Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

JSE

Citaat van: Yellow Army op juni 08, 2025, 18:41:43
Dan maar klapstoeltjes erin. Formeel ben je dan een zittribune

En dit dan? Zo hebben ze het in Groningen gedaan?

https://sport.galvanitas.nl/projecten-cases/safe-standing-2/

zeewolde


fred

#2192
Hou toch op ju er is niet eens een dubbeltje voor een fatsoenlijke trapleuning, laat staan dit.
Wil wel eens zien als er een ouder iemand naar beneden flikkert. Toch niet best dat die mensen hulp nodig hebben.

Hirsch

Is bij ons onder andere niet gedaan omdat safe standing qua capaciteit 1-op-1 gaat met stoeltjes. Het cre?ert dus geen extra capaciteit. Wel moet er voor safe standing een apart afgesloten vak worden gecre?erd met aparte toegangscontrole. Tenzij natuurlijk de gehele tribune safe standing zou zijn. Daar ligt waarschijnlijk wel een comfort en budget argumentatie achter waarvoor er niet voor gekozen is.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op juni 09, 2025, 15:29:32
oke wel vreemd Sunderland omdat dit de tribune is die als eerste uitverkocht is bij wedstrijden.
er waren veel succes supporters. Mensen die niet eens naar voetbal keken en onder de tribune verbleven. Ja dan is een seizoen krt heel duur

papier

Citaat van: fred op juni 10, 2025, 08:27:42
Hou toch op ju er is niet eens een dubbeltje voor een fatsoenlijke trapleuning, laat staan dit.
Wil wel eens zien als er een ouder iemand naar beneden flikkert. Toch niet best dat die mensen hulp nodig hebben.

Denk dat trapleuningen ten koste gaan van het zicht. Zijn bijna nergens trapleuningen dus verwacht dat dit probleem niet zo groot is. Ik zie best mensen met moeite naar beneden gaan maar zie nog meer mensen ofwel helpen ofwel geduldig wachten tot ze veilig hun plek hebben bereikt.

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op juni 10, 2025, 09:58:18
er waren veel succes supporters. Mensen die niet eens naar voetbal keken en onder de tribune verbleven. Ja dan is een seizoen krt heel duur
:thumbsup

zeewolde

Iemand enig idee hoe de wachtlijst werkt?
Wie het eerst komt?
Of word je uitgeloot?

zeewolde

Noord had op alle vakken nog wel plekken voor seizoenkaarten. Denk dat de meeste mensen van de wachtlijst wel een sk kunnen krijgen ( als niet alles voor noord is)

Sakas

Ik sta op de wachtlijst voor oost, maar heb niet de mogelijkheid iets aan te kopen, ik heb alleen een grijze knop "geen aankooprecht (meer)".
Is al sinds ik die mail heb ontvangen dat ik kon aankopen....
Gaat weer lekker, maar niet heus. Sinds dit nieuwe systeem is het over het algemeen drama. Gaat nooit in ??n keer goed.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

zeewolde

Citaat van: Sakas op juni 11, 2025, 14:21:56
Ik sta op de wachtlijst voor oost, maar heb niet de mogelijkheid iets aan te kopen, ik heb alleen een grijze knop "geen aankooprecht (meer)".
Is al sinds ik die mail heb ontvangen dat ik kon aankopen....
Gaat weer lekker, maar niet heus. Sinds dit nieuwe systeem is het over het algemeen drama. Gaat nooit in ??n keer goed.
je hebt vandaag een mail gehad?
Ik kon in 1 x inloggen en alles regelen.

janou

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:09:00
je hebt vandaag een mail gehad?
Ik kon in 1 x inloggen en alles regelen.

Eindelijk een seizoenskaartje genomen? :)   _O_

zeewolde

Citaat van: janou op juni 11, 2025, 15:18:11
Eindelijk een seizoenskaartje genomen? :)   _O_
ja , eindelijk te oud om zelf nog te voetballen en zoon wil ook mee

janou

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2025, 15:24:55
ja , eindelijk te oud om zelf nog te voetballen en zoon wil ook mee

Top man! Welke tribune?

zeewolde