Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 07:09:25
Een plusje dus.
Het beleid loont om weer te gaan investeren zodra de grootste risico's dat toelieten.

Volgens mij bedoelde hij een plusje op de post "kaartverkoop".  Dan is hier niet uit te halen dat het loont om te investeren. Dat is ook afhankelijk van de uitgavenkant.

Bankzitter

Snap ik... da's waar.

Wat ik bedoel is dat met investeren de negatieve trend is gestopt en je op allerlei manieren nu in een positieve spiraal komt... dus ook met de kaartverkoop. Ik weet ook dat dat eerder gewoonweg niet kon omdat toen het risico toen te hoog was vanwege de te hoge restschuld.

Lore

Citaat van: Bankzitter op december 12, 2019, 17:48:35
Snap ik... da's waar.

Wat ik bedoel is dat met investeren de negatieve trend is gestopt en je op allerlei manieren nu in een positieve spiraal komt... dus ook met de kaartverkoop. Ik weet ook dat dat eerder gewoonweg niet kon omdat toen het risico toen te hoog was vanwege de te hoge restschuld.

Absoluut, maar het blijft spannend. Als het verkeerd uitpakt kan je hele grote problemen krijgen. Maar nu toch alle complimenten voor de directie en tm.

johnmillwall

Waarschijnlijk start begin volgende week  de verkoop seizoenkaarten 2020/2021, een groot Voetbalclubs bieden fans compensatie, maar hopen vooral op solidariteit.

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2333631-voetbalclubs-bieden-fans-compensatie-maar-hopen-vooral-op-solidariteit

ik ga gewoon verlengen en wenst geen compensatie

Vlampiep

Citaat van: johnmillwall op mei 12, 2020, 16:34:45
Waarschijnlijk start begin volgende week  de verkoop seizoenkaarten 2020/2021, een groot Voetbalclubs bieden fans compensatie, maar hopen vooral op solidariteit.

https://nos.nl/collectie/13840/artikel/2333631-voetbalclubs-bieden-fans-compensatie-maar-hopen-vooral-op-solidariteit

ik ga gewoon verlengen en wenst geen compensatie
We kunnen in ieder geval verlengen en hoop dat iederéén afziet van compensatie. |:)

Lore

Het is zo enorm belangrijk. Cambuur zal in de liquiditeitsbegroting rekening hebben gehouden met de binnenkomst van het geld voor de seizoenkaarten rond deze periode. Net als alle andere clubs, dus vanaf dit moment zijn er daadwerkelijk veel minder inkomsten dan vorig seizoen. Alle clubs zullen op dit moment (en op het moment dat de schade aan de sponsoren duidelijk wordt) hebben gewacht om te kijken wat de begroting voor volgend seizoen nog kan zijn én vanaf nu kan je de liquiditeitsproblemen bij de clubs gaan verwachten.

Ik heb wel vertrouwen trouwens in onze directie. Zij hebben het op financieel gebied al jaren fantastisch gedaan.

speculeter

Zeer blij met hoe de directie het financieel heeft gedaan.
Zeker als je naar de berichten kijkt over hoe het in Groningen gaat.
11 mensen ontslagen.

Cambuur Groningen

Citaat van: speculeter op mei 12, 2020, 18:39:22
Zeer blij met hoe de directie het financieel heeft gedaan.
Zeker als je naar de berichten kijkt over hoe het in Groningen gaat.
11 mensen ontslagen.
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 12, 2020, 18:46:11
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....

WEIGEREN!!!
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Als je een gouden kaart hebt hoef je dan niets te doen?
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 12, 2020, 18:51:18
Als je een gouden kaart hebt hoef je dan niets te doen?

Tsjah,ik denk dat ze dat haast niet kunnen maken. Maar van mij mag het zonder discussie verlengt worden

Galdiano

Citaat van: Vlampiep op mei 12, 2020, 18:24:18
We kunnen in ieder geval verlengen en hoop dat iederéén afziet van compensatie. |:)

Ik heb nog niks voorbij zien komen in de mail ofzo?
Waar te vinden?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Sakas

Ik vermoed dat ze eerst wachten op de uitslag van het kort geding.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 12, 2020, 18:46:11
daar blijft het niet bij... zijn tot 2047 2,7 miljoen per jaar aan huisvestingskosten kwijt. Elke wedstrijd zonder publiek kost 400K. Zie dan maar eens je hoofd boven water te houden. Ik vrees dat ik binnenkort als inwoner van gemeente Groningen mag meebetalen....

Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

#1319
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2020, 19:22:04
Dat heb je al gedaan bij de bouw van de euroborg  :proost

Het is natuurlijk wel apart dat FCG zo strak begroot dat er geen enkele ruimte is voor tegenslagen. Nu moet er 11 FTE uit, gaat dat de meubelen redden? Dat scheelt je ergens tussen de 300.000 en 800.000 per jaar. Omgerekend naar gemiddelde eredivisievoetballers is dat 3 selectiespelers minder. Dat vind ik heel moeilijk te verteren.

Groningen kan ook gewoon de beste spelers verkopen en dan of jeugd neerzetten of goedkope spelers scouten. Maar ze bieden ondertussen wel tonnen voor Diemers, dat is wel het kromme aan het hele verhaal. Zeker als je bedenkt dat wij jaren lang onze beste spelers  hebben verkocht en nu we eindelijk weer investeren we keihard genaaid worden. Ondernemersrisico wordt er dan geroepen ... .  Slecht beleid wordt vaak beloond en goed beleid niet.

Overigens zal ik de club uiteraard financieel blijven steunen. De club stond op een keerpunt in de clubgeschiedenis en dat laten we niet kapotmaken door deze crisis en de chaos binnen het betaald voetbal.