Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

michello

We zijn qua consumpties (dranken) bijna de goedkoopste. Dat verschil zuip je er dus wel weer uit.  :devil :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 11:03:15
Voor twee personen bedoel je dan?

Als je de prijzen vergelijkt met onze zuiderburen dan zijn we gewoon duurder. Ons Noord betaalt zo even 45 euro meer dan hun noord. Beschamend!

Oost Midden 340. Vorig seizoen 300 - 60 korting van de gouden SK.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Pittig.
Ik vind het niet kunnen. Zogenaamd club van het volk maar wel elite prijzen hanteren.

Zuid1991

#2073
Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 15:26:58
Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.

Als voor jou de grens bereikt is met dit nieuwe stadion, de meeste supporters aantallen ooit, de potentie om de komende jaren een stabiele eredivisionist te worden, dan is dat??Best opmerkelijk.

?Vergeet nooit waar je vandaan komt?.
Weet je de tijden nog dat we laatste stonden in de kkd in het oude stadion?
We staan nu op nacompetitie, zijn niet verwend maar dat hest nu eenmaal als Cambuur supporter!

De Gast

Cambuur supporter in hart en nieren dat betekent niet dat de club ongeacht alles mij maar weer kan meetellen. En ik krijg nu een beetje het gevoel dat de club z?n supporters financieel uitperst want ?ze komen toch wel weer?.

Verder wel opmerkelijk dat ze in prijzen geen onderscheid maken tussen eredivisie of de kkd.

papier

Citaat van: De Gast op april 24, 2025, 15:26:58
Hest makkelijk praten als pr man van Cambuur maar ik vind het behoorlijk aan de prijs worden. Zeker gezien je voor 15 van de 19 wedstrijden niet warmloopt en het voetbal dit jaar wat is voorgeschoteld voornamelijk ruk was.
Ik zit dan op Oost maar qua faciliteiten ervaar ik ook geen enkele vooruitgang tov het oude stadion. En dan zijn we ook nog eens duurder dan een DKV of Volendam die hogerop spelen.
Ergens is de grens bereikt.

Het is allemaal wat nieuwer op oost maar beter is het idd niet per se. Stoeltjes zitten kutter,  naar binnen gaan duurt langer, bier halen duurt langer, geluid etc op de opgang is 100x kutter. Voetbal is wel hetzelfde gebleven, dat wel.

Bernardo

Citaat van: De Gast op april 25, 2025, 11:56:26
Cambuur supporter in hart en nieren dat betekent niet dat de club ongeacht alles mij maar weer kan meetellen. En ik krijg nu een beetje het gevoel dat de club z?n supporters financieel uitperst want ?ze komen toch wel weer?.

Verder wel opmerkelijk dat ze in prijzen geen onderscheid maken tussen eredivisie of de kkd.

Als je goed leest doen ze dat wel, mensen die na 4 juni verlengen/nieuwe kaart aanvragen en we zouden Eredivisie spelen betalen meer.

Zuid1991

Al ruim 3000 seizoenkaarten verlengd.

Noordcambuur


Lore

Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?

Yellow Army

Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 19:29:55
Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?

Ik heb er eentje
Area 58

Noordcambuur

Citaat van: Lore op mei 13, 2025, 19:29:55
Ik weet even niet meer hoeveel seizoenkaarten wij nu hebben?
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op mei 13, 2025, 21:57:43
even een serieuze antwoord ik geloof rond 11 duizend.

Dank je wel. Hoeveel daarvan zijn sponsoren?

Poetser

Eind mei vakantiegeld. Daar wachten een hoop op.

Noordcambuur

Citaat van: Lore op mei 14, 2025, 08:48:09
Dank je wel. Hoeveel daarvan zijn sponsoren?
ohhhh dat weet ik niet.