Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: denistel op april 29, 2016, 19:40:48
zoals ze het bij 010 doen is dus wel heel veel extra werk en krijg je met incasso bureau,s te maken daar zit
je ook niet op te wachten toch.

ps een sk teller op de site wordt aan gewerkt.
Wie niet betaalt krijgt een incassobureau op zijn dak. Simpel.toch?
En voordat dat gebeurt zijn er al diverse acties vanuit de club ondernomen om een regeling te treffen. Je hebt dat als seizoenskaarthouder zelf in de hand.

Cor

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2016, 20:08:36
Wie niet betaalt krijgt een incassobureau op zijn dak. Simpel.toch?
En voordat dat gebeurt zijn er al diverse acties vanuit de club ondernomen om een regeling te treffen. Je hebt dat als seizoenskaarthouder zelf in de hand.

Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.

Dokkumer

Citaat van: Cor op april 29, 2016, 20:31:36
Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.
Dat is waar, als bedrijf schiet je de kosten voor maar leg je ook een voorziening aan voor die kosten.
We kunnen altijd wel in onmogelijkheden blijven denken, naar daar help je de goedwillende supporter die wel wil maar niet ineens kan betalen niet mee. En we zullen de komende jaren de supporters moeten koesteren.

papier

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 29, 2016, 14:30:35
Als ik het voor het zeggen had, mochten kinderen tot 12 jaar gratis naar binnen. Van 12 tot 16/18 jaar voor een prikkie, daarna het volle pond. Zodat het voor gezinnen ook nog mogelijk is om te komen. Kinderen moet je vroeg bij de club betrekken, dan gaan ze nooit meer weg.

Lagere prijs prima maar betalen moet iedereen, Cambuur is geen filantropische instelling.

papier

Citaat van: Cor op april 29, 2016, 20:31:36
Zo'n incassobureau moet ook betaald worden. Bij ons bedrijf zijn de kosten daarvoor behoorlijk en niet onmiddelijk terug te krijgen via de klant.

Bij tijdschriften is een jaarabonnement vaak goedkoper dan betalen in termijnen, aan zo'n oplossing zou je ook kunnen denken. Het is natuurlijk meer werk en meer risico dus betaal je wat extra maar krijg je wel meer tijd om te betalen.

Dokkumer

Citaat van: papier op mei 01, 2016, 16:45:59
Bij tijdschriften is een jaarabonnement vaak goedkoper dan betalen in termijnen, aan zo'n oplossing zou je ook kunnen denken. Het is natuurlijk meer werk en meer risico dus betaal je wat extra maar krijg je wel meer tijd om te betalen.
Uiteraard kun je vanwege het extra werk wel een klein bedrag extra rekenen voor een sk die in termijnen betaald wordt. Als er in ieder geval maar constructief nagedacht wordt over een gespreide betaling, waardoor de club toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen.

Je kunt ook zeggen, leg elke maand 15-20 euro aan de kant, maar dat wordt toch geheid aangesproken door de minima.

pvanbuijtene

Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?

Shar

Citaat van: pvanbuijtene op mei 01, 2016, 18:37:53
Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?
Och, dat heb ik al zo vaak om me heen op de tribune hoort (mij zien ze hier niet meer, ik neem geen seizoenskaart, ik heb wel wat beters te doen, etc). Ze komme nog steeds. Is nu vaak kwestie van teleurstelling en emotie. Tuurlijk zal het aantal supporters volgend seizoen minder zijn, maar de echten blijven echt wel komen.

papier

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2016, 17:36:48
Uiteraard kun je vanwege het extra werk wel een klein bedrag extra rekenen voor een sk die in termijnen betaald wordt. Als er in ieder geval maar constructief nagedacht wordt over een gespreide betaling, waardoor de club toegankelijker is voor mensen met een laag inkomen.

Je kunt ook zeggen, leg elke maand 15-20 euro aan de kant, maar dat wordt toch geheid aangesproken door de minima.

Met het laatste ben ik het wel eens hoor, als je het gespreid kunt betalen dan kun je het ook gespreid sparen. Maar goed, als gespreid betalen resulteert in meer verkochte seizoenskaarten dan zou ik als club dat maar eens gaan faciliteren.

Persoonlijk zou ik altijd in 1x betalen, met alles (oke behalve een huis). Blijft alles lekker overzichtelijk van.

