Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Je mag weer verlengen.

http://cambuur.nl/mijnplek/

En weer geen nieuwe seizoenskaart  :zucht

papier

Och,  wat maakt het uit. Ik zal eens verlengen :)

Nightmarelwd

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: jeff op april 20, 2016, 16:55:04
Je mag weer verlengen.

http://cambuur.nl/mijnplek/

En weer geen nieuwe seizoenskaart  :zucht

Je krijgt toch ook niet ieder jaar een nieuwe bankpas.
MI-Sider for Life

SCC-J

Citaat van: Nightmarelwd op april 20, 2016, 17:08:27
Je krijgt toch ook niet ieder jaar een nieuwe bankpas.
Ook niet het zelfde wel.

denistel

scheelt de club gewoon duizenden euro,s en die zijn bruikbaar.

Galdiano

Citaat van: SCC-J op april 20, 2016, 17:44:05
Ook niet het zelfde wel.

Want?

In theorie zou een SK langer mee moeten gaan. Een pinpas gebruik je vaker, en slijt eerder.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater

papier

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater

Weet niet waar jij zit voor onder de 100 euro?

Staat natuurlijk niet in vergelijking met de verhoging die bij promotie naast de reguliere verhoging 50 euro bedroeg. Maar daar hebben ze maling aan.

El Ma-kri-niii

Bij degradatie krijgen we ook twee wedstrijden meer he.

speculeter


Destroyer

Citaat van: wiekie1969 op april 20, 2016, 19:27:55
5 procent korting bij degradatie. Poeh poeh. 4 euro 85.  :_schater :_schater :_schater

Dus.... van mij mag de prijs wel zo mogen blijven als nu. Als ze dan maar investeren in een betere speler
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Citaat van: Destroyer op april 20, 2016, 20:29:33
Dus.... van mij mag de prijs wel zo mogen blijven als nu. Als ze dan maar investeren in een betere speler

Pas als vd Vegt weg is..anders steek ik men geld in een bodemloze put

Dokkumer

Citaat van: El Ma-kri-niii op april 20, 2016, 19:47:16
Bij degradatie krijgen we ook twee wedstrijden meer he.
Oh ja, dan krijgen we ook Ajax en PSV... En zelfs met winstkansen!! Dan vind ik die korting eigenlijk onnodig. OMHOOG die prijs!

Bernardo

Maar goed, opzich heeft wiekie wel een punt.

Laatste seizoen in JL betaalde ik 170.
Nu 250, en daar zou dan maar 5% vanaf gaan. Is wel hoop geld hoor, wat je meer betaald.