Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

papier

Citaat van: Inferno-058 op mei 25, 2023, 22:12:12
Slechter dan Roberts presteren zou haast niet kunnen lijkt me  :_schater

Zag dat Milan Smit twee penalty's wist te missen in de bekerfinale van O21. Dat is ook knap.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op mei 25, 2023, 20:23:18
Je komt weer met hetzelfde verhaal aanzetten Vlampiep.
Kies jij nou maar je wedstrijdjes uit, schijnheil :proost
gisterochtend al weer verlengd en kan zorgeloos mijn wedstrijden uitkiezen. Fijn weekend en lekker blijven zeiken op Roberts.

papier

Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:18:08
gisterochtend al weer verlengd en kan zorgeloos mijn wedstrijden uitkiezen. Fijn weekend en lekker blijven zeiken op Roberts.

Haha die Roberts, die heeft het dit seizoen echt niet en met name de factor geluk niet. De enorme misser afgelopen weekend, de gemiste penalty het deed me weer terugdenken aan de eerste wedstrijd tegen Excelsior waarin ook niets lukte. Vorig jaar hebben we gezien dat hij het het wel kan met z'n uitschuifbare benen, ik heb toen gezien dat schoten van hem vaak wel gericht zijn op het doel, dit seizoen heb ik hem de laatste wedstrijden kopduels zien winnen wat ik heb gemist bij Johnson die ook 5 meter 80 is. Lekker zeuren op Roberts, lekker zeggen dat hij moet oprotten terwijl hij als hij bij een RKC of Vitesse had gespeeld gewoon 10+ goals had gemaakt dit seizoen.

Vlampiep

Citaat van: papier op mei 26, 2023, 09:26:59
Haha die Roberts, die heeft het dit seizoen echt niet en met name de factor geluk niet. De enorme misser afgelopen weekend, de gemiste penalty het deed me weer terugdenken aan de eerste wedstrijd tegen Excelsior waarin ook niets lukte. Vorig jaar hebben we gezien dat hij het het wel kan met z'n uitschuifbare benen, ik heb toen gezien dat schoten van hem vaak wel gericht zijn op het doel, dit seizoen heb ik hem de laatste wedstrijden kopduels zien winnen wat ik heb gemist bij Johnson die ook 5 meter 80 is. Lekker zeuren op Roberts, lekker zeggen dat hij moet oprotten terwijl hij als hij bij een RKC of Vitesse had gespeeld gewoon 10+ goals had gemaakt dit seizoen.
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 22:01:42
Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
Nah, ben volop in training.
De echte, dat lees je :devil

papier

Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

Denk ik ook ja. Volgend seizoen met frisse moed wat doelpunten maken.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

En volgend seizoen dan naar de Premier League zeker. Ouwe fantast.

papier

Citaat van: De Gast op mei 26, 2023, 15:46:07
En volgend seizoen dan naar de Premier League zeker. Ouwe fantast.

Wat een domme post.

nee,wel?

Citaat van: Vlampiep op mei 26, 2023, 09:36:46
Roberts miste gewoon het vertrouwen en betere spelers om zich heen. Als die lange bij Dkv had gespeeld, had hij niet minder gescoord dan Van Hooijdonk.

do hest zeker wel meer posters hangen dan alleen floppert.................. :y 8P :zweep

V-man

On topic: Natuurlijk seizoenkaart verlengd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (man wat gaan er veel spelers weg). Zwaar benieuwd wat er allemaal gaat komen!

Noordcambuur

Citaat van: V-man op mei 28, 2023, 00:06:53
On topic: Natuurlijk seizoenkaart verlengd. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (man wat gaan er veel spelers weg). Zwaar benieuwd wat er allemaal gaat komen!
gaat nog veel gebeuren deze zomer?.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vlampiep

Citaat van: nee,wel? op mei 26, 2023, 18:02:07
do hest zeker wel meer posters hangen dan alleen floppert.................. :y 8P :zweep
Nee hoor, oek fan Asimaraakis en Krekmis. :proost

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2023, 08:56:04
gaat nog veel gebeuren deze zomer?.
De komende weken, eind juni start de voorbereiding alweer..
IN HENK WE TRUST!!!

nee,wel?