Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic


AL

#1622
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.
Hoor om me heen toch wel wat lui die niet gaan verlengen.

Treb

Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:44:59
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.

Dus stel je bent volledig geaccepteerd en je kunt dat aantonen met je mobieltje.

Dan nog ga je niet naar het stadion?

AL

Citaat van: Treb op mei 21, 2021, 16:54:38
Dus stel je bent volledig geaccepteerd en je kunt dat aantonen met je mobieltje.

Dan nog ga je niet naar het stadion?

Hoe bedoel je geaccepteerd?
Ik ga me voorlopig niet laten vaccineren (heb het al gehad, dus vind het voorlopig geen noodzaak).
En die testen ga ik niet aan meewerken.

Treb

Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:56:31
Hoe bedoel je geaccepteerd?
Ik ga me voorlopig niet laten vaccineren (heb het al gehad, dus vind het voorlopig geen noodzaak).
En die testen ga ik niet aan meewerken.

Sorry, ik bedoel uiteraard gevaccineerd.

Als je al corona hebt gehad krijg je ook een groen vinkje geloof ik.

Goed, iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk.

Ik heb het er voor over om me desnoods voor elke wedstrijd te laten testen. Ik wil erbij zijn! En bijzondere tijden, vragen bijzondere offers.

Inferno-058

Citaat van: AL op mei 21, 2021, 16:44:59
Benieuwd hoeveel SK er verkocht worden.
Ik verleng uiteraard wel, maar zal niet naar stadion gaan zolang test of vaccinatiebewijs verplicht is.
Hoor om me heen toch wel wat lui die niet gaan verlengen.
Ik verleng ook, puur uit clubliefde en omdat de club het geld hard nodig heeft. Ik vrees wel dat hoe langer dit duurt, hoe meer supporters de club verliest.

oost

Ik denk dat veel fans juist een seizoenkaart gaan verlengen uit angst hun plekje kwijt te zijn als alles weer normaal is

thankyou

Ik verleng ook sowieso. Zet ook geen stap in het stadion zolang het nog niet normaal is. Hopelijk wordt het volgend seizoen weer een beetje normaal. Laten we moed houden..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Cambuur Groningen

Citaat van: thankyou op mei 21, 2021, 17:57:48
Ik verleng ook sowieso. Zet ook geen stap in het stadion zolang het nog niet normaal is. Hopelijk wordt het volgend seizoen weer een beetje normaal. Laten we moed houden..
Komt vast goed. Per dag nu 150.000 inentingen, er zullen inderdaad supporters zijn die zich niet in laten enten maar dan nog zal het gros van Nederland dat wel doen (8 miljoen prikken inmiddels). Ziekenhuisbezetting en opnames zullen door blijven dalen en volgens mij is dat de belangrijkste indicator. Er zullen altijd besmettingen blijven komen maar zolang dat niet leidt tot opnames zal het meer en meer terug gaan naar hoe het was. Ik ga er vanuit dat we in augustus weer gewoon allemaal naar het stadion kunnen.

Destroyer

Ik verleng altijd, maar ga niet onder verplichte omstandigheden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Ik snap dat echt niet he..

Het is even wat het is.

Ik heb alleen maar mezelf er mee te pakken als ik me principieel ga opstellen.

Ik wil niks missen in de Eredivisie plus dat ze onze steun goed kunnen gebruiken.

Delfzijl/Cambuur

Luister, precies zoals je zegt....het is wat het is.
De 1 gaat wel de ander niet, het is maar net hoe je er zelf tegen aankijkt en een ieder is vrij om zelf te beslissen van hoe en wat.
Ik neem sowiezo mn kaart weer maar ga pas heen nadat ik allebeide de inentingen heb gehad.
Laat een ieder in zn waarde en maak er alsjeblieft niet het 5e corona topic voors en tegens van....
Dank U allen.

sunderland

Citaat van: Inferno-058 op mei 21, 2021, 17:42:02
Ik verleng ook, puur uit clubliefde en omdat de club het geld hard nodig heeft. Ik vrees wel dat hoe langer dit duurt, hoe meer supporters de club verliest.
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.

Zuid1991

Citaat van: sunderland op mei 21, 2021, 22:46:49
misschien juist ook wel niet. Mensen willen weer wat leuks. Twente in 11 uren 10000.! Seiz krt verkocht.
Precies! Lui willen hier oek weer! Helemaal met het idee dat we weer de eredivisie in gaan!
Coronacijfers gaan goede kant op.
Heerlijk vooruitzicht: gekkehuus met 10000 lui in ons knusse stadion!