Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Keira


denistel

Citaat van: justremco op juli 03, 2016, 16:32:05
Voorgaande jaren was het anders een stuk drukker (in augustus)

ja ik snapte het oek al niet helemaal

DayDreamer

1 groot Fiasco, net als vrijdag de eerste oefenwedstrijd, en net als de eerste training.

En de heren ( Ard - Ype - Speknek ) lopen rond en zagen dat het goed was.

Cor

Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 09:01:10
1 groot Fiasco, net als vrijdag de eerste oefenwedstrijd, en net als de eerste training.

En de heren ( Ard - Ype - Speknek ) lopen rond en zagen dat het goed was.

Zijn waarschijnlijk ook heel veel mensen die het anders zien. Visie is hier af en toe wel erg getunneld.

DayDreamer

Citaat van: Destroyer op juli 02, 2016, 21:54:35
Einde volksclub.

Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart

Casuals-lwd

Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:02
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart
Hij heeft in principe wel gelijk, Henry vd Vegt maakte RKC destijds ook kapot namelijk.

Marc S

Hij left aan zijn familie uit wat Cambuur is, familie die RKC waalwijk een stuk beter kent.

Cor

Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:02
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart

Zet je dit nu in ieder topic?

Oosttribune

Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.

Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X

Cor

Citaat van: Oosttribune op juli 04, 2016, 15:33:10
Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.

Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X

_O_

maikcambuur

Citaat van: Oosttribune op juli 04, 2016, 15:33:10
Gaan we nu lopen zeiken op een open dag waar als sinds de nieuwe hoofdtribune in 1995 geen flikker aan is en waar elk jaar precies hetzelfde programma word afgedraaid....?
Natuurlijk hoort een spelerspresentatie aan het einde van de middag voor een afsluitende vriendschappelijke pot voetbal ergens begin augustus met een biertje op de tribune... Maar dat zal bij Cambuur nooit lukken. Afgelopen jaren heb ik namelijk altijd naar een tenenkrommende spelerspresentatie zitten kijken waarbij de mannen op fietsen, brommers of in een pax kraan gepresenteerd worden onder regie van dramatische rijmpjes van Rein om vervolgens naar een klote pot tegen Emmen te kijken.

Een open dag is altijd lelijk en plichtmatig maar ja je moet toch even bij de club kijken.


Ik heb trouwens nooit begrepen dat je op basis van een open dag een SK gaat aanschaffen... het was su fanatastisch, daar mut ik bij weze  :X

Beetje kritiek mag wel toch. Na al die jaren van inderdaad nietszeggende open dagen mag er toch wel verwacht worden dat hier werk van wordt gemaakt. Je kunt er veel zieltjes mee winnen in principe. Wat in principe naar mijn mening een open dag maakt of kraakt is idd een oefenpot. En dan niet een zaadpot tegen Emmen, maar tegen een tegenstander van formaat.

Geelblauwstiens

Terecht! Een Open Dag doe je om te laten zien wat je in huis hebt, waar mensen zich graag graag mee identificeren, waar je op je werk graag over vertelt omdat je d'r bij was! Waar je leuke gadgets scoort. Waar bedrijven leuke aanbiedingen hebben. Waar je een goed gevoel kunt oplopen. Kortom, een open dag moet je zorgvuldig en professioneel voorbereiden en uitvoeren want het is een belangrijk uithangbord van je organisatie. Als dat uithangbord d'r maar een beetje haveloos bijhangt moet je t vervangen, vernieuwen of weghalen want dan werkt het juist averechts.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:12:39
Terecht! Een Open Dag doe je om te laten zien wat je in huis hebt, waar mensen zich graag graag mee identificeren, waar je op je werk graag over vertelt omdat je d'r bij was! Waar je leuke gadgets scoort. Waar bedrijven leuke aanbiedingen hebben. Waar je een goed gevoel kunt oplopen. Kortom, een open dag moet je zorgvuldig en professioneel voorbereiden en uitvoeren want het is een belangrijk uithangbord van je organisatie. Als dat uithangbord d'r maar een beetje haveloos bijhangt moet je t vervangen, vernieuwen of weghalen want dan werkt het juist averechts.

Dat is op een school misschien zo maar bij Cambuur niet  :devil

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op juli 04, 2016, 18:21:29
Dat is op een school misschien zo maar bij Cambuur niet  :devil
Zelfs bij defensie snappen ze dit Cor

Keira

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 04, 2016, 18:33:29
Zelfs bij defensie snappen ze dit Cor

Weet niet of Cor dit wel allemaal snapt. Cor is een zakenman!!