Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: hobbes op april 29, 2015, 15:31:57
Het was vroeger een sta tribune dus dat moet wel mogelijk zijn toch?
Betonrot.. In onze zuid tijd vlogen de betonplaten ook al eens een eind van de tribune af en dat is echt niet beter geworden..

666

Citaat van: Dokkumer op april 29, 2015, 20:46:35
Betonrot.. In onze zuid tijd vlogen de betonplaten ook al eens een eind van de tribune af en dat is echt niet beter geworden..

Werd ook alleen maar geduwd en in combinatie met de hekjes kwamen er wel eens plaatjes los  :devil

Hoe zit het met onze wachtlijst? Is die er nog? De tijd om te verlengen is ondertussen verstreken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Las ergens dat er een paar honderd man op de wachtlijst staan.

dizzhead

Ik ben verhuisd. Nu is het echt niet meer te bolwerken... Er is n plekje op noord vrijgekomen dus.

Galdiano

Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 08:54:58
Ik ben verhuisd. Nu is het echt niet meer te bolwerken... Er is n plekje op noord vrijgekomen dus.

Waar woon je nu dan?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Area 58

Lore


dizzhead


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead


Galdiano

Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 16:52:17
Malta

Dan kom jij vast uit Berlikum   :proost

Malta is niet om de hoek  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead

Nee hiervoor in Amsterdam.  Daarvoor den Haag en daarvoor Leeuwarden. Is er een Berlikum Cambuur supporter op Malta? Dat zou mooi zijn

Marc S

Malta wordt wel knap lastig ja op het fietsje ;)

Lore

Citaat van: Marc S op juni 06, 2015, 20:37:39
Malta wordt wel knap lastig ja op het fietsje ;)

Word je wel fit van! Maar ik weet niet of je een fiets mee mag nemen in een buscombi

Galdiano

#59
Citaat van: dizzhead op juni 06, 2015, 20:34:11
Nee hiervoor in Amsterdam.  Daarvoor den Haag en daarvoor Leeuwarden. Is er een Berlikum Cambuur supporter op Malta? Dat zou mooi zijn

Er wordt inderdaad nog een Cambuur supporter.
Woont er vanaf februari.
Heeft een ICT bedrijfje daar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets