Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(

NRG

Ik lees dat de standaardtarieven voor een seizoenskaart verlaagd zijn, maar volgens mij is West 50 euro omhoog gegaan. Of vergis ik me nou?

papier

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(

Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart

Vlampiep

Citaat van: papier op mei 25, 2023, 10:51:33
Zuid? Ik betaal al sinds 2017 hetzelfde als ik even snel terugkijk naar de afschrijvingen..... ik heb wel een gouden seizoenkaart
Blijkt dat de tarieven vorige jaren ivm corona verlaagd zijn en nu weer aangepast. Dus had ik nu een Ultee korting verwacht. Maar om de club toch niet te kort te doen verleng ik toch maar. Misschien draagt het bij om die Ultee er uit te rossen.

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(
Om 2,35 per wedstrijd? Alles is tegenwoordig duurder, ook voor de club....
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:57:28
Blijkt dat de tarieven vorige jaren ivm corona verlaagd zijn en nu weer aangepast. Dus had ik nu een Ultee korting verwacht. Maar om de club toch niet te kort te doen verleng ik toch maar. Misschien draagt het bij om die Ultee er uit te rossen.
Kiek su ken ik je weer vlammetje :thumbsup |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Vlampiep op mei 25, 2023, 10:42:52
Seizoenkaart 65+ is van ? 140,00 naar ? 180,00 gegaan. Na dit fantastische seizoen denk ik er echt sterk over om de wedstrijden uit te zoeken met een los kaartje :(

Geen gouden seizoenkaart? Dan blijft je prijs wel gelijk.

Stanley

Als houder van de gouden kaart, blijft de prijs gelijk.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 10:57:53
Om 2,35 per wedstrijd? Alles is tegenwoordig duurder, ook voor de club....

Je kan natuurlijk niet in een ander z?n portemonnee kijken, maar ik lees overal verbaasde reacties van mensen die lezen dat hun sk een klein beetje goedkoper gaat worden maar dan toch ineens meer betalen vanwege een Corona compensatie in het afgelopen seizoen? Denk dat je de ?frustratie? daar meer moet zoeken. Hoe moeilijk is het om duidelijk te communiceren

Huizen


Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:31:15
Je kan natuurlijk niet in een ander z?n portemonnee kijken, maar ik lees overal verbaasde reacties van mensen die lezen dat hun sk een klein beetje goedkoper gaat worden maar dan toch ineens meer betalen vanwege een Corona compensatie in het afgelopen seizoen? Denk dat je de ?frustratie? daar meer moet zoeken. Hoe moeilijk is het om duidelijk te communiceren
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:44:02
Reactie Cambuur: Maar via de mail kom je op deze pagina terecht en daar vind je deze informatie in de alinea onder de video: http://waarikvoorga.nl.

Kwestie van goed lezen dus?

Dat stukje over die Corona compensatie stond er zostraks echt nog niet, hebben ze later erbij gezet

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 25, 2023, 12:46:59
Dat stukje over die Corona compensatie stond er zostraks echt nog niet, hebben ze later erbij gezet
Dat weet ik niet ik zie het nu wel staan en kan niets vinden van een aanpassing...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 25, 2023, 12:48:28
Dat weet ik niet ik zie het nu wel staan en kan niets vinden van een aanpassing...

Nee dat zetten ze er niet bij maar heb het zostraks gelezen en toen stond het er niet, is vast naar aanleiding van reacties op de prijzen.