Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2016, 10:27:30
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint

En wij krijgen volgend seizoen dus geen van beiden meer!  :devil

Zuid1991

Zou mooi zijn als we deze week over de 3000 gaan.
Dan de komende 2 maanden over de grens van 5000 + gaan.


Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op mei 30, 2016, 10:27:30
Maar, maar, maar Julius beloofde het volk toch brood en spelen. :clint
Dat was politiek geneuzel, wordt toch niet waargemaakt.

RotterdamLeeuwarden

Mijn seizoenkaart ook weer verlengd  :koffie
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Zuid1991

#394
Nou kom maar op met die update.
N.e.c 3268 verkocht.
Ben zeer benieuwd of wij wat synchroom lopen met deze eredivisionist qua aantal.
Nog 1 week huidige seizoenkaart houders de kans om te verlengen.

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Casuals-lwd

Citaat van: Zuid1991 op juni 01, 2016, 12:09:31
Nou kom maar op met die update.
N.e.c 3268 verkocht.
Ben zeer benieuwd of wij wat synchroom lopen met deze eredivisionist qua aantal.
Nog 1 week huidige seizoenkaart houders de kans om te verlengen.
Verwacht dat we over de 3000 zijn nu.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Citaat van: okkele op juni 01, 2016, 15:03:22
2522.
Dat is een update van 28 mei. Zullen inmiddels wel weer wat bij zijn gekomen, vandaar dat hij verwacht dat we over 3000 zijn nu.

sunderland

Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen

hobbes


666

Citaat van: sunderland op juni 01, 2016, 19:50:31
Hef nog niet verlengd... Die lapzwanzen

Kom op Sunderland, verlengen. Laat die klungels je plezier op de tribune niet afnemen.. Passanten zijn het.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

kickandrush

Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

maikcambuur

Citaat van: kickandrush op juni 01, 2016, 23:03:03
Ik heb ook nog niet verlengd en zoals het er nu voorstaat ga ik dat ook niet doen, ze denken blijkbaar naast dat ik een geldboom heb staan ook nog eens dat ik helemaal gek wurrde bin. Zolang de pluchelikkers schijt heeft aan hun belangrijkste stakeholders en met 3x modaal naar huis gaat kunne ze mij de boom in.

En nog 1000 van dit soort mensen en we spelen in een stadion voor 2000 man, binne we binnen 2 seizoen opgedoekt. Verlengen!!!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli