Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo


De Gast

Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.

Zuid1991

#2102
Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.
Mensen zoeken hier gewoon iets om negatief te zijn?.

Edit
Bijna 7000, nog 9 weken (losse) verkoop.
Vorig jaar een 8400 exclusief sponsoren.
Gaat prima

Lore

Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.

Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?

Zuid1991

Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?
Precies.

Bernardo

Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?

Staan 650 man op de wachtlijst. Verwacht dat we wel weer in de buurt komen van het aantal van afgelopen seizoen.

Arno A


Bernardo

Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 10:39:47
Tot woensdag heb je nog om te verlengen. Dat zou dan betekenen dat zo'n 3000 mensen de verlengperiode laten verlopen? Dat is dan een behoorlijk aantal.

Prijzen zijn idioot ja. Volksclub my ass. Was het nou eredivisie en je bent daar duurder dan een dkv of zwolle.. nou ok. Maar in de kkd deze prijzen vragen? Eigenlijk zouden we massaal niet moeten verlengen.

Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?

Inferno-058

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2025, 11:17:25
Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?
Hij heeft natuurlijk aan de ene kant wel gelijk. Prijzen zijn veel te hoog voor een seizoen KKD.

NRG

Voor de KKD zouden 8500 seizoenskaarten echt prima zijn. Zeker met deze prijzen. Mocht je promoveren dan groei je wel door naar 10.000 plus.

zeewolde

Citaat van: Lore op juni 02, 2025, 11:01:42
Er zullen toch ook mensen zijn die willen verhuizen en afwachten op welke plekken vrij komen. Daarnaast was er een wachtlijst? Of heb ik dat net verzonnen?
klopt, ik sta zelf op wachtlijst voor 2 kaarten. Wij moeten wachten tot 30 juni.

De Gast

Citaat van: Bernardo op juni 02, 2025, 11:17:25
Vorig jaar 8400 ongeveer, dus geen 3000 maar 1600, met nog een wachtlijst en nog mensen die verlengen in de laatste dagen gaan we er echt wel in de buurt komen. Waarom alles zo negatief?

Je wordt gewoon uitgeknepen. Waarom moeten wij duurder zijn dan dkv? Ook zij zitten financieel krap maar vragen voor 17 eredivisiewedstrijden wel minder.


De Gast

Citaat van: zeewolde op juni 02, 2025, 11:43:46
klopt, ik sta zelf op wachtlijst voor 2 kaarten. Wij moeten wachten tot 30 juni.

Wat gaat er dan in de verkoop na woensdag als er niet meer verlengd kan worden?

Poetser

Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 15:03:16
Je wordt gewoon uitgeknepen.

Je hoeft niet 1 te kopen h?. Je kan ook een abbo nemen op ESPN. Kest t oek zien.

Johan-12

Citaat van: De Gast op juni 02, 2025, 15:03:16
Je wordt gewoon uitgeknepen. Waarom moeten wij duurder zijn dan dkv? Ook zij zitten financieel krap maar vragen voor 17 eredivisiewedstrijden wel minder.
Volgens mij hebben die eigen vermogen. We hebben een (achteraf) duur stadion staan. Dat zal betaald moeten worden, en iedereen wil dat Cambuur voor promotie gaat.
Linksom of rechtsom zal alles dan duurder worden. Of dat leuk is of iedereen dat kan betalen is een ander verhaal.