Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: gobo op mei 05, 2016, 21:16:29
Met name in vak 10 hecht men waarde aan zijn eigen stoel.  Andere vakken zijn volledig vrij

Hoe kom je daar nou bij? Misschien wat hoger op de tribune maar onderin zeer zeker niet  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Unify

Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 20:24:00
We zitten nu op Oost maar willen terug naar Noord. Is het op Noord nog altijd vrije sta/zit  Want er zijn op dit moment namelijk geen plekken naast elkaar te reserveren.

Zo ja, +2  :proost

Neem aan dat dit (op papier) wel mogelijk is. Anders moet je ff contacten met de administratie. Dan valt er vast wel iets te regelen:)

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2016, 23:46:54
Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)

klasse,,we weten in ieder geval wel dat het vrijdag is en soms maandag en altijd
om 20.00 uur...ere div 12.30-14.30-16.45 18.30 19.45 of 20.45 en vrijdags 20.00
wordt je ook niet altijd vrolijk van.

papier

Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.

Tukker

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2016, 23:46:54
Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)
En dan bestaat er altijd nog zoiets als de trein, maar met de wedstrijden pas om 20:00 uur kom ik met de trein al niet eens meer thuis. Dus ben ik ook aangewezen op de auto.

Maar 1 groot voordeel, Noord is 40 euro goedkoper dan Oost; dat is al voor 1 wedstrijd de benzine bespaard  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:25:10
Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.
We krijgen weer een weekend  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:25:10
Vrijdagavond 20.00 wat een genot. Beetje puzzelen en schuiven dat wel maar dan staat het hele weekend nog voor de deur. Net als Tukker moet ik een stuk reizen en dan is eigenlijk een hele dag al naar de knoppen als je op zondagmiddag speelt. Heerlijk dus.

Nou genot is het voor mij zeker niet, 1615 thuis van werk, douchen omkleden eten even zitten en dan om 1800 alweer in de auto naar Leeuwarden.
Nee doe mij maar zaterdagavond dat is veel mooier dan vermoeid van je werkweek  thuiskomen en gelijk weer kunt racen.
Maar het is zoals het is.
Ik wil er weer bij zijn. Het begint altijd al met wat wedstrijden in de voorbereiding, dat vind ik heerlijk, op van die gezellige amateur sportparkjes.
Mooi man, kan me nog herinneren een wedstrijd tegen de Graafschap, die we na de rust verloren nadat zij het hele team gewisseld hadden.
Zou dat al een voorbode voor het seizoen zijn geweest?

papier

Ik vind het wel lekker, 5 uur moet ik hier weg dan ben ik vlak voor start wedstrijd in het stadion en moet ik nog wat eten. Ooit even in de rust friet willen halen, het was een wedstrijd tegen FC Den Bosch. Die vorige patatbakker bakte ze echt een voor een.. maar ik had honger als een peerd dus ik wachtte nadat het fluitsignaal voor de 2e helft had geklonken nog even. En ja hoor, daar was het woanskip. Dat gebeurd niet nog een keer dacht ik dus ik bleef wachten. En warempel. Nog een goal. Laat maar met je kutfriet dacht ik toen en zo bleef de beste man met een zak friet zitten. Ben blij dat die snackkar weg is, heeft me 2 goals gekost.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: papier op mei 06, 2016, 12:57:00
Ik vind het wel lekker, 5 uur moet ik hier weg dan ben ik vlak voor start wedstrijd in het stadion en moet ik nog wat eten. Ooit even in de rust friet willen halen, het was een wedstrijd tegen FC Den Bosch. Die vorige patatbakker bakte ze echt een voor een.. maar ik had honger als een peerd dus ik wachtte nadat het fluitsignaal voor de 2e helft had geklonken nog even. En ja hoor, daar was het woanskip. Dat gebeurd niet nog een keer dacht ik dus ik bleef wachten. En warempel. Nog een goal. Laat maar met je kutfriet dacht ik toen en zo bleef de beste man met een zak friet zitten. Ben blij dat die snackkar weg is, heeft me 2 goals gekost.

Haha mooi verhaal, gelukkig is de catering nu wel sneller,  achter Oost was jarenlang helemaal geen catering.
Alleen een warm wussie bij de koffie :proost

Tukker

Het wordt ook wel even wennen. Matchday  :0= = werkdag. Maar wel mooie korte weken straks en een mooie hap uit het grote overschot aan vakantiedagen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Tukker op mei 06, 2016, 13:29:47
Het wordt ook wel even wennen. Matchday  :0= = werkdag. Maar wel mooie korte weken straks en een mooie hap uit het grote overschot aan vakantiedagen.

Ja... haha we weten toch anders niet wat we met die dingen moeten :_schater

RotterdamLeeuwarden

Hmmm, doe mij zaterdagavond maar als je als club kan kiezen. Scheelt een hoop gelazer om vrijdags vanuit Rotterdam op tijd bij Cambuur te zijn. Zaterdag past mij beter in ieder geval.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

ChantiSCC


Scc4-ever

Vind t vreemd dat cambuur 1 euro extra in rekening neemt als je online je kaart verlengt.

DayDreamer

Het aantal seizoenskaartenhouders zal wel tegenvallen komend seizoen, gaan ver terug vallen, reken op 4000 - 4500 kaarten.