Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

#1935
Vorige jaar was het volgens mij zo dat seizoenkaarthouders die het eerste jaar Eredivisie ook een seizoenkaart hadden,  geen prijsverhoging kregen omdat we in het corona jaar wedstrijden hadden gemist.

De nieuwe SK houders kregen afgelopen zomer wel die verhoging, dat is dan nu dus de reguliere prijs voor iedereen geworden uitgezonderd Gouden seizoenkaarten.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:51:30
Nee dat zetten ze er niet bij maar heb het zostraks gelezen en toen stond het er niet, is vast naar aanleiding van reacties op de prijzen.
:thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

michello

#1937
Daarbij spelen we ook 4 wedstrijden meer dan in de eredivisie. ( wel weer 4 daarvan tegen Jong teams  :zucht)

hobbes

Citaat van: papier op mei 25, 2023, 10:51:33
Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart

Hier precies hetzelfde, weer 170E voor een jaar zuid.

Naastismis

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:44:02
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?

Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....

hobbes

Citaat van: Naastismis op mei 25, 2023, 14:36:13
Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....

Als alle kaarten uit de losse verkoop uitverkocht zijn dan rekenen ze dat als een uitverkocht stadion. De seizoenkaarthouders worden niet geteld bij binnenkomst.

EdsjeSCC

Dan is het toch ook uitverkocht? Als er dan mensen niet zijn is het niet vol, maar wel uitverkocht ;)

De Gast

265 eurootjes om Sjors en Roberts weer tweewekelijks te zien falen. Ik kan er niet meer tegen. Die twee er eerst maar eens uit.

Delfzijl/Cambuur

Weer verlengd ! 230 Euro op Oost (wel gouden seizoenskaart)
Op naar weer een nieuw seizoen geel blauw! |:)

Vlampiep

Citaat van: De Gast op mei 25, 2023, 19:26:36
265 eurootjes om Sjors en Roberts weer tweewekelijks te zien falen. Ik kan er niet meer tegen. Die twee er eerst maar eens uit.
Wat heb je tegen Roberts, heeft hij je vriendinnetje afgepakt en je bier opgezopen? Man ga de vrijdagavonden wat anders doen  beter voor je humeur en gezondheid.

De Gast

#1945
Je komt weer met hetzelfde verhaal aanzetten Vlampiep.
Kies jij nou maar je wedstrijdjes uit, schijnheil :proost

Dokkumer

Ik neem met liefde zijn plek over.
De echte, dat lees je :devil

Dokkumer

Citaat van: Naastismis op mei 25, 2023, 14:36:13
Ik lees ook: Alle thuiswedstrijden stijf uitverkocht  :? :?  Wat een onzin, De laatste thuiswedstrijd waren er vele lege plaatsen, en tegen RKC ook nog niet eens uitverkocht.....
Nog 113 kaarten.
De echte, dat lees je :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op mei 25, 2023, 21:51:15
Ik neem met liefde zijn plek over.

Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Inferno-058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 25, 2023, 22:01:42
Van Roberts in de spits? Doe maar niet joh....
Slechter dan Roberts presteren zou haast niet kunnen lijkt me  :_schater