Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Casual14

Veel mensen wachten ook tot de deadline om zo nog wat extra centjes op hun rekening te houden. Geen stress mensen, je bent supporter of je bent het niet. Een groot deel van gloryhunters blijven nu thuis en dan boeit me eerlijk gezegd helemaal niets  :thumbsup

Zuid1991

Denk dat we de 2000-ste mogen verwelkomen nu?
Zit de graafschap - Eagles te kijken.
Daar een positieve flow bij die clubs.
Moet hier ook weer: met sien allen!

SCC

De Eagles ook alweer ruim 6000 seizoenskaarten verkocht. Voor de play-offs al.
Bij promotie wordt voor aanvang nieuwe seizoen, de lange zijde plat gegooid en een nieuwe, hoge tribune voor gerealiseerd.
Man, kon dat in Leeuwarden maar eens zo snel en adequaat.

DayDreamer

Citaat van: SCC op mei 22, 2016, 13:24:24
De Eagles ook alweer ruim 6000 seizoenskaarten verkocht. Voor de play-offs al.
Bij promotie wordt voor aanvang nieuwe seizoen, de lange zijde plat gegooid en een nieuwe, hoge tribune voor gerealiseerd.
Man, kon dat in Leeuwarden maar eens zo snel en adequaat.

Serieus, geweldig man, dacht nog, als die lui promoveren mogen ze nog een tribune plat gooien. Vind het echt mooi geworden daar, geweldige club.

denistel

Citaat van: Zuid1991 op mei 22, 2016, 12:42:40
Denk dat we de 2000-ste mogen verwelkomen nu?
Zit de graafschap - Eagles te kijken.
Daar een positieve flow bij die clubs.
Moet hier ook weer: met sien allen!

we zijn over de 2000 heen gaat hardtstikke mooi su

Zuid1991

Mooi man! |:)
Vakantiegeld binnen bij de meesten dus komt er deze week nog veel bij, we liggen aardig op koers voor de 5000+

Chris Cambuur

Wij halen collectief via het bedrijf  waar ik werk !! Daar krijgen we bericht van wanneer we daar  kunnen  verlengen  !! Geloof dat het voor 8 juni  moet  worden  ingeleverd  :scc

Zuid1991

NEC heeft nu 2028 verkocht.
Dat betekent dat wij denk ik zelfs wat meer hebben verkocht!!!
|:)

Delfzijl/Cambuur

Ook ik ben er weer bij next season ! Voor een prikkie!
De kosten waren Totaal € 231,25.
En dat voor een heel seizoen plezier op Oost.
Vooral die 1,25 service kosten hakt erin.
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg weer beginnen. |:)

Bill Shankly

+1.  Weer verlengd  |:) |:)

Eigenlijk +9.  Want de rest van de groep gaat ook of heeft al verlengd  :thumbsup

Lore

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 24, 2016, 19:39:59
Ook ik ben er weer bij next season ! Voor een prikkie!
De kosten waren Totaal € 231,25.
En dat voor een heel seizoen plezier op Oost.
Vooral die 1,25 service kosten hakt erin.
Wat mij betreft kan het niet snel genoeg weer beginnen. |:)

:_schater :_schater Een heel seizoen frustratie bedoel je? maar gezellig wordt het wel!

1992SCC

ah joh ik moet hem ook nog verlengen, je denkt er gewoon niet zoveel aan, iedereen doet het rustig aan omdat men weet dat er toch wel plaatsjes overblijven! HUP SCC!  |:)

Vedetski

Zal vandaag of morgen ook even officieel verlengen. Net als de anderen uit de vaste groep. +6 dus
:koffie

PePe

Citaat van: 1992SCC op mei 25, 2016, 12:50:47
ah joh ik moet hem ook nog verlengen, je denkt er gewoon niet zoveel aan, iedereen doet het rustig aan omdat men weet dat er toch wel plaatsjes overblijven! HUP SCC!  |:)

Tenzij je je eigen plekje weer wil, dan moet je voor 8 juni reageren.

Zuid1991

Eind van de week komt er een update  |:)
Afgelopen maandag waren we over de 2000.
Ik heb het gevoel dat het ondanks de degradatie prima eruit zit qua verkoop van de eerste 3 weken.
Denistel, heb jij enig idee hoeveel er nu verkocht zijn?