Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore


Zuid1991

8888 exclusief sponsoren is gewoon een absoluut record!
Mogen we best trots op zijn. Sowieso mag het (wie ben ik) hier wel wat positiever wbt hoe er over scc gesproken wordt.
Goed is goed, fout is fout dat is de liwwarder waar ik trots op bin.
Maar, kijk eens wat voor stadion we hewe.
En qua selectie, tsja, misschien eerst eens afwachten met sien allen als het eind juli is?
|:)

Yellow Army

Area 58

upweer

Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:14:29
En inclusief sponsoren, daar zitten wij nu boven volgens mij


Wat maakt het eigenlijk uit?
Ik lees veel mensen zich druk maken om de verkochte sk aantallen

Poetser

Citaat van: Yellow Army op juni 22, 2025, 00:31:12
Keurig aantal dan voor dit tijdstip

Klopt. Maar vanmiddag om 17:00 uur ook nog wel hoor.

michello

Citaat van: Lore op juni 21, 2025, 21:14:29
En inclusief sponsoren, daar zitten wij nu boven volgens mij

Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..

Derkx R.H.

Citaat van: michello op juni 22, 2025, 08:34:57
Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..
In het oude stadion waren er zo'n 1200, mag hopen dat het er nu meer zijn..

Noordcambuur

Citaat van: michello op juni 22, 2025, 08:34:57
Zouden we 2000+ sponsorkaarten hebben? Ik heb geen idee eigenlijk..
2000 zit je aardig in de goede richting michello.

Lore

Citaat van: upweer op juni 22, 2025, 07:41:08

Wat maakt het eigenlijk uit?
Ik lees veel mensen zich druk maken om de verkochte sk aantallen

Tsjah, spelers worden toch echt gehaald op basis van het geld wat er binnen komt.

Johan-12

Citaat van: Lore op juni 22, 2025, 13:57:17
Tsjah, spelers worden toch echt gehaald op basis van het geld wat er binnen komt.
Uiteindelijk draait het daarom, en voor wat euro's meer kussen ze het club logo ook nog

Oud Cambuur

Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken

PePe

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:04:10
Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken

Daarom wil Kooi besparen op de huisvestingskosten.

Lore

Citaat van: Oud Cambuur op juni 22, 2025, 14:04:10
Het alleen jammer dat de extra euro's die binnenkomen naar de aflossing gaat en niet in de selectie wordt gestoken

Dat is nog steeds belangrijk  voor Cambuur. Aflossen betekent dat er geld vrij valt op de begroting. Dat levert structureel budget op ipv een eenmalige boost. Lijkt mij verstandig beleid. Daarom is Kooij ook zo druk bezig met herfinanciering. Als dat lukt, dan slaan wij een megaslag!

Noordcambuur


Poetser