Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Gaat lekker, vorig jaar op 3 mei pas 1000.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

#1186
Hoppa al 2000 |:)
Vorig jaar al mooi, totaal 5500 ongeveer (laatste jaren al top).
Met Henk en Sandor, en het nieuwe stadion over 2 jaar, gaan we dit aantal hopelijk/waarschijnlijk overtreffen!
sc Cambuur komt eran!  |:)
En nu gas gevuh in play off. You never know...Let it be ;)



Yellow Army

Area 58

speculeter

2000 gouden seizoen kaarten?
Of hierbij ook gewone seizoen kaarten?

Bernardo

Meesten zullen wel gouden zijn. Als er vorig jaar op 3 mei pas 1000 waren.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Hirsch

Totaal van alle seizoenskaarten (goud en normaal) voor volgend seizoen: op dit moment :2500  :thumbsup

Collingwood

Deze keer gaat het wel om 'normale' seizoenkaarthouders én sponsoren, was vorig jaar volgens mij exclusief sponsoren. Desondanks al een heel mooi aantal en ik denk dat er nog heel wat bij gaan komen als er een paar aansprekende spelers worden gehaald.
Kalmte alleen kan u redden.

Zuid1991

Gaat lekker 2500!
Hoe zit het eigenlijks met de 'normale' verlengingen; tot wanneer kan je je eigen plek reserveren?

justremco

Citaat van: Zuid1991 op april 30, 2019, 16:30:14
Gaat lekker 2500!
Hoe zit het eigenlijks met de 'normale' verlengingen; tot wanneer kan je je eigen plek reserveren?

5 juni geloof ik

Zuid1991

Citaat van: justremco op april 30, 2019, 16:31:11
5 juni geloof ik
Dank. Blijft jammer dat de gouden kaart t/m vandaag kan.
Mede vanwege t feit dat veel mensen de gouden kaart willen kopen met hun vakantiegeld.
Desondanks nu al 2500 is top.

Zuid1991

Ik weet dat je niet moet vergelijken maar de graafschap heeft 1300 seizoenkaarten, en wij 2500 +.
Er lijkt weer een positieve flow te ontstaan in Leeuwarden. |:)

V-man

Natuurlijk ook een goldcard aangeschaft. Vraag mij wel af hoe SCC dat gaat regelen met de stoeltjes!

speculeter

Citaat van: V-man op mei 01, 2019, 22:01:56
Natuurlijk ook een goldcard aangeschaft. Vraag mij wel af hoe SCC dat gaat regelen met de stoeltjes!
zonder die goldcard krijg ik het stoeltje er ook wel af hoor :_schater

Galdiano

Citaat van: speculeter op mei 01, 2019, 22:11:37
zonder die goldcard krijg ik het stoeltje er ook wel af hoor :_schater

Dat weet ik wel zeker!  :y
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets