Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Dus conclusie dat er een 7400 verkochte kaarten zijn verkocht inclusief sponsoren of is dat teveel geschat  |:)

Yellow Army

Citaat van: Zuid1991 op augustus 10, 2016, 12:00:48
Dus conclusie dat er een 7400 verkochte kaarten zijn verkocht inclusief sponsoren of is dat teveel geschat  |:)

Kopt wel aardig dacht ik, al ga je er dan wel vanuit dat de sponsorvakken volledig vol zitten
Area 58

Zuid1991

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 12:12:23
Kopt wel aardig dacht ik, al ga je er dan wel vanuit dat de sponsorvakken volledig vol zitten
Ja, dat zal inderdaad inclusief alle sponsoren zijn.
Maar de komende dagen zal nog wel redelijk wat kaarten verkocht worden en ondanks de vakantie zou 7000+ toch prachtig zijn  |:)

dizzhead

Dan kwam ik met 7500 toch aardig in de buurt... Er werd gelachen, maar dit is mooi toch!?

mugel

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 11:26:21
Waren gister nog iets van 2100 kaarten beschikbaar.

Waar zie je of hoe weet je van die 2100 als ik vragen mag?

Yellow Army

Citaat van: mugel op augustus 10, 2016, 19:41:24
Waar zie je of hoe weet je van die 2100 als ik vragen mag?

Beschikbare stoeltjes tellen op de ticketsite
Area 58

mugel

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2016, 21:16:00
Beschikbare stoeltjes tellen op de ticketsite

Ok, dat is wat ik ook zie en dan is het nu:

nog beschikbaar voor seizoenkaart: 2328
aantal verkochte seizoenkaarten: 5342 (7670-2328)

mugel

het slechte nieuws:
Het aantal seizoenskaarten is toch rond de 5100 blijven hangen.
(ik had de losse kaartverkoop van de eerste wedstrijden deels meegerekend)

het goede nieuws:
zonder sponsoren, medewerkers, genodigden en andere bobo's hebben we wel al ruim 6200 aanwezige fans!
Dat wordt dus een goed gevuld stadion met meer dan 7500 !

En dat is nog tegen een belofte-elftal.. De Graafschap thuis volle bak!  |:) 

PePe

We moeten vanaf nu gewoon alle wedstrijden winnen, dan komt het stadion zeker helemaal weer vol!!

fred

ga je energie steken in achter je club staan vanavond ipv lege stoelen tellen.
wat maakt het uit hoeveel. de echten zullen er vanavond zijn.

:0= 3 punten

Yellow Army

Citaat van: fred op augustus 12, 2016, 16:30:19
ga je energie steken in achter je club staan vanavond ipv lege stoelen tellen.
wat maakt het uit hoeveel. de echten zullen er vanavond zijn.

:0= 3 punten

Prima, dan verwacht ik jou vanavond als capo aan het hek te zien hangen #capofred
Area 58

fred

Citaat van: Yellow Army op augustus 12, 2016, 17:01:47
Prima, dan verwacht ik jou vanavond als capo aan het hek te zien hangen #capofred

:_schater

Goede oude tijd #indehekken

Noordcambuur

7000 man in het stadion en dat in de vakantie. :thumbsup

gewoon een fan

Citaat van: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 12:41:50
7000 man in het stadion en dat in de vakantie. :thumbsup

Dit aantal werd inderdaad omgeroepen maar waren er volgens mij niet ivm de vakantie etc..
Wel mooi te zien dat het als iedereen weer terug is van vakantie etc.. lekker vol zal zijn  :thumbsup

DayDreamer

Zaten echt geen 7000 man/vrouw hoor, iets meer dan 6000 max.