Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Zou toch fantastisch zijn als we binnen 2 weken (of eerder) de 5000 al kunnen aantikken?
Wordt het aardig gezellig en sfeervol op de vrijdag! |:)





okkele

Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 09, 2016, 13:27:15
Bovendien zijn er misschien ook nog mensen die een andere plek wilden, die komen er de komende dagen ook nog eens bij.

precies,ik hoorde niks anders bij het stadion.
ik dacht op tijd te zijn om 9 uur,stond al een rij tot buiten.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Casuals-lwd

Ik ben voor een massale verlenging, maar vind het ook wel leuk om te zien dat wat gloryhunters voornamelijk op Noord niet hebben verlengt. Zo kunnen we tenminste weer werken aan de sfeer.

Cor

Citaat van: Casuals-lwd op juni 09, 2016, 15:20:31
Ik ben voor een massale verlenging, maar vind het ook wel leuk om te zien dat wat gloryhunters voornamelijk op Noord niet hebben verlengt. Zo kunnen we tenminste weer werken aan de sfeer.

En dat kon niet omdat er gloryhunters stonden? Wat een flauwekul.

Yellow Army

En halfvolle tribunes werken sfeerverhogend?
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 21:24:21
En halfvolle tribunes werken sfeerverhogend?

Dan kom jij nog niet lang bij Cambuur!

Aantal jaren terug was met 4000/4500 man de sfeer beter dan met 10.000 in de ere!  :O
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op juni 09, 2016, 21:08:34
En dat kon niet omdat er gloryhunters stonden? Wat een flauwekul.
Die riepen allemaal: sttttt.

denistel

hoe minder er komen des te meer die met het voetbal/sfeer bezig zijn

maar zou top zijn als we toch elke keer minimaal 7000 zoude hebben

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op juni 09, 2016, 21:27:50
Dan kom jij nog niet lang bij Cambuur!

Aantal jaren terug was met 4000/4500 man de sfeer beter dan met 10.000 in de ere!  :O

Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat
Area 58

Geelblauwstiens

Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 22:20:01
Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat

Zitte!!!!!!!

Lore

Citaat van: Yellow Army op juni 09, 2016, 22:20:01
Het is maar wat je wilt geloven. In de juup vaak genoeg een halfvolle noordtribune meegemaakt waarbij de helft ook nog gewoon braaf op het stoeltje zat

Absoluut. Ik kom al erg lang bij ons clubje, maar het eerste jaar in de eredivisie (na de laatste promotie) was de sfeer echt fantastisch. En echt wel beter dan in de JL

Zuid1991

Een mooie dag zo vlak voor weekend om de nieuwe trainer te presenteren, en een update van de seizoenkaart-teller .

speculeter

En het nieuwe stadion wereldkundig te maken...en onze nieuwe spits te presenteren?

Ronnie tng

Citaat van: Lore op juni 10, 2016, 08:10:23
Absoluut. Ik kom al erg lang bij ons clubje, maar het eerste jaar in de eredivisie (na de laatste promotie) was de sfeer echt fantastisch. En echt wel beter dan in de JL

Helemaal mee eens. Maar als je het dan weer vergelijkt met het laatste jaar, dan was de sfeer in JL wel beter. Maar dat eerste jaar, fantastisch!

papier

Laatste seizoen viel er natuurlijk veel minder te juichen dan in de JL seizoenen dat we een beetje bovenin meededen of in ieder geval play-offs halen. Dat heeft natuurlijk een invloed op de sfeer.