Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

Ik ben toevallig even op het Cambuurplein. Staan nu 10 mensen te wachten bij de administratie...

Bernardo

Citaat van: hobbes op juli 06, 2023, 14:19:17
Er staat nu een rij voor de administratie voor nieuwe kaarten, een goed teken.

Hoeft niet voor nieuwe kaarten te zijn, kunnen ook mensen zijn die willen verplaatsen nu er stoelen zijn vrij gekomen.

Eewal

Citaat van: Bernardo op juli 06, 2023, 14:33:57
Hoeft niet voor nieuwe kaarten te zijn, kunnen ook mensen zijn die willen verplaatsen nu er stoelen zijn vrij gekomen.
ook dat zijn extra boven de 5777 dan....

Stiens

Knap aantal hoor, ondanks de degradatie, de huidige selectie en de huidige trainer. We zijn het afgelopen seizoen (anderhalf jaar) nou niet echt verwend met fantastisch voetbal (of doelpunten :_spank). Mooi dat de meeste supporters hun club toch trouw blijven. Toont maar weer aan wat voor unieke club en hondstrouwe aanhang wij hebben. Mogen we trots op zijn.

Ook vanuit de club is het goed opgepakt met de verlengcampagne "Waar ik voor ga". Mag ook wel eens gezegd worden  |:)

Eewal

Heel eerlijk denk ik dat er veel zijn die verlengen ivm nieuwe stadion wat toch echt (nu al) een impuls geeft. Voorlopig is dat het enige lichtpunt richting de torkomst, naast het herstel van Henk dan.

Stiens

Klopt natuurlijk ook, maar toch is het even zo goed knap. Mensen hadden ook kunnen denken "Volgend jaar nieuw stadion, daar is toch plek zat dus kopen we dan wel weer een SCC, eerst maar eens afwachten wat komend seizoen brengt".

Eewal

Citaat van: Stiens op juli 06, 2023, 15:54:52
Klopt natuurlijk ook, maar toch is het even zo goed knap. Mensen hadden ook kunnen denken "Volgend jaar nieuw stadion, daar is toch plek zat dus kopen we dan wel weer een SCC, eerst maar eens afwachten wat komend seizoen brengt".
ja eens hoor!

Zuid1991

#2032
Voor de West, Oost, Zuid tribune nog een totaal van 1000 seizoenkaarten over.
Zou betekenen (afgezien de noordtribune vanwege de wachtlijst) dat we al boven de 6000 seizoenkaarten zitten? |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op juli 07, 2023, 16:05:39
Voor de West, Oost, Zuid tribune nog een totaal van 1000 seizoenkaarten over.
Zou betekenen (afgezien de noordtribune vanwege de wachtlijst) dat we al boven de 6000 seizoenkaarten zitten? |:)
noordtribune is nog niet vol?.

Zuid1991

#2034
Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2023, 20:04:18
noordtribune is nog niet vol?.
Noord is immers wachtlijst met seizoenkaarten.
Ik ga er gemakshalve vanuit dat daardoor deze tribune uitverkocht zal raken met seizoenkaarten, uitgezonderd dus de losse kaarten, wat ook geld voor de overige tribunes.

CambuurAmersfoort

6000 officieel gehaald! Echt super hoor.
Hopelijk komen we nog bij de 6500 in de buurt.


Zuid1991

Citaat van: CambuurAmersfoort op juli 11, 2023, 13:15:17
6000 officieel gehaald! Echt super hoor.
Hopelijk komen we nog bij de 6500 in de buurt.
Ongekend |:)
In het nieuwe stadion op naar de 10000 seizoenkaarten? |:)

Viper

10.000 in de Eredivisie is wel het streefgetal volgens het bestuur. Ik ben benieuwd naar het effect van het nieuwe onderkomen, het belooft schitterend te worden. De club krijgt hiermee hoe dan ook een ander aanzien.

CambuurAmersfoort

Citaat van: Viper op juli 11, 2023, 15:55:09
10.000 in de Eredivisie is wel het streefgetal volgens het bestuur. Ik ben benieuwd naar het effect van het nieuwe onderkomen, het belooft schitterend te worden. De club krijgt hiermee hoe dan ook een ander aanzien.

10.000 moet toch kunnen in de ere. We hadden al ruim 7000 vorig jaar met een enorme wachtlijst.
Zeker in het eerste seizoen zullen veel mensen het stadion willen ontdekken. Als het dan goed gaat met de club en we ook successen hebben, is die 10000 echt mogelijk om vol te houden.

Dokkumer

Inmiddels 6400 exclusief de 1200 sponsorkaarten.
De echte, dat lees je :devil