Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 22:16:02
Ere vs Eerste divisie?
Het wel of niet in de eredivisie spelen heeft volgens mij minder invloed op de sk verlenging  dan de negatieve beleving van afgelopen seizoen.
Toen we nog KKD speelden zat het stadion ook vaak bomvol, dit heeft alles te maken wat er op het veld gebeurd. Eredivisie is overleven en KKD is spelen voor promotie. Met vlakke en bloedeloze wedstrijden houd je de supporters buiten het stadion, maar spektakel en goed voetbal zorgt voor een uitverkocht stadion.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op juli 01, 2023, 09:04:16
Het wel of niet in de eredivisie spelen heeft volgens mij minder invloed op de sk verlenging  dan de negatieve beleving van afgelopen seizoen.
Toen we nog KKD speelden zat het stadion ook vaak bomvol, dit heeft alles te maken wat er op het veld gebeurd. Eredivisie is overleven en KKD is spelen voor promotie. Met vlakke en bloedeloze wedstrijden houd je de supporters buiten het stadion, maar spektakel en goed voetbal zorgt voor een uitverkocht stadion.
Afgelopen seizoen toch bijna elke wedstrijd uitverkocht, kwam niet door het spektakel
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 09:11:13
Afgelopen seizoen toch bijna elke wedstrijd uitverkocht, kwam niet door het spektakel
Dat klopt, maar er waren wel 6500 sk verkocht en de laatste maanden stond wel vermeld dat het uitverkocht was, maar veel lege stoeltjes van sk houders die wegbleven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Vlampiep op juli 01, 2023, 12:49:18
Dat klopt, maar er waren wel 6500 sk verkocht en de laatste maanden stond wel vermeld dat het uitverkocht was, maar veel lege stoeltjes van sk houders die wegbleven.
Klopt, ik was helaas ook schuldig
Henk, held, bedankt

Vlampiep

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 01, 2023, 13:29:53
Klopt, ik was helaas ook schuldig
Ik niet minder, maar van ou heel begrijpelijk om 300 km te moeten rijden voor 90 minuten wanvertoning.

Zuid1991

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 30, 2023, 22:16:02
Ere vs Eerste divisie?
Vorig jaar waren er 6500 totaal verkocht.
Nu 4300 wat gecommuniceerd was, met nog dagen dat mensen kunnen verlengen.
En met nog wekenlang verkoop tot aan het seizoen.
Kortom, misschien eindigen we wel dichter richting die 6500 van vorig jaar?

CambuurAmersfoort

Er stonden vorig jaar toch ook 2000 man op de wachtlijst voor een seizoenskaart? Daar zal een groot deel ook successupporter van zijn, maar stel dat er bij die 4300 nog een paar honderd bijkomen tot 4700, dan 500 van de wachtlijst die een kaart nemen dit jaar en je zit al over de 5000 heen.
En tussen de 5 en 6000 lijkt mij gewoon heel erg netjes!

Daarmee blijkt echter ook maar weer hoe belangrijk promotie dit jaar is. Want 24/25 kkd met 7000 man op de tribune in een gloednieuw stadion van 15000 zal natuurlijk heel g?nant worden voor de club en de uitstraling naar buiten aangezien een NAC zijn stadion in de kkd ook altijd vol heeft zitten.

Zuid1991

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 01, 2023, 19:05:50
Er stonden vorig jaar toch ook 2000 man op de wachtlijst voor een seizoenskaart? Daar zal een groot deel ook successupporter van zijn, maar stel dat er bij die 4300 nog een paar honderd bijkomen tot 4700, dan 500 van de wachtlijst die een kaart nemen dit jaar en je zit al over de 5000 heen.
En tussen de 5 en 6000 lijkt mij gewoon heel erg netjes!

Daarmee blijkt echter ook maar weer hoe belangrijk promotie dit jaar is. Want 24/25 kkd met 7000 man op de tribune in een gloednieuw stadion van 15000 zal natuurlijk heel g?nant worden voor de club en de uitstraling naar buiten aangezien een NAC zijn stadion in de kkd ook altijd vol heeft zitten.
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.

Grijskijkert

Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2023, 12:03:45
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.
4721 |:) En nog 3 dagen om te verlengen! |:)
IN HENK WE TRUST!!!

NRG

Citaat van: Zuid1991 op juli 02, 2023, 12:03:45
4700 verlengd |:)
We gaan richting/over de 5000.

Die 5000 gaan er echt wel komen. Denk dat we uitkomen tussen de 5500 en 6000 seizoenskaarten. Als daar de sponsoren en losse kaarten nog bij komen, zit het toch weer gezellig vol bij de thuiswedstrijden. Mits we fris en herkenbaar voetbal gaan spelen natuurlijk.

Bernardo


Zuid1991

Citaat van: Bernardo op juli 06, 2023, 12:26:33
5777 verlengingen
Geweldig aantal!
Trots! Kan alleen nog maar meer worden. |:)

Huizen

Knap aantal, zeker gezien de versterkingen tot dusver. Klasse  |:)

+1 in Vak 7   8)

Danny058

Weet iemand hier toevallig iets over de wachtlijst voor de Noord tribune, en wanneer je eventueel bericht daarover krijgt?

hobbes

Er staat nu een rij voor de administratie voor nieuwe kaarten, een goed teken.