Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: Nightmarelwd op april 15, 2015, 13:29:09
Asociaal gedrag. Dacht dat er nette mensen op oost zaten.

bedoeld vast het uitvak ;)

Drumfather SCC

SEIZOENKAARTEN 2015/2016 (VOORLOPIG) UITVERKOCHT

Het zal niemand verbazen gezien de overweldigende vraag en ons helaas te kleine stadion; de seizoenkaarten voor het seizoen 2015/2016 zijn (voorlopig) uitverkocht!

Wel kan het zijn dat er na 3 juni 2015 weer seizoenplekken beschikbaar komen van seizoenkaarthouders die besluiten niet te verlengen. Om hier aanspraak op te maken hebben we een online wachtlijst aangemaakt. Mocht er dan een plek vrijkomen nemen we na 3 juni (op volgorde van aanmelding) contact met je op.

Klik hier om je op de wachtlijst te zetten: http://cambuur.nl/wachtlijst-seizoenkaarten/

Zie vetgedrukt citaat, Zelfs de club bericht het al; GEMEENTE, OPSKIETE!

scclwd

Heeft iedereen van jullie al een mail of brief gekregen over verlenging? Ik heb nog niets gezien. :?

DCKM

Al jaren een seizoenskaart maar moet in de krant lezen dat het stadion alweer is uitverkocht voor volgend jaar qua seizoenskaarten.
Maar ik heb via de mail niks gehoord. Moet het via de media vernemen dat het weer tijd is om te verlengen. Slechte beurt voor Cambuur.
Nou dat word op de fiets naar het stadion om te verlengen.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

Bernardo

Citaat van: scclwd op april 18, 2015, 11:06:40
Heeft iedereen van jullie al een mail of brief gekregen over verlenging? Ik heb nog niets gezien. :?

Heb ook nog niks

jeff

Ook niet in de mail bij spam? Anders ff een mail of bellen naar cambuur.

scclwd

Citaat van: jeff op april 18, 2015, 16:36:34
Ook niet in de mail bij spam? Anders ff een mail of bellen naar cambuur.

Je hebt gelijk. Zat in mijn spambox!

Zuid1991

Al 300 mensen op de wachtlijst voor een nieuwe scc....
Waarom overweegt Cambuur het niet om op Zuid in het midden een stagedeelte te maken? Dit levert weer extra plaatsen op!
Of kan dit niet vanwege de veiligheid?

speculeter

Hoezo het word tijd voor een nieuw stadion?

Dokkumer

Citaat van: Zuid1991 op april 29, 2015, 13:09:50
Al 300 mensen op de wachtlijst voor een nieuwe scc....
Waarom overweegt Cambuur het niet om op Zuid in het midden een stagedeelte te maken? Dit levert weer extra plaatsen op!
Of kan dit niet vanwege de veiligheid?
Ik vermoed  dat dit niet kan vanwege de bouwkundige staat (dus inderdaad veiligheid)

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2015, 14:49:00
Ik vermoed  dat dit niet kan vanwege de bouwkundige staat (dus inderdaad veiligheid)

Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?

moodygrunn

Citaat van: hobbes op april 29, 2015, 15:31:57
Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?

In die afgelopen 15 jaar is de tribune er niet nieuwer op geworden
In Henk en Sandor we trust

Zuid1991

Citaat van: moodygrunn op april 29, 2015, 15:32:54
In die afgelopen 15 jaar is de tribune er niet nieuwer op geworden
Klopt maar er kunnen toch wel 400 extra staanplekken gecreƫerd worden? Anders testen met zandzakken ;-)

Galdiano

Als Cambuur nu uitbreid moet het uitvak ook naar 500 vergroot worden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: Galdiano op april 29, 2015, 18:16:19
Als Cambuur nu uitbreid moet het uitvak ook naar 500 vergroot worden.
Die regel bestaat toch niet meer?