Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Viper

Ik zeg tijdelijk extra tribunes plaatsen ;)

Cambuur Groningen

Citaat van: Viper op juni 02, 2021, 19:38:16
Ik zeg tijdelijk extra tribunes plaatsen ;)
banken in plaats van stoeltjes :)

Scc4-ever

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 19:44:43
banken in plaats van stoeltjes :)
lekkere houten banken. Krijg je een houten reet van  :insane :_schater .

Cambuur Groningen

Citaat van: Scc4-ever op juni 02, 2021, 19:50:01
lekkere houten banken. Krijg je een houten reet van  :insane :_schater .
ja dat dwingt je om te gaan staan, passen er veel meer in :)

Treb

Waarom maken ze van Noord niet een sta tribune?

Doen veel meer clubs al.

Lukkie

En dat met 'n allen er doorheen zakken? Wat kunnen die oude tribunes nog aan?

Scc4-ever

Citaat van: Cambuur Groningen op juni 02, 2021, 20:00:54
ja dat dwingt je om te gaan staan, passen er veel meer in :)
precies . Maar sowieso als t zo doorgaat met de seizoenkaarten verkoop. Is t wel iets waar ze bij cambuur naar moeten kijken. Zo creĆ«er je extra plaatsen 

Treb

Citaat van: Lukkie op juni 02, 2021, 22:07:03
En dat met 'n allen er doorheen zakken? Wat kunnen die oude tribunes nog aan?

Is gewoon beton hoor.

Kan best.

Grijskijkert

#1718
Citaat van: Treb op juni 03, 2021, 00:08:10
Is gewoon beton hoor.

Kan best.
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!
IN HENK WE TRUST!!!

666

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 07:23:44
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!

En de berekening van de toiletten niet te vergeten  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Zuid1991

Citaat van: Treb op juni 03, 2021, 00:08:10
Is gewoon beton hoor.

Kan best.
Hou nu maar op met dat idee van je.
Is allang onderzocht en totaal onhaalbaar. Mag gewoonweg niet.

Grijskijkert

Citaat van: 666 op juni 03, 2021, 08:23:58
En de berekening van de toiletten niet te vergeten  :devil
Naar het toilet gaan doest thuus maar :zweep
IN HENK WE TRUST!!!

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: 666 op juni 03, 2021, 08:46:04
Cambuur is mien thuus  8)
Dan was je afgelopen jaar weinig thuis... :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Grijskijkert op juni 03, 2021, 07:23:44
Dus jij denkt dat dat zomaar kan? De tribunes(het beton) zijn berekend op een bepaald aantal mensen! Plus andere veiligheid aspecten als vluchtroutes bij calamiteiten!
De club is gebonden aan voorschriften mbt ruimte routes, toiletten enz. Maar er zou overwogen kunnen worden de hoeken van het stadion dicht te bouwen met noodtribunes waar met onderdoor kan lopen.
Hoe meer in het stadion des te groter de hel is voor de tegenstander.