Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Lore op juni 06, 2015, 20:50:02
Word je wel fit van! Maar ik weet niet of je een fiets mee mag nemen in een buscombi

Je kan best fietsen lijkt me, zolang je maar in de bus blijft  :_schater

Tukker

Citaat van: Galdiano op juni 06, 2015, 22:44:21
Er wordt inderdaad nog een Cambuur supporter.
Woont er vanaf februari.
Heeft een ICT bedrijfje daar.
En volgt de wedstrijden via live-streams in de korte broek. Is trouwens ook een Noord-supporter en net als ik erg anti-Ajax
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Nancai

AZ en Cambuur zien daling, NEC en Willem II in de lift
AZ en Cambuur zijn de enige clubs die de verkoop voorlopig zien dalen. De club uit Alkmaar verkocht tweehonderd seizoenkaarten minder dan vorig jaar, terwijl dat aantal bij Cambuur uitkwam op honderd minder verkochte kaarten. Bron: voetbalprimeur.

Dacht toch echt dat we uitverkocht waren?

Voorstopper

Citaat van: Nancai op juni 26, 2015, 08:33:01
AZ en Cambuur zien daling, NEC en Willem II in de lift
AZ en Cambuur zijn de enige clubs die de verkoop voorlopig zien dalen. De club uit Alkmaar verkocht tweehonderd seizoenkaarten minder dan vorig jaar, terwijl dat aantal bij Cambuur uitkwam op honderd minder verkochte kaarten. Bron: voetbalprimeur.

Dacht toch echt dat we uitverkocht waren?

Ja dat dacht ik ook, tenminste dat riepen ze wel de hele tijd. Ik heb het idee dat die laatste 100 seizoenskaarten ook nog wel verkocht gaan worden hoor. Dus komen we gelijk aan vorig jaar denk ik.

Zuid1991

Mag aannemen dat er vorig jaar 8100 verkocht werden totaal, en dat we nu dus AL op 8000 zitten een anderhalve maand voor de competitie.

Dokkumer

Een discussie starten op basis van een onzin site als Voetbalprimeur :_schater

Zuid1991

Dus voetbalprimeur heeft de juiste cijfers niet?
Wie heeft dan wel de juiste info?
En hoe zit het dan met die wachtlijst?

denistel

Cambuur gaf meteen al dat alles uitverkocht was er van uitgaande dat alles sk verlengd zouden worden en
er een wachtlist was/is.er zijn natuurlijk altijd sk houders die niet verlengen(helaas overleden of wat voor andere redens dan ook maar.die plaatsen worden nu opgevuld.hoorde tenminste laatst 2 supporters die nog een sk voor
het nieuwe seizoen hebben bemachtigd.

Westerpark

Denk dat die wachtlijst inmiddels ook wel weggewerkt is. Tenminste, ik ken meerdere personen die daar op stonden en inmiddels een seizoenskaart (Noord) hebben weten te bemachtigen.

Zuid1991

Vraag me af of we meer s.c.c kaarten gaan verkopen als vorig jaar.
Zal toch wel met nog aantal weken voor competitie? |:)

Sakas

Sander de Vries van AD sportwereld meldt op twitter dat er 8150 seizoenskaarten zijn verkocht.
Dit zijn evenveel als vorig jaar en er is op dit moment een wachtlijst.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

scc-aaron

Wanneer kunnen we verlengen?!?

PePe


El Ma-kri-niii

Vorig jaar 10 april. Misschien willen ze eerst afwachten in welke divisie we spelen?

Casuals-lwd

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 13, 2016, 11:20:33
Vorig jaar 10 april. Misschien willen ze eerst afwachten in welke divisie we spelen?
Ze kunnen het geld toch per automatische incasso via je rekening laten afschrijven. Na de laatste speelronde van de play offs. Met een duidelijke melding van de incasso datum.