende dagen.


Cambuur Groningen


Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.