Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Citaat van: Daddy T. op juni 04, 2017, 16:30:14
Eerste jaar na degradatie blijft het aantal nog redelijk constant/hoog, de daaropvolgende jaren zakt het wat in.
Wat mooi dat je dat nu al weet.
Ik laat me verrassen en ga uit van de trouwheid van de cambuur supporter.

vialli

We mutte oek niet fergete dat een behoorluk aantal de kaart verlengt heffe om
een priesverhoging voor de eredivisie te foorkommen.

Daddy T.

Citaat van: vialli op juni 04, 2017, 17:38:43
We mutte oek niet fergete dat een behoorluk aantal de kaart verlengt heffe om
een priesverhoging voor de eredivisie te foorkommen.
2015/2016 betaalde je voor Noord 200 euro, komend seizoen 190 euro. Voelt voor sommige supporters alsnog als een eredivisie prijs. Los kaartje was toen 22 euro, nu 15 euro. Begrijp best dat supporters die niet altijd op de vrijdagavond kunnen en/of de jong elftallen boycotten, voor losse kaarten kiezen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Zuid1991

Vorig jaar precies op deze dag 3745 seizoenkaarten verlengd.
Ben benieuwd op hoeveel we nu zitten?

justremco

Citaat van: Zuid1991 op juni 06, 2017, 18:24:49
Vorig jaar precies op deze dag 3745 seizoenkaarten verlengd.
Ben benieuwd op hoeveel we nu zitten?

Paar dagen later:

? Hij gaat lekker, we zijn zojuist de grens van 4000 Seizoenkaarten gepasseerd! ??                     

➡️ https://t.co/A53GdBUtum https://t.co/O3VXQ9Q65S

Zuid1991

De grens van 4000 is gepasseerd  |:)
Op naar de 5 duuzend!
Volksclub  |:)

Bolle

Tussenstand van 4K op dit moment is vrij behoorlijk te noemen. Keurig!

denistel

nou ik vind het een geweldig aantal tis nog maar 9 juni . 4000 halen de meeste
clubs in hun duels nooit en wij zitte daar nu al op,worden gewoon weer 6.000
als het zo door gaat volgens mij.

Vlampiep

Citaat van: denistel op juni 09, 2017, 18:38:18
nou ik vind het een geweldig aantal tis nog maar 9 juni . 4000 halen de meeste
clubs in hun duels nooit en wij zitte daar nu al op,worden gewoon weer 6.000
als het zo door gaat volgens mij.
Ondanks dat de po wat teleurstellend is geëindigd, hebben na een beroerd begin toch nog een prachtige en spektakulaire 2e seizoenshelft mogen beleven.
Ondanks dat we in de Juup spelen is de verwachting dat we wederom weer spektakel krijgen.
Volgens mij komen we inderdaad wel weer op zo'n 6000 seizoenskaarthouders.

Zuid1991

Citaat van: Vlampiep op juni 09, 2017, 20:12:32
Ondanks dat de po wat teleurstellend is geëindigd, hebben na een beroerd begin toch nog een prachtige en spektakulaire 2e seizoenshelft mogen beleven.
Ondanks dat we in de Juup spelen is de verwachting dat we wederom weer spektakel krijgen.
Volgens mij komen we inderdaad wel weer op zo'n 6000 seizoenskaarthouders.
Jum hewe helemaal geliek |:)
Hopelijk de laatste dagen voor verlenging eindigt, nog paar honderd er bij en dan richting de 5000 + |:)

CambuurArnhem

Last minute verlengd, zat toch wat te twijfelen, zal er vanwege de vrijdagavond (werk) niet vaak kunnen zijn. Hopelijk volgend seizoen promotie, dan kan ik weer vaker komen (wedstrijden op zaterdag).

Geelblauwstiens

Citaat van: CambuurArnhem op juni 11, 2017, 21:39:13
Last minute verlengd, zat toch wat te twijfelen, zal er vanwege de vrijdagavond (werk) niet vaak kunnen zijn. Hopelijk volgend seizoen promotie, dan kan ik weer vaker komen (wedstrijden op zaterdag).
?? en sommigen doen dan huilie als ze met de komst van nieuw stadion wat verder moeten fietsen!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 11, 2017, 22:21:08
?? en sommigen doen dan huilie als ze met de komst van nieuw stadion wat verder moeten fietsen!
:y 8)
Henk, held, bedankt


Drumfather SCC