Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoenskaarten 2015/2016 en verder ;)

Gestart door michello, april 10, 2015, 10:53:14

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Viper

Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.

In ieder geval staan op de wachtlijst al 1.300 supporters.

Specuveter

Citaat van: Zuid1991 op juni 14, 2022, 10:30:43
Ja, daar hest um weer denken jum. :_schater
Maar wurd wel weer tied voor een seizoenkaart tussenstand.
voor jou boekhouding....gisteren plus twee _O_

De Gast

Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.

Specuveter

Citaat van: De Gast op juni 14, 2022, 19:16:34
Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.
tsja....iets met geld h?.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op juni 14, 2022, 19:16:34
Slaapt Zuid ook weer lekker vanavond.

Wel wat laat speculeerder. Tsjonge jonge.
Ik moet ook nog, iets met luiheid
Henk, held, bedankt

Voorstopper


PePe

Het laatste jaar in het oude stadion, DAAR WIL JE BIJ ZIJN!

Zuid1991

Citaat van: PePe op juni 15, 2022, 21:22:51
Het laatste jaar in het oude stadion, DAAR WIL JE BIJ ZIJN!
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:08:20
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe
je bent er bang voor dat ze dat niet gaan doen of zo?

Zuid1991

Citaat van: Eewal op juni 16, 2022, 16:40:10
je bent er bang voor dat ze dat niet gaan doen of zo?
Suh teleurgesteld wesuh.

Treb

Citaat van: Zuid1991 op juni 16, 2022, 16:08:20
Dat must segguh teugen de ongeveer 3000 die nog niet verlengd hewe

Mensen wachten op hun salaris eind van de maand.

Zuid1991

Citaat van: Treb op juni 16, 2022, 17:33:18
Mensen wachten op hun salaris eind van de maand.
Misschien heb je gelijk. Maar een club als Fortuna zit (al) op 4000 terwijl die normaliter minder scc hebben dan ons.
Eagles 7000, nec idem.

sunderland


Zuid1991

Citaat van: sunderland op juni 16, 2022, 19:07:38
Sist der nogal over in
Nou suh ut meer skandalig fiene at wij, helemaal in dit laatste jaar in dit stadion, in de eredivisie, niet 7000 scc kenne verkopen.