Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Cor op juli 09, 2016, 08:46:56
Dus de selectie is al rond?

Volgens v/d Vegt alleen nog een spits  :O

Daar gaan we het echt niet mee redden hoor. Deze selectie is niet goed genoeg, punt.

richard

Citaat van: Cor op juli 09, 2016, 08:46:56
Dus de selectie is al rond?

Jij zou wel aan het werk kunnen binnen de organisatie bvo Cambuur...

AL

Citaat van: DayDreamer op juli 09, 2016, 09:52:09
Volgens v/d Vegt alleen nog een spits  :O

Daar gaan we het echt niet mee redden hoor. Deze selectie is niet goed genoeg, punt.

Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.

zeewolde

Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:31:16
Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.
welke 5 hebben een betere selectie? En onderbouw het dan ook even.

Jandehulk

Wat een gelul allemaal zeg!!... Met deze groep zijn we echt wel in staat top 5  te halen... Met nog een goeie spits zeker top 3!!!......

AL

Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.

Grijskijkert

Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:53:53
Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.
Is onze selectie al compleet? NEE janker... En noem jij de selecties van door jou genoemde clubs eens(en vergelijk die 1 op 1 met de huidige Cambuur selectie),dat zal je vast niet kunnen,vooral omdat een aantal clubs nog maar een halve selectie hebben..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:53:53
Selectie is veels te smal!!
Voorin middelmaat. Achterin wel goed.
Middenveld ok, maar moet wel scorend vermogen bij!

VVV
Graafschap
Nac

Gaan sowieso boven ons eindigen.

Volendam
Almere
Eindhoven

Zijn zeker niet zwakker dan ons.

Als er een spits van kaliber bijkomt, een goede vleugelaanvaller, middenvelder met creativiteit en scorend vermogen, dan gaan we meedoen met VVV, Graafschap en NAC.

Zoniet, dan moet men niet gaan janken als we niet bij 1e 5 eindigen.
NAC???? Zijn verre van compleet.

De graafschap geen vd pavert en propper meer.
Almere sterkhouders zijn weg
Eindhoven en volendam geen idee hoe die selecties er uit zien, maar likkt me sterk dat dat veel bijzonders is.

Cambuur Groningen

Citaat van: AL op juli 09, 2016, 10:31:16
Zowel kwalitatief als kwantitatief is de selectie lang niet goed genoeg inderdaad.
Iedereen heeft een te hoge verwachtingspatroon.
Met huidig materiaal denk ik 6-8.
jullie doen me wel erg denken aan die 2 oude muppets die altijd op het balkon zitten te klagen

denistel

de jl is er niet beter op geworden hoor.als we een beetje de kop er bij hebben
en een goede spits halen speel je top 5 en als alles mee zit nog hoger.

Cor

Citaat van: richard op juli 09, 2016, 09:59:09
Jij zou wel aan het werk kunnen binnen de organisatie bvo Cambuur...

Nee juh, kutclub met veel te veel bemoeials er omheen  :proost

De Gast

Citaat van: Grijskijkert op juli 09, 2016, 11:07:49
Is onze selectie al compleet? NEE janker... En noem jij de selecties van door jou genoemde clubs eens(en vergelijk die 1 op 1 met de huidige Cambuur selectie),dat zal je vast niet kunnen,vooral omdat een aantal clubs nog maar een halve selectie hebben..

Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.

zeewolde

Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
want? Leg het dan uit. Wie zijn er beter en waarom??
Jij loopt alleen maar te zeiken.

Geelblauwstiens

Citaat van: De Gast op juli 09, 2016, 14:23:44
Naar je eigen product kijken is voldoende om te weten of het goed genoeg is of niet.
Ik zie idd de muppetshow voor me

Collingwood

#704
Het is nog lang geen 5 augustus, laat staan 31 augustus. Een beetje vroeg voor paniek mensen.

EDIT: Vraag me ook wel af waarop AL baseert dat Volendam en Almere niet minder zijn dan wij? Volendam verliest vandaag met 8-1 van AZ en eerder al met 3-2 van een amateurploeg. Almere gisteren ook 2-2 tegen amateurs.
Kalmte alleen kan u redden.