666

Citaat van: pvanbuijtene op mei 01, 2016, 18:37:53
Mensem geven na 30 jaar hun seizoenskaart op vanwege van der Vegt en dergelijke?? Alsof we niet erger hebben meegemaakt, laatste in jl league met allemaal mensn die de club kapot maakten.. Volgens mij zijn we laatste seizoenen iets te veel verwend?

Dat gevoel heb ik ook.. Ik ga mijn SCC niet opgeven voor een paar idioten, dan had ik dat jaren geleden al moeten doen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: papier op mei 01, 2016, 18:43:35
Met het laatste ben ik het wel eens hoor, als je het gespreid kunt betalen dan kun je het ook gespreid sparen. Maar goed, als gespreid betalen resulteert in meer verkochte seizoenskaarten dan zou ik als club dat maar eens gaan faciliteren.

Persoonlijk zou ik altijd in 1x betalen, met alles (oke behalve een huis). Blijft alles lekker overzichtelijk van.
Zo gemakkelijk is het helaas niet altijd, weet ik uit ervaring.
Ik kan niet ineens 180 of 320 euro ophoesten (als mijn zoon ook een sk neemt) en als ik het aan de kant moet leggen is er altijd wel weer iets wat aangeschaft moet worden.
Bij mij gaan de rekeningen de deur uit zodra mijn inkomen binnen is en dan weet ik dat ik daar geen problemen mee krijg. Daar kan die 20-40 euro voor de club ook nog wel bij.

papier

Citaat van: Dokkumer op mei 01, 2016, 18:51:48
Zo gemakkelijk is het helaas niet altijd, weet ik uit ervaring.
Ik kan niet ineens 180 of 320 euro ophoesten (als mijn zoon ook een sk neemt) en als ik het aan de kant moet leggen is er altijd wel weer iets wat aangeschaft moet worden.
Bij mij gaan de rekeningen de deur uit zodra mijn inkomen binnen is en dan weet ik dat ik daar geen problemen mee krijg. Daar kan die 20-40 euro voor de club ook nog wel bij.

Het is vooral een theoretisch verhaal, kan me voorstellen dat er in de praktijk altijd weer andere dingen opduiken die aandacht (en geld vragen). Als verspreid betalen dan helpt moet de club dat gewoon gaan faciliteren, maar misschien is dat "doelensparen" ook wel een idee.

Ben overigens ook benieuwd wat de losse kaarten gaan kosten, heb m'n oude tickets nog van pre-seizoenskaarttijd en die waren slechts 8 euro per stuk voor Oost (met 2 euro JL Kaart korting dus 6) ik kan me niet voorstellen dat kaarten 21 euro blijven voor wedstrijden tegen Telstar en Oss.

Dokkumer

Klopt inderdaad. Als het in theorie kan, moet het nog maar in de praktijk uitgevoerd worden.
21 euro voor een wedstrijd tegen jong PSV zou ik schandalig duur vinden.

papier

Volgend mij betaal ik op oost omgerekend 12,25 per wedstrijd volgend seizoen. Dan lijkt 15 euro me een mooie prijs voor een los ticket. Prijzen voor zuid/noord dan natuurlijk nog iets lager.

Ga er sowieso niet vanuit dat het volle bak wordt in de JL dus gewoon lekker lage prijs zodat meer mensen komen. Anders kun je lekker a la Vites doeken plaatsen over stoeltjes en ze niet verkopen om de bezettingsgraad te verhogen.

1992SCC

Verlengd! Nu al zin in volgend seizoen! Niet zo miepen op dat geld, dat mag pas als volgend jaar blijkt dat er weer niks mee gedaan wordt! Eerst de prestaties van volgend seizoen afwachten!

Cambuur zou spelers eens wat hele simpele vragen moeten gaan stellen:
1. Wat wil je bij de club bereiken?
2. Wat wil je persoonlijk bereiken?
3. Waarom wil je dit bij deze club bereiken?
4. Hoe ga je dat bereiken?

Dan weet je meteen wat voor vis je te pakken hebt...

HEEL VEEL SUCCES BESTUUR VOOR VOLGEND SEIZOEN, BEWIJS ONS HET TEGENDEEL!


FORZA CAMBUUR VOOR ALTIJD  |:)