Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

scc-aaron


Dokkumer



Bernardo

Seizoen is nog niet eens afgelopen.

Cor

Citaat van: Treb op mei 05, 2016, 14:24:55
Vind je het gek met die prijzen.

Is toch niet duurder geworden? En de gemiddelde Nederlander is er in 2016 op vooruitgegaan  :devil Eind mei is vakantiegeld er, zullen er dan vast wat meer verkocht worden.

denistel

gaan richting de 1e 1000 dat hevve sommige clubs niet eens bij een
wedstrijd en het is nu nog maar begin mei. dus de vasten hebben zo
wie zo nog een maand de kans om te halen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Cor op mei 05, 2016, 17:07:10
Is toch niet duurder geworden? En de gemiddelde Nederlander is er in 2016 op vooruitgegaan  :devil Eind mei is vakantiegeld er, zullen er dan vast wat meer verkocht worden.

En ach, het is maar voor een seizoen:)
Iedereen wil de promotie toch meemaken????

Tukker

We zitten nu op Oost maar willen terug naar Noord. Is het op Noord nog altijd vrije sta/zit  Want er zijn op dit moment namelijk geen plekken naast elkaar te reserveren.

Zo ja, +2  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

denistel

nou helenaal vrij niet natuurlijk want als iemand op zijn eigen plaats wil zitten of
staan dan heeft ie dat recht.

siepelsjeu

Heb nog nooit op mijn eigen plek gestaan en nooit mee gemaakt dat iemand er een probleem mee heeft

gobo

Met name in vak 10 hecht men waarde aan zijn eigen stoel.  Andere vakken zijn volledig vrij
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

denistel

nou zit in vak 12 daar is ook wel een aardig ploeg dat zijn eigen stoel op zoekt.
rest gaat meestal zo maar ergens staan en er komen nu zo,n 3000 minder dus plaats
zat.

Tukker

#237
Van 21 naar 12 verkast  |:)

Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Geelblauwstiens

Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 22:56:25
Van 21 naar 12 verkast  |:)

Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.

Respect !

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Tukker op mei 05, 2016, 22:56:25


Moet ik me straks maar eens gaan verdiepen in het logistieke, want al die wedstrijden op vrijdag en soms op maandag vergen toch wat meer planning i.v.m. de lange reistijd in combinatie met een full time baan.

Ja daar zit ik dus net zo mee, vrouwtje werkt ook nog en maar 1 auto, maar ga ook weer verlengen van mn vakantiegeldje straks rond 20 mei |:)