Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991


Bernardo

Gaat nou echt niet meer zo snel hoor.

Galdiano

Citaat van: Zuid1991 op juni 17, 2016, 16:58:50
Ik denk al 5000 toch?

Zullen nu wel rond de 3000 zitten.
SK's worden massaal ingeleverd  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Tussen zeggen en doen zit ook een hoop verschil.

Galdiano

Citaat van: pvanbuijtene op juni 17, 2016, 18:33:33
Tussen zeggen en doen zit ook een hoop verschil.

Was ook cynisch bedoeld! ?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)

Viper


pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op juni 17, 2016, 20:29:44
Was ook cynisch bedoeld! ?

Snapte ik, maar zijn genoeg mensen die het nu beweren... Maar zullen het toch niet doen denk ik.

pvanbuijtene

Citaat van: Zuid1991 op juni 18, 2016, 15:22:42
Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)

Is meer iets voor Dokummer. Ben wel benieuwd hoeveel sk's we hadden in laatste paar jaar jl voordst we kampioen werden en nu. Oftewel wat hebben die eredisie jaren ons opgeleverd qua aantal supporters.

kapseltje

Citaat van: Zuid1991 op juni 18, 2016, 15:22:42
Nog 2875 beschikbare seizoenkaarten over.
Al zal het niet meer zo hard gaan, we krijgen een toch een aardig gevuld stadion straks  |:)

In totaal worden er volgens mij 8000 (?) seizoenkaarten verkocht, dus zijn er nu 5125 verkocht.

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op juni 18, 2016, 17:18:27
Is meer iets voor Dokummer. Ben wel benieuwd hoeveel sk's we hadden in laatste paar jaar jl voordst we kampioen werden en nu. Oftewel wat hebben die eredisie jaren ons opgeleverd qua aantal supporters.

Rond de 5500, dat was toen een record
Area 58

Lore

Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2016, 18:44:07
Rond de 5500, dat was toen een record

Maar dat was toch inclusief sponsorkaarten?

Yellow Army

Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 21:33:57
Maar dat was toch inclusief sponsorkaarten?

Geen idee, die 5500 is wat ik terug heb kunnen vinden op de interwebs
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 00:48:12
Geen idee, die 5500 is wat ik terug heb kunnen vinden op de interwebs
Voor zover ik weet worden sponsorkaarten inderdaad meegenomen in de telling.
Record is inclusief halve seizoenskaarten 6200-6300.

Zuid1991

Sponsoren worden niet meegenomen in de telling. Dit meldde scc op 8 juni toen we op 4230 zaten