Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 30, 2020, 17:37:17
je hoeft er niet voor te kiezen toch? Dus hoezo uitpersen? Ik heb er geen moeite mee, heb het geld ervoor en als het de club helpt te overleven is alles wat mij betreft geoorloofd. En natuurlijk zijn er medesupporters die het minder breed hebben, dat besef ik. Ik heb er ook geen enkele moeite mee dat er mensen zijn die optie 3 kiezen omdat ze niet in een luxe positie zoals ik zitten. Maar goed, dat is hoe ik er tegenaan kijk.

Nou, ik snap de opmerking in tot op zekere hoogte. Hier op het forum wordt nog wel eens de suggestie gewekt dat als je niet genoeg bijdraagt, of een restitutie-kaart neemt dat je minder supporter zou zijn dan iemand die een "gewone" of 1,5 sk zou nemen. In die zin zou het in een verkeerd keelgat kunnen schieten.

Neemt niet weg dat een ieder de keuze moet maken voor zichzelf. Wij (en de club) kunnen niet in de portemonnee van de (mede)supporter kijken. Als iemand een restitutiekaart wil kopen, omdat .....(vul zelf maar een reden in, of niet) dan moet dat gewoon kunnen zonder dat diegene er op aangekeken wordt.

In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

De club dekt zich zo gewoon goed in zo voor alle mogelijke scenario's.
Spelen we veel met publiek dan is die anderhalve kaart perfect om het stadion vol te maken.
Spelen we helaas lang zonder zonder dan hebben ze het geld van de onvoorwaardelijke steun binnen.
Zit het er ergens tussen in dan kan die restitutiekaart ook best aardig uitpakken voor de club.

Dus ik denk dat het alleen maar goed is als ze een mix verkopen omdat we nog niet weten hoe het gaat lopen.

sunderland

Het veranderd per dag bijna. De club staat voor ons als bijna alles. De club is alles. De meesten binnen ons club verdienen veel en veel meer dan wij. Tja heb dan maar eens een mening over een seizkrt. Bij mijn 2 e club was een seizkrt soms 700 pond. In 1973 ging je mee naar de final voor 200 pond wat bijna een maandsalaris was. Maar wel het hoogtepunt ooit

Tukker

Toch maar voor de 1 1/2 seizoenskaart gekozen. De bankrekening liet het toe mede gezien het niet doorgaan van vakantie.

Veel plezier voor die halve volgend seizoen  |:)
Wel goed bier drinken  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Sakas

Heeft ook iemand wat gehoord over de Jeugd kaarten tot 12 jaar, die waren vorig jaar € 75 euro, in de online shop moet ik nu € 200 euro per stuk aftikken, das nogal een verschil  :?
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Sakas

Inmiddels reactie van Cambuur, prijs is geschrapt (zonder enige communicatie). Wij betalen nu € 860 (4x gouden seizoenskaart waarvan 2 jeugd tot 12 jaar) in plaats van € 610, das toch een verhoging van 41%.
Daar moet ik toch even over nadenken in deze tijd. Vind dit persoonlijk ook niet netjes zonder enige communicatie nadat ze vorig jaar dit toch wel hadden beloofd:

Kinderen extra goedkoop
Daarnaast hebben we de prijzen van seizoenkaarten voor kinderen sterk verlaagd. Iedereen onder de 12 jaar (geboren na 1 juli 2007) gaat vanaf het seizoen 2019/2020 slechts € 75,- betalen. Dit tarief geldt alleen voor de Oost- en Zuid-tribune
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Geelblauwstiens

Citaat van: Sakas op juni 05, 2020, 16:15:24
Inmiddels reactie van Cambuur, prijs is geschrapt (zonder enige communicatie). Wij betalen nu € 860 (4x gouden seizoenskaart waarvan 2 jeugd tot 12 jaar) in plaats van € 610, das toch een verhoging van 41%.
Daar moet ik toch even over nadenken in deze tijd. Vind dit persoonlijk ook niet netjes zonder enige communicatie nadat ze vorig jaar dit toch wel hadden beloofd:

Kinderen extra goedkoop
Daarnaast hebben we de prijzen van seizoenkaarten voor kinderen sterk verlaagd. Iedereen onder de 12 jaar (geboren na 1 juli 2007) gaat vanaf het seizoen 2019/2020 slechts € 75,- betalen. Dit tarief geldt alleen voor de Oost- en Zuid-tribune

Dat is niet zo netjes

Noordcambuur

Klopt niet netjes...ze konden ff vermelden.
Maar ik snap Cambuur ook ze moeten zoveel mogelijk geld binnenkrijgen.
Er zullen ook wel genoeg sponsors zijn die niet meer aan hun beloften kunnen voldoen.

Maar is er al een tussenstand bekend hoeveel seizoenkaarten er verkocht zijn.

speculeter


bok

zo net met enige moeite mijn zoveelste 1 1/2  :scc  seizoenskaart  :scc besteld .

komen er  nu nog ook eens een keer regelmatig een tellerstand ?

Geelblauwstiens

Citaat van: bok op juni 05, 2020, 17:21:32
zo net met enige moeite mijn zoveelste 1 1/2  :scc  seizoenskaart  :scc besteld .

komen er  nu nog ook eens een keer regelmatig een tellerstand ?
Het vergt wel wat skills om de bestelprocedure tot een goed einde te brengen

Bolle

Citaat van: speculeter op juni 05, 2020, 17:12:11
143 heb ik gehoord zo net

Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!

mario


Cambuur Groningen

Citaat van: Bolle op juni 05, 2020, 17:54:08
Dat zou een schandalig laag aantal zijn! Kan het me ook niet voorstellen: de appjes met foto's van bevestigingen vliegen me al vanaf even na 11 uur om de oren...

Hier mijn eigen verlengd en 1 extra gekocht.

SAMEN OP NAAR GERECHTIGHEID!
kan niet anders dan veel meer zijn lijkt me, denk dat speculeter een beetje aan het stoken is :)

Bolle

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 05, 2020, 18:18:54
kan niet anders dan veel meer zijn lijkt me, denk dat speculeter een beetje aan het stoken is :)

Dat zijn geen grappen. Nog steeds vol woede jegens die stinkbond.

Was ook het meest lastig om dat vinkje te zetten bij verlenging en bestelling van de kaarten... 'Akkoord met regels KNVB' oid. Zum kotsen!  :R