Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: mario op juni 05, 2020, 18:17:01
Was zeker om 11.05 :X
11.02 uur.
Nee joh zijn veel meer verkocht.
Wat ik heb gehoord loopt het storm.

speculeter

Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 17:54:08
Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!
Grapje natuurlijk

speculeter

Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 19:12:35
Dat zijn geen grappen. Nog steeds vol woede jegens die stinkbond.

Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R
Dat was inderdaad een k.u.t.moment

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 19:12:35
Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R

Daar moest ik ook even een paar seconden nadenken ja  :(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mario

 l0l
Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 19:31:31
11.02 uur.
Nee joh zijn veel meer verkocht.
Wat ik heb gehoord loopt het storm.

Collingwood

1017 verkocht, meldt Cambuur op Twitter.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

BAM!

Zo snel mogelijk naar extreem hoge aantallen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?
Henk, held, bedankt

mario

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 05, 2020, 21:11:26
Moet ik met een gouden kaart nog iets doen of gaat dat automatisch?
Ja deze moet je zelf verlengen. In deze tijd vindt men het ongepast deze automatisch te gaan verlengen.

Cambuur Groningen

Citaat van: Collingwood op juni 05, 2020, 19:54:37
1017 verkocht, meldt Cambuur op Twitter.
prima start, hopen dat er dit weekend veel mensen ook even rustig voor gaan zitten en bestellen. Volgens mij hebben gouden SK houders ook nog niet echt door dat er wel weer besteld moet worden. Viel me ook op dat ik niet een mail heb gekregen als SK houder, hebben jullie die wel gehad?

speculeter


Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 23:25:42
Vandaag mail gehad.
okay, vreemd ik niet. Alleen maar bevestigingsmail nadat ik nieuwe kaart had besteld.

Chielvak19

15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen
Als je niet denkt te winnen moet je het schriftelijk afdoen

Lore

Citaat van: Chielvak19 op juni 06, 2020, 10:22:58
15 tot 20% had gekozen voor een anderhalve kaart. 5% heeft voor optie 3 gekozen

Ja, en zouden die 15 tot 20% nu al in die 1000 seizoenkaarten zijn getelt?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Lore op juni 06, 2020, 10:38:21
Ja, en zouden die 15 tot 20% nu al in die 1000 seizoenkaarten zijn getelt?

Ja want das makkelijk tellen...... het gaat ongeveer om 150 tot 200 seizoenkaarten :y