Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991



Zuid1991

Als we nu ongeveer 3600 hebben verkocht, is dat inclusief of exclusief sponsoren.
Hopelijk verlengen de meeste mensen zodat we mooi richting de 5000+ gaan.

Viper

Inmiddels 4.000 verkocht.

Nog 3 dagen om je seizoenkaart te verlengen.

Zuid1991

4200 kaarten verkocht. Mooi aantal al!!!
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?

speculeter

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 15:22:34
4200 kaarten verkocht. Mooi aantal al!!!
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?
plus twee |:)

Viper

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 15:22:34
Helemaal als dit exclusief sponsoren is?

Ik geloof dat de BVO eerder heeft gecommuniceerd dat het inclusief sponsors is, maar pin me er niet op vast.

Zuid1991

Citaat van: Viper op juni 04, 2019, 16:26:35
Ik geloof dat de BVO eerder heeft gecommuniceerd dat het inclusief sponsors is, maar pin me er niet op vast.
Dan is het op toch wel apart dat Cambuur meldt dat we voor lopen op de verkoop van vorig jaar.
Vorig jaar werd menigmaal vermeld dat het exclusief sponsoren was.

zeewolde

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2018, 10:02:16
3500 seizoenkaarten.
Netjes, op naar 4 voor het einde van verlenging en dan op naar 5000 |:)
dit is jouw post van vorig jaar. We lopen dus voor.

Zuid1991

Citaat van: zeewolde op juni 04, 2019, 18:18:45
dit is jouw post van vorig jaar. We lopen dus voor.
Yep, i know zeewolde maar dat was naar mijn mening excl. Sponsoren.
Anyway, op dit moment 4500. Prima  |:) iets minder als de Graafschap die een aantal weken begonnen is met de wetenschap dat ze nog in de eredivisie zouden blijven.

sunderland

Citaat van: Zuid1991 op juni 04, 2019, 19:07:30
Yep, i know zeewolde maar dat was naar mijn mening excl. Sponsoren.
Anyway, op dit moment 4500. Prima  |:) iets minder als de Graafschap die een aantal weken begonnen is met de wetenschap dat ze nog in de eredivisie zouden blijven.
gefeliciteerd !!!!

Casuals-lwd

Citaat van: sunderland op juni 04, 2019, 19:21:39
gefeliciteerd !!!!
Wou hem ook net feliciteren maar je was me voor.

Zuid1991

Citaat van: Casuals-lwd op juni 04, 2019, 19:27:51
Wou hem ook net feliciteren maar je was me voor.
Kruup elkaar anders even in het holletje.


Viper

Zuid1991, anders kruip ik jou gewoon in je reet. #kampzuid1991