Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

#2295
Citaat van: michello op april 15, 2026, 14:09:10
2 wedstrijden minder en voor de standaard seizoenskaart een hele kleine verhoging van gemiddeld ?10 is ongeveer ?40 hoger in verhouding op een heel seizoen.

Gaan de plekken 10 euro meer kosten? Midden 30 euro erbij. Verhoging prima maar %verhoging gelijk lijkt me wel fair.

Oost is verder opgedeeld tussen zijkant/buiten/midden. Zijkant blijft gelijk, buiten 10+, midden 30+
Zuid is ook opgedeeld tussen buiten en midden, buiten gelijk en midden +25 euro
Noord overal +10

Dat men de prijzen verhoogd prima. Dat men verder onderscheid wil maken prima. Maar dat men dan de prijzen op de zijkanten niet verhoogd ben ik niet zo gecharmeerd van. Idem dito met wel zijkant voor zuid/oost en niet voor noord. Al zal het argument dan wel zijn dat men daar naar het midden gaat. Lekker inconsequent weer.

Oud Cambuur

prima toch valt mij mee en niet emmeren over dat de zijkanten niet verhoogd worden dan moet je daar gaan zitten had het veel hoger verwacht nu 30 euro meer had er 60 verwacht

papier

Citaat van: Oud Cambuur op april 15, 2026, 15:44:59
prima toch valt mij mee en niet emmeren over dat de zijkanten niet verhoogd worden dan moet je daar gaan zitten had het veel hoger verwacht nu 30 euro meer had er 60 verwacht

Haha wat een onzin zeg. Het is toch frappant dat men niet overal een verhoging invoert? Dat je in het midden meer betaalt prima en dat daar dan ook een grotere verhoging zit prima. Maar verhoog die aan de zijkant ook gewoon 10 euro.

Galdiano

Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.



When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Oud Cambuur

Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

Helemaal mee eens

Bernardo

Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

Eens!

Zuid1991


Lore

Dat valt echt heel erg mee. Goede verwachtingemanagenent van de club

YellowBlue

Citaat van: papier op april 15, 2026, 14:16:43
Gaan de plekken 10 euro meer kosten? Midden 30 euro erbij. Verhoging prima maar %verhoging gelijk lijkt me wel fair.

Oost is verder opgedeeld tussen zijkant/buiten/midden. Zijkant blijft gelijk, buiten 10+, midden 30+
Zuid is ook opgedeeld tussen buiten en midden, buiten gelijk en midden +25 euro
Noord overal +10

Dat men de prijzen verhoogd prima. Dat men verder onderscheid wil maken prima. Maar dat men dan de prijzen op de zijkanten niet verhoogd ben ik niet zo gecharmeerd van. Idem dito met wel zijkant voor zuid/oost en niet voor noord. Al zal het argument dan wel zijn dat men daar naar het midden gaat. Lekker inconsequent weer.
Gewoon prima prijzen, goed gedaan Cambuur. Gezeur altijd.

drg

Lukt het anderen overigens om een andere stoel te kunnen zien/kiezen via het verlengen? Ik krijg wel de optie om stoelen te deselecteren, maar kan vervolgens nergens een vak bekijken of stoelen selecteren.

mark1989

Citaat van: Galdiano op april 15, 2026, 16:47:08
Ik vind de stijging prima en reuze meevallen.
Cambuur wil meer prijsrankings op zuid en oost en kan mij daar ook wel in vinden.
En dat voeren ze nu in ??n keer door met de overgang naar de Eredivisie ik begrijp dat wel. (pleister er in ??n keer af)

Zuid midden - 9,6% (?25)
Oost midden - 8,8% (?30)
Oost buiten - 7,7% (?25)
Noord - 3,5 % (?10)

Zuid buiten, Oost zijkant en Miva blijven gelijk.

Cambuur is volgens mij heel schappelijk met deze tarieven voor een seizoen eredivisie.
Daarnaast bieden ze de gelegenheid om als eerste de huidige seizoenskaarten naar een goedkoper vak te verhuizen mocht men dit willen.

helemaal mee eens. Stelt niks voor. 2 biertjes verschil voor een heel seizoen.

Holwerd voor Cambuur

Mobiele seizoenkaart + Naam op stoel (+ ?75,00 per kaart)

Say what? Naam op stoel?  :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Naastismis

Citaat van: mark1989 op april 23, 2026, 23:37:47
helemaal mee eens. Stelt niks voor. 2 biertjes verschil voor een heel seizoen.

Je hebt nu wel 2 wedstrijden minder.

Derkx R.H.

Citaat van: Naastismis op april 26, 2026, 08:27:50
Je hebt nu wel 2 wedstrijden minder.
En o.a. de derby ervoor terug...

michello

De teller is de 4.000 (exclusief sponsoren) al gepasseerd en met ook nog eens ruim 2.000 supporters op de wachtlijst gaat het hoe dan ook weer volle bak worden volgend seizoen!